Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen! I morgen kl 11 ligger jeg på operasjonsbordet :)

Gleder meg masse til endelig å få gjort dette. Men er spent på formen etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå er det ikke lenge igjen! I morgen kl 11 ligger jeg på operasjonsbordet :)

Gleder meg masse til endelig å få gjort dette. Men er spent på formen etterpå.

Lykke til Argo:)

Er 8uker siden jeg opererte er såå fornøyd! Gled deg:D

Skrevet
Lykke til Argo:)

Er 8uker siden jeg opererte er såå fornøyd! Gled deg:D

Ja nå er jeg ferdig :-) Er i topp form, ennå ;-) Og synes resultatet ser bra ut.

Nå skjønner jeg de som vil prøve bh`er og topper med en gang. Det vil jeg og :-) Men nå skal jeg bare ta det med ro og bli vartet opp av mannen. Og så får han ta seg av barn og hus :-)

Skrevet
Ja nå er jeg ferdig :-) Er i topp form, ennå ;-) Og synes resultatet ser bra ut.

Nå skjønner jeg de som vil prøve bh`er og topper med en gang. Det vil jeg og :-) Men nå skal jeg bare ta det med ro og bli vartet opp av mannen. Og så får han ta seg av barn og hus :-)

Åh, gratulerer så mye argo :) Husker jeg var i toppform samme dag som operasjonen, bortsett fra at jeg kastet opp. Dag to og dag tre derimot var ikke like gøy uten lokalbedøvelsen hehe...

Her sitter jeg med mine snart tre mnd gamle pupper, og enda har jeg ikke vist dem fram til andre enn samboeren hehe... Har ikke dukket opp en anledning til å vise dem fram enda gitt, men jeg hadde det gøy igår.

Prøvde min første nye bh jeg kjøpte da puppene var to uker gamle. En soft bh uten spiler hvor man kan ha stroppene bak nakken som en halterneck.

Jeg strammet stroppen bak halsen litt, og vips så kom puppene sammen og lagde den fine kløften =D

Første gang i hele mitt liv at puppene har vært borti hverandre, så nå skal jeg ut og finne en mutliway bh med litt push up.

Skrevet
Åh, gratulerer så mye argo :) Husker jeg var i toppform samme dag som operasjonen, bortsett fra at jeg kastet opp. Dag to og dag tre derimot var ikke like gøy uten lokalbedøvelsen hehe...

Her sitter jeg med mine snart tre mnd gamle pupper, og enda har jeg ikke vist dem fram til andre enn samboeren hehe... Har ikke dukket opp en anledning til å vise dem fram enda gitt, men jeg hadde det gøy igår.

Prøvde min første nye bh jeg kjøpte da puppene var to uker gamle. En soft bh uten spiler hvor man kan ha stroppene bak nakken som en halterneck.

Jeg strammet stroppen bak halsen litt, og vips så kom puppene sammen og lagde den fine kløften =D

Første gang i hele mitt liv at puppene har vært borti hverandre, så nå skal jeg ut og finne en mutliway bh med litt push up.

Hvor lenge må man vente får man kan bruke bh med spiler/push-up? Noen som vet?

Skrevet

Ja, det er et godt spørsmål. Det eneste som stod i mine papirer var at jeg måtte bruke sportsbh dag og natt i en mnd, og så burde jeg bruke bh så ofte som mulig etter det.

Stod visst ingenting om når man kunne bruke hvilken type bh. Har sett så utrolig mange forskjellige svar angående dette på andre forumer, så man blir ikke klok.

Jeg bruker kun vanlig spilebh når jeg skal ha litt ekstra fine klær. Ikke så vanskelig å bruke sportsbh hver dag når man jobber i barnehage med småbarn og trener etterpå hehe.

Skrevet
Ja, det er et godt spørsmål. Det eneste som stod i mine papirer var at jeg måtte bruke sportsbh dag og natt i en mnd, og så burde jeg bruke bh så ofte som mulig etter det.

Stod visst ingenting om når man kunne bruke hvilken type bh. Har sett så utrolig mange forskjellige svar angående dette på andre forumer, så man blir ikke klok.

Jeg bruker kun vanlig spilebh når jeg skal ha litt ekstra fine klær. Ikke så vanskelig å bruke sportsbh hver dag når man jobber i barnehage med småbarn og trener etterpå hehe.

Men er det ikke slik at puppene skal ha grodd på de første 6 ukene, slik at det ikke burde være noe problem og bruke push-up for en kveld på byen?

Skrevet

Hei.

Da har jeg sitti lest inne på dette forumet i 2 mnd.(da jeg fikk greie på att jeg fikk dekket innlegg)

så for 3 dager siden, ble jeg operert på colloseum klinikken av dr.roald. kjempedyktig kirurg.

jeg er 173 cm høy 72 kg hadde vel en liten a. 75a.

det ble lagt inn 300 ml og 325 ml. runde over muskel.

men nå sitter jeg her å kommet over de verste smertene, og har smugtitta noen ganger å har 100 spr tror jeg. å håper noen her inne kunne hjelpe meg med noe ta dette.

de to første dagene var jeg innmari fornøyd. men jo merjeg ser på de nå, jo deprimert blir jeg. nå hadde jeg iførste omg ingen pupper å er glad for att jeg har noe der. å gleder meg til ut å kjøpe bh `er.jeg fikk en bh på klinikken i str 85 b. hun mente den kunne vært 80b. men trang nok syns jeg.

problemet mitt nå tror jeg er att jeg ikke har noen aning om hva slags str jeg vil ende opp med. ønska meg en c. men hva vil da en sportsbh 85b tillsvare.?

å er det normalt att de forandre str?den ene puppen er jo en del størreblitt over natta.kan dette ha noe med att jeg har ligget på siden så tidlig? jeg titta på de nå, så liker jeg str på den som er størst.å det var den de la minst i??

dette blir innmari mye rot. jeg er egentlig bare lei meg å lurer på om hormoner blir påvirket av dette også? for ikke å snakke om ei innmari kort lunte....

nå skulle jeg jo bare være veldig glad. har gleda meg så masse til dette her. så ligger jeg her å surver....

å det med att jeg fikk dette dekket var att jeg vistnok hadde en medfødt feil.

kan man få dekket å få de litt større om man ikke helt fornøyd med det resultat som er i dag? nå vil det jo ta noen mnd før man ser endelig resultat.

håper noen kan hjelpe meg på svar på dette.for vondt å ha det slik over noe jeg har gleda meg så lenge til.

Skrevet

Hei hei :)

Hvordan går det med alle sammen?

Jeg var ute i går, mine er 4 uker. Hle dagen synes jeg det har prikket litt ekstra i den ene puppen. akkurat der de har sydd. Jeg la inn via nipplen:)

Så kl 4 om natta svei det plutselig som FAEN! og så ser jeg så hadde det sråtnet!! Det hørtes alvorlig ut da, men jeg ble ganske skremt. Måtte til legevakta på morran får å se hva de kunne gjøre.

Det visste seg at arret ikke hadde åpnet seg, det har jo grodd og stingene er borte, men det hadde kommet et overfladisk sår oppå arret igjen, noe som var vanlig.. Dette hadde ikke min PK sagt noe om så jeg ble jo redd, og trudde jeg måtte sy igjen det på nytt evt at de ikke syr igjen og at arret skal bli stygt.

Men legen klemte sammen såret og fikk ut værket, åsså renset han med sprit deretter stripset de igjen det.

Skal rett til klinikk stokkan på mandag å hære hva han sier ...

Skrevet

Oi lapez, det hørtes ekkelt ut. Håper det lar seg fikse med strips, så du slipper å gjøre noe drastisk, men man skulle tro at det ikke er noe farlig :)

Ikke noe gøy når det plutselig skjer slike ting som man ikke forventer. Får håpe din PK vet hva som må gjøres.

Godt at puppene dine ellers har det bra :) Ønsker deg lykke til i morgen.

Med meg går det bare bra, ikke skjedd noe uventet med puppene enda. Handlet meg en ny bh igår med litt push up og stropper som kan tas av eller festes rundt nakken. Var jammen gøy å prøve den under klær som viser kløft. Så herlig å endelig ha en kløft :D

Skrevet
Hei.

Da har jeg sitti lest inne på dette forumet i 2 mnd.(da jeg fikk greie på att jeg fikk dekket innlegg)

så for 3 dager siden, ble jeg operert på colloseum klinikken av dr.roald. kjempedyktig kirurg.

jeg er 173 cm høy 72 kg hadde vel en liten a. 75a.

det ble lagt inn 300 ml og 325 ml. runde over muskel.

men nå sitter jeg her å kommet over de verste smertene, og har smugtitta noen ganger å har 100 spr tror jeg. å håper noen her inne kunne hjelpe meg med noe ta dette.

de to første dagene var jeg innmari fornøyd. men jo merjeg ser på de nå, jo deprimert blir jeg. nå hadde jeg iførste omg ingen pupper å er glad for att jeg har noe der. å gleder meg til ut å kjøpe bh `er.jeg fikk en bh på klinikken i str 85 b. hun mente den kunne vært 80b. men trang nok syns jeg.

problemet mitt nå tror jeg er att jeg ikke har noen aning om hva slags str jeg vil ende opp med. ønska meg en c. men hva vil da en sportsbh 85b tillsvare.?

å er det normalt att de forandre str?den ene puppen er jo en del størreblitt over natta.kan dette ha noe med att jeg har ligget på siden så tidlig? jeg titta på de nå, så liker jeg str på den som er størst.å det var den de la minst i??

dette blir innmari mye rot. jeg er egentlig bare lei meg å lurer på om hormoner blir påvirket av dette også? for ikke å snakke om ei innmari kort lunte....

nå skulle jeg jo bare være veldig glad. har gleda meg så masse til dette her. så ligger jeg her å surver....

å det med att jeg fikk dette dekket var att jeg vistnok hadde en medfødt feil.

kan man få dekket å få de litt større om man ikke helt fornøyd med det resultat som er i dag? nå vil det jo ta noen mnd før man ser endelig resultat.

håper noen kan hjelpe meg på svar på dette.for vondt å ha det slik over noe jeg har gleda meg så lenge til.

Gratulerer med nye pupper :)

Først og fremst er det veldig vanlig at man er litt triste/rart humør etter en slik operasjon. Man får gjerne noen dager hvor humøret går opp og ned, men det blir bedre etterhvert som tiden går.

Angående strl så vil jo en 85B være det samme som 75D, så hvis du egentlig bruker 75 rundt, så ender du opp med store pupper.

Jeg startet med 75B, og fikk 280 og 325cc over muskel, veldig høy profil. Jeg er ca 160cm og veier 58kg, og har til nå endt opp med 70E (over to mnd nå)

Brukte tydeligvis feil størrelse rundt hehe :P

Sportsbhen jeg fikk etter operasjonen var i strl 75C, og den er en tanke liten kan man si. Ikke rart den presset mine hovne pupper hehe, men det var jo viktig at puppene fikk maksimal støtte den første tiden.

Jeg tror du kommer til å like puppene dine veldig godt når det har gått noen uker og du kan prøve en vanlig bh.

Vil anbefale deg på det sterkeste å bli målt i undertøysbutikk når puppene dine er helt ferdige :)

Skrevet

Er det noe håp for meg å ta en liten tur ut å spise på lørdag, når jeg opererer tidlig torsdag morgen?

Dere som tok under muskelen; Når var dere oppegående igjen?

Skrevet
Er det noe håp for meg å ta en liten tur ut å spise på lørdag, når jeg opererer tidlig torsdag morgen?

Hei.

Nå er jeg ganske fersk i gamet her da, men drister meg til å svare.da jeg er midt oppi det selv.jeg er selv 5 dag post op i dag, jeg tok over muskel.

du vil nok være veldig sliten,jeg drev med alt mulig rart fra dag1 til 3.men merka att jeg var innmari sliten, å skulle vel helst ha liggi på sofan å slappet av....smerter får du jo smertestilende for, men blir trøtt av de også da..så det er jo håp for at du kan det,men hvor stor glede av det?...smerter er jo individuelt,men vil tro att alle som vært i narkose å fått bedøvende midler vil trenge noe tid på att dette går ut av kroppen.

Skrevet
Gratulerer med nye pupper :)

Først og fremst er det veldig vanlig at man er litt triste/rart humør etter en slik operasjon. Man får gjerne noen dager hvor humøret går opp og ned, men det blir bedre etterhvert som tiden går.

Angående strl så vil jo en 85B være det samme som 75D, så hvis du egentlig bruker 75 rundt, så ender du opp med store pupper.

Jeg startet med 75B, og fikk 280 og 325cc over muskel, veldig høy profil. Jeg er ca 160cm og veier 58kg, og har til nå endt opp med 70E (over to mnd nå)

Brukte tydeligvis feil størrelse rundt hehe :P

Sportsbhen jeg fikk etter operasjonen var i strl 75C, og den er en tanke liten kan man si. Ikke rart den presset mine hovne pupper hehe, men det var jo viktig at puppene fikk maksimal støtte den første tiden.

Jeg tror du kommer til å like puppene dine veldig godt når det har gått noen uker og du kan prøve en vanlig bh.

Vil anbefale deg på det sterkeste å bli målt i undertøysbutikk når puppene dine er helt ferdige :)

Tusen takk for svar....:-) fryktelig vondt og sitte kjenne på sånne følelser da man endelig har fått det man har ønska seg så lenge.....

men har ett spørsmål. hva betyr cc? noen sier de lagt inn f.eks 300cc?

Skrevet

Jeg hadde i allefall aldri klart det, tok under muskel. Var med på butikken for å peke på hva jeg ville ha etter 3 dager, og kunne ikke komme fort nok tilbake til senga igjen.. Satt litt i sofaen med min kjære for å se på film på kvelden, men måtte gå å legge meg igjen etter ikke så lenge. Var i rimelig fin form etter 6 dager.

Skrevet

Forresten, vært å tatt sting i dag, og det viste seg at jeg reagerer litt på tapen. Er micropore jeg fikk etter operasjon regner jeg med. Dere som ikke har brukt micropore, hvilken tape har dere brukt?

Skrevet
Forresten, vært å tatt sting i dag, og det viste seg at jeg reagerer litt på tapen. Er micropore jeg fikk etter operasjon regner jeg med. Dere som ikke har brukt micropore, hvilken tape har dere brukt?

Jeg har brukt vanlig norges teip, den som puster! Funket veldig bra..

Skrevet
Tusen takk for svar....:-) fryktelig vondt og sitte kjenne på sånne følelser da man endelig har fått det man har ønska seg så lenge.....

men har ett spørsmål. hva betyr cc? noen sier de lagt inn f.eks 300cc?

Det er vel egentlig det samme som gram :) Tror i alle fall det er ganske likt.

Skrevet

I papirene som jeg fikk sendt med fra Nobel Clinic sto det at jeg måtte vente i 6 måneder med å bruke spiler/push-up bh!! Jeg spurte om dette da jeg var på kontroll, for det var mye lengre en jeg hadde forventet. Til svar fikk jeg at det ikke er så gunstig å bruke spiler/push-up når man har operert inn protese, og at man bør vente så lenge med å bruke bh, som løfter puppene.

Skrevet

Trodde en kunne gå i hvilke som helst BH etter de 6 ukene var omme jeg....men en trenger kanskje ikke å gå i push up hver dag lenger når en har silikon...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...