Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det 6 dager siden operasjonen, og formen er topp :) I dag har jeg shoppet litt og gått 20 min. på Tredemøllen. Jeg vasker håret uten problemer, men må bøye hodet en del frem, da jeg ikke kan løfte armene rett opp.

Deilig å slippe alt husarbeidet da :) Klarer å henge opp klær og brette, vaske forsiktig av overflater, men oppvask, støvsuging og slike ting er jeg fritatt for i 5 uker til :) Stor glede her...mannen er litt misfornøyd (spes med støvsuging), men han er en engel gjør alt uten en mine :)

Puppenen er fremdeles støle, spesielt om morgenen...men de begynner å mykne fint nå...Gleder meg til å få av støttebåndet på lørdag, skal bli deilig å kunne gå med tettsittende gensere igjen...

Når begynte dere å massere puppene? Føler de er for ømme til det enda...

Og til deg som lurte på når du kunne legge deg på siden/magen....legen min sa at det kunne jeg gjøre med en gang det føltes behagelig....vil tro det er ganske vont i starten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Iiik! Er det noen som har e-post adressa til Oslo plastikkirirgi? Skal sende de bilder og informasjon nå. "Send oss skjemaet og bildet på e-post" skriver de, men de skriver jo ikke mailadressa si noe sted! :P

Noen som har den? Fortfort?

Hei!

[email protected]

Skrevet

Angående å sole seg toppløs etter operasjonen..

Jeg ringte klinikken og spurte.

Svaret jeg fikk var at jeg måtte dekke til kun arrene.

Brystene gjorde det ikke noe om jeg fikk sol på, bare jeg ikke fikk sol på arrene, og det var mer enn godt nok å smøre på sunblock på arrene når jeg tok solarium / solte meg..

Noen andre som også har fått denne beskjeden??

Skrevet
Angående å sole seg toppløs etter operasjonen..

Jeg ringte klinikken og spurte.

Svaret jeg fikk var at jeg måtte dekke til kun arrene.

Brystene gjorde det ikke noe om jeg fikk sol på, bare jeg ikke fikk sol på arrene, og det var mer enn godt nok å smøre på sunblock på arrene når jeg tok solarium / solte meg..

Noen andre som også har fått denne beskjeden??

Jepp, fikk samme beskjed....Ingen problem med sol på puppene om en har tape eller/og sunblock på arrene. Det gjelder hele det første året, for best resultat. Er bare de første 6 ukene at en ikke har lov å bade, kun dusje.

Hadde skikkelig spreng i natt...når ga den verste sprengen seg hos dere?

Skrevet
Jepp, fikk samme beskjed....Ingen problem med sol på puppene om en har tape eller/og sunblock på arrene. Det gjelder hele det første året, for best resultat. Er bare de første 6 ukene at en ikke har lov å bade, kun dusje.

Hadde skikkelig spreng i natt...når ga den verste sprengen seg hos dere?

etter 10 dager tenker jeg..

Skrevet

Skal som sagt opereres i morra. Gruer meg til narkosen :/

Og en annen ting, 260-300 sa kirurgen (på tlf) at han trodde ble pent. Men han måtte selvfølgelig se når jeg kom. Tenk om det blir "for lite" ? Om dere skjønner.. ? Vil samtidig ikke ha det for stort..

*frustrert*

Skrevet
Skal som sagt opereres i morra. Gruer meg til narkosen :/

Og en annen ting, 260-300 sa kirurgen (på tlf) at han trodde ble pent. Men han måtte selvfølgelig se når jeg kom. Tenk om det blir "for lite" ? Om dere skjønner.. ? Vil samtidig ikke ha det for stort..

*frustrert*

Narkosen er ikke noe å grue seg for. Går nok så bra så :)

Når det gjelder størrelse, så er det bedre å ta litt for mye enn litt for lite om du er i tvil. Blir de for små vil du kunne føle at operasjonen var bortkastet og at du fikk lite for alle pengene, men er de for store så blir du vant til dem etterhvert.

Er rart hvor raskt man blir vant til nye pupper. Jeg var redd for at 300 gram skulle bli for mye på meg, men det ser helt naturlig ut. Er ingen som har sett rart på meg eller spurt om jeg har silikon, og de som vet det sier det ser naturlig ut.

Skulle jeg valgt på nytt, ville jeg lagt inn mellom 25 og 75 gram mer. Jeg har blitt så vant til dem, og tenker ofte at de gjerne kunne vært litt større. Blir overrasket når jeg ser på gamle bilder av hvordan de var før. Ser helt uvant ut, selv om det enda ikke er 2 mnd siden operasjonen. Merkelig, hehe :)

Skrevet
Narkosen er ikke noe å grue seg for. Går nok så bra så :)

Når det gjelder størrelse, så er det bedre å ta litt for mye enn litt for lite om du er i tvil. Blir de for små vil du kunne føle at operasjonen var bortkastet og at du fikk lite for alle pengene, men er de for store så blir du vant til dem etterhvert.

Er rart hvor raskt man blir vant til nye pupper. Jeg var redd for at 300 gram skulle bli for mye på meg, men det ser helt naturlig ut. Er ingen som har sett rart på meg eller spurt om jeg har silikon, og de som vet det sier det ser naturlig ut.

Skulle jeg valgt på nytt, ville jeg lagt inn mellom 25 og 75 gram mer. Jeg har blitt så vant til dem, og tenker ofte at de gjerne kunne vært litt større. Blir overrasket når jeg ser på gamle bilder av hvordan de var før. Ser helt uvant ut, selv om det enda ikke er 2 mnd siden operasjonen. Merkelig, hehe :)

Takk for svar :)

Dine pupper er kjemefine :) Hehe, liker de altså =)

Tenkte jeg skulle si til legen i morra at ALLE anbefaler å ta mer enn man egenlig hadde tenkt, så får jeg se hva han sier..

Men ble litt roligere i sjelen av å lese innlegget ditt.. :) Så tusen takk :)

Skrevet

Altså, høre hva han mener om det.. om han har hørt det også.. hehe..

Skrevet

Jeg føler lett at jeg kunne tatt mer hehe... Som alle sier, så blir man veeeldig fort vant til størrelsen, og implantatpupper ser mindre ut enn vanlige pupper i klær.

Jeg la inn 280 og 325 i mine b-pupper, men kunne nok gjerne hatt 350+ og fortsatt ønsket større.

Man begynner å forstå hvorfor noen ender opp med megasvære pupper, siden man blir så fort vant til størrelsen.

Spennende dag for deg imorgen :) Ingenting å være redd for. Jeg var også kjempenervøs for at jeg ikke skulle våkne igjen hehe, men det gikk så bra som det kunne gått.

Bare la meg på bordet, fikk veneflon, snakket litt og så våknet jeg i sengen. Har absolutt ingen anelse om hvordan jeg kom meg dit, total blackout kan man si.

Skrevet

Jeg gikk faktisk ned på str. Skulle legge inn 200 + 220, men fikk se resultatet etter at kirurgen hadde lagt inn prøveprotesene og det ble faktisk for stort. Nå har jeg 150+175, og ville ikke hatt større(til min kropp). Jeg glemte selvsagt å spørre, men vil tro at jeg har høyprofil. Har gått fra en stor Acup til Liten C!

Skrevet

Nå har jentene mine endelig blitt kvinner;) Hihi

Narkosen var bare herlig, ingenting å grue seg til. Og når jeg våknet fikk jeg servert det beste rundstykke med ost jeg noen sinne har smakt (dog helt vanlig rundstykke:P)..

Er veldig støl nå. Kjennes ut som om jeg har trent overkroppen skikkelig.Men det går egentlig veldig bra.

Herregud, nå er det gjort! Det føles deilig :D

Forresten, da jeg våknet og så ned begynte jeg og sippe litt.. hehe.. det var liksom pupper der :P hihi..

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Så godt at alt gikk bra og du er like hel. Så rart, men samtidig godt at det endelig er overstått. Nå har du mange "late" dager foran deg. Bare å ligge på sofaen og få ting servert hehe :P

Hva fikk du lagt inn? Type implantater og strl?

Skrevet
Gratulerer så mye :)

Så godt at alt gikk bra og du er like hel. Så rart, men samtidig godt at det endelig er overstått. Nå har du mange "late" dager foran deg. Bare å ligge på sofaen og få ting servert hehe :P

Hva fikk du lagt inn? Type implantater og strl?

Takk takk :D

Kjæresten min er så søt. Nå er han på butikken for å kjøpe rundstykker (vil ha sånn som det var på klinikken.. hehe).. Nesten som å være gravid dette:P haha

Han hopper med det minste lille klynk. hihi. Og jeg er superheldig, for han er sykepleier..hehe.. så da får jeg skikkelig pleie:P hehe *skryte av min kjære*

Jeg fikk lagt inn 280, runde, under muskel, moderat profil :) Og jeg tror jeg kommer til å være veldig fornøyd. Han sa at om jeg ville ha større senere så var ikke det noe problem, men akkurat nå var det ikke plass til mer. Og det er helt geit :) Jeg har fått pupper, og jeg er strålende fornøyd :D

Skrevet

Når kan en egentlig begynne å gå uten BH? Sports Bh'en skal bare være på om dagen fra uke 2-6 står det i papriene...Men Kan jeg slippe dem fri på kvelden? Er så lei av å gå med stram sports BH. Helt greit om dagen, men på kvelden vil de gjerne puste litt :)

Skrevet
Når kan en egentlig begynne å gå uten BH? Sports Bh'en skal bare være på om dagen fra uke 2-6 står det i papriene...Men Kan jeg slippe dem fri på kvelden? Er så lei av å gå med stram sports BH. Helt greit om dagen, men på kvelden vil de gjerne puste litt :)

Jeg har fått beskjed om dag og natt i 6 uker, men tror det er litt forskjellig...

Skrevet

Det båndet dere hadde over puppene.. Hvor lenge satt det på?

I mine papirer står det: Støtte BH skal sitte urørt i et døgn, deretter fjernes den ytre bandasjen.

Er dette båndet den ytre bandasjen? Om ikke, hva er den ytre bandasjen da?

Skrevet
Det båndet dere hadde over puppene.. Hvor lenge satt det på?

I mine papirer står det: Støtte BH skal sitte urørt i et døgn, deretter fjernes den ytre bandasjen.

Er dette båndet den ytre bandasjen? Om ikke, hva er den ytre bandasjen da?

Jeg har runde høye profilerte under muskelen. Jeg måtte ha på båndet i 10 dager. Det skal hjelpe å presse brystene ned så de ikke står opp i haken din :)

Båndet skal være på dag og natt 24/7 utenpå sports bh'en.

Men om du har over muskelen, så vet jeg ikke sikkert...

Skrevet
Jeg har fått beskjed om dag og natt i 6 uker, men tror det er litt forskjellig...

Hm...ja....her står det at de siste 4 ukene skal en gå med sportbh om dagen...men jeg kommer vel sikkert til å ha den på hele tiden, og kanskje avlaste på kvelder det skjer noe ed BH uten spiler :)

Skrevet
Jeg har runde høye profilerte under muskelen. Jeg måtte ha på båndet i 10 dager. Det skal hjelpe å presse brystene ned så de ikke står opp i haken din :)

Båndet skal være på dag og natt 24/7 utenpå sports bh'en.

Men om du har over muskelen, så vet jeg ikke sikkert...

Takk for svar :) Da har jeg den også på meg.. Har moderat profil under muskelen..

Forresten, jeg skal ha på sportsBH dag og natt i 4 uker, og så videre på dagtid til det har gått 3 mnd. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...