sjokkoring Skrevet 11. februar 2009 #7301 Skrevet 11. februar 2009 Jeg slanker meg ikke lengre nei, derfor jeg gjennomførte operasjonen. Målet er å bygge muskler og bli sterkere i hele kroppen. Om jeg skulle gå ned 1-2kg så er det ok, men noe mer enn det vil jeg ikke gå ned. Synes selv jeg er slank nok og ønsker sterkere kropp, litt definerte muskler. Greit nok jeg har noen irriterende ridebukselår jeg ikke blir kvitt, men har lært meg å leve med at de er der for å irritere meg :gjeiper: Du vil kanskje gå litt ned i vekt på begynnelsen, men muskler veier mer enn fett, så etterhvert som du bygger mer muskler, vil du også gå opp i vekt. Å bygge muskler selv om du har silikon er ikke noe problem, fitness damene og bodybuilder damene har jo silikon som bare det.. Så at du skulle kunne trene deg opp til å bli sterker og litt mer definert, kan jeg ikke se på som noe problem Det er kjempe bra at du er innstilt på det, da er treninga så mye lettere. Setter du igang nå, spiser og trener riktig, kan du se store fremskritt til sommeren, og ingenting er vel som å ta på seg bikini når man er storfornøyd med kroppen, både slankere, sterkere og fine pupper?
Iffi Skrevet 11. februar 2009 #7302 Skrevet 11. februar 2009 Hm.. skjønte heller ikke helt det når jeg så på hjemmesiden hvorfor det er to priser. Kanskje de har satt opp prisen? Jeg bestilte time i mai 2008, så det er en liten stund siden. Kan også hende at jeg ikke skulle ha de innleggene, og så fant han ut under operasjonen at de var best? Da kan de vel ikke ta etterbetalt siden jeg betalte noen uker i forveien? Nei, ikke godt å si hvorfor vi har forskjellig pris med samme implantater :S Heldigvis ikke verdens største prisforskjell Forklaringen er nok i at du bestilte operasjonstime allerede i mai. Jeg bestilte i desember, en måned før operasjonen Da jeg fikk vite prisen etter konsultasjonen, spurte jeg om hvorfor det ville koste 2000 kr mer enn jeg hadde trodd. Da ble det forklart at nå har de sluttet med implantatene de kjøpte inn før, og de kjøper nå bare inn den typen som er litt dyrere (formstabile). De gamle har de fortsatt en del igjen av der, men de er enten i veldig små eller veldig store størrelser, og ikke de som det går aller mest av. Mine er vel en sånn størrelse de bruker ofte, 300 gram. Jeg brydde meg heller ikke særlig mye om forskjellen på 2000 kr, men jeg spurte likevel siden jeg var nysgjerrig på hvorfor det ble sånn. Vet ikke når de begynte med dette, men kanskje siden du bestilte i mai og ventet på operasjonen helt til de ikke hadde flere av de gamle implantatene, så fikk du dyrere implantater enn de du i utgangspunktet ble forutspeilet. Fint for deg, hehe Ville jo virket ganske teit av dem om de ringte deg lenge etter du hadde bestilt operasjon, og fortalte deg at operasjonen ville bli litt dyrere.
Iffi Skrevet 11. februar 2009 #7303 Skrevet 11. februar 2009 Da har jeg vært på konsultasjon hos dr. Bugge igjen.. ble enige om 290cc under muskel. Fant ut at når jeg først skulle gjøre det, kunne jeg legge inn litt mer. Men, jeg betaler nå 34,500 + 1000 for brystbind og sports BH. Hvis jeg skulle lagt inn mer, måtte han benytte en annen type protese, og da ble det 5000kr dyrer igjen.. Er det ekstra dyrt? Har alltid trodd at det lå på rundt 25 000 jeg. Spurte om han ville gjort operasjonen på datteren sin, da smilte han litt kjeitete og sa at han hadde gjort det på kona for litt siden.. fnis Jeg synes 35.500 kr høres mye ut, ja. Men nå vet jo ikke jeg hvorfor det er sånn. For eksempel er det noen klinikker som tar betalt ekstra for å legge under muskelen. Jeg ble operert på Fornebuklinikken, 300 gram under muskel. Jeg betalte ikke ekstra for å få under muskelen, og heller ikke noe ekstra for brystbind og sports-bh (eller det var inkludert i prisen jeg betalte). Jeg betalte 30.800 kr. Det er store prisforskjeller ute og går. Den billigste klinikken jeg vet om i Norge, tar bare 19.000 kr. Selv blir jeg litt skeptisk når jeg ser en klinikk være så mye billigere enn andre, og lurer på hvorfor. Bruker de dårligere implantater? Mangler kirurgene erfaring? Har de vanskelig for å få kunder? Jeg ser i hvertfall på hjemmesidene deres der at de bare har ett års garanti på komplikasjoner, og det synes jeg ikke er all verden å skryte av. Jeg valgte klinikk ut fra garantien som jeg syntes virket som en av de aller beste jeg kunne finne noe sted. Dessuten ønsket jeg å bli operert et sted hvor jeg vet at de opererer svært mange andre. Det kan gi litt samlebåndsfølelse, men det plaget ikke meg personlig. Jeg fant en stor trygghet i å tenke på at kirurgen hadde utført den samme operasjonen så mange ganger tidligere at operasjonen av meg ville bli ren rutine og plankekjøring. Så klart får de misfornøyde pasienter der også, men kanskje færre enn andre steder. Det tenkte jeg
Rødtoppen86 Skrevet 11. februar 2009 #7304 Skrevet 11. februar 2009 Forklaringen er nok i at du bestilte operasjonstime allerede i mai. Jeg bestilte i desember, en måned før operasjonen Da jeg fikk vite prisen etter konsultasjonen, spurte jeg om hvorfor det ville koste 2000 kr mer enn jeg hadde trodd. Da ble det forklart at nå har de sluttet med implantatene de kjøpte inn før, og de kjøper nå bare inn den typen som er litt dyrere (formstabile). De gamle har de fortsatt en del igjen av der, men de er enten i veldig små eller veldig store størrelser, og ikke de som det går aller mest av. Mine er vel en sånn størrelse de bruker ofte, 300 gram. Jeg brydde meg heller ikke særlig mye om forskjellen på 2000 kr, men jeg spurte likevel siden jeg var nysgjerrig på hvorfor det ble sånn. Vet ikke når de begynte med dette, men kanskje siden du bestilte i mai og ventet på operasjonen helt til de ikke hadde flere av de gamle implantatene, så fikk du dyrere implantater enn de du i utgangspunktet ble forutspeilet. Fint for deg, hehe Ville jo virket ganske teit av dem om de ringte deg lenge etter du hadde bestilt operasjon, og fortalte deg at operasjonen ville bli litt dyrere. Ah, det høres veldig logisk ut ja Jeg fikk jo også rundt 300cc, så det er en vanlig størrelse ja Så fint bilde du har i avataren din :D Er det dine nye pupper eller?
sjokkoring Skrevet 11. februar 2009 #7305 Skrevet 11. februar 2009 Hvordan plaster/kompresser/tape har dere brukt? Skal på apoteket i dag og kjøpe de tingene som sto på resepten jeg fikk fra kirurgen, og tenkte jeg i samme slengen kunne kjøpe resten jeg kunne komme til å trenge..
Iffi Skrevet 11. februar 2009 #7306 Skrevet 11. februar 2009 Ah, det høres veldig logisk ut ja Jeg fikk jo også rundt 300cc, så det er en vanlig størrelse ja Så fint bilde du har i avataren din :D Er det dine nye pupper eller? Takk :D Ja, det er mine nye
lapez Skrevet 11. februar 2009 #7307 Skrevet 11. februar 2009 Takk :D Ja, det er mine nye Så fine pupper da iffi!! Hvor gamle er de nå? Mine er en uke og en dag gamle:) På klinikk stokkan kostet det 28000, feridg med det, uansett hvilken type inmplantat, over eller under muskel, ru eller ikke, 100 gram elelr 400 gram! Eneste er jo man må kjøpe seg en sportsBh selv, men det er jo billig på Cubus så, jeg synes det er veldig god pris og like fantastisk arbeid som på resten av klinikkene! Jeg fikk 380g i mine og er kjeeempefornøyd
Gudinne1 Skrevet 11. februar 2009 #7308 Skrevet 11. februar 2009 Takk :D Ja, det er mine nye Iffi!!! Utrolig fine pupper du har fått da... dine var 300 ml sant?? Tok selv 300 ml over muskel på lørdag... er enda sprengte å sånn så spent på sluttresultat... men dine så jo veldig flotte ut... har oppfatning av at mange tar så mye over 300 ml.. men for meg holdt det rikelig... hadde liten B fra før.. hvilken str var du?? Klem Gudinne1
Gudinne1 Skrevet 11. februar 2009 #7309 Skrevet 11. februar 2009 Hvordan plaster/kompresser/tape har dere brukt? Skal på apoteket i dag og kjøpe de tingene som sto på resepten jeg fikk fra kirurgen, og tenkte jeg i samme slengen kunne kjøpe resten jeg kunne komme til å trenge.. Du må ha Hibiscrub, og en tape som heter Micropore....kan være lurt med en brystvorte salve også Opererte selv på lørdag å har hatt god hjelp av purelan salve på brystvortene..de er føøøølsomme nå etter op :0) Lenge igjen til op? Klem Gudinne1
Iffi Skrevet 11. februar 2009 #7311 Skrevet 11. februar 2009 Så fine pupper da iffi!! Hvor gamle er de nå? Mine er en uke og en dag gamle:) På klinikk stokkan kostet det 28000, feridg med det, uansett hvilken type inmplantat, over eller under muskel, ru eller ikke, 100 gram elelr 400 gram! Eneste er jo man må kjøpe seg en sportsBh selv, men det er jo billig på Cubus så, jeg synes det er veldig god pris og like fantastisk arbeid som på resten av klinikkene! Jeg fikk 380g i mine og er kjeeempefornøyd Tusen takk! Mine er 3 uker gamle i dag. På bildet er de to og en halv uke. Dine ser også fine ut! Iffi!!! Utrolig fine pupper du har fått da... dine var 300 ml sant?? Tok selv 300 ml over muskel på lørdag... er enda sprengte å sånn så spent på sluttresultat... men dine så jo veldig flotte ut... har oppfatning av at mange tar så mye over 300 ml.. men for meg holdt det rikelig... hadde liten B fra før.. hvilken str var du?? Klem Gudinne1 Tusen takk Ja, 300. Jeg hadde også liten B fra før. Jeg har også sett at mange tar over 300, men på meg var nok 300 passelig. Jeg er så liten, og har ikke noe ønske om se ut sånn som Lene Alexandra og Aylar gjorde. Vil heller ikke at det skal være sånn når jeg går på stranda i bikini eller i topper på byen, at det da er åpenbart for alle at jeg har silikon. Nå tror jeg det er litt mer sånn at folk kan lure. Har allerede fått høre at det bare ser ut som jeg er litt heldig fra naturens side, så da har jeg oppnådd det jeg ville - å ha store pupper uten det ser unaturlig ut eller er alt for mye. Det er også veldig lett å gjemme dem vekk under klær. Da ser det bare likt ut som tidligere da jeg alltid gikk med push-up, så det er nok ikke mange som ser forskjellen annet enn når jeg kler meg i klær som viser dem frem
lapez Skrevet 11. februar 2009 #7312 Skrevet 11. februar 2009 (endret) Fy flate jenter, gleder vi oss til sommeren 2009 eller??? Iffi: Hvor har du kjøpt den toppen på avataren? fikk jo bare superboobis i den da!! :rødme: Endret 11. februar 2009 av lapez
Gudinne1 Skrevet 11. februar 2009 #7313 Skrevet 11. februar 2009 Fy flate jenter, gleder vi oss til sommeren 2009 eller??? Iffi: Hvor har du kjøpt den toppen på avataren? fikk jo bare superboobis i den da!! :rødme: JAAAA...Sommer å minimale trekant bikinier... :)
lapez Skrevet 11. februar 2009 #7314 Skrevet 11. februar 2009 JAAAA...Sommer å minimale trekant bikinier... :) å utringa topper og kjoler
Iffi Skrevet 11. februar 2009 #7315 Skrevet 11. februar 2009 Fy flate jenter, gleder vi oss til sommeren 2009 eller??? Iffi: Hvor har du kjøpt den toppen på avataren? fikk jo bare superboobis i den da!! :rødme: De selges fortsatt på H&M Ja, sommeren skal bli fin!
sjokkoring Skrevet 11. februar 2009 #7316 Skrevet 11. februar 2009 Du må ha Hibiscrub, og en tape som heter Micropore....kan være lurt med en brystvorte salve også Opererte selv på lørdag å har hatt god hjelp av purelan salve på brystvortene..de er føøøølsomme nå etter op :0) Lenge igjen til op? Klem Gudinne1 23. feb, så er 12 dager til vel? :D:D:D De hadde bare Micropore i den som er super brei på apoteket, så får kikke på et annet apotek..
aalayeth Skrevet 12. februar 2009 #7317 Skrevet 12. februar 2009 Skjønner du er spent!! ..... Dag 7!! Ja nå er puppene 1 uke gammel!! :rødme: kjenner jeg at smertene er borte men at jeg sikkert har godt av en rolig dag hjemme nå. Så ligger her på sofaen og har maraton på Dirty sexy money, som er favorittserien min! ! Anbefaler ALLE å laste ned og se den!! Kjempe bra serie Men formen er fin! og puppene er nydelige Lykke til!! Åhh, tusen takk lapez! Jeg er nemlig litt skeptisk til hvordan det kommer til å bli med skolen etter ferien, da den starter igjen den 23.. Det går sikkert fint å være der, men er det noen av dere som er på vgs som har/hadde gym? Snakket med gymlæreren i dag, og hun sa at hun tok veldig hensyn til at jeg ikke kom til å orke å være med på timene med det første, men får man legeerklæring for slikt? Det er jo på en måte selvpåført, men vondt har man jo så absolutt! Lurer forresten også på om jeg må ringe fornebuklinikken for å få resepten? Jeg hadde konsultasjon via tlf, og de skulle sende meg info i posten, men kommer resepten med det, eller kjøper man smertestillende "på veien hjem"? Hmm..
Rødtoppen86 Skrevet 12. februar 2009 #7318 Skrevet 12. februar 2009 Åhh, tusen takk lapez! Jeg er nemlig litt skeptisk til hvordan det kommer til å bli med skolen etter ferien, da den starter igjen den 23.. Det går sikkert fint å være der, men er det noen av dere som er på vgs som har/hadde gym? Snakket med gymlæreren i dag, og hun sa at hun tok veldig hensyn til at jeg ikke kom til å orke å være med på timene med det første, men får man legeerklæring for slikt? Det er jo på en måte selvpåført, men vondt har man jo så absolutt! Lurer forresten også på om jeg må ringe fornebuklinikken for å få resepten? Jeg hadde konsultasjon via tlf, og de skulle sende meg info i posten, men kommer resepten med det, eller kjøper man smertestillende "på veien hjem"? Hmm.. Heisann. Siden du opereres på Fornebuklinikken, så trenger du ikke resept til noe. Alt du trenger å kjøpe er Hibiscrub og sånn teip, og det er reseptfritt Smertestillende og slik får du på klinikken etter operasjonen når du skal hjem.
frkleo Skrevet 12. februar 2009 #7319 Skrevet 12. februar 2009 Oi, her har det skjedd mye siden sist... Jeg har bare så mye å gjøre for tiden at jeg ikke rekker å titte innom. Gratulerer athina og lapez med nye tvillinger! Det høres virkelig ut som om Klinikk Stokkan er stedet for meg Om jeg ikke husker feil så var det Argo som også skulle dit i mars? Det er spennende å lese hva dere gjennomgår, dere blir jo langt på vei før jeg får operert meg... Jeg må nok flytte dagen enda en uke pga eksamen! Så nå blir det vel den 8.juni, tre dager før kjæresten sin bursdag, fin bursdagsgave det Gratulerer til dere andre også som har fått nye tvillinger siden sist! Og velkommen alle nye! :D Jeg har ikke rukket å lest alle sidene enda og har derfor ikke alle navn:) Hvis noen vil dele bilder med meg blir jeg superglad! :D
lapez Skrevet 12. februar 2009 #7320 Skrevet 12. februar 2009 Åhh, tusen takk lapez! Jeg er nemlig litt skeptisk til hvordan det kommer til å bli med skolen etter ferien, da den starter igjen den 23.. Det går sikkert fint å være der, men er det noen av dere som er på vgs som har/hadde gym? Snakket med gymlæreren i dag, og hun sa at hun tok veldig hensyn til at jeg ikke kom til å orke å være med på timene med det første, men får man legeerklæring for slikt? Det er jo på en måte selvpåført, men vondt har man jo så absolutt! Lurer forresten også på om jeg må ringe fornebuklinikken for å få resepten? Jeg hadde konsultasjon via tlf, og de skulle sende meg info i posten, men kommer resepten med det, eller kjøper man smertestillende "på veien hjem"? Hmm.. Jeg går på videregående jeg var borte 5 dager så ble det helg og da dro jeg på skolen mandag etter helgen:) Går fint det man får ikke sykemld men klinikk stokkan skrev en bekreftelse på at jeg opererte tir 3 og at jeg derfor var borte ons, tor , fre samt at jeg ikke skulle være fysisk aktiv i gymmen på en mnd:) Det holder for skolen min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå