sjokkoring Skrevet 1. mars 2009 #7461 Skrevet 1. mars 2009 Hvor lenge er det siden du opererte? Jeg har så og si full følelse i begge puppene. Er et lite parti på oversiden av brystvortene som kjennes litt ømt ut, mer som om når du har vært hos tannlegen og bedøvelsen begynner å gå ut, men regner med at dette kommer seg etter hvert. Er 4uker siden jeg opererte... 1 uke i morgen tidlig.. og jeg har så og si ingen følelse..
lapez Skrevet 2. mars 2009 #7462 Skrevet 2. mars 2009 Hvordan går det damer? Mine er 4 uker i morgen og de er perfekte, ingen hevelse igjen, full feeling i begge bryst både selve puppen og nipplene mine har hatt på vanlig Bh to ganger, en gang ute på byen etter to uker og en gang nå i helgen, gikk kjempefint! jeg kjenner det går bra:) Hadde med sportsBh i vesken begge gangene ifall jeg skulle bli øm eller merke noe smerter, men neidaaaa:) Nå er det to uker til så brenner jeg sportsBhene hehehe
Rødtoppen86 Skrevet 2. mars 2009 #7463 Skrevet 2. mars 2009 Hvordan går det damer? Mine er 4 uker i morgen og de er perfekte, ingen hevelse igjen, full feeling i begge bryst både selve puppen og nipplene mine har hatt på vanlig Bh to ganger, en gang ute på byen etter to uker og en gang nå i helgen, gikk kjempefint! jeg kjenner det går bra:) Hadde med sportsBh i vesken begge gangene ifall jeg skulle bli øm eller merke noe smerter, men neidaaaa:) Nå er det to uker til så brenner jeg sportsBhene hehehe Hei hei Tenk at de er fire uker allerede. Så godt at det går bra med dem og at du ikke har noen smerter. Deilig å bare kunne nyte sine nye pupper mens man venter på sommeren. Jeg har enda ikke fått vist fram mine nye til noen andre enn kjæresten hehe... Har lyst på en skikkelig bh og topp som virkelig viser dem fram. Ingen som ser dem i treningsklær og sportsbh
pusurma Skrevet 2. mars 2009 #7464 Skrevet 2. mars 2009 Lurer litt på en ting.. Kjenner guttene forskjell? Si man møte en mann på byn og blir med han hjem, ville dere sagt at dere hadde silikon?(Hypotetisk spørsmål siden jeg har samboer, men er bare litt nysgjerrig på om noen som ikke vet at jeg har silikon hadde merket det;))
Toffee Skrevet 2. mars 2009 #7465 Skrevet 2. mars 2009 Lurer litt på en ting.. Kjenner guttene forskjell? Si man møte en mann på byn og blir med han hjem, ville dere sagt at dere hadde silikon?(Hypotetisk spørsmål siden jeg har samboer, men er bare litt nysgjerrig på om noen som ikke vet at jeg har silikon hadde merket det;)) Jeg tror det kommer ann på person til person. Har hørt at det er enklere å se forskjell, i og med at silikonpupper ikke beveger særlig på seg når man ligger. Om man har over under muskel har også litt å si, når protesen ligger "gjemt" under muskel og kjøtt kjennes det gjerne litt mykere ut. De protesene som blir operert i dag er jo blitt optimalisert gang på gang, og jeg vet om et par som kunne "lurt" gutta med sine silikonpupper. Mine er bare to måneder gamle, så får ikke snakket på egne vegne. Men både jeg, kjæresten og venninner er ganske overrasket over hvor myke de allerede har blitt
pusurma Skrevet 3. mars 2009 #7466 Skrevet 3. mars 2009 Mine er nå 1måned og egentlig ganske myke allerede. I følge kirurgen så tok det 6måneder før de var helt normalisert. Vil de forandre seg mye de neste månedene?
Toffee Skrevet 3. mars 2009 #7467 Skrevet 3. mars 2009 Mine er nå 1måned og egentlig ganske myke allerede. I følge kirurgen så tok det 6måneder før de var helt normalisert. Vil de forandre seg mye de neste månedene? Jeg har hørt at det kan ta opptil et år, men de forandrer seg mest den første måneden. Var nesten så jeg så forskjell fra dag til dag. De kommer til å se mer naturlige ut, og får litt mer "heng". Ikke hengepupper i den forstand, men at de synker litt mer. Men slik jeg har erfart, er ikke dette noe man legger merke til når det har gått over en måned, det går mer gradvis og naturlig for seg. Hvis du er flink til å ta bilder av dem, ser du kjempeforskjell etter hvert som månedene går
Rødtoppen86 Skrevet 3. mars 2009 #7468 Skrevet 3. mars 2009 Mine er over to mnd nå, og jeg merket stor forskjell etter en mnd angående mykhet, men enda en stor forskjell etter to mnd. Da begynte puppene endelig å bevege seg igjen hehe Når de var en mnd gamle, var de veldig myke, men satt som limt fast på kroppen. Nå er de supermyke og bevegelige, og samboeren er superoverrasket over hvor naturlig de føles
sjokkoring Skrevet 3. mars 2009 #7469 Skrevet 3. mars 2009 Mine er over to mnd nå, og jeg merket stor forskjell etter en mnd angående mykhet, men enda en stor forskjell etter to mnd. Da begynte puppene endelig å bevege seg igjen hehe Når de var en mnd gamle, var de veldig myke, men satt som limt fast på kroppen. Nå er de supermyke og bevegelige, og samboeren er superoverrasket over hvor naturlig de føles Hvor lang tid tok det før du så hvor store de ble? Altså, jeg vet en ikke ser det endelige utseende før etter et år, men når er den værste hevelsen over, så jeg kan begynne å måle størrelse...? *spent* Spurte op. sykepleieren da jeg var på 1 ukes kontroll om når jeg ville begynne å se hvordan de kom til å bli, sånn i forhold til at protesen ligger under muskel og jeg har lest det tar litt tid før de synker ordentlig ned, men hun mente de ikke kom til å synke lengre ned..
Rødtoppen86 Skrevet 3. mars 2009 #7470 Skrevet 3. mars 2009 Jeg tror mine er helt ferdige angående størrelse og slikt, men jeg har over muskel, de har ikke forandret seg så mye som proteser under muskel vil Slik jeg har sett det, så tar det gjerne noen mnd før man ser det endelige resultatet med under, men det varierer jo også fra person til person. Jeg ville nok ikke begynt å måle før minimum en mnd og det er for meg som har over muskel. Har sett så mange fantastiske forandringer hos folk med under når det har gått noen mnd. Hevelsen min var nok over når det var gått to-tre uker Bare å vente i spenning. Ikke sikkert du trenger så lang tid før du ser det endelige resultatet hehe
sjokkoring Skrevet 3. mars 2009 #7471 Skrevet 3. mars 2009 Jeg tror mine er helt ferdige angående størrelse og slikt, men jeg har over muskel, de har ikke forandret seg så mye som proteser under muskel vil Slik jeg har sett det, så tar det gjerne noen mnd før man ser det endelige resultatet med under, men det varierer jo også fra person til person. Jeg ville nok ikke begynt å måle før minimum en mnd og det er for meg som har over muskel. Har sett så mange fantastiske forandringer hos folk med under når det har gått noen mnd. Hevelsen min var nok over når det var gått to-tre uker Bare å vente i spenning. Ikke sikkert du trenger så lang tid før du ser det endelige resultatet hehe Noen puppe-damer her som har lagt under muskel som har erfaring om dette?
Cienna Skrevet 3. mars 2009 #7472 Skrevet 3. mars 2009 Hvilken sportsbehå vil dere anbefale til rund, høy profil, under muskel innlegg? Gjerne noen som ikke er så dyre, da jeg må hamstre en del av dem for de neste 6 ukene Og; Hvor lenge etter kan jeg begynne å gå på tredemølle igjen? Hihi; Bare en uke igjen!
sjokkoring Skrevet 4. mars 2009 #7473 Skrevet 4. mars 2009 Cienna: Vet ikke om det er noen sports-bher som passer bedre til noen typer jeg.. Jeg har anatomiske og bruker de fra cubus til 169 og er veldig fornøyd med de. Men til dere andre; når jeg reiser meg opp, særlig etter å ha sovet på natten eller har sittet i ro lenge, kjennes det ut som huden nede der stingene er på den ene puppen skal revne... Er så sinnsykt vondt at jeg utsetter å sette meg opp. Er dette vanlig? Er på dag 10. Går fort over bare jeg får satt meg opp/reist meg opp og bevegd meg litt.
dulsidala Skrevet 4. mars 2009 #7474 Skrevet 4. mars 2009 Hei! Har lest såpass mye her inne att burde skrive noe selv, ble operert på mandag morgen. La inn 385 under muskel, egentlig ganske mye men har så å si inget kjertelvev som følge av bivirkninger av medisiner. Så det er jaggu stramt og vondt! Men veldig fornøyd med resultatet så langt:) fikk på bh i går, og for første gang fylte en! Tar det lang tid før dere kan begynne å bruke armene igjen? To hunder her som syns det er forferdelig å vente til arbeidsdagen er over med å vente på tur. Men det tar nok sin tid før de får turene sine med meg igjen:)
lapez Skrevet 4. mars 2009 #7475 Skrevet 4. mars 2009 Lurer litt på en ting.. Kjenner guttene forskjell? Si man møte en mann på byn og blir med han hjem, ville dere sagt at dere hadde silikon?(Hypotetisk spørsmål siden jeg har samboer, men er bare litt nysgjerrig på om noen som ikke vet at jeg har silikon hadde merket det;)) Mine er kjempemyke!! Virkelig, kjæreste og bestevenninne mine sier det er sykt hvor ekte de føles, bare at de er faste som en 18 åring i tillegg da :)
pupper2009 Skrevet 4. mars 2009 #7476 Skrevet 4. mars 2009 Hei! Har vært innom såvidt her tidligere Skal opereres av Dr. Bugge i juni 2009 - gleder meg! Skal legge inn 300, anatomiske og under muskel. Er ofte inne og leser her, det er så bra at dette forumet finnes og at alle dere bruker det! Lapez: Har du tatt over eller under muskel, og hvor mye la du inn? De som har blitt operert av Bugge: hvor lenge måtte dere gå med slikt bånd over puppene? Et siste spørsmål: hvorfor velger de fleste silikon og ikke saltvann? Jeg spurte Dr. Bugge om det, men kan ikke huske hvorfor han svarte at han anbefalte silikon...
sjokkoring Skrevet 5. mars 2009 #7477 Skrevet 5. mars 2009 Hei! Har vært innom såvidt her tidligere Skal opereres av Dr. Bugge i juni 2009 - gleder meg! Skal legge inn 300, anatomiske og under muskel. Er ofte inne og leser her, det er så bra at dette forumet finnes og at alle dere bruker det! Lapez: Har du tatt over eller under muskel, og hvor mye la du inn? De som har blitt operert av Bugge: hvor lenge måtte dere gå med slikt bånd over puppene? Et siste spørsmål: hvorfor velger de fleste silikon og ikke saltvann? Jeg spurte Dr. Bugge om det, men kan ikke huske hvorfor han svarte at han anbefalte silikon... Hei! Jeg ble operert av Bugge for 10 dager siden. Grunnen til at han mente silikon var best var fordi det føles mer naturlig, og du kunne plutselig våkne en dag med en flat pupp pga det er ventil på saltvannsprotesene som kan bli ødelagte. Du må gå med bh og bånd i 6 uker.
lapez Skrevet 5. mars 2009 #7478 Skrevet 5. mars 2009 Hei! Har vært innom såvidt her tidligere Skal opereres av Dr. Bugge i juni 2009 - gleder meg! Skal legge inn 300, anatomiske og under muskel. Er ofte inne og leser her, det er så bra at dette forumet finnes og at alle dere bruker det! Lapez: Har du tatt over eller under muskel, og hvor mye la du inn? De som har blitt operert av Bugge: hvor lenge måtte dere gå med slikt bånd over puppene? Et siste spørsmål: hvorfor velger de fleste silikon og ikke saltvann? Jeg spurte Dr. Bugge om det, men kan ikke huske hvorfor han svarte at han anbefalte silikon... Jeg fikk 380g bak muskel Brukte aldri bånd, men sportsBh med en gang, som jeg må ha på i tre uker til. til sammen 6 uker... silikon føles ut som en fast myk herlig pupp, mens saltvannpupper er som en skvulpende vannseng:P hehehe har kjent!!
broadwaygirl Skrevet 5. mars 2009 #7479 Skrevet 5. mars 2009 Er det flere som fremdeles var litt hovne å såre i brystene etter 2,5 uker? Opplever spes at mine er det om morgenen etter å ha ligget stille på rygg en hel natt(ikke turt å ligge på siden enda) Føler en slags spreng en 5- 10 minutt etter jeg har stått opp, men det forsvinner ganske fort etter jeg har stått opp å fått beveget meg litt. plutselig fått super såre/følsomme brystvorter da... kan jo nesten ikke komme bort uten at det er ubehagelig... flere som har merket dette? Ellers synes jeg de mykner til, fremdeles ikke det jeg vil kalle myke, men forandringen kommer i allefall gradvis... hvor lenge gikk det med dere andre før puppene var blitt myke?? Takker for alle erfaringer og svar :0) Jeg har nettopp sluttet å være hoven, er ennå sår i puppene. Gjør innimellom vondt å komme nær brystvorten og underkant av bryst, gjorde vondt hele tiden tidligere.
broadwaygirl Skrevet 5. mars 2009 #7480 Skrevet 5. mars 2009 Hei! Har vært innom såvidt her tidligere Skal opereres av Dr. Bugge i juni 2009 - gleder meg! Skal legge inn 300, anatomiske og under muskel. Er ofte inne og leser her, det er så bra at dette forumet finnes og at alle dere bruker det! Lapez: Har du tatt over eller under muskel, og hvor mye la du inn? De som har blitt operert av Bugge: hvor lenge måtte dere gå med slikt bånd over puppene? Et siste spørsmål: hvorfor velger de fleste silikon og ikke saltvann? Jeg spurte Dr. Bugge om det, men kan ikke huske hvorfor han svarte at han anbefalte silikon... Jeg gikk med sånn bånd i 6uker, slik at implantene festet seg bedre nederst i brystet og ble mer naturlig (vet ikke om det var pga bhen var litt for stor, men etter operasjonen våknet jeg iallefall med sånn brystbånd). Grunnen til at jeg tok silikon var fordi det føles mer natrulig ut og fordi jeg tok dråpformet implanter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå