Rødtoppen86 Skrevet 2. februar 2009 #7141 Skrevet 2. februar 2009 Woohoo, er det bildedeling på gang? Jeg vil gjerne se bilder hvis noen av dere vil vise Sender bilder i retur til de som ikke har fått tidligere Tenk at det er din tur imorgen Lapez =D Det må jo føles utrolig deilig at det endelig skal skje. PS: Luft og rare lyder i puppene er helt normalt etter en slik operasjon
Athina^ Skrevet 2. februar 2009 #7142 Skrevet 2. februar 2009 Woohoo, er det bildedeling på gang? Jeg vil gjerne se bilder hvis noen av dere vil vise Sender bilder i retur til de som ikke har fått tidligere Tenk at det er din tur imorgen Lapez =D Det må jo føles utrolig deilig at det endelig skal skje. PS: Luft og rare lyder i puppene er helt normalt etter en slik operasjon Du har mail :-) Mine bryster lager høye surklelyder de lux... merkelige greier, men PK sa at det ville gå over etter noen dager da kroppen absorberer vesken :-) Tror alle stingene mine er av den absorberende sorten jeg for det står ikke annet i papirene mine i allefall enn at de skal falle ut selv.
Rødtoppen86 Skrevet 2. februar 2009 #7143 Skrevet 2. februar 2009 Tuuusen takk Athina. Du har all grunn til å være veldig fornøyd Ser jo så flotte ut allerede og det blir jo bare bedre og bedre. Jeg hadde også slike selvoppløsende sting. Var veldig skummelt å ta av den innerste tapen for første gang, for det kom svarte ting på den hehe. Kanskje det var en blanding av sting og blod. Husker jeg hadde en svart prikk som ikke gikk bort første gang jeg skiftet tape, som var to uker etter operasjonen, men tredje uka når jeg tok på ny tape, så ble den svarte prikken borte Det med alle lydene i puppene hadde jeg nesten gledet meg til på en måte etter å ha lest så mye om folk som opplevde det, men jeg hadde ingen slike lyder. Nesten så jeg ble litt skuffet
lapez Skrevet 2. februar 2009 #7144 Skrevet 2. februar 2009 Da har jeg spist kveldsmat og tatt de to pillene som var forebyggende mot infeksjon Skal ta dusjen med hibiscrub snart nå herreguuuud jeg gleder meg sånn nå , en god natt søvn, om jeg klare så stå opp en ny hibiscrub dusj og rett ned på klinikk stokkan gitt Er vel hjemme igjen rundt tolv:nigo:
Athina^ Skrevet 2. februar 2009 #7145 Skrevet 2. februar 2009 Da har jeg spist kveldsmat og tatt de to pillene som var forebyggende mot infeksjon Skal ta dusjen med hibiscrub snart nå herreguuuud jeg gleder meg sånn nå , en god natt søvn, om jeg klare så stå opp en ny hibiscrub dusj og rett ned på klinikk stokkan gitt Er vel hjemme igjen rundt tolv:nigo: Glad jeg aldri skal vaske håret med de greiene ever igjen altså for det i langt hår var pyton! Gleder meg til å høre fra deg, regner med du finner frem pc'n høy på Pinex forte og narkose og skriver inn til oss og skryter av tvilligene Skulle gjøre det jeg også, men SAS hotellet i Tr.heim hadde problemer med nettet i den etasjen vi var i så datteren måtte ta med seg pc'n ned i lobbyen og da ble det ikkeno netting på meg
Rødtoppen86 Skrevet 2. februar 2009 #7146 Skrevet 2. februar 2009 Åh, så spennende Lapez Jeg spiste mitt siste måltid rett før tolv på natten, for min operasjon var ikke før 13.30 hehe... Bare å pakke sakene dine og gjøre klart alt som trengs. Gleder meg veldig mye til å høre hvordan det har gått imorgen. Bare mange timer med jobb først, og så hjem og sjekke om du er i "live" =D Ønsker deg masse masse lykke til på din store dag
lapez Skrevet 2. februar 2009 #7147 Skrevet 2. februar 2009 (endret) TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!!! regner meg jeg får sambo til å legge pc på magen så jeg får oppdatert dere når jeg kommer hjem ja!!hehehe hva skulle jeg gjort uten dere altså!! Dere har vært sykt mye til hjelp med masse spm, svar og erfaringer!! takktakktakk!! Endret 2. februar 2009 av lapez
lapez Skrevet 2. februar 2009 #7148 Skrevet 2. februar 2009 (endret) lalalalala.. rastløs sier du .... fikk dere sove? Når la dere, dere, dere? hehe mange dere gitt;p Opereres tidlig i morgen, eller kl 08*:00 da Endret 2. februar 2009 av lapez
*MEDUSA* Skrevet 2. februar 2009 #7149 Skrevet 2. februar 2009 Glad jeg aldri skal vaske håret med de greiene ever igjen altså for det i langt hår var pyton! Etter det jeg fikk høre fra min pk og det de fleste andre her har skrevet, så trenger dere ikke vaske håret i hibiscrub Bare et tips for det må være grusomt ja Men som sagt alle klinikker er forskjellige...
lapez Skrevet 2. februar 2009 #7150 Skrevet 2. februar 2009 Etter det jeg fikk høre fra min pk og det de fleste andre her har skrevet, så trenger dere ikke vaske håret i hibiscrub Bare et tips for det må være grusomt ja Men som sagt alle klinikker er forskjellige... ÅÅÅÅÅHHH!!! nettopp gjort det jeg nå får stod det på resepten min .. hehe og jeg har laaangt hår å det ser ut som et kråkereir nå!! Uten balsam er håret mitt fortapt
Athina^ Skrevet 2. februar 2009 #7151 Skrevet 2. februar 2009 (endret) ÅÅÅÅÅHHH!!! nettopp gjort det jeg nå får stod det på resepten min .. hehe og jeg har laaangt hår å det ser ut som et kråkereir nå!! Uten balsam er håret mitt fortapt Husker det ja, også tenk, du er så heldig at du må gjøre det i morgen tidlig også hehe. Men tro meg den første dusjen på fredag når du kan vaske håret og ha i balsam kommer til å føles som du er i himmelen Endret 2. februar 2009 av Athina^
pusurma Skrevet 2. februar 2009 #7152 Skrevet 2. februar 2009 Vil gjerne se bilder av andre viss dere vil dele. Jeg skal få tatt noen av mine i morgen;) Godt å høre at jeg ikke er den eneste med luft i puppene. Ble nesten litt bekymret for at legen måtte åpne opp for å slippe den ut hihi;) Gleder meg til å høre hvordan det har gått med deg Lapez:)
lapez Skrevet 3. februar 2009 #7153 Skrevet 3. februar 2009 Wæææææ!!!! Nå drar jeg!!!! Endelig er dagen her!!!
Rødtoppen86 Skrevet 3. februar 2009 #7154 Skrevet 3. februar 2009 Wæææææ!!!! Nå drar jeg!!!! Endelig er dagen her!!! Hurra og lykke til :D
Gudinne1 Skrevet 3. februar 2009 #7155 Skrevet 3. februar 2009 (endret) LAPEZ!!!! LYKKE LYKKE TIL!!! MÅ få rapport!!! 4 dager så er det MIN tur Klem Endret 3. februar 2009 av Gudinne1
Athina^ Skrevet 3. februar 2009 #7156 Skrevet 3. februar 2009 Da er vel lapez hjemme igjen liggende på rygg, intens halsvondt og titter forelsket i på jentene sine Håper alt gikk bra og etter forventningene hennes
Rønningen Skrevet 3. februar 2009 #7157 Skrevet 3. februar 2009 Jeg blør bittebitte litt på ene siden av arret, gjør det noe og er det normalt? : ) Har ikke fått vært innpå her eller tatt bilder som dere spurte om, driver å pusser opp kjøkkenet så er litt kaos her, men skal få gjort det så fort det blir litt mer orden her : )
Iffi Skrevet 3. februar 2009 #7158 Skrevet 3. februar 2009 ÅÅÅÅÅHHH!!! nettopp gjort det jeg nå får stod det på resepten min .. hehe og jeg har laaangt hår å det ser ut som et kråkereir nå!! Uten balsam er håret mitt fortapt Jeg vasket ikke håret med Hibiscrub. Jeg bare dusjet som normalt kvelden før, vasket håret som normalt, vasket over hele kroppen med Hibiscrub til slutt, og vasket ekstra godt med Hibiscrub på operasjonsområdet og områdene i nærheten. På operasjonsdagen vasket jeg ikke håret, men vasket hele kroppen ellers i Hibiscrub og var ekstra nøye på operasjonsområdet og rundt. Hibiscrub må være grusomt å få i håret, ja. Spesielt uten balsam etterpå :S
lapez Skrevet 3. februar 2009 #7159 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hei!!!! ÅÅÅHhhhh tvillingene er såååå fine forelska jeg!!! Kom kl åtte, betalte og gikk opp på OP avdelingen. satt og ventet et fem minutt så fikk jeg inn til in kjære PK Ola Evjen som gikk igjennom rutinespørsmål og tegnet på meg:) Fikk se på bilder en gang til, og det var ikke tvil, ville ha full C!! :D Jeg fortalte jeg har ei venninne med 350g og to med 400 men at jeg syns 400 på de ble bittelitt for mye, ville ha en mellomting mellom 350-400 Han var enig og forstod veldig hva jeg snakka om:) Ventet et par min på venterommet, gikk å tømte blæra og ble hentet av sykepleier. kl ble ni :D Fikk en herlig drink:P to phinex forte i vann... og la meg på operasjonsbordet. Var tre damer der, kjempekos alle sammen. jeg har hetta for nåler så grudde meg til venflonene, var en student der som egentlig skulle sette den, men jeg ville ikke være prøvekanin så det skapp jeg og hun som satt den var kjempeflink!!! Eneste som ikke va sår kos og blid var anestilegen.. han virka som var lei jobben sin:p men skulle mye til for å ødelegge dagen her:) Fikk narkose og vekk var jeg.. kjempeglad da jeg våknet og var aldri tommelumsk, bare våken og fin form..sykt tørr i halsen da... Noen smerter men fikk smertestillende tvert jeg spuurte... var så deilig å bare sooovne.... -var ferdig med op, kl halv elleve og fikk ligge helt til tre i dag!!! var så deilig, lå der med varmeteppe over hele meg, å fikk masse smertestillende, pepsi, ei brødskive, ja følte meg som den "hollywood stjerna" på sånn "private" klinikk:) De ble kjempefiiiine!!! !! å ble 380 g i hver:D:D:D Hadde med sportsBh i 80D og han sa den var perfekt og at jeg ikke skulle få i meg 80C istedet:) Når jeg ble hentet og skulle kle på meg, satte jeg meg opp å daaaa ble jeg sååå svimmel!! trudde jeg var i så fin form i forhold til de to andre som lå der å jabba svada og klaget og søyt men jeg var visst ikke helt go selv så da måtte jeg legge meg helt ned litt. andre gangen gikk det bra, og jeg kom gående som en pingvin mot en halv leende sambo:) hehehee Gikk bra på bil-hjemturen... Da vi kom hjem måtte jeg tisse, sambo dro ned buksa, truse og hjalp til å tørke... snill han:) Nå ligger jeg her med krakk ved min side med en god 'morgen, vann, pepsipotetgull og frukt... å datan på fanget;) fin form da:) Endret 3. februar 2009 av lapez
Athina^ Skrevet 3. februar 2009 #7160 Skrevet 3. februar 2009 Hei!!!! ÅÅÅHhhhh tvillingene er såååå fine forelska jeg!!! Kom kl åtte, betalte og gikk opp på OP avdelingen. satt og ventet et fem minutt så fikk jeg inn til in kjære PK Ola Evjen som gikk igjennom rutinespørsmål og tegnet på meg:) Fikk se på bilder en gang til, og det var ikke tvil, ville ha full C!! :D Jeg fortalte jeg har ei venninne med 350g og to med 400 men at jeg syns 400 på de ble bittelitt for mye, ville ha en mellomting mellom 350-400 Han var enig og forstod veldig hva jeg snakka om:) Ventet et par min på venterommet, gikk å tømte blæra og ble hentet av sykepleier. kl ble ni :D Fikk en herlig drink:P to phinex forte i vann... og la meg på operasjonsbordet. Var tre damer der, kjempekos alle sammen. jeg har hetta for nåler så grudde meg til venflonene, var en student der som egentlig skulle sette den, men jeg ville ikke være prøvekanin så det skapp jeg og hun som satt den var kjempeflink!!! Eneste som ikke va sår kos og blid var anestilegen.. han virka som var lei jobben sin:p men skulle mye til for å ødelegge dagen her:) Fikk narkose og vekk var jeg.. kjempeglad da jeg våknet og var aldri tommelumsk, bare våken og fin form..sykt tørr i halsen da... Noen smerter men fikk smertestillende tvert jeg spuurte... var så deilig å bare sooovne.... -var ferdig med op, kl halv elleve og fikk ligge helt til tre i dag!!! var så deilig, lå der med varmeteppe over hele meg, å fikk masse smertestillende, pepsi, ei brødskive, ja følte meg som den "hollywood stjerna" på sånn "private" klinikk:) De ble kjempefiiiine!!! !! å ble 380 g i hver:D:D:D Hadde med sportsBh i 80D og han sa den var perfekt og at jeg ikke skulle få i meg 80C istedet:) Når jeg ble hentet og skulle kle på meg, satte jeg meg opp å daaaa ble jeg sååå svimmel!! trudde jeg var i så fin form i forhold til de to andre som lå der å jabba svada og klaget og søyt men jeg var visst ikke helt go selv så da måtte jeg legge meg helt ned litt. andre gangen gik kdet bra, og jeg kom gående som en pingvin mot en halv leende sambo:) hehehee Gikk bra på bil-hjemturen... Da vi kom hjem måtte jeg tisse, sambo dro ned nuksa, truse og hjalp til å tørke... snill han:) Nå ligger jeg her med krakk med god morgen på, vann, pepsi og frukt... å datan på fanget;) fin form da:) GRATULERER!!!! ENDELIG HAR DU TVILLIGNENE DINE! Se du fikk jo det du ville ha, og store ble dem vel! Ble det høy profil eller vanlig? De prøvde 380 høyprofil på meg først men de var for smale for meg. Men 380 høyprofil er ikke så mye høyere enn 435 lav profil. Så bra at du hadde en suveren opplevelse, betyr enormt mye det for tiden etterpå Man blir hjelpesløs ja, og dette med dogåinga husker jeg godt hehe, men i morgen er det litt bedre så lenge du putter i deg litt pinex forte :-) Hvor høy var du og hvilken bh brukte du før, husker det ikke bå i farten Gratulerer igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå