only_me Skrevet 14. mai 2009 #7921 Skrevet 14. mai 2009 Til Only_me: Går det bra med deg??? Håper det hvertfall :) Jeg har bare byttet min tape 2 ganger siden operasjon, som nevnt over er det 5 uker og 3 dager siden. Og begge gangene har jeg ventet til den løsner mye på sidene. Da føler ikke jeg at det er noe vits å ha den der, i tilfelle det kan komme smusk og møkk nedi tapen og gjøre arret irritert. Men jeg bare venter til den begynner å løsne, og at den ikke sitter så hardt, så bytter jeg like før jeg skal dusje. Så renser jeg det liksom med vann mens jeg dusjer, tørker og setter på ny igjen Arrene mine er faktisk pene, er ikke like rød som første gangen jeg byttet tape Klem
tøsa Skrevet 14. mai 2009 #7922 Skrevet 14. mai 2009 Jeg fikk mye ut av dette! Tusen takk :D Jeg har kjæresten som skal ta seg fri på OP dagen sånn at han kan være der for meg. Tror jeg kommer til å freake helt ut... føler det på meg allerede. Som sagt har jeg aldri vært noen fan av nåler og i hvertfall ikke av operasjoner på meg. Kan fint se på andre som blir operert og kunne tenkt meg å bli kirurg (rart!), men jeg er livredd for at noen skal dope meg ned og skjære i meg :s Det går nok mye bedre enn jeg tror, jeg får bare prøve å ikke fantasere for mye om det de neste 25 dagene;) Har også fri fra jobb i en og en halv uke, veldig forståelsesfull sjef som mente at jeg i hvertfall trengte såpass:) så bra at han vil være der for deg da vet du.. jeg føler veldig med deg ,, men tror dette kommer til å gå kjempe fint jeg var livredd selve OP dagen. satt i ca 20 min på klinikken og ventet på PK. jeg var så dårlig, svett, nervøs.. ja alt som hører med.. trodde jeg skulle besvime, jeg gruet meg så var like før jeg reiste meg og gikk der ifra. var helt grusåmt... men... så fort PK kom forsvant all bekymring og redsel vi spøkte og lo mens vi fant protese type og str.. alt var helt perfekt er heller ikke så begeistret for sprøyter, men gikk så fort, og vips.. så var jeg borte.. våknet da etter en stund av ei dame som sa navnet mitt, og jeg hadde fått PUPPER!! jeg er sikker på at alt kommer til å gå helt fint med deg bare prøv å slapp av og tenk positive tanker så flott at du har en så forståelsesfull sjef trenger all den hvilen du kan få
Little_me Skrevet 14. mai 2009 #7923 Skrevet 14. mai 2009 Til Only_me: Går det bra med deg??? Håper det hvertfall :) Jeg har bare byttet min tape 2 ganger siden operasjon, som nevnt over er det 5 uker og 3 dager siden. Og begge gangene har jeg ventet til den løsner mye på sidene. Da føler ikke jeg at det er noe vits å ha den der, i tilfelle det kan komme smusk og møkk nedi tapen og gjøre arret irritert. Men jeg bare venter til den begynner å løsne, og at den ikke sitter så hardt, så bytter jeg like før jeg skal dusje. Så renser jeg det liksom med vann mens jeg dusjer, tørker og setter på ny igjen Arrene mine er faktisk pene, er ikke like rød som første gangen jeg byttet tape Klem Går veldig bra med meg:) I morgen er det 4 uker siden op. Er fortsatt litt øm, så er ikke så godt å ta på de enda. Men har ikke noe vondt - og lever stort sett normalt Takk for svar ang tapen. Har foreløpig bare byttet tape en gang, å da så det veldig bra ut på den ene siden. På den andre siden var det fortsatt litt skorpe (så det ut som iallefall). Men den går vel bort neste gang jeg bytter. Snart er du på de gyldne 6 uker gleder du deg? Vært å kjøpt noen BHer? Så bra at alt er bra med deg Ja, den ømheten går over skal du se Mine arr er litt røde, men må liksom bøye meg bakover for at jeg skal se de, er fornøyd med det ;p hehe.. Ingen kommer nok til å legge merke til de heller tror jeg! Skorpen går vekk etterhvert, hadde faktisk litt skorpe på tapen første gang jeg byttet (etter tredje uke tror jeg) men andre gangen så det mye penere ut Hehe, snart har seks uker gått ja, men jeg har faktisk hatt på meg vanlig bh en gang allerede, skulle i bursdag så skulle ha på kjole, ikke pent med sports-bh da ;p hihi! Men det gikk veldig fint. Har kjøpt meg 2 bh`er på lindex. Var sånne comfort-bh`er kalte de det ;p Er trekant bh på en måte, men med god støtte på sidene, er veldig tykke kanter liksom. De hadde ikke 70c der, så jeg kjøpte 70b, det jeg hadde fra før, men nå har jeg litt kløft i allefall Men prøvde andre vanlige bh`er også, og da måtte jeg opp i 70c. Skal på en undertøysbutikk i Oslo snart, så får håpe jeg får litt hjelp med den riktige str min der
cec87 Skrevet 14. mai 2009 #7924 Skrevet 14. mai 2009 oki ja jeg har silikon la inn for 15 dager siden.. var på klinikk Stokkan i Tromsø.. veldig fornøyd med resultatet og klinikken la inn 350cc over muskelen, medium profil hadde 85AA før, og nå er jeg 85B/85C.. ikke helt sikker enda jeg er 178cm og 65 kg, og kraftig bygd. så måtte legge inn så mye for at det skulle se naturlig ut bred over brystkassa vet du ja, når man har så små pupper fra før er det godt å få noe å fylle BHene med oki:) å alt går bra med deg?? Måtte du slutte med p-piller 2 uker før OP? Er bare 155cm og 48 kg så kan ikke ta så veldi mye mere tror eg,vill at de ska se noen lunde naturlig ut Tok det lang tid før du var du kunne gå tilbake på jobb/skole? å tusen takk for svar;)
tøsa Skrevet 14. mai 2009 #7925 Skrevet 14. mai 2009 oki:) å alt går bra med deg?? Måtte du slutte med p-piller 2 uker før OP? Er bare 155cm og 48 kg så kan ikke ta så veldi mye mere tror eg,vill at de ska se noen lunde naturlig ut Tok det lang tid før du var du kunne gå tilbake på jobb/skole? å tusen takk for svar;) jada.. her står alt bra til enda litt små øm i sårene, men ellers er alt som det skal jeg gikk ikke på p-piller for OP, så aner ikke om man må slutte to uker før OP?! har du fått beskjed om det da? ville heller ikke lagt inn så mye mere hvis jeg var deg kommer sikkert til å bli ganske stort siden du er såpass lav?! :) jeg verken jobber elr går på skole. men hvis jeg gjorde det tror jeg at jeg personlig kunne vært tilbake etter 5 dager ca. men de anbefaler jo at du venter en uke ca før du er tilbake på skole/kontor jobb
frkleo Skrevet 14. mai 2009 #7926 Skrevet 14. mai 2009 så bra at han vil være der for deg da vet du.. jeg føler veldig med deg ,, men tror dette kommer til å gå kjempe fint jeg var livredd selve OP dagen. satt i ca 20 min på klinikken og ventet på PK. jeg var så dårlig, svett, nervøs.. ja alt som hører med.. trodde jeg skulle besvime, jeg gruet meg så var like før jeg reiste meg og gikk der ifra. var helt grusåmt... men... så fort PK kom forsvant all bekymring og redsel vi spøkte og lo mens vi fant protese type og str.. alt var helt perfekt er heller ikke så begeistret for sprøyter, men gikk så fort, og vips.. så var jeg borte.. våknet da etter en stund av ei dame som sa navnet mitt, og jeg hadde fått PUPPER!! jeg er sikker på at alt kommer til å gå helt fint med deg bare prøv å slapp av og tenk positive tanker så flott at du har en så forståelsesfull sjef trenger all den hvilen du kan få Nåå, takk:) Merker det er godt å ha denne tråden. Følte ikke jeg hadde så mye å bidra med eller hadde så mye her å gjøre i januar, var liksom så lenge til. Men nå føler jeg meg hjemme og mer med=) Tusen takk, jenter/kvinner, for en super tråd:)
frkleo Skrevet 14. mai 2009 #7927 Skrevet 14. mai 2009 oki:) å alt går bra med deg?? Måtte du slutte med p-piller 2 uker før OP? Er bare 155cm og 48 kg så kan ikke ta så veldi mye mere tror eg,vill at de ska se noen lunde naturlig ut Tok det lang tid før du var du kunne gå tilbake på jobb/skole? å tusen takk for svar;) Hei! Jeg må også slutte med p-piller før OP. Det er pga blodpropp, blødning osv. Men du kan starte igjen rett etter OP:)
lenamadde Skrevet 14. mai 2009 #7928 Skrevet 14. mai 2009 Hei Cec87 ! Jeg har fått beskjed om å slutte med p-piller 2 uker før OP. Som sagt er det nok pga forhindring av blødninger og blodpropp:) Når skal du ta Op? Jeg har ikke hatt OP enda, men venter i spenning til den dagen kommer !! Har ikke før 30 juni, men det er fordi jeg har så mye eksamener og skal til syden først Men har enda ikke sagt noe til foreldrene mine.. Vil aller helst ikke si noe, men føler at jeg må Hvis jeg skal fortelle det til noen vil jeg fortelle det til mamma, hun forstår nok det best isåfall og trenger ikke at pappa vet det Har du noen tips om hvordan jeg skal gå frem? Uff.. Er så redd for å bli sett "ned på" eller at de tenker annerledes om meg etterpå ;l Jeg skal bare ha større bryster jeg så jeg kan bli kvinne. Thats it. ikke no playboy jeg er ute etter.. Så cluet er nok å få de til å skjønne det.
only_me Skrevet 15. mai 2009 #7929 Skrevet 15. mai 2009 Så bra at alt er bra med deg Ja, den ømheten går over skal du se Mine arr er litt røde, men må liksom bøye meg bakover for at jeg skal se de, er fornøyd med det ;p hehe.. Ingen kommer nok til å legge merke til de heller tror jeg! Skorpen går vekk etterhvert, hadde faktisk litt skorpe på tapen første gang jeg byttet (etter tredje uke tror jeg) men andre gangen så det mye penere ut Hehe, snart har seks uker gått ja, men jeg har faktisk hatt på meg vanlig bh en gang allerede, skulle i bursdag så skulle ha på kjole, ikke pent med sports-bh da ;p hihi! Men det gikk veldig fint. Har kjøpt meg 2 bh`er på lindex. Var sånne comfort-bh`er kalte de det ;p Er trekant bh på en måte, men med god støtte på sidene, er veldig tykke kanter liksom. De hadde ikke 70c der, så jeg kjøpte 70b, det jeg hadde fra før, men nå har jeg litt kløft i allefall Men prøvde andre vanlige bh`er også, og da måtte jeg opp i 70c. Skal på en undertøysbutikk i Oslo snart, så får håpe jeg får litt hjelp med den riktige str min der Bra å høre at ømheta går over:) Gleder meg til det. Håper også at all skorpen går vekk neste gang jeg bytter tape. Tror kanskje jeg også blir å ha på meg en BH før det har gått 6 uker. Skal ut i morgen, og i dag er det 4 uker siden op - så tror det skal gå bra, er jo bare for noen timer :D Når jeg var på en undertøysbutikk så sa de at jeg måtte ha 65 rundt, kanskje du også må det? Det er veldig god hjelp på de litt dyrere undertøysbutikkene, så du bør glede deg til det
cec87 Skrevet 15. mai 2009 #7930 Skrevet 15. mai 2009 Hei Cec87 ! Jeg har fått beskjed om å slutte med p-piller 2 uker før OP. Som sagt er det nok pga forhindring av blødninger og blodpropp:) Når skal du ta Op? Jeg har ikke hatt OP enda, men venter i spenning til den dagen kommer !! Har ikke før 30 juni, men det er fordi jeg har så mye eksamener og skal til syden først Men har enda ikke sagt noe til foreldrene mine.. Vil aller helst ikke si noe, men føler at jeg må Hvis jeg skal fortelle det til noen vil jeg fortelle det til mamma, hun forstår nok det best isåfall og trenger ikke at pappa vet det Har du noen tips om hvordan jeg skal gå frem? Uff.. Er så redd for å bli sett "ned på" eller at de tenker annerledes om meg etterpå ;l Jeg skal bare ha større bryster jeg så jeg kan bli kvinne. Thats it. ikke no playboy jeg er ute etter.. Så cluet er nok å få de til å skjønne det. Hei lenamadde:) skal OP den 26 mai,gleder meg sykt men gruer meg også:/ sa det til både mamma og pappa eg,mamma skjøte meg veldi godt men pappa var litt mere skeptisk:P men sånn er det vell,tror ikke dei skjønner helt det med pupper og sånt:P hehe:) Men eg er ivertfall glad eg har fortalt det til dem:P gruer du deg eller? hvor skal du OP?
cec87 Skrevet 15. mai 2009 #7931 Skrevet 15. mai 2009 jada.. her står alt bra til enda litt små øm i sårene, men ellers er alt som det skal jeg gikk ikke på p-piller for OP, så aner ikke om man må slutte to uker før OP?! har du fått beskjed om det da? ville heller ikke lagt inn så mye mere hvis jeg var deg kommer sikkert til å bli ganske stort siden du er såpass lav?! :) jeg verken jobber elr går på skole. men hvis jeg gjorde det tror jeg at jeg personlig kunne vært tilbake etter 5 dager ca. men de anbefaler jo at du venter en uke ca før du er tilbake på skole/kontor jobb Nei han eg var til sa ingenting om det,men sto noe om det i dei papira eg fikk:) blir nokk borte fra jobb en ukestid tenker eg,har nokså tunge løft på jobb så det er nokk best:) tusen takk for nyttige svar;)
ahp Skrevet 16. mai 2009 #7932 Skrevet 16. mai 2009 Hei hei Nå har jeg vært her inne og lest i mange dager synes det er supert å lese alt sammen Skal opereres på tirsdag!! gleder meg Er det noen flere som skal opereres i den tia??
frkleo Skrevet 18. mai 2009 #7933 Skrevet 18. mai 2009 Hei hei Nå har jeg vært her inne og lest i mange dager synes det er supert å lese alt sammen Skal opereres på tirsdag!! gleder meg Er det noen flere som skal opereres i den tia?? Heisann:) Så heldig du er som har i morgen allerede! Jeg skal til pers den 8.juni, altså om 3 uker. Noen random spørsmål: Hvor skal du OP? Av hvem? Høyde/vekt? Hvor mye skal du ha? Over/under? Hvor skal snittet være? Masse lykke til om jeg ikke er her før i morgen:)
ahp Skrevet 18. mai 2009 #7934 Skrevet 18. mai 2009 Heisann:) Så heldig du er som har i morgen allerede! Jeg skal til pers den 8.juni, altså om 3 uker. Noen random spørsmål: Hvor skal du OP? Av hvem? Høyde/vekt? Hvor mye skal du ha? Over/under? Hvor skal snittet være? Masse lykke til om jeg ikke er her før i morgen:) takk skal du ha ja-a.. gleder meg !!!! masse sommerfugler i magen nå - skal OP på klinikk stokkan i Tromsø. - Dr Odd Petter Elvenes - Jeg er 164cm høy og veier ca 67kg De tre siste spm vet jeg ikke svaret på enda... eneste at jeg er ganske sikker på at det blir over muskelen Hvor skal du OP? vekt og lengde osv??
frkleo Skrevet 18. mai 2009 #7935 Skrevet 18. mai 2009 takk skal du ha ja-a.. gleder meg !!!! masse sommerfugler i magen nå - skal OP på klinikk stokkan i Tromsø. - Dr Odd Petter Elvenes - Jeg er 164cm høy og veier ca 67kg De tre siste spm vet jeg ikke svaret på enda... eneste at jeg er ganske sikker på at det blir over muskelen Hvor skal du OP? vekt og lengde osv?? - Klinikk Stokkan her i Trondheim - Anne Elisabeth Isern - 170 cm og 60-63 kg - Over muskel - Så mye jeg får inn, håper på 350-450 cc - Over muskel - Snitt rundt brystvorta Skal gjøre alt med prøving av innlegg og bestemme størrelse på dagen, som er om nøyaktig tre uker!!! :D Lykke til i morgen!!!
Avalon Skrevet 18. mai 2009 #7936 Skrevet 18. mai 2009 Heisann, jeg driver å venter på at et hus skal selges for å få råd til silikon Har sett litt på noen nettsider og har iallefall bestemt meg for et par ting: Jeg vil ha silikon under muskelen, og vil helst ha snittet i armhulen, under brystet går også fint, men de får ikke røre brystvortene mine! Er ikke sikker på hvor mye jeg vil ha, skjønner ikke så mye av dette cc greiene. Har tenkt å prøve ristesten for å få en mer ide om hvor store jeg vil ha. I teorien vil jeg ha en C cup, jeg ønsker ikke gedigne pupper. Om det er mulig ønsker jeg også å få mer lik størrelse på puppene. Jeg er 1,63 høy og ca 52kg. Nå har jeg en b cup, og de er litt sæggi ettersom jeg har rast ned i vekt, litt løs hud på dem og sånn. Jeg har timeglass figur om det har noe å si. Ut fra det jeg har lest, så bør jeg kanskje få lagt inn nok til en D cup, da silikon ser mindre ut enn ordentlige pupper? dette med høy eller lav profil skjønner jeg heller ikke noe av, har det noe med hvor høyt eller lavt puppene sitter? Er også litt ambivalent i forhold til om jeg vil ha runde implantater eller sånne som er mer naturlig i formen. Vil jo at det skal se mest mulig naturlig ut, men det kommer kanskje også an på hvilken form jeg allerede har på puppene hva som vil se best ut? I min familie er alle kvinnene barmfagre, både på mors side og fars side. Jeg fikk ikke puppe-genet i det hele tatt. Jeg har egentlig lyst til å endelig være fornøyd med kroppen min, like det jeg ser i speilet. Jeg har også sett på nettsidene til privatklinikker, men har ennå ikke vært på noen samtaler. Får vente til husslaget er gjort og pengene er på konto. Men har sett meg ut 3 klinikker, en i stavanger og to er i haugesund. Den ene i Haugesund opplyser på nettsiden at samtale med plastisk kirurg er gratis og det synes jeg er bra. Men jeg lurer på en ting, er det noen her som tok silikon før dere evt fikk barn? Er det slik at da blir puppene "fæle" igjen eller gjorde ikke graviditeten noe særlig "skade"? Jeg håper at huset snart blir slogt slik at jeg kan få gjort noe mer. Vil ikke gå til samtale hos kirurger å bli giret opp for så å finne ut huset ikke vil bli solgt på noen år :/
femke Skrevet 19. mai 2009 #7937 Skrevet 19. mai 2009 Hei. mulig jeg har sagt noe av dette før, men:) jeg er altså 170 høy, 60 kg. har vel en A cup fra før og ønsker full C. hittil har jeg falt ned på at jeg vil ha runde implantater lagt under muskelen. Etter ris og gele-testing tror jeg at det jeg vil ha er rundt 300 cc. mulig jeg må gå litt opp hvis størrelsen blir betydelig mindre når greiene puttes inn:p jeg har time til konsultasjon i juni, hos fornebuklinikken. Jeg er fra Trondheim, men synes det virker som at de har bra garantier der (blant annet at jeg kan fjerne innleggene gratis hvis det skulle skje noe/jeg skulle ombestemme meg) er det noen som har noen erfaringer med Fornebuklinikken? hadde vært fint å få høre litt... supert forum, har lært masse av å lese her.
femke Skrevet 19. mai 2009 #7938 Skrevet 19. mai 2009 Heisann, jeg driver å venter på at et hus skal selges for å få råd til silikon Har sett litt på noen nettsider og har iallefall bestemt meg for et par ting: Jeg vil ha silikon under muskelen, og vil helst ha snittet i armhulen, under brystet går også fint, men de får ikke røre brystvortene mine! Er ikke sikker på hvor mye jeg vil ha, skjønner ikke så mye av dette cc greiene. Har tenkt å prøve ristesten for å få en mer ide om hvor store jeg vil ha. I teorien vil jeg ha en C cup, jeg ønsker ikke gedigne pupper. Om det er mulig ønsker jeg også å få mer lik størrelse på puppene. Jeg er 1,63 høy og ca 52kg. Nå har jeg en b cup, og de er litt sæggi ettersom jeg har rast ned i vekt, litt løs hud på dem og sånn. Jeg har timeglass figur om det har noe å si. Ut fra det jeg har lest, så bør jeg kanskje få lagt inn nok til en D cup, da silikon ser mindre ut enn ordentlige pupper? dette med høy eller lav profil skjønner jeg heller ikke noe av, har det noe med hvor høyt eller lavt puppene sitter? Er også litt ambivalent i forhold til om jeg vil ha runde implantater eller sånne som er mer naturlig i formen. Vil jo at det skal se mest mulig naturlig ut, men det kommer kanskje også an på hvilken form jeg allerede har på puppene hva som vil se best ut? I min familie er alle kvinnene barmfagre, både på mors side og fars side. Jeg fikk ikke puppe-genet i det hele tatt. Jeg har egentlig lyst til å endelig være fornøyd med kroppen min, like det jeg ser i speilet. Jeg har også sett på nettsidene til privatklinikker, men har ennå ikke vært på noen samtaler. Får vente til husslaget er gjort og pengene er på konto. Men har sett meg ut 3 klinikker, en i stavanger og to er i haugesund. Den ene i Haugesund opplyser på nettsiden at samtale med plastisk kirurg er gratis og det synes jeg er bra. Men jeg lurer på en ting, er det noen her som tok silikon før dere evt fikk barn? Er det slik at da blir puppene "fæle" igjen eller gjorde ikke graviditeten noe særlig "skade"? Jeg håper at huset snart blir slogt slik at jeg kan få gjort noe mer. Vil ikke gå til samtale hos kirurger å bli giret opp for så å finne ut huset ikke vil bli solgt på noen år :/ Hei du:) jeg kan nok ikke svare på alt, men vet vel et par ting. profilen på implantatene betyr "hvor høye de er". Hvis du legger noen med medium/vanlig profil på bordet vil de ikke være så høye. de med høy profil er altså høyere. vanlig blir "bredere og flatere" , mens de med høy profil vil komme lenger ut og ikke være så brede. Det vanligste er altså medium profil. De høye er stort sett egnet for folk som er smale/ikke har så brede skuldre. Det er ikke poenget å få "utstående" pupper, men at de ikke vil se for brede ut i forhold til kroppen din. føler at dette ble litt rart skrevet, men håper du skjønner hva jeg mener. Det med de naturlige innleggene du snakker om, er "anatomiske" proteser. Du vet kanskje dette fra før, men de er altså dråpeformede. de gir ikke så mye fylde i overkant av brystet, og vil dermed kunne gi en mindre "silikon - look". De runde er vel fortsatt mest vanlig. jeg vil ha runde. om man tar runde får man ikke nødvendigvis silikonlooken altså, men de anatomiske vil være mer egnet for de med lite fylde. Om du er tynn og har lite brystvev, kan du jo legge et rundt under muskelen. Fordelen med runde er at de er like i alle retninger. har hørt at alle implantater kan snu seg litt. om et rundt snur litt på seg, spiller det jo ingen rolle. et anatomisk derimot vil være litt uheldig i forhold til forrmen hvis det snur seg. tviler på at dette er noe stort problem ettersom det legges inn mange anatomiske proteser årlig her i Norge.
miss sixty Skrevet 19. mai 2009 #7939 Skrevet 19. mai 2009 Hei! Jeg er ny her. Etter 3 barn og 5 år med amming er puppene mine slitne. Har en liten a cup igjen. Måler 78 rundt ryggen. Jeg er 175 cm høy og veier 59 kilo. Har fått time til operasjon mandag 25 mai. Ble enig om 400 under muskelen. Eller det vil si at han sa først 320. Da skulle jeg bli en b cup sa han. Jeg tenkte på det og dro tilbake uken etter. Sa at jeg ville se naturlig ut men med en C cup. Før jeg fikk barn var jeg en b cup og syntes det var lite for min kropp. Men, det var det naturen gav til meg. Han hørte på meg og sa at da tar vi 400. Jeg ble litt overveldet og sa greit. Men...... nå har jeg kalde føtter. Er SÅÅÅÅ redd for at jeg ender med en d eller e cup. Må stole på legen, det vet jeg. Men føler meg bedre hvis tallet var 360. Skal ha høy profil da jeg er tynn og smal. Trenger råd fra dere jenter! Hva synes dere? Skal jeg dra dit en gang til?
Mamzen Skrevet 19. mai 2009 #7940 Skrevet 19. mai 2009 Hei! er veldig i tvil om jeg skal gå gjennom en slik operasjon eller ikke... Så lurer på om noen har noen fine sider på nettet å anbefale? der en kan se bilder av forskjellige typer; over/under muskel og størrelser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå