Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Åå, jeg husker hvor spennende det var når det bare var ei uke igjen :) Plutselig var dagen der :) Kommer nok til å gå bra..

Mente du at de legger silikonen gjennom armhulen liksom? Eller misforstod jeg litt? Trodde det var bare saltvann som ble gjennom armhulen jeg, men kan hende at jeg misforstod :)

Ulempen med å ha store pupper er at det er vanskelig å finne bh'er som passer, så jeg er glad jeg har 70E/F, for da finner jeg iallefall noe fint på La Senza.. Og jo smalere du er jo vanskeligere er det å få tak i stor nok cup :)

Gled deg masse masse masse :) Du kommer nok ikke til å angre :)

Nei jeg mener at med lavprofil så blir puppene brede i stedenfor større i fronten, så hvis man tar for store så vil de blir så brede at de legger seg under armene,..

Men tror jeg har bestemt meg for høyprofil, for da får jeg den størrelsen jeg ønsker.. også har jeg snakket med en del med høyprofil og jeg synes de har skikkelig flotte pupper :D mange som sier at lavprofil legger seg mer ut mot sidene og at de ikke blir så struttende som med høyprofil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det har vært kjempenyttig å surfe nettet for før og etterbilder. Har fått mange tips, og synes vel egentlig at runde proteser er de fineste. Det er kanskje fordi at de gir et mer bimbolook he he...

Jeg er en ordinær A idag og håper å få en C etter operasjonen.

Men er litt i villrede om hvilke proteser jeg skal velge. Eller egentlig ikke. Jeg tror jeg går for gummibjørnimplantat, dvs cohesive gel. Dette implantatet er som myk gele og vil ikke lekke ut i kroppen dersom protesen skades. Jeg synes dette høres mye sikrere ut, da forskning også viser at det er mindre vanlig med hard kapsel også med disse.

Hvilke proteser har dere valgt? Og hvorfor?

Prøver å orientere meg som best jeg kan nå.

Har fått time til operasjon 3. januar :klappe: Så nå er det bare å få jula overstått før jeg endelig får drømmen min oppfyllt om å se flott ut i alle typer topper og klær - og ikke minst undertøy.

Gleder meg vanvittig, og misunner alle dere som har det verste overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg endelig får råd, kommer jeg til å velge saltvann. Det er det eneste som gis til kvinner i USA, såfremt de ikke har silikon fra før eller har vært gjennom enkel eller dobbel masektomi.

Lekker protesen, vil kroppen ikke ta skade av det. Den vil jo i utgangspunktet ikke gjøre det med silikon heller, da silikonen i dag er av en slik type at det legger seg rundt kapselen som dannes etter en operasjon. Men allikevel tenker jeg at det er en grunn til at FDA i USA har denne regelen. Jeg har uansett alltid hatt lyst på saltvann.

Jeg ønsker å legge dem inn under muskelen via armhulen. Da blir arret lite synlig og man slipper å kutte ligamenter som man ellers ville kuttet om man la implantatet over muskelen. Dessuten vil muskelen fungere som en støtte rundt implantatet. Rekonvalesensen er lenger og det tar lenger tid før implantatene synker dit de skal være, men jeg tror det er verdt det allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 4 dager så skal jeg legges under kniven..

Gruer meg litt jeg :sjenert: men gleder meg også... Gleder meg mest til smertene er over og jeg kan se resultatet.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

det er så gøy og lese om alle dere som skal opereres snart, husker så utrolig godt følelsen. og dagen kommer veldig fort:) så bare gled dere, men ha også i bakhodet at dere vil trenge mye hjelp til det meste de første dagene. jeg klarte ikke reise meg av senga selv en gang. og mamma vasket håret mitt i en uke;) er hvertfall utrolig godt og ha en kjæreste/samboer som hjelper til og tar seg av litt husvask, handling osv..

jeg la inn 230, og gikk bra en 70a-b og har nå en 70c.(i hm bher) jeg ville ikke ha særlig store, men sånn at jeg kunne føle meg kvinnelig, noe som stod til resten av kroppen min:) er glad jeg tok så mye/lite som jeg tok, de er perfekte til meg, og jeg syns ikke de er for små. kanskje jeg tar litt større senere;)

men når jeg kommer meg til oslo neste gang skal jeg komme meg til en ordentlig undertøysbutikk. kan noen anbefale noen? navn, hvor de ligger osv.

kjempe masse lykke til til dere alle, både til operasjonen og tiden etterpå!! håper virkelig alle blir like fornøyd som jeg foreløpig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil absolutt anbefale deg å ta turen til La Lina på St.Hanshaugen. De har veldig mange fornøyde jenter/kvinner fra KG! :-D Jeg er en av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg mener at med lavprofil så blir puppene brede i stedenfor større i fronten, så hvis man tar for store så vil de blir så brede at de legger seg under armene,..

Men tror jeg har bestemt meg for høyprofil, for da får jeg den størrelsen jeg ønsker.. også har jeg snakket med en del med høyprofil og jeg synes de har skikkelig flotte pupper :D mange som sier at lavprofil legger seg mer ut mot sidene og at de ikke blir så struttende som med høyprofil...

Da skjønner jeg :) Kunne ikke hatt så mye mer i lavprofil jeg heller, siden de stikker litt ut på siden allerede nå.. Husk at har lagt inn 525ml i høyprofil, og hun har vært på en annen klinikk som tippa at hun hadde lagt inn 400.. Så de kommer til å se mindre ut.. Og det bildet du la ut her, det er høyprofil. Definer struttepupp forresten, jeg synes puppene mine strutter like mye som de fleste andres, bortsett fra at de ikke går inn igjen ved roten :P

Jeg synes det har vært kjempenyttig å surfe nettet for før og etterbilder. Har fått mange tips, og synes vel egentlig at runde proteser er de fineste. Det er kanskje fordi at de gir et mer bimbolook he he...

Jeg er en ordinær A idag og håper å få en C etter operasjonen.

Men er litt i villrede om hvilke proteser jeg skal velge. Eller egentlig ikke. Jeg tror jeg går for gummibjørnimplantat, dvs cohesive gel. Dette implantatet er som myk gele og vil ikke lekke ut i kroppen dersom protesen skades. Jeg synes dette høres mye sikrere ut, da forskning også viser at det er mindre vanlig med hard kapsel også med disse.

Hvilke proteser har dere valgt? Og hvorfor?

Prøver å orientere meg som best jeg kan nå.

Har fått time til operasjon 3. januar  :klappe:  Så nå er det bare å få jula overstått før jeg endelig får drømmen min oppfyllt om å se flott ut i alle typer topper og klær - og ikke minst undertøy.

Gleder meg vanvittig, og misunner alle dere som har det verste overstått.

Jeg har også cohesive implantater, ru overflate, runde, lav profil, 325cc.. Klinikken jeg opererte på brukte bare cohesive, siden han kirurgen mente at disse var de beste på markedet i dag. Så jeg hadde ikke noe valg sånn sett, jeg valgte runde siden jeg hadde mye brystvev og ville ha litt silikonlook, dessuten hadde jeg måttet gå mye høyere med størrelse når det gjelder anatomiske.. Jeg gikk fra 70C/D til 70E/F, så jeg er kjempefornøyd :)

Lykke til :)

Jeg vil også anbefale LaLina, men jeg handler også på La Senza (etter å ha sjekka størrelse på LaLina, for de er flinkere til det..) Men studentøkonomien min sier at jeg ikke har råd til å betale 600 kr for en bh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere i Bergen, så ta turen innom Netty som ligger ved strandkaien. De er kjempeflinke og har rimeligere bh'er også. Der går det faktisk an å få en BH til 300 kroner.

Jeg er fast kunde der og har bare positivt å si om de som jobber der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg :) Kunne ikke hatt så mye mer i lavprofil jeg heller, siden de stikker litt ut på siden allerede nå.. Husk at har lagt inn 525ml i høyprofil, og hun har vært på en annen klinikk som tippa at hun hadde lagt inn 400.. Så de kommer til å se mindre ut.. Og det bildet du la ut her, det er høyprofil. Definer struttepupp forresten, jeg synes puppene mine strutter like mye som de fleste andres, bortsett fra at de ikke går inn igjen ved roten :P

med struttepupp mener jeg at de er nesten like fyldige oppe som nede og at de på en måte står ganske så rett ut..(altså silikonlooken), som jeg viste på det blidet jeg la ut... men det er jo ikke så viktig, men jeg vil bare ikke ha puppene under armen, så derfor tror jeg høyprofil er best ettersom jeg er ganske så smal..

Men om Ayna Kristiansen har lagt inn 525 UNDER muskel, så er det ikke rart om de ser mindre ut da... nå vet ikke jeg om hun har gjort over eller under, men en jeg kjenner som har lagt 400 over muskel i høyprofil, har stoore pupper og hun er både høyere og bredere enn meg...

Jeg skal legge over muskel i hvertfall og som kirurgen sa, så vil den størrelsen jeg ser med prøveproteser i bh'n være akkuratt den størrelsen jeg får!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også cohesive implantater, ru overflate, runde, lav profil, 325cc.. Klinikken jeg opererte på brukte bare cohesive, siden han kirurgen mente at disse var de beste på markedet i dag. Så jeg hadde ikke noe valg sånn sett, jeg valgte runde siden jeg hadde mye brystvev og ville ha litt silikonlook, dessuten hadde jeg måttet gå mye høyere med størrelse når det gjelder anatomiske.. Jeg gikk fra 70C/D til 70E/F, så jeg er kjempefornøyd :)

Lykke til :)

Hei igjen. Hvilken klinikk brukte du? Skal bruke Pilestredet Park jeg. Kirurgen der virket flink, og jeg lurer på om du har brukt de??

Er puppene dine myke og kjennes naturlige, eller blir de fastere i konsistensen med Cohesive gel? Jeg skal ta under muskel, og ønsker meg selvsagt myke bryster som føles naturlige. (Hvem gjør vel ikke det...)

Er også i tenkeboksen ang. saltvann, men da må jeg bytte klinikk. Dessuten har jeg hørt at saltvannet kan lekke etterhvert og minske brystene? Så jeg holder meg nok til gummibjørnimplantatet.

Er også spent på om arrene er blitt pene.

Har lest at de blir noe lengre med disse protesene, så viktig at de skjules godt.

Adventklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Jeg tenker, det er bare 4 dager igjen og tankene farer avgårde.

Kan jeg spørre dere, hvor mange kjenner dere med implantater i brystene, og hvor mange av dem igjen har hatt problemer med dette (og evnt hvilke probl)?

Jeg kjenner selv 4 stk, samtlige er bare fornøyd.

Avgjørelsen jeg har tatt, er gjennomtenkt, og jeg gleder meg til å gjennomføre det, men tror det er normalt å kjenne seg litt usikker sånn like før operasjonen.

Men er bare kjemperedd for at det skal gå helt på trynet og jeg må fjerne de etter 3 mnd. Hva sier dere? Jeg vet evnt farer og komplikasjoner mht inngrepet, men akkurat nå vil jeg bare vite hvor mange dere kjenner som det gikk skit med, og de som er fornøyde.

:kose:

mulig jeg bare trenger å høre at det går bra... begynner å få litt "reisefeber" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker, det er bare 4 dager igjen og tankene farer avgårde.

Kan jeg spørre dere, hvor mange kjenner dere med implantater i brystene, og hvor mange av dem igjen har hatt problemer med dette (og evnt hvilke probl)?

Jeg kjenner selv 4 stk, samtlige er bare fornøyd.

Avgjørelsen jeg har tatt, er gjennomtenkt, og jeg gleder meg til å gjennomføre det, men tror det er normalt å kjenne seg litt usikker sånn like før operasjonen.

Men er bare kjemperedd for at det skal gå helt på trynet og jeg må fjerne de etter 3 mnd. Hva sier dere? Jeg vet evnt farer og komplikasjoner mht inngrepet, men akkurat nå vil jeg bare vite hvor mange dere kjenner som det gikk skit med, og de som er fornøyde.

:kose: 

mulig jeg bare trenger å høre at det går bra... begynner å få litt "reisefeber" her.

Du er ikke den eneste som har "reisefeber".. er litt usikker selv nå jeg, siden det bare er 4 dager igjen... men de jeg vet om som har det, har det gått bra med iallefall...

men hvis du vil prate så kan du legge meg til msn, så kan vi grue oss litt sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ElCaramba

Ja det kan jeg godt gjøre, men har ikke msn på eposten reg her på KG. Hvordan går man fram? Vil ikke legge ut den andre e posten her, har hele navnet mitt i den,hehe :rodme: og er ikke helt klar for offenlighetens arena enda, mht min boobjob.

Er foressten kjempespent på reaksjoner etterpå, jeg er jo en slik "fornuftig" jente midt i en lang seriøs utdannelse som "vet bedre enn å operere meg". Og har et par "fornuftige" venner som nok ligger med kraftsalvene på lur tenker jeg. Støøøønnnn. Gi meg styrke.

Det var disse jeg tenkte litt på isted også, det er bare skremselspropaganda og fordømming opp og i mente. Er så lei av å høre på det. Det ryker av hodene deres når silikondiskusjonen starter rundt bordet.

De aner ingenting om dette her jeg skal gjøre.

Vil jo ikke at dem skal ha rett heller! Er jeg uheldig med resultatet, så fjerner jeg dem i stillhet og putter ullsokker i bhèn så dem aldri får sagt "hva var det vi sa". Å går med nesa i været.

Ler litt av meg selv nå, blir litt ilter av å gå sånn i spenning her! Å røykesugen...... Har røykt kun 1 om dagen siden jeg fikk operasjonsdatoen, og er midt i eksamenstid også.

Må klage litt....Godt å få ut litt steam her!!! Hvem ellers forstår dette enn dere??

Godt dere er her.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send henne en PM, så går alt på privaten. Du finner en PM knapp helt nederst i venstre "marg" under hennes forrige innlegg. Under der hvor nick og alt står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Takk for tipset!

Så nettopp at hun hadde sendt meg en privatmld med adr sin :)

Jeg er helt ny her,så bær over med meg! hehe.

Har du lagt meg til eller? msn min er litt rar noen ganger, så er ikke alltid jeg får opp sånn boks hvor det står at noen har lagt meg til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg endelig får råd, kommer jeg til å velge saltvann. Det er det eneste som gis til kvinner i USA, såfremt de ikke har silikon fra før eller har vært gjennom enkel eller dobbel masektomi.

De har fått godkjent en silikon protese i USA nå også! Det er de jeg har. Det er de som er anatomiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
nå vet ikke jeg om hun har gjort over eller under, men en jeg kjenner som har lagt 400 over muskel i høyprofil, har stoore pupper og hun er både høyere og bredere enn meg...

Jeg skal legge over muskel i hvertfall og som kirurgen sa, så vil den størrelsen jeg ser med prøveproteser i bh'n være akkuratt den størrelsen jeg får!

det er veldig vanskelig å sammenligne pupper og innlegg sånn... jeg så en her hadde lagt inn 230cc og gått fra a til c cup. vel, jeg la inn 350cc og gikk fra a til c cup ;) det har veldig mye med brystvev og str på brystkassen å gjøre.

og da jeg prøvde proteser -jeg har også over muskel- sa kirurgen "husk at ca 25% forsvinner når vi har lagt de inn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...