Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skal opereres kl. 1 på dagen. Hvor skal du opereres?

På klinikk stokkan kl halv 11:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal opereres 17. april :) Kunne velge mellom 2. og 17. april, og hadde konsultasjon fredag og onsdag på to forskjellige klinikker. Jeg gleder meg veldig, men er litt nervøs også.

Er 176 cm, 67 kg og fikk beskjed om 325 g runde,moderat -lav profil over muskelen hos begge klinikkene, Nobel og Colosseum. Men betyr dette at disse protesene er veeeldig brede og ikke har noe høyde? De jeg så og kjente på så ganske bra ut, og legene sa at brystene mine er naturlig brede og at proteser med høy profil vil se ut som to baller på brystet mitt..

Er det noe her med lav-moderat protese med bilder?

Jeg har runde, moderat profil, men jeg har under muskel da. Men om du vil se er det bare å sende en PM med mailadr di ;)

Skrevet (endret)

only_me: Klinikk stokkan? :O Har de jeg også! :D Men skal ikke ha operasjon før i juni i tr.heim.. Har du klin.stokk i tr.heim? Hvem skal operere deg isåfall? :) Kanskje vi har samme PK :D

Endret av lenamadde
Skrevet
only_me: Klinikk stokkan? :O Har de jeg også! :D Men skal ikke ha operasjon før i juni i tr.heim.. Har du klin.stokk i tr.heim? Hvem skal operere deg isåfall? :) Kanskje vi har samme PK :D

Jeg har på klinikk stokkan i Tromsø. Så da har vi nok ikke samme PK, men er jo "samme" klinikk fordet. Har hørt veldig masse bra om de:)

Har du bestemt deg for hvor mye du skal ta?

Skrevet
Jeg har på klinikk stokkan i Tromsø. Så da har vi nok ikke samme PK, men er jo "samme" klinikk fordet. Har hørt veldig masse bra om de:)

Har du bestemt deg for hvor mye du skal ta?

Ja, jeg tror de veldig seriøse og kan det de holder på med. Så føler meg trygg med de. :)

Jeg er usikker enda :o Sitter å kikker på sikkert 100 pupper hver dag på sånne amerikanske nettsider med før og etter bilder.. Men det blir nok en C-cup.

Tenker omkring 275-325.. Så er gaanske sikker egentli på noen av de. Så får PK'n min avgjøre hva han mener vil passe best. :)

Uff, hadde jeg ikke hatt så mange eksamener i mai skulle jeg gjerne gjort det tidligere, men men. Blir i juni hvertfall. Så jeg gleeder meg :D Blir hvertfall bikini på meg også, bare uti juli og august da :P Men er greit det. Skal jo gjøre det en eller annen gang uansett så kan jo liksågodt gjøre det nå, når jeg får ferie :)

Har du bestemt deg for hvor stort du skal ha da?

Skrevet

Ja skjønner deg godt.. Er også litt sånn at når jeg først har bestemt meg vil jeg gjøre det med en gang :P Heldigvis har jeg ingen eksamener i år, kun bacheloroppgave, så kan sitte hjemme å skrive endel.

Har ikke helt bestemt meg enda. Men havner vel på en C jeg også kan jeg tenke meg:) Ca 250g, er jo ikke så høy så tror det skal holde. Det var det PK mente også.

Men er veldig i tvil hvilken profil jeg skal ta.. PK mente jeg kunne ha normal profil, mens jeg tror jeg må ha høyprofil.. hehe. men vi blir vel enig..

Skrevet
Ja skjønner deg godt.. Er også litt sånn at når jeg først har bestemt meg vil jeg gjøre det med en gang :P Heldigvis har jeg ingen eksamener i år, kun bacheloroppgave, så kan sitte hjemme å skrive endel.

Har ikke helt bestemt meg enda. Men havner vel på en C jeg også kan jeg tenke meg:) Ca 250g, er jo ikke så høy så tror det skal holde. Det var det PK mente også.

Men er veldig i tvil hvilken profil jeg skal ta.. PK mente jeg kunne ha normal profil, mens jeg tror jeg må ha høyprofil.. hehe. men vi blir vel enig..

Ok. Ja, lurer på det der med profilen jeg også. Vil lissom ikke ha puppene oppi haka heller da :P Men heller ikke som to klumper ved navlen:P

hehe. Men hva er egentlig forskjellen på høyprofil og lavprofil? er det flere? :)

Skrevet

Hei hei

Spennende å lese om alle som skal inn og opereres, jeg husker godt hvordan det var å endelig få bryster!! Lykke til alle sammen, det går nok helst bra, var i hvert fall veldig fornøyd selv. :)

Men nå skal jeg ta ut implantatene, og lurer på om dere har gode tips til hvordan få minst mulig synlige arr.

Ceecee, du og jeg opererte oss hos samme kirurg i Stavanger omtrent samtidig husker jeg, og du var også misfornøyd med arrene dine. Fikk du fikset de? Kirurgen mente at jeg nok hadde vært allergisk mot tapen, altså at det dannet seg bobler mens tapen var på. Og den hadde jeg jo på kjempelenge, siden det var det jeg hadde fått beskjed om for å få minst mulig synlig arr. :)

Han mente han skulle klare å fikse arrene litt, men hvis jeg er allergisk mot tapen så var det kanskje best å ta av tapen etter et par uker.

Så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre denne gangen, men håper at arrene ikke blir så hakkete som de er nå. Uten implantatene blir de jo enda mer synlige. :sjenert:

Skrevet
Hei hei

Spennende å lese om alle som skal inn og opereres, jeg husker godt hvordan det var å endelig få bryster!! Lykke til alle sammen, det går nok helst bra, var i hvert fall veldig fornøyd selv. :)

Men nå skal jeg ta ut implantatene, og lurer på om dere har gode tips til hvordan få minst mulig synlige arr.

Ceecee, du og jeg opererte oss hos samme kirurg i Stavanger omtrent samtidig husker jeg, og du var også misfornøyd med arrene dine. Fikk du fikset de? Kirurgen mente at jeg nok hadde vært allergisk mot tapen, altså at det dannet seg bobler mens tapen var på. Og den hadde jeg jo på kjempelenge, siden det var det jeg hadde fått beskjed om for å få minst mulig synlig arr. :)

Han mente han skulle klare å fikse arrene litt, men hvis jeg er allergisk mot tapen så var det kanskje best å ta av tapen etter et par uker.

Så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre denne gangen, men håper at arrene ikke blir så hakkete som de er nå. Uten implantatene blir de jo enda mer synlige. :sjenert:

Hei:) Jeg bare lurer, men hvorfor skal du ta ut implantatene?

Skrevet
Hei hei

Hei.

Så kjipt med arrene dine :( Hvem var du til i Stavanger?

Og hvorfor skal du ta de ut?

Skrevet
Hei hei

Jeg tror kanskje du burde sende CeeCee en pm, for hun har ikke vært her så lenge jeg har vært aktiv her inne - og det begynner å bli en stund nå.

Håper det ordner seg med arrene dine! Ikke noe ålreit når de ikke blir fine.

Skrevet

Hei igjen alle sammen!

De ringte meg fra klinikken i dag, og jeg har allerede fått operasjonstime 6.april, akkurat som jeg ønsket meg, så jeg var veldig heldig :) Men det brøt når jeg var i tlf med veilederen i sta, og jeg var på jobb så fikk ikke ringt opp igjen, men hun ringer sikkert opp igjen i morgen. Men jeg lurte på om noen av dere visste hvor lenge man skal holde seg unna nikotin før man skal opereres? Jeg har lest litt forskjellig, noen steder står det 24 timer før, mens andre opptil 2 uker! Jeg snuser, men gav meg i dag i tilfelle.

Også lurer jeg på om noen vet hvor ca lang tid det tar før man kan bade i salt/klor-vann etter en operasjon. Jeg hadde tenkt meg en tur til syden med kjæresten min i begynnelsen av juli, og jeg tar operasjonen nå 6.april. Er det lang nok ventetid? Mye mulig jeg spør dumt, og jeg får garantert svar på dette fra kirurgen på operasjonsdagen eller i morgen på tlf, men jeg vil bare høre ulike erfaringer fra dere som faktisk har opplevd dette :)

Only_me: Gratulerer så mye med operasjonsdato!! :D

Skrevet

Hei jenter!!

Velkommen til dere nye og dere som snart skal i "Ilden" :)

Er det noen av dere som har operert som fremdeles kunne kjenne ømhet å litt kribling etter 2 mnd??

Jeg har fått tilbake noe av ømheten og syns det kribler litt inni... hmmmmm...

Noen med erfaringer?

Ha en fiiiin dag :)

Skrevet

Hei alle sammen! dette er mitt første innlegg til dere, har vært en ivrig leser av denne bloggen i flere måneder, og har sikkert lest alle de 386 sidene her:-) i går la jeg meg under kniven, og jeg er hundre prosent sikker på at jeg ikke hadde vært så rolig og avslappet hvis det ikke hadde vært for all informasjon jeg har fått herfra. tusen takk for alt dere har lært meg! Nå tenkte jeg kunne gjøre noe til gjengjeld, så hvis det er noen som lurer på noe så er det bare å spørre meg! jeg opererte meg på clinique pilestredet, tok 240gram under muskel, rue implantater. jeg er 165 cm og veier 54 kg! gikk fra en liten b til full c tror jeg. har jo ikke prøvd noen bher enda, men treningsbhen jeg har på er 70 c og jeg fyller den veldig godt ut! for meg er det veldig viktig å ikke bli stemplet som "hun med silikon" så jeg var så redd for å få for store pupper til kroppen min. men ser ut til at jeg slipper å tenke på det, har ikke sagt noe til foreldrene mine (de er veldig konservative) kun til kjæresten og min beste venninne. tror ikke noen kommer til å merke det heller, jeg har alltid hatt mye innlegg i bhen min så folk har trodd at jeg har hatt større enn det jeg har hatt. blir deilig å kaste alle innleggene:-) til å være operert i går er jeg i utrolig god form, trodde det skulle være et helvete uten like, det eneste jeg har problemer med er å komme meg opp når jeg ligger i sengen, da strammer det veldig. men nå som jeg sitter for eksempel kjenner jeg ingen smerte! kanskje det kommer senere? har noen spørsmål som jeg håper noen kan svare meg på:

- hvor lang tid tok det før dere fikk full følelse i brystvortene?

( jeg hadde ingen følelse i brystvortene i går, ble litt redd, men til morgenen i dag frøs jeg litt og da fikk jeg stive nipples, ble så glad!! likevel er ikke følelsen hundre prosent der enda, håper det fortsatt er sjanse for det?)

- har dere noen forslag til tabelletter som kan gjøre at såret gror fortere/finere?

- er det etter fjerde dagen man kan dusje?

blir veldig glad for svar, og håper jeg får bli med i "klubben":-)

klem fra meg<3

Skrevet
Hei:) Jeg bare lurer, men hvorfor skal du ta ut implantatene?

Tok de ut i dag, gikk kjempebra!!

Flere grunner til at jeg tok de ut egentlig:

- De er falske

- De er kalde

- Jeg syntes det var ubehagelig å kjenne at de er der, f.eks. når jeg klemmer noen trakk jeg meg bort fordi jeg tenkte at de kjenner at de er for harde for å være naturlige

- Jeg er i slutten av 30 årene og har ammet to barn, og hadde bryster som så ut som om de var på en 17 åring. Før likte jeg det, nå var jeg flau over det. Ville nesten ikke vise meg i bikini for det er jo lett å se at de må være fake, sto rett opp når jeg lå ned

- Jeg vil være et godt forbilde for datteren min, og har vel skjønt at jeg kan heller fremheve de andre delene av kroppen min som er bra, istedenfor å fokusere på det jeg IKKE har...

- Jeg gikk aldri med utringede topper, slik jeg trodde jeg ville

Mine var ikke store engang, bare B-cup, men fra naturens side er jeg jo en liten A.

Men mest fordi jeg bare følte de ikke passet på meg. Jeg er likevel glad for jeg la inn silikon, for eller hadde jeg ALDRI sluttet å tenke på hvor små bryster jeg hadde.

Og jeg vet at uansett om noen hadde sagt til meg da at jeg ville ta de ut igjen om 4 år, så hadde jeg likevel gjort det. Har man først bestemt seg så... ;)

Kirurgen var litt overrasket da, det var ikke ofte noen tok de ut uten at de hadde problemer med de. Og det sier jo mye om at de aller fleste er veldig fornøyd med det valget de har gjort, og det er jo betryggende. :)

Skrevet
Jeg tror kanskje du burde sende CeeCee en pm, for hun har ikke vært her så lenge jeg har vært aktiv her inne - og det begynner å bli en stund nå.

Håper det ordner seg med arrene dine! Ikke noe ålreit når de ikke blir fine.

Takk for tipset, det skal jeg gjøre. :)

Kirurgen la ekstra stor vekt på å få fine arr nå, så får håpe det går bedre denne gang. Kan hende at huden bare ble veldig strukket siden jeg hadde så små bryster fra før.

Skrevet
Hei.

Så kjipt med arrene dine :( Hvem var du til i Stavanger?

Og hvorfor skal du ta de ut?

Jeg var til Lars Berg Larsen på Klinikk Stavanger, veldig fornøyd med ham som kirurg, tror ikke det var hans feil at arrene ble stygge. Han ble overrasket når han så de, for til vanlig blir det jo bare en veldig tynn strek.

Har kjøpt en annen tape denne gangen, hun på apoteket sa det var vanlig å reagere på tapen, kanskje jeg bare har litt følsom hud da.

Skrevet
Hei jenter!!

Er det noen av dere som har operert som fremdeles kunne kjenne ømhet å litt kribling etter 2 mnd??

Noen med erfaringer?

Jeg hadde fortsatt litt kriblinger og "stikking", selv 4 år etter operasjonen, tror ikke du trenger å være bekymret. Ømheten går heldigvis bort etter hvert, men det tok vel noen måneder før den var helt borte ja, spesielt om morgenen.

Skrevet
Jeg var til Lars Berg Larsen på Klinikk Stavanger, veldig fornøyd med ham som kirurg, tror ikke det var hans feil at arrene ble stygge. Han ble overrasket når han så de, for til vanlig blir det jo bare en veldig tynn strek.

Har kjøpt en annen tape denne gangen, hun på apoteket sa det var vanlig å reagere på tapen, kanskje jeg bare har litt følsom hud da.

Hvilken tape bruker du nå da? Ble operert for 5 uker siden, reagerer på tapen så jeg er rød rundt arrene. Sykepleieren sa at jeg skulle skifte tape hver dag frem til det ikke var irritert lengre, men tenker det kanskje er greit å bytte tape til en jeg ikke reagerer på, for hvis ikke vil det vel bare bli irritert igjen..

Skrevet
Hei jenter!!

Noen med erfaringer?

Hei.

Det er ett år siden jeg opererte, og jeg kjenner ofte vondt/ømhet og stikking..

Heisann.

Jeg var også til han, og jeg var veldig fornøyd og det samme er andre jeg kjenner som har vært der.

Arrene mine er nesten helt usynlige, så det er vel kansje ikke hans skyld.

Men veldig synd for deg :(

Og jeg forstår akkurat hva du mener med at du velger å fjerne de..

Jeg føler også at dette er noe som aldri vil bli en del av meg.

Egentlig rart når man før kun tenkte at det var verdens undergang å ikke ha pupper, men det tok ikke lang tid før jeg begynte å lure på om dette egentlig var nødvendig..

Men det er vel som du sier, man måtte prøve for å finne det ut.

masse lykke til videre da :)

Og så er det veldig greit å få sånne historier i denne tråden også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...