Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hei du:) jeg kan nok ikke svare på alt, men vet vel et par ting.

profilen på implantatene betyr "hvor høye de er". Hvis du legger noen med medium/vanlig profil på bordet vil de ikke være så høye. de med høy profil er altså høyere. vanlig blir "bredere og flatere" , mens de med høy profil vil komme lenger ut og ikke være så brede. Det vanligste er altså medium profil. De høye er stort sett egnet for folk som er smale/ikke har så brede skuldre. Det er ikke poenget å få "utstående" pupper, men at de ikke vil se for brede ut i forhold til kroppen din. føler at dette ble litt rart skrevet, men håper du skjønner hva jeg mener. Det med de naturlige innleggene du snakker om, er "anatomiske" proteser. Du vet kanskje dette fra før, men de er altså dråpeformede. de gir ikke så mye fylde i overkant av brystet, og vil dermed kunne gi en mindre "silikon - look". De runde er vel fortsatt mest vanlig. jeg vil ha runde. om man tar runde får man ikke nødvendigvis silikonlooken altså, men de anatomiske vil være mer egnet for de med lite fylde. Om du er tynn og har lite brystvev, kan du jo legge et rundt under muskelen. Fordelen med runde er at de er like i alle retninger. har hørt at alle implantater kan snu seg litt. om et rundt snur litt på seg, spiller det jo ingen rolle. et anatomisk derimot vil være litt uheldig i forhold til forrmen hvis det snur seg. tviler på at dette er noe stort problem ettersom det legges inn mange anatomiske proteser årlig her i Norge.

Hei,

jeg skjønnte dette med høy og lav profil nå ;) takker så meget!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! Jeg er ny her. Etter 3 barn og 5 år med amming er puppene mine slitne. Har en liten a cup igjen. Måler 78 rundt ryggen. Jeg er 175 cm høy og veier 59 kilo.

Har fått time til operasjon mandag 25 mai. Ble enig om 400 under muskelen. Eller det vil si at han sa først 320. Da skulle jeg bli en b cup sa han. Jeg tenkte på det og dro tilbake uken etter. Sa at jeg ville se naturlig ut men med en C cup. Før jeg fikk barn var jeg en b cup og syntes det var lite for min kropp. Men, det var det naturen gav til meg. Han hørte på meg og sa at da tar vi 400. Jeg ble litt overveldet og sa greit. Men...... nå har jeg kalde føtter. Er SÅÅÅÅ redd for at jeg ender med en d eller e cup. Må stole på legen, det vet jeg. Men føler meg bedre hvis tallet var 360. Skal ha høy profil da jeg er tynn og smal.

Trenger råd fra dere jenter! Hva synes dere? Skal jeg dra dit en gang til?

Lurer også på om det er sant at 20% av str "forsvinner" når man legger det under muskelen.

Håper noen kan svare meg. Vurderer sterkt å ringe i morgen og spørre om jeg kan legge inn 360 istedenfor.....

Skrevet
Hei!

er veldig i tvil om jeg skal gå gjennom en slik operasjon eller ikke... Så lurer på om noen har noen fine sider på nettet å anbefale? der en kan se bilder av forskjellige typer; over/under muskel og størrelser.

heisann=)

på www.justbreastimplants.com/gallery finner du masse bilder. før og etterbilder, bilder av snitt, rippling, hard kapsel osv...

Skrevet

Da var jeg ferdig me min OP :)

Ble OP i går kl 13.30. Nå er jeg endelig hjemme igjenn :)

Fikk lagt inn 350ml over muskelen. Medium lav profil! :jepp:

Er kjempefornøyd. så håper bare resultatet blir bra :skratte:

Skrevet
Da var jeg ferdig me min OP :)

Ble OP i går kl 13.30. Nå er jeg endelig hjemme igjenn :)

Fikk lagt inn 350ml over muskelen. Medium lav profil! :jepp:

Er kjempefornøyd. så håper bare resultatet blir bra :skratte:

Hipp hurra for deg :D :duskedame::duskedame::duskedame:

Hva er cm/kg til deg? Hvor var du? Du har sikkert svart før, men det er så mange hele tiden og litt vanskelig å holde styr:p

Håper du får resultatet du ønsker og slipper mye plager i dagene som kommer:)

Skrevet
Hipp hurra for deg :D :duskedame::duskedame::duskedame:

Hva er cm/kg til deg? Hvor var du? Du har sikkert svart før, men det er så mange hele tiden og litt vanskelig å holde styr:p

Håper du får resultatet du ønsker og slipper mye plager i dagene som kommer:)

jeg veier 68 kg og er 164 cm :) Var på klinikk stokkan i Tromsø! Kjempefornøyd:)

Nå er det 2 dager siden å har nesten ikke vondt mere :)

Så dette er ikke noe å grue seg til!!! :danser:

Skrevet
jeg veier 68 kg og er 164 cm :) Var på klinikk stokkan i Tromsø! Kjempefornøyd:)

Gratulerer! Fikk du narkose? Ser at du la inn 350 over muskelen. Ble du stor? Jeg skal opereres på mandag og har to alternativer. 370 og 410 under muskelen. Høy profil, runde. Tror du at noe "forsvinner" når det legges under muskelen? Vil ende opp med en c cup. Har a nå. Er 175 og 59 kilo. Både gleder meg og gruer meg!!!!!!

Skrevet
Gratulerer! Fikk du narkose? Ser at du la inn 350 over muskelen. Ble du stor? Jeg skal opereres på mandag og har to alternativer. 370 og 410 under muskelen. Høy profil, runde. Tror du at noe "forsvinner" når det legges under muskelen? Vil ende opp med en c cup. Har a nå. Er 175 og 59 kilo. Både gleder meg og gruer meg!!!!!!

Fikk lett narkose ja, gikk kjemefint :) sov som en stein.. hehe :skratte:

Synes jeg ble akkurat passe... ble en fyldig 80C/ liten D. Er veldig fornøyd med str :)

Tror kansje de forsvinner litt når man legger under, men med rundt 400 så blir du nok en stor c-cup.. tror du ikke??

Ingenting å grue seg til.. det er ikke så ille :)

Hvor skal du opereres?

Skrevet
Fikk lett narkose ja, gikk kjemefint :) sov som en stein.. hehe :skratte:

Synes jeg ble akkurat passe... ble en fyldig 80C/ liten D. Er veldig fornøyd med str :)

Tror kansje de forsvinner litt når man legger under, men med rundt 400 så blir du nok en stor c-cup.. tror du ikke??

Ingenting å grue seg til.. det er ikke så ille :)

Hvor skal du opereres?

Hei! Skal opereres på Kveims klinikk i Oslo. Tror jeg går for 370. Vil ikke ha en d cup. TRor det blir stort for meg. Får nok det med 410. Men, som sagt så har jeg valget til mandags morgen.....

Hvor opererte du?

Skrevet
Hei! Skal opereres på Kveims klinikk i Oslo. Tror jeg går for 370. Vil ikke ha en d cup. TRor det blir stort for meg. Får nok det med 410. Men, som sagt så har jeg valget til mandags morgen.....

Hvor opererte du?

ok :) 410 vil nåkk bli en d-cup ja...

Hva er høyde og vekt?

Jeg opererte på Klinikk stokkan i Tromsø :)

Skrevet

Klinikk Stokkan Tr.heim her om 2 uker og 3 dager!! Bra å høre at det går så fort "over", i hvertfall de verste smertene.

Jeg har vært gjennom en liten prosess i forholdt til å grue/glede meg. Først var det så lenge til at jeg ble utålmodig og ikke kunne tenke på det. Så hadde jeg et grusomt mareritt om operasjonen og ble livredd! Det gikk over til å bli "gruing". Nå gleder jeg meg! :D Går nok til gruing/å være spent om 2 uker, da det bare er et par dager igjen...

Kunne jeg vært så snill å få se bilder (før/etter) om du har? :)

Skrevet

Det er sagt at ca 20 % forsvinner, hvor nøyaktig det er vet jeg ikke. Noe forsvinner i hvertfall. Du er såpass høy at jeg mener du fint kan gå for det største. Det kan kanskje virke stort i forhold til tallet og med en gang, men noe av det rett etter OP er hevelse og vil gå ned. Du vil også fort venne deg til størrelsen, noe som har gjort at mange skulle ønske de gikk for større implantater. Men det er veldig individuelt:)

Gå for magefølelsen, om du vet du egentlig vil ha 370 og går for 410 kommer du nok til å være opphengt i at du valgte de største og at de derfor har blitt megastore! :P Samme med det omvendte, at de ble små. Går veldig på psyken :P

Bare til informasjon er jeg 170/63 kg og vil ha fra 350-450 alt etter hva det er plass til. Jeg tenkte først at jeg ville ha C, så ble det stor C/liten D og nå har jeg bestemt meg for en D, fordi en D-cup med implantater virker mindre enn en naturlig D. Og fordi de lett forsvinner i klær om du vil. Jeg har ikke bestemt meg for at jeg SKAL ha en D, men hvis det er plass går jeg for D :)

Så klart er dette individuelt, så som sagt, gå for det magefølelsen sier deg, da blir du fornøyd! :)

Lykke til med valget:)

Skrevet
Klinikk Stokkan Tr.heim her om 2 uker og 3 dager!! Bra å høre at det går så fort "over", i hvertfall de verste smertene.

Jeg har vært gjennom en liten prosess i forholdt til å grue/glede meg. Først var det så lenge til at jeg ble utålmodig og ikke kunne tenke på det. Så hadde jeg et grusomt mareritt om operasjonen og ble livredd! Det gikk over til å bli "gruing". Nå gleder jeg meg! :D Går nok til gruing/å være spent om 2 uker, da det bare er et par dager igjen...

Kunne jeg vært så snill å få se bilder (før/etter) om du har? :)

Hehe.. ja, kjenner til de følelsene :) synes tida før OP gikk så sakte.. men nå føles det utr som det er flere uker siden OP, men det er jo bare 3 dager:) :skratte:

Har vært ute å lekt med mine 2 søte små i flere timer nå. samboeren min måtte på jobb. det går veldig bra.. må bare passe på og ikke løfte å styre så mye:)

Kan sende før og etter bilder senere i kveld. Har bare før bilder.. så må få samboeren min til å ta bilder senere :):fnise:

Men da kan du jo sende meg mailadr din?? :jepp:

Skrevet
Det er sagt at ca 20 % forsvinner, hvor nøyaktig det er vet jeg ikke. Noe forsvinner i hvertfall. Du er såpass høy at jeg mener du fint kan gå for det største. Det kan kanskje virke stort i forhold til tallet og med en gang, men noe av det rett etter OP er hevelse og vil gå ned. Du vil også fort venne deg til størrelsen, noe som har gjort at mange skulle ønske de gikk for større implantater. Men det er veldig individuelt:)

Gå for magefølelsen, om du vet du egentlig vil ha 370 og går for 410 kommer du nok til å være opphengt i at du valgte de største og at de derfor har blitt megastore! :P Samme med det omvendte, at de ble små. Går veldig på psyken :P

Bare til informasjon er jeg 170/63 kg og vil ha fra 350-450 alt etter hva det er plass til. Jeg tenkte først at jeg ville ha C, så ble det stor C/liten D og nå har jeg bestemt meg for en D, fordi en D-cup med implantater virker mindre enn en naturlig D. Og fordi de lett forsvinner i klær om du vil. Jeg har ikke bestemt meg for at jeg SKAL ha en D, men hvis det er plass går jeg for D :)

Så klart er dette individuelt, så som sagt, gå for det magefølelsen sier deg, da blir du fornøyd! :)

Lykke til med valget:)

Hei!

Tusen takk for svar!!!! Ble roligere nå. Godt å høre andre sine meninger:)

Jeg tror nok jeg går for 400. Du har rett i at jeg er høy. Når jeg ammet var jeg en stor c cup . Det kledde meg egentlig. Er nok psyken som avgjør mye ja. Helt enig i det.

Må si at jeg gruer meg litt. Men, jeg gleder meg til å få pupper igjen. Har vært "uten" nå i 2 år....

Takk for svar og lykke til!

Skrevet
Hei!

Tusen takk for svar!!!! Ble roligere nå. Godt å høre andre sine meninger:)

Jeg tror nok jeg går for 400. Du har rett i at jeg er høy. Når jeg ammet var jeg en stor c cup . Det kledde meg egentlig. Er nok psyken som avgjør mye ja. Helt enig i det.

Må si at jeg gruer meg litt. Men, jeg gleder meg til å få pupper igjen. Har vært "uten" nå i 2 år....

Takk for svar og lykke til!

Når og hvor skal du opereres? Har du barn? Som sagt så har jeg tre og er ferdig.

Skrevet

miss sixty:

Vil bare si sånn av egen erfaring at gå heller for større enn mindre. Det er jo det de fleste skriver her også (etter å ha lest igjennom hele dagboka), og etter min operasjon skjønner jeg hvorfor. Vanskelig å forklare..

Muskelen klemmer nok ned litt av størrelsen også. Selv om de blir store, blir de veldig faste og ikke-utstikkende.

Siden du skal ha under muskel, vil jeg og si at du bør belage deg på noen ekstra dager med smerte/ubehag kontra de som tar over muskel. (Og ikke bli skremt nå, for det er ikke SÅ vondt! :P)

Måtte poppe paralgin i ei uke, og hadde store problemer med å komme meg opp av senga. Umulig faktisk.

Men det gjør ikke så mye synes jeg, for det gjør det enklere å ikke falle for fristelsen til å flagre så mye med armene.

Lykke til med operajonen. Du vil være kirurgen evig takknemlig, det kan jeg love deg! ;)

Skrevet
miss sixty:

Vil bare si sånn av egen erfaring at gå heller for større enn mindre. Det er jo det de fleste skriver her også (etter å ha lest igjennom hele dagboka), og etter min operasjon skjønner jeg hvorfor. Vanskelig å forklare..

Muskelen klemmer nok ned litt av størrelsen også. Selv om de blir store, blir de veldig faste og ikke-utstikkende.

Siden du skal ha under muskel, vil jeg og si at du bør belage deg på noen ekstra dager med smerte/ubehag kontra de som tar over muskel. (Og ikke bli skremt nå, for det er ikke SÅ vondt! :P)

Måtte poppe paralgin i ei uke, og hadde store problemer med å komme meg opp av senga. Umulig faktisk.

Men det gjør ikke så mye synes jeg, for det gjør det enklere å ikke falle for fristelsen til å flagre så mye med armene.

Lykke til med operajonen. Du vil være kirurgen evig takknemlig, det kan jeg love deg! ;)

Takk! Jeg gleder meg til resultatet,men gruer meg litt til operasjonen. Har tre barn så håper jeg ikke blir altfor redusert.

Hvor mye la du inn? Høy/vekt? Jeg vil ikke ende opp med en D cup. En stor C er maks for meg. Er fortsatt usikker på 370 og 410. Må ringe på mandag klokken 0800. Så har enda 2 dager da. Tror jeg har sett på 100 før og etter bilder på nettet. Min søster mener at jeg må ta 410 da jeg er så høy. Uff, dette er vanskelig. Jeg tar jo avgjørelser på jobben hver dag. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke greier å ta denne:)

Skrevet (endret)
Takk! Jeg gleder meg til resultatet,men gruer meg litt til operasjonen. Har tre barn så håper jeg ikke blir altfor redusert.

Hvor mye la du inn? Høy/vekt? Jeg vil ikke ende opp med en D cup. En stor C er maks for meg. Er fortsatt usikker på 370 og 410. Må ringe på mandag klokken 0800. Så har enda 2 dager da. Tror jeg har sett på 100 før og etter bilder på nettet. Min søster mener at jeg må ta 410 da jeg er så høy. Uff, dette er vanskelig. Jeg tar jo avgjørelser på jobben hver dag. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke greier å ta denne:)

Har du veldig små barn?

Du blir nok litt redusert, dessverre. Sånn jeg opplevde det, så var det ikke sånn veldig uutholdelig vondt, men mer irriterende småvondt. I ca 5 dager hadde jeg problemer med å veksle mellom å ligge og sitte/stå, ta på meg jakke, klarte ikke slenge veska over skuldra engang.

De første 2-3 dagene var nesten som å ha feber. Kunne være ute og tasse og alt var ok, men plutselig blei jeg så slapp at jeg måtte legge meg ned.

Men det kan tenkes at min situasjon var litt mer "dramatisk". De fleste jeg har snakket med/lest om, har vært i mye bedre form.

Jeg la inn bare 275g i hver under muskel, er 1.68 høy og veier 64kg. Tok også et stort løft samtidig. (Operasjonen tok 3 timer)

Før operasjon fylte jeg en C-cup med hud(!). Kirurgen fjerna 2/3 av all puppehuden min, samt la inn 275g i hver. Nå er jeg en stor 75C. Med klær på ser det ut som en B-cup. Ikke små, ikke store. No big whop.

Veldig naturlig egentlig. Også liker jeg veldig godt hvordan muskelen klemmer de faste og fine. :D

Men nå kjenner jeg puppegrådigheten komme. Vil ha mer! :D

Synes du generelt sett store pupper er fint, men litt usikker på om du tør å plante slikt på deg selv? Isåfall vil du nok kjenne grådigheten komme du og :P

Endret av Kanon
Skrevet
Når og hvor skal du opereres? Har du barn? Som sagt så har jeg tre og er ferdig.

Tror det var meg du siktet til så jeg svarer i hvertfall;) Jeg skal opereres på Klinikk Stokkan 8.juni. To uker og en dag til!! Men akkurat nå mangler jeg ca 5000kr!! Det er krise, for jeg aner ikke hvor jeg skal få de fra. Jeg hadde feilberegnet inntekten min, altså at jeg skulle få stipend/lån i juni også, men neida... Jeg får penger igjen den 20. og 24. juni, men det hjelper lite når jeg skal opereres den 8.juni... Jeg aner ikke hvem jeg kan låne så mye penger av til en operasjon. Men jeg finner vel en løsning;)

Jeg har ikke barn, men kommer nok til å få det før jeg passerer 30. Er 22 nå. Jeg regner med at jeg kanskje må gjennom en ny OP etter alle barna og amming, men satser på at det skal gå bra. Jeg vurderte først å vente til etter alle barn var ferdigprodusert:p men jeg fant ut at jeg ikke kan gå i kanskje ti år til og være misfornøyd for så å angre på at jeg aldri gjorde det før.

Når er OP din?

Skrevet
Har du veldig små barn?

Du blir nok litt redusert, dessverre. Sånn jeg opplevde det, så var det ikke sånn veldig uutholdelig vondt, men mer irriterende småvondt. I ca 5 dager hadde jeg problemer med å veksle mellom å ligge og sitte/stå, ta på meg jakke, klarte ikke slenge veska over skuldra engang.

De første 2-3 dagene var nesten som å ha feber. Kunne være ute og tasse og alt var ok, men plutselig blei jeg så slapp at jeg måtte legge meg ned.

Men det kan tenkes at min situasjon var litt mer "dramatisk". De fleste jeg har snakket med/lest om, har vært i mye bedre form.

Jeg la inn bare 275g i hver under muskel, er 1.68 høy og veier 64kg. Tok også et stort løft samtidig. (Operasjonen tok 3 timer)

Før operasjon fylte jeg en C-cup med hud(!). Kirurgen fjerna 2/3 av all puppehuden min, samt la inn 275g i hver. Nå er jeg en stor 75C. Med klær på ser det ut som en B-cup. Ikke små, ikke store. No big whop.

Veldig naturlig egentlig. Også liker jeg veldig godt hvordan muskelen klemmer de faste og fine. :D

Men nå kjenner jeg puppegrådigheten komme. Vil ha mer! :D

Synes du generelt sett store pupper er fint, men litt usikker på om du tør å plante slikt på deg selv? Isåfall vil du nok kjenne grådigheten komme du og :P

Puppegrådigheten er grusom:p The boobiemonster er det også så fint kalt.

Jeg startet på "jeg vil ha store, men naturlige, ikke opererte bryster" gikk via "stor C/liten D" til nå å vil ha "så store som mulige" - altså en D (tror ikke det er plass til så mye mer). Jeg har saumfart tusenvis av bilder og jeg ser at jeg vil veldig gjerne opp i 450 ml om ikke større. Frykten for å ende opp med komplikasjoner gjør at jeg ikke MÅ ha 450 ml og opp. Jeg lar PK avgjøre det for meg. Men så stort som mulig mellom 350-450 ml høres bra ut for meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...