Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Kjære Cee Cee, jeg håper jeg kan legge inn disse tankene jeg fikk da jeg leste innleggene her?

Jeg har lest meg gjennom en del innlegg her inne fordi plastisk kirurgi interesserer meg. Jeg har vært gjennom en plastisk operasjon selv. Det jeg egentlig bruker tiden min litt på er å finne ut om det finnes noen sider i Norge som "rangerer" kirurger/klinikker? Jeg ser jo at klinikker/kirurger diskuteres flittig her inne. Og det er VIKTIG å føle seg trygg på dem som opererer.

Selv om jeg gjorde motsatt operasjon av dere jenter her inne (jeg gjorde en liten reduksjon/løft) har jeg likevel stort behov for å gi min støtte til Cee Cee som uttalte seg om Askimklinikken. Det er den mest useriøse klinikken jeg kan tenke meg! Han er totalt uinteressert i kundene og tenker bare penger. Da jeg var til konsultasjon brukte han 2/3 at tiden på å ordne betalingen min, før han ramset opp litt lettvint hva han skulle gjøre. Jeg skulle selvsagt reist meg og gått! Men det gjorde jeg ikke... :sur:

Jeg opererte meg der for to år siden, og resultatet var tilbake til det jeg var før operasjonen allerede seks måneder post-op. I tillegg våknet jeg etter operasjonen og oppdaget at han sa han hadde brukt en helt annen teknikk under operasjonen enn det han hadde beskrevet for meg før operasjonen.

Da jeg var tilbake etter et halvt år for "sjekk" var han slett ikke interessert i å høre at jeg ikke var fornøyd. Han sa at han var selvsagt "forpliktet" til å rette opp ting jeg var misfornøyd med, men han lot det skinne klart gjennom at da ble "reparasjonen" gjort etter hans hode.

Jeg ble klar over at det kanskje kunne være en ide å hjelpe andre som spekulerer på plastisk kirurgi, med en side der de kan vurdere klinikkene/kirurgene?

Særlig mye har jeg tenkt på denne saken etter at jeg fant ut at kirurgen/eieren av Askimklinikken har vært i Helsetilsynets søkelys ikke mindre enn fire ganger pga useriøsitet! (I ettertid forstår jeg jo da hvorfor han sa han var "forpliktet" til å rette opp ting jeg var misfornøyd med. Han var selvsagt redd for at jeg ville klage andre steder.) Slike ting ville vært nyttig å ha med på en slik side?

Noen som vet om en slik side i Norge? Eller går det kanskje an å starte noe her inne?

Håper jeg ikke sporet av debatten her inne for mye...

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig kjipt Tami. Jeg vet om ei som jeg tror ble operert der (Er det samme som Ringvoldklinikkens avd i Askim?)

Hun er ikke fornøyd...

Jeg må innrømme jeg var skeptisk på forhånd da hun fortalte at hun skulle dit fordi de hadde "tilbud før sommern". Er ikke det litt spekulativt liksom? Tilbud på silikon operasjon.....og da lurte jeg liksom...hvorfor må de kjøre tilbud når andre klinikker får masse jobber uten å senke prisene sine...

Jeg er VELDIG glad for at jeg tok råd fra folk her inne og opererte meg på Fornebu. Jeg har ingenting annet enn positivt å si om dem fra start (en e-mail) til etterkontroller og informasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Bare noen ord om røyking...

Jeg slutta samme dagen som jeg fikk operasjonsdatoen. Men har røykt 1 eller 2 stk noen av dagene. Har holdt på å gå på veggen, men tar ingen sjanser. Vil ikke utsette meg for å øke sjansen for blødning. :sjenert:

Husker at noen skrev tidligere at det gikk så bra mht smerter,noen dager etter operasjonen, at hun kun trengte å ta en paracet, men denne smertestilleren inneholder acetylsalisylsyre. Dette virker tynnende på blodet og kan øke risiko for blødning. Anbefaler Pinex framfor noe annet, fås kjøpt reseptfritt på apoteket. Inneholder ikke acetylsalisylsyre.

:troest: Bare som et tips...

Ja, imorgen er dagen! Får helt sug i magen bare jeg tenker på det, er litt nervøs nå. Men gleder meg til det er overstått :)

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noen ord om røyking...

Jeg slutta samme dagen som jeg fikk operasjonsdatoen. Men har røykt 1 eller 2 stk noen av dagene. Har holdt på å gå på veggen, men tar ingen sjanser. Vil ikke utsette meg for å øke sjansen for blødning.  :sjenert:

Husker at noen skrev tidligere at det gikk så bra mht smerter,noen dager etter operasjonen, at hun kun trengte å ta en paracet, men denne smertestilleren inneholder acetylsalisylsyre. Dette virker tynnende på blodet og kan øke risiko for blødning. Anbefaler Pinex framfor noe annet, fås kjøpt reseptfritt på apoteket. Inneholder ikke acetylsalisylsyre.

:troest:  Bare som et tips...

Ja, imorgen er dagen! Får helt sug i magen bare jeg tenker på det, er litt nervøs nå. Men gleder meg til det er overstått :)

Whøøt? Kan jeg ikek røyke i det hele tatt i morgen etter operasjonen? Det står ikke noe om det i mine papirer.. Han bare anbefalte at man slutter å røyke en uke før og to uker etter, men det klarer jeg ikke.. Røyken gjør at jeg demper angsten min og jeg blir skikkelig deprimert uten røyk (har prøvd å slutte før)

Håper virkelig jeg IKKE har lyst på røyk etter operasjonen, så jeg slipper¨å tenke på det...

Jeg ringte klinikken i dag og fant ut at jeg hadde misforstått når jeg skulle ta tablettene.. Skulle visst kun ta 2 azitromax i dag og en azitromax i morgen + 2 diclofenac...

Trodde jeg skulle ta diclofenac i dag jeg siden jeg fikk det fortalt på konsultasjonen, men hørte sikkert feil :P bra jeg ringte da.. Sto bare på pakken : 2stk før operasjonen..

Jaja, i morgen kl 08.30 ligger jeg på operasjonsbordet... *hyyl* jeg gruer meg jeg.. drømte om at jeg hadde fått pupper i natt, å guuud så fornøyd jeg var! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjipe greier, *Emma*. Jeg hadde overhodet ikke lyst å la ham korrigere noe som helst, så jeg skal bruke litt mer penger *sukk* på å finne en klinikk som behandler meg med respekt og følger ønskene mine. Selvsagt innen fornuftighetens grenser.

Jeg vet at det var på Askimklinikken at Aylar fikk lagt inn silikon, og vi vet jo alle hvordan puppene til Aylar har det, for det var en rimelig offentlig helsejournal. Jeg vet også at jeg leste i VG en sak om en jente som gikk ut mot useriøse kirurger som bare vil stappe inn så mye som mulig, og da kom det fram at hun hadde vært på Askimklinikken og fått helt hakeslepp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Aylar var vilt. På Fornebu sine sider står det at de har fått spørmsål ang henne og de påstår at de aldri ville lagt inn så mye når hun er så bitteliten og tynn. Der står det også at om man vil ha gigapupper får man først en vanlig protese.....så har man den en stund så huden får tøyd seg også kan man senere eventuelt operere på nytt og få større....

Virker som de vet hva de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ElCaramba
Whøøt? Kan jeg ikek røyke i det hele tatt i morgen etter operasjonen? Det står ikke noe om det i mine papirer.. Han bare anbefalte at man slutter å røyke en uke før og to uker etter, men det klarer jeg ikke..  Røyken gjør at jeg demper angsten min og jeg blir skikkelig deprimert uten røyk (har prøvd å slutte før)

Håper virkelig jeg IKKE har lyst på røyk etter operasjonen, så jeg slipper¨å tenke på det...

Jeg ringte klinikken i dag og fant ut at jeg hadde misforstått når jeg skulle ta tablettene.. Skulle visst kun ta 2 azitromax i dag og en azitromax i morgen + 2 diclofenac...

Trodde jeg skulle ta diclofenac i dag jeg siden jeg fikk det fortalt på konsultasjonen, men hørte sikkert feil :P bra jeg ringte da.. Sto bare på pakken : 2stk før operasjonen..

Jaja, i morgen kl 08.30 ligger jeg på operasjonsbordet... *hyyl* jeg gruer meg jeg.. drømte om at jeg hadde fått pupper i natt, å guuud så fornøyd jeg var! :D

Det viktigste er at du ikke røyker så mye som normalt, så bidrar du litt iallefall til å hjelpe kroppen litt :kose: Må du ha en røyk, så gjør du det.

Bra at du fant ut av tablettene!

Jeg drømta faktisk også inatt, om selve operasjonen. Det var flere stykker på operasjonssalen og vi lå i en ring med føttene mot hverandre. Så gikk det en lege imellom oss med store sjøvotter på, og skar opp magene(!) mens han puttet store skvulpende proteser inn. Jeg var den eneste som ikke var bevisstløs, så jeg fikk helt noia da han nærmet seg meg! Jeg ropte ut "skift votter,skift votter!!"

Så tydeligvis var jeg mest bekymra for det hygieniske, enn selve prosedyren! :ler:

Håper jeg ikke skremmer med drømmen min, den var bare så komisk at jeg bare måtte si det.

Tror nok det går bedre enn som så imårra!! Bare jeg som tenker litt VEL MYE på pupper for tida,hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

IKKE VÆR NERVØS!! Det kommer til å gå bra og vi kommer til å våkne med kjempefine pupper uten å ha visst ordet av det:)

Men jeg skjønner deg kjempegodt, kjenner det godt i magen.

Men det var ei som skrev,"jeg bare sovna og våkna etter "2 sekunder", og da var det gjort"

Gleder meg! Jeg skal tenke på deg! Klokka 12 skal jeg inn, å tenk, da er du FERDIG!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stadig vært borti jenter (spesielt i forbindelse med silikon) som ikke setter sin fot på Askimklinikken igjen om de så var i livsfare. Han fikk en advarsel fra Helsetilsynet tidlig i år eller i fjor tror jeg det var... Advarsler er visstnok veldig alvorlig. Da gjaldt det i tillegg til selve behandlingen også oppfølgingen av pasienten. Hun ble visstnok så sjuk at hun måtte behandles på et sykehus. Det stemmer godt med egne opplevelser. Jeg hadde ingen som kunne være hos meg i en uke der nede, så jeg ble pakket inn i en bil halvtimen etter operasjonen, og lagt inn på hotellrommet jeg hadde fått etter deres henvisning. Der lå jeg i tre dager fullstendig uten tilsyn. De ringte ikke engang for å høre hvordan det gikk. Og de visste jeg var alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aylar ble vel operert på colosseum klinikken... det som sto i avisa ihvertfall....

Hahaha, jo nå er jeg nervøs... ble plutselig nervøs for protesetypene jeg har valgt, og jeg som har vært så sikker hele tiden.. nei guu så rart *leR*

Gleder meg til jeg er ferdig med det jeg altså,... huff... hihi..

Kul drøm *ler* regner vel med at det blir gjort på en litt annen måte ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Men det er så typisk, plutselig blir man usikker,hehe! Det er en klassiker :klappe: Du skulle sett meg igår, da kjente jeg meg litt på tuppa, og tenkte på all verdens komplikasjoner, og følte meg helt dust for at jeg skulle gjøre dette. :grine:

Sikkert derfor jeg drømte inatt!

Men dette blir kjempebra!! Imårra på denne tiden, er vi sikkert i ørska men ÅH så lykkelige!

Gleder meg på begges vegne! Er så glad for at vi skal ta samtidig, det har vært godt å ha deg her! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er så typisk, plutselig blir man usikker,hehe! Det er en klassiker :klappe:  Du skulle sett meg igår, da kjente jeg meg litt på tuppa, og tenkte på all verdens komplikasjoner, og følte meg helt dust for at jeg skulle gjøre dette. :grine:

Sikkert derfor jeg drømte inatt!

Men dette blir kjempebra!! Imårra på denne tiden, er vi sikkert i ørska men ÅH så lykkelige!

Gleder meg på begges vegne! Er så glad for at vi skal ta samtidig, det har vært godt å ha deg her! :kose:

Åh, er også kjempeglad for at vi skal samtidig.. man føler seg liksom ikke så alene...

Skal bli deilig å våkne opp med pupper gitt... :D

Jeg håper du blir suuperfornøyd med nye boobies :klem:

Hihihi :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!! :klem:

Dere som har tatt silikon.

Når klarte dere å ligge på siden og sove?

Hadde dere også "Bobblelyder" fra brystene deres?

Hvor lenge gjorde de vondt? (Jeg tok mine for snart 1 1/2 uke siden)

Når fikk dere følelsen igjen i brystvortene(Om dere fikk det i det hele tatt)? Mine brystvorter gjør utrolig vondt, og har gjort det i en liten uke.

Hvor lenge brukte dere smertestillende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til SÅ mye imorgen LostSOul og ElCaramba!!!  :klem:  :klem:  :klem:

Det kommer til å gå kjempefint!!! :hoppe:

Hvilke størrelser valgte dere på protesene?

Takk Takk :D

Jeg har valgt meg ut runde høyprofilproteser... Prøvde 325, men lurer på om jeg skal gå opp til 350 - 375 ettersom folk sier man burde gå litt større enn det man hadde tenkt...

Så da får jeg bare håpe på at resultatet blir bra ;)

Hvordan går det med deg og dine boobies? :P hvilken str la du inn? og hva slags protese?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Lykke til SÅ mye imorgen LostSOul og ElCaramba!!!  :klem:  :klem:  :klem:

Det kommer til å gå kjempefint!!! :hoppe:

Hvilke størrelser valgte dere på protesene?

Tusen takk,Fergie! :klem:

Jeg er kjempespent! Skal ta 260, er fast bestemt nå, ikke en dråpe mere, tror det vil bli perfekt for meg:)

Hvordan har det vært etter operasjonen, mye vondt? Var det værre eller bedre enn forventa? Er du fornøyd med resultatet?

Skal skrive inn i mårra og fortelle hvordan det har gått. Blir sikkert på kvelden, regner med jeg sover hele ettermiddagen.

Aiaiai, nå begynner jeg virkelig å bli utålmodig! :tronderbart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ElCaramba

Jeg har litt strekkmerker på puppene, og tør ikke ta så mye mer, så jeg ikke gjør det HELT store og kjøper SEBRApupper til 28000, istedet for flotte silikonboobs.

:bukke:

Foressten noen her som opplevde å få stripete pupper, eller som hadde det fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg og dine boobies? :P hvilken str la du inn? og hva slags protese?

Klem

Det går veldig fint med mine boobies :hoppe: Gleder meg bare masse til jeg kan prøve klærene mine, topper og sånt!! :ler: Det gjør for vondt ennå, må nok vente noen dager til! :grine::ler:

Jeg la inn 370cc, og det var en anatomisk protese. En sånn en som ikke forandre form uansett, den er formet som et bryst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt strekkmerker på puppene, og tør ikke ta så mye mer, så jeg ikke gjør det HELT store og kjøper SEBRApupper til  28000, istedet for flotte silikonboobs.

:bukke:

Foressten noen her som opplevde å få stripete pupper, eller som hadde det fra før?

Søsteren min hadde masse strekkmerker.. hun la inn 460 og nå synes de såvidt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Aylar ble vel operert på colosseum klinikken... det som sto i avisa ihvertfall....

dte mener jeg og? :klø:

tror de er glade i store proteser der... ;) (jeg ble også operert på colosseum)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...