sjokkoring Skrevet 15. mars 2009 #7561 Skrevet 15. mars 2009 sjokoring: de var kjempeflotte!! takk, er strålende fornøyd!!
kairi Skrevet 15. mars 2009 #7562 Skrevet 15. mars 2009 Åhhh Jeg vil også gjerne se sjokkoring hvis det er greit ! Gjerne send^^
sjokkoring Skrevet 15. mars 2009 #7563 Skrevet 15. mars 2009 Åhhh Jeg vil også gjerne se sjokkoring hvis det er greit ! Gjerne send^^ selvsagt, send meg mailadresse på pm så sender jeg.
Bolligator Skrevet 15. mars 2009 #7564 Skrevet 15. mars 2009 Hei igjen! Jeg har tatt operasjon for ett år siden hos plastikkirurgene og er strålende fornøyd :-). Jeg tror at de er de billigste i Norge. De bruker nå en nye metode. Du kan google dem :-) Jess, det var de jeg og egentlig hadde bestemt meg for. Men det blir jo forferdelig plundrete når man bor så langt borte da.. :/
Bolligator Skrevet 15. mars 2009 #7565 Skrevet 15. mars 2009 Er det ingen her som har operert seg med slappe pupper som utgangspunkt og kan fortelle litt da?
Cienna Skrevet 15. mars 2009 #7566 Skrevet 15. mars 2009 Er det jeg også har. Jeg gikk med det båndet i 2 uker Kanon: Tusen takk. Veldig hyggelig å høre Jeg fikk beskjed om 10 dager...blir deilig å få alt av Når begynte du å trene igjen? De sa jeg kunne begynne å sparere på Tredemøllen igjen etter 14 dager...synes det er lenge å vente. Men i morgen ryker i det minste bandasjen! Spennende! Satser på å slippe mer smertestillende og betennelsesdempende...er skikkelig oppblåst i magen....fått sånn ballongmage...flere som slet med det?
sjokkoring Skrevet 15. mars 2009 #7567 Skrevet 15. mars 2009 Jeg fikk beskjed om 10 dager...blir deilig å få alt av Når begynte du å trene igjen? De sa jeg kunne begynne å sparere på Tredemøllen igjen etter 14 dager...synes det er lenge å vente. Men i morgen ryker i det minste bandasjen! Spennende! Satser på å slippe mer smertestillende og betennelsesdempende...er skikkelig oppblåst i magen....fått sånn ballongmage...flere som slet med det? Ja! Men magen blir heldigvis borte etterhvert...
sjokkoring Skrevet 16. mars 2009 #7570 Skrevet 16. mars 2009 Åhhh Jeg vil også gjerne se sjokkoring hvis det er greit ! Gjerne send^^ Sendt!
Varsio Skrevet 16. mars 2009 #7571 Skrevet 16. mars 2009 Sendt Har ikke mye vondt nei. Første 2 dagene var veeeeldig vonde, så gikk det gradvis bedre og bedre... Holdt for det meste sengen den første uken, og nå, 3 uker etter, er det litt ubehagelig innimellom, men mest pga stramt båndt og sports-bh... De var knallfine Hvilken str har du nå ca? Håper resultatet mitt blir like bra som hos deg;)
Varsio Skrevet 16. mars 2009 #7572 Skrevet 16. mars 2009 Hei igjen! Jeg har tatt operasjon for ett år siden hos plastikkirurgene og er strålende fornøyd :-). Jeg tror at de er de billigste i Norge. De bruker nå en nye metode. Du kan google dem :-) De var sykt billige :O Hvordan får de til å være så billige?
Toffee Skrevet 16. mars 2009 #7573 Skrevet 16. mars 2009 De var sykt billige :O Hvordan får de til å være så billige? Fjerning av brystproteser : u/kapselfjerning NOK.7.500,- m/kapselfjerning NOK.14.000,- Utskifting av proteser : m/runde proteser NOK.22.000,- m/anatomisk proteser NOK.23.000,- http://www.plastikkirurgene.no/default.pl?showPage=168 Jeg tror det er fordi de tar betalt for å fjerne protesene? Ser i hvertfall slik ut i følge prislista. Kjipt hvis man skulle få kapsling eller rett og slett bare vil ha de ut.
kairi Skrevet 16. mars 2009 #7574 Skrevet 16. mars 2009 Sendt! Åhhh ! De var kjempe fine! Så heldig du er!!! De så helt naturlige og flotte ut! ^^ Håper jeg også får så nydlige bryster som deg, hvis jeg er like heldig..
kairi Skrevet 16. mars 2009 #7575 Skrevet 16. mars 2009 De var sykt billige :O Hvordan får de til å være så billige? Oiiiii! Ja disse var veeeeldig billige.. nesten farlig billige.. Noen som har erfaring fra dette stedet? Tenk om de selger dem billige , fordi de ikke er like gode som på de andre klinikkene? Den prisen var hvertfall veldig mistenkelig..
sjokkoring Skrevet 16. mars 2009 #7576 Skrevet 16. mars 2009 De var knallfine Hvilken str har du nå ca? Håper resultatet mitt blir like bra som hos deg;) Kom akkurat hjem fra byen etter bh-prøving, kunne bruke 70c og d brukte 75a før op.
GGG Skrevet 16. mars 2009 #7577 Skrevet 16. mars 2009 Oiiiii! Ja disse var veeeeldig billige.. nesten farlig billige.. Noen som har erfaring fra dette stedet? Tenk om de selger dem billige , fordi de ikke er like gode som på de andre klinikkene? Den prisen var hvertfall veldig mistenkelig.. Jeg er veldig fornøyd med mine :-). Har gått bra hele veien inntil nå. Bare spør meg hvis du er i tvil :-)
GGG Skrevet 16. mars 2009 #7578 Skrevet 16. mars 2009 Er det ingen her som har operert seg med slappe pupper som utgangspunkt og kan fortelle litt da? Hei! Du kan se på bildene mine fra før og etter, mine var veldig slappe :-)
Varsio Skrevet 16. mars 2009 #7579 Skrevet 16. mars 2009 Da skal jeg opereres nå på torsdag :D Dette blir spennende altså. Kirurgen mente uti fra bildene mine at jeg har et godt utgangspunkt for et bra resultat. Så det er bra:) Han tror utifra bildene at 260-280 g vil være best, kanskje også 300. Men han må selvfølgelig vente til han ser de "live" Han sa også at jeg burde ha runde proteser og at de er moderate.. Og han sa at de burde være under muskelen..så da blir det nok sånn;) Herregud, torsdag!!!! *skummelt*
GGG Skrevet 16. mars 2009 #7580 Skrevet 16. mars 2009 Da skal jeg opereres nå på torsdag :D Dette blir spennende altså. Kirurgen mente uti fra bildene mine at jeg har et godt utgangspunkt for et bra resultat. Så det er bra:) Han tror utifra bildene at 260-280 g vil være best, kanskje også 300. Men han må selvfølgelig vente til han ser de "live" Han sa også at jeg burde ha runde proteser og at de er moderate.. Og han sa at de burde være under muskelen..så da blir det nok sånn;) Herregud, torsdag!!!! *skummelt* Lykke til, det går bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå