LostS0ul Skrevet 7. desember 2006 #701 Del Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer med operasjonsdagen.. En uke til ja!! Du skal i narkose eller? Legen min satte egentlig opp at jeg skulle ha 335cc. Men jeg ville ha de litt større, er dumt å betale 34000,- for noe du angrer på at du ikke tok mer. Så nå har jeg 370cc. Men mine er anatomiske. Og den formen vil de alltid holde. De er visst de eneste silikon protesene som er godkjendt i USA! Men du har vel ikke så mye tid på deg å forandre mening! Så hvis du er litt usikker på størrelsen. Så ville jeg anbefalt deg å snakke med legen igjen. Og eventuelt ta nye mål! Du skal jo tross alt leve med disse. ← Regner med at det blir narkose.. han sa ingenting, men det står i papirene at jeg kan velge... Ja jeg vet, er surt å betale masse penger og ikke bli fornøyd, men problemet er at jeg ikke kan ta større enn 300cc i vanlige proteser for da ville jeg få en såkalt "dubble bubble" på det ene brystet fordi jeg har lite brystvev i underkant av det ene. Så eneste måte jeg kan få stoore pupper på er å bruke høyprofil, men som han sa ikke ville være fint annet enn i bh for puppene ville bli veldig runde og miste den naturlige formen...... Og jeg vil jo ha fine pupper uten bh også... Er skikkelig usikker egentlig, selvom jeg stoler på han og at han sier hva som blir best.. og han sa jeg ville mest sannsynlig få en fyldig 70C... men jeg synes ikke det er så stort jeg da men :S er jo en ganske naturlig størrelse... uff dette er vanskelig assa... Ingen her som er sånn ca like liten som meg som har tatt 300 eller noe da, så jeg kan "sammenligne" littegrann... Jeg er 155 og veier rundt 43 kg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 7. desember 2006 #702 Del Skrevet 7. desember 2006 Tusen takk!!! Og gratulerer igjen med operasjonsdagen!!! Det er mye bedre å ha vært og snakket med de en gang for mye enn en gang for lite!!! Det legen min sa til meg angående det at jeg ville ha en større protese. Det var det at han sa at det var ikke (Jeg skulle egentlig ha 335cc men har nå 370cc) det som ville utgjøre om de ble for små eller for store! Men det er selvsagt ditt valg hva du vil ha. MEN, det er IKKE noe deilig nå etter operasjonen. Så hvis du vet selv nå,, at du muligens synes de blir for små. Så bør du tenke dag godt om!!! For det gjør VONDT etterpå!!! Nå er jeg på dag 4, og jeg må fremdeles bruke smertestillende jevnlig. (Må forresten ta en snart nå!! ) Men jeg tok under muskelen, og det sier de jo er verre. Hva var det du skullle ha? Nå gleder jeg meg veldig til mandag!!! Tapen gjør det veldig stivt. Fergie! ← Jeg skal ta over muskelen, så de vil ikke "forsvinne" slik som de under kan gjøre. Altså vil det vise tydelig omriss av silikonprotesen hvis jeg velger for stor. Jeg vil ha de over brystmusklene bl.a fordi jeg trener en del med vekter (bl.a benkpress ), siden jeg har endel muskler på brystet sa legen at musklene i værste fall kunne vise på puppene når jeg bevegde meg. Jeg har slått meg helt til ro med 240cc Da vil jeg kunne føle meg kvinnelig og sexy og de vil stå til kroppen min slik at det ikke ser for unaturlig ut (jeg er "gutteformet" spinkel ). Nå er det bare å vente... Og til deg, LostSOul, hva slags proposjoner har du? Ofte kan man ha større pupper (og få det til å se naturlig ut) når man har litt hofter. Hvis en er meget spinkel på hele kroppen kan en str se svært unaturlig ut på en, selv om de ser naturlige ut på en annen kvinne. Husk at hvis du tar under muskelen vil de forsvinne litt, så da kan du legge til itt ekstra Det viktigste er at du blir fornøyd og ikke angrer!!! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 7. desember 2006 #703 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg skal ta over muskelen, så de vil ikke "forsvinne" slik som de under kan gjøre. Altså vil det vise tydelig omriss av silikonprotesen hvis jeg velger for stor. Jeg vil ha de over brystmusklene bl.a fordi jeg trener en del med vekter (bl.a benkpress ), siden jeg har endel muskler på brystet sa legen at musklene i værste fall kunne vise på puppene når jeg bevegde meg. Jeg har slått meg helt til ro med 240cc Da vil jeg kunne føle meg kvinnelig og sexy og de vil stå til kroppen min slik at det ikke ser for unaturlig ut (jeg er "gutteformet" spinkel ). Nå er det bare å vente... Og til deg, LostSOul, hva slags proposjoner har du? Ofte kan man ha større pupper (og få det til å se naturlig ut) når man har litt hofter. Hvis en er meget spinkel på hele kroppen kan en str se svært unaturlig ut på en, selv om de ser naturlige ut på en annen kvinne. Husk at hvis du tar under muskelen vil de forsvinne litt, så da kan du legge til itt ekstra Det viktigste er at du blir fornøyd og ikke angrer!!! Lykke til ← Kan ikke legge større selvom jeg legger under musklen, nettopp pga den folden under brystet og fordi det vil bli for bredt ut i sidene, så det blir enten 300 eller høyprofil i så store jeg vil.. hehe Jeg er liten og tynn uten mye former, så jeg kan jo ikke ha alt for store heller.. men når jeg prøvde på 300 så virka det ikke så stort selvom jeg er såpass liten.. men noen sier at de fleste har høyprofil og at det er fint, mens kirurgen sier at høyprofil er ikke fint... jeg er ikke så nøye på at det skal se så naturlig ut, men vil at det skal se pent ut.. vil ikke ha to trillrunde klumper på brystet, men gjør ikke noe å ha faste sprettpupper som står høyt.. hehe Så dette er litt vanskelig for meg... har bare en uke på meg og jeg vil jo bli fornøyd når jeg først betaler 30 000 da... Dere får si ifra om dere vil dele noen etter-bilder med meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #704 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg tok 325 og er større enn deg.. Og puppene mine er nå 70F, jeg hadde jo større i utgangspunktet også, men jeg tror ikke du skal være redd for at det blir for lite.. Høyprofil er fint fra siden, men ikke forfra, da kan det lett se ut som to tennisballer som er plassert midt på brystet.. Og det er ikke spesielt fint synes jeg.. Mine ser fine ut forfra, og fine ut fra siden.. De stikker akkurat passe ut på siden og, kunne ikke ha stukket mer ut iallefall.. Jeg kjenner noen tynne, men ganske høye og de har tatt rundt 300 og puppene deres ble kjempefine.. Ganske store, men også litt naturlige liksom.. Jo større man presser inn på mindre plass jo større komplikasjoner kan man få og.. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 8. desember 2006 #705 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg tok 325 og er større enn deg.. Og puppene mine er nå 70F, jeg hadde jo større i utgangspunktet også, men jeg tror ikke du skal være redd for at det blir for lite.. Høyprofil er fint fra siden, men ikke forfra, da kan det lett se ut som to tennisballer som er plassert midt på brystet.. Og det er ikke spesielt fint synes jeg.. Mine ser fine ut forfra, og fine ut fra siden.. De stikker akkurat passe ut på siden og, kunne ikke ha stukket mer ut iallefall.. Jeg kjenner noen tynne, men ganske høye og de har tatt rundt 300 og puppene deres ble kjempefine.. Ganske store, men også litt naturlige liksom.. Jo større man presser inn på mindre plass jo større komplikasjoner kan man få og.. Lykke til:) ← Nå har jeg sett på maange før og etter-bilder, og jeg synes da ikke høyprofil var så ille forfra.. Var faktisk flertall av pene pupper med høyprofil enn med vanlig.. de strutter liksom mere.. prøvde jo 325 i høyprofil og de virka myye større enn 300 i vanlig.. mn jeg ble så usikker når kirurgen sa at han ikke synes høyprofil var noe fint.. men er jo meget mulig han liker den naturlige looken best, for høyprofil blir jo litt mer 'silikonlook' Jaja, jeg har en uke å bestemme meg på da, så har littegranne tid iallefall... men hadde vært greit å høre andres erfaringer også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 8. desember 2006 #706 Del Skrevet 8. desember 2006 Tro om dette blir rett da...? Min første melding, dette blir bare en prøve. Lurer på om dere har plass til en til...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 8. desember 2006 #707 Del Skrevet 8. desember 2006 Tro om dette blir rett da...? Min første melding, dette blir bare en prøve. Lurer på om dere har plass til en til...? ← Masse plass her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 9. desember 2006 #708 Del Skrevet 9. desember 2006 Så bra! Rota litt her i starten med å finne ut hvordan jeg skulle skrive inn, men så gikk det bra. Har lest hele dagboken, og fått mye info mens jeg har gått noen runder med meg selv. Har tenkt lenge før jeg bestemte meg, og nå er det faktisk bare 6 dager til jeg skal opereres. Har fått så ufattelig mye ut av å lese denne dagboken,og føler jeg "kjenner" noen av dere, har fulgt dere gjennom alle aspekter av boobivilleekspedisjonen,hehe. Vil bare gi en honnør til alle her som bidrar, og spesielt til Cee Cee som startet tråden Jeg vil også gjerne dele mine erfaringer her etterhvert som de kommer. Foreløpig er det bare kriblinger i magen. Blir sikkert mer å skrive om på torsdag! Takk for at jeg fikk "komme inn"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 9. desember 2006 #709 Del Skrevet 9. desember 2006 Så bra! Rota litt her i starten med å finne ut hvordan jeg skulle skrive inn, men så gikk det bra. Har lest hele dagboken, og fått mye info mens jeg har gått noen runder med meg selv. Har tenkt lenge før jeg bestemte meg, og nå er det faktisk bare 6 dager til jeg skal opereres. Har fått så ufattelig mye ut av å lese denne dagboken,og føler jeg "kjenner" noen av dere, har fulgt dere gjennom alle aspekter av boobivilleekspedisjonen,hehe. Vil bare gi en honnør til alle her som bidrar, og spesielt til Cee Cee som startet tråden Jeg vil også gjerne dele mine erfaringer her etterhvert som de kommer. Foreløpig er det bare kriblinger i magen. Blir sikkert mer å skrive om på torsdag! Takk for at jeg fikk "komme inn"! ← Oii, så spennende da skal du operere samme dag som meg da.. :D Hvilken klinikk skal du på? og når på døgnet? morro at det er flere enn meg som skal den dagen... Hvilken størrelse osv har du bestemt deg for? Kribler i magen min også, hehe.. har ikke rukket å hverken grue eller glede meg, men det kommer vel i løpet av noen dager det tenker jeg : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 9. desember 2006 #710 Del Skrevet 9. desember 2006 Skal til Klinikk Stokkan. Har ikke vært verken nervøs eller noe, men kjenner nå at noe begynner å nærme seg. Ingen vet om dette heller bortsett fra samboeren,så har holdt på å sprekke til tider, er så hemmelighetsfull!! Skal ta noe mellom 230 og 260, ser at det er gjenganger at folk tar "for lite" men jeg er redd for at det skal bli for mye jeg. Men aner jo ikke hvordan det blir. Er ganske liten bygd,bruker 75B nå (på en god dag,hehe) Håper det ikke blir sånne struttepupper som avslører meg på 1 km. :hår: Så bra at vi skal inn samme dagen,vi må holde hverandre oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 9. desember 2006 #711 Del Skrevet 9. desember 2006 Skal til Klinikk Stokkan. Har ikke vært verken nervøs eller noe, men kjenner nå at noe begynner å nærme seg. Ingen vet om dette heller bortsett fra samboeren,så har holdt på å sprekke til tider, er så hemmelighetsfull!! Skal ta noe mellom 230 og 260, ser at det er gjenganger at folk tar "for lite" men jeg er redd for at det skal bli for mye jeg. Men aner jo ikke hvordan det blir. Er ganske liten bygd,bruker 75B nå (på en god dag,hehe) Håper det ikke blir sånne struttepupper som avslører meg på 1 km. :hår: Så bra at vi skal inn samme dagen,vi må holde hverandre oppdatert! ← Hehe, skjønner hvordan du har det. Har ikke fortalt det til noen andre en samboer jeg heller, blir helt gaal, lyst å skrike ut Mellom 230 og 260 høres jo bra ut det.. da vil du gå opp ca en størrelse.. (som jeg har fått vite av kirurgen) Jeg vil gjerne ha struttepupper jeg :D synes det er fint sålenge de ikke blir for store.. Uff, ja nå er det ikke lenge igjen, vi får skrive litt her denne uken og fortelle hvordan ting føles da:) også må vi jo selvfølgelig skrive rapport etter operasjonen!! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 9. desember 2006 #712 Del Skrevet 9. desember 2006 Tror vi har det mye på samme måten Like før jeg stille meg på taket å roper ut det glade budskap! Er spent å høre videre, vi høres i løped av uka, og selvfølgelig en rapport etter torsdag,hjelpe meg nå begynner jeg å se alvoret her Weeeee!! Håper indelig alt går bra, uten komplikasjoner.(Bank i bordet) Så man kan sprade med lekre boobies til sommeren, å føle seg som en foxy lady! Det skal bli noget annet ja! Lykke til du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 9. desember 2006 #713 Del Skrevet 9. desember 2006 Tror vi har det mye på samme måten Like før jeg stille meg på taket å roper ut det glade budskap! Er spent å høre videre, vi høres i løped av uka, og selvfølgelig en rapport etter torsdag,hjelpe meg nå begynner jeg å se alvoret her Weeeee!! Håper indelig alt går bra, uten komplikasjoner.(Bank i bordet) Så man kan sprade med lekre boobies til sommeren, å føle seg som en foxy lady! Det skal bli noget annet ja! Lykke til du også! ← Ohh, ja nå kjenner jeg det på kroppen at jeg gruer meg litt her...hehe.. Håper at det går bra uten komplikasjoner ja (banke i bordet også) Det skal bli så deilig å kjøpe seg bikini til sommeren altså!!! Weeeeee Nå må jeg bare bestemme meg for om jeg skal ha høyprofil eller lavprofil.. hihi, det er ikke så lett gitt... Jeg legger ved et bilde av noen jeg synes er skikkelig fine, og håper noen kan svare meg på om jeg må høy eller lavprofil for å få sånne.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #714 Del Skrevet 9. desember 2006 Nå har jeg sett på maange før og etter-bilder, og jeg synes da ikke høyprofil var så ille forfra.. Var faktisk flertall av pene pupper med høyprofil enn med vanlig.. de strutter liksom mere.. prøvde jo 325 i høyprofil og de virka myye større enn 300 i vanlig.. mn jeg ble så usikker når kirurgen sa at han ikke synes høyprofil var noe fint.. men er jo meget mulig han liker den naturlige looken best, for høyprofil blir jo litt mer 'silikonlook' Jaja, jeg har en uke å bestemme meg på da, så har littegranne tid iallefall... men hadde vært greit å høre andres erfaringer også.. ← Selvfølgelig finnes det unntak på om det ser fint ut eller ikke.. De som er finest med høyprofil er de som har litt underhudsfett og brystvev, slik at de ikke blir stående på hver sin side av brystkassen.. Har man lite av det så ser det fort ufattelig stygt ut spør du meg.. Og jeg liker silikonlooken sjæl Når høyprofil kommer under huden så virker de mindre enn vanlige pupper også, så selv om de virker større utenpå kroppen, så gjør de ikke det når de kommer inni.. De prosjekterer mer, det er det som er fordelen med de, altså at de strutter mer.. Men da skal det ikke så mye til for en med lite brystvev at det veldig veldig stygt ut synes jeg.. Men det kommer jo helt an på størrelsen da.. Du kan jo f.eks velge rundt 375- 400 i høyprofil f.eks, tror ikke du bør gå noe større enn det.. Eller så kan du jo gå til en annen kirurg.. Kirurgen min sa jo at innenfor de størrelsene jeg skulle ha så var det lavprofil som gav mest silikonlook, iallefall slik jeg jeg ønsket.. Jeg var ikke så gira på så veldig mye større enn det jeg hadde, men ville ha den typiske silikonlooken liksom, og det hadde ikke jeg fått med høyprofil iallefall.. Men nå var jeg var keen på å kunne gjemme bort puppene i en vanlig genser f.eks da, for siden jeg jobber som modell så orker jeg ikke alt fokuset rundt pupper og sånn hele tiden.. Man ser ikke at det er mye silikon der før jeg eventuelt har utringing eller noe sånt I dag skal jeg møte mora til samboeren min for første gang siden operasjonen, og i sommer så sa hun at silikon var det styggeste hun visste og hun kunne spot'e det på en mils avstand Så det blir spennende Lykke til med valget ditt da Jeg fik forresten komme tilbake etter ei uke for å prøve proteser, siden jeg ikke var helt fornøyd med det vi hadde blitt enige om på konsultasjon, og da gikk jeg opp 125cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 9. desember 2006 #715 Del Skrevet 9. desember 2006 Selvfølgelig finnes det unntak på om det ser fint ut eller ikke.. De som er finest med høyprofil er de som har litt underhudsfett og brystvev, slik at de ikke blir stående på hver sin side av brystkassen.. Har man lite av det så ser det fort ufattelig stygt ut spør du meg.. Og jeg liker silikonlooken sjæl Når høyprofil kommer under huden så virker de mindre enn vanlige pupper også, så selv om de virker større utenpå kroppen, så gjør de ikke det når de kommer inni.. De prosjekterer mer, det er det som er fordelen med de, altså at de strutter mer.. Men da skal det ikke så mye til for en med lite brystvev at det veldig veldig stygt ut synes jeg.. Men det kommer jo helt an på størrelsen da.. Du kan jo f.eks velge rundt 375- 400 i høyprofil f.eks, tror ikke du bør gå noe større enn det.. Eller så kan du jo gå til en annen kirurg.. Kirurgen min sa jo at innenfor de størrelsene jeg skulle ha så var det lavprofil som gav mest silikonlook, iallefall slik jeg jeg ønsket.. Jeg var ikke så gira på så veldig mye større enn det jeg hadde, men ville ha den typiske silikonlooken liksom, og det hadde ikke jeg fått med høyprofil iallefall.. Men nå var jeg var keen på å kunne gjemme bort puppene i en vanlig genser f.eks da, for siden jeg jobber som modell så orker jeg ikke alt fokuset rundt pupper og sånn hele tiden.. Man ser ikke at det er mye silikon der før jeg eventuelt har utringing eller noe sånt I dag skal jeg møte mora til samboeren min for første gang siden operasjonen, og i sommer så sa hun at silikon var det styggeste hun visste og hun kunne spot'e det på en mils avstand Så det blir spennende Lykke til med valget ditt da Jeg fik forresten komme tilbake etter ei uke for å prøve proteser, siden jeg ikke var helt fornøyd med det vi hadde blitt enige om på konsultasjon, og da gikk jeg opp 125cc ← Jeg har jo litt brystvev ettersom han sier han ville lagt de over muskel også har jeg jo litt pupp, hvertfall på den ene siden.. hehe... Kommer ikke til å gå noe større enn 400 uansett. synes det holder i massevis for en liten dame som meg.. heheh.. Som som sagt så kan jeg ikke gå for mer enn 300 med lavprofil pga jeg risikerer å få en bulk i puppen + at jeg vil tro de legger seg under armen min ettersom jeg er ganske smal.. Og det er jo en uke til operasjon, så jeg må jo bestemme meg snart.. hehe.. Blir gal av dette jeg altså.. Du får ha lykke til i dag da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #716 Del Skrevet 9. desember 2006 Åå, jeg husker hvor spennende det var når det bare var ei uke igjen Plutselig var dagen der Kommer nok til å gå bra.. Mente du at de legger silikonen gjennom armhulen liksom? Eller misforstod jeg litt? Trodde det var bare saltvann som ble gjennom armhulen jeg, men kan hende at jeg misforstod Ulempen med å ha store pupper er at det er vanskelig å finne bh'er som passer, så jeg er glad jeg har 70E/F, for da finner jeg iallefall noe fint på La Senza.. Og jo smalere du er jo vanskeligere er det å få tak i stor nok cup Gled deg masse masse masse Du kommer nok ikke til å angre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. desember 2006 #717 Del Skrevet 9. desember 2006 ER man smal er det jaggu ikke lett, nei. Nå bruker jeg 65F, hvis det er halvcup, og takk og lov for at undertøysbutikken min har ei superflink sydame tilknyttes seg. Jeg har sydd inn en del bh'er fra 70 omkrets. Når jeg en vakker dag legger inn saltvann har jeg hvertfall ganske ok muligheter til å finne passende undertøy. Jeg kan jo velge mellom to omkretser og få det i 70 sydd inn. 65F høres sikkert digert ut for mange, men det er ikke det. Jeg er langt i fra noen Samatha Fox! Hos noen er det kanskje litt stort, men det kommer vel an på form og bredde og sånt på brystene. F cupen er hverrtfall akkurat passe til den ene puppen min og bittelitt stor til den andre. Men man skal jo kjøpe det som passer til den største puppen. Jeg håper inderlig at jeg kan joine dere om ikke så lenge. Jeg har ventet i noen år på dette, men vil ikke ta opp lån, så da er tålamod stikkordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 9. desember 2006 #718 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Er det foressten noen som har noen tips til gode sider med før og etter bilder utenom de som er nevnt her allerede (breastimplants)? Har vært en del på QVINNA.info, en svensk ok side med masse bilder, men det er nesten utelukkende bilder av implantat lagt under muskelen og dette gir et annet resultat utseendemessig. (de som er tatt over muskelen regnes foressten som "felplassering" og står under "konstruktioner". Ulike tradisjoner på fronten! Bokstavelig talt ) Jeg skal ta over muskelen. Er enda litt usikker mht str og profil, og får ikke nok av bilder. Dette har foressten vært drømmetid for samboeren, han har aldri sett så mye pupper på så kort tid i hele sitt liv De du hadde på bildet der,lostsoul, er superfine, sånne vil jeg ha! Endret 9. desember 2006 av ElCaramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 9. desember 2006 #719 Del Skrevet 9. desember 2006 Leita litt her selv, fant enda flere sider, men dette er en side som fungerer som link til flere gallerier, hvis noen vil se flere før/etter bilder. http://www.breastaugmentationgallery.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 9. desember 2006 #720 Del Skrevet 9. desember 2006 Er det foressten noen som har noen tips til gode sider med før og etter bilder utenom de som er nevnt her allerede (breastimplants)? Har vært en del på QVINNA.info, en svensk ok side med masse bilder, men det er nesten utelukkende bilder av implantat lagt under muskelen og dette gir et annet resultat utseendemessig. (de som er tatt over muskelen regnes foressten som "felplassering" og står under "konstruktioner". Ulike tradisjoner på fronten! Bokstavelig talt ) Jeg skal ta over muskelen. Er enda litt usikker mht str og profil, og får ikke nok av bilder. Dette har foressten vært drømmetid for samboeren, han har aldri sett så mye pupper på så kort tid i hele sitt liv De du hadde på bildet der,lostsoul, er superfine, sånne vil jeg ha! ← Sånne vil jeg og ha!! hihi.. Jeg ser inne på : implantinfo.com.. masse bra bilder der iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå