sjokkoring Skrevet 19. februar 2009 #7381 Skrevet 19. februar 2009 Fant frem papirene slik at jeg ikke sa noe feil her; "Vi anbefaler bruk av papirtape på arrene i ca. 3 mnd, for at arrene skal bli så pene som mulig. Du må bruke sports BH dag og natt, de 3 første ukene, deretter 3 uker på dagtid. Du må regne med å ta det med ro i en til to uker. Etter 4-6 uker er du 100% tilbake, slik du var før operasjon." Står det i papirene jeg fikk med meg. Spurte om sol, da sa han at jeg kunne ta sol etter 6-8 uker, men at arret ikke skulle ha sol før etter 6 mnd.
pusurma Skrevet 19. februar 2009 #7382 Skrevet 19. februar 2009 Jeg fikk beskjed om å ikke bruke spilebh første 6ukene, og tape arrene i 3måneder. Jo lenger man gjørt det jo bedre er det nok!! Første året skulle jeg også bruke solfaktor 35 på arrene når jeg solte meg, i tillegg til å dekke til med bikini/badedrakt(det var den toppløssolingen gitt;)) Men det er vel kanskje ikke lurt å bruke solkrem på arrene allerede nå Får vel vente noen uker til tror jeg... Men begynner å bli farlig blek:S
sjokkoring Skrevet 19. februar 2009 #7383 Skrevet 19. februar 2009 Jeg fikk beskjed om å ikke bruke spilebh første 6ukene, og tape arrene i 3måneder. Jo lenger man gjørt det jo bedre er det nok!! Første året skulle jeg også bruke solfaktor 35 på arrene når jeg solte meg, i tillegg til å dekke til med bikini/badedrakt(det var den toppløssolingen gitt;)) Men det er vel kanskje ikke lurt å bruke solkrem på arrene allerede nå Får vel vente noen uker til tror jeg... Men begynner å bli farlig blek:S selvbruner da?
Rødtoppen86 Skrevet 19. februar 2009 #7384 Skrevet 19. februar 2009 Jeg fikk beskjed om å teipe arrene i 2mnd og ikke få sol på dem på 6mnd, og heller ikke sol på puppene på 2mnd. Heldigvis ikke noe problem for meg nå midt på vinteren. Enda godt jeg ikke trenger å stresse med å bli brun, da jeg ikke blir det uansett *lol* Prøvde å ta sol noen ganger, men det gikk heller dårlig. Fikk skikkelig intenst kløe over hele kroppen, men ingen utslett. Ikke uten grunn jeg heter Rødtoppen =P Faktisk, så klarte jeg utrolig nok å få skille den sommeren som var, for det var første sommeren i sør-norge hvor sola utrolig nok skinner i motsetning til nord. Goddt å bo her nede ja. Men brun, det kommer jeg aldri til å bli så jeg får bare godta min hvite og fregnete hud med rødt hår :D Jeg hadde min første treningsøkt med overkroppen igår etter operasjonen. Det var nøyaktig to mnd siden, og det var litt uvant å strekke armene høyt, men jeg er i topp form idag. Kunne trene styrketrening etter 5-6uker, men jeg valgte å vente litt til.
aalayeth Skrevet 19. februar 2009 #7385 Skrevet 19. februar 2009 Jeg fikk beskjed om å teipe arrene i 2mnd og ikke få sol på dem på 6mnd, og heller ikke sol på puppene på 2mnd. Heldigvis ikke noe problem for meg nå midt på vinteren. Enda godt jeg ikke trenger å stresse med å bli brun, da jeg ikke blir det uansett *lol* Prøvde å ta sol noen ganger, men det gikk heller dårlig. Fikk skikkelig intenst kløe over hele kroppen, men ingen utslett. Ikke uten grunn jeg heter Rødtoppen =P Faktisk, så klarte jeg utrolig nok å få skille den sommeren som var, for det var første sommeren i sør-norge hvor sola utrolig nok skinner i motsetning til nord. Goddt å bo her nede ja. Men brun, det kommer jeg aldri til å bli så jeg får bare godta min hvite og fregnete hud med rødt hår :D Jeg hadde min første treningsøkt med overkroppen igår etter operasjonen. Det var nøyaktig to mnd siden, og det var litt uvant å strekke armene høyt, men jeg er i topp form idag. Kunne trene styrketrening etter 5-6uker, men jeg valgte å vente litt til. Høres Jeg tror jeg vet hvorfor du klødde så mye! Jeg måtte til legen fordi jeg klødde så sinnsykt mye at jeg ikke fikk sove. Overalt på kroppen og til og med inne i håndflatene, skjønte jo ingenting! Men tydeligvis var det middelet de sprayer solariumssengene med som trekker inn i porene når man ligger der og blir god og varm! Skummelt..
Rødtoppen86 Skrevet 19. februar 2009 #7386 Skrevet 19. februar 2009 Høres Jeg tror jeg vet hvorfor du klødde så mye! Jeg måtte til legen fordi jeg klødde så sinnsykt mye at jeg ikke fikk sove. Overalt på kroppen og til og med inne i håndflatene, skjønte jo ingenting! Men tydeligvis var det middelet de sprayer solariumssengene med som trekker inn i porene når man ligger der og blir god og varm! Skummelt.. Oi, ja det hørtes logisk ut når du sier det. Jeg har ømfintlig hud, så det er ikke rart hvis det er det som har skjedd. Var ihvertfall siste gang jeg tok sol for å si det slike hehe Fikk heller ikke sove og holdt på å bli gal og det var så rart når det ikke kom noe utslett. Takk for opplysningen Nå slipper jeg å lure på hva som skjedde
aalayeth Skrevet 19. februar 2009 #7387 Skrevet 19. februar 2009 Oi, ja det hørtes logisk ut når du sier det. Jeg har ømfintlig hud, så det er ikke rart hvis det er det som har skjedd. Var ihvertfall siste gang jeg tok sol for å si det slike hehe Fikk heller ikke sove og holdt på å bli gal og det var så rart når det ikke kom noe utslett. Takk for opplysningen Nå slipper jeg å lure på hva som skjedde Hehe, ja Jeg gikk på BioDrain samtidig, så jeg begynte jo å lure på om det var noe i de urtetablettene, men neida. Jeg har ikke vært i solarium siden heller! Men kanskje det bare er å ta med seg ei bøtte med vann neste gang? Hehe
pusurma Skrevet 19. februar 2009 #7388 Skrevet 19. februar 2009 Er litt skeptisk til selvbruningkrem, redd det skal bli ujevnt:/ Men noen som har prøvd betakaroten. Funker det eller blir man bare oransje?
lapez Skrevet 19. februar 2009 #7389 Skrevet 19. februar 2009 Jeg fikk beskjed om å teipe arrene i 2mnd og ikke få sol på dem på 6mnd, og heller ikke sol på puppene på 2mnd. Heldigvis ikke noe problem for meg nå midt på vinteren. Enda godt jeg ikke trenger å stresse med å bli brun, da jeg ikke blir det uansett *lol* Prøvde å ta sol noen ganger, men det gikk heller dårlig. Fikk skikkelig intenst kløe over hele kroppen, men ingen utslett. Ikke uten grunn jeg heter Rødtoppen =P Faktisk, så klarte jeg utrolig nok å få skille den sommeren som var, for det var første sommeren i sør-norge hvor sola utrolig nok skinner i motsetning til nord. Goddt å bo her nede ja. Men brun, det kommer jeg aldri til å bli så jeg får bare godta min hvite og fregnete hud med rødt hår :D Jeg hadde min første treningsøkt med overkroppen igår etter operasjonen. Det var nøyaktig to mnd siden, og det var litt uvant å strekke armene høyt, men jeg er i topp form idag. Kunne trene styrketrening etter 5-6uker, men jeg valgte å vente litt til. Om det er et ønske om å bli brun er det bare å begynne med melanotan Rødtoppen, da blir du også det. Jeg bruker det og har bare positivt å si om det. Pluss er ikke noe skadelig for huden osv:) Her er link fra de jeg kjøper fra:) http://www.solvaria.com/ å en link som forklarer litt mer om hudtyper osv: http://www.melanocorp.com/?gclid=CK_AwrDY6ZgCFQxbtAodDWPZ0w
lapez Skrevet 19. februar 2009 #7390 Skrevet 19. februar 2009 Når kan puppene være med på sexakten :????p hehehe Jeg savner at de er med!! Når kan man ta å klemme, tafse og kose med de :rødme: Mine er litt over to uker nå og jeg har ikke noen smerter i de lenger:D
sjokkoring Skrevet 19. februar 2009 #7391 Skrevet 19. februar 2009 Når kan puppene være med på sexakten :????p hehehe Jeg savner at de er med!! Når kan man ta å klemme, tafse og kose med de :rødme: Mine er litt over to uker nå og jeg har ikke noen smerter i de lenger:D spurte min PK om når man kunne ha sex igjen, (hadde med liste med det jeg lurte på, min kjære skrev ned sex som øverste punkt), han smilte litt nervøst, men svarte at det kunne jeg da ha med en gang.. men han sa ikke noe om når de nye fordelene kunne delta da.. men så lenge det ikke blir for voldsomt, eller vondt, burde det vel være ok? eller er det kanskje dumt siden ikke lommene til implantatene er helt grodd? er det forresten noen som vet hvem som skal massere, og hvem som ikke skal?
Rødtoppen86 Skrevet 20. februar 2009 #7392 Skrevet 20. februar 2009 Om det er et ønske om å bli brun er det bare å begynne med melanotan Rødtoppen, da blir du også det. Jeg bruker det og har bare positivt å si om det. Pluss er ikke noe skadelig for huden osv:) Her er link fra de jeg kjøper fra:) http://www.solvaria.com/ å en link som forklarer litt mer om hudtyper osv: http://www.melanocorp.com/?gclid=CK_AwrDY6ZgCFQxbtAodDWPZ0w Åja, det har jeg hørt mye om. Vurderte fram og tilbake i fjor, men kom fram til at det ikke er noe for meg. Er livredd for at noe skal gå galt, vet aldri hva som er i sprøytene, liker ikke sprøyter heller Er en skeptisk person jeg, men bra at det fungerer for deg Nei, jeg og min hvite hud får klare oss. Satser på at ingen bryr seg om den, men heller de nye puppene. Var gøy å være på stranden i fjor her nede i Bærum. Kan trygt si at jeg skilte meg ut =D Bare man bærer seg selv med stolthet, så får folk si hva de vil. Så bra at det går bra med puppene dine Kan tenke meg kjæresten er utålmodig etter å leke med dem. Det var ihvertfall min, men han må enda være litt forsiktig
V.S. Skrevet 20. februar 2009 #7393 Skrevet 20. februar 2009 Hei V.S.! Vi skal opereres samtidig! Hvor skal du? På op. dagen er det som nevnt lurt å ha en jakke-genser, så du slipper dra noe over hode.. Sminke/kremer osv. skal du ikke bruke hverken op. dag, eller dagen før. Du skal vaske deg med Hibiscrub op. dag og dagen før (ikke i håret), for at kroppen din skal være så fri for bakterier som mulig, slik at du minsker infeksjonsrisiko. Når du er dårligst, hvor vondt du har osv. er veldig individuelt, men du må regne med å ta det med ro i de første 2 ukene, så trappe gradvis opp etter hva som føles greit for deg. Damene her inne er jo så spente på de nye puppene at de drar på undertøysshopping før de kan skjære brød selv Narkose er noe de fleste omtaler som supert, "solgte de det her på gata hadde jeg blitt narkoman". Eneste som kan føles ubehagelig er veneflon, men sykepleieren som legger inn den på deg er sikkert dreven, og da går det som en drøm. Utover det er tipsene mine å handle klart det du trenger av plaster/smertestillende osv, og en ekstra sports BH, slik at du slipper bevege deg ut på shopping etter op. Jeg har tatt c-vitaminer for å bedre hudens elastitet i forkant, men stoppet med det 2 uker før for å minske blødningsfare, så nå tar jeg b-vit og zink (for arrtilheling) Jeg har også kjøpt lanolin, zinksalve , mepore og steristrips. Skal ta antibiotika dagen før inngrepet, og pinex forte 2timer før jeg skal møte på klinikken. Så har jeg planer om å vaske leiligheten dagen før, så det ikke trengs å gjøres på en stund, handle inn mat og godis osv., særlig is, og laste ned en haug jentete serier på datan som jeg kan ligge å se på. Fyller opp senga med puter, så har jeg kjøpt sånn datapute på ikea som er hard på den ene siden, og pute på den andre, så man kan ha på fanget i senga. Fikk jeg med alt nå tro? Heihei, tusen takk for svar! Jeg opererer på Colosseumklinikken Stavanger, hva med deg? kl? jeg har kl 11.
V.S. Skrevet 20. februar 2009 #7394 Skrevet 20. februar 2009 Når kan puppene være med på sexakten :????p hehehe Jeg savner at de er med!! Når kan man ta å klemme, tafse og kose med de :rødme: Mine er litt over to uker nå og jeg har ikke noen smerter i de lenger:D Hei, jeg må spørre deg om du har vanlig silikon eller anatomiske? er det profilbildet deg? siden du sa du hadde operert for 2 uker siden, og man bør ikke gå med bh før 6 uker etter..
lapez Skrevet 20. februar 2009 #7395 Skrevet 20. februar 2009 Hei, jeg må spørre deg om du har vanlig silikon eller anatomiske? er det profilbildet deg? siden du sa du hadde operert for 2 uker siden, og man bør ikke gå med bh før 6 uker etter.. Jupp, silikon, runde ... Ja det er mine, og jeg hadde den på to sek mens jeg tok bilde.. er fullt klar over det .
V.S. Skrevet 20. februar 2009 #7396 Skrevet 20. februar 2009 Jupp, silikon, runde ... Ja det er mine, og jeg hadde den på to sek mens jeg tok bilde.. er fullt klar over det . Ah, jeg bare lurte du er vel strålendes fornøyd? og hvordan er arrene nå?
lapez Skrevet 20. februar 2009 #7397 Skrevet 20. februar 2009 Ah, jeg bare lurte du er vel strålendes fornøyd? og hvordan er arrene nå? Virket nesten som du visste bedre enn meg osv:p og tro meg jeg har gjort min research i flere mnd før jeg gjorde det så det så Ja jeg er kjempefonøyd og de blir mykere å finere for hver dag som går Jeg har 380 i hver, en C-D cup i BH str. Arrene har jeg ikke sett enda, får har ikke tatt av teipen, men det synes gjennom at det er en tynn fin stripe i kanten langs det brune på areolan min å det ser veldig pent ut så langt! Skal bare være flink å ha på teipen leeenge så jeg får minst mulig synlig arr:) Kjempeglad jeg tok der å ikke under brystetm da det vil vises mye mer, er ikke serlig mnage som ser nipplen min
sjokkoring Skrevet 20. februar 2009 #7398 Skrevet 20. februar 2009 Heihei, tusen takk for svar! Jeg opererer på Colosseumklinikken Stavanger, hva med deg? kl? jeg har kl 11. Oseberg klinikken i tønsberg, kl 07:30...
broadwaygirl Skrevet 22. februar 2009 #7399 Skrevet 22. februar 2009 Nå har mine pupper blitt 6uker..Jeg er såå utrolig fornøyd:D Skal dra å shoppe nye bher til helgen, og få noen til å sjekke hvilken størrelse jeg har blitt. Er så happy for at jeg tok operasjonen:D
Argo Skrevet 22. februar 2009 #7400 Skrevet 22. februar 2009 Nå er det jammen meg bare 12 dager til operasjonen min!!! Godt tia går så fort :-) Når dere som har gjort det våknet fra narkosen, var dere kvalme? Hvordan var formen? Jeg gruer meg litt til den delen. Har hatt operasjon tidligere, og har da vært veldig kvalm etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå