*MEDUSA* Skrevet 8. februar 2009 #7261 Skrevet 8. februar 2009 Jeg fikk beskjed om å teipe i 6 mnd.. tror jeg teipet i 7 mnd og brukte sportsbh´en like lenge
Rønningen Skrevet 8. februar 2009 #7262 Skrevet 8. februar 2009 Okei : ) Tusen takk! Da bruker jeg den til jeg føler jeg kan slutte med den selv.
Toffee Skrevet 8. februar 2009 #7263 Skrevet 8. februar 2009 sjokkoring: Nå har jeg sendt bilder til deg Måtte ta med mobil, så kvaliteten og lyset er så som så, men fullt mulig å se hva det er! Edit: Nå har jeg endelig begynt å sove uten BH, og det er SÅÅÅ herlig!
sjokkoring Skrevet 8. februar 2009 #7264 Skrevet 8. februar 2009 sjokkoring: Nå har jeg sendt bilder til deg Måtte ta med mobil, så kvaliteten og lyset er så som så, men fullt mulig å se hva det er! Edit: Nå har jeg endelig begynt å sove uten BH, og det er SÅÅÅ herlig! Sendte du til mailadressen jeg sendte på PM? Har ikke kommet, tar kanskje litt tid?
lapez Skrevet 8. februar 2009 #7265 Skrevet 8. februar 2009 Jeg fikk beskjed om å teipe i 6 mnd.. tror jeg teipet i 7 mnd og brukte sportsbh´en like lenge Såååå leeeeenge?? Er det virkelig nødvendig?? det er jo til over sommeren det!!! kan ikke vente med å få ha på vanlig spileBh jeg. . . :rødme:
sjokkoring Skrevet 8. februar 2009 #7266 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hmm.. Nå fikk jeg bilder på mail, som noen burde være veldig fornøyd med!! MEN, jeg tror ikke jeg helt skjønner hvem de er fra For, jeg sendte PM til Toffee med min mail, men bildene som kom var fra lapez? Hvis jeg skjønte riktig? rekk opp hånda den som har sendt meg før og etter bilder.. edit: nå så jeg at det var lapez jeg hadde sendt mail-adresse til, og ikke Toffee.. går litt i surr med de nye greiene her. Du burde være stor-fornøyd lapez!!! Håper jeg også er så heldig!!! Toffee: Har du sendt bilder her på KG? Endret 8. februar 2009 av sjokkoring
sjokkoring Skrevet 8. februar 2009 #7267 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Plutselig har artikler som denne: Vårens lekresten undertøy Blitt mye mer spennende... Hadde tenkt å bestille dette settet fra victoria`s secret som takk til kjæresten for at han sponser meg med en pupp, men så var det utsolgt i min størrelse Endret 8. februar 2009 av sjokkoring
Toffee Skrevet 9. februar 2009 #7268 Skrevet 9. februar 2009 Hmm.. Nå fikk jeg bilder på mail, som noen burde være veldig fornøyd med!! MEN, jeg tror ikke jeg helt skjønner hvem de er fra For, jeg sendte PM til Toffee med min mail, men bildene som kom var fra lapez? Hvis jeg skjønte riktig? rekk opp hånda den som har sendt meg før og etter bilder.. edit: nå så jeg at det var lapez jeg hadde sendt mail-adresse til, og ikke Toffee.. går litt i surr med de nye greiene her. Du burde være stor-fornøyd lapez!!! Håper jeg også er så heldig!!! Toffee: Har du sendt bilder her på KG? Jeg sendte deg bilder på vanlig mail, 3 stk. Bare etter bilder. Har dobbeltsjekket adressen din, og den er riktig.. Hmm. Mulig det går litt tregt, si ifra hvis de ikke ha kommet inn i morgen, så skal jeg prøve å sende på nytt :-) Ps. Skal ta meg en liten runde på Victorias' jeg også, settet du linker til var kjempefint!!
sjokkoring Skrevet 9. februar 2009 #7269 Skrevet 9. februar 2009 Jeg sendte deg bilder på vanlig mail, 3 stk. Bare etter bilder. Har dobbeltsjekket adressen din, og den er riktig.. Hmm. Mulig det går litt tregt, si ifra hvis de ikke ha kommet inn i morgen, så skal jeg prøve å sende på nytt :-) Ps. Skal ta meg en liten runde på Victorias' jeg også, settet du linker til var kjempefint!! Hadde ikke kommet i dag heller, og jeg dobbeltsjekket adressen jeg også.. så rart!
Toffee Skrevet 9. februar 2009 #7270 Skrevet 9. februar 2009 Nå vet jeg hvorfor du ikke har fått noe, jeg har jo sendt til Wiik jeg! Da var mysteriet løst og jeg sender de til deg ASAP Deg og, Lapez!
sjokkoring Skrevet 9. februar 2009 #7271 Skrevet 9. februar 2009 Nå vet jeg hvorfor du ikke har fått noe, jeg har jo sendt til Wiik jeg! Da var mysteriet løst og jeg sender de til deg ASAP Deg og, Lapez! Nå var bildene kommet! ÅÅ jeg gleder meg til det er min tur!!!! Så jo kjempe bra ut! Hvor lenge er det siden du opererte? Husker jg riktig om målene dine var 1.63 høy, 52kg, anatomiske proteser under muskel, 285 og 300ml?
Toffee Skrevet 9. februar 2009 #7272 Skrevet 9. februar 2009 Nå var bildene kommet! ÅÅ jeg gleder meg til det er min tur!!!! Så jo kjempe bra ut! Hvor lenge er det siden du opererte? Husker jg riktig om målene dine var 1.63 høy, 52kg, anatomiske proteser under muskel, 285 og 300ml? Stemmer det Kan jo slenge på at det er høyprofil i tillegg. Ja, når er OP-dato?
sjokkoring Skrevet 9. februar 2009 #7273 Skrevet 9. februar 2009 Hm, min PK sa ikke noe om høy/lav profil... før spørre om det i morgen, skal innom en tur da. Dato er 23.02, altså om 2 uker, HURRA!!
Toffee Skrevet 9. februar 2009 #7274 Skrevet 9. februar 2009 Det må jeg si lapez, tvillingene dine var virkelig flotte!!
Athina^ Skrevet 9. februar 2009 #7275 Skrevet 9. februar 2009 Ser det er mye som har skjedd her de siste dagene som jeg har vært borte og velkommen til de nye som har kommet med og gratulerer til Gudinne1 Selv har jeg vært borte pga av at jeg har vært i ett smertehelvete Han som skulle hjelpe meg med gutten(1 år) han trakk seg på dag 6 og etter det har jeg vært alene og har måttet både løfte og skiftet og kjørt bil både hit og dit, og det har gått utover musklene i brystene særlig det venstre. Høyre bryst ser noget normalt ut nå men de venstre er skikkelig hovent og er i allefall like stort som på opr dagen for 12 dager siden. Håper dette går ned til normalt snart. Hvor lenge tok det før deres ble like og hevelsene gikk ned? Smertene er mindre nå, men jeg har datteren min som hjelper med med det meste av løft nå, pluss at jeg fikk beskjed av Stokkan om å holde venstre arm i fatle så jeg ikke rørte den. Og etter 1 døgn ble det bedre lapez: : Tvillingene er kjempefine, ligner litt på mine på dag 2 men det er jo ikke så rart egentlig, vi har jo nesten den samme str pluss den samme storten innlegg Når det gjelder å dusje så gjorde jeg det på dag 3, og tapeinga fikk jeg beskjed om å ta av den første nå på onsdag etter 2 uker og så skifte hver uke i 2-3 mnd så var jeg ferdig. Etter 6 uker kunne jeg bruke hvilken som helst bh og kunne brenne sports bh'en Gruer meg litt til å ta av tapen på onsdag for jeg er redd for å rykke ut tråder, men det går sikkert bra Skal ta noen nye bilder da for å se hvordan brystvortene sitter, men de vil jo ikke se ut sånn allikevel etter at de har satt seg, men greit å ha en referanse sånn sett Til dere nye: Jeg ble opr for 12 dager siden, jeg er 176/67 kg og brukte 80A før. La inn 435gr over muskel og lav profil(implantatene er 13,4 cm i diameter og 4,5 cm høy) Kunne ikke hatt mindre for det hadde sett rart ut og jeg kunne ikke ha høy profil da jeg er for bred over brystkassen. Er det noe dere lurer på så er det bare å spørre, og ja jeg er storfornøyd med tvilligenene mine!
Toffee Skrevet 9. februar 2009 #7276 Skrevet 9. februar 2009 Ser det er mye som har skjedd her de siste dagene som jeg har vært borte og velkommen til de nye som har kommet med og gratulerer til Gudinne1 Selv har jeg vært borte pga av at jeg har vært i ett smertehelvete Han som skulle hjelpe meg med gutten(1 år) han trakk seg på dag 6 og etter det har jeg vært alene og har måttet både løfte og skiftet og kjørt bil både hit og dit, og det har gått utover musklene i brystene særlig det venstre. Høyre bryst ser noget normalt ut nå men de venstre er skikkelig hovent og er i allefall like stort som på opr dagen for 12 dager siden. Håper dette går ned til normalt snart. Hvor lenge tok det før deres ble like og hevelsene gikk ned? Smertene er mindre nå, men jeg har datteren min som hjelper med med det meste av løft nå, pluss at jeg fikk beskjed av Stokkan om å holde venstre arm i fatle så jeg ikke rørte den. Og etter 1 døgn ble det bedre lapez: : Tvillingene er kjempefine, ligner litt på mine på dag 2 men det er jo ikke så rart egentlig, vi har jo nesten den samme str pluss den samme storten innlegg Når det gjelder å dusje så gjorde jeg det på dag 3, og tapeinga fikk jeg beskjed om å ta av den første nå på onsdag etter 2 uker og så skifte hver uke i 2-3 mnd så var jeg ferdig. Etter 6 uker kunne jeg bruke hvilken som helst bh og kunne brenne sports bh'en Gruer meg litt til å ta av tapen på onsdag for jeg er redd for å rykke ut tråder, men det går sikkert bra Skal ta noen nye bilder da for å se hvordan brystvortene sitter, men de vil jo ikke se ut sånn allikevel etter at de har satt seg, men greit å ha en referanse sånn sett Til dere nye: Jeg ble opr for 12 dager siden, jeg er 176/67 kg og brukte 80A før. La inn 435gr over muskel og lav profil(implantatene er 13,4 cm i diameter og 4,5 cm høy) Kunne ikke hatt mindre for det hadde sett rart ut og jeg kunne ikke ha høy profil da jeg er for bred over brystkassen. Er det noe dere lurer på så er det bare å spørre, og ja jeg er storfornøyd med tvilligenene mine! Oioioi! Det hørtes helt forferdelig ut Fint å høre at det går bedre nå i hvertfall, man skal jo få slippe sånt når man er nyoperert. Hevelsen på mine gikk ned etter ca en uke, de var i hvertfall ikke så "sprengte" da lenger. Utrolig nok har de vært like store hele tiden etter operasjonen, så det har jeg sluppet å bekymre meg for. Jeg var også liiiivredd for å ta av teipen, måtte få a mor til å gjøre det første gangen og kjæresten fikk jobben andre gangen. Men det gikk så fint så! Kom bittelitt skorpe på teipen første gangen, men det gjør ingenting. Jeg dusjet først slik at teipen var våt, da glir den lettere av. Håper det går bra med puppisene!
Rønningen Skrevet 9. februar 2009 #7277 Skrevet 9. februar 2009 Når vi driver å snakker om teip her! Tar dere av teipen før eller etter dere dusjer? : )
Toffee Skrevet 9. februar 2009 #7278 Skrevet 9. februar 2009 (endret) Tar den av etter jeg har dusjet, slik at den blir våt og lettere å ta av. Men tror ikke det er noe must, går fint å ta den av når den er tørr også. Edit: Ble ikke du operert på samme dag som meg, altså 6 jan? Så du hadde skrevet på noen andre forum at du skal opereres 14 feb. Litt forvirra her, hehe Endret 9. februar 2009 av Toffee
lapez Skrevet 9. februar 2009 #7279 Skrevet 9. februar 2009 Toffee og Athina: Tusen takk ang puppene De er virkelig fien! Er på dag 6 nå og de er like fine jaaa Athina!!! : Så trist å høre det har vært sånn da Det var ikke morro å høre nei Bra det gpr bedre nå da og hevelsene gir seg nok etter hvert, prøv å slapp avog ligg mest i ro, men det er jo ikke bare bare med en ettåring i hus da I dag er eg på dag 6 ja og har vært på shopping!! Det var 29 kroner for massevis av fine kjoler og selskapstopper, gensere ja, you name it! på Gina Tricot i dag!!! Kjøpte meg noen kjoler, et par gensere og noen topper!! de sitter fatastisk pent nå og det er sååå deilig å ha de puppene der altså Kjøpte meg samtidig ny sportsBh, den til 169 på Cubus dere har snakket så mye om,( dere hadde rett, var veeeldig god ja -hadde en hvit med hemper foran fra før så kjøpte denne i sort da Kjøpte samtidig litt undertøy, lite å finne i 80C, mest 80 A-B. . . å 85 C-D.... prøvde en 80C jeg fant men den var ikke så fin og virka litt liten i cupen... så endte med noen i 85C som satt som støpt, eller de var bittwlitt for små, men litt bare så om de går ned litt etter hvert blir det perfekt! Men fy søren så vakre de var med Bh!!! Helt sinnsykt hvor deilig jeg stod å følte meg der inne i prøverommet, de var så store å fine!!! Ellers alt bra her, litt vondt nå som jeg ahr slutta med smertestillende...særlig om jeg ahr ligget lenge å så reiser jeg meg å går etterpå, da er det vondt i begge to... kjenner litt smerte ja, litt prikking osv... hadde dere også det?
Rødtoppen86 Skrevet 9. februar 2009 #7280 Skrevet 9. februar 2009 Åh athina, stakkars deg som ble alene Godt at du kommer deg på rett kjøl igjen. Ikke gøy å måtte være helt alene med en smårolling. Stor trøsteklem til deg Jeg har hatt en god dag idag Tok en tur på undertøysbutikken Next To Nothing for å se hva damen der mente om bhstrl til meg. Hun målte under brystene og sa at jeg skulle ha 70 rundt og så så hun på puppene mine som var dekt med sportsbh, t-skjorte og en vanlig høyhalset genser og sa at jeg måtte ha en E eller D, kom an på bhen. Jeg ble nesten paff over at hun klarte å se det gjennom alle lag med klær, og det gjorde meg veldig glad etter episoden på LaSenza hvor jenta ga meg en 75B etter å ha sett meg i kun sportsbhen hehe... Det er vel dette vi kaller for erfaring :D Denne butikken er jo ikke en billigbutikk, så jeg var ganske nervøs. Hun fant frem den mest komfortable og samtidig veldig fine bhen de hadde og jeg prøvde den. Den satt som et skudd og var superdeilig. Herligheten kostet 845kr, men min kjære samboer var så snill og betalte halvparten Aldri eid en så dyr bh, og jeg kjøper sjelden klær eller sko som er så dyre, men jammen skal man ta godt vare på de nye puppene til nesten 30.000kr. Kommer til å behandle denne bhen veldig pent, og regner med den holder lenge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå