Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mulig jeg får blåmerker etter hvert jeg også da!?

Jeg har full følelse i begge brystene, eneste oppå brystvortene er det et felt som er følelseløst, men håper det kommer tilbake etter hvert. Har jo tatt snittett i brystvortene så er litt redd for at de kan ha kuttet noen nerver:S

Hvor harde er/var deres bryst første dagene? Mine er egentlig ikke så harde, men det er jo heller ikke så mye bevegelse i dem.. hehe! Skal begynne å massere dem en gang til dagen fra onsdag av. Noen andre som måtte det første månedene?

Har du full følelse i brystene?? Hvor lenge er det siden du opr da? Du har jo over muskel du også? eller har du under muskel? Jeg har over og snittet i brystvorten og jeg har null følelse, kunne ha skjært av dem med kniv og jeg hadde ikke kjente noe...... så lite følelse er der...

Når det gjelder brystvortene så står det jo det at man kan miste den følelsen for alltid om man har uflaks, er en av bakdelene ved å ta snittet der. Men uansett står det at det kan ta lang ting, men at man normalt får den tilbake :)

Jeg har rue implantater over muskel og skal ikke massere, for de setter seg i lommen kjapt. Og PK'n min sa at hvis jeg ville kunne jeg det, men det gjorde ingen forskjell. Står på nett at de som har glatte skal massere, men husker ikek om de var under eller over muskel da.

Mine bryster er ikke harde, og de har bevegelse. Shaket dem forrige dagen og de ristet så fint atte hehe. Er også myke og fine og jeg er nå på dag 4 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg opererte på torsdag. Har rue implantat over muskel. Har full følelse ja og håper jeg får tilbake følelsen på oversidene av brystvortene også.

Er nesten litt bekymret for ting har gått så bra.. ikke hatt noen komplikasjoner så langt, BANK I BORDET!! Så venter bare på at jeg skal få noe problem.

Tar du smertestillende enn`å?

Skal forresten på jobb i morgen og gruer for meg jeg er redd noen skal se det... hehe! Men er vel ikke store forskjellen fra innlegg i bhen til nå;)

Endret av pusurma
Skrevet

Så bra det går bra med dere alle :jepp: Håper jeg er like heldig!!

Et spm til dere... jeg skal hente ut det jeg fikk på resept av min PK i morra...

Hva ble prisen på alt dere måtte kjøpe på apoteket?

Den hibiskrub og de tablettene man får på resept??

Skrevet

Mine bryster var svært så harde de første dagene, men begynte å løsne opp etter den berømte to ukers tiden.

Jeg har ikke hatt følelse under brystene helt siden operasjonen, og på høyre bryst har jeg ikke følelse på siden heller.

Jeg kjenner at det skjer ting inni der, for det stikker og er ømt på en måte, så jeg antar at det er nerver og slikt som driver og gror.

Kan vel ta ganske lang tid før nervene gror sammen, så man får bare smøre seg med tålmodighet.

Brystvortene og resten av brystene er svært så følsomme, så alt er ikke uten følelse.

Ingen massasje her i gården heller.

Skrevet
Så bra det går bra med dere alle :jepp: Håper jeg er like heldig!!

Et spm til dere... jeg skal hente ut det jeg fikk på resept av min PK i morra...

Hva ble prisen på alt dere måtte kjøpe på apoteket?

Den hibiskrub og de tablettene man får på resept??

Hibiscrub betalte jeg 80 - 90 kr. for om jeg husker riktig. Og jeg fikk ingen tabletter på resept... Ikke noe før operasjonen, og ikke etter heller. På operasjonsdagen fikk jeg to Panodil (1 gram hver) som jeg tok før operasjonen, og etter operasjonen fikk jeg med meg hjem noen 1 grams Panodil, noen Pinex Forte og noen stikkpiller som var veldig sterke. Det betalte jeg ikke noe ekstra for.

Skrevet
Hibiscrub betalte jeg 80 - 90 kr. for om jeg husker riktig. Og jeg fikk ingen tabletter på resept... Ikke noe før operasjonen, og ikke etter heller. På operasjonsdagen fikk jeg to Panodil (1 gram hver) som jeg tok før operasjonen, og etter operasjonen fikk jeg med meg hjem noen 1 grams Panodil, noen Pinex Forte og noen stikkpiller som var veldig sterke. Det betalte jeg ikke noe ekstra for.

Samme her :) Varierer nok fra klinikk til klinikk vil jeg tro.

Skrevet

Takk for svar.. på min resept står det *hibiscrub 250 ml *tbl. Pinex Forte x20 * Rp. Aztriomax tabletter 500 mg x2 :S

Gjest Angelish
Skrevet

Leser at noen skriver om hvor mye følsomhet de har i brystene sine etter operasjonen..

Venstre bryst har jeg vært så heldig å ha full følelse i omtrent fra dag 1 etter operasjonen.. Høyre bryst mangler jeg følelse på undersiden, fra arret opp til brystvorten. Kan klype meg der og kjenner nada..

Ser litt rart ut når jeg fryser... En stiv brystvorte.. :fnise:

Men merket på lørdag at jeg begynte å bli litt øm, og begynte å kjenne stikninger der som jeg ikke har følelse. Og igår når jeg kløp litt forsiktig kjente jeg det faktisk. Og når samboeren min tok på der mens jeg lukket øynene kjente jeg det også. Har vært slik at når han har gjort det har jeg ikke kjent det i det hele tatt.

Så da ser det ut som om følelsen er på vei tilbake der nå, 8 1/2 uke etter operasjonen. Hvor lang tid det tar, og om jeg får full følelse igjen er jeg veldig spent på. :)

Og til Spørsmålet om resepten Lapez.

Jeg kjøpte kun Hibiscrub. Og fikk resept på Paralgin Forte på operasjonsdagen som samboern min løp inn og kjøpte for meg på vei hjem.

Skrevet

Hei... :goodbye:

Ser det er mange som lurer på dette med følelse... Jeg op for 9,5 mnd siden (skal si tiden flyr...) Jeg hadde et løft i tillegg, og hadde snittet rundt brystvortene... I venstre bryst har jeg hatt følelse fra dag en, men høyre brystvorte var det ingen følelse i...

...men sånn ca etter 8mnd kom følelsen snikende i høyre også, så nå har jeg fått igjen følelsen.... :fnise:

Så det er håp i hengende snøre... bare ha litt tolmodighet så ordner det seg sikkert....

Gratulere til alle ny op. og lykke til, til dere som venter på den store dagen... :)

Skrevet

Lykke til i morgen Lapez.. Regner med du gru/gleder deg nå;)

Skrevet
Lykke til i morgen Lapez.. Regner med du gru/gleder deg nå;)

Tusen takk, gruer meg ikke 1% en gang:D bare glede mææææ :bolledeig:

Skrevet (endret)

lapez

Du har mail :)

Endret av Athina^
Skrevet (endret)

Uff som jeg roter her da! Jaja :fnise:

Endret av Athina^
Skrevet
lapez

Du har mail :)

Takk:D de var jo bare nydelige da Athina!!!!!!! :jepp: Kjempefine!!! å er glad jeg tar gjennom brystvorta for det så jo genialt ut :jepp:

Skrevet
Kan jeg også få se :wink:

Send meg mailadressen din på en privat mld så skal jeg sende :-)

Skrevet

Takk:D de var jo bare nydelige da Athina!!!!!!! :jepp: Kjempefine!!! å er glad jeg tar gjennom brystvorta for det så jo genialt ut :jepp:

Takker :)

Jeg er fornøyd jeg altså, men de blir jo finere når de ikke er så skambanket og hovne som de er nå da :)

Gleder meg til å se dine med høyprofil jeg :)

Skrevet

Kjempe-fine Athina:D Jeg går også med teipede brystvorter.. Var inne og skulle ta første stingene i dag, men legen ville ikke for han mente det var for tidlig. Skal høre med PKen min i morgen. Han anbefalte i dag da:/ Hvor mange dager etter operasjonen tok dere stingene?

Skrevet
Kjempe-fine Athina:D Jeg går også med teipede brystvorter.. Var inne og skulle ta første stingene i dag, men legen ville ikke for han mente det var for tidlig. Skal høre med PKen min i morgen. Han anbefalte i dag da:/ Hvor mange dager etter operasjonen tok dere stingene?

Takk :-)

Jeg skal ikke ta stingene jeg da det er sydd med selvoppløselige så de detter ut(oppløser) av seg selv :-)

Skrevet

Det innvendige stingene mine løser seg opp selv, men ikke det utvendige. Litt flaut å måtte inn og forklare på det lokale helsesenteret at jeg skulle fjerne sting i puppene.. hehe, men jeg var visst ikke den første;)

Har merket noen rart i dag. Det er akkurat som jeg har luft i ene puppene:S Er dette normalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...