Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Der var første natta over.. Og jeg har sovet som en stein fra 12 til 8. Heldigvis så er jeg en ryggsover så jeg har nok en fordel der;)

Skal på kontroll nå kl 10 så blir spennendes å høre hva han sier. Er det flere her som har lagt inn så lite som jeg har? Syns alle har langt over 200:/

Videoannonse
Annonse
Gjest Angelish
Skrevet
Der var første natta over.. Og jeg har sovet som en stein fra 12 til 8. Heldigvis så er jeg en ryggsover så jeg har nok en fordel der;)

Skal på kontroll nå kl 10 så blir spennendes å høre hva han sier. Er det flere her som har lagt inn så lite som jeg har? Syns alle har langt over 200:/

En bør igrunnen ikke sammenligne med andre hvor mye de har fått lagt inn osvosv. Pga alle har forskjellige kroppsbygning og forskjellig utgangspunkt.

Jeg var en LIIIITEN 75B, Kansje en stor A, men brukte en B bh som jeg puttet inni digre silikoninnlegg for at de ikke skulle se så små ut. Vet ikke hvor mye du har lest. men min historie er at jeg har gått ned ca 30kg, så brystene mine forsvant og jeg hadde bare tomme bryster igjen som hang og så forferdelige ut. jeg valgte å ta brystforstørrelse for å fylle dem ut.

Jeg fikk 280 i hvert bryst. og Nå er jeg en 75D i de fleste bher. og har et par i 70DD. Jeg ønsket meg en C på operasjonsdagen, men så ble de en cup større og nå sliter jeg med å finne bher som passer i vanlige butikker. Må til de dyre undertøysbutikkene.

Så lenge du selv er fornøyd med resultatet og de er store nok for din smak så har det ikke noe å si om du har fått lagt inn 180 eller 280 eller 350.... :) :rødme:

Skrevet (endret)
Lapez: Jeg har to stk, 1 triaction fra triumph og en ordinær billig kjøpt på cubus. Den billige er faktisk den som er best;) Kostet 169kr

Genialt!! :jepp: Tusen takk:) Trudde jeg måtte på sportsbutikk å svi av hvertfall 500 kroner!! Er ko bare å få i en dyrere enn evt når jeg får penger igjen, får man skal jo ha på sportsBhene ganske lenge:) Da skal jeg på shopping etter skolen:) jeeei:D

Endret av lapez
Skrevet

Angelish: Det er nok sant det.. Jeg er høy, men veldig spedbygd og tynn. Hadde på forhånd bestemt meg for at jeg ikke skulle ha mindre en 200, men når jeg fikk se resultatet så var både jeg og legen og sykesøstrene enige i at det ble for mye. Fikk en mye finere form når han la inn mindre proteser:) Gleder meg veldig til å kunne prøve BHer:)

Skrevet
Dette er ikke farlig :) Bare å slappe av hehe... Det er bare luft eller væske som ligger der og det går bort av seg selv. Veldig mange opplever slike lyder, enten surklelyder eller knitring.

Du kan gjerne ringe kirurgen din for sikkerhets skyld, men jeg er ganske sikker på at det ikke er farlig :)

Jeg ringte i dag, og jeg måtte nesten le for hun sa at dette var en vanlig telefonsamtale, men at alt var helt ok :)

Skrevet

Som det blir sagt her så er alle forskjellig bygd. Jeg er 176/68 kg og brukte 80A Og jeg har brede skuldre og bred med flat brystkasse så hos meg så det unaturlig ut med mindre. Og selv om jeg har 435 gr over muskel så ser det ikke ut som jeg har større enn B når jeg sitter her med genser. Men proposjonelt så er de perfekte for meg. Men jeg må si også at jeg hadde ingen interesse i å bli som Pamela for jeg er 38 år og vil se mest mulg naturlig ut, og allerede så er brystene ganske myke over så jeg hadde rom. Mine implatater er lav profil som er 13,4 cm i diameter og 4,5 cm i høyde, og det sier noe om hvor bred jeg er. Så når du sier du er spedbygd så kan du ikke ha særlig mer hvis du da ikke vil se ut som en glamour modell, og jeg er helt sikker på at du ser kjempefin ut :-)

Skrevet
Angelish: Det er nok sant det.. Jeg er høy, men veldig spedbygd og tynn. Hadde på forhånd bestemt meg for at jeg ikke skulle ha mindre en 200, men når jeg fikk se resultatet så var både jeg og legen og sykesøstrene enige i at det ble for mye. Fikk en mye finere form når han la inn mindre proteser:) Gleder meg veldig til å kunne prøve BHer:)

Men prøvde de ulike profiler da? :)

Jeg er også spedbygd og tynn, så derfor tok jeg høyprofil, etter anbefaling fra kirurgen.

http://www.eurosilicone.com/catalogue.html har jeg de som heter ES 812. 300 gram.

Litt morsomt å sammenlige tallene der. Skulle jeg hatt medium profile, måtte jeg hatt 650 gram for å få de til å være like store forover som det mine er nå, men de ville samtidig blitt altfor brede for meg.

Skrevet

Fytterakkern tvillingene er fine! Tok av bh'n nå for å ta noen bilder som jeg skulle sende PK'n min og nææææ hun har gitt meg ett sett som jeg er storfornøyd med, og dette er bare på dag 3! WOW!

Vil ikke ha på meg bh'n igjen.... næheeiii! hehe

Skrevet

Som sagt jeg har lagt over muskel og min PK sa at jeg kunne gjøre hva jeg ville så lenge det ikke gjorde vondt, så i dag på dag 3 har jeg:

Kjørt bil flere ganger

Løftet sønnen min på 1 år flere ganger opp fra golv

Hatt av og på meg genser flere ganger

Får på meg jakke selv

Bukser, sokker og sko går som en drøm

Lager mat, løfter colaflasker

Klør meg på ryggen

Løfter armene både frem, tilbake og ut til siden (er forsikti med opp selv om det ikke gjør vondt

Setter opp håret i strikk

Vært hos frisøren i dag og stripet hår

Opp og ned i liggende stilling går mye bedre, er bare litt vondt om jeg har ligget for lenge

Vel egentlig gjør jeg akkurat det jeg har gjort før :) Med noen begrensinger i forhold til hvordan jeg gjør dem selvsagt og bråe(plutselige) bevegelser gjør jeg selvsagt ikke :) Så nå sitter jeg her med ett glass øl og koser meg :)

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hvilken profil mine har:P Men det er ganske så struttende så mulig det er høyprofil?

Jeg har fått beskjed om å holde meg helt i ro, ikke løfte armene før på onsdag og egentlig skal jeg ikke kjøre bil før om 10 dager. Føler meg helt fin da:P Var på kontroll i dag og alt så bra ut. Snek meg faktisk til en liten handletur på lagunen før vi reiste hjem, men nå skal jeg ta det med ro resten av helgen.

Hvor lenge ventet dere med å kjøre bil?

Skrevet
Som sagt jeg har lagt over muskel og min PK sa at jeg kunne gjøre hva jeg ville så lenge det ikke gjorde vondt, så i dag på dag 3 har jeg:

Kjørt bil flere ganger

Får på meg jakke selv

Klør meg på ryggen

Løfter armene både frem, tilbake og ut til siden (er forsikti med opp selv om det ikke gjør vondt

Opp og ned i liggende stilling går mye bedre, er bare litt vondt om jeg har ligget for lenge

Vel egentlig gjør jeg akkurat det jeg har gjort før :) Med noen begrensinger i forhold til hvordan jeg gjør dem selvsagt og bråe(plutselige) bevegelser gjør jeg selvsagt ikke :) Så nå sitter jeg her med ett glass øl og koser meg :)

Gøy å høre at det går så bra for deg! Men vær forsiktig så du ikke overanstrenger deg :nei: Hehe :) Jeg var ikke i stand til mye av det på dag tre, men jeg tok under muskelen så det kan jo ha litt å si.

Skrevet

Da har jeg vært å kjøpt meg triumph Bh på Cubus med hemper foran:) 299 kr:)

Skrevet
Fytterakkern tvillingene er fine! Tok av bh'n nå for å ta noen bilder som jeg skulle sende PK'n min og nææææ hun har gitt meg ett sett som jeg er storfornøyd med, og dette er bare på dag 3! WOW!

Vil ikke ha på meg bh'n igjen.... næheeiii! hehe

Såå braaa:D Hvor mange gram? Hvilken Cup???? Så morro!!! Gleder meg sånn!!!

Skrevet

Kjørt bil flere ganger

Får på meg jakke selv

Klør meg på ryggen

Du må være i superform gitt :) Ville vært veldig forsiktig selv om det ikke gjør vondt.

Bare lurer på om du kan drikke alkohol allerede? Tror jeg måtte vente en uke hvis jeg ikke husker feil. Hadde noe med økt sjanse for blødning. Skal ikke si for sikkert da :)

Godt at du er i så bra form :) Jeg synes det var ille nok å bare sitte på i bilen på dag to hehe

Gjest Angelish
Skrevet

Jeg har et spørsmål til dere som er ferdig opererte og som har kjent og "utforsket" brystene litt.. Kan noen av dere kjenne protesekanten feks under brystet eller på sidene?? Kirurgen sa det kunne være jeg kjente protesekanten hvis jeg kjente ekstra godt etter.. og jeg kjenner den bittelitt på undersiden av det ene brystet..

Lurer derfor på om noen andre kan kjenne sine??

Skrevet

Jeg har ikke merket den enda, men så har jeg ikke klemt altfor mye på dem. Er så redd for å ødelegge noe huff hehe..

Må kanskje ta en nærmere undersøkelse. Må ihvertfall se om jeg ikke får tatt bilder av arrene så jeg kan se om de blir bedre etterhvert som tiden går. Er ikke helt sikker på hva som er arr og hud nå nemlig.

Tror huden er ganske rynkete av tapen, så jeg ser ikke forskjell på rynkete hud og arr.

Skrevet

Jeg kjenner ingenting, men er ganske hoven så jeg må vel kanskje vente litt;) Mine ser kjempe-fine ut nå.. Skulle egentlig fikse på strekkmerkene også, etter operasjonen, men nå som huden er strekt så syns dem ikke lenger:) Er det andre her som har tatt snittet i brystvorten?

Skrevet
Jeg kjenner ingenting, men er ganske hoven så jeg må vel kanskje vente litt;) Mine ser kjempe-fine ut nå.. Skulle egentlig fikse på strekkmerkene også, etter operasjonen, men nå som huden er strekt så syns dem ikke lenger:) Er det andre her som har tatt snittet i brystvorten?

Så bra med strekkmerkene!!! :jepp:

Jeg har også det etter stoore ammepupper som kom og dro :tristbla:

var så redd de skulle bli større og vises bedre etter operasjonen!? men det hørtes jo genialt ut!! :jepp: Formen fin?? Nå er det bare 3 dager igjen til jeg får tvillinger... :bolledeig:

Dere som har tatt? Hvilken Cup vil dere anbefale...? Full C eller D cup? Er det forskjell på 75D og 80D eller er cupen like stor, det har kun med rundt å gjøre? :blush: Var å så på undertøy i går og er sykt mye pent i C cup, men veldig lite å finne i D, vil jo kjøpe meg masse fint undertøy men vil jo også ha store fine silikonpupper :lur:

Skrevet

Lykke til Lapez:) Hvor mye skal du legge inn?

Formen min er helt super. Var forberedt på å være skikkelig dårlig og hadde egentlig planer om å være hjemme fra jobb neste uke, men fortsetter det sånn så går jeg på jobb på mandag :)

Puppene ser skikkelig fine ut.. og sambo klarer nesten ikke holde seg unna.. hihi;) Har vært inne og sett på undertøy på nettett, men vet jo ikke hvilken str jeg må ha så jeg får nok vente litt med å bestille.

Skrevet (endret)

Jeg er på dag 3 nå og er hoven enda, men tok av bandasjen og dusjet i dag og de ser bra ut må jeg si :) Jeg har snittet rundt brystvorten og det er jeg glad for :)

De er litt 'rett' under enda men det er sikkert for at implantatet ikke har sunket ned enda... håper det i allefall :)

Formen er fortsatt fin, har vært ute å kjørt bil i dag også, men er straffet litt for at jeg løftet på gutten idag ja, så det skal jeg være forsiktig med fremover :) Men vil jo såm regel mer enn det man kan, og når brystene er helt numne så er det jo lett å gjøre litt mye siden man ikke kjenner smerte :)

Endret av Athina^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...