Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Arrrrggggh! Stingene KLØR! Er på dag 11 etter operasjonen og jeg føler meg veldig bra :) Puppene blir finere fra dag til dag, men blir fremdeles ganske ømme i løpet av natten.

Kan kjenne at det har dannet seg skorpe under tapen, så det er jo et godt tegn at det er i ferd med å gro, men føler meg som en bikkje med lopper, sånn som det klør.

Hvor lang tid pleier stingene å ta, før de blir en tynn hvit stripe?

Mine er snart 3 mnd, og jeg har hatt en tynn stripe de siste to ukene. Den er ikke hvit, bare en strek. Jeg var ganske heldig og klødde nesten ingenting, men føler med deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
takk for svar:) har det noe å si med smerte om man tar over eller under muskel,er det ene vondere en det andre?

Ut i fra det jeg har sett, er det stor forskjell! (Det kommer likevel ann på person til person)

Jeg tok under muskel og var nærmest sengeliggende i to uker. Etter ti dager kunne jeg bevege meg rundt, men prøvde å unngå det. Var i stand til jobb og skole etter ca 15-16 dager. En venninne av meg tok over muskel, og hun var på shopping to dager etter.

Forskjellen i smerte behøver nødvendigvis ikke være så stor som den var med oss, men er nok litt forskjell ja :)

Skrevet

Hei! :)

Jeg har som mange andre vært innom dette forumet og lest gjennom alle disse sidene i mange måneder. Det har vært til VELDIG stor hjelp for meg, så tusen takk til alle som har bidratt med spørsmål, svar, råd og tips! :)

Litt om meg: Jente på 22 år, ingen barn. 166høy, 60kg. 70A. Har ønsket meg større pupper siden jeg var 14-15-16 år og alle andre hadde større enn meg, hehe. Jeg begynte å tenke på silikon allerede som 18åring, men ville vente litt til for å se om det "skjedde" noe mer. Og for å være helt sikker. Nå har jeg tenkt seriøst på dette de to siste årene og ønsker meg det mer og mer for hver dag. Nå har jeg ENDELIG tatt steget og skal opereres i morgen på Nobel Clinic.

Legen mente 350cc, over muskel, runde.

Er veldig redd for den der silikon-looken, den "kanten". Vil at det skal se mest mulig naturlig ut. Jeg er, som mange andre, redd for at de blir enten for store eller for små.. Men jeg stoler på legen, han vet nok best. Vil gjerne ta så det synes når det først skal gjøres!

Jeg kjenner at jeg er spent, men overhode ikke så ivrig som jeg trodde jeg skulle være dagen før. Er helt rolig, og selvfølgelig veldig glad for at det endelig skjer. Det er nok derfor jeg er så rolig, fordi dette er noe jeg har visst at jeg skulle ha gjort lenge. Det er noe som skulle skjedd før eller senere uansett! Det er nok værre når jeg er på tur dit i morgen.. :D

Håper alle krysser fingrene for meg i morgen tidlig!! :D

-Sierra

Skrevet

Hei Sierra1

Jeg opererte meg på Nobel Clinic i går, og var også redd for 'silikon-looken'.

Nevnte dette for kirurgen, og han målte meg for å forsikre seg om at det var nok underhudsfett til å legge de over muskel. Fikk lagt inn 325cc over muskel, og selv om de nå er hovne, ser de veldig naturlige ut. Hadde 70b i bh som utgangspunkt.

Lykke til i morgen :)

Skrevet

hei:)

Tror eg kommer til å ta over muskel. Er det noen som har tatt silikon som har hatt bryst piercing? Legen sa at eg måtte ta den ut en mnd før oprasjonen å at eg kunne ha den inn igjenn etter 1 mnd! noen som har prøvd eller kjenner noen som har gjort det?

:):)

Skrevet
hei:)

Tror eg kommer til å ta over muskel. Er det noen som har tatt silikon som har hatt bryst piercing? Legen sa at eg måtte ta den ut en mnd før oprasjonen å at eg kunne ha den inn igjenn etter 1 mnd! noen som har prøvd eller kjenner noen som har gjort det?

:):)

Jeg hadde piercing i brystvortene, tok de ut tre uker før OP. Fikk beskjed om at det var for å unngå infeksjoner. Har ikke satt de inn enda (ca 3 mnd etter), tror jeg skal la puppene være i fred en liten stund :) Men tror jeg kan sette de inn uten å ta "nye" hull.

Skrevet
Mine er snart 3 mnd, og jeg har hatt en tynn stripe de siste to ukene. Den er ikke hvit, bare en strek. Jeg var ganske heldig og klødde nesten ingenting, men føler med deg!

Takk :)

Klør mindre idag...kan kjenne sårskorpen gjennom tapen nå...

Åssen føltes puppene dine etter ca. 2 uker? Jeg har fremdeles en del spreng om natten, men det forsvinner med en gang jeg står opp og beveger meg. Men det ene brystet er veldig ømt på brystvorten...eller, kjenner ikke så mye på selve brystvorten, men om jeg trykker litt der, så er det som om noen nerver er i klem.

Skrevet

heisann alle puppejenter :ler:

Tenkte det var på tide å skrive litt. Har som mange andre lest masse her, mye nytting å bra info:)

I går var jeg på konsultasjonstime. Det gikk veldig bra, å kirurgen sa ikke noe jeg ikke visste fra før. Eneste var at han anbefalte på det sterkeste å vente til man har fått alle barna man skal ha.. Ble derfor litt i tvil.

Er 22 år, ingen barn, bruker 75A. Har hatt lyst til dette siden jeg var 16. Ser at det er mange her som har barn fra før, men det er vel også flere som ikke har det. Noen tips å komme med? Hvorfor valgte dere å gjøre det nå? :)

Takk for svar.

Skrevet

Tenkte det var på tide å skrive litt. Har som mange andre lest masse her, mye nytting å bra info:)

I går var jeg på konsultasjonstime. Det gikk veldig bra, å kirurgen sa ikke noe jeg ikke visste fra før. Eneste var at han anbefalte på det sterkeste å vente til man har fått alle barna man skal ha.. Ble derfor litt i tvil.

Er 22 år, ingen barn, bruker 75A. Har hatt lyst til dette siden jeg var 16. Ser at det er mange her som har barn fra før, men det er vel også flere som ikke har det. Noen tips å komme med? Hvorfor valgte dere å gjøre det nå? :)

Takk for svar.

Jeg valgte å gjøre det før jeg får barn, da jeg rett og slett ikke vet når og om jeg skal ha barn. Skal jeg vente i mangfoldige år på noe jeg ønsker NÅ fordi det KAN hende silikonpuppene siger litt ved graviditet?

Dessuten sa legen min at puppene mine mest sannsynelig ikke vil forandre seg så veldig mye om jeg passer på formen og vekten min under graviditeten. Om jeg la på meg 30-40 kilo, så kunne han ikke garantere at puppene ville være like fine, men som oftest pleide det å gå bra :)

Skrevet

Ja samme tenker egentlig jeg også:) Trur jeg har bestemt meg for å gjøre det:D

Skrevet

Hei alle sammen! :)

Jeg må bare først få si at dette forumet har hjulpet meg veldig mye allerede med tanke på brystforstørrelse.:)

Jeg vurderer å få brystforstørrelse rett og slett fordi jeg ikke trives med meg selv. Så jeg må bare få lufta tankene mine her hvor det er flere som er eller har vært i samme båt:)

Jeg er 20 år gammel og føler meg fortsatt som om jeg er 12 år. Har tenkt på dette siden jeg var 12-13 tror jeg. Har aldri vært fornøyd med kroppen min, og har venta siden 12-13 års alderen for å se om de blir større og venter fortsatt på at disse ertene skal vokse. Meen, det har da ikke skjedd. ;/

Så derfor er jeg nå veldig seriøs med å få brystforstørrelse, slik at jeg endelig kan føle meg som alderen min og føle meg som en kvinne.

Jeg har lest alt som går an om emnet og vurdert negatie sider og positive sider. Så nå prøver jeg å få til en konsultasjonstime.

Har funnet ut at det er dette som kan gjøre meg "complete" for å si det slik da. Bare det å kunne bruke en bikini uten å føle meg ja, rar? og slippe og skjule meg for kjæresten min. Har vært sammen med kjæresten min i snart 4 år og han elsker meg uansett, men jeg vil gjøre dette for min egen del.:)

Likevel så er jeg mest nervøs for selve operasjonen, har aldri blitt operert før og er mest nervøs for hva jeg skal fortelle foreldrene mine. De har alltid vært veldig dømmende om plastisk kirurgi når det er på tv osv, også får jeg vel den "du er bra nok som du er" og "sløsing av penger".. Så det er det jeg gruer meg aller mest til. :sukk:

Men jeg tror også at om de hadde visst hvor mye dette hadde plaget meg så hadde de nok støtta meg. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram. Uansett så er det jo mine penger og jeg er tross alt 20 år og et voksent menneske så akkurat dette er jo mitt valg. Men det hadde vært fint å fått støtte av foreldrene sine da :sjenert:

Det er ikke snakk om å få pamela pupper, laaangt derifra, men å få PUPPER da. som passer til kroppen min. ja, dere skjønner vel:)

:sjenert:

Skrevet

Hei alle sammen :)

Endelig har jeg også registrert meg her, etter timesvis med interessant lesing fra andre brukere!

Jeg har også valgt å ta brystforstørrelse, og har faktisk konsultasjonstime IDAG! :) Nå etterpå klokka 20.00. Jeg gleder meg utrolig mye til å endelig ha denne samtalen med en person som faktisk kan dette her. Er lei av å høre fra andre at jeg er bra nok som jeg er, noe jeg selv ikke føler. Jeg er snart 20 år gammel, 160 høy og veier ca 46 kilo. Da kan dere sikkert tenke dere at jeg har små pupper, og det er korrekt! Nå bruker jeg en minimal 70b, kunne brukt 75a men det blir for stort rundt.

Jeg har lest veldig mye om emnet og føler meg veldig klar!

Til lenamadde: Jeg føler akkurat det samme som du gjør! Jeg har "drømt" om dette siden jeg var 13 år gammel, men har bare ventet og ventet på at de skulle vokse, noe de ikke har gjort. Jeg har samme grunn som deg, at jeg vil føle meg mer kvinne. I alle år har jeg fått høre at jeg er så lita, og at alt på meg er så smått. Så nå vil jeg virkelig gjøre noe med dette! Jeg har lyst til at noe på kroppen min skal være kvinnelig! Har slitt med dette ganske lenge, men har aldri åpnet meg for noen tydelig om dette. Jeg har også en kjæreste, vi har vært sammen i snart 2 1/2 år, og han syns at jeg er perfekt slik jeg er, men han støtter meg 110% uansett, og det er betryggende. Men jeg liker ikke f.eks å ha sex uten bh, og når vu dusjer sammen, så har det blitt en vanesak og holde meg foran brystene slik at han ikke skal se dem, jeg føler meg utrolig flau :/ Til og med når jeg er alene, kan jeg holde meg foran brystene for at jeg skal slippe å se de små "ertene" der, og dette er veldig slitsomt og sliter på psyken min. De fleste venninnene mine har normal str på puppene, slik jeg skulle ønske jeg hadde.

Og en ting til, det beste er at du forteller foreldrene dine akkurat sånn du føler det, men vet det kan være leit. Jeg har sagt mange ganger til mamma at jeg ønsker meg det, men hun har alltid sagt at jeg er pen slik jeg er. Og hun har aldri trodd at jeg ville gå så langt og faktisk gjøre det. Men jeg fortalte henne det forje fredag, og jeg har time i dag. Når hun først skjønte at jeg mente alvor, så sa hun at hun støttet meg, men ville at jeg skulle tenke grundig over situasjonen, men det har jeg gjort i såå mange år! Tror foreldre kanskje kan henge seg litt for mye opp i media, og hører kunn om de STORE puppene til kjendisene, og at de har fått komplikasjoner av det. Jeg vil bare ha en full b-cup eller en minimal c. Ikke noe større enn det, for vet at det ikke vil se bra ut på en så liten kropp som jeg har.

Dette ble et langt "førstegangs-innlegg", men jeg følte at jeg trengte å åpne meg, og jeg har lest så mye her, og dette har hjulpet meg til å faktisk gjøre dette! Tusen takk alle sammen :)

Men nå må jeg stikke, jeg skal jo tross alt på konsultasjonstime :D

Hilsen Little_me

Skrevet

Velkommen lenamadde og little_me:)

Jeg er også ny her, og høres ut som vi er i samme situasjon. Godt å kunne dele erfaringer med andre som skjønner hva du mener.

Little_me, du må fortelle hvordan konsultasjonstimen gikk:)

Skrevet

Oj, så utrolig spennende da little_me!

Du må fortelle hvordan det gikk da :D

Heihei only_me ! Tusen takk :D Det føles supert å ha flere likesinnede å snakke med. Betryggende på en måte :)

Jeg har allerede bestilt kons.time, men den er ikke før i april:O

Så håper på at noen i nærmeste framtid avbestiller timen sin så jeg kan få gjort det tidligere:p Har eksamener i mai og juni så derfor hadde det vært greit å få gjort dette snarest :P

Skrevet
Jeg hadde piercing i brystvortene, tok de ut tre uker før OP. Fikk beskjed om at det var for å unngå infeksjoner. Har ikke satt de inn enda (ca 3 mnd etter), tror jeg skal la puppene være i fred en liten stund :) Men tror jeg kan sette de inn uten å ta "nye" hull.

Takk for svar:)) så det er ikke mulig å sette den inn igjenn etter oprasjonen? fin om man slipper å ta "nye"hull da:) Hva er det man får ha på seg etter oprasjone da,sports bh?

cec

Skrevet

Gratulerer til alle nye tvilligmødre, og velkommen til alle nye her :)

Nå har jeg fått time til re-operasjonen og det blir den 2 april kl 13. Håper virkelig PK'n min får fikset det venstre brystet så det blir normalt. Har enda ikke noe som helt følelse i det ve brystet, og kun litt på det høyre, er en helt merkelig følelse og det er jo over 2 mnd siden jeg opererte meg.

Til dere nye, kort versjon, jeg har hatt alle mulige komplikasjoner i det venstre brystet og til og med betennelsen der. Alle komplikasjonene er slike som PK'n aldri har sett i sin karriære og jeg håper for pasienter sin del at de ikke får dem. Alt er en lang historie og det blir for mye å skrive her :) Men uansett jeg håper alt blir bra nå :)

Jeg er 176/69 kg og la inn 435 gr, runde, lavprofil over muskel. Gikk fra 80A til 80D.

Skrevet

Takk for svar.

Jeg kan ikke si om du skal gjøre det eller ikke, det er noe du må selv finne ut av og hva som er rett for deg :)

Men en ting kan jeg fortelle ut av erfaring, og det er at hvis du har så små bryster(jeg var også sånn før jeg fikk barn) og det er at huden strekker seg mye. Og siden vi har så små bryst, har vi også lite brystvev slik at det er lett at huden får strekkmerker. Jeg har noe linjer på brystene etter 2 graviditeter. Gikk i fra AA til C i cup under graviditetene og jeg ammet ikke mer enn i ca 3 uker på noen av dem, så vil man se at brystene har forandret både form og vevstruktur.

Så dette er årsaken til at jeg måtte legge inn 435 gr for at de i det hele tatt kunne fylle opp brystet. Så hvis du ikke har fått barn, legger inn implantater for så i bli gravid så vil jeg nesten med 100% sikkerhet si at brystene kommer til å forandre seg en del ja. For husk går man opp til en C fra en A og blir gravid så vil man komme opp i en E str omtrent på det verste med spreng, vektøkning og lignende og huden strekkes enormt, og det skal mirakler til for at de går helt tilbake som normalt i allefall :)

Er ikke for å skremme noen, men tenk litt over det og vær realistiske i forhold til at det vil nok skje, slik at dere ikke sitter der skuffet over resultatet i etterkant :)

Skrevet

Tusen takk for innspill Athina^ :) Skjønner godt hva du mener.. Så er noe man bør tenke godt gjennom.

Men så tenker jeg også at det er noe jeg har hatt lyst til såå lenge, og har ingen planer om barn med det første.

Skrevet

Hei igjen alle sammen :)

Nå har jeg vært på konsuktasjonstime, og jeg må si at det var ingenting å grue seg for (jeg var veldig nesrvøs) ;p Men de tok i mot meg med åpne armer, fikk prøve ulike innlegg i en sports-bh og sammen fant jeg og kirurgen ut at jeg skal ha 200 gr i det ene og 180 gr i det andre ettersom det er ulik str på brystene mine fra før. Det var beroligende og endelig ha kommet dit.

Som skrevet tidligere, så ville jeg ikke ha store innlegg, dette er noe jeg gjør kunn for at jeg skal føle meg bedre. Og jeg forklarte kirurgen hva jeg følte, men han sa at jeg lett kunne ha 220 gr i det største brystet, for han sa at de fleste angrer etter en tid, og kommer tilbake igjen for å forstørre de enda mer. Men slik jeg føler det nå, så kommer jeg ikke til å ombestemme meg.

De skal ringe meg tilbake igjen på mandag, og er jeg heldig og har veldig mye flaks, så får jeg allerede operasjonen 6.april. Da har jeg ferie og kan sykemelde meg uken etter der igjen, slik at jeg får ro i 2 uker i strekk. Det var veldig godt å være der, for de spør ikke om så mye rart (slik som andre mennesker gjør).

Men kirurgen sa også til meg at han anbefalte å vente til jeg hadde fått unger, men jeg ble ikke noe usikker av den grunn. Jeg tenker som slik at den dagen jeg blir gravid, så får jeg ta det som det kommer. Mulig at jeg har fjernet protesene til den gang, men det er nå jeg føler meg utilfreds med meg selv, og det er noe jeg vil gjøre NÅ. Kirurgen støttet meg i dette :) Og han sa at det bare var litt over 5% sjanse for hard kapsel etter graviditet, det beroliget meg også.

Jeg er også veldig glad for at alle tar så godt i mot oss "nye" her på forumet. Vil bare si til Cee Cee at du har gjort en kjempe-jobb, og jeg setter utrolig stor pris på dette, og da tror jeg at jeg snakker for flere her også :)

Til lenamadde: Jeg ringte mamma etter timen i dag og forklarte at jeg hadde bestemt meg 100% for operasjonen. Etter at jeg hadde forklart alt hva legen hadde sagt, så ble hun mer rolig. Jeg forklarte også at det var henne jeg ville ha med meg på operasjonsdagen, slik at hun kunne hilse på kirurgen, og da ble hun kjempe-glad. Tror det bare er å bite tenna sammen, og fortelle foreldrene dine det, de kan jo også være med på konsultasjonstimen din, slik at det også kan spørre om det de lurer på. Jeg hadde med ei venninne, og hun var hjertelig velkommen, og de ansatte på klinikken sa at det var lurt å ha med seg noen, slik at du slipper å sitte der alene.

Klem til alle sammen!

Skrevet

Skriver under på det du sier der Little_me, kjempe smart å ha med en på konsultasjon. Jeg husket i allefall bare halvparten av det han sa etterpå, og spurte om det samme fler ganger osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...