lapez Skrevet 31. januar 2009 #7101 Skrevet 31. januar 2009 Lykke til Lapez:) Hvor mye skal du legge inn? Tusen takk gleder meg sinnsykt nå helgen flyr avsted og så er det en skoledag deretter opersjon Hvor mye jeg skal legge inn bestemte vi aldri... jeg er redd at vis jeg sier 400 g i hver slik som venninna mi har( å det er perfekt til henne) og vi har samme kropp osv... men at på meg vil det se ut som 500 på meg fks.. i å med at inni brystene trenger vi ikke være like... . .. vil ikke det... derfor bestemte vi heller full C- cup, så får de fylle opp til de ser jeg har den Cupen jeg ville ha.. Vi ble enige etter bilder osv.. at Full C liten D cup ville bli perfekt og det jeg var ute etter.. men etter dere andre nå.. frister det mer å mer med D cup... men ikke vis jeg ikke finner undertøy liksom... derfor jeg luerer... Hva anbefaer dere???
Gjest Angelish Skrevet 31. januar 2009 #7102 Skrevet 31. januar 2009 (endret) Dere som har tatt? Hvilken Cup vil dere anbefale...? Full C eller D cup? Er det forskjell på 75D og 80D eller er cupen like stor, det har kun med rundt å gjøre? Var å så på undertøy i går og er sykt mye pent i C cup, men veldig lite å finne i D, vil jo kjøpe meg masse fint undertøy men vil jo også ha store fine silikonpupper Jeg ønsket meg en C for å kunne kjøpe bher hvor jeg vil, men ente opp med en D. 80D er en cup større enn 75D. Alså 80D er det samme som 75DD. Mål deg selv rundt under brystene.. er du 73-77cm skal du ha 75, er du 78-83 skal du ha 80... altså runde av til nærmeste 0 eller 5. Men dette varierer også fra bh merke til bh merke... jeg har 75D i La Senza, men 70DD i Change bher... 75C fra HM passer ikke i det hele tatt i cupen.. 80C passer i Cup, men er for stor rundt ribbeina... Så jeg får ikke kjøpt bher på HM, cubus, lindex osv.. Litt dumt for der er mye fint der.. pluss billigt i forhold til undertøysbutikker. Håper du ble litt klokere nå Endret 31. januar 2009 av Angelish
lapez Skrevet 31. januar 2009 #7103 Skrevet 31. januar 2009 Jeg ønsket meg en C for å kunne kjøpe bher hvor jeg vil, men ente opp med en D. 80D er en cup større enn 75D. Alså 80D er det samme som 75DD. Mål deg selv rundt under brystene.. er du 73-77cm skal du ha 75, er du 78-83 skal du ha 80... altså runde av til nærmeste 0 eller 5. Men dette varierer også fra bh merke til bh merke... jeg har 75D i La Senza, men 70DD i Change bher... 75C fra HM passer ikke i det hele tatt i cupen.. 80C passer i Cup, men er for stor rundt ribbeina... Så jeg får ikke kjøpt bher på HM, cubus, lindex osv.. Litt dumt for der er mye fint der.. pluss billigt i forhold til undertøysbutikker. Håper du ble litt klokere nå Oki, så du vil anbefale at jeg sier full C da eller:) Nå som du har D angrer du vel ikke? De er store,fine og du er fornøyd? Kjøpte meg triaction i 80D da, men de blir vel litt hovne også så det går vel bra?
Rødtoppen86 Skrevet 31. januar 2009 #7104 Skrevet 31. januar 2009 Hurra, da har jeg fått kjøpt en hel bh i en annen størrelse enn jeg trodde hehe... Startet min bhjakt på LaSenza, men det gikk ikke så veldig bra. Var på butikken som er i Bogstadveien og gledet meg til å finne ut hvilken strl jeg var. En veldig hyggelig jente kom for å hjelpe meg og målte under brystene og that's it. Hun sa at jeg var mellom 70 og 75, så hun mente at jeg måtte ha 75 i deres bher. Okei tenkte jeg og ventet på at hun skulle finne ut cupstrl, men den målte hun ikke? Stusset veldig over det, men vi gikk bort og så på noen bhr og hun tok fram en 75B =O Jeg fikk litt sjokk og visste ikke helt hva jeg skulle si, så jeg sa bare at det nok umulig siden det var den strl jeg brukte før hehe... Måtte fortelle henne at jeg antakelig var en C eller D, så jeg fikk med to bher, en 75C og en 75D. Prøvde selvfølgelig den i D først, men den passet ikke. Kanten av bhen skjærte akkurat over brystvorten, så cupen måtte være større. Fikk prøve 75DD, men den var for stor på siden, altså den stakk ut der armene og puppene møtes. Prøvde deretter maaaange forskjellige bher i 75D, men ingen som passet, hverken med den ene eller den andre formen, så jeg ga opp. Gikk over gata til Triumph, og der skulle jeg også bli målt og hun målte kun under brystene og sa at jeg ikke skulle ha mer enn 70 rundt. Siden hun ikke målte hvor store brystene er, så sa jeg at jeg tror jeg ligger på en 75D, så da fikk jeg prøve 70E, og jammen passet ikke det. Bare synd at dem ikke hadde noen fine bher, bare sånne vanlige og det hadde jeg ikke lyst på. Turen fortsatte videre til Change, hvor jeg prøvde 70E, og fant en veldig fin svart bh som passet. Den kostet 450kr hoho...men jeg var så glad for å finne noe som passet. Ikke lett å finne bher som passer til opererte pupper, det er sikkert og visst. Bhene er ofte for trange en plass og store en annen plass. Jeg er veldig lettet for at jeg fant ut hvilken strl jeg trenger, men veldig skuffet for at ingen hittils har målt hvordan cup-strl jeg trenger hehe... Skal prøve en annen undertøysbutikk og se hva de finner ut. Men hittils så ser det ut som jeg er en 70E, og det betyr at det ikke er sjans i havet å finne bher på vanlige butikker, muligens noen triumph bher.
lapez Skrevet 31. januar 2009 #7105 Skrevet 31. januar 2009 Hurra, da har jeg fått kjøpt en hel bh i en annen størrelse enn jeg trodde hehe... Gratulerer med Bh!! synd det skal være så vanskelig for jenter med store fine pupper...
Athina^ Skrevet 31. januar 2009 #7106 Skrevet 31. januar 2009 E? Det er stort gitt, og som du sier ett problem og finne bh'er til en rimelig penge! Du kan jo måle selv hvor stor du er, så du vet hvilken cup str du 'skal' kjøpe. Har 2 linker til deg her: Mål for å finne hvilken cup du er: http://www.missmary.no/Storlekstabell Internasjonale str hvis du vil handle på nett: http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/forbru...icle2446287.ece
Athina^ Skrevet 31. januar 2009 #7107 Skrevet 31. januar 2009 Mål for å finne hvilken cup du er: http://www.missmary.no/Storlekstabell Testet denne nå, og utifra den er jeg faktisk en 80D/80DD(er 100 cm rundt det fyldigste punktet) !!! Men jeg er hoven selvsagt, så jeg håper på den fulle 80 C'en jeg da....
Athina^ Skrevet 31. januar 2009 #7108 Skrevet 31. januar 2009 Oki, så du vil anbefale at jeg sier full C da eller:) Nå som du har D angrer du vel ikke? De er store,fine og du er fornøyd? Kjøpte meg triaction i 80D da, men de blir vel litt hovne også så det går vel bra? Tror nok ikke du må bekymre deg så mye for størrelsen for de blir nok store nok Jeg ville ha full C og det er den cupen jeg har i sportsbh, men når jeg målte meg i sted så er jeg 80 D/DD hehe PS! jeg hater Bh'n for den gjør at det klør så jævelig under stroppene at jeg holder på å bli gal! Og det klør midt på ryggen så jeg kommer ikke til for å klø, så herregud som jeg gleder meg til å få denne av om noen uker BLÆH!
Rødtoppen86 Skrevet 1. februar 2009 #7109 Skrevet 1. februar 2009 Kan ikke stole helt på de der nettmålingene jeg gitt hehe... Mulig jeg ikke er så flink til å måle meg selv, men ifølge de fleste nettmålingene så er jeg full 75C til liten 75D hehe... 70E er jo egentlig ikke så stort som det høres ut som Det blir det samme som 75D, som er det samme som 80C, så da høres det ikke så ille ut. Får bare spandere noen skikkelige bher på meg selv etterhvert. Kjøper ikke så mange av gangen i fall puppene forandrer seg
Gjest Angelish Skrevet 1. februar 2009 #7110 Skrevet 1. februar 2009 Oki, så du vil anbefale at jeg sier full C da eller:) Nå som du har D angrer du vel ikke? De er store,fine og du er fornøyd? Kjøpte meg triaction i 80D da, men de blir vel litt hovne også så det går vel bra? Jeg angrer såklart ikke... Men det er som Rødtoppen sier. Vanskelig å finne bher til opererte pupper. En bh kan passe utover men så passer den ikke i bredden.. andre kan være motsatt... så det gjelder å prøve å finne en bh som passer perfekt overalt..
Athina^ Skrevet 1. februar 2009 #7111 Skrevet 1. februar 2009 Noen som har noen tips til billige og gode sports bh'er som puster? Vil bytte denne Triactionen for jeg trenger ikke hemper foran nå, men må ha justerbare stropper. Jeg synes ikke denne er noe god, den klør og er trang både her og der og passformen passer meg dårlig....
Toffee Skrevet 1. februar 2009 #7112 Skrevet 1. februar 2009 Noen som har noen tips til billige og gode sports bh'er som puster? Vil bytte denne Triactionen for jeg trenger ikke hemper foran nå, men må ha justerbare stropper. Jeg synes ikke denne er noe god, den klør og er trang både her og der og passformen passer meg dårlig.... Jeg har kjøpt en sportsBH fra Cubus til 169,-, står om den litt lenger bak her Hvordan går det med de nye "jentene" dine?
pusurma Skrevet 1. februar 2009 #7113 Skrevet 1. februar 2009 Har tatt i bruk sportsbh jeg også nå.. Føltes litt mer behagelig med støtte;) Eneste jeg reagerte på var at de ble så små med sportsbh på.. Men nå har jeg jo også et elastisk bånd på oversiden av puppene også, som presser dem ned, så jeg håper de blir litt større uten og med skikkelig bh;) Bruker en sportsbh i str 80Cnå, vil tro denne blir litt for stor når hevelsen har gått ned...
Rødtoppen86 Skrevet 1. februar 2009 #7114 Skrevet 1. februar 2009 Sportsbhen er ikke snill med puppene, det er sikkert og visst. Mine ser ikke større ut enn før da jeg brukte push up med padding i. Ikke så gøy når jenta på undertøysbutikken dro fram en bh i størrelse 75B når det var min gamle størrelse. Det viser vel bare hvor lite snill sportsbhen er hehe
saltpute Skrevet 1. februar 2009 #7115 Skrevet 1. februar 2009 er d noen her som skal eller har lagt silikonen bak muskelen å skal legge in all mellom 200-280 ? hadde vert greit å høre hvor vondt d var etter operasjon å hvordan de ble seende ut etterpå. jeg har opersjons dag 5mai:)
pusurma Skrevet 1. februar 2009 #7116 Skrevet 1. februar 2009 Phu... Godt å høre;) Gleder meg til å prøve skikkelige bher..
Athina^ Skrevet 1. februar 2009 #7117 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har kjøpt en sportsBH fra Cubus til 169,-, står om den litt lenger bak her Hvordan går det med de nye "jentene" dine? Skal stikke innom Cubus i morgen for denne skal jeg brenne altså, er jo ikke noe støtte under, bare ei tynn remse som iriterer og ligger oppå brystene. Jeg er i himmelen når jeg tar den av innimellom for å la de få litt ro hehe Joda jentene har det bra, men jeg har litt vindt under og på siden av det venstre brystet men det kommer av at jeg løftet gutten, er jeg nesten helt sikker på så det skal jeg ikke gjøre mere enda Har fått ett blåmerke mellom dem og ett rødt strek fra brystvorten og utover, men det var visst der når jeg tok av bandasjen. det blåmerket vet jeg ikke hva kommer av, men det er sikkert normalt. Men noe som er uggent som har skjedd i dag, er at venstre brystet mitt klør, men hvor vet jeg ikke for jeg har ikke noe følelse i hele brystet så det er liksom inni så jeg må legge hånden over brystet for å se om det roer kløen. Er helt merkelig Håper følelsen kommer tilbake fort i selve brystene, greit å vite hvor jeg har dem hehe. Stikker litt i dem, og noenganger føles det ut som jeg har en smurf inni dem som beveger seg, det er kjempesnålt Jeg dusjet i går, men har ikke gjort det i dag enda. Enn du, dusjet du hver dag når du endelig fikk lov til å dusje? (skal skrive en mail til PK'n min i morgen for jeg fikk info men jeg var så i ørska når hun kom så jeg husker litt men ikke alt hehe) I dag har jeg bare tatt det helt med ro, for jeg har en evne til å gjøre litt for mye siden jeg ikke kjenner noe smerte sånn sett. Så idag har jeg gitt meg selv arrest på sofaen med masse snop
Rødtoppen86 Skrevet 1. februar 2009 #7118 Skrevet 1. februar 2009 Husker det var ganske forferdelig å bruke sportsbhen de to første ukene, men når hevelsen gikk ned, så ble det mye bedre. Nå merker jeg ikke at den er på en gang hehe. Jeg fikk også blåmerker noen dager etter operasjonen. De var ikke der først, men kom senere. Fikk på hver side av begge brystene og et ganske svart merke i kløften på venstre bryst. Blåmerkene gikk heldigvis bort etter ei stund, skiftet farger mens de ble helbredet hehe Det med kløinga husker jeg godt. Det klødde overalt, både på arr og bryster. At arrene klør er ikke så rart siden de gror, og at brystene klødde hos meg kom nok av at huden ble strekt. Begynte å smøre hudkrem på brystene etter at jeg dusjet for det ble veldig tørr hud der, særlig rundt brystvortene. Etter første dusj, dusjet jeg stortsett hver dag med hjelp fra samboer de første gangene hehe... Var skummelt å vaske håret alene første gang. Krevde litt akrobatikk for å nå over hele hodet :D Så bra at du tar det litt med ro, det trenger du nok
Athina^ Skrevet 1. februar 2009 #7119 Skrevet 1. februar 2009 Husker det var ganske forferdelig å bruke sportsbhen de to første ukene, men når hevelsen gikk ned, så ble det mye bedre. Nå merker jeg ikke at den er på en gang hehe. Jeg fikk også blåmerker noen dager etter operasjonen. De var ikke der først, men kom senere. Fikk på hver side av begge brystene og et ganske svart merke i kløften på venstre bryst. Blåmerkene gikk heldigvis bort etter ei stund, skiftet farger mens de ble helbredet hehe Det med kløinga husker jeg godt. Det klødde overalt, både på arr og bryster. At arrene klør er ikke så rart siden de gror, og at brystene klødde hos meg kom nok av at huden ble strekt. Begynte å smøre hudkrem på brystene etter at jeg dusjet for det ble veldig tørr hud der, særlig rundt brystvortene. Etter første dusj, dusjet jeg stortsett hver dag med hjelp fra samboer de første gangene hehe... Var skummelt å vaske håret alene første gang. Krevde litt akrobatikk for å nå over hele hodet :D Så bra at du tar det litt med ro, det trenger du nok Takk for at du svarte Merkelig dette med blåmerkene at de kommer etter noen dager, men jeg tenkte såpass at det var normalt :-) Den kløinga er jo helt forferdelig særlig når man ikke har noe følelse i brystene slik at man vet hvor det klør hehe. Tipset med krem skal jeg prøve jeg også, for man blir helt sikkert tørr etter sånnt intenst bruk av denne bh'en. Skal vente til datteren min kommer hjem så skal jeg dusje jeg også, må ha henne her til å hjelpe meg med å tørke meg på ryggen å sånnt, du verden så hjelpesløs man føler seg gitt Mistet du fullstendig følelse i selve brystene? Og når begynte den å komme tilbake? Og fikk du sånne stikkende smerter, som man blir stukket med nål, noen ganger? Er ikke kjempevondt, bare irriterende på ett vis... Forresten jeg røyker, noen flere her som gjør det? PK'n min sa at det var greit, sa hvor mange jeg tok om dagen, bare jeg holdt det der som da var ett minimum. Er ca 10 om dagen.
pusurma Skrevet 1. februar 2009 #7120 Skrevet 1. februar 2009 Mulig jeg får blåmerker etter hvert jeg også da!? Jeg har full følelse i begge brystene, eneste oppå brystvortene er det et felt som er følelseløst, men håper det kommer tilbake etter hvert. Har jo tatt snittett i brystvortene så er litt redd for at de kan ha kuttet noen nerver:S Hvor harde er/var deres bryst første dagene? Mine er egentlig ikke så harde, men det er jo heller ikke så mye bevegelse i dem.. hehe! Skal begynne å massere dem en gang til dagen fra onsdag av. Noen andre som måtte det første månedene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå