tøsa Skrevet 12. mai 2009 #7901 Skrevet 12. mai 2009 Tusen takk for gode svar! Når det gjelder størrelse så må det nevnes at jeg sa til PK i januar at jeg ville ha naturlig større bryster, men ikke megastoore! Nå har jeg funnet ut at jeg vil ha store bryster, altså en 75D. Jeg har testet størrelsen på meg og er klar over at det kan virke megastort med en gang, men opererte bryster virker mindre enn en naturlig 75D, selv om det er samme størrelse. Jeg har aldri skjønt hvorfor. Men jeg har i hvertfall kommet frem til 350-450 og mener det kommer til å passe meg veldig bra:) Hvis det nå er plass til det, men det må det jo være når jenter med ingenting får plass til såpass mye og ender opp med supre resultater. Bare 27 dager igjen!!! Ha en trevlig dag:) ja så lenge det er det du ønsker, så er det jo ingenting i veien for det ja.. altså...jeg regner sterkt med at PK fraråder deg så mye hvis han tror du kommer til å få komplikasjoner med puppene da det sies jo at hvis du ikke har mye hud som kan fylles, burde du legge inn i to omganger hvis du ønsker store.. men såm sakt, tror pk vet hva han gjør blir sikkert fint håper i allefall du får så store pupper som du ønsker spennende takk det samme :)
cec87 Skrevet 12. mai 2009 #7902 Skrevet 12. mai 2009 Hei:) 2 uker til operasjon i dag gleder meg og gruer meg å samme tid men gleder meg syyykt til å kunne gå me bikini å topper
tøsa Skrevet 12. mai 2009 #7903 Skrevet 12. mai 2009 Hei:) 2 uker til operasjon i dag gleder meg og gruer meg å samme tid men gleder meg syyykt til å kunne gå me bikini å topper hei så spennende da :) hvilken klinikk skal du på? og hvor mye skal du legge inn? over elr under muskelen? hvilken str er du nå? klart du gleder deg ingen grunn til å grue seg, selv om jeg skjønner det godt. det kommer til å gå fint
frkleo Skrevet 12. mai 2009 #7904 Skrevet 12. mai 2009 Hei:) 2 uker til operasjon i dag gleder meg og gruer meg å samme tid men gleder meg syyykt til å kunne gå me bikini å topper To uker er virkelig ikke lenge! Gleder meg på dine vegne så lenge, jeg:) Jeg spør det samme som tøsa har gjort over;)
frkleo Skrevet 12. mai 2009 #7905 Skrevet 12. mai 2009 ja så lenge det er det du ønsker, så er det jo ingenting i veien for det ja.. altså...jeg regner sterkt med at PK fraråder deg så mye hvis han tror du kommer til å få komplikasjoner med puppene da det sies jo at hvis du ikke har mye hud som kan fylles, burde du legge inn i to omganger hvis du ønsker store.. men såm sakt, tror pk vet hva han gjør blir sikkert fint håper i allefall du får så store pupper som du ønsker spennende takk det samme :) Jeg har etter min mening nok brystvev til å tåle fra 350-450, men nå er ikke jeg en PK. Jeg skal kun gjøre dette én gang, så jeg tar så mye jeg får og så skal jeg være fornøyd med det, det blir uansett større enn jeg har:) PK sa hun kom til å prøve forskjellige innlegg og vil alltid gå for det største som passer - siden hun har av erfaring sett at de fleste heller vil ha større enn mindre. Jeg skal avgjøre alt med tanke på størrelse på operasjonsdagen. Skulle gjerne prøvd og visst litt mer før selve dagen, men samtidig har jeg ganske klart for meg hva jeg vil ha, altså størst mulig, så jeg kommer nok ikke til å tvile så veldig mye uansett:) Gleeeder meg!
tøsa Skrevet 12. mai 2009 #7906 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har etter min mening nok brystvev til å tåle fra 350-450, men nå er ikke jeg en PK. Jeg skal kun gjøre dette én gang, så jeg tar så mye jeg får og så skal jeg være fornøyd med det, det blir uansett større enn jeg har:) PK sa hun kom til å prøve forskjellige innlegg og vil alltid gå for det største som passer - siden hun har av erfaring sett at de fleste heller vil ha større enn mindre. Jeg skal avgjøre alt med tanke på størrelse på operasjonsdagen. Skulle gjerne prøvd og visst litt mer før selve dagen, men samtidig har jeg ganske klart for meg hva jeg vil ha, altså størst mulig, så jeg kommer nok ikke til å tvile så veldig mye uansett:) Gleeeder meg! jah.. legg inn det du får plass til, så blir du sikkert fornøyd hvis dette er noe du satser på og bare gjøre en gang er det jo lurt å legge inn litt for mye, enn for lite jeg har lagt inn det jeg hadde plass til, altså 350cc, og jeg kan vel si at jeg er ganske fornøyd men skal ta en ny OP etter jeg har fått ett barn til, om noen år (hvis det er nødvendig), og da kommer jeg sikkert til å øke str litt da er det sikkert mer plass jeg bestemte alt på OP dagen, men skjønner godt at du kunne tenke deg å få prøvd litt mer før du skal OP. er noe man skal ha livet ut, og være fornøyd med. hvilken protese type skal du ha?
Little_me Skrevet 12. mai 2009 #7907 Skrevet 12. mai 2009 Hei hei alle sammen! Først vil jeg bare gratulerer til de som har hatt operasjon, og lykke til, til de som skal ha operasjon Jeg har skrevet her før, og spurt om det er noen som ville dele noen bilder med meg, som har tatt under muskelen, men spør igjen hihi.. Selv har jeg tatt 240 cc under muskelen, tror jeg har normal profil. Jeg føler at mine er veldig myke foran, men jeg kan kjenne innlegget litt på sidene. Føler at jeg har ganske mye på sidene, men det kan være for at jeg hadde veldig "mellomrom" mellom puppene mine fra før, de var liksom litt utover, hvis noen skjønner? Noen som har opplevd det samme? Jeg har nå kjøpt meg to nye bh`er, uten spiler og uten push up, helt normal comfort bh på lindex Men da måtte jeg ha 70b (noe jeg hadde fra før av også). Men jeg prøvde også noen med push up, og da måtte jeg ha 70c. Men tror jeg skal gå til en ordentlig undertøysbutikk og få de til å hjelpe meg med den riktige str Men som sagt over, bare lurte på om noen som hadde tatt under muskel ville sende meg bilde? Er veldig nysgjerrig på hvordan andre sine ser ut. Mine er ikke de typiske "runde" silikonpuppene, men helt normale. Skulle ønske jeg kunne tatt mer, men fikk beskjed at jeg hadde så lite underhudsfett så jeg ikke kunne ha mere ;/ Men når det er sagt, så er jeg veldig formøyd med resultatet da, gleder meg bare til de blir mer myke på sidene, for når jeg har prøvd bh`er med push-up, så føles ikke dette behagelig, men det er sikkert en grunn til at jeg må vente i 6 mnd med det ;p hehe! Håper på svar! Klem Little_me
Avalon Skrevet 12. mai 2009 #7908 Skrevet 12. mai 2009 Prøver igjen, siden jeg ikke fikk svar sist: Er det noen som har erfaring med, eller har hørt noe om privat klinikkene i Haugesund som tilbyr silikon?
frkleo Skrevet 13. mai 2009 #7909 Skrevet 13. mai 2009 Hei hei alle sammen! Først vil jeg bare gratulerer til de som har hatt operasjon, og lykke til, til de som skal ha operasjon Jeg har skrevet her før, og spurt om det er noen som ville dele noen bilder med meg, som har tatt under muskelen, men spør igjen hihi.. Selv har jeg tatt 240 cc under muskelen, tror jeg har normal profil. Jeg føler at mine er veldig myke foran, men jeg kan kjenne innlegget litt på sidene. Føler at jeg har ganske mye på sidene, men det kan være for at jeg hadde veldig "mellomrom" mellom puppene mine fra før, de var liksom litt utover, hvis noen skjønner? Noen som har opplevd det samme? Jeg har nå kjøpt meg to nye bh`er, uten spiler og uten push up, helt normal comfort bh på lindex Men da måtte jeg ha 70b (noe jeg hadde fra før av også). Men jeg prøvde også noen med push up, og da måtte jeg ha 70c. Men tror jeg skal gå til en ordentlig undertøysbutikk og få de til å hjelpe meg med den riktige str Men som sagt over, bare lurte på om noen som hadde tatt under muskel ville sende meg bilde? Er veldig nysgjerrig på hvordan andre sine ser ut. Mine er ikke de typiske "runde" silikonpuppene, men helt normale. Skulle ønske jeg kunne tatt mer, men fikk beskjed at jeg hadde så lite underhudsfett så jeg ikke kunne ha mere ;/ Men når det er sagt, så er jeg veldig formøyd med resultatet da, gleder meg bare til de blir mer myke på sidene, for når jeg har prøvd bh`er med push-up, så føles ikke dette behagelig, men det er sikkert en grunn til at jeg må vente i 6 mnd med det ;p hehe! Håper på svar! Klem Little_me Heihei! Jeg kan ikke hjelpe deg på bildefronten siden jeg selv venter på OP. Men hvis det ikke er så veldig lenge siden du ble OP er det nok fortsatt tidlig å si hvilken størrelse du er. Jeg har sett progresjonsbilder av ei som hadde under muskel. I starten kunne hun nesten bruke sin gamle BH, men etter hvert som tiden gikk bare slapp muskelen mer på implantatet og det ble enormt stor forskjell fra like etter OP! Etter det jeg har lest så tar det lengre tid for implantater plassert under muskel å bli "normale". De må på en måte "drop & fluff". Altså må muskelen slippe taket og så fluffer de ut:) Jeg er mye på et annet forum med tusenvis av andre kvinner og jenter hvor "D&F" bli nevnt hele tiden i forhold til størrelse etter OP. Nå vet ikke jeg hvor langt etter OP du er, men de kan fint endre seg helt opp til ett år:) Håper du ble litt klokere:)
frkleo Skrevet 13. mai 2009 #7910 Skrevet 13. mai 2009 jah.. legg inn det du får plass til, så blir du sikkert fornøyd hvis dette er noe du satser på og bare gjøre en gang er det jo lurt å legge inn litt for mye, enn for lite jeg har lagt inn det jeg hadde plass til, altså 350cc, og jeg kan vel si at jeg er ganske fornøyd men skal ta en ny OP etter jeg har fått ett barn til, om noen år (hvis det er nødvendig), og da kommer jeg sikkert til å øke str litt da er det sikkert mer plass jeg bestemte alt på OP dagen, men skjønner godt at du kunne tenke deg å få prøvd litt mer før du skal OP. er noe man skal ha livet ut, og være fornøyd med. hvilken protese type skal du ha? Tanken på bare ÉN operasjon er skremmende nok for meg! Har hatt grusomme mareritt i forhold til veneflonen som skal stikkes i hånden min, at jeg blir bortført mens jeg er i narkose og at jeg blir kuttet opp til noe helt grusomt. Gir sikkert fine bilder for andre dette Men så klart har jeg tenkt på det at jeg ikke har fått barn enda og kommer nok kanskje til å trenge en til etter det. Vi får se hvor greit denne går:) Men jeg satser på at om fire uker er jeg fornøyd og i fin form etter forholdene;)
tøsa Skrevet 13. mai 2009 #7911 Skrevet 13. mai 2009 Tanken på bare ÉN operasjon er skremmende nok for meg! Har hatt grusomme mareritt i forhold til veneflonen som skal stikkes i hånden min, at jeg blir bortført mens jeg er i narkose og at jeg blir kuttet opp til noe helt grusomt. Gir sikkert fine bilder for andre dette Men så klart har jeg tenkt på det at jeg ikke har fått barn enda og kommer nok kanskje til å trenge en til etter det. Vi får se hvor greit denne går:) Men jeg satser på at om fire uker er jeg fornøyd og i fin form etter forholdene;) oida.. det hørste ikke noe særlig ut.. men kommer sikkert til å gå helt fint jeg har bare ett barn, og ønsker meg gjerne ett til om noen år, så jeg har belaget meg på en OP til.. men man får bare vente og se om det er nødvendig da :) jada.. alt går nokk helt fint kanskje du blir positivt overrasket?! :)
tøsa Skrevet 13. mai 2009 #7912 Skrevet 13. mai 2009 jeg har bare ett barn, og ønsker meg gjerne ett til om noen år, så jeg har belaget meg på en OP til.. men man får bare vente og se om det er nødvendig da :) hadde vist allerede sagt det :gjeiper: litt i min egen lille verden her
cec87 Skrevet 13. mai 2009 #7913 Skrevet 13. mai 2009 hei så spennende da :) hvilken klinikk skal du på? og hvor mye skal du legge inn? over elr under muskelen? hvilken str er du nå? klart du gleder deg ingen grunn til å grue seg, selv om jeg skjønner det godt. det kommer til å gå fint skal opereres på nobel clinik:) skal legge inn 200 eller 230,er litt usikker enda skal legge inn over muskel:) Er i dag en en liten A,bruker 75a i bh nå å den fyller eg ike ut:( så de skal bli godt å få noe mer:) har du silikon selv? hvor mye? Og på hvilken klinikk? Ble mange spm på en gang:P
tøsa Skrevet 13. mai 2009 #7914 Skrevet 13. mai 2009 skal opereres på nobel clinik:) skal legge inn 200 eller 230,er litt usikker enda skal legge inn over muskel:) Er i dag en en liten A,bruker 75a i bh nå å den fyller eg ike ut:( så de skal bli godt å få noe mer:) har du silikon selv? hvor mye? Og på hvilken klinikk? Ble mange spm på en gang:P oki ja jeg har silikon la inn for 15 dager siden.. var på klinikk Stokkan i Tromsø.. veldig fornøyd med resultatet og klinikken la inn 350cc over muskelen, medium profil hadde 85AA før, og nå er jeg 85B/85C.. ikke helt sikker enda jeg er 178cm og 65 kg, og kraftig bygd. så måtte legge inn så mye for at det skulle se naturlig ut bred over brystkassa vet du ja, når man har så små pupper fra før er det godt å få noe å fylle BHene med
frkleo Skrevet 13. mai 2009 #7915 Skrevet 13. mai 2009 Spørsmål til deg tøsa! Hvilken kirurg hadde du? Så du var på Klinikk Stokkan i Tromsø, lurer på om det er samme kirurger både her og der? Hva har du forresten fått inntrykk av at prisen dekker foruten operasjon? PK sa at jeg fikk gratis konsultasjoner etter OP, for alltid. Men sånn, hvis noe skulle gå galt eller jeg skulle angre bittert osv? Tenkte å ringe og spørre, men har ikke fått gjort det enda... Hvordan står det til med puppene dine? Hvordan har du hatt det etter OP, altså hvor lenge lå du i ro, var i ro osv, ømt, veldig hjelpesløs? Jeg bare fyrer løs mens jeg venter
tøsa Skrevet 13. mai 2009 #7916 Skrevet 13. mai 2009 Spørsmål til deg tøsa! Hvilken kirurg hadde du? Så du var på Klinikk Stokkan i Tromsø, lurer på om det er samme kirurger både her og der? Hva har du forresten fått inntrykk av at prisen dekker foruten operasjon? PK sa at jeg fikk gratis konsultasjoner etter OP, for alltid. Men sånn, hvis noe skulle gå galt eller jeg skulle angre bittert osv? Tenkte å ringe og spørre, men har ikke fått gjort det enda... Hvordan står det til med puppene dine? Hvordan har du hatt det etter OP, altså hvor lenge lå du i ro, var i ro osv, ømt, veldig hjelpesløs? Jeg bare fyrer løs mens jeg venter hadde Odd Petter Elvenes kjempe dyktig jeg har egentlig ikke fått noe intrykk av PK at prisen dekker noe som helst foruten OP. men har i ettertid hørt at ettersjekk er gratis hvis du skulle angre bittert elr at noe skal skje, må du nokk desverre betale dette selv. i allefall det jeg har hørt. at prisen du betaler før OP, ikke er den endelige prisen. hvis du skjønner? ring og sjekk du, det er sikkrest mine pupper har det helt fint ene brystvorat er litt øm.. aner ikke hvorfor men.. sikkert bare noe nerver som ikke har lagt seg helt til rette.. hihi.. første døgnet følte jeg meg helt hjelpesløs.. men jeg var grusomt redd for å over anstrenge meg da hadde det faktiske helt greit etter OP. veldig vont første natta når jeg skulle reise meg i fra senga, men ellers i ganske god form så lenge man har smertestillende for hånda går det greit hadde OP kl 10 på dagen, dro fra klinikken til hotellet halv 1. lå da i hotellsenga helt til kl 08 dagen etter. vi dro da hjem med bil, som tok 2 1/2 time (grusomt i humpene). når jeg kom hjem lå jeg bare på sofan, og slik ble jeg liggende i noen dager.. flyttet inn på soverommet om natta igjenn etter 5 dager. var overraskende lite smerter med i bildet, men sårene var øm. etter en uke begynnte ømheten å avta. fikk hjelp til å vaske håret 2 dager etter OP, og vasket hele kroppen etter 3 dager. fikk fortsatt hjelp til hårvasken da det var veldig vanskelig å løfte armene. så man blir ganske hjelpesløs etter en slik OP ja.. men så lenge du har litt hjelp går det bra de anbefaler jo at man holder seg mest mulig i ro i allefall en uke etter OP håper du fikk noe ut av dette da
only_me Skrevet 14. mai 2009 #7917 Skrevet 14. mai 2009 Bare lurer på en ting... Er det bare første gang dere bytter tape at dere venter til den løsner av seg selv? Eller gjør dere dette hver gang?
Little_me Skrevet 14. mai 2009 #7918 Skrevet 14. mai 2009 Heihei! Jeg kan ikke hjelpe deg på bildefronten siden jeg selv venter på OP. Men hvis det ikke er så veldig lenge siden du ble OP er det nok fortsatt tidlig å si hvilken størrelse du er. Jeg har sett progresjonsbilder av ei som hadde under muskel. I starten kunne hun nesten bruke sin gamle BH, men etter hvert som tiden gikk bare slapp muskelen mer på implantatet og det ble enormt stor forskjell fra like etter OP! Etter det jeg har lest så tar det lengre tid for implantater plassert under muskel å bli "normale". De må på en måte "drop & fluff". Altså må muskelen slippe taket og så fluffer de ut:) Jeg er mye på et annet forum med tusenvis av andre kvinner og jenter hvor "D&F" bli nevnt hele tiden i forhold til størrelse etter OP. Nå vet ikke jeg hvor langt etter OP du er, men de kan fint endre seg helt opp til ett år:) Håper du ble litt klokere:) Oi, det som du skriver der, visste jeg ikke noenting om heller jeg, men tusen takk for at du fortalte det til meg Det er 5 uker og 3 dager siden min operasjon. Jeg føler liksom at jeg ikke har så mye innlegg under puppen, bare oppå og på sidene, men da endrer det seg kanskje da? Dette må jeg undersøke litt mer om tror jeg Men nok en gang: Tusen takk for at du svarte Til Only_me: Går det bra med deg??? Håper det hvertfall :) Jeg har bare byttet min tape 2 ganger siden operasjon, som nevnt over er det 5 uker og 3 dager siden. Og begge gangene har jeg ventet til den løsner mye på sidene. Da føler ikke jeg at det er noe vits å ha den der, i tilfelle det kan komme smusk og møkk nedi tapen og gjøre arret irritert. Men jeg bare venter til den begynner å løsne, og at den ikke sitter så hardt, så bytter jeg like før jeg skal dusje. Så renser jeg det liksom med vann mens jeg dusjer, tørker og setter på ny igjen Arrene mine er faktisk pene, er ikke like rød som første gangen jeg byttet tape Klem
frkleo Skrevet 14. mai 2009 #7919 Skrevet 14. mai 2009 Oi, det som du skriver der, visste jeg ikke noenting om heller jeg, men tusen takk for at du fortalte det til meg Det er 5 uker og 3 dager siden min operasjon. Jeg føler liksom at jeg ikke har så mye innlegg under puppen, bare oppå og på sidene, men da endrer det seg kanskje da? Dette må jeg undersøke litt mer om tror jeg Men nok en gang: Tusen takk for at du svarte Lette igjennom denne siden jeg er på og fant ut at dette såkalte "drop&fluff" kan skje helt opp til et år. Det kommer an på hvor stram muskelen er og hvor mye huden må strekke seg for å gjøre plass til implantatet. Hun jeg snakket om som har bildet av seg selv med samme BH hadde første bilde etter 4 uker og andre etter 12 uker - det er så stor forskjell! Og så klart, dette er individuelt og det vil ikke nødvendigvis si at dine kommer til å "flyte utover" etter 12 uker. Men du må nok bare være tålmodig, du har fortsatt en del igjen etter bare 5 uker:) Hvis du PM'er meg kan jeg sende deg bildet av henne;)
frkleo Skrevet 14. mai 2009 #7920 Skrevet 14. mai 2009 hadde Odd Petter Elvenes kjempe dyktig jeg har egentlig ikke fått noe intrykk av PK at prisen dekker noe som helst foruten OP. men har i ettertid hørt at ettersjekk er gratis hvis du skulle angre bittert elr at noe skal skje, må du nokk desverre betale dette selv. i allefall det jeg har hørt. at prisen du betaler før OP, ikke er den endelige prisen. hvis du skjønner? ring og sjekk du, det er sikkrest mine pupper har det helt fint ene brystvorat er litt øm.. aner ikke hvorfor men.. sikkert bare noe nerver som ikke har lagt seg helt til rette.. hihi.. første døgnet følte jeg meg helt hjelpesløs.. men jeg var grusomt redd for å over anstrenge meg da hadde det faktiske helt greit etter OP. veldig vont første natta når jeg skulle reise meg i fra senga, men ellers i ganske god form så lenge man har smertestillende for hånda går det greit hadde OP kl 10 på dagen, dro fra klinikken til hotellet halv 1. lå da i hotellsenga helt til kl 08 dagen etter. vi dro da hjem med bil, som tok 2 1/2 time (grusomt i humpene). når jeg kom hjem lå jeg bare på sofan, og slik ble jeg liggende i noen dager.. flyttet inn på soverommet om natta igjenn etter 5 dager. var overraskende lite smerter med i bildet, men sårene var øm. etter en uke begynnte ømheten å avta. fikk hjelp til å vaske håret 2 dager etter OP, og vasket hele kroppen etter 3 dager. fikk fortsatt hjelp til hårvasken da det var veldig vanskelig å løfte armene. så man blir ganske hjelpesløs etter en slik OP ja.. men så lenge du har litt hjelp går det bra de anbefaler jo at man holder seg mest mulig i ro i allefall en uke etter OP håper du fikk noe ut av dette da Jeg fikk mye ut av dette! Tusen takk :D Jeg har kjæresten som skal ta seg fri på OP dagen sånn at han kan være der for meg. Tror jeg kommer til å freake helt ut... føler det på meg allerede. Som sagt har jeg aldri vært noen fan av nåler og i hvertfall ikke av operasjoner på meg. Kan fint se på andre som blir operert og kunne tenkt meg å bli kirurg (rart!), men jeg er livredd for at noen skal dope meg ned og skjære i meg :s Det går nok mye bedre enn jeg tror, jeg får bare prøve å ikke fantasere for mye om det de neste 25 dagene;) Har også fri fra jobb i en og en halv uke, veldig forståelsesfull sjef som mente at jeg i hvertfall trengte såpass:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå