Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er det 1 mnd. siden operasjonen, og puppene mine er perfekte :) De har blitt mindre og faller mer naturlig. Går med sports BH om dagen og om kvelden(sover med den og)....har brukt vanlig BH en gang uten spiler(ute på middag) og det gikk kjempefint :)

Men dere: Om kapsling eller rippling skulle forekomme; Når er det det pleier å skje? Alt er mykt og fint...og har ikke hatt noen problemer hittil...vel...ene brystvorten er litt følelesløs, men det vet jeg er normalt.

Ellers har jeg ikke rørt tapen enda...den sitter godt, jeg vil ikke rive av skorpen...føner tapen tørr etter dusj og da fester den seg godt igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei alle sammen!

Nå er jeg på min 4. dag allerede, og må si at tiden går veldig fort ;p Jeg tenkte jeg bare skulle informere litt om hvordan dagene mine har vært etter operasjonen :)

Jeg opererte meg på mandag 08.30 om morgenen, og ble tatt godt i mot på klinikken, og hadde en ny "konsultasjonstime" med kirurgen min, han tegnet opp på meg og vi ble enige om str. Forje konultasjonstime sa den andre kirurgen at jeg kunne ha 200 cc i det ene og 180 i det andre, men nå med den nye kirurgen fikk jeg beskjed om at jeg fint kunne ha 240 cc i hver, så da ble det sånn ;)

Etter operasjonen var jeg faktisk i kjempefin form, hadde en støl følelse i kroppen liksom, men var ikke kvalm, noe jeg var veldig redd for ;p På kvelden samme dag, altså mandag fikk jeg litt mere vondt, og det var ubehagelig å ligge på ryggen når jeg skulle sove, jeg ligger alltid på magen når jeg sover ;) Men det gikk bra, var våken noenganger den natta men.. Så har jeg fortsatt litt vondt med å stå opp av senga/sofaen for det strammer så fælt over brystene pga den støtte-båndet jeg må ha på i 6 uker under bhen :/

Dag 2 og 3 var helt like i grunn, ikke no kvalm, untatt på dag 2, altså tirsdag når jeg skulle ta av meg banasjen jeg hadde under støtte-båndet og bhen, da fikk jeg se puppene første gang, men jeg ble bare svimmel av det :P hehe.. Men idag har jeg dusjet, måtte ha hjelp av kjæresten min, for føler meg helt mørbanka og støl enda, men kjenner det blir bedre og bedre for hver dag, etter helgen klarer jeg nok å kle på meg selv odentlig og sånn :) Men jeg må bare si at jeg angrer ikke et sekund, når jeg så på puppene mine i sta blei jeg kjempeglad, nesten så jeg begynte å gråte, er glad for at jeg gjorde dette :)

Beklager at jeg skriver så lite utfyllende, men jeg orker ikke å skrive mere nå, men bare å sende spm eller noe, så skal jeg svare etterhvert. Så kan jeg skrive et bedre innlegg etterhvert når jeg orker det :)

Lykke til de som skal operere seg nå i nærmeste fremtid hvis ikke jeg er her inne føre det :) Dette er ingenting å grue seg for, og dere kommer ikke til å angre, tro meg!! :):)

Der var du ja. Har ventet på å høre oppdateringer om hvordan det gikk:) Supert at alt har gått fint, og at du er fornøyd! Synes du str ser bra ut? (de er vel hovne enda men). Hvor lenge har du regnt med å være borte fra jobb el skole? :)

Gratulerer så masse!!

Skrevet
Ellers har jeg ikke rørt tapen enda...den sitter godt, jeg vil ikke rive av skorpen...føner tapen tørr etter dusj og da fester den seg godt igjen...

Grattis med 1mnd. jubileum! ;p

Har du ikke bytta tape etter operasjonen enda? Må bare spørre.

Så så lenge tapen sitter fint og godt, er det kanskje bare best å beholde den på?

Tenkte jeg skulle bytte tape for første gang i dag. Mine er 11 dager gamle. Men det er kanskje like greit å drøye til tapen begynner å oppføre seg som en idiot?

Skrevet
Grattis med 1mnd. jubileum! ;p

Har du ikke bytta tape etter operasjonen enda? Må bare spørre.

Så så lenge tapen sitter fint og godt, er det kanskje bare best å beholde den på?

Tenkte jeg skulle bytte tape for første gang i dag. Mine er 11 dager gamle. Men det er kanskje like greit å drøye til tapen begynner å oppføre seg som en idiot?

Så lenge tapen sitter godt, så ville jeg latt den være...I dag var tapen så løs etter trening at jeg tok den av før jeg dusjet...altså 1 mnd. etter op. Og arret er kjempepent :) Tok på ny tape med en gang, og kommer til å la den være på så lenge som mulig også.

Husk at tapen er pustende...så lenge du tørker den forsiktig hver gang etter dusj, så skal den sitte godt. Og skorpen får være helt i fred. Da blir arret penest. :)

Skrevet

Bare lurer på en ting. Noen av dere som har hund? :) Hvor lenge går det før man klarer å gå ut (korte turer) med hunden? Har to små hunder..

Skrevet
Der var du ja. Har ventet på å høre oppdateringer om hvordan det gikk:) Supert at alt har gått fint, og at du er fornøyd! Synes du str ser bra ut? (de er vel hovne enda men). Hvor lenge har du regnt med å være borte fra jobb el skole? :)

Gratulerer så masse!!

Jeg syns det ser bra ut ja, men er liksom bare en liten forstørrelse av de jeg hadde fra før. Jeg tok også under muskelen, så de er ikke sånn "runde" liksom, bare helt vanlige pupper med litt større enn vanlig. Men jeg trodde jeg skulle liksom fått større enn det jeg har nå jeg :S For han la jo inn 240 cc i hver liksom, og det er jo ikke så enormt som det jeg trodde. Noen som har opplevd det samme? Så har jeg litt vondt på høyre overside av puppen, på oversiden av protesen. Kirurgen sa at det var fordi jeg ikke hadde så mye underhudsfett på brystkassen, at det blir en stor hevelse der, men gjør vondt når jeg anstrenger meg og skal sette meg opp etter jeg har ligget i senga/sofaen :/ Men det går kanskje over? Jeg har dusjet 2 ganger nå på 2 dager, i papirene mine står det at jeg kan dusje hver dag. Men jeg har ikke byttet teipen enda, det står at jeg skal bytte den 1-2 ganger i uka.. Jeg har ferie nå hele uke 15, så har jeg sykemeldt meg i hele uke 16. Men jeg kan ikke fortelle sjefen min grunnen, for legen min sa at slike operasjoner er ikke grunnlag for sykemelding med lønn..

Skrevet

Forresten, jeg kjenner en liten dunking fra det ene implantatet, en liten sånn humping ;p Noen som har vært borti dette før? Kanskje det bare vender seg til "lomma" eller noe. Det er liksom på ene siden (nesten under armen).

Dusjet forresten igjen idag, og får ikke sagt det nok: DET ER SÅ DEILIG! :D Det å stå i dusjen og titte ned på mine nye venner, er så herlig!! Idag klarte jeg faktisk å dusje uten hjelp fra kjøresten min, jeg klarte å ta i shampoo selv, og å vaske meg selv. Veldig fornøyd ;) hihi..

Skrevet
Jeg syns det ser bra ut ja, men er liksom bare en liten forstørrelse av de jeg hadde fra før. Jeg tok også under muskelen, så de er ikke sånn "runde" liksom, bare helt vanlige pupper med litt større enn vanlig. Men jeg trodde jeg skulle liksom fått større enn det jeg har nå jeg :S For han la jo inn 240 cc i hver liksom, og det er jo ikke så enormt som det jeg trodde. Noen som har opplevd det samme? Så har jeg litt vondt på høyre overside av puppen, på oversiden av protesen. Kirurgen sa at det var fordi jeg ikke hadde så mye underhudsfett på brystkassen, at det blir en stor hevelse der, men gjør vondt når jeg anstrenger meg og skal sette meg opp etter jeg har ligget i senga/sofaen :/ Men det går kanskje over? Jeg har dusjet 2 ganger nå på 2 dager, i papirene mine står det at jeg kan dusje hver dag. Men jeg har ikke byttet teipen enda, det står at jeg skal bytte den 1-2 ganger i uka.. Jeg har ferie nå hele uke 15, så har jeg sykemeldt meg i hele uke 16. Men jeg kan ikke fortelle sjefen min grunnen, for legen min sa at slike operasjoner er ikke grunnlag for sykemelding med lønn..

240cc er ca det jeg også vil ha... Men hvis ikke det er så stort, kanskje jeg må ta mere :P Kunne jeg kanskje fått sett et bilde, hvis du vil dele da? Så får jeg sett hvordan det ser ut :)

Skrevet
240cc er ca det jeg også vil ha... Men hvis ikke det er så stort, kanskje jeg må ta mere :P Kunne jeg kanskje fått sett et bilde, hvis du vil dele da? Så får jeg sett hvordan det ser ut :)

Klart du kan se bilde :) Jeg har ikke noe kamera her jeg er nå, men skal hjem igjen på onsdag tror jeg, så kan jo eventuelt sende deg et bilde da :) har ikke noe bilde fra før operasjonen uten klær tror jeg, men kan se om jeg finner et som jeg har på meg bikini eller no, slik at du kan se før og etter :) Så har jeg jo en enorm hevelse nå, så det blir kanskje bedre til uka uansett når jeg skal sende deg bilde :)

Skrevet
Klart du kan se bilde :) Jeg har ikke noe kamera her jeg er nå, men skal hjem igjen på onsdag tror jeg, så kan jo eventuelt sende deg et bilde da :) har ikke noe bilde fra før operasjonen uten klær tror jeg, men kan se om jeg finner et som jeg har på meg bikini eller no, slik at du kan se før og etter :) Så har jeg jo en enorm hevelse nå, så det blir kanskje bedre til uka uansett når jeg skal sende deg bilde :)

Supert:) Tusen takk for det.. så kan jeg sende tilbake når jeg har tatt (under en uke igjen nå!!) Sender deg e-mail adr så pm, så kan du sende bilde når du har mulighet, helst før fredag. Så jeg rekker å se før jeg tar ;)

Skrevet
Supert:) Tusen takk for det.. så kan jeg sende tilbake når jeg har tatt (under en uke igjen nå!!) Sender deg e-mail adr så pm, så kan du sende bilde når du har mulighet, helst før fredag. Så jeg rekker å se før jeg tar ;)

only_me, hvor mye er planen at du skal legge inn? protesetype? over/under?

Skrevet
only_me, hvor mye er planen at du skal legge inn? protesetype? over/under?

Planen er å legge inn 240-250cc over muskel :) Vil ikke at det skal bli for stort, men heller ikke for lite, hvis du skjønner ;)

Skrevet

Ohh glemte å svare på protesetype ;) runde,silikon.. pk mente jeg skulle ha moderat profil, men jeg mener egentlig høy profil. Er bare 160 høy og 70 cm rundt, så er ikke så bred. Lurer derfor på om moderat blir for bred? Hva tror dere?

Little_me: fikk du høyprofil forresten?

Skrevet
Bare lurer på en ting. Noen av dere som har hund? :) Hvor lenge går det før man klarer å gå ut (korte turer) med hunden? Har to små hunder..

Har ei huskytispe, hadde familie til å gå med henne de første ni-ti dager, begynte litt selv etter det. Bruke et belte rundt magen å satte kobbelet i, bruke sele på henne slik att jeg kunne løfte henne opp litt når vi møtte andre hunder (ikke særlig enkel med andre hunder) så hun gikk på bakføttene. fikk bedre kontroll og hun dro ikke så mye. :)

Skrevet

Jeg skal opereres denne uken,og gleder meg helt vilt, men begynner å få litt sår hals og av og til tett nese.. leste at dette IKKE er gunstig..Hva kan jeg gjøre? Og er det kjempe farlig hvis jeg har litt sår hals?

Skrevet
Jeg skal opereres denne uken,og gleder meg helt vilt, men begynner å få litt sår hals og av og til tett nese.. leste at dette IKKE er gunstig..Hva kan jeg gjøre? Og er det kjempe farlig hvis jeg har litt sår hals?

Vi skal vel opereres samme dag hvis jeg ikke husker helt feil? :) Jeg er også litt tett i nesen, men ikke mye. Vet ikke hvor farlig dette er. Men det lureste er vel å ringe kinikken å høre? Håper iallefall det går bra..

Hvor mye skal du legge inn, over/under?:)

Skrevet

Ja,skal ringe imorgen å høre. Håper virkelig ikke det har noe å si :/ Hva kan man gjøre for å forhindre å bli enda mer tett og sår?

Skal legge 300-325 gr over muskelen regner jeg med. Runde,moderat/lavprofil :)

Skrevet

Heisann, alle nye og gamle i denne dagboken!

Det er nå litt over 6 mnd siden jeg opererte 350 og 375cc under muskel. Mine tvillinger har det kjempefint! Jeg (og mannen min :fnise: ) er kjempefornøyde med resultatet. Der er utrolig deilig å ha pupper og føle seg kvinnelig! Hadde bare to speilegg etter 3 barn... :grine: Har hele tiden trøstet meg med at jeg ihvertfall ikke fikk hengepupper etter å ha ammet, men speilegg har ikke vært morsomt å ha...

Det er bare 3 som vet om operasjonen utenom mannen min, og ingen andre har bemerket noe. Det vil nok bli mer synlig til sommeren i bikini, men den konfrontasjonen får vi ta da.

Jeg vil bare si GRATULERER til alle dere som har operert dere siden jeg var her inne sist, og LYKKE TIL til dere som venter i spenning!!!

Stor klem fra Luresnuppa

Skrevet

Jeg la jo inn 240 cc i hver, men under muskelen. Slik at da ser de nok litt mindre ut enn det du skal ha. Jeg fikk beskjed at det kom til å se mest naturlig ut på meg ettersom jeg er bare 160 høy og veier 46 kg. Jeg fikk runde proteser, men er litt usikker på profilen. Tror jeg fikk moderat faktisk, for de er jo prikk lik mine egne pupper bare litt større :P

Skrevet

Hei jenter;) prøver igjen jeg...

jeg ble operert 5 mars og er veldig fornøyd med det å endelig ha pupper.

jeg fikk dekket innlegg noe legen skrev på mine papirer:"uspesifisert medfødt feil".

men den uspesifiserte feilen tror jeg att jeg har funnet feilen på. hele brystveggen min er skjev, så det ene brystet er en god del større enn det andre.

å istedet for å klage skulle jeg vel egentlig bare vært fornøyd med å ha pupper.

men med den forskjellen kan jeg klage å be om att han legger inn mer i det som ser minst ut? det er jo ikke selve brystet som er lite det er bryst veggen som gjør att det ser mindre ut..men vet ikke hva slags rettigheter jeg kan ha siden jeg har fått det dekket...vil jo att de skal være tilnærmet like store da...

takker for deres synspunkter:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...