Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
I papirene som jeg fikk sendt med fra Nobel Clinic sto det at jeg måtte vente i 6 måneder med å bruke spiler/push-up bh!! Jeg spurte om dette da jeg var på kontroll, for det var mye lengre en jeg hadde forventet. Til svar fikk jeg at det ikke er så gunstig å bruke spiler/push-up når man har operert inn protese, og at man bør vente så lenge med å bruke bh, som løfter puppene.

Det var noe lignende en amerikansk kirurg svarte en annen på et forum. Han sa det var fordi lommen som implantatet ligger i, ikke er ferdig grodd før såpass lang tid.

Jeg bruker fortsatt sportsbh nå som puppene er to og en halv mnd, men hvis jeg skal noe spesielt, så tar jeg på meg en vanlig bh som lager kløft. Det vil kun være noen timer på kvelden, så jeg regner med det går bra.

Ville ikke gått med push upbh hver dag over lang tid, men så er det ikke nødvendig for meg med min "kjedelige" jobb :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det var noe lignende en amerikansk kirurg svarte en annen på et forum. Han sa det var fordi lommen som implantatet ligger i, ikke er ferdig grodd før såpass lang tid.

Jeg bruker fortsatt sportsbh nå som puppene er to og en halv mnd, men hvis jeg skal noe spesielt, så tar jeg på meg en vanlig bh som lager kløft. Det vil kun være noen timer på kvelden, så jeg regner med det går bra.

Ville ikke gått med push upbh hver dag over lang tid, men så er det ikke nødvendig for meg med min "kjedelige" jobb :P

Huff, jeg var litt uforsiktig på lørdag jeg.. :( Hadde på meg vanlig bh på lørdag, da jeg var i bursdag. Var jo meningen å ta den av når jeg kom hjem, men sovnet før det skjedde. Brenner litt i høyre pupp nå. Skal gi det noen dager, hvis det ikke har gått over da kontakter jeg PK. Mulig jeg har irritert en nerve eller noe, litt ekkelt.

Skrevet
Huff, jeg var litt uforsiktig på lørdag jeg.. :( Hadde på meg vanlig bh på lørdag, da jeg var i bursdag. Var jo meningen å ta den av når jeg kom hjem, men sovnet før det skjedde. Brenner litt i høyre pupp nå. Skal gi det noen dager, hvis det ikke har gått over da kontakter jeg PK. Mulig jeg har irritert en nerve eller noe, litt ekkelt.

Åh, har du fått vist fram dine nye pupper =D Det må ha vært gøy hihi.

Jeg vil tro at ingen skade er skjedd. Kan jo hende at den brennende følelsen bare kom tilfeldigvis når du brukte vanlig bh, men det er bra at du spør din PK hvis det ikke går over.

Bestandig best å være på den sikre siden så man ikke stresser seg i hjel med bekymringer :)

Gjest Christabelle
Skrevet

På onsdag er puppene mine to uker gamle, og alt har gått strykende!

Jeg merker ikke at jeg har operert engang, og har ligget på siden og sovet.

Kanskje ikke lurt eller? Hva kan skje? Kan de flytte seg?

Uansett; etter omtrent en uke byttet jeg teip fordi den var svart, og jeg tenkte at det kan ikke være bra.

EkKELT-ALERT: Teipen luktet ikke godt. Opplevde dere det?

Kjøpte Micropore, 2,5 mm. De hadde ikke mindre, men det er bedre med litt stor enn litt liten eller hva?

Nå dusjer jeg som vanlig og vasker håret som en helt!

Spørsmål: hvor ofte bytter dere teip? Jeg gjør det kanskje hver tredje dag.

Jeg skal på jobb igjen på lørdag. Går utifra at det kommer til å gå greit så lenge jeg klarer å huske at jeg ikke skal løfte noe tungt.

Skrevet
På onsdag er puppene mine to uker gamle, og alt har gått strykende!

Jeg merker ikke at jeg har operert engang, og har ligget på siden og sovet.

Kanskje ikke lurt eller? Hva kan skje? Kan de flytte seg?

Uansett; etter omtrent en uke byttet jeg teip fordi den var svart, og jeg tenkte at det kan ikke være bra.

EkKELT-ALERT: Teipen luktet ikke godt. Opplevde dere det?

Kjøpte Micropore, 2,5 mm. De hadde ikke mindre, men det er bedre med litt stor enn litt liten eller hva?

Nå dusjer jeg som vanlig og vasker håret som en helt!

Spørsmål: hvor ofte bytter dere teip? Jeg gjør det kanskje hver tredje dag.

Jeg skal på jobb igjen på lørdag. Går utifra at det kommer til å gå greit så lenge jeg klarer å huske at jeg ikke skal løfte noe tungt.

Jeg fikk beskjed av min PK om at det gikk fint å ligge på siden etter en uke, men det er i følge Fornebuklinikken. Ikke alle klinikker har samme "regler". To uker er ikke lang tid! Selv om du føler deg i god form og ikke har vondt, må du være forsiktig, spesielt når det gjelder løfting eller støt/slag mot brystene.

Når fikk du beskjed om å bytte teip? Er ikke en uke litt tidlig, med tanke på skorpen?

Da jeg skiftet teip etter to uker, var det litt sårpuss på den, men det var alt. Er ikke uvanlig at det er litt blod der heller. Men en svart teip som lukter vondt synes jeg høres litt skummelt ut! Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt PKen min og hørt med han eller henne. Heller være føre var :)

Mine er over to måneder nå, og jeg skifter teipen når den begynner å løsne. Sjelden det går over to uker. Er litt redd for at den skal "gli" vekk fra arret, så da kjører jeg litt "safe" i stedet.

Lykke til!

Gjest Christabelle
Skrevet
Jeg fikk beskjed av min PK om at det gikk fint å ligge på siden etter en uke, men det er i følge Fornebuklinikken. Ikke alle klinikker har samme "regler". To uker er ikke lang tid! Selv om du føler deg i god form og ikke har vondt, må du være forsiktig, spesielt når det gjelder løfting eller støt/slag mot brystene.

Når fikk du beskjed om å bytte teip? Er ikke en uke litt tidlig, med tanke på skorpen?

Da jeg skiftet teip etter to uker, var det litt sårpuss på den, men det var alt. Er ikke uvanlig at det er litt blod der heller. Men en svart teip som lukter vondt synes jeg høres litt skummelt ut! Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt PKen min og hørt med han eller henne. Heller være føre var :)

Mine er over to måneder nå, og jeg skifter teipen når den begynner å løsne. Sjelden det går over to uker. Er litt redd for at den skal "gli" vekk fra arret, så da kjører jeg litt "safe" i stedet.

Lykke til!

Hjelp! Vel, skaden er skjedd og jeg ser ikke at det er arr engang, bare en tynn strek. Det er helt fint nå, og teipen lukter ikke. Hehe :)

Mulig det er fordi teipen har vært våt, kombinert med diverse kroppsvæsker?

Da tror jeg at jeg tar en telefon til kirurgen/sykesøsteren i morgen og hører med de. Kjedelig å få et styggere arr enn nødvendig (selv om ingen ser det). =)

Tusen takk for svar forresten :)

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet

Hei jeg fyller 17 snart og vil spare penger slik at jeg kan ta silikon med en gang jeg fyller 18, har ikke lyst å gå en sommer til med mini pupper. men alle sier jeg kommer til og angre, men jeg tror virkelig ikke det. Jeg har a-cup, og mamma og storesøsteren min (20) har små pupper, og ja jeg ser ingen håp egentlig.

Det er vel ikke så sannsynlig at jeg kommer til å angre? brystene mine er skikkelig kompleks, det er mye jeg kunne fikset på kroppen min, men liker meg selv greit nok som jeg er, bortsett fra brystene. Jeg har litt former; rumpe, mage og hofter, og jeg føler at jeg virkelig trenger større pupper slik at det skal passe til resten av kroppen. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå jeg? jeg vil jo ikke angre, men jeg går ikke rundt i bikini og har ikke gjort det i flere år, bare pg denne kompleksen.

Jeg vil ha kanskje d-cup eller noe, alså en del større en det jeg har fra før av, men seriøst jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg tror personlig ikke jeg kommer til å angre viss operasjonen går som jeg håper på at brystene mine ser naturlig store ut.. skjønner ikke hvorfor man kan angre på det? og jeg vet så godt at brystene mine ikke kommer til å vokse, desutten hele fasongen på dem, æsj.

er det noen som har noen tanker om dette ? eller råd?

håper jeg skriver dette på riktig sted...

Skrevet

Oppdatering fra meg :)

Jeg var hos klinikk Stokkan i går jeg for å se hva de skulle gjøre.

Legen Ola Evjen sa at det som hadde skjedd var at noen reagerer litt på den selvoppløsende tråden. arret hadde grodd, og kroppen jobbet på spreng for å bryte ned trådene.. det som hadde hendt var at det var noen trådbiter den ikke fikk til å oppløse, derfor "spyttet" kroppen ut de trådrestene ved å lage et lite sår. Han plukket bort tråden( jeg så ikke det var der en gang:o) så sa han at det hverken skulle stripses og hvertfall ikke syes, men heldigvis hadde jeg strips bare to dager, så ingen skade selv. Vis man gjorde det, stengte man inne rester av mer tråd eller verk osv som måtte ut, vis ikke kunne det gå innover i brystet og skape infekjon.

Han renset såret! svei ja!!! så la han på sårsalve, deretter et microplaster. Fikk med meg 10 slike hjem og skal ¨få i den sårsalven etterpå nå. skulle dusje såret hver dag med såpe og huske å skylle ut, tørke det med hårføner på med sårsalve og plaster i to uker.

Når dette lukket seg og ble til arr... kunne han åpne det å sy sammen det på nytt om arret ble litt bredere enn resten :) gratis! men han mente dette ville trekke seg sammen selv da:) bra service synes jeg.

såret jeg snakker om er veldig lite altså, bare en halv cm lite skrubbsår på en måte akkurat i enden av arret på brystvorta :)

Skrevet

Hei damer.

Jeg er just blitt medlem på siden her. Jeg har siste dagen søkt rundt på nettet etter alt mulig som har med brystopr, innleggelse av silikon å gjøre, og snublet over denne siden. I sammenligning med mange andre forum, var dette den aller mest seriøse! :jepp:

Litt om meg: Jeg er 26 år, og har 2 barn. Alltid hatt små bryster, 70A. Vurdert tanken seriøst om silikon siden jeg var 17 år, men bestemte meg for at først barn og amming, før jeg gjør noe. Jeg ammet begge barna, og hadde enorm med melkeproduksjon. Dette har ført til at brytene mine nå er enda mindre, og henger. Noe løst skinn, men putter di i en push-up bh av 70 A med polstrete innlegg + silikonputer! Og enda greier jeg ikke å fylle den ut :tristbla: Seriøst, små pupper kan man trygt si.

Tok kontakt med div. klinikker forrige Torsdag, og en falt i smak. Nobel Clinic, Oslo. Har hatt to lange tlf. samtaler med di, sendt di bilder, og skal ha en ny tlf.samtale på Mandag. Planlegge en konsultasjon med PK. Har booket opr.stue 5 Juni. :) Dette i forbindelse med ferie. Må være 6 uker borte fra jobb. Så langt sa pk at jeg kvalifiserte til 14 dager sykemeld før ferie, ettersom brystene var så små at di hadde en medisinsk betegnelse, og da gyldighet hos nav. Jippi!

Leste litt på fornebuklinikken, og der var det en måte å regne seg fra til hvilken cup man var. A-cup var ca. 12 cm.i differanse. Vel... haha... jeg hadde knappe 6 cm!

Jaja, nok om meg nå.. Jeg bare skravler i vei jeg, mye på hjertet kan dere skjønne. Håper det er plass til en til her, og at jeg kan bidra med noe.

Gleder meg til å bli kjent med dere. :goodbye:

Sitter her nå med ett smil om munnen... Endelig skal drømmen bli virkelighet!

Skrevet

Hei alle sammen!

Nå har jeg lest veldig mye fra denne dagboken og dere har alle gitt meg kjempe mye fin informasjon! Så tusen takk alle sammen!

Jeg er 19 år, ca 1.71 cm høy, veier ca 54 kilo.. Ikke så veldig mye fett i meg nei.. Bruker 70A og jeg vuderer nå å legge inn ca 320 ml(spørs hva legen anbefaler) under muskel fordi jeg har veldig lite underlagsfett. Har jeg over muskel vil det nok se unaturlig ut og samtidig få større sjanser for å få ripping..

Håpet er å få en full C-cup og som jeg har lest er det anbefalt å legge inn litt ekstra ml hvis man skal ha silikon under muskel enn over muskel.. men samtidig er det veldig viktig for meg at brystene kommer til å se naturlige ut utifra kroppen min..

Legen vet best.. Har ikke bestilt time ennå , men håper på å få en time snart hos fornebuklinikken :)

Er usikker om jeg skal ha anatomiske eller runde.. De runde kan snurre rundt så mye de vil og likevel sitte på plass.. Anatomiske kan se mer naturlige ut, men hvis de beveger seg, vil de ikke sitte på plass..Hva tror dere er best?

Takker for svar!

Skrevet
Oppdatering fra meg :)

Jeg var hos klinikk Stokkan i går jeg for å se hva de skulle gjøre.

Legen Ola Evjen sa at det som hadde skjedd var at noen reagerer litt på den selvoppløsende tråden. arret hadde grodd, og kroppen jobbet på spreng for å bryte ned trådene.. det som hadde hendt var at det var noen trådbiter den ikke fikk til å oppløse, derfor "spyttet" kroppen ut de trådrestene ved å lage et lite sår. Han plukket bort tråden( jeg så ikke det var der en gang:o) så sa han at det hverken skulle stripses og hvertfall ikke syes, men heldigvis hadde jeg strips bare to dager, så ingen skade selv. Vis man gjorde det, stengte man inne rester av mer tråd eller verk osv som måtte ut, vis ikke kunne det gå innover i brystet og skape infekjon.

Han renset såret! svei ja!!! så la han på sårsalve, deretter et microplaster. Fikk med meg 10 slike hjem og skal ¨få i den sårsalven etterpå nå. skulle dusje såret hver dag med såpe og huske å skylle ut, tørke det med hårføner på med sårsalve og plaster i to uker.

Når dette lukket seg og ble til arr... kunne han åpne det å sy sammen det på nytt om arret ble litt bredere enn resten :) gratis! men han mente dette ville trekke seg sammen selv da:) bra service synes jeg.

såret jeg snakker om er veldig lite altså, bare en halv cm lite skrubbsår på en måte akkurat i enden av arret på brystvorta :)

Så flott at det ordnet seg!!!! Og at du fikk så bra service! Får håpe det trekker seg sammen selv.

Jeg opererte på Stokkan på fredag, og var kjempefornøyd med folka der. Synes de var kjempeflinke!

Brystene mine er ømme/hovne. Hvor lang tid tar det vanligvis før det gir seg?

Har ikke hatt noen plager i det hele tatt. Og håper det fortsetter slik.

Var på jobb igjen i dag, og det gikk ok.

Skrevet
Hei alle sammen!

Nå har jeg lest veldig mye fra denne dagboken og dere har alle gitt meg kjempe mye fin informasjon! Så tusen takk alle sammen!

Jeg er 19 år, ca 1.71 cm høy, veier ca 54 kilo.. Ikke så veldig mye fett i meg nei.. Bruker 70A og jeg vuderer nå å legge inn ca 320 ml(spørs hva legen anbefaler) under muskel fordi jeg har veldig lite underlagsfett. Har jeg over muskel vil det nok se unaturlig ut og samtidig få større sjanser for å få ripping..

Håpet er å få en full C-cup og som jeg har lest er det anbefalt å legge inn litt ekstra ml hvis man skal ha silikon under muskel enn over muskel.. men samtidig er det veldig viktig for meg at brystene kommer til å se naturlige ut utifra kroppen min..

Legen vet best.. Har ikke bestilt time ennå , men håper på å få en time snart hos fornebuklinikken :)

Er usikker om jeg skal ha anatomiske eller runde.. De runde kan snurre rundt så mye de vil og likevel sitte på plass.. Anatomiske kan se mer naturlige ut, men hvis de beveger seg, vil de ikke sitte på plass..Hva tror dere er best?

Takker for svar!

Jeg er 1.60+ og 55 kg, har også di samme tanker som deg. Under musker, ca 300 ml, meen.. anatomiske eller runde?

Er det slik at det er så stor bevegelighet på di runde modellene da? Det visste jeg ikke. Jeg antok at di hadde en nogenlude fast plass i hulrommet. (ser for meg di spinner rundt, hehe)

Er man etter det mest naturlige look, så vil jeg tro at di anatomiske vil passe best? Jeg overlater endelig størrelse og fason til p.k vil jeg tro. Jeg aner ikke. Ville vært hyggeløig å få hørt noen meninger om dette, fra dere erfarne damer.

Hvorfor valgte du fornebuklinikken kairi, om jeg kan spørre?

:)

Skrevet

Oi oi, her kommer det til stadighet nye folk :) Gratulerer med nye pupper christabelle. Vil bare anbefale at du ikke bytter teip så ofte, med mindre den ramler av, fordi det muligens ikke er bra for arrene å bli fiklet for mye med.

Jeg fikk beskjed om å skifte teip maks en gang i uken pga dette, slik at arrene blir finest mulig :)

Velkommen til dere også gull og fashionbabe.

Jeg ble selv operert på fornebuklinikken, mye pga garantien og at klinikken ligger svært nært der jeg bor. Alt har så langt gått strålende med meg, så jeg er veldig fornøyd.

Tror alltid det vil være fornøyde og misfornøyde uansett hvor man velger å operere seg, så her er det viktig at man selv avgjør hvor man føler seg best mottatt.

Jeg har lagt runde, veldig høyprofils implantater over muskel, og synes de ser svært naturlige ut, men det kan være fordi jeg startet med en b-cup, slik at jeg har noe brystvev som dekker implantatet :)

Kirurgen vet som regel hva som vil være best for din kropp, så jeg ville stolt på han.

Skrevet (endret)

Da er puppene 3 timer gamle...de ser MEGA store ut nå, men det går seg vel til :)

Foreløpig kjennes det ut som jeg er støl når jeg puster, og er fremdeles litt dopet...lurer på hvordan resten av dagen og natten blir...

Erfaringer dere vil dele om de første par dagene?

:)

(Måtte rette litt da hjenen ikke hang helt med i sted...)

Så nå har det gått noen timer til...når er all lokalbedøvelsen borte? Om det ikke blir verre enn dette, så er det jo ikke så ille :)

Endret av Cienna
Skrevet

Hei,

dette er mitt første innlegg her..

Jeg kommer til å bestemme meg i løpet av en uke eller to for om jeg skal ta steget..

Regner med jeg blir å gjøre det, har tenkt på det i noen år nå, og så fikk jeg plutselig endel penger så jeg tenker jo: nå eller aldri :jepp:

Har lest endel her inne, og funnet mye god informasjon! Flott side.

Likevel lurer jeg på:

- hvor lang tid har man hovne stooore pupper etter operasjonen? Tenkte å ta en ferieuke i forb. med operasjonen, men har ikke lyst å annonsere overfor verden at jeg har fått nye pupper, så lurer på hvor lenge de er forstørret?

Ikke aktuelt for meg å komme på jobb som dolly parton :sjenert:

-det står imellom Colosseumklinikken og Fornebu. Begge er vel bra? Colosseum har nesten ingen ventetid..

Blir veldig takknemlig for svar :hjerte:

Skrevet (endret)
Hei,

dette er mitt første innlegg her..

Jeg kommer til å bestemme meg i løpet av en uke eller to for om jeg skal ta steget..

Regner med jeg blir å gjøre det, har tenkt på det i noen år nå, og så fikk jeg plutselig endel penger så jeg tenker jo: nå eller aldri :jepp:

Har lest endel her inne, og funnet mye god informasjon! Flott side.

Likevel lurer jeg på:

- hvor lang tid har man hovne stooore pupper etter operasjonen? Tenkte å ta en ferieuke i forb. med operasjonen, men har ikke lyst å annonsere overfor verden at jeg har fått nye pupper, så lurer på hvor lenge de er forstørret?

Ikke aktuelt for meg å komme på jobb som dolly parton :sjenert:

-det står imellom Colosseumklinikken og Fornebu. Begge er vel bra? Colosseum har nesten ingen ventetid..

Blir veldig takknemlig for svar :hjerte:

mine er 2,5 uker nå, og syns det meste av hevelsen gikk ned i løpet av den første uken.. kan jo selvsagt hende de blir mindre en de er nå, men så lenge du ikke skal legge inn masse, vil jeg ikke tro det blir noe problem etter 1 uke. I allefall ingen som har komentert noe til meg.. men jeg går i hettejakker og med den stramme sports-bhen og båndet da..

Nå må det taes med at jeg er 1.64cm, 54kg og hadde fra før en liten a, men brukte masse innlegg i BH den siste tia for å få en "mykere" overgang.. er nå stor b, liten c tror jeg, la 290cc under muskel, anatomiske.

Endret av sjokkoring
Skrevet

Phu...litt tungt å puste nå...skikkelig øm i brystmusklene...er litt rart, for puppene er ikke ømme i det hele tatt. Føler heller ikke at de er sprengt...de er store, så håper de faller litt, men det er musklene som er sår.

Nå vet jeg ikke hvordan de ser ut enda, skal ta av bandasjen på mandag, men legen hoppet rundt og sa de ble fantastiske og utrolig flotte...jeg var neddopet, men mannen sa at han var veldig fornøyd med jobben! :)

Jeg er 173, veier 57 og tok 350 under muskelen...Tror jeg blir en full C, men nå ser det ut som D... :ler:

Jeg var på Colosseum Klinikken...kjempeflinke. Jeg kom inn, sovna, våknet med nye pupper og var ute av klinikken 40 min. etter op :)

Skrevet

Hvor mye krympet brystene deres etter op? Mine ser så store ut, at jeg nesten har litt panikk! Har sett på bilder med jenter på min str (både høyde/vekt/cup), og de ble veldig fine med 350...men jeg ser enorm ut!

*Trenger trøst og oppmuntring*

:sukk:

Skrevet

Hei Gull!

Jeg satser på fornebuklinikken fordi jeg har lest, undersøkt og hørt veldig mye bra fra denne klinikken, samtidig er det ikke så alt for langt unna der jeg bor !

Haha, tror ikke de runde ruller som et hjul på innsiden, men hvis en ulykke skulle forekomme, så er det vel sikrere å ha et rundt silikon enn en anatomisk.. ? Jeg lar legen bestemme formen som passer meg best, jeg liker uansett begge formene !

Har sett masse skrekkbilder fra personer som har tatt under muskelen...

At puppene sitter langt stramt oppe.

Hørt at det etter hvert legger seg ned etter muskelen har dempet seg og får en naturlig fasong etter måneder... men har det skjedd at noen aldri fikk den naturlige fasongen?

At puppene var fasthengt langt oppe hele tiden uten at den fikk sin naturlige heng?

Vet dere om hvor lang ventetid som er på fornebuklinikken? Fra å bestille første undersøkelsestime til operasjonsdagen.. Er det noen som vet ca vor lang tid det kan ta?

Skrevet

Cienna, vet ikke om jeg skal trøste eller misunne deg.. Begge...! Gratulerer med nye boobs ! :tongue:

Har hørt at hevelsen er veldig stor de første dagene, etter hvert så blir de litt smalere, og noen mener faktisk at puppene blir for små! Lykke til! Håper de snart kommer i din riktige størrelse! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...