only_me Skrevet 20. april 2009 #7841 Skrevet 20. april 2009 Siden det er så gøy å lese andre sine opplevelser fra op dagen, tenkte jeg at jeg også skulle dele mine opplevelser. Virker som det er ganske like rutiner på klinikkene:) Kom til klinikken et kvarter før tiden. Da var pk allerede klar, så vi gikk rett inn på kontoret hans hvor han tegnet på meg. Så spurte han meg hvor mye jeg hadde lyst på, hadde da bestemt meg for å ta max 250cc. (tenkte 240cc) Han mente det var litt lite å at jeg ville angre i ettertid. Fikk da prøve forskjellige str, uten at jeg visste hvor mange gram. Synes den ene var fin str på, og da sa han at det var str 290 :o Synes det hørtes mye ut, så vi ble enige om 260cc og det virket perfekt:) Møtte så anestesilegen og han visste meg til et rom hvor jeg kunne henge tingene mine og kle av meg. Fikk beholde sokker og bukse på. Gikk så inn på op salen, hvor jeg hilste på to hyggelige sykepleiere. Ga beskjed til de at puppene ikke måtte bli for store La armene ut i en T og de målte blodtrykk på ene siden og satt kanyle på andre siden. Så fikk jeg sovemedisin(?) inn i armen og sloknet innen et par sekunder :søvn: Da sov jeg helt til jeg voknet glad og lykkelig i en goood seng. Var såå fornøyd med mine nye pupper! (det ble 260cc) Var inne på klinikken kvart over 10 og ble hentet halv 2. Så lå jeg bare hjemme på sofaen å sløvet resten av dagen. Ble ikke kvalm av narkosen, så det var ingenting å grue seg over. Ble derimot veldig kvalm av pinex forte, så spydde to ganger. Har bare tatt paracet etter det.. I dag er det dag 4, og jeg har ikke trengt noen smertestillende Ble litt langt dette Et spm.. når begynte dere å bevege armene mere? (ikke strekke de, men bare normal bruk)
Little_me Skrevet 20. april 2009 #7842 Skrevet 20. april 2009 Siden det er så gøy å lese andre sine opplevelser fra op dagen, tenkte jeg at jeg også skulle dele mine opplevelser. Virker som det er ganske like rutiner på klinikkene:) Kom til klinikken et kvarter før tiden. Da var pk allerede klar, så vi gikk rett inn på kontoret hans hvor han tegnet på meg. Så spurte han meg hvor mye jeg hadde lyst på, hadde da bestemt meg for å ta max 250cc. (tenkte 240cc) Han mente det var litt lite å at jeg ville angre i ettertid. Fikk da prøve forskjellige str, uten at jeg visste hvor mange gram. Synes den ene var fin str på, og da sa han at det var str 290 :o Synes det hørtes mye ut, så vi ble enige om 260cc og det virket perfekt:) Møtte så anestesilegen og han visste meg til et rom hvor jeg kunne henge tingene mine og kle av meg. Fikk beholde sokker og bukse på. Gikk så inn på op salen, hvor jeg hilste på to hyggelige sykepleiere. Ga beskjed til de at puppene ikke måtte bli for store La armene ut i en T og de målte blodtrykk på ene siden og satt kanyle på andre siden. Så fikk jeg sovemedisin(?) inn i armen og sloknet innen et par sekunder :søvn: Da sov jeg helt til jeg voknet glad og lykkelig i en goood seng. Var såå fornøyd med mine nye pupper! (det ble 260cc) Var inne på klinikken kvart over 10 og ble hentet halv 2. Så lå jeg bare hjemme på sofaen å sløvet resten av dagen. Ble ikke kvalm av narkosen, så det var ingenting å grue seg over. Ble derimot veldig kvalm av pinex forte, så spydde to ganger. Har bare tatt paracet etter det.. I dag er det dag 4, og jeg har ikke trengt noen smertestillende Ble litt langt dette Et spm.. når begynte dere å bevege armene mere? (ikke strekke de, men bare normal bruk) Hei hei Du hadde den samme "rutinen" som meg du, bare at jeg gikk bare i trusa inn på operasjonssalen hihi.. Jeg fikk ikke ta noe annet enn paracet jeg, men fikk noen andre tabletter jeg måtte ta de to første dagene (på morgenen), og hvis jeg fikk ille vondt, så skulle jeg ta noen andre tabletter jeg fikk. Tok de de to første kveldene når jeg skulle sove, og sovnet med en gang Leste om de, og det skal visst være noe heavy smertestillende hehe! Jeg også sluttet med smertestillende på dag 4, etter det har jeg ikke tatt noe. Bedre å ha litt vondt enn å dope seg ned hele tiden, leveren blir dårlig av så mye tabletter. Jeg beveget armene mine når jeg klarte det liksom, passet på å ha de inntil kroppen, og hvis jeg skulle plukke opp noe på gulvet, så satte jeg meg omtrent ned på gulvet for så å plukke det opp. Viktig at du ikke strekker de så mye den første uken. Jeg ble veldog stiv i nakken de første dagene, for jeg var så anspent hele tiden. Men kjæresten min hjalp meg med å massere nakken, så det gikk over fort. Hvis du er anspent, så er de viktig at du slapper av i armene, jeg hadde skuldrene omrent opp til ørene haha! Men jeg har aldri hatt problemer meg å bruke armene til normalt bruk, men det kommer seg etterhvert Idag har jeg vært på jobb igjen for første gang, og må strekke meg en del, men jeg har brukt stoler og kasser til å stå på, for vil ikke belaste meg så mye. Kjenner det litt i arrene mine når jeg strekker meg. Har du bilder du kan sende? Jeg er veldig spent på hvordan resultatet ble. Etter at jeg sendte deg bilder, så har hevelsen min gått ned veldig. Jeg prøvde bare en gammel bh (70b) når jeg skulle dusje i sta, uten å stramme den da selvfølgelig, og da virket det som om jeg måtte ha 70c. Men de er fortsatt hovne da, så mulig jeg kan bruke 70b igjen når hevelsen har gått ned (håper ikke) hehe! Men hva slags str brukte du før igjen? Og tok du under eller over muskelen? Unnskyld hvis jeg har spurt om det før, men jeg er veldig glemsk ;p hihi.. Ble et ganske langt svar dette men
Little_me Skrevet 20. april 2009 #7843 Skrevet 20. april 2009 Jeg la inn 325 g over muskel for 4 dager siden. Har egentlig ikke hatt så veldig vondt, vært mest øm og støl.. men har endelig pupper Er det noen andre som har mistet totalt følelsen på brystvorten og rundt? Og hvor lang tid tar det før man får følelsen tilbake...? :/ Gratulerer med pupper Jeg var også bare øm og støl, hadde ikke store smerter liksom De første dagene synes jeg at brystvortene mine var litt rare ;p Hadde ikke mye følelser i det hele tatt, men etter en uke (to uker idag siden OP) så begynte jeg å få mer og mer følelser, nå er de SKIKKELIG følsomme liksom, kjenner det bare jeg tar såvidt på de. Og når jeg fryser eller får frysninger, så merker jeg det også veldig mye. Men får håpe det blir bedre etterhvert Men jeg er glad jeg har følelser hvertfall Nå har jeg omtrent konstant stiv nippel på det ene brystet, selv når det er varmt, og det har jeg aldri hatt før ;p Til og med gjennom bhen, toppen og genseren så ser jeg nippelen ;p hehe..
only_me Skrevet 20. april 2009 #7844 Skrevet 20. april 2009 Little_me: Er også begynt å bli litt stiv og støl i nakke og rygg. Er du begynt å sove på siden enda forresten? Tror jeg også anstrenger meg litt for mye, må slappe av mere. Pluss at når jeg reiser meg går jeg med krum rygg.. haha Må strekke meg mere i overkroppen når jeg går.. La over muskelen, så har heldigvis hatt lite smerter:) Fikk dusjet i sta, sambo måtte hjelpe til å vaske håret. Men det var godt å bli ren.. hihi. Fikk tatt noen bilder, men er enda veldig hoven da. Skal sende til deg etterpå. (brukte 75A før)
saltpute Skrevet 20. april 2009 #7845 Skrevet 20. april 2009 å så må jeg slutte med pilllen 4 uker før op. d er veldi domt,for da kommer mensen til bake. for jeg går på cerasette,å når jeg går på de,så har jeg mistet mensen helt. endeli etter 3 måner med uregelmessig blødninger. så da må jeg bjynde på nytt med d:/ å slutte å røyke 2uker før. d kommer jeg alldri til å klare:( off:( men fytti som jeg gler meg!!! men er d sannt at silikon pupper ar konstant kalde? å veldi harde?? lykke til alle andre som skal under kniven:D:D Heihei Lykke til med operasjonsdatoen, ingenting å grue seg for i det hele tatt! Jeg måtte ikke slutte på p-piller, de sa jeg måtte bare ta vanlige "medesiner" som vanlig ;p men dette er sikkert opp til hver enkelt klinikk. Men du kommer hvertfall ikke til å angre på det, skal jeg love Mine pupper er bare snart 11 dager gamle, men de er ikke kalde i det hele tatt, helt normal kroppstemperatur på de, men nå vet ikke jeg hvordan det blir etterhvert, men tror ikke de kommer til å bli kalde. Mine begynner sakte med sikkert å bli mykere nå, er så glad Men nå skal det sies at jeg tok bak brystmuskelen, så jeg vet ikke hvordan det er å ta foran, hvis det er planen for din del? Jeg har ei venninne av meg som tok foran for snart 5 uker siden, hennes er like myke som om det skulle vært ekte Klemklem takk for svar:) nei ingenting kan vere verre en de jeg har fra før:D så d kan bare blir bedre:D:D ja ok. da får jeg håpe at jeg ikke går rundt med kjempe karde bryster:D jeg skal ta forran. d jeg gruer meg mest til er drenene jeg skal ha. der jeg skal operere legger de inn dren uansett. så jeg vet jeg må drage de ut ijenn:/ jaja..d sal vell gå bra håper jeg:D
saltpute Skrevet 20. april 2009 #7846 Skrevet 20. april 2009 Du bør kjøpe en sånn som har rom til hver av puppene, og som ikke presser dem mot hverandre. Det var i alle fall en slik BH jeg fikk fra Fornebuklinikken etter operasjonen Det er snart 3 måneder siden min operasjon. Mine er fortsatt ganske faste, men ikke direkte harde. I begynnelsen var de ganske harde på grunn av hevelsen, før de ble mykere og mykere etter hvert. Kanskje blir de enda mykere? De kan vel ikke bli stort mykere enn implantatene er i seg selv, og da jeg kjente på testimplantater på klinikken synes jeg de var ganske faste. Hmm. Jeg har mine implantater under muskelen, og når de er under muskelen tar det lengre tid før man merker det endelige resultatet. Jeg får vel vente og se, men det gjør meg ingenting om de ikke blir noe mykere enn de er nå Silikon kommer aldri til å bli en del av kroppen, så naturlig nok vil de ikke bli oppvarmet på samme måte som andre kroppsdeler. Ja, derfor kan silikonpupper noen ganger oppleves som kalde. Jeg merker det bare hvis det er kaldt, eller jeg har vært ute i kulden og kommer inn i varmen igjen. Puppene trenger litt mer tid på å bli varme. Når det ikke er kaldt har puppene helt normal temperatur, og jeg opplever dem ikke som kalde på noen måte. Det er ikke noe problem, men en litt merkelig følelse. Nå er mine under muskelen, og jeg skulle tro at implantater over muskelen vil ha lettere for å bli kalde, og trenge mer tid på å få igjen varmen. Det samme gjelder store implantater, eller om man har lite brystvev. Det er i alle fall hva jeg kan forestille meg - for egentlig er det ganske vanskelig for meg å vite hvordan det er å ha andre pupper enn de jeg har takk for svar:D jeg skal legge de forran muskelen:) jeg er så kjempe spent på hvordan de kommer til å bli:D men brde jeg ta høy profil eller lav profil å hvor mye burde jeg legge inn? jeg er 158/55kg men jeg er redd de skal bli for små,men smmtidi redd for at de skal blir for store:) jeg vill ha en god c, ikke mindre! hvor mye burde jeg legge inn da??
Little_me Skrevet 20. april 2009 #7847 Skrevet 20. april 2009 Little_me: Er også begynt å bli litt stiv og støl i nakke og rygg. Er du begynt å sove på siden enda forresten? Tror jeg også anstrenger meg litt for mye, må slappe av mere. Pluss at når jeg reiser meg går jeg med krum rygg.. haha Må strekke meg mere i overkroppen når jeg går.. La over muskelen, så har heldigvis hatt lite smerter:) Fikk dusjet i sta, sambo måtte hjelpe til å vaske håret. Men det var godt å bli ren.. hihi. Fikk tatt noen bilder, men er enda veldig hoven da. Skal sende til deg etterpå. (brukte 75A før) Glemte helt å svare på dette i mailen. Jeg kan sove på siden nå ja, men da kan jeg kjenne at det dunker litt i det bryset som er øverst, hvis du skjønner? ;p Tror det er bare for at de driver å tilvender seg enda, men det gjør ikke vondt og det er mye mer behagelig enn å ligge på ryggen ;p Jeg også gikk veldig med krum rygg, følte jeg ikke klarte å slappe av, men om et par dager så går det helt fint. Alt ble mye bedre på meg etter en uke. Da hadde jeg blitt vant med mine nye venner hihi.. Jeg også følte det var en befrielse å dusje, måtte ha hjelp de første tre gangene jeg. Men nå går det kjempefint uten hjelp, kan vaske håret mitt selv
Bozybird Skrevet 21. april 2009 #7848 Skrevet 21. april 2009 Hei! Æ vurdere brystinnlegg men lure veldig på kordan klinikk æ skal velge? Har tre bekjente som har gjort dette på fornebuklinikken og e veldig fornøyd. Fornebuklinikken har også en bra garanti.. Noen som har erfaringe derifra? Positive og negative! Sett veldig stor pris på hvis nån kan svare:)
Iffi Skrevet 21. april 2009 #7849 Skrevet 21. april 2009 Er det noen andre som har mistet totalt følelsen på brystvorten og rundt? Og hvor lang tid tar det før man får følelsen tilbake...? :/ Jeg har nedsatt følelse i brystvortene, på undersiden av puppene har jeg nesten ikke følelse i det hele tatt. Dette kan komme tilbake opptil et år etterpå, har jeg hørt, så det er bare å vente og se takk for svar:D jeg skal legge de forran muskelen:) jeg er så kjempe spent på hvordan de kommer til å bli:D men brde jeg ta høy profil eller lav profil å hvor mye burde jeg legge inn? jeg er 158/55kg men jeg er redd de skal bli for små,men smmtidi redd for at de skal blir for store:) jeg vill ha en god c, ikke mindre! hvor mye burde jeg legge inn da?? Hvor mye du bør ta er vanskelig å vite uten å ha sett deg. Hør på kirurgen din Du kan også få prøve ulike størrelser på klinikken, og det gir en ganske god pekepinn på hvor stor du kan komme til å bli. Det hjalp i alle fall meg å prøve litt der. Jeg prøvde 240, og så raskt at 240 ble alt for lite og at jeg heller ville ha 300, som så mye bedre ut på meg. Før jeg dro på konsultasjon trodde jeg at jeg ville ha rundt 250, men der tok jeg feil. I ettertid ser jeg at jeg gjerne kunne hatt mer enn 300 også. Generelt vil jeg si at man ikke bør henge seg opp i gram eller cupstørrelser. Prøv heller ulike størrelser på konsultasjonen, og se hva du synes passer best. Kanskje er det en helt annen størrelse enn det du trodde på forhånd! Hei! Æ vurdere brystinnlegg men lure veldig på kordan klinikk æ skal velge? Har tre bekjente som har gjort dette på fornebuklinikken og e veldig fornøyd. Fornebuklinikken har også en bra garanti.. Noen som har erfaringe derifra? Positive og negative! Sett veldig stor pris på hvis nån kan svare:) Jeg er veldig fornøyd med Fornebuklinikken. Negative erfaringer jeg har hørt folk ha derfra, er at de opererer veldig mange, og man dermed kan oppleve en slags samlebåndsfølelse der. Jeg for min del synes det var veldig greit å være på samlebånd, og jeg fant en trygghet i at de har så mange pasienter der. Andre pasienter synes kanskje det er viktigere med en kirurg som har tid til å sitte og samtale i evigheter om bekymringer man har, tanker man har rundt hvorfor man gjør det, osv. Jeg vil heller bli operert av en kirurg som har utført operasjonen så mange ganger før at det blir ren plankekjøring, enn av en kirurg som er best på småprat. Før jeg dro på konsultasjonen var jeg forberedt på å få en masse spørsmål rundt hvorfor jeg ville ha silikon, hvor lenge jeg hadde tenkt på det, osv. Jeg hadde jo hørt om folk som blir avvist fordi kirurgen ikke ønsker å operere dem. Dette var jeg redd for å oppleve, så jeg hadde tenkt ut hva jeg skulle svare, og var klar for å redegjøre for beslutningen min. Jeg ble ganske overrasket over at jeg nesten ikke fikk noen som helst slike spørsmål. Kanskje er det litt annerledes om man er 18 år og virker usikker og umoden, og viser at man har en holdning om at silikon vil forandre alt som er galt med livet sitt. Jeg var på konsultasjon like før jeg fylte 24, så sånn sett kanskje det var litt lettere å bli tatt seriøst når jeg møtte opp og sa at jeg var helt sikker på at jeg ville dette.
saltpute Skrevet 21. april 2009 #7850 Skrevet 21. april 2009 Jeg har nedsatt følelse i brystvortene, på undersiden av puppene har jeg nesten ikke følelse i det hele tatt. Dette kan komme tilbake opptil et år etterpå, har jeg hørt, så det er bare å vente og se Hvor mye du bør ta er vanskelig å vite uten å ha sett deg. Hør på kirurgen din Du kan også få prøve ulike størrelser på klinikken, og det gir en ganske god pekepinn på hvor stor du kan komme til å bli. Det hjalp i alle fall meg å prøve litt der. Jeg prøvde 240, og så raskt at 240 ble alt for lite og at jeg heller ville ha 300, som så mye bedre ut på meg. Før jeg dro på konsultasjon trodde jeg at jeg ville ha rundt 250, men der tok jeg feil. I ettertid ser jeg at jeg gjerne kunne hatt mer enn 300 også. Generelt vil jeg si at man ikke bør henge seg opp i gram eller cupstørrelser. Prøv heller ulike størrelser på konsultasjonen, og se hva du synes passer best. Kanskje er det en helt annen størrelse enn det du trodde på forhånd! Jeg er veldig fornøyd med Fornebuklinikken. Negative erfaringer jeg har hørt folk ha derfra, er at de opererer veldig mange, og man dermed kan oppleve en slags samlebåndsfølelse der. Jeg for min del synes det var veldig greit å være på samlebånd, og jeg fant en trygghet i at de har så mange pasienter der. Andre pasienter synes kanskje det er viktigere med en kirurg som har tid til å sitte og samtale i evigheter om bekymringer man har, tanker man har rundt hvorfor man gjør det, osv. Jeg vil heller bli operert av en kirurg som har utført operasjonen så mange ganger før at det blir ren plankekjøring, enn av en kirurg som er best på småprat. Før jeg dro på konsultasjonen var jeg forberedt på å få en masse spørsmål rundt hvorfor jeg ville ha silikon, hvor lenge jeg hadde tenkt på det, osv. Jeg hadde jo hørt om folk som blir avvist fordi kirurgen ikke ønsker å operere dem. Dette var jeg redd for å oppleve, så jeg hadde tenkt ut hva jeg skulle svare, og var klar for å redegjøre for beslutningen min. Jeg ble ganske overrasket over at jeg nesten ikke fikk noen som helst slike spørsmål. Kanskje er det litt annerledes om man er 18 år og virker usikker og umoden, og viser at man har en holdning om at silikon vil forandre alt som er galt med livet sitt. Jeg var på konsultasjon like før jeg fylte 24, så sånn sett kanskje det var litt lettere å bli tatt seriøst når jeg møtte opp og sa at jeg var helt sikker på at jeg ville dette. hei:) jeg prøvde 300ml men jeg syntes egentli d var litt stort,men nå skal jeg ta et brystløft i tilleg,å da tar jeg jo bort litt hud også,så jeg lurer på å ta d. men så prøvde jeg 225ml og 250ml. å egentli syntes jeg 225 var bra. men jeg tror jeg vill ha 280-290 vertfall. d¨er ikke greit vist de blir for små heller. vanskeli dette her:)
Bozybird Skrevet 22. april 2009 #7851 Skrevet 22. april 2009 (endret) Hei Iffi og tusen takk for svar! Har ingenting imot samlebånd jeg heller, og har hørt mye bra om Fornebuklinikken så i går sendte jeg bilder pr mail til dem Bor i Finnmark så de skulle ringe meg i stede for at jeg reiser så langt for konsultasjon. Er ganske sikker på at det er dette jeg vil uansett så det går greit. Nå er jeg usikker på størrelse. Er ei tettbygd jente, ikke overvektig men har litt å ta i Er ca 167 cm høy.. Bruker 80b eller 85a nå, og vil ha en full c. Er ikke det at jeg vil ha så voldsomt mye større pupper men mine er så struttende, de står liksom rett ut så jeg ønsker litt mer tyngde og form. En annen ting jeg også lurer på er om det er noen her som har fått operasjon dekt? Kjenner ei som fikk det etter hun hadde samtale med legen og fortalte om dårlig selvtillit osv Endret 22. april 2009 av Bozybird
Mamzen Skrevet 22. april 2009 #7852 Skrevet 22. april 2009 Heisann! Jeg er ny her. Er 1.60/56, og har to barn. Tenker og tenker på om jeg skal få brystinnlegg, og fant ut at det kanskje kan hjelpe meg å få diskutert litt med dere her :-) Har vært på konsultasjon på askimklinikken, så jeg heller nok i den retningen av at jeg skal opereres... Er veldig usikker på valg av klinikk. Synes dette bare var som et helt alminnerlig legekontor, og lite informasjon i forhold til at jeg fortalte at jeg bare vurderer... Må nok få konsultasjon på et par klinikker til. ut ifra de innleggene jeg har lest her virker det som at mange er fornøyde med fornebuklinikken og Colosseum. Så skal ringe dem.
Bozybird Skrevet 22. april 2009 #7853 Skrevet 22. april 2009 Nå har kirurgen fra Fornebuklinikken ringt meg! Etter og ha sett bildene mine anbefalte han dråpeformede innlegg, ca 300-350 g.. Synes det hørtes litt mye ut? Men han vet vel best Noen som har dråpeformede innlegg? Hva er forskjellen fra de runde? Skal til Oslo i mai så han skulle se om han fant en time ledig til konsultasjon da. Er veldig spent nå!
sjokkoring Skrevet 22. april 2009 #7854 Skrevet 22. april 2009 Nå har kirurgen fra Fornebuklinikken ringt meg! Etter og ha sett bildene mine anbefalte han dråpeformede innlegg, ca 300-350 g.. Synes det hørtes litt mye ut? Men han vet vel best Noen som har dråpeformede innlegg? Hva er forskjellen fra de runde? Skal til Oslo i mai så han skulle se om han fant en time ledig til konsultasjon da. Er veldig spent nå! Hei! Dråpeformede er det samme som anatomiske. Disse har mest fylde nederst, slik at du unngår den runde "silikon-looken" som du kan se på noen av de mest ekstreme tilfellene. Men så lenge en ikke overdriver kan runde være like fine som dråpeformede, men folk er bygd forskjellig og ønsker forskjellig resultat, så hva som passer best for hver enkelt er det kirurgen som er flinkest til og vurdere. Selv har jeg dråpeformede 290g og er veldig fornøyd med det! Ser veldig naturlig ut, bare som mine egne pupper i større størrelse..
Bozybird Skrevet 23. april 2009 #7855 Skrevet 23. april 2009 Hei! Dråpeformede er det samme som anatomiske. Disse har mest fylde nederst, slik at du unngår den runde "silikon-looken" som du kan se på noen av de mest ekstreme tilfellene. Men så lenge en ikke overdriver kan runde være like fine som dråpeformede, men folk er bygd forskjellig og ønsker forskjellig resultat, så hva som passer best for hver enkelt er det kirurgen som er flinkest til og vurdere. Selv har jeg dråpeformede 290g og er veldig fornøyd med det! Ser veldig naturlig ut, bare som mine egne pupper i større størrelse.. Takk for svar Har lest gaanske mye om dette nå og tror anatomiske blir kjempe bra. Kirurgen sa at det var det beste siden jeg har mindre fylde under brystvorten i forhold til over, har ikke tenkt på dette før men når han sa det så jeg det selv. Jeg har hele tiden tenkt på at det er noe "galt" med de men ikke helt klart å sette fingeren på hva det er, annet enn at de kunne vært større. Er det noen som har lyst og dele bilder med meg som har lagt inn anatomiske innlegg rundt 300-350? Skjønner at alle er forskjellig men sånn at jeg kan se sånn ca størrelse hvertfall Lurer også på om noen har erfaring fra klinikk Stokkan i Tromsø?
only_me Skrevet 23. april 2009 #7856 Skrevet 23. april 2009 Takk for svar Har lest gaanske mye om dette nå og tror anatomiske blir kjempe bra. Kirurgen sa at det var det beste siden jeg har mindre fylde under brystvorten i forhold til over, har ikke tenkt på dette før men når han sa det så jeg det selv. Jeg har hele tiden tenkt på at det er noe "galt" med de men ikke helt klart å sette fingeren på hva det er, annet enn at de kunne vært større. Er det noen som har lyst og dele bilder med meg som har lagt inn anatomiske innlegg rundt 300-350? Skjønner at alle er forskjellig men sånn at jeg kan se sånn ca størrelse hvertfall Lurer også på om noen har erfaring fra klinikk Stokkan i Tromsø? Har operert meg på klinikk stokkan i Tromsø.. Det er nå en uke siden allerede, tida går fort. Er kjempe fornøyd:) Resultatet ble kjempe bra og personalet der var også supert. Bare hyggelige folk. Bare spørr hvis du lurer på noe..
Bolligator Skrevet 23. april 2009 #7857 Skrevet 23. april 2009 (endret) Heia alle! Hadde bare lyst til å skrive en liten oppdatering om mine nye, betalte pupper. Forhåpentligvis til interesse for noen. Nå er det 3 uker og 3 dager siden jeg blei operert. Fra den første uka og fram til nå har jeg merket stor forandring. De første 2,5 ukene var puppene mine veldig "ikke en del av meg" -ish. Kjentes ut som om jeg hadde på meg skuddsikker puppevest under huden med såre brystvorter i midten. Nå derimot, kjennes puppene mine for første gang normale ut! Da mener jeg helt helt normale som om de alltid har vært en del av kroppen. Er bare så fornøyd, og det slo meg plutselig at jeg kan ikke FATTE at noen kan være motstandere av plastisk kirurgi! Jeg har tatt et megaløft og fjernet 2/3 av puppehuden min, samt lagt inn 275g dritdyr sitrongele i hver, under muskel. Utgangspunktet mitt var forferdelig. Massevis av overflødiig hud så totalt ødelagt med fullt av strekkmerker. Jeg hadde fra før av ca null følelse i brystvortene, og stive nippler var et årlig event, i likhet med nyttårsaften. I tillegg hadde jeg ca null underhudsfett. Nå er jeg bare så forferdelig glad for å ha ordnet min puppekatastrofe. For aller første gang har samboeren min fått se puppene mine, og det har ikke vært enkelt å skjule de potetsekkene hele livet. De nye varene mine ser også velig naturlige ut med klær på. Uten klær ser de ut som naturlige pupper, bare mye mye MYE mer fantastiske. Perfekte tbh, men det sier jo alle om ungene sine. Og dessuten har jeg faktisk fått følelse i brystvortene. Det hadde jeg som sagt ikke før. Her om dagen hadde jeg en liten rundvask inni lastebilhytta. Hang opp-ned og støvsugde under setene. Når jeg skulle reise meg opp, strakk jeg handa nedi gensern for å pakke huden tilbake i bh'en av gammel vane. Men til min store glede hadde jeg jo ingen overflødig hengehud på avveie! :D Sånne små ting minner meg hele tiden på hvor TOTALT verd pengene dette her har vært. Dette er virkelig noe jeg unner alle kvinnfolk med "ødelagte" pupper å føle. Finnes ikke en grunn i verden til å ikke gjøre det. Til slutt vil jeg gjerne si en ting til. De aller fleste som gjennomfører en boob-job gjør det av gode grunner. Alle vi her inne er normale mennesker. Det er en gigantisk forskjell på slike som oss, og hjernedøde jentunger som vil bli glamourmodeller eller pornostjerner. På oss "vanlige" blir ikke silikonpupper harde som murstein og kalde som gravlaks, fordi vi tar normale mengder. Det skal veldig veldig mange gram til før man blir et vandrende sirkus. Har man et issue med deler av sin egen kropp, kan vi i 2009 prise oss lykkelige over at det faktisk går an å gjøre noe med saken. Og det er ingen big deal! Gjør man det av rette grunner, er det en stor, stor lettelse. In fact, hvis jeg vinner i lotto, skal jeg spandere plastisk kirurgi på 3 av kvinneguidens medlemmer! Endret 23. april 2009 av Kanon
Bozybird Skrevet 24. april 2009 #7858 Skrevet 24. april 2009 Har operert meg på klinikk stokkan i Tromsø.. Det er nå en uke siden allerede, tida går fort. Er kjempe fornøyd:) Resultatet ble kjempe bra og personalet der var også supert. Bare hyggelige folk. Bare spørr hvis du lurer på noe.. Hei! Har egentlig konsultasjon på Fornebuklinikken i mai. Men når har jeg bestemt meg for å flytte til tromsø i juli/august så da tenkte jeg på klinikk Stokkan siden det da blir mye billigere for da slipper jeg flybilletter/hotell osv.. Har også ei venninne som skal flytte sammen med meg så hun kan hjelpe meg etterpå. Hva kostet operasjon din? Hvor store innlegg tok du? Runde eller anatomiske? Hehe, ble en del spørsmål.. Jeg lurer også på dette med arret. Er det best med snitt under brystet eller i brystvorta?
only_me Skrevet 24. april 2009 #7859 Skrevet 24. april 2009 Hei! Har egentlig konsultasjon på Fornebuklinikken i mai. Men når har jeg bestemt meg for å flytte til tromsø i juli/august så da tenkte jeg på klinikk Stokkan siden det da blir mye billigere for da slipper jeg flybilletter/hotell osv.. Har også ei venninne som skal flytte sammen med meg så hun kan hjelpe meg etterpå. Hva kostet operasjon din? Hvor store innlegg tok du? Runde eller anatomiske? Hehe, ble en del spørsmål.. Jeg lurer også på dette med arret. Er det best med snitt under brystet eller i brystvorta? Ja veldig lurt å ta operasjonen der du bor, så slipper du å reise langt etterpå Det synes iallefall jeg. Var godt å kunne kjøre rett hjem å ligge på sofan.. Op kostet 29000. Tok 260cc runde, over muskel Fikk bestemme selv hvor jeg ville ha snittet, så valgte i brystvorta, for da slipper jeg å ha et arr som andre kan se. Er veldig fornøyd med det Det er bare å spørre, ingen problem!
femke Skrevet 24. april 2009 #7860 Skrevet 24. april 2009 (endret) Heihei allesammen:) Jeg lurer på litt av det samme, det med snittet. og samtidig spørre hvordan det blir med amming? har hørt at vanlig innlegg ikke ødelegger for å amme, men hvis man tar snitt rundt brystvorta da? kan man fortsatt amme. er det noe negativt med å ta det der? synes så mange tar under brystet, men jeg føler at arret er penere å ha ved brystvorta? også et annet spm. når det gjelder over eller under muskel. det er jo tema mange plasser. har lest mye om det men blir ikke helt klok. hvorfor er det så mange som tar over? hva er fordelen? har lest at det er mindre sjanse for kapsel, rippling og det å kunne kjenne innlegget hvis man legger det under. fortsatt hører jeg stadig om folk som tar over. er det noe jeg har gått glipp av? og litt viktig til slutt: finnes kombinasjonen under muskel / snitt i brystvorta? For å si litt om meg er jeg 22 år, har kurrante (av utseende) men alt for små pupper. Til tider har jeg vært sikker på at jeg bare må la det være. men etter å ha snakket en del med kjæresten min om det og lest litt her så må jeg si at jeg har endret litt mening. hvorfor ikke? men før jeg tar noen avgjørelse om å gjøre det/ikke gjøre det. prøver jeg å finne ut mest mulig om hva jeg kunne tenke meg. håper på svar, jeg er såååå utålmodig;) Endret 25. april 2009 av femke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå