Rødtoppen86 Skrevet 29. januar 2009 #7061 Skrevet 29. januar 2009 Hurra for nye pupper athina Godt at du fikk en strålende behandling og at operasjonen gikk bra Jeg var ikke hoven mellom brystene, men derimot veldig hoven på siden av brystene. Husker hvordan bhen strammet og var ubehagelig, men etter to uker merket jeg nesten ikke bhen lenger. Tror muligens det er fordi den verste hevelsen gikk bort hos meg på det tidspunktet. Har ogås Triumph sin sportsbh med borrelås. Den heter TriAction workout mener jeg. Hvis du har en 80C sportsbh, så er du en 75D hehe, men det kan jo godt hende at du må bruke 80D i vanlig bh. En sportsbh er som oftest en strl mindre for å sitte stramt. Jeg passer ikke 75C i vanlig bh selv om jeg har sportsbh i 75C Jeg har enda ikke fått tilbake følelsen der jeg mistet den. Noen sier at det kan ta flere mnd før nervene gror sammen, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet hehe... Forresten så bruker jeg enda sportsbhen min dag og natt selv om puppene er 6 uker idag Tør ikke å sove uten enda hehe...
Athina^ Skrevet 29. januar 2009 #7062 Skrevet 29. januar 2009 Hurra for nye pupper athina Godt at du fikk en strålende behandling og at operasjonen gikk bra Jeg var ikke hoven mellom brystene, men derimot veldig hoven på siden av brystene. Husker hvordan bhen strammet og var ubehagelig, men etter to uker merket jeg nesten ikke bhen lenger. Tror muligens det er fordi den verste hevelsen gikk bort hos meg på det tidspunktet. Har ogås Triumph sin sportsbh med borrelås. Den heter TriAction workout mener jeg. Hvis du har en 80C sportsbh, så er du en 75D hehe, men det kan jo godt hende at du må bruke 80D i vanlig bh. En sportsbh er som oftest en strl mindre for å sitte stramt. Jeg passer ikke 75C i vanlig bh selv om jeg har sportsbh i 75C Jeg har enda ikke fått tilbake følelsen der jeg mistet den. Noen sier at det kan ta flere mnd før nervene gror sammen, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet hehe... Forresten så bruker jeg enda sportsbhen min dag og natt selv om puppene er 6 uker idag Tør ikke å sove uten enda hehe... Jeg måtte sjekke bildene dine tidligere i dag, for jeg husket at du ikke var hoven mellom. Er merkelig dette at jeg er så jævelig hoven, vil tro at hevelsen i allefall er på 2 cm Ja da er det samme bh, er jaggu ikke noe behagelig sak og skal bli godt å få den av om bare for noen minutter, men kommer til være litt småredd for å ta av plasteret hehe. Men det må av og jeg får ta det av i dusjen Jeg er hoven overalt jeg men jeg tror det pga den røffe behandligene, for PK sa at etter opr så hadde de vært skikkelig fine med fin kløft. Hevelsen kom på kvelden, mens jeg lå stille på ryggen, hevet, og poff var den der. nesten så det er vanskelig å trekke pusten helt ned i lungene for det strammer foran.. og det å hoste/nyse er jo helt forferdelig. Hmmm håper den går ned innen noen dager, for jeg liker den ikke. LIgger med kalde kluter men jeg er så varm i kroppen at de blir varme med en gang.... Tror nok jeg kommer til å ligge med den jeg også, for det er litt betryggende på ett vis, hvorfor vet jeg ikke, for lommen er der, og implantatene kommer seg hverken hit eller dit men er vel mentalt det Nei 75 blir for trang til meg rundt så jeg må nok holde meg til 80 men cup str blir interessant når hevelsen har gått ned, sog jeg håper på C hehe
Gjest Angelish Skrevet 29. januar 2009 #7063 Skrevet 29. januar 2009 Gratulerer med tvillingene dine Athina. Må være deilig at det endelig er overstått. Jeg var ikke hoven i kløften som du beskriver, men mer på sidene som Rødtoppen skrev. Hevelsen i det ene brystet gikk veldig fort ned, etter en uke var den omtrent helt borte. Mens i det andre tok det litt lengre tid og hevelsen var borte etter ca 3 uker. Det venstre brystet har jeg nesten full følelse i. Mens det høyre mangler jeg fremdeles følelse mellom brystvorta og arret (på undersiden av brystet). Og det kan ta opptil 1 år før følelsen er 100% tilbake. Men kan også skje at følelsen aldri kommer tilbake i det hele tatt.. Mine bryster er idag 8 uker gamle. :rødme: Har sovet uten bh i 1 uke nå. Og det er så deilig å befriende. Har brukt spilebh noen halve dager, og skal prøve å øke til hele dager. Kjøpte en BH på La Senza i størrelse 75D. Men tror jeg kan passe noen modeller i 75C derfra uten å få dobbelpupper. Var på Change idag og kjøpte 2 nye bher i størrelse 70DD faktisk. Så det er forskjell i størrelsene på de to undertøysbutikkene hvertfall. Merker det er utrolig uvant å bruke vanlige bher igjen.. Var vant med mine bittesmå tomme skinnfiller. Og nå har jeg et par som faktisk fyller ut bher skikkelig. Flere venninner har spurt hva bh størrelse jeg har nå, og omtrent alle sier at det ikke ser ut som en D i det hele tatt, at det ser ut som jeg har en liten C eller noe. Føler det er ganske mange som ikke helt har kontroll på cup størrelser og hvor "stor" de forskjellige cupene er i virkelige bryster.. Andre som har opplevd dette??
pusurma Skrevet 29. januar 2009 #7064 Skrevet 29. januar 2009 Hei! Har ikke vært så aktiv på skrivefronten her, men har lest mye. I dag så har jeg også vært å fått meg nye pupper Hadde fra før en liten B-cup, og har lagt inn 150 i ene og 175 i andre. Ser stort ut for min del, men reagerte litt på at jeg fikk lagt inn så lite i forhold til hva andre har? Jeg prøvde også 200 og 225, men det ble rett og slett for stort. Var våken under hele operasjonen og fikk godkjenne resultatet før legen sydde igjen. Grudde meg litt på forhånd, men ble positivt overasket og det har gått overaskende fint:) Lå på oppvåkningen i tre timer etter operasjonen(og leste blader;)) og har ikke tatt noe særlig smertestillende etter operasjonen. Regner med det blir litt mer vondt ut over natten!? Føler meg overaskende bra form:)
Rødtoppen86 Skrevet 29. januar 2009 #7065 Skrevet 29. januar 2009 Sove uten bh og greier, jammen ikke verst Lurer på om jeg noensinne kommer til å tørre å gjøre det hehe... Gratulerer meg innkjøp av nye bher Jeg venter enda på at jeg skal komme meg avgårde og kjøpe en eller to. Hva koster det egentlig for en bh på La Senza? Er det veldgi dyrt der eller greit? Angående cup-strl så tror jeg at folk av en eller annen grunn tror at D er veldig stort. Det trodde jeg også helt til jeg så på masse bilder og skjønner at det jeg har tenkt på som D, sikkert er en F eller noe i den duren Det skal vel sies at implantater ser mindre ut enn naturlige bryster av en eller annen grunn. Gratulerer så mye til deg også pusurma. Spennende å være våken under operasjonen kan jeg tenke meg. Jeg var nok helt borte vekke jeg hehe... Så bra at du føler deg i god form, men ikke la deg lure av bedøvelsen slik at du gjør tunge ting
Gjest Angelish Skrevet 29. januar 2009 #7066 Skrevet 29. januar 2009 Jeg var veeeldig nervøs første natta jeg prøvde uten bh. Men da jeg omsider sovnet sov jeg godt hele natta og var overrasket over at jeg ikke våknet og følte jeg måtte sjekke at de lå på plass. Tiiihii.. Den modellen jeg kjøpte på la Senza kostet 349kr tror jeg det var. Men har sett både litt billigere og mye dyrere.. Så er ikke akkurat så veldig billig. De jeg kjøpte på Change idag betalte jeg 219 og 249kr for så de var litt billigere. Sånn blir det når en ikke passer de fra vanlige butikker.. MEn trenger jo ikke å ha så veldig mangen da.. er bedre med 3 KJEMPEGODE som sitter som støpt enn å ha 10 som ikke passer skikkelig. pusurma: Gratulerer med nye bryster... Hvordan var det å ligge våken egentlig?? Jeg lå å sov som en stein på min operasjon
lapez Skrevet 29. januar 2009 #7067 Skrevet 29. januar 2009 Pusurama: Gratulerer med pupper snart 4 dager til meg nå
pusurma Skrevet 29. januar 2009 #7068 Skrevet 29. januar 2009 Tusen takk:) Har ligget på hotellrommet i hele dag og ikke gjort en ting. Livredd for å bevege meg for mye. Ser at dere andre måtte gå med sportsbh på fra førset stund? Jeg har bare fått et stramt bånd over brystene som jeg skal gå med til onsdag, da skal dette byttes ut med sportsbh... Burde jeg hatt en bh i tillegg? Er jeg veldig optimistisk viss jeg tror jeg kan gå på jobb på mandag? Har kontorjobb så jeg sitter kun i ro, og har også fleksitid så jeg kan gå hjem når jeg vil. Har ikke sagt noe på jobb og vil helst ikke at de skal finne det.. hehe
pusurma Skrevet 29. januar 2009 #7069 Skrevet 29. januar 2009 Det gikk kjempe-fint å være våken. Fikk først en likeglad-sprøyte og så ble jeg pakket inn i sterile laken. Fikk også et forheng foran hodet så jeg ikke kunne se noe. Selve lokalbedøvelsen var nok det vondeste med det hele, men når han begynte å operere så kjente jeg ingenting. Sovnet faktisk litt under inngrepet;) De prøvde først med 200 og 220, og så fikk jeg se resultatet i et speil, men jeg har så sped overkropp så puppene kom for langt ut på sidene så det ble ikke så fint, så da gikk de ned på størrelsene. Når jeg hadde godkjent så sydde han igjen og så var jeg ferdig. Kunne reise meg opp selv fra operasjonsbordet og gikk inn på observasjonsrommet... Angrer ikke på at jeg var våken:)
Iffi Skrevet 29. januar 2009 #7070 Skrevet 29. januar 2009 Etter operasjonen mistet jeg følelsen i hele området som var dekket av bh-en. Nå har det gått 8 dager, og det kjennes som følelsen kommer sakte men sikkert tilbake igjen Nå mangler jeg følelse midt på undersiden av begge og litt over brystvorten på begge, men mest på den venstre. Brystvortene har jeg absolutt ingen følelse i nå, og det er skikkelig uvant og rart. Har hørt om de som har mistet følelsen permanent, men av en eller annen grunn har jeg inntrykk av at det helst skjer med jenter med enormt store proteser. Noen som vet noe om det? Jeg visste jo det var en viss risiko jeg tok da jeg valgte å la meg operere, og skulle følelsen ikke komme tilbake så skal jeg alltids lære meg å leve uten den. Det har aldri vært spesielt viktig med brystvortene for meg, ikke viktigere enn albuen eller lilletåen liksom, men jeg hadde ikke likt å miste følelsen uansett hvor på kroppen det var. Får håpe følelsen kommer tilbake snart
lapez Skrevet 29. januar 2009 #7071 Skrevet 29. januar 2009 Pusurama: Hvor i alle dager har du operert deg? bare en stripe over brystene og ingen BH? våken osv.. hører så rart ut i forhold til alt andre man har sett
*MEDUSA* Skrevet 29. januar 2009 #7072 Skrevet 29. januar 2009 Pusurama: Hvor i alle dager har du operert deg? bare en stripe over brystene og ingen BH? våken osv.. hører så rart ut i forhold til alt andre man har sett Jeg var også våken under op og fikk også bare et bånd rundt puppene.. Tok på bh på kontrollen to dager etterpå
snøtufsa Skrevet 29. januar 2009 #7073 Skrevet 29. januar 2009 GRATULERE ATHINA OG PUSURMA!! høres spennende ut å være våken under op. egentlig.... Men de fleste får full narkose virker det som ...... kan man velge det selv eller.?
lapez Skrevet 29. januar 2009 #7074 Skrevet 29. januar 2009 FAAAAEEEEN!!!! Fikk sports Bh i rett str av ei venninne, de er jo så dyre og hun hadde bare brukt den første 2 ukene etter OP, så skulle jeg koke den istad... så glemte jeg den.. satte meg på stua... å så begynte det å lukte så rart, i det jeg går på kjøkkenet slår det i mot mei ei røyksky fra helvette!! løper bort å skrur av plata og ser i kasserollen.... Der va det ikke en dråpe vann lenger og ingen BH å se, jeg skrur på lyset over plata å joda der ligger ned, nedsmeltet, vistes ikke det var en BH i det hele tatt, var bare ei svart smørje som lå der å bobla:O !!!!! Nei nei nei!!!!Så ut som jeg hadde smeltet en tyrkis peber pose:O Hvor får jeg kjøpt sportsBH billig å NÅÅ helst!!! Har ikke mye penger til overs nå som vi har lagt av hver ei krone til OP på tirsdag.. Dobbelt faen altså!!!! åååhhh!!!!
lapez Skrevet 29. januar 2009 #7075 Skrevet 29. januar 2009 Jeg så på www.triuph.com å der var akkurat den typen legen min sa jeg skulle kjøpe... Sånn BH med hemper foran:) men den rekker jeg ikke få om jeg bestiller nå ettersom OP er tir morgen!!!! HJelp!! IIIIK! Noen som vet av en butikk man får kjøpt billig på å ikke nettbutikk!!!!
pusurma Skrevet 29. januar 2009 #7076 Skrevet 29. januar 2009 Jeg var på plastikk kirurgisk institutt i bergen.. Kjempe-fornøyd:) Hyggelig folk og følte virkelig at de brydde seg om meg. Skal inn på ny kontroll i morgen. Nå har jeg kun tape over stingene i nederkant av brystvortene og så har jeg et stramt elastisk bånd som holder implatatene nede. Denne skal jeg ha på til onsdag så skal jeg bytte til bh, men tenkte jeg skulle høre i morgen om jeg kan bruke sportsbh i tillegg. Men det er gentlig ganske deilig å ha dem "fri" Ser veldig fine ut, ikke noe blåmerker ennå, men de er hovne. Var litt bekymret i forkant av operasjonene. Kunne velge narkose om jeg ønsket det, men jeg har aldri hatt narkose før så jeg valgte å være våken. Veldig greit for da fikk jeg være med å bestemme, og formen etter på har vært upåklagelig. Er selvsagt ømt, men jeg er i fin form ellers:)
pusurma Skrevet 29. januar 2009 #7077 Skrevet 29. januar 2009 Lapez: Jeg har to stk, 1 triaction fra triumph og en ordinær billig kjøpt på cubus. Den billige er faktisk den som er best;) Kostet 169kr
Toffee Skrevet 29. januar 2009 #7078 Skrevet 29. januar 2009 FAAAAEEEEN!!!! Fikk sports Bh i rett str av ei venninne, de er jo så dyre og hun hadde bare brukt den første 2 ukene etter OP, så skulle jeg koke den istad... så glemte jeg den.. satte meg på stua... å så begynte det å lukte så rart, i det jeg går på kjøkkenet slår det i mot mei ei røyksky fra helvette!! løper bort å skrur av plata og ser i kasserollen.... Der va det ikke en dråpe vann lenger og ingen BH å se, jeg skrur på lyset over plata å joda der ligger ned, nedsmeltet, vistes ikke det var en BH i det hele tatt, var bare ei svart smørje som lå der å bobla:O !!!!! Nei nei nei!!!!Så ut som jeg hadde smeltet en tyrkis peber pose:O Hvor får jeg kjøpt sportsBH billig å NÅÅ helst!!! Har ikke mye penger til overs nå som vi har lagt av hver ei krone til OP på tirsdag.. Dobbelt faen altså!!!! åååhhh!!!! Koke den? Hadde det ikke holdt å vaske den på 60? Jeg har også den fra Cubus til 169, og den er helt topp! Holder lenge med den og den du (eventuelt) får fra klinikken
Athina^ Skrevet 30. januar 2009 #7079 Skrevet 30. januar 2009 I ALLEDAGER, HØYRE BRYSTET MITT LAGER SURKLELYDER! Når jeg tar ut overarmen og legger den inntil brystet igjen så kommer det en surklelyd!. Likeledes når jeg trykker ett visst sted oppe på brystet er det den samme lyden! Hva i alledager kan dette være? Jeg har jo silikon så den skal jo ikke surkle? Jeg ska ringe PK'n min i morgen tidlig men dette gjør meg litt nervøs må jeg si......UFF!
Rødtoppen86 Skrevet 30. januar 2009 #7080 Skrevet 30. januar 2009 I ALLEDAGER, HØYRE BRYSTET MITT LAGER SURKLELYDER! Når jeg tar ut overarmen og legger den inntil brystet igjen så kommer det en surklelyd!. Likeledes når jeg trykker ett visst sted oppe på brystet er det den samme lyden! Hva i alledager kan dette være? Jeg har jo silikon så den skal jo ikke surkle? Jeg ska ringe PK'n min i morgen tidlig men dette gjør meg litt nervøs må jeg si......UFF! Dette er ikke farlig Bare å slappe av hehe... Det er bare luft eller væske som ligger der og det går bort av seg selv. Veldig mange opplever slike lyder, enten surklelyder eller knitring. Du kan gjerne ringe kirurgen din for sikkerhets skyld, men jeg er ganske sikker på at det ikke er farlig Lapez: Bare å dra på cubus eller lindex som de andre nevner. Jeg har også en triumph. Den heter triaction workout.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå