aalayeth Skrevet 12. februar 2009 #7321 Skrevet 12. februar 2009 Heisann. Siden du opereres på Fornebuklinikken, så trenger du ikke resept til noe. Alt du trenger å kjøpe er Hibiscrub og sånn teip, og det er reseptfritt Smertestillende og slik får du på klinikken etter operasjonen når du skal hjem. Jasså, da har jeg jo alt klinkende klart, da! :D
aalayeth Skrevet 12. februar 2009 #7322 Skrevet 12. februar 2009 Jeg går på videregående jeg var borte 5 dager så ble det helg og da dro jeg på skolen mandag etter helgen:) Går fint det man får ikke sykemld men klinikk stokkan skrev en bekreftelse på at jeg opererte tir 3 og at jeg derfor var borte ons, tor , fre samt at jeg ikke skulle være fysisk aktiv i gymmen på en mnd:) Det holder for skolen min Flotte greier! Det bør da holde for denne skolen også
lapez Skrevet 12. februar 2009 #7323 Skrevet 12. februar 2009 I dag er mine pupper 9 dager :rødme: og jeg har tatt nytt bilde syns de er enda litt finere nå Jeg skal ut med mannen min i morgen.. .Tror dere det er veldig dumt om jeg har på BH i noen timer?
Argo Skrevet 12. februar 2009 #7324 Skrevet 12. februar 2009 Oki!! Hadde Ola Evjen jeg. Jeg har samme vekt og høyde men jeg ville bli C, du ser profil bildet mitt, det er dag 6.... hos meg ble d lagt inn 380 g i hver Heia! Det så bra ut :-) Jeg vet ikke helt hvor store jeg egentlig vil ha, så jeg lar de bestemme litt. Går ut fra at de ser hva som passer til meg?? Hvor fort ble du i bra form etter operasjonen? Jeg skal operere på en fredag. Tenkte meg på jobb igjen onsdagen etter. Har kontorjobb, og sitter foran pc hele dagen.
lapez Skrevet 12. februar 2009 #7325 Skrevet 12. februar 2009 Heia! Det så bra ut :-) Jeg vet ikke helt hvor store jeg egentlig vil ha, så jeg lar de bestemme litt. Går ut fra at de ser hva som passer til meg?? Hvor fort ble du i bra form etter operasjonen? Jeg skal operere på en fredag. Tenkte meg på jobb igjen onsdagen etter. Har kontorjobb, og sitter foran pc hele dagen. Tusen takk, syns de er fine selv hvertfall, hhiiihii :rødme: Jeg har 380g i hver Så spennende!! Gleder deg nå?? masse lykke til!! De kan hjelpe deg å veilede, men da kan det jo hende du føler selv de blir for små da, de vil liksom ikke anbefale masse heller.. så opp til deg, dette er jo privat og helt ditt valg så vis jeg var deg har jeg ville finne ut hva jeg ville ha på forhånd, selv om dere finner ut 100% hva dere vil gjøre på OP dagen Jeg opererte forrige tirsdag, så var jeg borte fra skolen resten den uken, å så gikk jeg igjen mandagen etter helgen, og har gått hele denne uken også, og det gikk fint
Gudinne1 Skrevet 13. februar 2009 #7326 Skrevet 13. februar 2009 Kan dere puppe damer se hit vær så snill??? VÆR SÅ SNILL!!! Flere som har opplevd at den ene puppen virker større enn den andre? Nå er mine bare 6 dager da så er sikkert en logisk forklaring.. men blir jo SÅ opphengt i disse puppene.... hadde litt forskjell før operasjon, men kirurgen la inn likt på begge sider siden hun ikke syns det var så mye at det var grunn til å legge inn forskjellig str... men syns det er en mere markant str forskjell nå... Kan det være at de heler forskjellig??? TAKK for svar og erfaringer....
Rødtoppen86 Skrevet 13. februar 2009 #7327 Skrevet 13. februar 2009 Veldig ofte så vil det ene brystet synke på plass før det andre, særlig hvis man har under muskel. Hvis du hadde litt forskjell fra før, så vil nok den forskjellen vises nå også, men det er jo spørs hvor mye forskjell du hadde Tror nok at man bare må smøre seg med tålmodighet, og se hvordan puppene utvikler seg.
Gudinne1 Skrevet 13. februar 2009 #7328 Skrevet 13. februar 2009 I dag er mine pupper 9 dager :rødme: og jeg har tatt nytt bilde syns de er enda litt finere nå Jeg skal ut med mannen min i morgen.. .Tror dere det er veldig dumt om jeg har på BH i noen timer? Hei! Kjempefint bilde du sendte:) Frister veldig å ha på bh ja... men vet du... jeg ville ikke gjort det om jeg var deg...selv om det bare er noen timer.... i allefall ikke en med spiler el push up:)Du får heller stramme stroppene på sportsbhn så kanskje du får en liten kløft alikevel, he he.... :0) Klem Gudinne1
Gudinne1 Skrevet 13. februar 2009 #7329 Skrevet 13. februar 2009 Veldig ofte så vil det ene brystet synke på plass før det andre, særlig hvis man har under muskel. Hvis du hadde litt forskjell fra før, så vil nok den forskjellen vises nå også, men det er jo spørs hvor mye forskjell du hadde Tror nok at man bare må smøre seg med tålmodighet, og se hvordan puppene utvikler seg. Takk for svar :0) Må nok vente å se litt ja... blir mest engstelig fordi jeg syns forskjellen virker større nå enn tidligere...men som sagt er det ferske enda så vil nok forandre seg mye fremover
Rødtoppen86 Skrevet 13. februar 2009 #7330 Skrevet 13. februar 2009 I dag er mine pupper 9 dager :rødme: og jeg har tatt nytt bilde syns de er enda litt finere nå Jeg skal ut med mannen min i morgen.. .Tror dere det er veldig dumt om jeg har på BH i noen timer? 13 dager brukte jeg en soft bh uten spiler i noen timer på kvelden og det gikk bra. Sørget for at den støttet brystene samtidig som den ikke klemte. Hadde ikke turt å bruke push up eller noe med spiler, bare en myk bh som er litt mer diskre enn sportsbhen hehe
lapez Skrevet 14. februar 2009 #7331 Skrevet 14. februar 2009 Dere var for treige med å svare meg Buuhuuu! Sjekket flere ganger i går om det var noe svar men det var ikke det Så jeg hadde på push up Bh i går natt :rødme: ... hadde med sportsBhen i tilfellet, men fikk aldri vondt, men tok den på tvert jeg kom hjem da... Har tatt via brystvorta så sånn sett var jo ikke spilene borti noe sånn sett... Hva er den egentlige grunnen til at man skal ha sportsBH i 6 uker? Jeg lurer sånn, er det for at det skal gro innvendig best mulig osv? Hva er forskjellen liksom? Noen som vet? Har jeg ødelagt meg og de dyre fine puppene nå da?? Gikk forresten greit i går da, ikke noe hoven på puppene og ikke noe vondt i dag! Men jeg skal holde meg til sportsBH framover da!!! Jeg lover
pusurma Skrevet 14. februar 2009 #7332 Skrevet 14. februar 2009 Jeg lurer også ang sportsbhen.. Jeg bruker en softbh fra sloggi på dagen og sportsbh på ettermiddagen/natten.. Kanskje jeg ikke burde det?
sjokkoring Skrevet 14. februar 2009 #7333 Skrevet 14. februar 2009 TROR det er for at lommene de har laget innvendig skal gro skikkelig før man "beveger" på puppene, så implantatet holder seg på plass. og for at arrene skal bli så fine som mulig, selv om huden har grodd er den jo ikke like stabil som før, og lar seg lett tøye til stygge arr.. men, er helt sikkert ikke noen skade skjedd så lenge du ikke merker noe i dag lapez!!
lapez Skrevet 14. februar 2009 #7334 Skrevet 14. februar 2009 TROR det er for at lommene de har laget innvendig skal gro skikkelig før man "beveger" på puppene, så implantatet holder seg på plass. og for at arrene skal bli så fine som mulig, selv om huden har grodd er den jo ikke like stabil som før, og lar seg lett tøye til stygge arr.. men, er helt sikkert ikke noen skade skjedd så lenge du ikke merker noe i dag lapez!! Selv om jeg hadde på vanlig Bh i går følte jeg ikke de var løse, de var liskom helt i ro sånn sett og drev ikke å dansa og styra, satt bare i ro så Har fortsatt ikke noen smerter i puppene hvertfall! OKI!! betryggende å høre!!
Rødtoppen86 Skrevet 14. februar 2009 #7335 Skrevet 14. februar 2009 Dere var for treige med å svare meg Buuhuuu! Sjekket flere ganger i går om det var noe svar men det var ikke det Så jeg hadde på push up Bh i går natt :rødme: ... hadde med sportsBhen i tilfellet, men fikk aldri vondt, men tok den på tvert jeg kom hjem da... Har tatt via brystvorta så sånn sett var jo ikke spilene borti noe sånn sett... Hva er den egentlige grunnen til at man skal ha sportsBH i 6 uker? Jeg lurer sånn, er det for at det skal gro innvendig best mulig osv? Hva er forskjellen liksom? Noen som vet? Har jeg ødelagt meg og de dyre fine puppene nå da?? Gikk forresten greit i går da, ikke noe hoven på puppene og ikke noe vondt i dag! Men jeg skal holde meg til sportsBH framover da!!! Jeg lover Så bra at alt gikk uten problemer Håper du hadde en kjempefin dag. Tror nok ikke du har ødelagt puppene dine hehe... Ikke lett å være tålmodig når man har fått seg flotte, nye pupper.
aalayeth Skrevet 15. februar 2009 #7336 Skrevet 15. februar 2009 Hrmf! Pga en uforutsett regning som plutselig dukket opp, ble jeg noen tusenlapper short, fant jeg ut i går. Herregud som det går ut over humøret når drømmen blir truet! Heldigvis har jeg ei svigermor som gladelig ville låne meg pengene jeg manglet, men det kommer jo ikke til å bli nok til de anatomiske ved fornebuklinikken, for jeg må jo regne med at jeg trenger litt å gå på i ettertid også. Så, er det noen av dere som har fått beskjed om at dere kanskje skulle ta anatomiske, men som heller tok runde innlegg? Og er forskjellen så stor, da? For kirurgen mente at avstanden fra brystvorten til der brystet sluttet på meg var noe kort, så han ville bygge det opp med anatomiske.. Puppene blir vel ikke fæle om jeg tar runde innlegg når jeg skal ta under muskelen? Hjelp!
Rødtoppen86 Skrevet 15. februar 2009 #7337 Skrevet 15. februar 2009 Hrmf! Pga en uforutsett regning som plutselig dukket opp, ble jeg noen tusenlapper short, fant jeg ut i går. Herregud som det går ut over humøret når drømmen blir truet! Heldigvis har jeg ei svigermor som gladelig ville låne meg pengene jeg manglet, men det kommer jo ikke til å bli nok til de anatomiske ved fornebuklinikken, for jeg må jo regne med at jeg trenger litt å gå på i ettertid også. Så, er det noen av dere som har fått beskjed om at dere kanskje skulle ta anatomiske, men som heller tok runde innlegg? Og er forskjellen så stor, da? For kirurgen mente at avstanden fra brystvorten til der brystet sluttet på meg var noe kort, så han ville bygge det opp med anatomiske.. Puppene blir vel ikke fæle om jeg tar runde innlegg når jeg skal ta under muskelen? Hjelp! Så kjedelig da Ikke noe gøy når det dukker opp slike ting så pengene bare forsvinner. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med valg av anatomiske eller runde, siden jeg ikke var en kandidat for anatomiske. Det beste er nok å høre med kirurgen om muligheten for runde implantater og hvordan det vil se ut på deg. Kan hende at kirurgen mener at brystvortene vil komme for langt ned eller noe slikt med runde?
lapez Skrevet 15. februar 2009 #7338 Skrevet 15. februar 2009 Jeg aner ikke desverre Jeg selv har runde og er meget fornøyd med dem da! .
Athina^ Skrevet 16. februar 2009 #7339 Skrevet 16. februar 2009 Takk for omtanken alle sammen Hevelsen og vondtene er litt mindre nå men de er der så det er fortsatt en lang vei å gå for meg enda. En ting jeg sliter litt med med det kan være hevelsen, er at jeg får ikke løftet venste arm høyere enn til skulderhøyde når jeg har den rakt ut til siden. Det gjør ikke vondt men det er som det er en tråd fra under brystet mitt som strammer seg når jeg løfter den så det er fysisk umulig for meg å gjøre det. Den høyre kan jeg gjøre hva som helst med i uansett retning, men der er jo også hevelsen mer eller mindre borte. Noen flere som har det sånn? Lapez: De ser bra ut, men ta det fra en som kjenner belastningen på kroppen, vær forsiktig for plutselig er smertene der og da er de vanskelig å få bort siden man er lengre ut i den postoperavive tiden, blir litt at man gjør mer da og det er verre å ikke gjøre ting man er vant til. Avataren din ser veldig bra ut Kan dere puppe damer se hit vær så snill??? VÆR SÅ SNILL!!! Flere som har opplevd at den ene puppen virker større enn den andre? Nå er mine bare 6 dager da så er sikkert en logisk forklaring.. men blir jo SÅ opphengt i disse puppene.... hadde litt forskjell før operasjon, men kirurgen la inn likt på begge sider siden hun ikke syns det var så mye at det var grunn til å legge inn forskjellig str... men syns det er en mere markant str forskjell nå... Kan det være at de heler forskjellig??? TAKK for svar og erfaringer.... Mitt venstre bryst er fortsatt forferdelig hovent og både kjennes ut som en ballong og ser sånn ut også, helt merkelig å se på brystene mine for det er som 2 forskjellige. Hevelsen og brystet var så spent og ille at jeg sendte mail til PK'n min og fikk dette til svar: Hei, dette ser ikke så galt ut. Det er en begrenset hevelse, sannsynligvis vil det jevne seg ut av seg selv. Dets skyldes ikke blødning, da ville brystet ha tsått som en sperreballong, for en blødning stopper ikke før brystet er "fullt". Mest sannsynlig er det sårvæske etter op. Det vil nesten alltid være forskjell mellom brystene i begynnelsen fordi det er levende vev og det oppfører seg ikke likt over hele kroppen. Dersom det plager deg veldig, eller øker på forslår jeg at du kommer til ktr. Jeg synes det ser bra ut og jeg tror brystene dine vil bli veldig fine når den postoperative fasen er over. Mvh Anne Elisabeth Isern En annen ting til dere alle: Hvis dere får en blødning fra brystvortene som er rustrød eller utvannet rød så er det ikke farlig, er bare vevsvesken som de har sprøytet inn under oprerasjonen som har funnet veien ut gjennom stingene/huden istedet for å bli absorbert av kroppen. Bgge brystvortene mine har lekket sånn. Skummelt men helt normalt sa PK, står også i mailen fra henne som jeg limte inn. Håper at venstre bryst blir bra nå så jeg kan nyte dem istedet for å plages som jeg gjør, men dæven som jeg gleder meg til å få av denne sports-bh'n.... BLÆH! Foressten så sover jeg på siden nå, og jeg er på dag 19, og det er deilig!!!
Wiik Skrevet 16. februar 2009 #7340 Skrevet 16. februar 2009 Hei:) Da har jeg kommet meg til Oslo! Sitter nå å venter på taxien, å skal opereres om EN time! Nå er jeg spent!:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå