Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

det er veldig vanskelig å sammenligne pupper og innlegg sånn... jeg så en her hadde lagt inn 230cc og gått fra a til c cup. vel, jeg la inn 350cc og gikk fra a til c cup  ;)  det har veldig mye med brystvev og str på brystkassen å gjøre.

og da jeg prøvde proteser -jeg har også over muskel- sa kirurgen "husk at ca 25% forsvinner når vi har lagt de inn".

Ja selvfølgelig er det forskjell fra person til person.. men nå sammenligner jeg ikke så veldig på størrelser da, for jeg regner vel med at om jeg tar like mye som en som er høyere og bredere enn meg så vil jeg få utrolig mye større pupper enn den personen om vi hadde sånn ca like mye pupp fra før av...

Nå tenker jeg mer på hvordan høyprofil blir idet heletatt, siden kirurgen sa det var stygt, men jeg har jo sett en del med det(inkludert min søster) og jeg synes ikke det er stygt, men er jo mulig han liker den naturlige looken best at det er derfor han sier det...

regner med at jeg går for høyprofil, siden jeg trenger ikke så veldig mye bredere pupper siden jeg er så smal, så jeg tror det vil bli finere med høyprofil på meg..

Men hvis 25% forsvinner, så burde jeg vel kanskje legge inn litt større enn hva jeg hadde tenkt meg da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fruktfat
Men hvis 25% forsvinner, så burde jeg vel kanskje legge inn litt større enn hva jeg hadde tenkt meg da eller?

:Nikke:

var det jeg ble fortalt ihvertfall.

jeg var på 2 konsultasjoner, og på den andre fikk jeg prøve med proteser i bhen da jeg var ganske usikker på str. 275 var passe på med syntes jeg, men da sa han at jeg måtte huske på at 25% "forsvinner". så da gikk jeg opp til 300cc (nå endte jeg opp med 350, da men... ;) )

han var også opptatt av at det de fleste angret på var at de la inn for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Har du lagt meg til eller? msn min er litt rar noen ganger, så er ikke alltid jeg får opp sånn boks hvor det står at noen har lagt meg til:)

Jeg har lagt deg til, men bruker samboerens bærbare for tiden,min pc er i tenkeboksen. Den her er helt pyton på msn, så jeg tror vi skravler litt her på KG iallefall til jeg har fått min egen maskin tilbake, hvis jeg ikke klarer å få denne her til å akseptere en nyere variant av msn, men det er jo som å vente på nissen, ganske optimistisk, hehe;)

Har du bestemt deg for hva du går for? Høyprofil?

Hvis du er såpass smal oppe, tror jeg det vil se bedre ut, få litt mere front enn to runde brede.

Hvor mye var det egentlig du skulle legge inn?

Jeg begynner å bli i tvil på str, hadde egentlig bestemt meg for 260 men begynner å lure på om det blir knapt. Kansje det holder? Har jo litt fra før så det vil jo bli bra mye større.

Hmm.. ¤gruble gruble¤

Nå gleder jeg meg bare. Det går litt opp og ned,hehe, men nå har jeg bare lyst å ha det overstått, venta leeeeeenge nå! ;) Torsdag, here I come, skulle ønske jeg ta sats og bare stupe fram i uka. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt deg til, men bruker samboerens bærbare for tiden,min pc er i tenkeboksen. Den her er helt pyton på msn, så jeg tror vi skravler litt her på KG iallefall til jeg har fått min egen maskin tilbake, hvis jeg ikke klarer å få denne her til å akseptere en nyere variant av msn, men det er jo som å vente på nissen, ganske optimistisk, hehe;)

Har du bestemt deg for hva du går for? Høyprofil?

Hvis du er såpass smal oppe, tror jeg det vil se bedre ut, få litt mere front enn to runde brede.

Hvor mye var det egentlig du skulle legge inn?

Jeg begynner å bli i tvil på str, hadde egentlig bestemt meg for 260 men begynner å lure på om det blir knapt. Kansje det holder? Har jo litt fra før så det vil jo bli bra mye større.

Hmm.. ¤gruble gruble¤

Nå gleder jeg meg bare. Det går litt opp og ned,hehe, men nå har jeg bare lyst å ha det overstått, venta leeeeeenge nå! ;)  Torsdag, here I come, skulle ønske jeg ta sats og bare stupe fram i uka. :ler:

Ja jeg går for høyprofil ;) vil ha mere front, trenger ikke så brede :)

Jeg har prøvd 325 med høyprofil og syntes det var perfekt.. ganske store da, men jeg liker det sånn... men kanskje jeg går opp til 350 ettersom de forsvinner litt!

Ja nå er det jo bare 3 dager igjen da, og det går nok fort skal du se;)

Nå har jeg vaske sengetøy og sånn ,så det er klart til operasjonen.. også skal jeg hente penicillinen i dag eller i morgen.. må ihvertfall ikke glemme de.. hehe..

Har kjøpt meg en helt ny joggedress jeg skal ha på etter operasjonen med glidelås så det er enklere å kle på seg selv.. hihi, nå gleder jeg meg masse masse...

Jeg blir med deg å tar sats jeg assa... hehe *hoppe til torsdag* Weee

Du får plinge på om du kommer deg på msn da ;) jeg er der ganske så ofte, men er her også hver dag da, så vi snakkes jo uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har fått godkjent en silikon protese i USA nå også! Det er de jeg har. Det er de som er anatomiske.

Ja, leste om det nå nettopp. De må følge opp 40.000 kvinner i en god del år fremover nå, men oppfølging er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Ja jeg går for høyprofil ;) vil ha mere front, trenger ikke så brede :)

Jeg har prøvd 325 med høyprofil og syntes det var perfekt.. ganske store da, men jeg liker det sånn... men kanskje jeg går opp til 350 ettersom de forsvinner litt!

Ja nå er det jo bare 3 dager igjen da, og det går nok fort skal du se;)

Nå har jeg vaske sengetøy og sånn ,så det er klart til operasjonen.. også skal jeg hente penicillinen i dag eller i morgen.. må ihvertfall ikke glemme de.. hehe..

Har kjøpt meg en helt ny joggedress jeg skal ha på etter operasjonen med glidelås så det er enklere å kle på seg selv.. hihi, nå gleder jeg meg masse masse...

Jeg blir med deg å tar sats jeg assa... hehe *hoppe til torsdag* Weee

Du får plinge på om du kommer deg på msn da ;) jeg er der ganske så ofte, men er her også hver dag da, så vi snakkes jo uansett :D

Jeg har ordna mye klart, henta penicillinen og ordna litt her. Skal dra å handle masse "lettvintmat" og druer (nam nam,det er min "uff jeg er så syk og det er så synd på meg"-mat) og juice i mårra, så alt er klart for noen dager i senga med tv3 og "melkespreng".

Har aldri hatt melkespreng så dette blir en høydare,hehe.

Har langt hår, så det skal jeg flette så jeg slipper å tenke på det noen dager. Hvis det er noe jeg har glemt så får samboeren ordne det, han er jo en prins.

Dette må høres litt rart ut, men en av tingene jeg gruer meg mest til, er katten min faktisk. Den elsker å ligge på brystet/halsgropa, og har tynne stankelbein som gnager inn i marg og bein når hun står å stamper i transe,før hun legger seg. Dette gjør hun hele tiden, døgnet rundt.

Så hvis noen hører jamring fra nord i neste uke, så vet dere hvem som er på tur inn i implantatene mens matmor sover.

El Caramba! :tronderbart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen. Hvilken klinikk brukte du? Skal bruke Pilestredet Park jeg. Kirurgen der virket flink, og jeg lurer på om du har brukt de??

Er puppene dine myke og kjennes naturlige, eller blir de fastere i konsistensen med Cohesive gel? Jeg skal ta under muskel, og ønsker meg selvsagt myke bryster som føles naturlige. (Hvem gjør vel ikke det...)

Er også i tenkeboksen ang. saltvann, men da må jeg bytte klinikk. Dessuten har jeg hørt at saltvannet kan lekke etterhvert og minske brystene? Så jeg holder meg nok til gummibjørnimplantatet.

Er også spent på om arrene er blitt pene.

Har lest at de blir noe lengre med disse protesene, så viktig at de skjules godt.

Adventklem :)

Jeg brukte Pilestredet Park ja :) Er superfornøyd jeg, har fått veldig bra oppfølging, både før og etter inngrepet :) Når du først er inne i systemet så kan du mase så mye du vil :) Og det har jeg gjort, så kirurgen sa at han ikke kom til å glemme meg med det første, for det var jeg så redd for siden det er en stund til neste oppsatte kontroll:) Nei, nå er det bare en måned til:) Tiden flyr :)

Mine er kjennes ut som faste naturlige pupper, med mindre du skviser de da.. Da kjenner man at det er noe der, men venninner som bare har trykt på de har syntes de var overraskende myke :P Så er flere som har ombestemt seg om at silikon er teit :)

Jeg har ankerarr så jeg har jo en del cm mer arr enn det dere med bare forstørrelse kommer til å få, og helt ærlig, jeg ser arrene mine nesten ikke.. Og siden du skal ha under så regner jeg med at du kommer til å bli overrasket :)

Ja selvfølgelig er det forskjell fra person til person.. men nå sammenligner jeg ikke så veldig på størrelser da, for jeg regner vel med at om jeg tar like mye som en som er høyere og bredere enn meg så vil jeg få utrolig mye større pupper enn den personen om vi hadde sånn ca like mye pupp fra før av...

Nå tenker jeg mer på hvordan høyprofil blir idet heletatt, siden kirurgen sa det var stygt, men jeg har jo sett en del med det(inkludert min søster) og jeg synes ikke det er stygt, men er jo mulig han liker den naturlige looken best at det er derfor han sier det...

regner med at jeg går for høyprofil, siden jeg trenger ikke så veldig mye bredere pupper siden jeg er så smal, så jeg tror det vil bli finere med høyprofil på meg..

Synes du det er ok å operere med en kirurg som ikke er enig i dine ønsker? Da hadde jeg bytta jeg, men det er jo meg :) Hvis du tenker på 325 så tar du 350-375.. Jeg kunne godt ha tenkt meg litt større nå, men på en annen side så er det nok sikker bare fordi jeg er vandt til de :) Nå tenker jeg ikke over at jeg har silikon engang :) Men i begynnelsen var det veldig mye glaning nedover kroppen :)

Høyprofil er ikke stygt, men alt med måte, og det gjelder alle slags proteser egentlig :) Gøy at det er noen nye som skal opereres snart :) Blir spennende å følge med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ordna mye klart, henta penicillinen og ordna litt her. Skal dra å handle masse "lettvintmat" og druer (nam nam,det er min "uff jeg er så syk og det er så synd på meg"-mat) og juice i mårra, så alt er klart for noen dager i senga med tv3 og "melkespreng".

Har aldri hatt melkespreng så dette blir en høydare,hehe.

Har langt hår, så det skal jeg flette så jeg slipper å tenke på det noen dager. Hvis det er noe jeg har glemt så får samboeren ordne det, han er jo en prins.

Dette må høres litt rart ut, men en av tingene jeg gruer meg mest til, er katten min faktisk. Den elsker å ligge på brystet/halsgropa, og har tynne stankelbein som gnager inn i marg og bein når hun står å stamper i transe,før hun legger seg. Dette gjør hun hele tiden, døgnet rundt.

Så hvis noen hører jamring fra nord i neste uke, så vet dere hvem som er på tur inn i implantatene mens matmor sover.

El Caramba!  :tronderbart:

Å jadda, du har samme prob som meg du.. bare at jeg har to katter!!! må nesten stenge dem ute fra det rommet jeg er i tror jeg, fordi jeg orker ikke noe tråkking på natta eller dagen når jeg hadet vondt, og hvertfall IKKE på brystet! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, leste om det nå nettopp. De må følge opp 40.000 kvinner i en god del år fremover nå, men oppfølging er bra.

Jada, det er det jo. Men det er jo et bra tegn at de er godkjendt i USA også da. De er jo veldig pirkete! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det er ok å operere med en kirurg som ikke er enig i dine ønsker? Da hadde jeg bytta jeg, men det er jo meg :) Hvis du tenker på 325 så tar du 350-375.. Jeg kunne godt ha tenkt meg litt større nå, men på en annen side så er det nok sikker bare fordi jeg er vandt til de :) Nå tenker jeg ikke over at jeg har silikon engang :) Men i begynnelsen var det veldig mye glaning nedover kroppen :)

Høyprofil er ikke stygt, men alt med måte, og det gjelder alle slags proteser egentlig :) Gøy at det er noen nye som skal opereres snart :) Blir spennende å følge med dere :)

Sa ikke at han ikke er enig med mine ønsker, han sa bare hva han anbefalte. Han sier jo at dette her er mitt valg og jeg bestemmer selv hvordan proteser og hva slags størrelse jeg vil ha.. Men han er ikke noe glad i høyprofil og det er jo kanskje fordi han liker ganske naturlige bryster og ikke silikonlooken..

Alt spørs jo på hvordan man er fra før av også.. Har man et bra utgangspunkt så er det jo ikke sikkert at de vil bli som en som kanskje hadde litt heng, men som tok samme proteser.

Jeg valgte høyprofil pga jeg ikke ville ha brede pupper, og fordi jeg har sett på en haug med før og etter-bilder, og flertall av de jeg synes var finest var de med høyprofil.. Men smaken er jo som baken er den ikke? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Å jadda, du har samme prob som meg du.. bare at jeg har to katter!!!  må nesten stenge dem ute fra det rommet jeg er i tror jeg, fordi jeg orker ikke noe tråkking på natta eller dagen når jeg hadet vondt, og hvertfall IKKE på brystet! hehe...

Så pussig!

Jeg har ikke bare nesten samme problem, har faktisk nøyaktig det samme. Jeg har også to katter, men det er hun ene som er verst.

Åh, nå begynner det å nærme seg. Skal pakke litt julegaver idag og få unna litt armøvelser,hehe. Ser ikke for meg at jeg blir en kløpper å lage snurr på pakkebåndet etter torsdag.

Snubla over en bh på gulvet idag, den var liten, jeg drefsa den bare i søpla istedet for i skapet "sorry no need for you, hehe" Og flirte litt :briller2:

Må si jeg gleder meg til å handle snasent undertøy, i tynt fint stoff. Det som egentlig tar plass i undertøyskurven min er jo alle innleggene og polstringa. Tykke bhèr som bare i seg selv utgjør en størrelse eller to. Kan sy et lappeteppe av alt tøyet! What a life!

Nå blir det andre boller :husarbeid:

God førjulstid til deg!

Skal sende før/etterbilde til deg på msn,hvis du vil se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pussig!

Jeg har ikke bare nesten samme problem, har faktisk nøyaktig det samme. Jeg har også to katter, men det er hun ene som er verst.

Åh, nå begynner det å nærme seg. Skal pakke litt julegaver idag og få unna litt armøvelser,hehe. Ser ikke for meg at jeg blir en kløpper å lage snurr på pakkebåndet etter torsdag.

Snubla over en bh på gulvet idag, den var liten, jeg drefsa den bare i søpla istedet for i skapet "sorry no need for you, hehe" Og flirte litt  :briller2:

Må si jeg gleder meg til å handle snasent undertøy, i tynt fint stoff. Det som egentlig tar plass i undertøyskurven min er jo alle innleggene og polstringa. Tykke bhèr som bare i seg selv utgjør en størrelse eller to. Kan sy et lappeteppe av alt tøyet! What a life!

Nå blir det andre boller :husarbeid:

God førjulstid til deg!

Skal sende før/etterbilde til deg på msn,hvis du vil se.

Hehehe, samme her! ene pusen som er værst på tråkkinga.. hihi, morsomt :D

Er ikke på langt nær ferdig med julegavene jeg :( får ikke penger før i slutten av uken, så blir rolig shopping på meg kan du si :P

*flire* burde vel kanskje kaste mine bh'er jeg også.. bruker kun en av de jeg har, og de som ligger i skuffen er jo polstra til tusen*ler* ikke rart jeg aldri fryser på puppene *ler* nei uff, rett i søpla med de små slitne bh'ene ja..

Send gjerne bilder ;) Kan sende til deg jeg og om du vil

God førjulstid til deg også! :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Hehehe, samme her! ene pusen som er værst på tråkkinga.. hihi, morsomt :D

Er ikke på langt nær ferdig med julegavene jeg :( får ikke penger før i slutten av uken, så blir rolig shopping på meg kan du si :P

*flire* burde vel kanskje kaste mine bh'er jeg også.. bruker kun en av de jeg har, og de som ligger i skuffen er jo polstra til tusen*ler* ikke rart jeg aldri fryser på puppene *ler* nei uff, rett i søpla med de små slitne bh'ene ja..

Send gjerne bilder ;) Kan sende til deg jeg og om du vil

God førjulstid til deg også! :)

Klem

Ja jeg vil se bilder :hoppe: Er helt sikker på at det blir superbra resultat, er kjempespent på oss begge to!

Håper det ikke blir så vondt så lenge... Skal feire jul med svigefamilien i år og er så spent på pakkeåpninga! Det er noen som farer med skikkelige bamseklemmer der i gården, så jeg tror jeg må ta noen strategiske kjappe "tuuuusen tusen takk!!!" ropende fra andre enden av treet FØR klemmen kommer! Auauauau,tør ikke å tenke på det,hehe :ler:

Jeg har iallefall fått den beste julegaven!! Endelig pupper!! Weee!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg vil se bilder :hoppe:  Er helt sikker på at det blir superbra resultat, er kjempespent på oss begge to!

Håper det ikke blir så vondt så lenge... Skal feire jul med svigefamilien i år og er så spent på pakkeåpninga! Det er noen som farer med skikkelige bamseklemmer der i gården, så jeg tror jeg må ta noen strategiske kjappe "tuuuusen tusen takk!!!" ropende fra andre enden av treet FØR klemmen kommer! Auauauau,tør ikke å tenke på det,hehe :ler:

Jeg har iallefall fått den beste julegaven!! Endelig pupper!! Weee!!

Bilder skal det bli :legrine:

Jeg skal feire jul sammen med familien min i år (søster og hennes fam + stemoren min og broren min osv)

så de får bare holde seg unna med bamseklemmene.. kommer til å si ifra før jeg kommer at jeg er nyoperert og kan ikke bli most på vei inn døra.. hehehe

Jupp, nå er det spennende altså.. nå har jeg hentet to pakker med no tabletter, vet ikke helt hva som er hva men skal visst ta 4stk i morgen og 1 på torsdag.. Dette blir jo skumlere og skumlere.. hihi..

Håper det blir bra resultat, selvom jeg velger andre proteser enn hva kirurgen mente ville bli best...

Dette blir en suuuper julegave ja!!!! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke at han ikke er enig med mine ønsker, han sa bare hva han anbefalte. Han sier jo at dette her er mitt valg og jeg bestemmer selv  hvordan proteser og hva slags størrelse jeg vil ha..  Men han er ikke noe glad i høyprofil og det er jo kanskje fordi han liker ganske naturlige bryster og ikke silikonlooken..

Alt spørs jo på hvordan man er fra før av også.. Har man et bra utgangspunkt så er det jo ikke sikkert at de vil bli som en som kanskje hadde litt heng, men som tok samme proteser.

Jeg valgte høyprofil pga jeg ikke ville ha brede pupper, og fordi jeg har sett på en haug med før og etter-bilder, og flertall av  de jeg synes var finest var de med høyprofil.. Men smaken er jo som baken er den ikke? :D

Jeg skjønner hvorfor du har valgt som du gjorde, og jeg er enig i begrunnelsen din.. Jeg er ikke så smal som deg og mine er brede nok nå, så hvis du er smalere så får du nok en puppene i armhulene.. :)

Men det virker som du tar så lett på det å operere.. Du kunne jo f.eks ha sjekka ut en annen kirurg bare for å høre hva han hadde å si, det er ikke for ingenting det blir anbefalt å gå på tre konsultasjoner.. Slik at man har litt å velge mellom, både når det gjelder anbefalinger og den kirurgen man føler seg mest vel med.. Men du har jo allerede tatt et valg, og jeg er sikker på at resultatet blir kjempebra uansett :) De er veldig forsiktige med å operere noe de ikke kan stå for, for det er jo dårlig reklame, så hvis du hadde vært helt på jordet så hadde han vel nekta? :)

Lykke til jenter :) Det kommer til å gå kjempebra :) Misunner dere nesten litt, jeg husker da det var min tur :)

Kom hit og fortell oss hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Bilder skal det bli  :legrine:

Jeg skal feire jul sammen med familien min i år (søster og hennes fam + stemoren min og broren min osv)

så de får bare holde seg unna med bamseklemmene.. kommer til å si ifra før jeg kommer at jeg er nyoperert og kan ikke bli most på vei inn døra.. hehehe

Jupp, nå er det spennende altså.. nå har jeg hentet to pakker med no tabletter, vet ikke helt hva som er hva men skal visst ta 4stk i morgen og 1 på torsdag.. Dette blir jo skumlere og skumlere.. hihi..

Håper det blir bra resultat, selvom jeg velger andre proteser enn hva kirurgen mente ville bli best...

Dette blir en suuuper julegave ja!!!! :D:D

Jeg fikk en 2-tabl pakning med Azitromax som jeg skal ta imorgen kveld. Ingenting mer, unntatt pinex forte og hibiscrub da.

Kjøpte du hibiscrub? Kan ikke si at jeg gleder meg til "hel kroppsvask inkl håret" kvelden før OG operasjonsdagen. Håret kommer til å takke for seg,er helt avhengig av en god balsam for å kunne gre det,hehe:) :dusje:

Ja... Da er det bare imorgen igjen,så er det torsdag.

Håper at protesene du velger blir bra til deg! :) En ting er iallefall sikkert! Vi får drømmepuppene!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg fikk en 2-tabl pakning med Azitromax som jeg skal ta imorgen kveld. Ingenting mer, unntatt pinex forte og hibiscrub da.

Kjøpte du hibiscrub? Kan ikke si at jeg gleder meg til "hel kroppsvask inkl håret" kvelden før OG operasjonsdagen. Håret kommer til å takke for seg,er helt avhengig av en god balsam for å kunne gre det,hehe:) :dusje:

Ja... Da er det bare imorgen igjen,så er det torsdag.

Håper at protesene du velger blir bra til deg! :)  En ting er iallefall sikkert! Vi får drømmepuppene!!!!

Jeg har fått 3stk Azitromax.. 2stk i morgen og en operasjonsdagen + 20 stk diclofenac 2 stk i morgen og 1stk 3 ganger daglig etter operasjon...

Fikk hibiscrub av mamma, hun hadde visst litt igjen etter sin operasjon for litt siden..

Jeg skal bare vaske meg med den på torsdag jeg, og ikke håret, kun overkropp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Er det penicillin eller smertestillende du skal ta 1 tre ganger daglig? Hmm så rart at det er så ulik praksis, nå føler jeg meg plutselig litt ubeskytta! Kansje det er forskjell på mg..? Jeg har 500 mg, enn du? :overrasket:

Skal snakke med han på torsdag. Jeg skal foressten opereres kl 12, når skal du?

On our way to Boobieville! :reise:

Hehe,litt smånervøs humor her...kremt.

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det penicillin eller smertestillende du skal ta 1 tre ganger daglig? Hmm så rart at det er så ulik praksis, nå føler jeg meg plutselig litt ubeskytta! Kansje det er forskjell på mg..? Jeg har 500 mg, enn du? :overrasket:

Skal snakke med han på torsdag. Jeg skal foressten opereres kl 12, når skal du?

On our way to Boobieville!  :reise:

Hehe,litt smånervøs humor her...kremt.

Jeg aner ikke om det er smertestillende eller penicillin...*titte oppi pakningen*

Azitromax er 500mg 3tabl. Og diclofencac 50mg smertestillende og betennselsesdempende... Heheh, da vet jeg det :P

Åneida du, er nok ikke ubeskytta vettu, men er jo litt forskjellig praksis på alle klinikker tror jeg...

Jeg skal opereres 08.30.. Hyyyl, jeg er litt nervøs nå gitt... Men er greit å ha det så tidlig for da slipper jeg å tenke så lenge over at jeg ikke kan røyke.. heheh

BOOBIEVILLE!!! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LostSoul, du får ikke lov å røyke den dagen du blir operert, jeg benyttet det at jeg ikke hadde lyst på røyk i flere dager til å slutte... hvis du er motivert for det da.... så er det i hvertfall en god annledning. Jeg har vært røykfri (minus 4 trekk på et julebord som angres enormt!!!!) i 5 uker, og det har faktisk ikke vært halvparten så vanskelig som jeg trodde!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...