Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Åj, så spennende ! Når har du operasjon og hvor mye har du tenkt til å legge inn? Hvor gammel er du forresten? Mange spørsmål her! hehe..

Og, har de noen som helst garanti på Klinikk Stokkan? Jeg vurderte lenge Fornebuklinikken i og med at de virker utrolig bra mht garanti, men føler det er bedre å operere i byen jeg bor i :-) Gleder meg til å få pupper nå, det eneste er at jeg er redd det vil bli som to "baller" i og med at jeg har såpass lite underhudsfett og skal legge implantatene over muskel. Men i og med at jeg ikke skal legge inn så alt for mye så burde det vel gå greit.

Jeg har operasjon den 24 juni :D Gleder meg heeelt sinnsykt skulle ønske det va imårra egentli ^^

Men har så mange eksamener i mai og i starten av juni, + at jeg skal til syden i starten av juni også, så får lissom ikke tid til å gjøre det før da.. Men er greit det. Det blir ihvertfall :)

Hadde tenkt å legge inn rundt 275-325. Jeg veit egentlig ikke helt, for jeg vil ikke ha sånne silikonballer lissom:p Vil at det skal se naturlig ut, så får høre med PK'n på opr.dagen hva han mener.. tipper det blir runde enten moderat eller høy profil. så får se:)

Jeg er 20 år, 168, 53 kg, 75A. :)

Men vet ikke helt med den garantien. Jeg spurte han på konsultasjonen om garanti osv om det skulle skje noe. Han sa at de hadde garanti hvis det ble infeksjoner, blødninger og kapsel. Men hvor lenge den gjelder vet jeg ikke. Men uansett, hvis det var infeksjon eller noe den slags så var det gratis å få ordna det. :) Spørs om det er kapseldannelse som kommer etter flere år man må betale selv? usikker.. :l

Ja, syntes det er ganske greit å gjøre det i byen jeg bor i. Blir ikke så mye stress da. :P

Enn du? Alder å alt det der?! hehe.. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg skal opereres på Stokkan og har Ola Evjen som kirurg. Jeg var på konsultasjon i januar, og da sa han at de pleier å legge implantatene over muskelen. Jeg var veldig forberedt på å legge innleggene under muskelen, i og med at jeg er 178 høy og 53 kilo, altså veldig spinkel på overkroppen ! På konsultasjonsdagen sa han at de pleier å legge arret i brystvorten og det virket greit for meg der og da. Jeg har tenkt på dette i ettertid, og kommet fram til at jeg vil ha arret under brystet, siden jeg har så små brystvorter. Er det mulig på Klinikk Stokkan, eller legger de KUN i brystvorten:-S? Isåfall må jeg jo skifte klinikk, men vil helst operere meg på Stokkan. Jeg skal opereres 19. mai, men skal til syden 13. juni. Kan jeg bade da, eller må jeg fortsatt ha sports-BH på? Står jo så mye forskjellig overalt. Vurderer derfor å høre om de har operasjonstime før :-)

Hei Brella :)

Jeg tok meg friheten til å svare deg jeg, enda jeg ikke har tatt operasjonen enda. Men jeg tror du burde vente med å bade når du er i syden, det er jo bare 3 uker etter operasjonen din ca :/ Der jeg opereres sa de hvertfall at jeg må gå med sports-bh i strekk i 6 uker, altså både dag og natt. Og etter de 6 ukene hadde gått, måtte jeg gå med den på dagtid i hvertfall en måned, eller så lenge jeg orket. Og jeg fikk streng beskjed at jeg IKKE skulle ha på meg noe annet i de 6 ukene. Jeg spurte om bikini og sånn, for jeg opereres nå mandag 6.april, men skal ikke til syden føre i midten av juli, og da sa veilederen min at jeg ikke skulle bruke vanlig trekant-bikini, sånn som ikke sitter i hverandre. Litt vanskelig å forklare hvordan bikini jeg mener men :P Jeg kunne bruke vanlig bikini, men helst uten spieler, og jeg kunne bruke sånn trekant-bikini som sitter "sammen". Så derfor tror jeg ikke du burde bade så mye med underkroppen din under vann. Mulig dem overdriver litt der jeg skal opereres, men jeg hører heller på de enn at jeg ødelegger meg og får stygge arr :/ Venninna mi som tok silikon for 4 uker siden, tok på Fornebuklinikken, og hun kunne gå med vanlig spiele-bh etter 4 uker, det syns jeg var litt rart ettersom jeg har fått en helt annen beskjed. Men les litt her på forumet og hør med andre, men jeg vil gi deg et råd, og følg dem som sier at du skal vente lengst mulig. Blei litt dårlig forklart, men håper du skjønner hva jeg mener :) Selv om klinikken sier 4 uker, og noen andre som har opplevd dette, sier 6 uker, så følg den personen som har sagt 6 :) Det er bedre med for lenge enn for lite :)

Only_me: Ja jeg skal prøve å fortelle deg alt fra minutt til minutt hvordan jeg opplevde det, selv om kanskje du reagerer anderledes :) Skal prøve å få skrevet hver dag hvis jeg orker det, slik at jeg kan gi deg en forvarsel på hva som venter deg :) Åh, jeg gleder meg så sinnsykt :) Gleder meg til å høre hvordan du opplevde det også :)

Skrevet

Hei igjen, dere!

Ja, nå har jeg også endelig fått operert meg. På mandag faktisk, så er på 3. dagen nå.

Jeg la inn 275g i hver under muskel, og fikk et veldig omfattende løft i tillegg.

Valgte å bruke Oslo Plastikkirurgi i Inkognitogt., men jeg trur jeg hadde en helt annen opplevelse enn det dere andre beskriver. O_o

Har nemlig nesten ikke fått noe informasjon, og veldig lite instruksjoner om hvordan jeg skal behandle arr og sår, så da må jeg nesten spørre dere.

Før operasjonen hadde jeg en mini-konsultasjon (har hatt på telefon før). Kirurgen tok bilder, og vi skulle bestemme størrelse. Pga rimelig drastisk vektnedgang, sa han at løftet ville bli veldig omfattende, og jeg kunne ikke legge inn så forferdelig mye silikon mht. hudkvaliteten min.

For det første nevnte han ingenting om profil på protesa, så jeg har ikke peiling på hva jeg har. Jeg tenkte heller ikke på å spørre, da situasjonen var litt stressa. Han spurte meg om hvor mye jeg ønska meg, også svarte jeg at jeg kunne tenke meg en D-cup. Da sa han bare "neinei" og rista på huet, også klaska han 275g på bordet og sa at det var det meste han ville legge inn. Han nevnte ikke noe om hvilken cup-størrelse jeg ville ende opp med, men jeg tenkte som så at det fikk bare være og jeg måtte bare ta det jeg fikk.

Fikk ikke noe særlig mer informasjon om hva som skjedde utover dette. Han bare spurte om jeg hadde noen spørsmål sånn ca en gang i minuttet, og jeg kom SELVFØLGELIG ikke på noe å spørre om.

Så litt utpå kvelden kom jeg inn for å legge meg under kniven. Kirurgen tegna voldsomt på meg og peka på alt som skulle skjæres vekk.

Snittet ville være rundt brystvortene og rett ned på midten. Faktisk ikke under! :)

Herifra synes jeg alt var veldig koselig, og anestesilege og sykepleier var kjempehyggelige og forklarte meg vennlig hvordan alt skulle foregå og hva de gjorde. Jeg husker at jeg skravla litt med anestesilegen om traktor og lastebil, men etter det er det blankt. Kan ikke huske at jeg sovna engang.

Våkna helt snurrete med masse tårer i øya og snakka om en hel masse tullete greier. Med en gang jeg la meg i senga, skalv jeg som en idiot, og husker jeg synes det var veldig unødvendig. Var jo ikke kald, så jeg blei blodig irritert over den skjelvinga som ikke ville gi seg. Til slutt bestemte jeg meg for å ikke ta skjelvinga seriøst og bare le av den, og da ga den seg.

Drakk 4 glass saft på styrten. Hadde heller ikke så veldig vondt, bare helte nedpå et par paracet.

Etter ei stund kom kirurgen og babla litt. Han sa at operasjonen hadde tatt over 3 timer, men ellers husker jeg ikke mer.

Skulle oppholde meg i Drammen etter operasjonen, da jeg bor langtlangt borte. Var ikke spesielt trøtt, men hadde ganske vondt. Våkna tidlig og synes det var kjedelig å ligge i senga.

Var på etterkontroll i Oslo dagen etter, og det var altså en ganske snodig opplevelse.

Først måtte jeg vente i 45 minutter, for så å komme inn på kontoret i 2 minutter.

Han var altså så brutal at jeg trudde jeg skulle stryke rett med. Han viste ingen forståelse for at det var vondt å veksle mellom å sitte/stå og ligge. Når jeg hadde lagt meg på benken hans, røska han bare opp genseren min så det stramma forferdelig over puppene, og tapen reiv han av som om jeg var en grinete unge han var irritert på. Det var jo vondt jo!!

Også kikker han nedi bandasjen og sier "perfekt, perfekt!". Bra det da..

Jeg får beskjed om å bruke Jelonet (sånn slags steril gassbindlapp) over brystvortene.

Han sier ikke når jeg skal bytte, hva jeg skal være forsiktig med, ingen tips, råd, hva som helst. Han spør meg bare om jeg har noen spørsmål.

Jeg sier at jeg lurer på hvordan jeg skal stelle sårene generelt, også sier han at jeg skal få et skriv av kontordama.

Hadee..

Så får jeg en utskrift fra neddsidene deres om brystløft med innlegg. Her står det masse om før operasjon, konsultasjon osv, og kanskje 4 setninger under "etter operasjon". Hjelpes.

Vil aldri mer på kontroll hos han der! :P

Men jeg lurte på om noen kanskje kunne gi meg noen helt konkrete rettningslinjer med tanke på å behandle arrene nå etter operasjonen?

Når jeg skal bytte tape, når jeg skal bytte den gassbindtingen, hvordan jeg skal vaske dette?

Hvordan gjør man det i dusjen? Får jo lov til å dusje i dag, faktisk. Må vel holde såpe og shampoo/balsam langt unna puppene?

Og skal jeg ha noe mer bandasje mellom tapen og sportsBH'en?

Huff, her var det dårlig med informasjon..

Håper dere kan hjelpe meg med så mye detaljer som bare mulig. :)

Skrevet

Uff, høres ikke ut som en bra opplevelse. Håper ihvertfall du er fornøyd med de nye puppene dine!

Jeg fikk beskjed om å dusje den 4. dagen. Da kunne jeg bruke vanlig såpe. Etter en uke skulle jeg skifte tape. (Jeg holdt på å besvime etter å ha tatt av halve på den ene..) Ikke riv dem av som legen din gjorde, vær forsiktig :) Tapen skal jeg skifte 1 til 2 ganger i uken (mer gjør at arret blir styggere).

Jeg fikk hjelp til å vaske håret de to første ukene. Siden man helst ikke skal ha hendene så langt opp i været..

Sportsbh skal jeg bruke dag og natt i 6 uker :) Jeg hadde også nedpresset bånd som skulle være på i 2 uker..

Håper noe av dette hjelper deg litt.. Gratulerer med nye pupper!!

Jeg synes jeg leste for lenge siden at noen har brukt salve på arrene eller noe slik.. Som gjør at de gror finere. Noen som vet noe om dette?

Skrevet
Uff, høres ikke ut som en bra opplevelse. Håper ihvertfall du er fornøyd med de nye puppene dine!

Jeg fikk beskjed om å dusje den 4. dagen. Da kunne jeg bruke vanlig såpe. Etter en uke skulle jeg skifte tape. (Jeg holdt på å besvime etter å ha tatt av halve på den ene..) Ikke riv dem av som legen din gjorde, vær forsiktig :) Tapen skal jeg skifte 1 til 2 ganger i uken (mer gjør at arret blir styggere).

Jeg fikk hjelp til å vaske håret de to første ukene. Siden man helst ikke skal ha hendene så langt opp i været..

Sportsbh skal jeg bruke dag og natt i 6 uker :) Jeg hadde også nedpresset bånd som skulle være på i 2 uker..

Håper noe av dette hjelper deg litt.. Gratulerer med nye pupper!!

Jeg synes jeg leste for lenge siden at noen har brukt salve på arrene eller noe slik.. Som gjør at de gror finere. Noen som vet noe om dette?

Takk for svar! :)

Det finnes ikke noe triks for den forbaska tapen a? Det går ikke an å feks dusje med den på slik at den blir løs, også skifte og tørke etterpå?

Du brukte ikke Jelonet?

Og akkurat hva mener du med nedpresset bånd? Sånn ala stoffbandasje mellom puppene og BH'en?

Må bare spørre og grave litt. ;)

Skrevet
Only_me: Ja jeg skal prøve å fortelle deg alt fra minutt til minutt hvordan jeg opplevde det, selv om kanskje du reagerer anderledes :) Skal prøve å få skrevet hver dag hvis jeg orker det, slik at jeg kan gi deg en forvarsel på hva som venter deg :) Åh, jeg gleder meg så sinnsykt :) Gleder meg til å høre hvordan du opplevde det også :)

Ja det blir spennende å følge med hvordan det grå med deg:) Selv om det selfølgelig er forskjellig fra person til person..

Nå er det ikke lenge igjen!! :)

Skrevet (endret)
Venninna mi som tok silikon for 4 uker siden, tok på Fornebuklinikken, og hun kunne gå med vanlig spiele-bh etter 4 uker, det syns jeg var litt rart ettersom jeg har fått en helt annen beskjed.

Det syns jeg også var en rar beskjed :/ Jeg fikk beskjed om atj eg skulle gå med sportsbh dag og natt i 4 uker, så daglig i helst 3 mnd (?) tror jeg det var. (på et skriv jeg har fått står det at etter de fire ukene skal jeg bruke sportsbh mest mulig) Pushup og spilebh kan jeg bruke etter et halvt år. Men som sykepleierene sa; Om jeg skal ut en kveld kan jeg selvfølgelig bruke en finere bh, bare bruk sunn fornuft ;)

Og jeg opererte meg på fornebuklinikken.

Rart en får så forskjellig beskjed fra samme sted.. Skjønner at forskjellige steder gjør det forskjellig, men samme? Teit!

Og akkurat hva mener du med nedpresset bånd? Sånn ala stoffbandasje mellom puppene og BH'en?

Må bare spørre og grave litt. ;)

Svarer jeg ;)

Etetr operasjonen fikk jeg et bånd som ble lagt over bh. Så ja, det blir vel sånn du tenker på ;)

Endret av Varsio
Skrevet

:sjokk: Kan jeg ikke vaske håret mitt selv? :hakeslepp:

Jeg har gjort det hele tiden, dog veldig forsiktig..

Ang arr, jeg leste at om man reagerer på tapen så kan en smøre på aloe vera krem daglig i 3 mnd.. Men det var kanskje ikke det du tenkte på?

Skrevet
Det syns jeg også var en rar beskjed :/ Jeg fikk beskjed om atj eg skulle gå med sportsbh dag og natt i 4 uker, så daglig i helst 3 mnd (?) tror jeg det var. (på et skriv jeg har fått står det at etter de fire ukene skal jeg bruke sportsbh mest mulig) Pushup og spilebh kan jeg bruke etter et halvt år. Men som sykepleierene sa; Om jeg skal ut en kveld kan jeg selvfølgelig bruke en finere bh, bare bruk sunn fornuft ;)

Og jeg opererte meg på fornebuklinikken.

Rart en får så forskjellig beskjed fra samme sted.. Skjønner at forskjellige steder gjør det forskjellig, men samme? Teit!

Svarer jeg ;)

Etetr operasjonen fikk jeg et bånd som ble lagt over bh. Så ja, det blir vel sånn du tenker på ;)

Ja, jeg synes også det var veldig merkelig, og hvertfall nå etter at du også har operert deg der og fått en annen beskjed! Men jeg skal hvertfall ha bh`en så lenge som overhode mulig, slik at jeg får pene arr og pupper. Møtte venninnen min på byen på lørdagen, og da hadde hun en helt vanlig bh på seg :S Jeg syns det var litt tidlig. Det er nok litt individuelt fra klinikk til klinikk, men å gå med vanlig bh etter 4 uker er litt tidlig. Jeg fikk også beskjed at hvis jeg skulle ut på byen eller noe etter de 6 ukene, kunne jeg jo ta på meg en blonde-bh uten spieler for en kveld, men på dagtid måtte jeg bruke sports-bh lenge etter operasjonene. Veilideren min sa jo at jeg kunne gå med den resten av året til og med, bare for å være sikker ;) men hun lo litt etterpå da, så var sikkert en spøk, men jeg har den på så lenge jeg orker etter de 6 ukene jeg, skal hverfall bruke den på dagtid fikk jeg beskjed om :)

Skrevet
Ja, jeg synes også det var veldig merkelig, og hvertfall nå etter at du også har operert deg der og fått en annen beskjed! Men jeg skal hvertfall ha bh`en så lenge som overhode mulig, slik at jeg får pene arr og pupper. Møtte venninnen min på byen på lørdagen, og da hadde hun en helt vanlig bh på seg :S Jeg syns det var litt tidlig. Det er nok litt individuelt fra klinikk til klinikk, men å gå med vanlig bh etter 4 uker er litt tidlig. Jeg fikk også beskjed at hvis jeg skulle ut på byen eller noe etter de 6 ukene, kunne jeg jo ta på meg en blonde-bh uten spieler for en kveld, men på dagtid måtte jeg bruke sports-bh lenge etter operasjonene. Veilideren min sa jo at jeg kunne gå med den resten av året til og med, bare for å være sikker ;) men hun lo litt etterpå da, så var sikkert en spøk, men jeg har den på så lenge jeg orker etter de 6 ukene jeg, skal hverfall bruke den på dagtid fikk jeg beskjed om :)

Jeg kan ha på meg en vanlig bh etter 4 uker, sånn for noen timer liksom (innimellom, ikke hver dag). Men hvis jeg gjør det kommer jeg til å ha sportsbhen i veska. hehe.. Dessuten må det være en veldig spesiell anledning.hehe..og jeg har ingen spesielle anledninger fremover;)

Men nå som jeg ser at noen får beskjed om etter 6 uker, så blir det vel sånn her også;) Har ingen hast med den bhen gitt. Har jo resten av livet og bruke på de :P

Nei jenter, bruk sunn fornuft, så går det som regel bra :) (mitt motto)

Skrevet

Til dere som er operert.

I dag er det 2 uker siden operasjonen. Hadde dere også veldig følsomme pupper på den tiden? Brystvortene mine har "hele" tiden vært ømme/følsomme/såre, men nå har det "spredd" seg til nesten hele puppen.

Er det vanlig? Betyr det at jeg begynner å få igjen følelsen? Har nemlig ingen spesiell følelse i brystvortene eller puppene sånn bortsett fra denne "sårheten".

Veldig merkelig følelse egentlig ;)

Og når begynte puppene dere og bli myke? Og å synke?

Mine er begynt å bli myke:) Ikke så mye at det gjør noe, men det kommer seg vel ;)

I går var jeg forresten uheldig :/ Jeg tok på meg sekken og strakk armene frem for liksom å dytte den ordentlig opp. Da klaska jeg puppene sammen..IKKE GODT! hehe.. Så anbefales og være litt forsiktig ;) hehe

Skrevet

:) Hei!

Sitter nå med stålnerver...skal opereres imorgen (3april) kl 15.00. Er veldig spent på resultatet.. Ble enige om å operere inn 300g på konsultasjon. Vil ha rundt en c-cup ca..Fyller såvidt en a cup nå. De virker veldig flinke og profesjonelle der jeg skal operere meg, samt at di garanterer mot kapsling. En venninne opererte seg hos samme for 5 uker siden..ser veldig bra ut på henne! Er å kjenner å tar stort sett hver dag..og de blir stadig bare mykere.

Skal ta over muskel. Må ha bandasje på i 14 dager...og skal ha sportsbh på i helst 6mnd dag og natt for at di skal forme seg fint mener lege. Men under spesielle anledninger kan jeg ta på vanlig bh.

Gleder meg kjempe mye til å gå på undertøysshopping om en stund :D

Skal nyte min siste natt på mage for en stund..regner med jeg ikke klarer å ligge på mage første mnd :) *så spent*

Skrevet

Sitter nå med stålnerver...skal opereres imorgen (3april) kl 15.00. Er veldig spent på resultatet.. Ble enige om å operere inn 300g på konsultasjon. Vil ha rundt en c-cup ca..Fyller såvidt en a cup nå. De virker veldig flinke og profesjonelle der jeg skal operere meg, samt at di garanterer mot kapsling. En venninne opererte seg hos samme for 5 uker siden..ser veldig bra ut på henne! Er å kjenner å tar stort sett hver dag..og de blir stadig bare mykere.

Skal ta over muskel. Må ha bandasje på i 14 dager...og skal ha sportsbh på i helst 6mnd dag og natt for at di skal forme seg fint mener lege. Men under spesielle anledninger kan jeg ta på vanlig bh.

Skal nyte min siste natt på mage for en stund..regner med jeg ikke klarer å ligge på mage første mnd :) *så spent*

Lykke til! Det går helt sikkert veldig bra!

Har en liten etterlysning jeg...V.S. som skulle operere samme dag som meg (for 6 uker siden på mandag), har jeg ikke sett at har skrevet noe mer.. Lurer bare på om alt gikk bra?

Skrevet

LYKKE TIL!!! ;D Skriv her hvordan det gikk med deg når du orker da! Dette går nok kjempebra!

Skrevet

Eneste jeg faktisk gruer meg for er å våkne opp under operasjon.. Skal ikke ha narkose, men noe å sove på og lokalbedøvelse.

Men det går nok heelt sikkert fint ;)

Nå har jeg spsit frokost og skal faste frem til operasjon. Skal vaske leiligheten ( regner meg jeg ikke klarer det på en stund), og lage påskeegg til venninna mi som skal være sammen med meg dag og natt så lenge jeg trenger.

Skal skrive hvordan det gikk så snart jeg er i form:)

Skrevet

noen som kan svare meg på et dumt spørsmål? er micropore kun en tape eller er det et slags kompress som man må ha tape over for at det skal holde seg på såret? jeg skulle egentlig skfite første gang i går, men de hadde ikke micropore på apoteket så jeg fikk noe annet. turte ikke ta den på, for dette er en silikonbasert tape som helt sikkert klistrer seg rett inn på såret. kan jo ikke være bra? man må vel ha noe kompress/bind som man klistrer med tape når såret er såpass nytt?setter stor pris på om noen svarer meg! klem

Skrevet
noen som kan svare meg på et dumt spørsmål? er micropore kun en tape eller er det et slags kompress som man må ha tape over for at det skal holde seg på såret? jeg skulle egentlig skfite første gang i går, men de hadde ikke micropore på apoteket så jeg fikk noe annet. turte ikke ta den på, for dette er en silikonbasert tape som helt sikkert klistrer seg rett inn på såret. kan jo ikke være bra? man må vel ha noe kompress/bind som man klistrer med tape når såret er såpass nytt?setter stor pris på om noen svarer meg! klem

det er bare en tape, som puster. når du har hatt den på en stund, og dusjet osv. så er det ikke noe problem å få den av. selve såret er jo lukket, så det blir ikke som å tape inni et sår om du skjønner... er jo sydd.

Skrevet

Jeg har og et dumt spørsmål :P

Leste at noen av der her anbefalte Triumph TriActive som støtte bh. Nå har jeg akkurat satt den på meg, men den var jo helt rar. Veldig stram rundt også kjennes det ut som om den drar puppene nedover O_o Holder de ihvertfall ikke oppe. Trur kanskje den klemmer akkurat på nedre del av de fine, ferske arrene mine også.

Er det her rett a? O_o

Kjære høyere makter, si at den er for liten og at jeg må gå å kjøpe D-cup istedenfor C!! :D

Skrevet

Heihei:)

Jøss, må si tiden har gått..Lenge siden jeg har vært her inne. Beklager :/

Så må gratulerer alle med sine to nye "venner" ;D

Å lykke til til alle som skal operere seg ;) gled dere masse:)

Lurer på åssen det står til med dere:) alle fornøyde?

Ville bare si at jeg er kjempe, kjempe fornøyd, anger ikke et sekund :)

Har ikke fortalt det til noen, kun de 3 nærmeste i familien min.

Folk har ikke reagert på mine "endringer" noe som er bra igrunn.

Men ha opplevd at folk snakker så negativ om folk med silikon, spesielt etter de har sett på paradise hotel som går nå.. huff, ler nesten litt inni meg når de sier negative ting om det. ærlig talt så føler jeg meg mye mye mer vel.

Jeg brukte 70-75 a, og nå bruker jeg 70-d eller 75c ;) la inn 250 i hver :)

under muskelen, dråpeformede ;)

Har har vært meget forsiktig med push up og vanlig bh, har hold meg til sports bh for det meste, ble operert 15 desember på fornebu :) så er en stund siden nå. anbefaler folk til å bruke den så lenge som mulig, push up og vaneligbeh med spiler kan være litt ubehagelig med tanke på arrenen... :S

Nå funkerer jeg fint, merker ingen ubehag, kan ligge på magen å sove ^-^ fungerer helt normal. men synes det er litt ubehaglig å sove uten sportsbh'en min da.. hehe har faktisk bare sovet uten den et par netter.. hehe;P

Klemmer fra meg <3

Skrevet

Hvor lang tid tar d før man kan bade i bassenget?

Savner å plaske litt rundt, gleder meg så til å kunne gjøre det uten å vil gjemme meg!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...