lapez Skrevet 3. februar 2009 #7161 Skrevet 3. februar 2009 GRATULERER!!!! ENDELIG HAR DU TVILLIGNENE DINE! Se du fikk jo det du ville ha, og store ble dem vel! Ble det høy profil eller vanlig? De prøvde 380 høyprofil på meg først men de var for smale for meg. Men 380 høyprofil er ikke så mye høyere enn 435 lav profil. Hvor høy var du og hvilken bh brukte du før, husker det ikke bå i farten Gratulerer igjen jaaaa akkurat det jeg ville!!! Vet ikke om det ble høy eller lav prof!il? Jeg hadde full A cup eller halvtom ikke utfylt B cup fra før... 1,64 ca... og veier 60 kilo.. er ikke særlig breiskuldra eller noe sånn.. ganske smal er jeg:)
Athina^ Skrevet 3. februar 2009 #7162 Skrevet 3. februar 2009 jaaaa akkurat det jeg ville!!! Vet ikke om det ble høy eller lav prof!il? Jeg hadde full A cup eller halvtom ikke utfylt B cup fra før... 1,64 ca... og veier 60 kilo.. er ikke særlig breiskuldra eller noe sånn.. ganske smal er jeg:) Oi men da ble du fyllt ut godt da siden du er så kort og smal - ble Kendra du da jo hehe Du fikk med ett kort fra PK'n din der modellen står. Hvis det står MHP 380 er det høy profil og står det MLP er det lav profil. Hos meg står det MLP 435 og det er lav profil
Rødtoppen86 Skrevet 3. februar 2009 #7163 Skrevet 3. februar 2009 Åhhhh, gratulerer så mye Lapez Tenk at det er overstått nå. Du kommer til å se fantastisk ut med 380gr Blir kjempemoro å følge deg fremover sammen med athina. Tenk så deilig det skal bli til sommeren. Her er vi mange som gleder oss nå ja. Godt at du har noen som er så snill å passe godt på deg.
lapez Skrevet 3. februar 2009 #7164 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Tusen takk!!!! jeg har MLP jeg også vil d si de er lavt ned??+ :o det er jo kjedelig i såfall... sånn hengete liksom?? :o Håper ikke det. at når hevlesen går bort detter de ned der de var:O Endret 3. februar 2009 av lapez
Rødtoppen86 Skrevet 3. februar 2009 #7165 Skrevet 3. februar 2009 Tusen takk!!!! jeg har MLP jeg også vil d si de er lavt ned??+ :o det er jo kjedelig i såfall... sånn hengete liksom?? :o Håper ikke det. at når hevlesen går bort detter de ned der de var:O De kommer nok ikke til å bli hengete hehe... Lav profil betyr at de er bredere/større diameter enn høy profil og ikke fullt så utstående fra siden med mindre det er store innlegg. Feks er mine 10,6cm bred og 4,8cm projeksjon med implantatet som er 280cc. Hvis kirurgen har valgt lav profil til deg, så er det nok det som passer best til din kropp. Kan hende at høy profil hadde blitt altfor smalt slik at puppene dine ville sett ut som to halve tennisballer. Jeg kunne ikke ha lav profil, for det ville vært for bredt for mine pupper slik at de hadde stukket for langt ut på siden ved armene. Jeg er helt sikker på at du kommer til å se så lekker ut at
lapez Skrevet 3. februar 2009 #7166 Skrevet 3. februar 2009 De kommer nok ikke til å bli hengete hehe... Lav profil betyr at de er bredere/større diameter enn høy profil og ikke fullt så utstående fra siden med mindre det er store innlegg. Feks er mine 10,6cm bred og 4,8cm projeksjon med implantatet som er 280cc. Hvis kirurgen har valgt lav profil til deg, så er det nok det som passer best til din kropp. Kan hende at høy profil hadde blitt altfor smalt slik at puppene dine ville sett ut som to halve tennisballer. Jeg kunne ikke ha lav profil, for det ville vært for bredt for mine pupper slik at de hadde stukket for langt ut på siden ved armene. Jeg er helt sikker på at du kommer til å se så lekker ut at PUSTER LETTET UT!!! hehehe ja de ser perfekte ut...!!! :rødme:
Rønningen Skrevet 3. februar 2009 #7167 Skrevet 3. februar 2009 Noen som kan svare på spørsmålet mitt på side 358?
Rødtoppen86 Skrevet 3. februar 2009 #7168 Skrevet 3. februar 2009 Jeg blør bittebitte litt på ene siden av arret, gjør det noe og er det normalt? : ) Har ikke fått vært innpå her eller tatt bilder som dere spurte om, driver å pusser opp kjøkkenet så er litt kaos her, men skal få gjort det så fort det blir litt mer orden her : ) Kan ikke hjelpe deg så mye her dessverre Men hvor gamle er arrene dine nå egentlig? Huff, har altfor dårlig hukommelse for tiden skjønner du.
Rønningen Skrevet 3. februar 2009 #7169 Skrevet 3. februar 2009 Kan ikke hjelpe deg så mye her dessverre Men hvor gamle er arrene dine nå egentlig? Huff, har altfor dårlig hukommelse for tiden skjønner du. De er akkurat 4 uker i dag : )
Gudinne1 Skrevet 4. februar 2009 #7170 Skrevet 4. februar 2009 ahhh... måtte det bare bli lørdag.. Gleder meg sykt nå... men selvfølgelig spent på det som skal skje Har time 7.30 så heldigvis skal jeg inn tidlig på dag.... Hvordan går det med deg Lapez? la du under eller over muskel??? Gudinne1
Athina^ Skrevet 4. februar 2009 #7171 Skrevet 4. februar 2009 LAPEZ: Glemte å spørre hva PK'n din ga deg av info hva du kunne gjøre og ikke gjøre og når du kunne gjøre dem. Intererssant å se om det er det samme som jeg fikk beskjed om
Athina^ Skrevet 4. februar 2009 #7172 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg har kjøpt en sportsBH fra Cubus til 169,-, står om den litt lenger bak her Hvordan går det med de nye "jentene" dine? Jeg var på Cubus nå og fant den bh'n du skrev om og herreguuuuud for en forskjell!! Er jo som å komme til himmelen! Hvorfor de anbefaler den forbanna Triumpfen forstår jeg ikke! Greit nok at det er hemper foran men dæven da! Nå puster jeg jo og sitter ikke her som ei 90 år gammel kjerring! Så til alle som skal oprereres pluss lapez som nettopp har blitt operert: KJØP EN SPORTSBH PÅ CUBUS TIL KR 169! Og så fort du kan, skift til denne for den er absolutt deilig å ha på seg! Tro meg for jeg har sittet her i 1 uke i smertehelvete på grunn av Triumpfen! Men nå smiler jeg Endret 4. februar 2009 av Athina^
lapez Skrevet 4. februar 2009 #7173 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Så til alle som skal oprereres pluss lapez som nettopp har blitt operert: KJØP EN SPORTSBH PÅ CUBUS TIL KR 169! Og så fort du kan, skift til denne for den er absolutt deilig å ha på seg! Tro meg for jeg har sittet her i 1 uke i smertehelvete på grunn av Triumpfen! Men nå smiler jeg Takk for tipset, hvilken Bh er dette da? Hva heter den og hvordan ser den ut? Jeg har på den triaction og synes den er veldig god, men så er jeg på dag to da og tar enda smertestillende... Ble kvalm mot kvelden i går så kastet opp... Ellers har formen vært veldig fin!! Jeg er bare sykt vondt i armene mine... kjennes utrolig stiv ut, ikke vondt i puppene! >Sambo fikk ikke sove først i går når han hørte rumling fra puppene!! det var høyt jo!! hehehe!! Kaset opp med en gang jeg stod opp i dag også, så gikk bare på kjøkkenet og hentet to knekkebrød uten noe, som jeg spiste i senga... dette har ikke kommet opp!! Stod nettopp opp uten å bli svimmel og uvel denne gangen!=) Hva spiste dere til å begynne med? Hvor hadde dere vondt? De er såååå fine!!! <3 Når tittet dere på de? tok av sportsBh og så de første gang?? Endret 4. februar 2009 av lapez
Toffee Skrevet 4. februar 2009 #7174 Skrevet 4. februar 2009 Takk for tipset, hvilken Bh er dette da? Hva heter den og hvordan ser den ut? Jeg har på den triaction og synes den er veldig god, men så er jeg på dag to da og tar enda smertestillende... Ble kvalm mot kvelden i går så kastet opp... Ellers har formen vært veldig fin!! Jeg er bare sykt vondt i armene mine... kjennes utrolig stiv ut, ikke vondt i puppene! >Sambo fikk ikke sove først i går når han hørte rumling fra puppene!! det var høyt jo!! hehehe!! Kaset opp med en gang jeg stod opp i dag også, så gikk bare på kjøkkenet og hentet to knekkebrød uten noe, som jeg spiste i senga... dette har ikke kommet opp!! Stod nettopp opp uten å bli svimmel og uvel denne gangen!=) Hva spiste dere til å begynne med? Hvor hadde dere vondt? De er såååå fine!!! <3 Når tittet dere på de? tok av sportsBh og så de første gang?? GRATULERER, da var det overstått! Jeg hadde ikke matlyst, så kjæresten min dro og kjøpte McDonaldsmat til meg. DA spiste jeg Jeg kastet ikke opp i det hele tatt, men jeg fikk bare lokalbedøvelse. Kanskje det er narkosen du reagerer på? Det eller de sterke smertestillende... Vil i hvertfall anbefale deg å ta de sammen med et måltid, da er de ikke så sterke for magen. Jeg tittet på mine tre dager etter OP Måtte få hjelp av kjæresten til å få av og på meg BHen. Merket på BHen som er nevnt tror jeg bare er Cubus, og den ser ut som en "vanlig" sportsBH, ikke utringet som Triaction fra 'Triumph. Spør de som jobber der, så hjelper de deg nok. God bedring og lykke til med de nye leketøyene dine!
Toffee Skrevet 4. februar 2009 #7175 Skrevet 4. februar 2009 Rønningen: Vi ble operert samme dag, og mine arr er helt grodd. Ville ringt til klinikken og spurt for sikkerhets skyld, var jeg deg Men det er HELT SIKKERT ikke noe farlig!! Men greit å være føre var. Hvordan går det ellers med dem forresten?
Rødtoppen86 Skrevet 4. februar 2009 #7176 Skrevet 4. februar 2009 Rønningen: Vi ble operert samme dag, og mine arr er helt grodd. Ville ringt til klinikken og spurt for sikkerhets skyld, var jeg deg Men det er HELT SIKKERT ikke noe farlig!! Men greit å være føre var. Hvordan går det ellers med dem forresten? Helt enig Mine arr grodde også ganske fort, så det litt rart hvis det kommer blod ut, men det kan jo være gammelt blod som endelig har funnet veien ut.
pusurma Skrevet 4. februar 2009 #7177 Skrevet 4. februar 2009 Har vært og fjernet stingene i dag.. Sårene så helt fine ut heldigvis. Har også tatt vekk båndet jeg måtte gå med over puppene. Fantastisk deilig å få det vekk og kunne puste skikkelig igjen. Hvilke restrisjoner har dere fått med tanke på bevegelse av armer o.l? Jeg skal egentlig ikke løfte armene ut fra kroppen, og hvertfall ikke kjøre bil på 10 dager, men føler meg jo kjempe-fin form og det er vanskelig å la være;)
Rødtoppen86 Skrevet 4. februar 2009 #7178 Skrevet 4. februar 2009 Du har fått mail pusurma :D Jeg kunne leve passelig normalt etter en uke, men fikk ikke lov å støvsuge eller vaske golv og den slags før 2-3 uker. lapez: Så kjipt at du også måtte bli dårlig :S Ikke noe gøy å kaste opp når man er nyoperert. Håper det går bedre med deg nå
Rønningen Skrevet 4. februar 2009 #7179 Skrevet 4. februar 2009 Okei, tusen takk alle sammen! : ) Da ringer jeg i morgen! De er kjempefine ellers, er veldig fornøyd ; )
Gjest Angelish Skrevet 5. februar 2009 #7180 Skrevet 5. februar 2009 Har mista litt oversikten på hvem som har operert og hvem som skal opereres. Men til alle dere som har operert: GRATULERER!!!! :D Dere som har bryster som begynner å bli 1-2 måneder gamle. Hvordan ser arrene deres ut? Er de fremdeles røde/lilla eller begynner de å blekne?? Mine er fremdeles røde/lilla, men de ser fine ut. Flate og fine. Litt skrukkete pga teipen.. Hadde bare håpt at de ble fort hvite og fine. Men kan jo ta opptil 1 år faktisk.. Jeg ble operert for blindtarmen for noen år tilbake, og det arret tok det 1 år før d ble hvitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå