Bolligator Skrevet 27. mai 2009 #8001 Skrevet 27. mai 2009 Hei! Da har jeg fått pupper. Ble veldig fint. Operasjonen gikk bra. de slet litt med å vekke meg. Det ble 380 høy profil under muskelen. De tok en i mellom. Det har nå gått 36 timer siden jeg opererte og det er ganske vondt. Skal være ærlig med den biten. KlarerINGENTING selv. Har tre barn, men min søster bor her til lørdag for å hjelpe meg. Ellers hadde det ikke gått. Lykke til! Ikke vær redd. Det går veldig bra! Jeg var kjempenervøs før narkosen men husker ingenting. de snakket med meg også var jeg borte. Gratulerer så mye med pupper!! :D Fornøyd så langt med størrelsen?
Mamzen Skrevet 27. mai 2009 #8002 Skrevet 27. mai 2009 heisann :-) Da har jeg vært på konsultasjon på Fornebuklinikken hos Marius Barstad (husker jeg riktig navn tro?). Ble veldig positiv, og er nærmere å bestemme meg for å gjennomføre en slik operasjon! Er 75A fra før, og han anbefalte å legge en anatomisk protese under muskelen (jeg vil ha mest mulig naturlig resultat). er det noen som har erfaring å dele med meg, om denne legen og anatomiske innlegg?? hadde vært fint å fått sett noen bilder også.
roselie_jacobs Skrevet 27. mai 2009 #8003 Skrevet 27. mai 2009 Hei jenter! Da var jeg endelig blitt en medlem i denne gruppa jeg og. Jeg skal opereres på Fornebuklinikken om 15 dager hos Dr. Schistad. Er 174 cm høy, 65 kg. Har tenkt å legge inn 300 - 350g under muskelen, men det er noe jeg lurer på! Dere som har under muskelen, hvordan føles det når dere tar på puppen? Siden det ligger en hard vegg over protesen, vil ikke det kjennes veldig unaturlig ut? Jeg har lest meg gul og blå av inlegg på både norske og engelske sider, sett på hundrevis av bilder, men jeg klarer ikke å bestemme meg. Jeg har lyst å legge under muskelen, men som sagt så lurer jeg på dette med hvordan det kommer til å kjennes ut? Vil jeg bare kjenne en vegg i brystet, eller føles det ut som en vanlig pupp? Tusen takk for svar, jeg trenger virkelig å få høre det fra noen som har lagt under!! Klem fra Roselie
Little_me Skrevet 28. mai 2009 #8004 Skrevet 28. mai 2009 Jeg tok 350ml over muskel Var på klinikk stokkan i Tromsø! kjempefornøyd med valg av klinikk.. kjempehyggelige folk.. de var alle tiders Og PK var veldig flink.. likte han veldig godt me en gang:) Hvor mye tok du da? Klarer ikke fårestille meg hvordan det er å ta under muskel.. men skjønner at det er mere vondt enn over og at det tar lengere tid før man kan se det endelige resultatet. ?? Hmm.. håper det ordner seg har du ringt klinikken og hørt hva de sier om det da? Kansje litt greit med en sånn etterkontroll Idag er det akkurat en uke siden min OP Begynnte på jobb i går, og det går kjempebra føler meg helt "normal".. bortsett fra at det gjør vont hvis jeg glemmer meg og tar armen får høyt opp.. Pluss at tapen er begynnt å klø!!!! men men.. Jeg har hørt de er kjempe flinke der av folk som har skrevet her inne på forumet, det er bra du er fornøyd Jeg tok 240ml i hver, kunne ikke ha mere, for hadde veldig lite brystvev og underhudsfett :/ Tror det tar litt lenger tid for oss som har tatt under ja, muskelen er liksom foran og hemmer innlegget litt, slik jeg har forstått det. Jeg har fått høre at det kan ta opptil et helt år før vi ser det endelige resultatet. Har hørt at muskelen holder fast innlegget, men når den slipper, så får kan vi få mye større pupper, ettersom da legger innlegget seg på plass. Litt vanskelig å forklare men fikk noen bilder av ei her på forumet, av ei som hadde tatt operasjon under muskel. På det første bildet var puppene 4 uker gamle, og på det andre var de 12 uker, og MYE større! Så tror det bare tar litt tid Hevelsen går sikkert ned etterhvert, men syns ikke akkurat at det støttebåndet hjalp så mye på meg.. Grattis med 1 uke jubileum :D hihi.. Det er godt du begynner å komme til deg selv igjen, er ikke så smertefult i det hele tatt syntes jeg Jeg også fikk vondt en stund etterpå når jeg hevet armene for høyt, må bare passe på! Det kan jo hende at det er arrene dine som begynner å gro, derfor det klør? Jeg skiftet ikke tape føre det hadde gått litt over to uker jeg, tror jeg.. Bare skiftet 2 ganger, men har du kjøpt deg micropore tape (eller hva den heter). Tror den er den beste, jeg fikk beskjed om å kun kjøpe den..
Little_me Skrevet 28. mai 2009 #8005 Skrevet 28. mai 2009 Hei jenter! Da var jeg endelig blitt en medlem i denne gruppa jeg og. Jeg skal opereres på Fornebuklinikken om 15 dager hos Dr. Schistad. Er 174 cm høy, 65 kg. Har tenkt å legge inn 300 - 350g under muskelen, men det er noe jeg lurer på! Dere som har under muskelen, hvordan føles det når dere tar på puppen? Siden det ligger en hard vegg over protesen, vil ikke det kjennes veldig unaturlig ut? Jeg har lest meg gul og blå av inlegg på både norske og engelske sider, sett på hundrevis av bilder, men jeg klarer ikke å bestemme meg. Jeg har lyst å legge under muskelen, men som sagt så lurer jeg på dette med hvordan det kommer til å kjennes ut? Vil jeg bare kjenne en vegg i brystet, eller føles det ut som en vanlig pupp? Tusen takk for svar, jeg trenger virkelig å få høre det fra noen som har lagt under!! Klem fra Roselie Hei hei Nå har det gått litt over 7 uker siden jeg tok min operasjon, og jeg har 240 cc under muskel. Mine kjennes omtrent helt normale ut som mine gamle. Foran er de helt myke, men kan kjenne at det er litt hardere på sidene og oppå på brystet, ettersom innlegget ikke helt har lagt seg til rette enda. Men mine er hvertfall IKKE harde i det hele tatt, under og midt på puppen er de helt normale Nå vet jeg ikke hvordan det er med andre sine, men tror de som tar over muskel har lettere for å få "hard" pupp. Jeg ville ha de så normale som mulig, og det har jeg jammen i meg fått også Bare gleder meg til at muskelveggen slipper innlegget slik at de "detter" ned på plass, men har lest at dette kan ta opptil et år om ikke lenger. Det er ulikt fra person til person. Men tror ikke du skal engste deg for å få harde pupper når du tar under muskel, husk at din "egen" pupp ligger foran innlegget Klem fra meg
roselie_jacobs Skrevet 28. mai 2009 #8006 Skrevet 28. mai 2009 Tusen takk for svar! Så flott at det føles ut som brystet ditt gjor før! Jeg er også ute etter et veldig naturlig resultat, og tenker derfor på å legge under muskelen. Vist du tar på puppen og prøver å løfte den opp og ned, kjenner du ikke en hard vegg under bryst-vevet ditt hvor inlegget ligger? Jeg er veldig nysgjerrig skjønner du!! Hehe. Det hadde vært knall om du orket å svare på noen spørsmål for meg! Hvordan føles brystene dine ut nå? (er de vonde, osv?) Kan du jogge? Hvordan kjennes det ut når du tar push-ups, om du har prøvd? Er arrene godt synlig? Går det ann å få et bilde av brystene dine, sånn som de ser ut nå?? Jeg skal til syden 7 uker etter operasjonen min skjønner du!! TUSEN takk for hjelpa! Klem fra Roselie
Bolligator Skrevet 28. mai 2009 #8007 Skrevet 28. mai 2009 Hvordan føles brystene dine ut nå? (er de vonde, osv?) Kan du jogge? Hvordan kjennes det ut når du tar push-ups, om du har prøvd? Er arrene godt synlig? Heia. Kan gjerne svare litt jeg og, om det er ok. Har også silikon under muskelen. *Ang. løping/jogging/fysisk aktivitet, har jeg merket at det er mer behagelig med silikon faktisk. De spretter ikke rundt over alt, de holder seg på plass. Kommer sikkert an på hvor mye du stapper inn, men jeg har en full C, og ingen spretting her i gården! *Ang. arr. Nå er det 8 uker og 3 dager siden min operasjon, og arrene begynner å bli veldig bra. Jeg har arr rundt brystvortene med en L-strek ned (om du skjønner). Den streken som går ned fra brystvorten og til undersiden, er lyselyserosa og smalt, og ser forbedring hver gang tapen skal av. Akkurat der støttebh-kanten har kryssa arret, er det litt rødere. Bh'en har gnagd litt på tapen. Da kan man virkelig se nytten av å tape arrene. Snittet rundt brystvortene har gitt overraskende fine og tynne arr. *Som Little_me, kjennes mine pupper og veldig naturlige ut, og ikke harde i det hele tatt. Kun faste og fine. Litt følbar protesekant på yttersiden mot armhulen, men det er vel igrunn bare manglende flesk sin feil.
ahp Skrevet 28. mai 2009 #8008 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har hørt de er kjempe flinke der av folk som har skrevet her inne på forumet, det er bra du er fornøyd Jeg tok 240ml i hver, kunne ikke ha mere, for hadde veldig lite brystvev og underhudsfett :/ Tror det tar litt lenger tid for oss som har tatt under ja, muskelen er liksom foran og hemmer innlegget litt, slik jeg har forstått det. Jeg har fått høre at det kan ta opptil et helt år før vi ser det endelige resultatet. Har hørt at muskelen holder fast innlegget, men når den slipper, så får kan vi få mye større pupper, ettersom da legger innlegget seg på plass. Litt vanskelig å forklare men fikk noen bilder av ei her på forumet, av ei som hadde tatt operasjon under muskel. På det første bildet var puppene 4 uker gamle, og på det andre var de 12 uker, og MYE større! Så tror det bare tar litt tid Hevelsen går sikkert ned etterhvert, men syns ikke akkurat at det støttebåndet hjalp så mye på meg.. Grattis med 1 uke jubileum :D hihi.. Det er godt du begynner å komme til deg selv igjen, er ikke så smertefult i det hele tatt syntes jeg Jeg også fikk vondt en stund etterpå når jeg hevet armene for høyt, må bare passe på! Det kan jo hende at det er arrene dine som begynner å gro, derfor det klør? Jeg skiftet ikke tape føre det hadde gått litt over to uker jeg, tror jeg.. Bare skiftet 2 ganger, men har du kjøpt deg micropore tape (eller hva den heter). Tror den er den beste, jeg fikk beskjed om å kun kjøpe den.. Ok.. såpass Tror ikke jeg har sett så mye på bilder av folk som har tatt under.. men har hørt at d kan ta opptil et år før de er ordentlig på plass Takk takk tiden flyger avgårde glemmer nesten at jeg har operert... Er nåkk sårene som begynner å gro..... klør og klør....... håper det gir seg snart:) Har enda ikke byttet tape.. lar den sitte på til den ramler av:) Har kjøpt micropore ja I natt har jeg ligget på sia og ¨såvet heeeele natten.. har ikke såvet så godt siden før OP Velkommen roselie_jacobs og gratulerer med operasjonsdato :)
roselie_jacobs Skrevet 28. mai 2009 #8009 Skrevet 28. mai 2009 Heia. Kan gjerne svare litt jeg og, om det er ok. Har også silikon under muskelen. *Ang. løping/jogging/fysisk aktivitet, har jeg merket at det er mer behagelig med silikon faktisk. De spretter ikke rundt over alt, de holder seg på plass. Kommer sikkert an på hvor mye du stapper inn, men jeg har en full C, og ingen spretting her i gården! *Ang. arr. Nå er det 8 uker og 3 dager siden min operasjon, og arrene begynner å bli veldig bra. Jeg har arr rundt brystvortene med en L-strek ned (om du skjønner). Den streken som går ned fra brystvorten og til undersiden, er lyselyserosa og smalt, og ser forbedring hver gang tapen skal av. Akkurat der støttebh-kanten har kryssa arret, er det litt rødere. Bh'en har gnagd litt på tapen. Da kan man virkelig se nytten av å tape arrene. Snittet rundt brystvortene har gitt overraskende fine og tynne arr. *Som Little_me, kjennes mine pupper og veldig naturlige ut, og ikke harde i det hele tatt. Kun faste og fine. Litt følbar protesekant på yttersiden mot armhulen, men det er vel igrunn bare manglende flesk sin feil. Tusen takk for svar!! hehe! Jeg blir veldig glad når folk svarer meg på spørsmål jeg har ang. brystforstørrelse! Jeg har fyller en a cup fra før av, og jeg har en del fett rundt brystene så jeg håper det skal gå bra å dekke inlegget, samtidig som det ser og føles naturlig ut Om noen har lyst å sende bilder til meg så tar jeg gjerne imot! Hehe Tusen takk for det ahp Jeg gleder meg!! Var å såg på bikini/undertøy i dag og drømte meg bort:) KJøpte til og med en trekant bikini i strl. L, tenker at det skal gå bra å passe i den etter op. Gleder meg sånn til å få fine og markerte pupper Klem!
Little_me Skrevet 28. mai 2009 #8010 Skrevet 28. mai 2009 Tusen takk for svar! Så flott at det føles ut som brystet ditt gjor før! Jeg er også ute etter et veldig naturlig resultat, og tenker derfor på å legge under muskelen. Vist du tar på puppen og prøver å løfte den opp og ned, kjenner du ikke en hard vegg under bryst-vevet ditt hvor inlegget ligger? Jeg er veldig nysgjerrig skjønner du!! Hehe. Det hadde vært knall om du orket å svare på noen spørsmål for meg! Hvordan føles brystene dine ut nå? (er de vonde, osv?) Kan du jogge? Hvordan kjennes det ut når du tar push-ups, om du har prøvd? Er arrene godt synlig? Går det ann å få et bilde av brystene dine, sånn som de ser ut nå?? Jeg skal til syden 7 uker etter operasjonen min skjønner du!! TUSEN takk for hjelpa! Klem fra Roselie Hei igjen! Skal prøve å svare så godt jeg kan Skjønner du er nysgjerrig, har vært i samme situasjon selv, og syns det er supert at vi har dette forumet Når jeg tar under puppene, må jeg liksom grave litt innover for å i det hele tatt kjenne protesekanten, den merker jeg ikke en gang. Foruten om det Kanon skrev, så er den merkbar på sidene og litt oppå pga lite underhudsfett. Men det er avhengig på hvordan kroppsbygning man har Mine er ikke vonde i det hele tatt, merker absolutt ingenting, akkurat som om de skulle vært mine egne Jeg er ikke så veldig sporty av meg pga en kneskade jeg fikk for mange år siden, men sitter igjen enda, men jeg har mått løpe til bussen et par ganger og er mye ute å går turer, men merker ingenting. Jeg tok ikke så veldig mye, men de er helt normale, også har jeg jo sports-bh på meg, så merker ikke at de humper når jeg har løpt. Jeg har prøvd push-up bh`er, men på meg føles ikke det naturlig enda, er en grunn til at man skal vente et halvt år med dette tror jeg Jeg fikk beskjed om ingen spiler eller innlegg i bh`ene mine føre det hadde gått et halvt år! Jeg føler at spilene gnager litt og det blir ikke riktig str, for jeg har kun prøvd de gamle push-up bh`ene mine som er str 70b, og må nok opp i en c etterhvert. Så når tiden er inne, skal jeg gå på en undertøysbutikk og få hjelp med den str jeg trenger. Men jeg har kjøpt to vanlige bh`er på Lindex som er uten spiler og uten innlegg, og de måtte jeg ha i 70b for at de skulle sitte godt rundt, og gi støtte. Men sjeldent jeg bruker de, bare brukt en av de 2 ganger på fest. Holder meg til sports-bh så lenge (den er god å ha) Arrene mine er ikke godt synlige ettersom jeg har litt "heng" i puppene, akkurat slik jeg hadde før operasjonen. Jeg må bøye meg bakover eller løfte puppen for å i det hele tatt se de. Nå har jeg sett de 2 ganger etter operasjonen når jeg har byttet tape, og de ser kjempefine ut. Første gangen var de mer lilla/røde. Andre gangen hadde de blitt mer hvit/rosa Tror dette har mye å si på hvilken profil man tar. Jeg tror jeg har normal profil, men vurderer litt på om jeg skulle hatt lav. Men kirurgen visste vel best Mine sitter litt høyt oppe enda, ettersom de ikke har funnet sin plass tror jeg, de detter vel mer ned etterhvert Vanskelig å forklare, men send meg en PM med mailadresse, så kan jeg sende bilde Jeg skal til syden 7.juni, og da har det gått 9 uker siden min, så går nok bra etter 7 uker også ) Jeg kjøpte meg faktisk bikini her en dag. Før brukte jeg 34 i overdel, nå måtte jeg ha 38 for å dekke hele puppen. Fikk helt sjokk jeg! ;p hehe.. Ble et veldig langt svar, men send meg PM da, så kan vi skrive mer privat eller sende mailer hvis det er noe du lurer på som ikke du vil alle skal se, ikke noe problem Klem klem
Little_me Skrevet 28. mai 2009 #8011 Skrevet 28. mai 2009 Ok.. såpass Tror ikke jeg har sett så mye på bilder av folk som har tatt under.. men har hørt at d kan ta opptil et år før de er ordentlig på plass Takk takk tiden flyger avgårde glemmer nesten at jeg har operert... Er nåkk sårene som begynner å gro..... klør og klør....... håper det gir seg snart:) Har enda ikke byttet tape.. lar den sitte på til den ramler av:) Har kjøpt micropore ja I natt har jeg ligget på sia og ¨såvet heeeele natten.. har ikke såvet så godt siden før OP Velkommen roselie_jacobs og gratulerer med operasjonsdato :) Arrene klør en liten stund ja, men det går over etterhvert Mine klør ikke noe lenger, varte bare i et par dager.. La den sitte på til den begynner å løsne av seg selv du, det er lurt! Syns micropore tapen er utrolig god og myk, og har ikke hatt noe problemer med å rive den av når den begynner å bli slitt Hehe, det er en befrielse og sove på magen og siden igjen. Jeg trodde jeg skulle få liggesår når jeg sov på ryggen, er så utrolig plagsomt! ;p Men det er bra du fikk sove hele natten da
BunnyBee Skrevet 29. mai 2009 #8012 Skrevet 29. mai 2009 Hei Noen som har noen klinikker i Bergen/Stavanger område som dere anbefaler? Ringt til tre klinikker i Bergen, ettersom det var der jeg ville bli operert, men fikk et dårlig inntrykk. Hun på eurocosmetic synes jeg var nesten frekk Og hun på fana medisinske senter, virket litt careface. Eneste som var litt hyggelig var hun på klinikk Bergen, men de har sommerstengt, og det er kun slutten av sommeren jeg kan Er jo ikke hun dama som tar telefonen som skal operere meg, men får et dårlig inntrykk når det første som møter meg er dårlig service. Synes også de hadde lite peiling på garanti og slikt, og det lille de viste, (men var ikke helt sikre på det), virket ikke så veldig bra. Leste fornebuklinikken sine garantier og de er virkelig noe å skryte av. Har funnet en klinikk i hjembyen min, men her kirugen bare til stede annenhver månde, de leier inn en dyktig person fra utlandet. Dessverre krasjer dette med jobb og studier Men der ble jeg møtt med god service, og dama i den andre enden virket kjempe hyggelig Frister litt og vente å la meg bli operet der, fikk et veldig godt inntrykk av dem, men da må jeg vente et år, og det er veldig lenge synes jeg, vil ha dem nå!! Iallefall er det noen som vet om noen klinikker i Bergen/Stavanger, som har et godt rykte?
roselie_jacobs Skrevet 29. mai 2009 #8013 Skrevet 29. mai 2009 Hei igjen! Skal prøve å svare så godt jeg kan Skjønner du er nysgjerrig, har vært i samme situasjon selv, og syns det er supert at vi har dette forumet Når jeg tar under puppene, må jeg liksom grave litt innover for å i det hele tatt kjenne protesekanten, den merker jeg ikke en gang. Foruten om det Kanon skrev, så er den merkbar på sidene og litt oppå pga lite underhudsfett. Men det er avhengig på hvordan kroppsbygning man har Mine er ikke vonde i det hele tatt, merker absolutt ingenting, akkurat som om de skulle vært mine egne Jeg er ikke så veldig sporty av meg pga en kneskade jeg fikk for mange år siden, men sitter igjen enda, men jeg har mått løpe til bussen et par ganger og er mye ute å går turer, men merker ingenting. Jeg tok ikke så veldig mye, men de er helt normale, også har jeg jo sports-bh på meg, så merker ikke at de humper når jeg har løpt. Jeg har prøvd push-up bh`er, men på meg føles ikke det naturlig enda, er en grunn til at man skal vente et halvt år med dette tror jeg Jeg fikk beskjed om ingen spiler eller innlegg i bh`ene mine føre det hadde gått et halvt år! Jeg føler at spilene gnager litt og det blir ikke riktig str, for jeg har kun prøvd de gamle push-up bh`ene mine som er str 70b, og må nok opp i en c etterhvert. Så når tiden er inne, skal jeg gå på en undertøysbutikk og få hjelp med den str jeg trenger. Men jeg har kjøpt to vanlige bh`er på Lindex som er uten spiler og uten innlegg, og de måtte jeg ha i 70b for at de skulle sitte godt rundt, og gi støtte. Men sjeldent jeg bruker de, bare brukt en av de 2 ganger på fest. Holder meg til sports-bh så lenge (den er god å ha) Arrene mine er ikke godt synlige ettersom jeg har litt "heng" i puppene, akkurat slik jeg hadde før operasjonen. Jeg må bøye meg bakover eller løfte puppen for å i det hele tatt se de. Nå har jeg sett de 2 ganger etter operasjonen når jeg har byttet tape, og de ser kjempefine ut. Første gangen var de mer lilla/røde. Andre gangen hadde de blitt mer hvit/rosa Tror dette har mye å si på hvilken profil man tar. Jeg tror jeg har normal profil, men vurderer litt på om jeg skulle hatt lav. Men kirurgen visste vel best Mine sitter litt høyt oppe enda, ettersom de ikke har funnet sin plass tror jeg, de detter vel mer ned etterhvert Vanskelig å forklare, men send meg en PM med mailadresse, så kan jeg sende bilde Jeg skal til syden 7.juni, og da har det gått 9 uker siden min, så går nok bra etter 7 uker også ) Jeg kjøpte meg faktisk bikini her en dag. Før brukte jeg 34 i overdel, nå måtte jeg ha 38 for å dekke hele puppen. Fikk helt sjokk jeg! ;p hehe.. Ble et veldig langt svar, men send meg PM da, så kan vi skrive mer privat eller sende mailer hvis det er noe du lurer på som ikke du vil alle skal se, ikke noe problem Klem klem Ja, det er utrolig hvor mye man kan lære av å lese andre folk sine opplevelser! Jeg er ganske aktiv av meg, men det skal vel ikke være noe problem. Det eneste jeg er litt bekymret for er armhevinger/trening av brystmuskelen! Har lest noe om at protesene etterhvert kan bli sittende lenger fra hverandre med å trene muskelen ofte med høy belastning? Har lest fra engelske sider så kan godt være at jeg har missforstått! Hehe;) Men jeg trener ikke sååå mye styrke, tror det var mere ment til kroppsbyggere og lignende:) Så artig å faktisk måtte nødt å gå opp 2 strl. for å dekke puppene!! Det må føles herlig! Jeg gleder meg såå mye til å prøve bh/bikini:) Fint, da sender jeg deg mailen min :) Tusen takk!! Klem
*MEDUSA* Skrevet 30. mai 2009 #8014 Skrevet 30. mai 2009 Hei Noen som har noen klinikker i Bergen/Stavanger område som dere anbefaler? Hei. Jeg kan virkelig anbefale Klinikk Stavanger, jeg og flere som er operert der er kjempe fornøyde, bra informasjon og oppfølging etterpå. Er flere her inne som også har vært der og har ikke sett dem heller klage Colosseumklinikken Stavanger vil jeg ikke anbefale, da vet om flere som ikke er fornøyde. (om de kansje bare har vært uheldige vet jeg ikke men uansett) Lyke til med ditt valg
femke Skrevet 3. juni 2009 #8015 Skrevet 3. juni 2009 Hei. Lurer på om det er noen som har tatt under muskelen som er villig til å sende noen bilder? jeg er 170 høy, 60 kg, tenker å ta 280 - 300 under muskelen. har sett mest bilder av folk som har tatt over. Ser det har vært litt snakk om hvordan det kjennes når det er under, men er det noen som vet hvis man sammenligner over og under, om det kjennes veldig forskjellig? Skal på konsultasjon hos Fornebuklinikken 29. juni. gleder meg som en unge. kunne ønske det var i morgen;)
frkleo Skrevet 3. juni 2009 #8016 Skrevet 3. juni 2009 Tenkte bare å dele min enorme entusiasme over at det er kun 5 dager til jeg er ferdigoperert!!! Jeg skal på Klinikk Stokkan kl. 8.15 på mandag! Jeg gleder meg sånn til å bli ferdig! Eneste som bekymrer meg er at jeg enda ikke, etter en mnd siden utflytting, har fått tilbake depositumet mitt fra huseieren. Det er 9000kr av det jeg skal betale og jeg trenger de før helgen... Aner ikke hva jeg skal gjøre om de ikke dukker opp! Mastercardet skal jeg bruke alt av fra før... Eneste blir å spørre noen, men hvem kan man låne 9000kr til en puppeoperasjon fra? Jaja, ellers gleder jeg meg! Skal på apoteket i morgen og kjøpe alt jeg trenger:) WIIII! Ha en god kveld:)
ahp Skrevet 3. juni 2009 #8017 Skrevet 3. juni 2009 Tenkte bare å dele min enorme entusiasme over at det er kun 5 dager til jeg er ferdigoperert!!! Jeg skal på Klinikk Stokkan kl. 8.15 på mandag! Jeg gleder meg sånn til å bli ferdig! Eneste som bekymrer meg er at jeg enda ikke, etter en mnd siden utflytting, har fått tilbake depositumet mitt fra huseieren. Det er 9000kr av det jeg skal betale og jeg trenger de før helgen... Aner ikke hva jeg skal gjøre om de ikke dukker opp! Mastercardet skal jeg bruke alt av fra før... Eneste blir å spørre noen, men hvem kan man låne 9000kr til en puppeoperasjon fra? Jaja, ellers gleder jeg meg! Skal på apoteket i morgen og kjøpe alt jeg trenger:) WIIII! Ha en god kveld:) Ja, tenk!! Bare 5 dager igjenn til det er din tur!! ¨ Kan tenke meg du er spent og gleder deg nå Gleder meg til å høre historien din når du er ferdig med OP!! Hmm.. det med depositumet var ikke noe bra.. :klø: Tror du ikke at du får pengene før helgen da???? Er jo ikke så lett å bare få lånt seg 9000kr på dagen liksom.. Men det ordner seg vell.. krysser fingrene for deg!!!
summertime Skrevet 3. juni 2009 #8018 Skrevet 3. juni 2009 Hei alle sammen! Jeg er ny her Jeg skal opereres 16 juni hos Fornebuklinikken Både gruer og gleder meg! Jeg har fått Dr.Schistad som kirurg! Ettersom jeg ikke er fra Oslo har jeg kun hatt konsultasjon over telefon.Han virket veldig hyggelig og anbefalte meg anatomiske innlegg. Jeg ønsker selv å ta over muskelen. Tror det blir noe mellom 200cc-250cc i størrelse. Jeg har tidligere vært på konsultasjon hos Klinikk Stokkan i Tr.heim. Men de hadde ikke ledig time før i august. Der ble jeg anbefalt runde innlegg og ca 250 cc over muskelen. Jeg er i dag en 75A /veldig liten 75B. Ønsker en full B som ser mest mulig naturlig. Jeg er 160 cm høy så ønsker ikke å ende opp med pupper som er altfor store for min kropp. Jeg har sett på mange før og etter bilder på nett og jeg tror 230cc vil passe bra til meg. Hvis de har den størrelsen i anatomiske proteser da Er redd for å ende opp med for lite, men også redd for å ende opp med for store. Det skal ikke være lett Noen her som har tatt anatomiske innlegg i den størrelsen (over muskelen) og som har lyst til å sende meg bilder? jente-23
roselie_jacobs Skrevet 4. juni 2009 #8019 Skrevet 4. juni 2009 Hei alle sammen Nå er det bare 5 dager igjen til min operasjon... Jeg begynner å kjenne at jeg er sår i halsen, og er livredd for å bli forkjølet. Har allerede bestilt fly tur retur + hotell for meg og min mann i oslo. Det kostet ca. 4 000 kr, og kan ikke avbestilles. Vist jeg blir forkjølet og ikke får operere har jeg kastet bort mye penger :\ Er det noen her som har blitt operert med forkjølelse? Vet jo ikke hvor gale det kommer til å bli med meg heller, siden jeg bare kjenner en sår hals...
Gull Skrevet 4. juni 2009 #8020 Skrevet 4. juni 2009 Halla damer Gratulerer til alle ny opererte! I morgen, Fredag er det endelig min tur! Er så utrolig spent på resulatet, og om det blir en størrelse jeg blir fornøyd med. Pk og jeg var litt uenig om hvor mye det skulle legges inn, selv om han får det siste ordet, og min anatomi innvendig. Phuu... tenk om 12 timer ligger jeg under kniven! :O Kryss fingrene for meg jenter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå