Little_me Skrevet 16. april 2009 #7821 Skrevet 16. april 2009 Hei du. Nå skal jeg sitere litt fra det fine skrivet jeg fikk fra Fornebuklinikken "Komplikasjoner er sjeldne. Sprengende smerte og ubehag er vanlig de første dagene. Plutselig forverring og betydlig hevelse er ikke vanlig, særlig hvis denne oppstår akutt på en av sidene. Vi ber deg i såfall ta kontakt med klinikken. Litt lyder (kram snø, surkling) er normalt fra brystene første uken. Det er nokså vanlig at det er noe for mye volum/hevelse på øvre del av brystet de første ukene etter operasjonen. Brystene kan ha små sideulikheter første tiden, og ikke sjelden oppleves en av sidene litt mer smertefull enn den andre, uten at det behøver å være noe galt. " Jeg hadde rare lyder i begynnelsen, og merkelige følelser i ene brystet. Det varte vel ca i 2 uker tenkere jeg. Nå er 4 uker (idag faktisk ) merker jeg ikke noe til denne følelses eller lydene. DEILIG! Brystvortete mine er SUPERVONDE enda. hehe. Det begynner å komme seg, men jeg merker de fortsatt utrolig godt altså! Men selve puppene begynner å bli myke og gode Jeg kan fortsatt ha litt småvondt i ene puppen etter natta. Det er spesielt etter at jeg har ligget på den siden. Men det går seg ganske fort til når jeg snur meg eller står opp. Om du har veldig vondt syns jeg du skal ringe. Bedre å ringe en gang for mye syns jeg Tusen takk skal du ha, kjempesnilt å svare Men da tror jeg ikke at det er noe feil, ettersom det er liksom hevelsen det gjør vondt i. Nå blei jeg glad ;D Men jeg skal ringe kirurgen min i kveld uansett jeg, bare for å høre Jeg har ikke noen spesielle lyder inni puppene mine nå jeg heller, men jeg kjenner de rører litt på seg innimellom, spesielt når jeg ligger på siden De siste 2 dagene så har jeg faktisk klart å sove på siden *jippi* Det er mest etter natta jeg har vondt jeg også, men det går jo over, men er bare det at jeg er så følsom i brystvortene, men det er bra at det ikke bare er meg For har lest at det er mange som ikke får igjen følelsene der før et halvt år. Men jeg har hatt følelser siden operasjonen jeg egentlig, er egentlig ganske glad for det Men et kjapt spm, jeg skal kjøpe ny bh idag, hvilken skal jeg kjøpe? TriAction fra Triumf? På den bhen jeg har nå, så står det 70 B-C, så lurer på hvilken str jeg skal kjøpe meg. Om jeg skal kjøpe meg en som har "lommer" til begge puppene, eller om jeg skal kjøpe meg en sånn helt vanlig sports-bh som ikke har lommer? Hvis noen skjønte
Varsio Skrevet 16. april 2009 #7822 Skrevet 16. april 2009 Tusen takk skal du ha, kjempesnilt å svare Men da tror jeg ikke at det er noe feil, ettersom det er liksom hevelsen det gjør vondt i. Nå blei jeg glad ;D Men jeg skal ringe kirurgen min i kveld uansett jeg, bare for å høre Jeg har ikke noen spesielle lyder inni puppene mine nå jeg heller, men jeg kjenner de rører litt på seg innimellom, spesielt når jeg ligger på siden De siste 2 dagene så har jeg faktisk klart å sove på siden *jippi* Det er mest etter natta jeg har vondt jeg også, men det går jo over, men er bare det at jeg er så følsom i brystvortene, men det er bra at det ikke bare er meg For har lest at det er mange som ikke får igjen følelsene der før et halvt år. Men jeg har hatt følelser siden operasjonen jeg egentlig, er egentlig ganske glad for det Men et kjapt spm, jeg skal kjøpe ny bh idag, hvilken skal jeg kjøpe? TriAction fra Triumf? På den bhen jeg har nå, så står det 70 B-C, så lurer på hvilken str jeg skal kjøpe meg. Om jeg skal kjøpe meg en som har "lommer" til begge puppene, eller om jeg skal kjøpe meg en sånn helt vanlig sports-bh som ikke har lommer? Hvis noen skjønte Jeg har TriAction og er fornøyd med den. Får du prøvd den på butikken? Jeg kjøpte fra Fornebuklinikken jeg, pluss at jeg fikk en operasjonsdagen. Så jeg har ikke noen erfaring med andre enn den
lenamadde Skrevet 16. april 2009 #7823 Skrevet 16. april 2009 Et lite spm i farten, måtte dere slutte å ta p-piller/minipiller da dere skulle få implantatene? Hvis man må slutte å ta de, så må jeg prate med legen min og evt en lege på sykehuset før jeg vurderer dette videre. Jeg bør ikke ha noen form for blødning da jeg har endometriose og er veldig hypokonder i forhold til det. Hei! Jeg har ikke hatt OP enda, men jeg har fått beskjed av legen om å slutte på p-pille minimum 2uker før OP. Hadde noe med at den tynnet ut blodet og når man da i tillegg skal ha narkose og alle de pillene, så kunne det være litt risikabelt når operasjonen var ferdig for sjansen for blodpropp var større da. Men har lest selv at det er ikke alle som har opplevd at de må slutte på p-pillen. Så du får høre med legen din hva han sier.
Little_me Skrevet 16. april 2009 #7824 Skrevet 16. april 2009 Jeg har TriAction og er fornøyd med den. Får du prøvd den på butikken? Jeg kjøpte fra Fornebuklinikken jeg, pluss at jeg fikk en operasjonsdagen. Så jeg har ikke noen erfaring med andre enn den Ja, jeg skal prøve den etterpå på Cubuc tenkte jeg Fikk en på operasjonsdagen jeg også, men den er helt vanlig liksom. Men da kjøper jeg den jeg også, men føler at den jeg fikk på operasjonsdagen er blitt veldig "stram" ;p Den gnager litt på arrene, så jeg får prøve etterpå hater at jeg må gå med støtte-båndet :/ Må gå med den tilsammen i 6 uker, skal bli godt å ta den av hihi.. Nok en gang, tusen takk for at du svarer )
Little_me Skrevet 16. april 2009 #7825 Skrevet 16. april 2009 Et lite spm i farten, måtte dere slutte å ta p-piller/minipiller da dere skulle få implantatene? Hvis man må slutte å ta de, så må jeg prate med legen min og evt en lege på sykehuset før jeg vurderer dette videre. Jeg bør ikke ha noen form for blødning da jeg har endometriose og er veldig hypokonder i forhold til det. Happy.gif Hei! Jeg fikk ikke beskjed om å slutte på p-piller. Jeg skulle ta alle mine medisiner som regelmessig, altså p-piller også går jeg på noe som heter hiprex som er forebyggende for urinveisinfeksjon, noe jeg hadde veldig mange ganger i fjor :/ Men det skal nok ikke ha noe å si om du går på det, men hør på klinikken din uansett.
Varsio Skrevet 16. april 2009 #7826 Skrevet 16. april 2009 DETTE GJELDER FORNEBUKLINIKKEN!! Viktig informasjon til deg som skal ha brystforstørrelse! 1) Du skal møte uthvilt og fastende. Faste er viktig fordi inngrepet foregår i narkose supplert med lokal bedøvelse, slik at du ikke har noe ubehag. Derfor: Ikke mat, drikke, tyggegummi eller røyking etter kl. 24.00 kvelden før inngrepet. Skal du opereres om ettermiddagen, dvs. etter kl 12.00, kan du spise lett frokost inntil 4 timer før oppmøte på klinikken. Faste medisiner kan tas med litt vann inntil en time før inngrepet. 2) Du har fått resept på Hibiscrub (desinfiserende medisinsk såpe), Paracet (lett smertestillende), Arcoxia (betennelsesnedsettende) og Azitromax (antibiotika). Viktig at du følger doseringen nøye. Sterke smertestillende og kvalmestillende medikamenter får du, gratis, på klinikken ved hjemreise. 3) Medikamenter som inneholder acetyl salisylsyre (f.eks.: Dispril, Albyl, Paraflex Comp, Globoid, Magnyl, Novid, Acetyl-Kinin og Codacetyl) eller antiflogistika (Naprosyn, Ibux, Napren E, Voltaren, Brexidol) må du ikke ta i minst to uker før og en uke etter enhver operasjon. Dette gjelder også alle homeopat medisiner, E-vitaminer i doser over 50mg daglig, samt tran og Omega-3 holdige preparater. Slike medikamenter gir økt blødning. Det samme gjelder alkohol som ikke bør nytes tre dager før og en uke etterpå. Ring oss hvis du blir ordinert andre medisiner enn dine faste i tiden mellom konsultasjon og operasjon. 4) Fordi brystforstørrelse medfører stram lukking av såret, må man ikke røyke, bruke snus eller plaster/tyggegummi med nikotin, to uker før og en uke etter inngrepet. Nikotin reduserer blodtilførselen i vevet og kan resultere i manglende sårtilhelingen. 5)Morgenkåpe og tøfler får du på klinikken. Ta ikke med smykker eller andre verdisaker som det er lett å glemme igjen. Kvelden før operasjonen og eventuelt samme morgen skal du dusje og foreta grundig kroppsvask med HIBISCRUB (flytende desinfiserende såpe), også håret skal vaskes. Følg bruksanvisningen - dusj av såpen tilslutt. Du skal ikke bruke fuktighetskrem eller sminke. Alle piercinger må tas ut dagen før. 6) Du vil være ferdigbehandlet etter 2 - 4 timer. Du bør ha følge hjem fra klinikken og helst ikke være alene det første døgnet. Husk å gjøre avtale om henting. Du kan ikke kjøre egen bil hjem. Den som ikke har ledsager, kan hentes av en taxi. Vi ringer til den som skal hente en times tid før du er klar til å dra. 7) Du bør oppholde deg mindre enn 1 - 2 times bilkjøring fra klinikken det første døgnet. Dette fordi det kan oppstå behov for ekstra kontroll eller annen bistand. Det vil dessuten være gunstig å ta det ekstra rolig det første døgnet etter inngrepet og narkosen. Unntak kan i enkelte tilfeller gjøres, hvis lege på hjemstedet kan overta ansvaret og besørge de nødvendige kontroller. Spør oss gjerne! NB! Ved bilkjøring hjem som tar flere timer, må man ta pauser, og gå ut av bilen for å bevege på bena (det forebygger hevelse og mulighet for blodpropp) 8) Ved hjemreise fra klinikken vil du få full informasjon om hvordan du skal forholde deg i dagene etterpå.
Varsio Skrevet 16. april 2009 #7827 Skrevet 16. april 2009 Ja, jeg skal prøve den etterpå på Cubuc tenkte jeg Fikk en på operasjonsdagen jeg også, men den er helt vanlig liksom. Men da kjøper jeg den jeg også, men føler at den jeg fikk på operasjonsdagen er blitt veldig "stram" ;p Den gnager litt på arrene, så jeg får prøve etterpå hater at jeg må gå med støtte-båndet :/ Må gå med den tilsammen i 6 uker, skal bli godt å ta den av hihi.. Nok en gang, tusen takk for at du svarer ) Bare hyggelig å kunne hjelpe JEg gikk med det båndet i kun 2 uker. Var det jeg fikk beskjed om Uff, skal ikke gnage så du får vondt Men stram må den jo være da.. hehe
only_me Skrevet 16. april 2009 #7828 Skrevet 16. april 2009 Så vil jeg gi en liten hilsen til Only_me: Lykke til i morgen, gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg Klem fra meg til alle sammen Ååå tusen takk for det Er skikkelig nervøs nå jeg - spesielt for narkosen (hjelp) synes det virker så skummelt I morgen er det min tur!!! weeee Håper forresten det går bra med "dunkingen" din.. Kan dessverre ikke svare på det enda.. hehe.
Varsio Skrevet 16. april 2009 #7829 Skrevet 16. april 2009 Er skikkelig nervøs nå jeg - spesielt for narkosen (hjelp) synes det virker så skummelt Jeg gruet meg skikkelig til narkosen. Lå bare å skalv da han skulle sette den. Men det gikk superbra altså. Jeg ble ikke kvalm eller noen ting. Hadde en fin og god søvn Masse lykke til
saltpute Skrevet 16. april 2009 #7830 Skrevet 16. april 2009 HURRA!!!!! DA BLIR D ENDELI PUPPER PÅ MEJ OGSÅ:D:D:D:D å d skal bli så deili å endeli få gjøre d etter 7 år med venting:D jeg har fått time allerede 8mai. d kom så fort på. så da er d bare ca 3 uker ijenn:D jeg vet ikke va slags proteser jeg skal ha,å heller ikkje hvor mye. men jeg regner med d blir rundt 250-280. jeg er ca 160 høy å 55kg. men jeg vill ikke ha de for store. men jeg vill gjerne ha en c-cup. å jeg har ikke peiling på om jeg vill ha høy profil eller lav profil. d er barbara dahl som skal operere meg,noen som har hørt eller gjort d med henne? jeg har ikke hørt noe om henne,men hun skal vist vere utroli flink. sier hun som har ansatt henne for å operere på klinikken. jeg skal gjøre d i volda,så hun kommer bare av å til for å operere her:) jeg må faktisk ta mamografi før operesjonen,fordi de vill vere helt sikre på at de opererer på friske bryst,d har jeg ikke hørt om noen som har gjort før. men d er litt betryggende å gjøre d:) å så må jeg slutte med pilllen 4 uker før op. d er veldi domt,for da kommer mensen til bake. for jeg går på cerasette,å når jeg går på de,så har jeg mistet mensen helt. endeli etter 3 måner med uregelmessig blødninger. så da må jeg bjynde på nytt med d:/ å slutte å røyke 2uker før. d kommer jeg alldri til å klare:( off:( men fytti som jeg gler meg!!! men er d sannt at silikon pupper ar konstant kalde? å veldi harde?? lykke til alle andre som skal under kniven:D:D
*MEDUSA* Skrevet 16. april 2009 #7831 Skrevet 16. april 2009 (endret) Hei MEDUSA! Ser du var en 75A/B før OP. Hvor høy er du? kg osv? og fikk du lagt inn over eller under muskel? Høyprofil eller lavprofil? Jeg selv er 75A nå og 168/53. Driver å bestemmer meg for ca størrelse. Vil bli en C-cup Vurderer å legge inn rundt 300 ml.. Heisann jeg er 180 høy og 67 kg ca.. Jeg har over muskel og lavprofil Jeg havnet visst på en E cup Har vel ikke funnet en bh som har passet enda, hørte det var la senza på kvadrat her i Sandnes så må vel dit å teste ut noen Endret 16. april 2009 av *MEDUSA*
only_me Skrevet 16. april 2009 #7832 Skrevet 16. april 2009 Jeg gruet meg skikkelig til narkosen. Lå bare å skalv da han skulle sette den. Men det gikk superbra altså. Jeg ble ikke kvalm eller noen ting. Hadde en fin og god søvn Masse lykke til Betryggende å høre Takk for det.. Skriver så fort jeg er i form til det i morgen:)
Little_me Skrevet 16. april 2009 #7833 Skrevet 16. april 2009 å så må jeg slutte med pilllen 4 uker før op. d er veldi domt,for da kommer mensen til bake. for jeg går på cerasette,å når jeg går på de,så har jeg mistet mensen helt. endeli etter 3 måner med uregelmessig blødninger. så da må jeg bjynde på nytt med d:/ å slutte å røyke 2uker før. d kommer jeg alldri til å klare:( off:( men fytti som jeg gler meg!!! men er d sannt at silikon pupper ar konstant kalde? å veldi harde?? lykke til alle andre som skal under kniven:D:D
Iffi Skrevet 16. april 2009 #7834 Skrevet 16. april 2009 (endret) Men et kjapt spm, jeg skal kjøpe ny bh idag, hvilken skal jeg kjøpe? TriAction fra Triumf? På den bhen jeg har nå, så står det 70 B-C, så lurer på hvilken str jeg skal kjøpe meg. Om jeg skal kjøpe meg en som har "lommer" til begge puppene, eller om jeg skal kjøpe meg en sånn helt vanlig sports-bh som ikke har lommer? Hvis noen skjønte Du bør kjøpe en sånn som har rom til hver av puppene, og som ikke presser dem mot hverandre. Det var i alle fall en slik BH jeg fikk fra Fornebuklinikken etter operasjonen men fytti som jeg gler meg!!! men er d sannt at silikon pupper ar konstant kalde? å veldi harde?? Det er snart 3 måneder siden min operasjon. Mine er fortsatt ganske faste, men ikke direkte harde. I begynnelsen var de ganske harde på grunn av hevelsen, før de ble mykere og mykere etter hvert. Kanskje blir de enda mykere? De kan vel ikke bli stort mykere enn implantatene er i seg selv, og da jeg kjente på testimplantater på klinikken synes jeg de var ganske faste. Hmm. Jeg har mine implantater under muskelen, og når de er under muskelen tar det lengre tid før man merker det endelige resultatet. Jeg får vel vente og se, men det gjør meg ingenting om de ikke blir noe mykere enn de er nå Silikon kommer aldri til å bli en del av kroppen, så naturlig nok vil de ikke bli oppvarmet på samme måte som andre kroppsdeler. Ja, derfor kan silikonpupper noen ganger oppleves som kalde. Jeg merker det bare hvis det er kaldt, eller jeg har vært ute i kulden og kommer inn i varmen igjen. Puppene trenger litt mer tid på å bli varme. Når det ikke er kaldt har puppene helt normal temperatur, og jeg opplever dem ikke som kalde på noen måte. Det er ikke noe problem, men en litt merkelig følelse. Nå er mine under muskelen, og jeg skulle tro at implantater over muskelen vil ha lettere for å bli kalde, og trenge mer tid på å få igjen varmen. Det samme gjelder store implantater, eller om man har lite brystvev. Det er i alle fall hva jeg kan forestille meg - for egentlig er det ganske vanskelig for meg å vite hvordan det er å ha andre pupper enn de jeg har Endret 16. april 2009 av Iffi
Gull Skrevet 18. april 2009 #7835 Skrevet 18. april 2009 Heihei! Jeg glemte rett og slett å prøve det "trikset" med nylondsstrømpe og ris, men jeg ble anbefalt det jeg også. Jeg fikk hvertfall beskjed at hvis jeg prøvde det, og så tok klær utenpå, skulle det bli omtrent det samme som hvis du har implantatet der. Men det kunne bli litt mindre når du hadde i implantatet, fikk jeg beskjed om. Jeg tok ikke med bilder som jeg syntes var fine, men fikk se på mange bilder på konsultasjonstimen jeg hadde. Det som er viktig, er at du ikke tror du skal få akkurat de puppene du har sett i det bladet f.eks. Ingen blir helt like, for de må måle utifra kroppen din, anatomien din. Men du kan jo selvfølgelig komme med ønsker til kirurgen din Ta med bilder du når du skal opereres, men har du hatt konsultasjon sammen med han, eller bare over telefon? Jeg opererte meg på Nobel Clinic i Oslo, storfornøyd :D Veldig hyggelig kirurg jeg hadde, som tok meg på alvor og vi hadde en lang diskusjon like før operasjonen min, ettersom jeg var hos en annen kirurg til konsultasjon. Men det er ikkenoe å grue seg for, de vet hva de driver med Og forresten, jeg har også under muskelen, men tok 240 cc, og er også 160 cm. Og jeg angrer ikke på det. Jeg ville ikke ha de klassiske "runde" silikon-puppene, men jeg ville se naturlig ut, og det har jeg blitt ;p Det er veldig fint på oss som er så små/lave (min mening) Klem Little_me Tusen takk for godt svar. Hehe, det trikset var jo ganske morsomt. Fra null pupper til di sprett puppene haha. Det så mye likere ut med en tettsittende genser over da. Så artig at du opr. på samme plass som jeg. Jeg har hatt flere telefon konsultasjoner med di, + mailet di bilder av mine bryst. (skrekk og gru) Bor noen kjøretimer unna. Skal ringe på Mandag tenkte jeg og av tale en time i Mai, så jeg for ordentlig info, før oprasjonen. Opr.stuen er booket Fradag 5. Mai pga, min fysiske jobb. Jeg fikk 14 dager sykemelding av di, så rett etter di 14 dagene går jeg ut i 4 uker ferie. 240 cc ja, hvilken cup var du fra før da? Og hva er du nå? Du er jo en go indikator ettersom vi er ca samme størrelse. Jeg er en halv A-cup. (6 cm) Så jeg har intet fra før å fylle ut med. (tenker om man har litt fra før av, så trenger men jo mindre å fylle opp med, for å oppnå den cup'en en passer/ønsker) Ønsker meg en B/C cup. Brukte det når jeg ammet, og det så skikkelig bra ut! :D Kroppen min i sin helhet fikk finere form, mine feminine trekk ble fremhevet, så om rompa er litt stor, så så det naturlig ut med mere pupper
only_me Skrevet 18. april 2009 #7836 Skrevet 18. april 2009 Da var jeg ferdi, og i ganske grei form:) Alt gikk kjempe fort, og det var ingenting å grue seg for. Endelig har jeg pupper;) Skiver mere seinere.. Blei forresten 260cc på meg, se veldig bra ut foreløpig.
Little_me Skrevet 19. april 2009 #7837 Skrevet 19. april 2009 Tusen takk for godt svar. Hehe, det trikset var jo ganske morsomt. Fra null pupper til di sprett puppene haha. Det så mye likere ut med en tettsittende genser over da. Så artig at du opr. på samme plass som jeg. Jeg har hatt flere telefon konsultasjoner med di, + mailet di bilder av mine bryst. (skrekk og gru) Bor noen kjøretimer unna. Skal ringe på Mandag tenkte jeg og av tale en time i Mai, så jeg for ordentlig info, før oprasjonen. Opr.stuen er booket Fradag 5. Mai pga, min fysiske jobb. Jeg fikk 14 dager sykemelding av di, så rett etter di 14 dagene går jeg ut i 4 uker ferie. 240 cc ja, hvilken cup var du fra før da? Og hva er du nå? Du er jo en go indikator ettersom vi er ca samme størrelse. Jeg er en halv A-cup. (6 cm) Så jeg har intet fra før å fylle ut med. (tenker om man har litt fra før av, så trenger men jo mindre å fylle opp med, for å oppnå den cup'en en passer/ønsker) Ønsker meg en B/C cup. Brukte det når jeg ammet, og det så skikkelig bra ut! :D Kroppen min i sin helhet fikk finere form, mine feminine trekk ble fremhevet, så om rompa er litt stor, så så det naturlig ut med mere pupper Hei igjen! Ja de er veldig flinke på Nobel Clinic, jeg er hvertfall veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk der. Men så heldig du er da, først sykemelding - så ferie, det må jo bare være helt topp! Selv skal jeg tilbake på jobb igjen i morgen, akkurat to uker siden operasjonen, er servitør, så gruer meg litt. Men jeg får spørre om hjelp hvis det blir for mye tung bæring Jeg var 70b før, men nå vet jeg ikke, mulig 70c. Jeg har alltid hatt innlegg i bh`ene mine, og alltid brukt push up bh, så folk kommer sikkert ikke til å se så stor forskjell på meg. Målet var å få dem litt større, og rundere. Men ettersom jeg fikk beskjed om at jeg måtte ta under muskelen ble de ikke så mye rundere i grunn, akkurat samme men litt større Jeg angrer på at jeg ikke tok mer ettersom jeg skulle ha under muskelen, men jeg kan roe meg ned med at kirurgen sa at jeg ikke kunne ha stort mer. Jeg var vel 10 cm i bredde tror jeg, ikke sårlig mye :/ Vet du om du skal ha under eller over muskelen?
Little_me Skrevet 19. april 2009 #7838 Skrevet 19. april 2009 Da var jeg ferdi, og i ganske grei form:) Alt gikk kjempe fort, og det var ingenting å grue seg for. Endelig har jeg pupper;) Skiver mere seinere.. Blei forresten 260cc på meg, se veldig bra ut foreløpig. Heeeei Gratulerer så mye med nye pupper! Ja, alt går kjempefort, men nå er du ferdig hvertfall, tenk fremover Send meg bilder når du kan ta av deg bh`en da og hvis du orker
ZsaZsu Skrevet 20. april 2009 #7839 Skrevet 20. april 2009 Jeg la inn 325 g over muskel for 4 dager siden. Har egentlig ikke hatt så veldig vondt, vært mest øm og støl.. men har endelig pupper Er det noen andre som har mistet totalt følelsen på brystvorten og rundt? Og hvor lang tid tar det før man får følelsen tilbake...? :/
only_me Skrevet 20. april 2009 #7840 Skrevet 20. april 2009 Heeeei Gratulerer så mye med nye pupper! Ja, alt går kjempefort, men nå er du ferdig hvertfall, tenk fremover Send meg bilder når du kan ta av deg bh`en da og hvis du orker Takk for det Merker allerede framgang, så tror dette skal gå bra Skal dusje for første gang i dag, så kanskje jeg får tatt bilder jeg kan sende:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå