Varsio Skrevet 14. mars 2009 #7541 Skrevet 14. mars 2009 Iffi, kan jeg spørre om du har barn? De sier at det ikke er noe problem å amme når man har silikon og at silikonet ikke påvirker på noen måte,altså man kan produsere morsmelk og silikonet går ikke over i melken.. Men er det altså ingen bivirkininger fra silikon? Som feks. mindre sjanse å produsere morsmelk i det hele tatt.. ? Hvis ikke, hvorfor er det da mange som venter med å ta silikon helt til de er ferdig å amme, og ta silikon etterpå hvis det uansett ikke hadde noen betydning? Varsio, jeg vet ikke om du bør ha dråpeformet eller high profile, det tror jeg legen kan svare på best utifra at han kan se formen på kroppen din.. Hvis du er veldig tynn er det best å ta under muskel, dette reduserer sjansen for ripping. Lykke til! Takk for svar Ang amming.. Jeg tror de fleste venter til etter amming pga at puppene kanskje kan forandre form og str? Bare tanker ut fra min side dette altså. Jeg har ammet to barn og fikk giga pupper den ene gangen..men de ble kjapt borte igjen ja. Sukk! Gleder meg til jeg får gigapupper igjen (alt som er større enn det jeg har nå er giga.. )
Iffi Skrevet 14. mars 2009 #7542 Skrevet 14. mars 2009 (endret) Varsio: Ja, jeg er kjempefornøyd med Fornebuklinikken! Har ingenting å klage på. Følte meg godt tatt i mot og følte meg veldig trygg på at alt gikk riktig for seg High profile og dråpeformet er ikke to sider av samme sak. Det er to helt forskjellige ting. Dråpeformet (også kalt anatomisk) er fasongen på protesen. Det finnes dråpeformet og det finnes rund. Høyprofil er også fasongen, men det har å gjøre med hvor høy protesen er. Se for deg to proteser som veier like mye og som ligger på et bord. Den med normal eller lav profil vil være større i omkrets, men lavere i høyde, mens den med høyprofil vil være høyere opp fra bordet og derfor også være mindre i omkrets. Anatomiske proteser skal gi et mer naturlig utseende, men komplikasjonene er større enn med runde proteser (fordi de kan snu seg). Høyprofil er for de som har smal brystkasse i forhold til hvor mange gram silikon de skal ha. Skulle jeg hatt vanlig profil ville det ikke vært plass til 300 gram på meg - for da ville puppene sittet langt ut forbi armene mine De fleste glamourmodeller med enorme pupper har høyprofil. Samtidig ser høyprofil mer naturlig ut på enkelte. Høyprofil er ikke det samme som "mer fremtrende" eller "unaturlig look". kairi: Nei, jeg har ingen barn. Grunnen til at mange nok venter til etter de har fått barn, er at brystene forandrer seg da uansett om man har silikon eller ikke. En operasjon er for å rette på brystene og få dem til å bli fine igjen, og hvis man bare ønsker én operasjon i løpet av livet så er det nok en fordel å vente til etter man har fått de barna man vil ha, for å være mer sikker på at man bare slipper unna med den ene operasjonen. Jeg håper å få barn en gang i fremtiden, og hva som vil skje med puppene mine da vet jeg jo ikke. Kanskje blir de stygge. Det er uansett ikke noe jeg bekymrer meg for nå, så lenge silikonen ikke er noe hinder for å kunne få barn, og det er det jo ikke I verste fall må jeg opereres på nytt, og det får jeg i såfall bare gjøre. Jeg ser ikke på det som noen krise, og i alle fall ikke nå før problemet har oppstått Endret 14. mars 2009 av Iffi
Varsio Skrevet 14. mars 2009 #7543 Skrevet 14. mars 2009 Varsio: Ja, jeg er kjempefornøyd med Fornebuklinikken! Har ingenting å klage på. Følte meg godt tatt i mot og følte meg veldig trygg på at alt gikk riktig for seg High profile og dråpeformet er ikke to sider av samme sak. Det er to helt forskjellige ting. Dråpeformet (også kalt anatomisk) er fasongen på protesen. Det finnes dråpeformet og det finnes rund. Høyprofil er også fasongen, men det har å gjøre med hvor høy protesen er. Se for deg to proteser som veier like mye og som ligger på et bord. Den med normal eller lav profil vil være større i omkrets, men lavere i høyde, mens den med høyprofil vil være høyere opp fra bordet og derfor også være mindre i omkrets. Anatomiske proteser skal gi et mer naturlig utseende, men komplikasjonene er større enn med runde proteser (fordi de kan snu seg). Høyprofil er for de som har smal brystkasse i forhold til hvor mange gram silikon de skal ha. Skulle jeg hatt vanlig profil ville det ikke vært plass til 300 gram på meg - for da ville puppene sittet langt ut forbi armene mine De fleste glamourmodeller med enorme pupper har høyprofil. Samtidig ser høyprofil mer naturlig ut på enkelte. Høyprofil er ikke det samme som "mer fremtrende" eller "unaturlig look". kairi: Nei, jeg har ingen barn. Grunnen til at mange nok venter til etter de har fått barn, er at brystene forandrer seg da uansett om man har silikon eller ikke. En operasjon er for å rette på brystene og få dem til å bli fine igjen, og hvis man bare ønsker én operasjon i løpet av livet så er det nok en fordel å vente til etter man har fått de barna man vil ha, for å være mer sikker på at man bare slipper unna med den ene operasjonen. Jeg håper å få barn en gang i fremtiden, og hva som vil skje med puppene mine da vet jeg jo ikke. Kanskje blir de stygge. Det er uansett ikke noe jeg bekymrer meg for nå, så lenge silikonen ikke er noe hinder for å kunne få barn, og det er det jo ikke I verste fall må jeg opereres på nytt, og det får jeg i såfall bare gjøre. Jeg ser ikke på det som noen krise, og i alle fall ikke nå før problemet har oppstått Tusen takk for svar Da får jeg høre hva legen anbefaler.. Men er det på bilde dine nye pupper? I såfall..LEKKERT! :D Sånne vil jeg også ha altså! Litt misunnelig hehe
Margot Skrevet 14. mars 2009 #7545 Skrevet 14. mars 2009 Hmmm, ja nå skal jeg straks opp på soverommet og ta bilder som jeg skal sende til Fornebuklinikken og Colosseum.. Bor i Nord-Norge, så kan dessverre ikke koste på meg konsultasjoner flere plasser, må bestemme meg etter å ha snakket med dem på tlf. Men regner med at det er helt safe og velge Fornebu eller Colosseum.. Har ikke tatt endelig avgjørelse enda, men bør jo det, det er bare det at jeg gruer meg til å si det til mannen min, for han er helt i mot dette. Men det er pga pengebruken da. Pluss at han ikke ser poenget.. Hyggelig forsåvidt, men han tar ikke hensyn til mine følelser/ønsker.. Derfor så utsetter jeg å sende avgårde bilder, og få bestilt konsultasjon og operasjon.. Men må jo få gjort det nå snart, ikke kult å måtte gå med såre pupper og sportsBH i juli da
Bolligator Skrevet 14. mars 2009 #7546 Skrevet 14. mars 2009 Ja, det er mine Tusen takk, hehe Oh my damn asså, det der var jo et helt utrolig grisebra resultat! *Kjempemisunnlig*
Bolligator Skrevet 14. mars 2009 #7547 Skrevet 14. mars 2009 Hmmm, ja nå skal jeg straks opp på soverommet og ta bilder som jeg skal sende til Fornebuklinikken og Colosseum.. Bor i Nord-Norge, så kan dessverre ikke koste på meg konsultasjoner flere plasser, må bestemme meg etter å ha snakket med dem på tlf. Men regner med at det er helt safe og velge Fornebu eller Colosseum.. Har ikke tatt endelig avgjørelse enda, men bør jo det, det er bare det at jeg gruer meg til å si det til mannen min, for han er helt i mot dette. Men det er pga pengebruken da. Pluss at han ikke ser poenget.. Hyggelig forsåvidt, men han tar ikke hensyn til mine følelser/ønsker.. Derfor så utsetter jeg å sende avgårde bilder, og få bestilt konsultasjon og operasjon.. Men må jo få gjort det nå snart, ikke kult å måtte gå med såre pupper og sportsBH i juli da Må bare spørre siden du bor i Nordnorge.. Noen grunn til at du ikke vil bruke en klinikk oppi her? Er kirurgene i nord av siste sortering, ellerno sånt? Lurer fordi jeg har bestilt meg konsultasjon på den nye (og eneste) klinikken i Bodø. Har googla de som fy uten å finne noe som helst omtale fra tidligere pasienter. Litt snodig..
GGG Skrevet 15. mars 2009 #7548 Skrevet 15. mars 2009 Må bare spørre siden du bor i Nordnorge.. Noen grunn til at du ikke vil bruke en klinikk oppi her? Er kirurgene i nord av siste sortering, ellerno sånt? Lurer fordi jeg har bestilt meg konsultasjon på den nye (og eneste) klinikken i Bodø. Har googla de som fy uten å finne noe som helst omtale fra tidligere pasienter. Litt snodig.. Hei! Jeg bor i Bodø også :-). Jeg syns at prisene er veldig høye i den nye klinikken :-(
Cienna Skrevet 15. mars 2009 #7549 Skrevet 15. mars 2009 Ja, det er mine Tusen takk, hehe Hvor lenge måtte du gå med støttebånd? Jeg har fått beskjed om 10 dager, men jeg har runde høyprofilerte...
Iffi Skrevet 15. mars 2009 #7550 Skrevet 15. mars 2009 Hvor lenge måtte du gå med støttebånd? Jeg har fått beskjed om 10 dager, men jeg har runde høyprofilerte... Er det jeg også har. Jeg gikk med det båndet i 2 uker Kanon: Tusen takk. Veldig hyggelig å høre
Toffee Skrevet 15. mars 2009 #7551 Skrevet 15. mars 2009 Så gøy med nye jenter her inne! Så det var snakk om å ta silikon før/etter amming, og i tillegg til de grunnene som er nevnt er kapsling også en risiko. Sjansen for myk eller hard kapsling blir større når man ammer med silikon, men marginen er ikke voldsomt stor. Det er nok mange av dem som velger å ta silikon til de er ferdig med å få barn, men det orket ikke jeg å vente 10-15 år på.
sjokkoring Skrevet 15. mars 2009 #7552 Skrevet 15. mars 2009 Hvis noen vil se bilder før/etter er det bare å si fra! Syns i grunn ikke bildene er helt rettferdige, de er så mye finere i virkeligheten!! Jeg er i allefall 3 uker postop i morgen, 1.64 høy, 54kg, a-cup fra før, 290cc anatomiske under muskel.
Toffee Skrevet 15. mars 2009 #7553 Skrevet 15. mars 2009 Hvis noen vil se bilder før/etter er det bare å si fra! Syns i grunn ikke bildene er helt rettferdige, de er så mye finere i virkeligheten!! Jeg er i allefall 3 uker postop i morgen, 1.64 høy, 54kg, a-cup fra før, 290cc anatomiske under muskel. Jeg vil gjerne se :D Tror du har mailen min?
sjokkoring Skrevet 15. mars 2009 #7554 Skrevet 15. mars 2009 Jeg vil gjerne se :D Tror du har mailen min? You got mail!
Bolligator Skrevet 15. mars 2009 #7555 Skrevet 15. mars 2009 Hei! Jeg bor i Bodø også :-). Jeg syns at prisene er veldig høye i den nye klinikken :-( Hoit, enda en bodøværing! Ja, det var ganske så dyrt. Har spekulert en god del på det der, og har kommet fram til at det er billigere å betale litt ekstra her oppe, enn å betale litt mindre for puppa i Oslo. Må jo ha flybilletter (gjerne et par da hvis du skal ha med deg mannlig anstand), hotell, drosje/buss/tog, mat osv osv. Dessuten går det jo an å håpe på at pris og kvalitet stemmer overens. Nå har jeg ihvertfall mjølka gubben for penger, så prisen får være det samme!
Varsio Skrevet 15. mars 2009 #7556 Skrevet 15. mars 2009 Hvis noen vil se bilder før/etter er det bare å si fra! Syns i grunn ikke bildene er helt rettferdige, de er så mye finere i virkeligheten!! Jeg er i allefall 3 uker postop i morgen, 1.64 høy, 54kg, a-cup fra før, 290cc anatomiske under muskel. Jeg vil gjerne se bilder Kan sende mailen på PM
GGG Skrevet 15. mars 2009 #7557 Skrevet 15. mars 2009 Hoit, enda en bodøværing! Ja, det var ganske så dyrt. Har spekulert en god del på det der, og har kommet fram til at det er billigere å betale litt ekstra her oppe, enn å betale litt mindre for puppa i Oslo. Må jo ha flybilletter (gjerne et par da hvis du skal ha med deg mannlig anstand), hotell, drosje/buss/tog, mat osv osv. Dessuten går det jo an å håpe på at pris og kvalitet stemmer overens. Nå har jeg ihvertfall mjølka gubben for penger, så prisen får være det samme! Hei igjen! Jeg har tatt operasjon for ett år siden hos plastikkirurgene og er strålende fornøyd :-). Jeg tror at de er de billigste i Norge. De bruker nå en nye metode. Du kan google dem :-)
sjokkoring Skrevet 15. mars 2009 #7558 Skrevet 15. mars 2009 Jeg vil gjerne se bilder Kan sende mailen på PM Sendt Har ikke mye vondt nei. Første 2 dagene var veeeeldig vonde, så gikk det gradvis bedre og bedre... Holdt for det meste sengen den første uken, og nå, 3 uker etter, er det litt ubehagelig innimellom, men mest pga stramt båndt og sports-bh...
*MEDUSA* Skrevet 15. mars 2009 #7559 Skrevet 15. mars 2009 Hei igjen! Jeg har tatt operasjon for ett år siden hos plastikkirurgene og er strålende fornøyd :-). Jeg tror at de er de billigste i Norge. De bruker nå en nye metode. Du kan google dem :-) De var vanvittig billige. Hmmm... Skulle visst det for et år siden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå