Rønningen Skrevet 9. februar 2009 #7281 Skrevet 9. februar 2009 Tar den av etter jeg har dusjet, slik at den blir våt og lettere å ta av. Men tror ikke det er noe must, går fint å ta den av når den er tørr også. Edit: Ble ikke du operert på samme dag som meg, altså 6 jan? Så du hadde skrevet på noen andre forum at du skal opereres 14 feb. Litt forvirra her, hehe Joda, jeg ble det! Men jeg har vært innlogget på dataen til mora mi, så hun har vært inne å skrevet utenom at hun visste at jeg har vært innlogget : p Hun skal operere den 14 feb.
lapez Skrevet 9. februar 2009 #7282 Skrevet 9. februar 2009 Steike Rødtoppen!!! Grattis med ny Bh da Var den syyykt god elelr? Hvordan så skjønnheten ut da??
Rødtoppen86 Skrevet 9. februar 2009 #7283 Skrevet 9. februar 2009 Steike Rødtoppen!!! Grattis med ny Bh da Var den syyykt god elelr? Hvordan så skjønnheten ut da?? Tuuusen takk Den var veldig god og ikke minst fin. Det er en sånn type bh man bruker under vanlige klær, ikke for å vise frem puppene, men jeg synes de så veldig fine ut i den. Blir perfekt å bruke under vanlige t-skjorter og gensere for den har ingen sømmer, bare et glatt og tynt, mykt stoff med et veldig tynt lag padding. Godt å ha en helt normal bruksbh til hverdags Så gøy at du også har vært ute på shopping :D Tror ikke jeg hadde klart så mye shopping så tidlig etter operasjonen hehe Ikke bare bare å finne rett strl på cubus og slike butikker nå nei. Må nok innom litt dyrere plasser, men de har jo ofte salg på noe så man ikke blir superfattig. Jeg prøvde forresten en bikini på cubus idag, den der svarte med masse farger og greier, sånn trekantbikini. Jeg fant ut at det ikke var så lett å få den til å passe hehe... Siden jeg har veldig høy profil, vil ikke trekanten dekke brystvorten godt nok. Prøvde strl 40 og 42 :O, og den i 42 var akkurat slik at jeg kunne brukt den til å sole meg i, men ikke bade. Får bare vente litt til og vente til det kommer inn flere bikinier
lapez Skrevet 9. februar 2009 #7284 Skrevet 9. februar 2009 Skjønner Vi må nok bar eunne superpuppene det da Egentlig er jeg ikke helt i form til det kjenner jeg nå da.. Når jeg kom hjem kjente jeg puppene er slitne etter prøving og sånn Jeg prøvde bikini selv!! -trekant!! Holdt på å døøøø!!!! S i bikinitruse og 42 i overdel aldri hatt!! hehehe Dere alle, hvor lenge hadde dere litt smerter i puppsene?
Toffee Skrevet 9. februar 2009 #7285 Skrevet 9. februar 2009 Joda, jeg ble det! Men jeg har vært innlogget på dataen til mora mi, så hun har vært inne å skrevet utenom at hun visste at jeg har vært innlogget : p Hun skal operere den 14 feb. Åja, da må hun ha lykke til!
Rødtoppen86 Skrevet 9. februar 2009 #7286 Skrevet 9. februar 2009 Skjønner Vi må nok bar eunne superpuppene det da Egentlig er jeg ikke helt i form til det kjenner jeg nå da.. Når jeg kom hjem kjente jeg puppene er slitne etter prøving og sånn Jeg prøvde bikini selv!! -trekant!! Holdt på å døøøø!!!! S i bikinitruse og 42 i overdel aldri hatt!! hehehe Dere alle, hvor lenge hadde dere litt smerter i puppsene? Ja, det kjennes godt i puppene når man har vært ute og prøvd bher. Jeg prøvde bh for første gang to uker etter, og det tok ikke lange tiden før puppene sa ifra at de ikke likte det hehe Nå som puppene straks er 2mnd, så er de veldig bra, men jeg kan ikke ligge oppå dem når jeg trener. Da merker jeg at det ikke er så komfortabelt, men når sant skal sies, så var det ikke det før heller. Tror det var på grunn av kjertlene eller noe slikt.
Wiik Skrevet 9. februar 2009 #7287 Skrevet 9. februar 2009 Toffee: Tusen takk for bildene:) Gud, så flotte! Du har all grunn til og være fornøyd Gud som jeg gleder meg til det er min tur En uke igjen nå!! Håper denne uka går veldig fort!
aalayeth Skrevet 10. februar 2009 #7288 Skrevet 10. februar 2009 Toffee: Tusen takk for bildene:) Gud, så flotte! Du har all grunn til og være fornøyd Gud som jeg gleder meg til det er min tur En uke igjen nå!! Håper denne uka går veldig fort! Jeg også! :o Kjenner virkelig at nervene er i spenn... Jeg har time den 19.. Gosh! Kan noen si litt om hvordan jeg kan forvente å føle meg den første uken? Jeg skal egentlig ha ansvaret for ei jente på 8 år, så om det bare er soving må jeg løse problemet på et annet vis. Jeg mener, jeg har jo fått høre at jeg kommer til å sove den første dagen, men så leser jeg her om shopping osv? :D
lapez Skrevet 10. februar 2009 #7289 Skrevet 10. februar 2009 Kjenner virkelig at nervene er i spenn... Jeg har time den 19.. Gosh! Kan noen si litt om hvordan jeg kan forvente å føle meg den første uken? Jeg skal egentlig ha ansvaret for ei jente på 8 år, så om det bare er soving må jeg løse problemet på et annet vis. Jeg mener, jeg har jo fått høre at jeg kommer til å sove den første dagen, men så leser jeg her om shopping osv? :D Skjønner du er spent!! Dag en til meg: Da jeg ble hentet var det rett hjem, ikke noen smerter sånn sett.. fikk i meg litt youghurt som jeg kasta opp igjen ganske fort.. så jeg var litt småkvalm og sulten, litt vondt i magen, men ikke i de nye puppene!! Tok forte med en gang det begynte og stikke litt og borte var smertene, sov vel 85% av den dagen.... Dag to-tre: Lå jeg lenge i senga mi før jeg stod opp, så laget jeg meg mat, men var forstatt litt sånn "rar" ikke vondt bare litt sånn småsvimmel, så havnet i sofaen rett etter frokosten og lå der resten av dagen med drikke, snop og alt jeg trengte i nerheten så jeg fikk tak i alt. Sov en del de dagene også og brukte forte. Dag fire: Slappet av hele dagen, ikke noe vondt men brukte forte av og til, på kvelden (fredagskveld) Var jeg til en venn hele kvelden og natta og lå bare å slappet av der også, ikke noe vondt.. Så film og koset oss. Sov godt som bare det heele natta Dag fem: Tok jeg det også med ro, ikke noe smerter, kun stivhet i armene liksom. Så på ettermiddagen pyntet jeg meg og dro å feiret morsdag med hele familien, var i toppform og så virkelig knall ut i enn sånn topp jeg hadde på enda jeg hadde på sportsBh Kjente når jeg kom hjem at jeg var sliten og at det prikket litt i puppene... Da jeg skulle legge meg hadde jeg litt vondt å hadde virklig lyst på en Forte for å sovne uten smerter og sove heeele natta, men jeg var tom!! Tok et par vanlige phinex og sovnet da også Dag seks: Dro jeg på skolen. Var i knallform og syns jeg selv så skikkelig nice ut i en trang genser Etter skolen dro jeg på shopping som jeg har skrevet lenger opp her ja, og kjøpte meg masse nyheter og ny sportsBh osv Men på ettermiddagen fikk jeg smerter i puppene.. begge to.. helt klart de som sa fra at slik prøving og av og på med klær og Bh'er osv, var ikke helt ideelt dag 6 nei Så lå på sofaen om kvelden og kjente jeg bare måtte ligge i ro, fant ut jeg skulle være borte fra skolen dagen etter så jeg fikk slappet av og ligge mest mulig en dag til Dag 7!! Ja nå er puppene 1 uke gammel!! :rødme: kjenner jeg at smertene er borte men at jeg sikkert har godt av en rolig dag hjemme nå. Så ligger her på sofaen og har maraton på Dirty sexy money, som er favorittserien min! ! Anbefaler ALLE å laste ned og se den!! Kjempe bra serie Men formen er fin! og puppene er nydelige Lykke til!!
Argo Skrevet 10. februar 2009 #7290 Skrevet 10. februar 2009 Endelig!!!!! I dag har jeg vært på konsultasjonstime på Klinikk Stokkan!!! Og fikk operasjonstime 6. mars!!!! Dette blir spennende!!!
Rødtoppen86 Skrevet 10. februar 2009 #7291 Skrevet 10. februar 2009 Gratulerer så mye Argo Nå er det bare å starte nedtellingen hehe. Hvordan gikk det på konsultasjonen?
lapez Skrevet 10. februar 2009 #7292 Skrevet 10. februar 2009 Endelig!!!!! I dag har jeg vært på konsultasjonstime på Klinikk Stokkan!!! Og fikk operasjonstime 6. mars!!!! Dette blir spennende!!! OI!!! Så morro da!!! Gratulerer med bestilit time Hvilken PK var du til? og skal operere deg? Er du høy? vekt? Bh str nå og etter osv? Hva fant dere ut ang størrelse, høy/lav/ru eller ikke osv??
Argo Skrevet 10. februar 2009 #7293 Skrevet 10. februar 2009 OI!!! Så morro da!!! Gratulerer med bestilit time Hvilken PK var du til? og skal operere deg? Er du høy? vekt? Bh str nå og etter osv? Hva fant dere ut ang størrelse, høy/lav/ru eller ikke osv?? Heia! Jeg var til Anne Elisabeth Isern. Hun som skal operere og. Likte henne veldig godt! Jeg er 165 cm, 57 kg, har nesten en a cup nå... får ca b-c etterpå. Hun snakket om å legge inn ca 260. Men de kom til å prøve litt under operasjonen for å se hva som passet best. Runde, ru implantater med moderat profil.
lapez Skrevet 10. februar 2009 #7294 Skrevet 10. februar 2009 Heia! Jeg var til Anne Elisabeth Isern. Hun som skal operere og. Likte henne veldig godt! Jeg er 165 cm, 57 kg, har nesten en a cup nå... får ca b-c etterpå. Hun snakket om å legge inn ca 260. Men de kom til å prøve litt under operasjonen for å se hva som passet best. Runde, ru implantater med moderat profil. Oki!! Hadde Ola Evjen jeg. Jeg har samme vekt og høyde men jeg ville bli C, du ser profil bildet mitt, det er dag 6.... hos meg ble d lagt inn 380 g i hver
Iffi Skrevet 10. februar 2009 #7295 Skrevet 10. februar 2009 Åh athina, stakkars deg som ble alene Godt at du kommer deg på rett kjøl igjen. Ikke gøy å måtte være helt alene med en smårolling. Stor trøsteklem til deg Jeg har hatt en god dag idag Tok en tur på undertøysbutikken Next To Nothing for å se hva damen der mente om bhstrl til meg. Hun målte under brystene og sa at jeg skulle ha 70 rundt og så så hun på puppene mine som var dekt med sportsbh, t-skjorte og en vanlig høyhalset genser og sa at jeg måtte ha en E eller D, kom an på bhen. Jeg ble nesten paff over at hun klarte å se det gjennom alle lag med klær, og det gjorde meg veldig glad etter episoden på LaSenza hvor jenta ga meg en 75B etter å ha sett meg i kun sportsbhen hehe... Det er vel dette vi kaller for erfaring :D Denne butikken er jo ikke en billigbutikk, så jeg var ganske nervøs. Hun fant frem den mest komfortable og samtidig veldig fine bhen de hadde og jeg prøvde den. Den satt som et skudd og var superdeilig. Herligheten kostet 845kr, men min kjære samboer var så snill og betalte halvparten Aldri eid en så dyr bh, og jeg kjøper sjelden klær eller sko som er så dyre, men jammen skal man ta godt vare på de nye puppene til nesten 30.000kr. Kommer til å behandle denne bhen veldig pent, og regner med den holder lenge Betalte du under 30.000? Vi ble operert samme sted, av samme kirurg, med like innlegg (Eurosilicone ES 812, sant?), men jeg betalte 30.800 kr. I følge Fornebuklinikkens hjemmesider koster det 30.800 hvis det er formstabile innlegg, og 28.800 kr ellers. Men jeg forstår ikke det helt, for sånn jeg forstår det er ES 812 formstabile (very cohesive). Hva kan forklaringen på dette være?
sjokkoring Skrevet 10. februar 2009 #7296 Skrevet 10. februar 2009 Da har jeg vært på konsultasjon hos dr. Bugge igjen.. ble enige om 290cc under muskel. Fant ut at når jeg først skulle gjøre det, kunne jeg legge inn litt mer. Men, jeg betaler nå 34,500 + 1000 for brystbind og sports BH. Hvis jeg skulle lagt inn mer, måtte han benytte en annen type protese, og da ble det 5000kr dyrer igjen.. Er det ekstra dyrt? Har alltid trodd at det lå på rundt 25 000 jeg. Spurte om han ville gjort operasjonen på datteren sin, da smilte han litt kjeitete og sa at han hadde gjort det på kona for litt siden.. fnis
Rødtoppen86 Skrevet 11. februar 2009 #7297 Skrevet 11. februar 2009 Betalte du under 30.000? Vi ble operert samme sted, av samme kirurg, med like innlegg (Eurosilicone ES 812, sant?), men jeg betalte 30.800 kr. I følge Fornebuklinikkens hjemmesider koster det 30.800 hvis det er formstabile innlegg, og 28.800 kr ellers. Men jeg forstår ikke det helt, for sånn jeg forstår det er ES 812 formstabile (very cohesive). Hva kan forklaringen på dette være? Hm.. skjønte heller ikke helt det når jeg så på hjemmesiden hvorfor det er to priser. Kanskje de har satt opp prisen? Jeg bestilte time i mai 2008, så det er en liten stund siden. Kan også hende at jeg ikke skulle ha de innleggene, og så fant han ut under operasjonen at de var best? Da kan de vel ikke ta etterbetalt siden jeg betalte noen uker i forveien? Nei, ikke godt å si hvorfor vi har forskjellig pris med samme implantater :S Heldigvis ikke verdens største prisforskjell
OneWingedAngel Skrevet 11. februar 2009 #7298 Skrevet 11. februar 2009 Hei alle sammen. Har lest litt her i forumet og tenkte jeg skulle skrive et innlegg. Jeg ble operert for 13 uker siden. Grunnen til jeg opererte var tomme bryster etter jeg slanket meg. Jeg har et spørsmål angående trening med implantater. Da jeg slanket meg gikk jeg kun turer og spiste en streng diett. Men nå ser jeg at jeg kunne godt tenkt meg å trent styretrening. Få litt mer muskler. Men så er jeg så redd for at dette kan føre til at jeg får mindre bryster igjen.. Er det noen som vet?? Går det greit å trene styrketrening for å få mer definerte muskler uten at det påvirker bryststørrelsen noe særlig??
sjokkoring Skrevet 11. februar 2009 #7299 Skrevet 11. februar 2009 Hei alle sammen. Har lest litt her i forumet og tenkte jeg skulle skrive et innlegg. Jeg ble operert for 13 uker siden. Grunnen til jeg opererte var tomme bryster etter jeg slanket meg. Jeg har et spørsmål angående trening med implantater. Da jeg slanket meg gikk jeg kun turer og spiste en streng diett. Men nå ser jeg at jeg kunne godt tenkt meg å trent styretrening. Få litt mer muskler. Men så er jeg så redd for at dette kan føre til at jeg får mindre bryster igjen.. Er det noen som vet?? Går det greit å trene styrketrening for å få mer definerte muskler uten at det påvirker bryststørrelsen noe særlig?? silikonimplantatene vil jo ikke bli noe mindre, eneste du vil kunne slanke bort som kan gi utslag på størrelsen er evt. fettceller du hadde i brystene før du la inn implantater.. og det er jo kardio trening som forbrenner fettet, ikke så mye styrke... du kan trene styrke i de andre muskelgruppene uten at det vil påvirke pecs (brystmuskel), og med implantater er det vel ikke så stort behov for å trene denne muskelgruppen for å bli deffinert? :gjeiper: Men, slanker du deg fortsatt, eller er du kommet ned dit du vil, og vil nå begynne å bygge deg opp igjen med muskler?
OneWingedAngel Skrevet 11. februar 2009 #7300 Skrevet 11. februar 2009 silikonimplantatene vil jo ikke bli noe mindre, eneste du vil kunne slanke bort som kan gi utslag på størrelsen er evt. fettceller du hadde i brystene før du la inn implantater.. og det er jo kardio trening som forbrenner fettet, ikke så mye styrke... du kan trene styrke i de andre muskelgruppene uten at det vil påvirke pecs (brystmuskel), og med implantater er det vel ikke så stort behov for å trene denne muskelgruppen for å bli deffinert? :gjeiper: Men, slanker du deg fortsatt, eller er du kommet ned dit du vil, og vil nå begynne å bygge deg opp igjen med muskler? Jeg slanker meg ikke lengre nei, derfor jeg gjennomførte operasjonen. Målet er å bygge muskler og bli sterkere i hele kroppen. Om jeg skulle gå ned 1-2kg så er det ok, men noe mer enn det vil jeg ikke gå ned. Synes selv jeg er slank nok og ønsker sterkere kropp, litt definerte muskler. Greit nok jeg har noen irriterende ridebukselår jeg ikke blir kvitt, men har lært meg å leve med at de er der for å irritere meg :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå