Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk,Fergie! :klem:

Jeg er kjempespent! Skal ta 260, er fast bestemt nå, ikke en dråpe mere, tror det vil bli perfekt for meg:)

Hvordan har det vært etter operasjonen, mye vondt? Var det værre eller bedre enn forventa? Er du fornøyd med resultatet?

Skal skrive inn i mårra og fortelle hvordan det har gått. Blir sikkert på kvelden, regner med jeg sover hele ettermiddagen.

Aiaiai, nå begynner jeg virkelig å bli utålmodig! :tronderbart:

Jeg hadde kjempe vondt de 4 første dagene, etter det var det stør forandring fra dag til dag. Men å komme meg opp av sengen, det klarte jeg ikke før det vat gått en uke sirka. Har en rammemadrass, så har ingenting å ta fatt i heller. :ler: Og så er det så dyrisk myk!! :legrine:

Det var verre enn jeg hadde trodd på en måte. Var egentlig ganske forberedt på at det ville være veldig vondt. Men det gjorde vondere enn det igjen!!! :legrine: betryggende!! :legrine:

Ja, jeg er veldig fornøyd med resultatet så langt. Får visst ikke se det endelige resultatet før etter 6 mnd!!! :sur:

Skulle du ta over eller under muskelen?

Hvis du skal ta under, tviler jeg på at du vil klare å skrive på datamaskinene på samme kvelden. Jeg tok under muskelen, og jeg klarte ikke å skrive på dataen før dag to eller tre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

jeg fikk strekkmerker etterpå, synes ikke noe særlig, men jeg kjenner dem.

og det er helt vanlig å høre boble/knitrelyder, er luft som skal ut :)

husker ikke hvor lang tid det tok før jeg lå på siden, men antar et par-tre uker.

jeg tok smertestillende så lenge jeg hadde behov for det, i 5 dager, tror jeg. fikk paralgin forte. hvor lenge jeg hadde vondt etter det husker jeg ikke, så dte kan ikke ha vært så ille? ;)

brukte sportsbh natt og dag i tre uker mener jeg, og begynte ikke med spilebh før tre måneder etter (det var det som var anbefalt, og det føltes helt "feil" å ha på seg spilebh før den tid), tapet sårene i 6 mnd.

jeg hadde innbilt meg at det var mye vondere enn det var, så jeg ble positivt overrasket. på en skala fra en til ti (var med på en undersøkelse) var jeg oppe i 6 på det verste. ikke ille, altså, og jeg har veldig lav smerteterskel...

anbefaler at dere tar de smertestillende som blir anbefalt, det er ikke vits i å ha det vondere enn nødvendig...

og dte tok veldig lang tid før puppene ble som de er nå, mye hevelser og sånt. så jeg hadde IKKE løpt ut og kjøpt bher med en gang bandasjen blir fjernet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, Tusen takk for svaret Fruktfat!!  :klem:

Kirurgen ringte meg nettopp, og ba meg komme litt tidligere i morgen så jeg får prøve proteser engang til, siden han hadde forstått det sånn at jeg vill ha litt større enn det han anbefalte og andre proteser.. så han sa at vi skulle gå for høyprofil siden jeg vill ha større proteser.. :D SÅ da skal jeg være hos han 08.15 i morgen og prøve ut protesestr igjen.. hihi...

Han ba meg ta med bilder også av noen pupper jeg synes er fine, har bare ett bilde siden jeg ikke har printer, men det går vel greit? da får han jo et lite inntrykk av hvordan jeg vil at puppene mine skal være i forhold til størrelse osv...

Nå gleder jeg meg skikkelig :D:D lyst til å legge meg nåå, og våkne i morgen så jeg får det overtstått... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Mange svar her på kort tid, det var mye bra å lese! :)

Jeg skal ta over muskelen, så det er mulig jeg kommer litt å ha det litt bedre enn deg Fergie.... Uff, føler med deg, men det kan vel bare gå en vei herfra: Bedre og bedre dag for dag :kose:

Kommer ikke over hvor mye denne dagboka har hjulpet meg, dere er de oraklene dere her inne!

Dere hører fra meg, så snart jeg er kapabel til å skrive!

Lykke lykke til imårra Lost SOul! Dette fikser vi! :klem1:

Nå skal jeg klappe igjen laptopen og bare forberede meg til imorgen. Vi høres senere alle mann!!

Uhu what a rush!! Imorgen! Kan nesten ikke tro dette! Olè! :tronderbart:

Hahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange svar her på kort tid, det var mye bra å lese!  :)

Jeg skal ta over muskelen, så det er mulig jeg kommer litt å ha det litt bedre enn deg Fergie.... Uff, føler med deg, men det kan vel bare gå en vei herfra: Bedre og bedre dag for dag :kose:

Kommer ikke over hvor mye denne dagboka har hjulpet meg, dere er de oraklene dere her inne!

Dere hører fra meg, så snart jeg er kapabel til å skrive!

Lykke lykke til imårra Lost SOul! Dette fikser vi! :klem1:

Nå skal jeg klappe igjen laptopen og bare forberede meg til imorgen. Vi høres senere alle mann!! 

Uhu what a rush!! Imorgen! Kan nesten ikke tro dette! Olè! :tronderbart:

Hahahaha!

Du får ha masse lykke til i morgen du også :):klem:

Så snakkes vi når vi er i form til å trykke på dataen igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er operasjonsdagene deres kommet :) Ønsker dere lykke til begge to imorgen!! Dette kommer til å gå kjempefint, og jeg må ærlig innrømme at jeg misunner dere nå. Jeg må ennå vente 3 uker på min operasjon, og skulle veldig gjerne ha blitt ferdig imorgen ja.

Gleder meg til å høre om erfaringene deres når dere er klar for dataen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til jenter :) det går nok kjempe bra!!!

jeg måtte ligge på ryggen de første 2-3 ukene. var utrolig godt å kunne legge seg på siden!

jeg hadde veldig vondt i brystvortene mine den første måneden jeg, men da fikk det over. var så vondt at når jeg fikk dusj strålen på puppen så skrek jeg nesten. jeg mistet følelsen under brystvorten, men har faktisk mye følelser i brystvortene. har fortsatt ikke fått helt følelsen i hele brystet, men det kommer litt for litt og kjenner forskjell fra uke til uke.

jeg hadde også opplevelsen at det gjorde vondere enn forventet. jeg tålte ikke de smertestillende tablettene jeg fikk, så måtte slutte på de, så det var mye smerter ute og gikk. men det som har vært verst har faktisk vært at jeg er så påpasselig hele tiden. er så redd for puppene, så med engang jeg kjenner noe så blir jeg litt paranoid :legrine: men er blitt vant til de nå. men kikker fortsatt veldig ofte på de, tro meg!

på mandag feirer mine nye fordeler 3 måneder. og jeg elsker de!!!

så nok engang, lykke til. det blir kjempe bra.

ang dårlige og bra klinikker og kirurger, jeg ble operert på nobel clinic, og er kjempe fornøyd. helt fra første gang jeg var der, kirurgen sa hva han mente ville vært finest, forklarte alt ang inngrepet, men lyttet veldig godt også til meg og mine øsnker. de ringte både dagen før og dagen etter operasjonen. og når jeg ringte og lurte på noe, var de utrolig hjelpsomme og de brydde seg veldig om hvordan det gikk med meg.

så er veldig fornøyd med nobel hvertfall og kan gledelig anbefale det videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dte mener jeg og?  :klø:

tror de er glade i store proteser der...  ;)  (jeg ble også operert på colosseum)

jeg beklager, dere har helt rett. Aylar ble behandlet på Colosseum. Jeg har tatt feil av henne og en annen modell som sto fram VG. Denne andre ble operert der og fikk lagt inn enormt med silikon fra dag èn. Hun ble syk og var sjokkert over behandlingen hun fikk. Omtvedt (eier og driver Askimklnikken) har og har hatt en rekke tilsynssaker mot seg, ifølge Helsetilsynet. (sitat fra juli i år) Han har blant annet fått advarsel på grunn av mangelfull informasjon til en pasient, jeg lurer på om det var henne... Men er ikke sikker. Han er arrogant og useriøs, og tenker ikke særlig på kundene.

Det gleder meg å se at stort sett alle her inne vil ha "normale" innlegg. Jeg kjenner igjen den gode følelsen av forventning og spenning på resultatet. Dere må har riktig lykke til, alle dere som står foran operasjonen, og dere som fortsatt er i rekonvalesens og venter på å få nyte resultatet skikkelig.

Dessuten må jeg få takke for at jeg ser så mange reflekterte tanker om klinikker og kirurger. Det har hjulpet meg nå som jeg vurderer å få en annen klinikk til å korrigere den første operasjonen.

Riktig god førjulshilsen til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluu.. Nå er jeg ferdig... det ble 400ml :O hihi.. store pupper på meg ja...

Er enoormt trøtt nå da, så tenkte jeg skulle sove littegrann snart... :)

Takk for alle lykke ønskninger, nå bare gruer jeg meg til bedøvelsen er gått ut og smertene kommer for fullt :P

:klem: til alle sammen

Rapport kommer snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
jeg hadde veldig vondt i brystvortene mine den første måneden jeg, men da fikk det over. var så vondt at når jeg fikk dusj strålen på puppen så skrek jeg nesten. jeg mistet følelsen under brystvorten, men har faktisk mye følelser i brystvortene. har fortsatt ikke fått helt følelsen i hele brystet, men det kommer litt for litt og

Dèt hadde jeg glemt! men ja, jeg hadde også veldig vondt i brystvortene, spesielt når jeg dusjet.

og under brystvorten mistet jeg også følelsen en god stund, det var ganske ekkelt. men bryatvortene ble veldig følsomme, nå tror jeg alt er tilbake til det normale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tralala... Klart meg uten smertestillende foreløpig.. så det er jo bra... Presser litt da men, det går fint.. :D

Jeg har fått beskjed om å presse puppene mine nedover avogtil, noen som fikk samme beskjed eller?

Whuhu, nå har jeg store og fine pupper *superglad*

BOOBIVILLE...

Lurer på hvordan det går med ElCaramba jeg ..... *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle skrive en "rapport" på hvordan operasjonen var i dag :)

Kom på klinikken kl 08.15 og betalte for meg, også fikk jeg bli med kirurgen og prøve proteser engang til..

Vi kom frem til runde høyprofilproteser i 400ml, (Noe som ser helt perfekt ut nå)

Etter det, tok jeg to tabletter og ble tegnet litt på..

Når vi var ferdig med det, måtte jeg kysse kjæresten min farvel og fikk bli med inn på sengeposten for jeg kledde av meg og ble fulgt inn på operasjonssalen.

Der var det en sykepleier og en anestesilege.. Sykepleieren vasket meg og satte på meg en klistrelapp på venstre side av ribbeina, mens anestesilegen satte kanyle i armen og pratet som bare det.. hehe

Hun satte narkosen og jeg merket at jeg ble mer og mer døsig frem til jeg ble borte, og det neste jeg er husker er at jeg våknet og så kjæresten min og satte meg opp i senga. :D

Fikk kjeks, og kjæresten hadde kjøpt brus til meg.. mmm...

Så kom kirurgen innom og sa at alt gikk fint osv..

Sykepleieren kom og fjernet kanylen og sa til meg : Ser ut som du er i bra form, er ikke mange som klarer å sitte oppreist i senga etter en sånn operasjon, så du kan bare dra hjem du..

:fnis:

HAr ikke hatt noen smerter ennå, så jeg håper det holder seg sånn..

Tusen takk for alle lykkeønskninger, det har hjulpet mye :D

Klem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt gikk bra med deg LostSOul!

400 mg er som meg det, men la du over eller under muskelen? jeg la under, og må si at jeg er imponert hvis du klarer deg uten smerte stillende, for jeg hadde sinnsykt vondt (men tror det ble mer ille dag 2, dag 1 hang smertestillende i, tror jeg....).

Høres ut som du var veldig heldig med opplegget, og at alt ble veldig bra :)

Lykke til videre i din rekovalens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alt gikk fint. Håper du slipper særilg mye smerter. Jeg slapp billig unna...Det var ømt og litt press men jeg tok bare en av de paracet'ene jeg fikkpå klinikken....det var alt.følte meg i helt fin form etterpå og kleddepå meg vanlige klær (dvs genser over hodet og alt) og dro ganskekort tid etterpå. Jeg har ikke hatt noen problemer etter smarter etterpå heller....bank i bordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hei alle!

Var hjemme kl 17.30, de var så ufattelig dyktige på klinikken og jeg følte meg så godt tatt vare på :)

Har det litt vondt nå...Det var vondere enn jeg trudde, og jeg må ha hjelp til bl.a å komme meg ut av senga og rette på sittestillinga. Det er værst på høyre side og det kjennes ut som jeg har blitt påkjørt.

Skriver mere imårra,når jeg er bedre, er bare trøtt nå,hehe :sove:

Så godt å høre at det gikk bra med deg lostsoul!! :)

Du er jo kjempetøff! Jeg føler meg som den pingla her,hehe!

Vi snakkes!

Stor klem herfra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Gratuerer Fergie :klem:

Jeg var nede på klinikken i dag, og fikk prøve ulike protesestr om igjen. :sjenert:  legen sa at protesene ville vise godt på meg hvis jeg tok over 240, fordi jeg har så små bryst i utgangspunktet. Dessuten har jeg ikke hofter eller former generelt, her en ganske rett kropp. Så selv om 260 og 280 protesene så fristende ut når jeg hadde bh og topp over, så vil jeg ikke ta mer enn 240, som var legens anbefaling. og jeg så veldig godt hva han mente, når han sa det. Protesene som var større enn 240 var mye større enn brystene mine i omriss, så da ville mye av kanten på brystene bare være silikon med hud på :overrasket:

Så jeg har slått meg til ro med 240. Så kan jeg heller evt legge inn litt mer, etter fødsler og amming som sikkert kommer etterhvert ;)  og dessuten vil jeg jo etterhvert få litt mer kjøtt på bena, så da kan jeg ha større uten at det ser påfallende ut.

Men jeg angrer ikke på at jeg dro ned ekstra, var litt trygt å se hvor mye de faktisk brydde seg. og var fint å prøve foran speil i ro og fred. nå kommer jeg iallfall ikke til å angre ;)  gleder meg veeeeeeeeeeeeeeldig!!! 9.jan er dagen :hoppe:

Legen min sa akkurat det samme til meg,og vi endte opp med 240 :) Tenkte egentlig 260, men er glad det ble 240. Det er betryggende å ha en lege som tenker "sammen med deg", og vi snakket også om evnt amming og slik framover i tida.

De ser superfine ut,har tatt en liten gløtt her.

Er mer våken og opplagt nå enn isted, føler meg litt mer i form. Bare ca en time siden sist jeg skrev.

Trodde jeg var en skikkelig viking jeg,men det var jeg altså ikke,hehe :ler:

Kan anbefale Klinikk Stokkan til alle som leser dagboken og bor i det pmrådet,og vurderer operasjon. De har to avd, Trondheim og Tromsø. Nok en klinikk på "bra-lista".

Ønsker deg lykke til i januar, både jeg og lostsoul tok idag og det har gått kjempebra! Hun er ltt tøffere enn meg da, men det går bra med meg også,hehe.

Stor klem fra meg

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...