Rødtoppen86 Skrevet 5. februar 2009 #7181 Skrevet 5. februar 2009 Har mista litt oversikten på hvem som har operert og hvem som skal opereres. Men til alle dere som har operert: GRATULERER!!!! :D Dere som har bryster som begynner å bli 1-2 måneder gamle. Hvordan ser arrene deres ut? Er de fremdeles røde/lilla eller begynner de å blekne?? Mine er fremdeles røde/lilla, men de ser fine ut. Flate og fine. Litt skrukkete pga teipen.. Hadde bare håpt at de ble fort hvite og fine. Men kan jo ta opptil 1 år faktisk.. Jeg ble operert for blindtarmen for noen år tilbake, og det arret tok det 1 år før d ble hvitt. Jeg tok bilder av arrene på søndagen som var og da var de litt over seks uker gamle. De har blitt kjempefine Det er nå tynne, røde streker og jeg er veldig fornøyd. Eneste som mangler som du sier, er at de blekner, men det kan jo ta sin tid, men jeg tror de er hvite når sommeren kommer. Jeg har en tendens til å få fine arr takk og pris. Sjekket nettopp et sånn kutt jeg fikk i sommer når jeg badet. Det var på kneet og jeg hadde ikke plaster på og var myyye ute i sola og badet. Først var arret rødt og litt stort, men nå er det kun en hvit og nesten usynlig strek der. Det har tatt ca fem mnd før dette arret ble hvitt og jeg utsatte det som sagt for masse sol hehe.. Har derfor veldig gode forhåpninger til arrene under puppene :D Heldigvis så ser det jo ingen som ser arrene, med mindre jeg er naken og de bøyer seg ned og kikker godt under puppene hehe
lapez Skrevet 5. februar 2009 #7182 Skrevet 5. februar 2009 LAPEZ: Glemte å spørre hva PK'n din ga deg av info hva du kunne gjøre og ikke gjøre og når du kunne gjøre dem. Intererssant å se om det er det samme som jeg fikk beskjed om Hva da tenker du på? Nevnte ikke så mye faktisk... bare at jeg måtte ha på sportsBh dag og natt i 6 uker så kunne jeg bruke hva jeg ville etter det.. også det med at sånn poreteip skulle jeg sette på i kryss over nipplen da arret ikke kom til å vises om jeg gjorde dette i 6 uker, så da gjør jeg jo det:D .. ellers at jeg kunne dusje dag 4, men med hjelp og skulle ikke løfte armene opp på 2 uker, heller ikke løfte datteren min på 2 på, men heldigvis har jeg en mann som stiller opp 100% sånn sett da "mamma aua" sier hun å peker på puppene, så hender det seg hun kommer å blåser på, hun er så søt<3- en drøm... Ellers fikk jeg ikke vite mer faktisk Brae at jeg skal på etterkontroll lissom.. Han var mer opptatt av å si hvor fornøyd han ble med resultatet osv.... I dag er jeg i mye bedre form hvertfalL!! stod opp nå i stad og kjenner stivheten i armene har gitt seg litt, har overrhode ikke vondt i brystene... :happy: måtte ta av BH i to sek foran speilet i dag og knipse noen bilder da hehe å i dag fikk jeg på meg en sånn knappeskjorte, istedet for bare Bh med hettejakke på utsiden å Giiid altså så bra jeg så ut med skjorte nå puppene er nyyydelig!!! jeg fikk virkelig akkurat slik jeg ville de skulle bli!!! Dere andre da???
Rødtoppen86 Skrevet 5. februar 2009 #7183 Skrevet 5. februar 2009 Hihihi, gøy å se på dine innlegg Lapez. Mange glade smileys Superbra at du er fornøyd. Ingenting som er bedre enn det. Jeg er også svært så fornøyd hittils. Kjøpte valentinesgave til min kjære. En sånn svart og rød babydoll fra LaSenza som virkelig fremhever de nye puppene. Aldri før har jeg kunnet fremheve puppene på en slik måte, og det føles så godt. Skikkelig gøy å se hva man kan gjøre. Man kan skjule dem så lett som bare det, eller man kan kjøpe undertøy som viser puppene skikkelig frem
Gudinne1 Skrevet 5. februar 2009 #7184 Skrevet 5. februar 2009 Hva da tenker du på? Nevnte ikke så mye faktisk... bare at jeg måtte ha på sportsBh dag og natt i 6 uker så kunne jeg bruke hva jeg ville etter det.. også det med at sånn poreteip skulle jeg sette på i kryss over nipplen da arret ikke kom til å vises om jeg gjorde dette i 6 uker, så da gjør jeg jo det:D .. ellers at jeg kunne dusje dag 4, men med hjelp og skulle ikke løfte armene opp på 2 uker, heller ikke løfte datteren min på 2 på, men heldigvis har jeg en mann som stiller opp 100% sånn sett da "mamma aua" sier hun å peker på puppene, så hender det seg hun kommer å blåser på, hun er så søt<3- en drøm... Ellers fikk jeg ikke vite mer faktisk Brae at jeg skal på etterkontroll lissom.. Han var mer opptatt av å si hvor fornøyd han ble med resultatet osv.... I dag er jeg i mye bedre form hvertfalL!! stod opp nå i stad og kjenner stivheten i armene har gitt seg litt, har overrhode ikke vondt i brystene... :happy: måtte ta av BH i to sek foran speilet i dag og knipse noen bilder da hehe å i dag fikk jeg på meg en sånn knappeskjorte, istedet for bare Bh med hettejakke på utsiden å Giiid altså så bra jeg så ut med skjorte nå puppene er nyyydelig!!! jeg fikk virkelig akkurat slik jeg ville de skulle bli!!! Dere andre da??? Så flott å høre at du er så fornøyd, jeg er SÅÅÅ klar, to dager igjen nå... Du tok over muskel gjorde du ikke??Skulle nesten fått sett bilde med deg om du ville sendt over, jeg skal jo ha samme str som du har fått lagt inn... Men bare om du vil selvfølgelig!!! Gudinne1
lapez Skrevet 5. februar 2009 #7185 Skrevet 5. februar 2009 Så flott å høre at du er så fornøyd, jeg er SÅÅÅ klar, to dager igjen nå... Du tok over muskel gjorde du ikke??Skulle nesten fått sett bilde med deg om du ville sendt over, jeg skal jo ha samme str som du har fått lagt inn... Men bare om du vil selvfølgelig!!! Gudinne1 JEg kan sende det et dag to bilde og før bilde ja:D men de er jo med plaster på da:p må få mailadd din på pm da;)hehe
Rødtoppen86 Skrevet 5. februar 2009 #7186 Skrevet 5. februar 2009 Så flott å høre at du er så fornøyd, jeg er SÅÅÅ klar, to dager igjen nå... Du tok over muskel gjorde du ikke??Skulle nesten fått sett bilde med deg om du ville sendt over, jeg skal jo ha samme str som du har fått lagt inn... Men bare om du vil selvfølgelig!!! Gudinne1 Sååå herlig at du bare har to dager igjen nå :D Her kommer operasjonene på rekke og rad skjønner jeg. Så godt når det endelig er overstått
lapez Skrevet 5. februar 2009 #7187 Skrevet 5. februar 2009 Hihihi, gøy å se på dine innlegg Lapez. Mange glade smileys Superbra at du er fornøyd. Ingenting som er bedre enn det. Jeg er også svært så fornøyd hittils. Kjøpte valentinesgave til min kjære. En sånn svart og rød babydoll fra LaSenza som virkelig fremhever de nye puppene. Aldri før har jeg kunnet fremheve puppene på en slik måte, og det føles så godt. Skikkelig gøy å se hva man kan gjøre. Man kan skjule dem så lett som bare det, eller man kan kjøpe undertøy som viser puppene skikkelig frem Takk! Så bra du er fornøyd! ! Herlig valentines day i år da skjøner jeg . Jeg elsker smiliene her inne, så mye kult!! hehe beskriver så bra hva jeg føler tenk!
Gudinne1 Skrevet 5. februar 2009 #7188 Skrevet 5. februar 2009 Sååå herlig at du bare har to dager igjen nå :D Her kommer operasjonene på rekke og rad skjønner jeg. Så godt når det endelig er overstått Ja det er så uvirkelig at det er to dager unna.... kunne ikke blitt mere klar jeg nå... men kjenner jo at nervene er i helspenn også da;-)
Toffee Skrevet 5. februar 2009 #7189 Skrevet 5. februar 2009 Hmmm, virker som det er mange er som fikk "bånd" over puppene den første tiden. Er det for å holde implantatet nede? Jeg var bombesikker på at jeg skulle få det siden jeg fikk innlegg under muskelen men.. Er vel kanskje heldig som slapp unna
Gjest Angelish Skrevet 5. februar 2009 #7190 Skrevet 5. februar 2009 Jeg tok bilder av arrene på søndagen som var og da var de litt over seks uker gamle. De har blitt kjempefine Det er nå tynne, røde streker og jeg er veldig fornøyd. Eneste som mangler som du sier, er at de blekner, men det kan jo ta sin tid, men jeg tror de er hvite når sommeren kommer. Jeg har en tendens til å få fine arr takk og pris. Sjekket nettopp et sånn kutt jeg fikk i sommer når jeg badet. Det var på kneet og jeg hadde ikke plaster på og var myyye ute i sola og badet. Først var arret rødt og litt stort, men nå er det kun en hvit og nesten usynlig strek der. Det har tatt ca fem mnd før dette arret ble hvitt og jeg utsatte det som sagt for masse sol hehe.. Har derfor veldig gode forhåpninger til arrene under puppene :D Heldigvis så ser det jo ingen som ser arrene, med mindre jeg er naken og de bøyer seg ned og kikker godt under puppene hehe Jeg er så redd for at jeg ikke skal få fine arr under brystene. Vil jo at det skal være penest mulig. Du kunne ikke sendt meg bilder med dine arr slik at jeg kan få sammenligne med mine??? Mine ble 2 måneder igår.
Rødtoppen86 Skrevet 5. februar 2009 #7191 Skrevet 5. februar 2009 Det kan jeg gjøre vet du Gratulerer så mye med 2 mnd wooohooo Mine blir 2mnd den 18. februar hihi. Tiden bare flyr avgårde og jeg lever stortsett som normalt. Eneste som ikke er behagelig enda, er å ligge på puppene hehe. Det merket jeg når jeg prøvde å trene på mandagen. Skulle ligge på en sånn beintreningsmaskin, men det var ikke så deilig gitt
lapez Skrevet 5. februar 2009 #7193 Skrevet 5. februar 2009 (endret) Gudinne1 og Rødtoppen got mail Endret 5. februar 2009 av lapez
Gudinne1 Skrevet 5. februar 2009 #7194 Skrevet 5. februar 2009 LAPEZ... ' ÅÅÅÅÅÅ de var jo bare utrolig fine.... ble MISUNNELIG nå......!!!! Du skal virkelig være stolt av de der.... :0) ÅÅÅÅ jeg er sååå klar:0) Gudinne1
Gjest Angelish Skrevet 5. februar 2009 #7195 Skrevet 5. februar 2009 Angelish har fått mail Som jeg svarte deg synes jeg at du har kjeeeempefine arr.. de blir helt sikkert bleke of flotte til slutt Jeg har enda ikke tord å ligge på magen i det hele tatt.. Sover aldri på magen til vanlig, og har ikke begynt å trene skikkelig styrketrening enda, er litt øm i høyre bryst enda, og spesielt nå når følelsen begynner å komme tilbake. det liksom stikker og irriterer litt.. Nervene som begynner å leve tenker jeg...
Gjest Angelish Skrevet 5. februar 2009 #7196 Skrevet 5. februar 2009 LAPEZ... ' ÅÅÅÅÅÅ de var jo bare utrolig fine.... ble MISUNNELIG nå......!!!! Du skal virkelig være stolt av de der.... :0) ÅÅÅÅ jeg er sååå klar:0) Gudinne1 Nå ble jeg og skikkelig nysgjerrig gitt..
Rødtoppen86 Skrevet 5. februar 2009 #7197 Skrevet 5. februar 2009 Gudinne1 og Rødtoppen got mail Har jeg fått mail Da må jeg bare vente i spenning på at den kommer inn. Trege mailen tydeligvis som ikke har mottatt noe grrr
lapez Skrevet 5. februar 2009 #7198 Skrevet 5. februar 2009 Nå ble jeg og skikkelig nysgjerrig gitt.. du sendte meg bilde av deg her inne på kvinneguiden du , det vet jeg ikke hvordan jeg gjør tenkte du kom til å rope ut om du ville se de:p hehe -send meg amil add din! så sender jeg der! men har bare et før bilde og et dag to bilde da:) men jeg er veldig fornøyd så langt!
Rødtoppen86 Skrevet 5. februar 2009 #7199 Skrevet 5. februar 2009 Som jeg svarte deg synes jeg at du har kjeeeempefine arr.. de blir helt sikkert bleke of flotte til slutt Jeg har enda ikke tord å ligge på magen i det hele tatt.. Sover aldri på magen til vanlig, og har ikke begynt å trene skikkelig styrketrening enda, er litt øm i høyre bryst enda, og spesielt nå når følelsen begynner å komme tilbake. det liksom stikker og irriterer litt.. Nervene som begynner å leve tenker jeg... Heldigvis sover ikke jeg heller på magen, men sover på siden og det går veldig bra. Merker ingenting Nervene ja, av og til så kjenner jeg også noe slags stikninger i venstre bryst spesielt. Varer i noen sekunder og så går det over. Blir veldig glad hvis nervene vokser sammen slik at følelsen kommer tilbake
Rødtoppen86 Skrevet 5. februar 2009 #7200 Skrevet 5. februar 2009 Åhhh, kommer ingen bilder Lapez Kanskje du har skrevet feil mailadresse? Jeg vil veldig gjerne se :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå