Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
sjokoring: de var kjempeflotte!!

takk, er strålende fornøyd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh Jeg vil også gjerne se sjokkoring hvis det er greit :) !

Gjerne send^^

Skrevet

Gjerne send^^

selvsagt, send meg mailadresse på pm så sender jeg.

Skrevet
Hei igjen! Jeg har tatt operasjon for ett år siden hos plastikkirurgene og er strålende fornøyd :-). Jeg tror at de er de billigste i Norge. De bruker nå en nye metode. Du kan google dem :-)

Jess, det var de jeg og egentlig hadde bestemt meg for.

Men det blir jo forferdelig plundrete når man bor så langt borte da.. :/

Skrevet

Er det ingen her som har operert seg med slappe pupper som utgangspunkt og kan fortelle litt da? :)

Skrevet
Er det jeg også har. Jeg gikk med det båndet i 2 uker :)

Kanon:

Tusen takk. Veldig hyggelig å høre :)

Jeg fikk beskjed om 10 dager...blir deilig å få alt av :)

Når begynte du å trene igjen? De sa jeg kunne begynne å sparere på Tredemøllen igjen etter 14 dager...synes det er lenge å vente. Men i morgen ryker i det minste bandasjen! Spennende!

Satser på å slippe mer smertestillende og betennelsesdempende...er skikkelig oppblåst i magen....fått sånn ballongmage...flere som slet med det?

Skrevet
Jeg fikk beskjed om 10 dager...blir deilig å få alt av :)

Når begynte du å trene igjen? De sa jeg kunne begynne å sparere på Tredemøllen igjen etter 14 dager...synes det er lenge å vente. Men i morgen ryker i det minste bandasjen! Spennende!

Satser på å slippe mer smertestillende og betennelsesdempende...er skikkelig oppblåst i magen....fått sånn ballongmage...flere som slet med det?

Ja! Men magen blir heldigvis borte etterhvert...

Skrevet

Gjerne send^^

Sendt! :)

Skrevet
Sendt :) Har ikke mye vondt nei. Første 2 dagene var veeeeldig vonde, så gikk det gradvis bedre og bedre... Holdt for det meste sengen den første uken, og nå, 3 uker etter, er det litt ubehagelig innimellom, men mest pga stramt båndt og sports-bh...

De var knallfine :)

Hvilken str har du nå ca? Håper resultatet mitt blir like bra som hos deg;)

Skrevet
Hei igjen! Jeg har tatt operasjon for ett år siden hos plastikkirurgene og er strålende fornøyd :-). Jeg tror at de er de billigste i Norge. De bruker nå en nye metode. Du kan google dem :-)

De var sykt billige :O

Hvordan får de til å være så billige?

Skrevet

Fjerning av brystproteser :

u/kapselfjerning NOK.7.500,-

m/kapselfjerning NOK.14.000,-

Utskifting av proteser :

m/runde proteser NOK.22.000,-

m/anatomisk proteser NOK.23.000,-

http://www.plastikkirurgene.no/default.pl?showPage=168

Jeg tror det er fordi de tar betalt for å fjerne protesene? Ser i hvertfall slik ut i følge prislista. Kjipt hvis man skulle få kapsling eller rett og slett bare vil ha de ut.

Skrevet
Sendt! :)

Åhhh ! De var kjempe fine! Så heldig du er!!! De så helt naturlige og flotte ut! ^^ Håper jeg også får så nydlige bryster som deg, hvis jeg er like heldig.. :smilbla:

Skrevet

Oiiiii! Ja disse var veeeeldig billige.. nesten farlig billige.. Noen som har erfaring fra dette stedet?

Tenk om de selger dem billige , fordi de ikke er like gode som på de andre klinikkene? Den prisen var hvertfall veldig mistenkelig..

Skrevet
De var knallfine :)

Hvilken str har du nå ca? Håper resultatet mitt blir like bra som hos deg;)

Kom akkurat hjem fra byen etter bh-prøving, kunne bruke 70c og d :) brukte 75a før op.

Skrevet
Oiiiii! Ja disse var veeeeldig billige.. nesten farlig billige.. Noen som har erfaring fra dette stedet?

Tenk om de selger dem billige , fordi de ikke er like gode som på de andre klinikkene? Den prisen var hvertfall veldig mistenkelig..

Jeg er veldig fornøyd med mine :-). Har gått bra hele veien inntil nå. Bare spør meg hvis du er i tvil :-)

Skrevet
Er det ingen her som har operert seg med slappe pupper som utgangspunkt og kan fortelle litt da? :)

Hei! Du kan se på bildene mine fra før og etter, mine var veldig slappe :-)

Skrevet

Da skal jeg opereres nå på torsdag :D

Dette blir spennende altså.

Kirurgen mente uti fra bildene mine at jeg har et godt utgangspunkt for et bra resultat. Så det er bra:) Han tror utifra bildene at 260-280 g vil være best, kanskje også 300. Men han må selvfølgelig vente til han ser de "live" ;)

Han sa også at jeg burde ha runde proteser og at de er moderate.. :) Og han sa at de burde være under muskelen..så da blir det nok sånn;)

Herregud, torsdag!!!! *skummelt*

Skrevet
Da skal jeg opereres nå på torsdag :D

Dette blir spennende altså.

Kirurgen mente uti fra bildene mine at jeg har et godt utgangspunkt for et bra resultat. Så det er bra:) Han tror utifra bildene at 260-280 g vil være best, kanskje også 300. Men han må selvfølgelig vente til han ser de "live" ;)

Han sa også at jeg burde ha runde proteser og at de er moderate.. :) Og han sa at de burde være under muskelen..så da blir det nok sånn;)

Herregud, torsdag!!!! *skummelt*

Lykke til, det går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...