Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Jeg er ny her, men har smuglest på forumet siden september! Har hatt utrolig utbytte av å lese alle erfaringene deres! Jeg er 20 år, er 1.62 høy og veier 43 kilo. Jeg var på konsultasjon hos Eurocosmetic i Bergen i dag. Jeg var visst den tynneste pasienten de noen gang hadde hatt (som tilsier at jeg er veldig flatbrystet), og skal derfor ha små proteser, rundt 175-200 runde. Han var litt usikker på om jeg måtte ta under eller over muskel, men det får vi se! Det høres lite ut, men da jeg fikk prøve de i bh'en fikk jeg plutselig kjempesvære pupper, hehe! Skal opereres 11 juni, måtte vente litt siden jeg går på en medisin som vil påvirke healingen av arrene! Gleder meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mine er 2,5 uker nå, og syns det meste av hevelsen gikk ned i løpet av den første uken.. kan jo selvsagt hende de blir mindre en de er nå, men så lenge du ikke skal legge inn masse, vil jeg ikke tro det blir noe problem etter 1 uke. I allefall ingen som har komentert noe til meg.. men jeg går i hettejakker og med den stramme sports-bhen og båndet da..

Nå må det taes med at jeg er 1.64cm, 54kg og hadde fra før en liten a, men brukte masse innlegg i BH den siste tia for å få en "mykere" overgang.. er nå stor b, liten c tror jeg, la 290cc under muskel, anatomiske.

Hei, takk for svar Sjokkoring!

Vi er ikke så langt fra hverandre da, i kroppstype og str. Bortsett fra at jeg nok ikke blir å velge fullt så store innlegg (jeg er 1,60 og 50 kg). Har pleid å være en liten B, er nå en typisk A kanskje, etter to barn.. Så jeg vil egentlig bare ha tilbake de gamle puppene, som jo ikke var så store da. Ok, blir vel litt større enn før, må jo ta med litt pga magen har jo vokst litt utover :Nikke::glare:

Bra å høre at hevelsen og jumbosizen legger seg fort. Jeg blir nok også å stuffe litt ekstra samt begynne å gå i vide klær allerede nå. Det blir jo gøy, da er man liksom i gang og det hele blir mer virkelig :duskedame:

Ingen som har input i fht valget mellom Colosseum og Fornebu?

Får visst plass i april begge steder. Anbefalninger?

:skya:

Skrevet
Cienna, vet ikke om jeg skal trøste eller misunne deg.. Begge...! Gratulerer med nye boobs ! :tongue:

Har hørt at hevelsen er veldig stor de første dagene, etter hvert så blir de litt smalere, og noen mener faktisk at puppene blir for små! Lykke til! Håper de snart kommer i din riktige størrelse! :)

Takk søte deg :)

Fytti; natta var grusom og laaaaaang...sovnet og våknet annehver time, og kom meg ikke opp av sengen uten assistanse fra mannen. Så i dag tidlig tok jeg dyner og puter med meg på stuen. Er litt mer støtte i ryggen, siden jeg skal ligge litt høyt, og nå er jeg MYE bedre :)

Ingen smerter i brystet! Blir spennende å se når jeg kan komme meg opp og ned og bøye meg igjen...

Virker som om hevelsene begynner å slippe litt taket allerede...gleder meg til å se dem uten bandasje :)

Skrevet
Hei, takk for svar Sjokkoring!

Vi er ikke så langt fra hverandre da, i kroppstype og str. Bortsett fra at jeg nok ikke blir å velge fullt så store innlegg (jeg er 1,60 og 50 kg). Har pleid å være en liten B, er nå en typisk A kanskje, etter to barn.. Så jeg vil egentlig bare ha tilbake de gamle puppene, som jo ikke var så store da. Ok, blir vel litt større enn før, må jo ta med litt pga magen har jo vokst litt utover :Nikke::glare:

Bra å høre at hevelsen og jumbosizen legger seg fort. Jeg blir nok også å stuffe litt ekstra samt begynne å gå i vide klær allerede nå. Det blir jo gøy, da er man liksom i gang og det hele blir mer virkelig :duskedame:

Ingen som har input i fht valget mellom Colosseum og Fornebu?

Får visst plass i april begge steder. Anbefalninger?

:skya:

Jeg er kjempefornøyd med Colosseum....flinke mennesker som får deg til å føle deg rolig og avslappet...

Jeg kom inn, ble tegnet og tatt bilde av, ble lagt på "benken", de vasket meg inn med sprit, satte inn spøyten.....*Pofff* Så våknet jeg! Totalt blackout; plutselig sto mannen min over meg, og jeg lurte på når de skulle starte :) Han bare: Du er ferdig! Det var da jeg kikket ned og så to meloner stikke opp i lufta!

Var ute 40 min. etter :)

Skrevet
Jeg er kjempefornøyd med Colosseum....flinke mennesker som får deg til å føle deg rolig og avslappet...

Jeg kom inn, ble tegnet og tatt bilde av, ble lagt på "benken", de vasket meg inn med sprit, satte inn spøyten.....*Pofff* Så våknet jeg! Totalt blackout; plutselig sto mannen min over meg, og jeg lurte på når de skulle starte :) Han bare: Du er ferdig! Det var da jeg kikket ned og så to meloner stikke opp i lufta!

Var ute 40 min. etter :)

Jeg møtte opp i god tid før halv 8, og ble ikke henta før i 15 tia... så da har du vært heldig :)

Skrevet

Hei CeeCee og alle andre..

Jeg er 24 år, to barnsmor, og puppeløs :S Dette skal jeg nå gjøre noe med. Mest sannsynlig innen to uker.

Jeg har tenkt på dette i så mange år nå, og så skal det plutselig skje? Skummelt! Men kjempedeilig! Jeg gleder meg til en sommer uten å være flau over fordelene mine;)

Men en ting jeg har tenkt på. Hvor mye skal jeg putte inn? Vet at dere ikke kan svare meg på det altså, men hadde vært fint med en liten pekepinn.. ;)

Skal snakke med kirurg/lege og sånt først, så regner med litt hjelp av de til å finne riktig str... (?)

Uansett, jeg er 175 høy og veier 68-70 kg. Jeg fyller ikke en A engang:( Men bruker 70 A til vanlig da..med masse inni;)

Er det realistisk av meg å ønske en C? Er C for stort? For lite? Jeg vil ha pupper! Jeg vil de skal synes!! (dog ikke for mye, om dere skjønner)..

Klem fra meg :)

Skrevet

Colosseum vs. Fornebuklinikken ! Hvem er best? Begge er gode.. Nå blir det vanskelig å velge :ler:

Skrevet
Colosseum vs. Fornebuklinikken ! Hvem er best? Begge er gode.. Nå blir det vanskelig å velge :ler:

Jeg velger Fornebuklinikken, for den har jeg hørt mest om;) Har ikke hørt noe om den andre tror jeg.. hehe.

Kanskej ikke så mye hjelp ;)

Skrevet

Varsio... Satser selv på fornebu.. har også hørt mest om den. Når er det du skal opereres? Vet noen hvor lang ventetid som er på fornebu?

Skrevet

Jeg ble operert på colloseum for 8 dager siden. å er strålende fornøyd med mine nye kamerater.å er også veeeldig fornøyd med colloseum...snakka med kirurgen der 3 ggr. de operert armer og bryst på meg. å i mai skal jeg inn å operere lår. å måten jeg har blitt tatt imot på og oppfølging kan jeg ikke få rost nok. si som Dr Roald:"kanonbra"...(sendte han en sms dag 4 om spørsmål jeg hadde,å fikk svar med engang.på søndagskvelden..)

eneste jeg litt skuffet over nå, er att jeg skal ha tre operasjoner til og tror ikke colloseum har avtale med det offentlige om dekning av dette, så mulig jeg må finne ett annet sted og ta rygg,baken og hofter... noe jeg syns er veldig synd, da jeg såå gjerne vil att Dr Roald skal ta dette også. viktig å være trygg på den som skal skjære i deg...å han kan sakene sine.jeg lot han ta all avgjørelse når det gjaldt bryst. å tror ikkee jeg kunne fått finere "bubbiser" med det utgangspunktet jeg hadde...

Skrevet
Varsio... Satser selv på fornebu.. har også hørt mest om den. Når er det du skal opereres? Vet noen hvor lang ventetid som er på fornebu?

Jeg fikk egentlig konsultasjonstime 1 april, og kunne oppereres 2 uker etter det (om jeg forsto damen rett). Men jeg har fått det til før pga skolen.. Sendte bilder og skal snakke med kirurg neste uke..

De hadde ledig tid til operasjon i uke 12 og 13, men fullt uke 14 og stengt uke 15 (påske)..

Så syns ikke det var så lenge å vente egentkig..nå vet jeg ikke hvordan det vanligvis er da men ;)

Skrevet

Hallais alle puppedamer!

Hadde egentlig ikke tenkt å registrere meg her, men denne dagboka gjorde utslaget til slutt.

Jeg er en av dere som ønsker seg brystforstørrelse, og har allerede brukt en del tid på å lese meg opp om emnet. Har da selvfølgelig lest en god del her inne, og denne dagboka har hjulpet meg en hel masse.

Men nå er det omsider på tide å stille noen spørsmål, if you don't mind :)

Vel, saken lyder sådan:

Jeg har foretatt en enorm livsstilsendring for omlag 3 år siden, og har da mista maaange kilo (52 for å være nøyaktig). Og sammen med kiloene forsvant selvfølgelig puppene! Det har da resultert i veldig "tomme" pupper og alt for mye hud.

Jeg er bare 21 år gammel, og jeg synes IKKE det er koselig å ha pupper som en 50-åring med 7 unger. Har venta i det lengste med å t puppeproblemet mitt et steg videre, for å være sikker på at jeg klarte å ikke legge på meg igjen. Det føler jeg nå at jeg har bevist, og jeg er veldig klar for å fylle de opp igjen.

Så nå har jeg bestilt meg konsultasjonstime til tirsdag, og er så spent!

Men så lurer jeg så forferdelig på om det holder med kun brystforstørrelse. Om jeg i tillegg på ha løft, vil jo det bli en særdeles dyr affere, og på mange måter et nederlag for 21 år gamle pupper. Liker ikke tanken på å bli stemplet med hengepupper.

Etter å ha sett på noen før og etter -bilder, blei jeg litt mer optimistisk. Jeg så flere med omtrent samme utgangspunkt som meg, og da blei resultatet ganske bra med kun implantater.

Men nå er jeg forferdelig usikker igjen...

Trenger liksom noen holdepunkter før konsultasjonstimen. Er så forferdelig lenge å vente. Blir nesten hysterisk her jeg sitter. :P

Alle ord og kommentarer hjelper. Så hjeeelp?

Finnes det håp for meg og? :S

Skrevet

Vel Kanon, du har jo et veldig godt utgangspunkt å gå etter.. Hvis brystene dine er slappe betyr det at det er lettere å få silikonet på plass uten at du får stor sjanse for å få strekkmerker.. Kanskje bedre å få det unagjort isteden for å sitte å angre resten av livet for ikke å ha gjort det...

Skrevet

I dag klarte jeg å reise meg opp fra sengen med en gang UTEN hjelp!

*Seier!!!!*

Jepp...har tusset rundt her, uten smerter! Dette er digg! Om 2 dager får jeg endelig se de nye jentene( skal ta av bandasjen), men frem til da, får jeg bare nyte at de ser store, faste og runde ut....

(Er skikkelig nysgjerrig nå!)

Skrevet
I dag klarte jeg å reise meg opp fra sengen med en gang UTEN hjelp!

*Seier!!!!*

Jepp...har tusset rundt her, uten smerter! Dette er digg! Om 2 dager får jeg endelig se de nye jentene( skal ta av bandasjen), men frem til da, får jeg bare nyte at de ser store, faste og runde ut....

(Er skikkelig nysgjerrig nå!)

Grattis ;)

Det blir vel bare bedre og bedre nå :D (Jeg har ingen erfaring, så jeg vet ikke..men regner da med det er sånn det er? :P )

Skrevet
Vel Kanon, du har jo et veldig godt utgangspunkt å gå etter.. Hvis brystene dine er slappe betyr det at det er lettere å få silikonet på plass uten at du får stor sjanse for å få strekkmerker.. Kanskje bedre å få det unagjort isteden for å sitte å angre resten av livet for ikke å ha gjort det...

Det var godt å høre! Tusen takk for oppmuntrende svar! :)

Håper de blir fantastiske selv uten løft. Kanskje de løfter seg selv om jeg bare får fylt ut all unødvendig hud?

Det verste ville jo vært om resultatet blei gigantiske hengefotballer..

Menmen, er spent på å høre hva kirurgen sier.

Løft i tillegg har jeg rett og slett ikke råd til akkurat nå..

Skrevet
Det var godt å høre! Tusen takk for oppmuntrende svar! :)

Håper de blir fantastiske selv uten løft. Kanskje de løfter seg selv om jeg bare får fylt ut all unødvendig hud?

Det verste ville jo vært om resultatet blei gigantiske hengefotballer..

Menmen, er spent på å høre hva kirurgen sier.

Løft i tillegg har jeg rett og slett ikke råd til akkurat nå..

tviler på at noen kirurger vil gå med på å operere noe de selv ikke tror vil bli pent, og de har jo erfaring og kan nok forutsi i rimelig stor grad hvordan det blir etter operasjon.. de sier jo at det er ditt valg osv. om man f.eks vil operere giga svære, men de sier at de ikke tror det vil bli pent.. så jeg tror du bare kan ta det med ro og høre hva kirurgen sier :jepp:

Skrevet

Hei!

Oppdatering fra meg, som ble operert for 7 uker siden:

Er kjempefornøyd, har kjøpt masse nye bh-er og det ser ut som jeg endte opp på 70D. Akkurat som jeg ønsket, men jeg synes faktisk ikke de ser ut som D-cup. De ser mindre ut, synes jeg.

Det er godt å kunne kjøpe hvilke som helst bh-er uten å måtte tenke at puppene mine ser for små ut, eller at jeg må ha sånne med push-up og mye innlegg i.

Har ikke noe vondt, men mangler fortsatt litt følelse på undersiden av puppene.

Har fått vist meg frem i bikini (ferietur) og det føltes så fint :)

Er så glad for at jeg endelig tok steget og fikk lagt inn silikon. Men er også glad for at jeg ble gammel nok og trygg nok på meg selv til at jeg gjorde dette fordi jeg hadde LYST, og ikke fordi jeg følte det som et behov for å bedre på selvtillitten.

Er så fornøyd! :)

(Siden jeg ikke har skrevet her på en stund: 24 år, 162 cm, 44 kg, runde very high profile 300 gram under muskelen, Fornebuklinikken. Før 70B - nå 70D)

Skrevet
Hei!

Oppdatering fra meg, som ble operert for 7 uker siden:

Er kjempefornøyd, har kjøpt masse nye bh-er og det ser ut som jeg endte opp på 70D. Akkurat som jeg ønsket, men jeg synes faktisk ikke de ser ut som D-cup. De ser mindre ut, synes jeg.

Det er godt å kunne kjøpe hvilke som helst bh-er uten å måtte tenke at puppene mine ser for små ut, eller at jeg må ha sånne med push-up og mye innlegg i.

Har ikke noe vondt, men mangler fortsatt litt følelse på undersiden av puppene.

Har fått vist meg frem i bikini (ferietur) og det føltes så fint :)

Er så glad for at jeg endelig tok steget og fikk lagt inn silikon. Men er også glad for at jeg ble gammel nok og trygg nok på meg selv til at jeg gjorde dette fordi jeg hadde LYST, og ikke fordi jeg følte det som et behov for å bedre på selvtillitten.

Er så fornøyd! :)

(Siden jeg ikke har skrevet her på en stund: 24 år, 162 cm, 44 kg, runde very high profile 300 gram under muskelen, Fornebuklinikken. Før 70B - nå 70D)

Hei, grattis med nye pupper;)

Er du fornøyd med Fornebuklinikken? Jeg skal dit snart :)

Hva er "best" av dråpeformet og high profile? Og over eller under musklen?

Takker for svar :)

Skrevet

Iffi, kan jeg spørre om du har barn?

De sier at det ikke er noe problem å amme når man har silikon og at silikonet ikke påvirker på noen måte,altså man kan produsere morsmelk og silikonet går ikke over i melken..

Men er det altså ingen bivirkininger fra silikon? Som feks. mindre sjanse å produsere morsmelk i det hele tatt.. ?

Hvis ikke, hvorfor er det da mange som venter med å ta silikon helt til de er ferdig å amme, og ta silikon etterpå hvis det uansett ikke hadde noen betydning?

Varsio, jeg vet ikke om du bør ha dråpeformet eller high profile, det tror jeg legen kan svare på best utifra at han kan se formen på kroppen din.. Hvis du er veldig tynn er det best å ta under muskel, dette reduserer sjansen for ripping. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...