Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg har kjøpt bikini allerede :fnise: Det går nok bra selv om puppene skulle forandre seg litt, for det er bare sånn bikini som kommer i small, medium og sånt. Så den vil nok passe fint.

Noen av mine gamle trekantbikinier passer fremdeles. Endelig passer de så godt osm de skal, og jeg slipper sånne folder på undersiden eller at den blir alt for stor sånn den var før om jeg strakk den helt ut. Måtte slakke litt på knuten i nakken også :)

Er så glad :)

Men har bestilt enda en ny bikini nå da. Siden arrene skal teipes i to måneder, og jeg skal reise bort og bruke bikini før den tid, så fant jeg ut at det var smart å ha en bikini som dekker arrene helt. Kjøpte derfor en bikini som er litt bred på undersiden av brystene. Så ser ingen at jeg går med teip, haha.

Vet man heller ikke bør få sol på noe av brystene de første to månedene (fordi huden har strekt seg og dermed er mer utsatt for skader fra solen?), men jeg tenker det går bra om jeg bare har på ekstra mye solkrem på delen av dem som blir utsatt for sollys :) Er jo ikke som om jeg har tenkt å ligge ute og sole meg hele dagen uansett, og solbrent pleier jeg alltid å passe godt på at jeg ikke blir.

Denne bikinien var ikke sånn trekant bikini :blush:

Den var sånn tubebikini med sånn sølv ring mellom puppene, cerise farget<3 veldig fin :rødme: , så kan man velge om å ha på halterneck stropper eller uten :rødme: men som du sier en slik bikini er nok også fra S til XL, så jeg skal dra på cubus å se jeg:)

Hvilken form var dere i dag 4, jeg syns alt går kjempebra jeg nå!! Vil bare ut å shoppe klææææær :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, har det kommet bikinier endelig? Har så lyst å prøve en vanlig bikini så jeg kan se hvilken strl jeg trenger så jeg kan bestille på nett.

Blir nok å kjøpe noen bikinier dette året ja hehehehe :D

Skrevet

Hei jenter....

Da var det overstått.... gikk som en røyk dette!!! Fikk 300 ml OVER muskel...hadde jo blitt foespeilet under muskel så våknet å ble overrasket da de sa det ble over i steden for!!Selve operasjonen gikk som en drøm, våknet å var i toppform å reiste hjem etter to timer... lite/ingen vondt enda... bare lykkelig å glad det er over!!! Kirurgen sier jeg havner på en C cup, gikk derfor vekk fra 350 ml, ville blitt nærmere D cup da(noe jeg ikke ville ha...he he)

Bra med dere andre puppe damer???

Klem fra lykkelige Gudinne1

Skrevet
Hei jenter....

Da var det overstått.... gikk som en røyk dette!!! Fikk 300 ml OVER muskel...hadde jo blitt foespeilet under muskel så våknet å ble overrasket da de sa det ble over i steden for!!Selve operasjonen gikk som en drøm, våknet å var i toppform å reiste hjem etter to timer... lite/ingen vondt enda... bare lykkelig å glad det er over!!! Kirurgen sier jeg havner på en C cup, gikk derfor vekk fra 350 ml, ville blitt nærmere D cup da(noe jeg ikke ville ha...he he)

Bra med dere andre puppe damer???

Klem fra lykkelige Gudinne1

Gratulerer med tvillingene!! :) Så godt å høre alt gikk bra da!!! :) ! Lykke til de neste puppe recovery dagene!!! :D:D:D

Alt bra med meg! :lur:

Merker ikke jeg har operert og er på dag 4 nå. klarer så klart ikke bære tungt enda eller strekke meg da, men sånn ellers går det strålende og jeg ahr ingen smerter!! :)

Jeg sitter på www.victoriassecret.com å drømmer meg bort på undertøy og nydelige bikiniiiier :rødme:

Skrevet

Woohoo, gratulerer Gudinne!. Så herlig at det er overstått nå, og at du føler deg i toppform :) Gid man hadde bedøvelse en uke fremover hehe :P

Du kommer til å se superflott ut med 300ml, og så over muskel også da. Da vil du se det endelige resultatet raskere :)

Hvordan profil fikk du egentlig?

Skrevet (endret)

Denne bikinien var ikke sånn trekant bikini :blush:

Den var sånn tubebikini med sånn sølv ring mellom puppene, cerise farget<3 veldig fin :rødme: , så kan man velge om å ha på halterneck stropper eller uten :rødme: men som du sier en slik bikini er nok også fra S til XL, så jeg skal dra på cubus å se jeg:)

Hvilken form var dere i dag 4, jeg syns alt går kjempebra jeg nå!! Vil bare ut å shoppe klææææær :fnise:

Jeg har drømt om bikiniene der i evigheter nå lol. Derfor jeg så gjerne vil teste forskjellige bikinier på cubus og slikt for å se hvilken strl jeg trenger, siden det koster litt å få det sendt til norge med frakt og toll.

Det er nesten like før jeg bestiller, men jeg må ta meg en runde til i byen og se om jeg ikke kan finne noe. Får prøve på undertøysbutikk. Liker bare ikke å prøve der siden det er så dyrt for bikinier. Vil ikke bli presset til å kjøpe hehe :P

hm... feil sitat av en eller annen grunn. Mente at jeg også har sett på victoria secrets :D

Endret av Rødtoppen86
Skrevet

Skjønner hva du mener Rødtoppen! jeg da, som bare er på dag 4! :nigo::bond:

----->Steeeike vi blir HOT i sommer altsååå :bolledeig:

Skrevet

Hihihi, ja bare tenk på alle oss fra CeeCee's hemmlige verden som skal vise oss på stranden... *puh*

Må bare få kommet i 100% form så blir det superbra. Vært så mye syk i det siste at alt forfaller.

Heldigvis enda noen mnd igjen før det blir varmt nok til å kle seg sommerlig. Åhhh, som jeg gleder meg :D

Skrevet

Heisann

Jeg er ny her inne, og skal opereres på Nobel Clinic 23.mars.

I denne forbindelse lurer jeg på om noen av dere vet om man må fjerne P-Stav før operasjonen? Ser jo at man skal slutte med p-piller 1 uke før....

Skrevet
Heisann

I denne forbindelse lurer jeg på om noen av dere vet om man må fjerne P-Stav før operasjonen? Ser jo at man skal slutte med p-piller 1 uke før....

Det ville jeg forhørt meg med kirurgen om.. grunnen til at du skal slutte på p-piller er jo pga. hormonene øker sjansen for blodpropp i forbindelse med operasjon, som generelt gir en økt sjanse for blodpropp. P-stav gir jo ut hormoner den også, så vil jo tro at det er samme kontraindikasjon i forhold til operasjon, men dosen hormoner den utgir er vel ikke den samme så vidt jeg husker.. men absolutt en ting verdt å nevne for kirurgen!

Skrevet

Jeg måtte ikke slutte med p-piller når jeg hadde min opersjon, så det er ikke så lett å si. Du må nok bare forhøre deg med kirurgen din :)

Skrevet (endret)
Gratulerer med tvillingene!! :) Så godt å høre alt gikk bra da!!! :) ! Lykke til de neste puppe recovery dagene!!! :D:D:D

Alt bra med meg! :lur:

Merker ikke jeg har operert og er på dag 4 nå. klarer så klart ikke bære tungt enda eller strekke meg da, men sånn ellers går det strålende og jeg ahr ingen smerter!! :)

Jeg sitter på www.victoriassecret.com å drømmer meg bort på undertøy og nydelige bikiniiiier :rødme:

Takk for det...føler meg i toppform i dag også... har mye bandabsjer og dren, pga disse får jeg ikke ta av bandasjen før drenene skal ut...VIL SE DE NÅÅÅ!!! Men en liten smugtitt har det blitt innimellom bandasjen... De er SÅÅ fine:0) Er glad vi ikke tok mer enn 300 ml faktisk... hadde jo en B cup fra før, så tror dette blir veldig passelig!!!!

Bikinier ja... gjett om det blir kikking å kjøping av det tidligi år.. he he skal bli en fryyyd med trekant bikini... ahhh.... aldri hatt det før!!!

Formen din like bra i dag??? Håper det!!!

Klem

Endret av Gudinne1
Skrevet
Heisann

Hei!!

opererte i går, gikk som en drøm... måtte slutte med p piller en mnd før faktisk!! Men tror dette er forskjellig fra klinikk til klinikk... hør med kirurgen din du..:)

Lykke til.... Er såå fantastisk når det endelig er gjort :0)

Skrevet
Hihihi, ja bare tenk på alle oss fra CeeCee's hemmlige verden som skal vise oss på stranden... *puh*

Må bare få kommet i 100% form så blir det superbra. Vært så mye syk i det siste at alt forfaller.

Heldigvis enda noen mnd igjen før det blir varmt nok til å kle seg sommerlig. Åhhh, som jeg gleder meg :D

DA er vi to som gleder oss... i allefall, he he....:)

Ha en strålende dag... er bare så happy i dag jeg... nye pupper i dag å sola skinner ute ... kan det bli bedre ?? :0)

Skrevet (endret)
Woohoo, gratulerer Gudinne!. Så herlig at det er overstått nå, og at du føler deg i toppform :) Gid man hadde bedøvelse en uke fremover hehe :P

Du kommer til å se superflott ut med 300ml, og så over muskel også da. Da vil du se det endelige resultatet raskere :)

Hvordan profil fikk du egentlig?

Takk Rødtoppen.... dette var virkelig ikke noe å grue seg for... gikk som en drøm!! Å så lite vondt som jeg har hatt etterpå da... må være heldig.. eneste jeg kjenner er lite "drag" i sårene når jeg reiser meg... men tar det 100 % rolig uansett...skal ikke ødelegge noe pga jeg føler meg i så fin form!!!

Jeg er litt usikker på profil, men syns kirurgen sa de var ca 16,5 cm brede... så er vel medium profil det sånn ca?? ikke høyprofil i allefall, da jeg er for bred til å skulle hatt de!!(167 cm og 70 kg) Hva har du? og hvor mange ml?? :)

Klem

Endret av Gudinne1
Skrevet
Takk Rødtoppen.... dette var virkelig ikke noe å grue seg for... gikk som en drøm!! Å så lite vondt som jeg har hatt etterpå da... må være heldig.. eneste jeg kjenner er lite "drag" i sårene når jeg reiser meg... men tar det 100 % rolig uansett...skal ikke ødelegge noe pga jeg føler meg i så fin form!!!

Jeg er litt usikker på profil, men syns kirurgen sa de var ca 16,5 cm brede... så er vel medium profil det sånn ca?? ikke høyprofil i allefall, da jeg er for bred til å skulle hatt de!!(167 cm og 70 kg) Hva har du? og hvor mange ml?? :)

Klem

Åh, da har du en god del bredere proteser enn meg hihi. Mine er vel noen og 10cm brede, men så er de jo veldig høy profil. Hadde vært gøy hvis jeg hadde 16cm brede. Da hadde jeg hatt pupper langt under armene :fnise:

Jeg fikk 280 i høyre og 325 i venstre og det er over muskel :) Startet med en 75B og har foreløpig en bh i 70E, men kan nok passe noen typer i 75D.

Er spent å se om jeg kommer til å ha den størrelsen permanent nå som puppene er over syv uker :)

Høres ut som de er kjempestore, men som jeg sa til venninna mi som ikke har sett de enda, så ser de ut som mine gamle 75B med paddet bh når jeg bruker sportsbhen.

Jeg er forøvrig 160cm høy og 58kg nå.

Skrevet
Åh, da har du en god del bredere proteser enn meg hihi. Mine er vel noen og 10cm brede, men så er de jo veldig høy profil. Hadde vært gøy hvis jeg hadde 16cm brede. Da hadde jeg hatt pupper langt under armene :fnise:

Jeg fikk 280 i høyre og 325 i venstre og det er over muskel :) Startet med en 75B og har foreløpig en bh i 70E, men kan nok passe noen typer i 75D.

Er spent å se om jeg kommer til å ha den størrelsen permanent nå som puppene er over syv uker :)

Høres ut som de er kjempestore, men som jeg sa til venninna mi som ikke har sett de enda, så ser de ut som mine gamle 75B med paddet bh når jeg bruker sportsbhen.

Jeg er forøvrig 160cm høy og 58kg nå.

Ja blir spennende å se hva jeg ender på... nå er de ganske sammentrykte pga stram bandasje så ser ikke str på de...kan bare skimte kløften inn i mellom all bandasjen.... Ja de er ca 16,5 cm så er nok medium profil tenker jeg...spent på hva str jeg havner på... hadde 80 B før opr. Viktigeste for meg var å få fylle ut tomrommet, hadde som deg en som var litt større enn den andre, men PK valgte å legge in like mye pga liten forskjell....stoler på hennes valg der!!

Begynt med vanlig BH du nå?

Brukte du støtte bh med åpning foran hele tiden el byttet du til lås bake???

Klem

Skrevet

Jeg hadde bare på sportsbh rett etter operasjonen, samt bandasjeteip over arrene. Bruker enda sportsbh hehe. Kan bruke vanlig bh, men jeg føler meg så trygg med den "flotte" sportsbhen.

Siden jeg jobber i barnehage og trener tre ganger i uka rett etter jobb, så er det praktisk å greit å bruke sportsbhen, og vanlig bh når jeg skal vise puppene frem litt mer. Antar det blir litt mer fremvisning når sommeren kommer :D

Min sportsbh har ikke åpning foran, og det er den jeg fikk fra klinikken. Det er en Triumph triaction workout-bh :) Veldig komfortabel og god bh :)

Siden det er åpning bak, så måtte jeg ha hjelp de første ukene til å ta den av når jeg skulle dusje hehe :P

Du har noen spennende uker foran deg nå ja. Er så gøy å se hvilken størrelse man ender opp med og hvordan de nye puppene tar seg ut i klær.

Skrevet

Jeg har rotet bort informasjonlappen jeg fikk fra nobel clinic etter operasjonen. Men er det noen som husker hvor lenge man skal få med teip over arrene?

Skrevet
Jeg har rotet bort informasjonlappen jeg fikk fra nobel clinic etter operasjonen. Men er det noen som husker hvor lenge man skal få med teip over arrene?

I mine papirer fra Fornebuklinikken står det at jeg skal teipe dem i to mnd :) Jeg kommer til å teipe dem så lenge det trengs, så jeg er sikker på at de blir fine. Føler meg så trygg med teip og sportsbh.

Når jeg ser at arrene begynner å blekne og er helt flate vil jeg tro at det går bra å fjerne teipen. Jeg overdriver heller litt enn å underdrive jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...