saltpute Skrevet 27. januar 2009 #7041 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har 280cc og 325cc over muskel, men vet ikke om det hjelper deg så mye? Kan godt få se bilder hvis du vil, men det har jo også noe å si hvordan utgangspunktet er både når det gjelder kroppen og puppene ja d er sant:) jeg er i alle fall 1.58 å 53kilo. men jeg skal også ta et bryst løfft,så da vill jeg jo minke de litt,for så å fylle de ijenn:) så jeg er så redd for at når jeg først skal gjøre d,så blir de forsmå men jeg kan gjerne få bilde sånn at jeg ser åssen d ser ut på en kropp liksom:)
Rødtoppen86 Skrevet 27. januar 2009 #7042 Skrevet 27. januar 2009 ja d er sant:) jeg er i alle fall 1.58 å 53kilo. men jeg skal også ta et bryst løfft,så da vill jeg jo minke de litt,for så å fylle de ijenn:) så jeg er så redd for at når jeg først skal gjøre d,så blir de forsmå men jeg kan gjerne få bilde sånn at jeg ser åssen d ser ut på en kropp liksom:) Bare å sende mail på privat melding så skal jeg sende
alta Skrevet 28. januar 2009 #7043 Skrevet 28. januar 2009 Hei. Jeg er en jente som har tatt bryst operasjon for litt over en uke siden.Alt gikk veldig bra,er veldig fornøyd med størrelsen. Men etter operasjonen har jeg fått en rar følelse i hånden hvor nålen med medisiner var stukket.En følelse av at hånden min og armen frem mot albuen sover og har litt nedsatt følelse,når jeg løfter den føles det som om jeg trenet hele dagen.Dette plager meg for den hemmer litt i å gjøre meg vanlige ting som spise eller rydde i huset. Legen sa at det er ikke vanlig. Min veninne har hatt samme operasjon 2 uker før meg og hun hadde samme følelse som gikk over etter ca 3-4 dager..mens jeg har det nå over en uke(det er blitt bedre etter de første dagene)men nå er den lamme følelse er blitt konstant og jeg føler ikke forbedring ennå. Derfor lurer jeg om det er noen som hadde samme problem som meg og kan dele erfæringen med meg. Stor takk på forhånd!
broadwaygirl Skrevet 28. januar 2009 #7044 Skrevet 28. januar 2009 Hjelp!!! Jeg våknet nettopp av at jeg lå på magen og det er jo bare 2uker og 2dager siden operasjonen. Kan dette være farlig annet enn at jeg har vondt akkurat nå..står jo ikke noe i papirene om at man ikke kan sove på magen, skjønner ikke hvordan jeg havnet slik:S Har tydligvis ligget slik minst 2 timer.
lapez Skrevet 28. januar 2009 #7045 Skrevet 28. januar 2009 Tenk, nå ligger Athina under kniven Gleder meg til å høre hvordan det gikk Nå er det bare 5 dager igjen til meg, på samme klinikk som henne!!! Går vel fort! har mye å gjøre denne uken edligvis, snart helg nå! Og i helgen skal datteren min bli med besteforeldrene på hyttetur så da må mannen og jeg nyte siste pulehelgen HVor lang tid tar det til man kan ha sex igjen???
Gjest Angelish Skrevet 28. januar 2009 #7046 Skrevet 28. januar 2009 Nå gir jeg snart opp hele bh-jakten. Kan hende jeg bare er veldig kresen. Ikke vet jeg. Men jeg føler bare at brystene ser så spisse ut med bh på, og synes ikke det er noe pent med tskjorte over feks. Kansje jeg bare er for vant med at sportsbhen har klemt de ganske mye sammen og fått de til å virke rundere... Noen andre som opplevde dette da de skulle begynne å bruke vanlig bh igjen?? Det skal kansje være slik, men at jeg ikke er vant med å ha en slik størrelse. Ikke vet jeg...
Toffee Skrevet 28. januar 2009 #7047 Skrevet 28. januar 2009 Broadwaygirl: Du kan ta det helt med ro. Da mine pupper var kun én uke gamle, fikk jeg beskjed om å ligge på siden igjen hvis jeg ønsket dette. Spurte om det var "lov" å ligge på magen så tidlig, og det var det i følge kirurgen, men det er få som synes det er behagelig så tidlig etter operasjonen. Så alt er nok helt i orden med "jentene" dine Lapez: Jeg hadde sex tre dager etter operasjonen, men var ikke så veldig aktiv kan du si. Var han som måtte gjøre hele jobben, og måtte passe godt på at det ikke gikk for "hardt" for seg Det var nok litt tidlig, for man skal jo holde seg mest mulig i ro, men ingen skade skjedd! Er jo grenser for hvor lenge man må avstå
lapez Skrevet 28. januar 2009 #7048 Skrevet 28. januar 2009 Lapez: Jeg hadde sex tre dager etter operasjonen, men var ikke så veldig aktiv kan du si. Var han som måtte gjøre hele jobben, og måtte passe godt på at det ikke gikk for "hardt" for seg Det var nok litt tidlig, for man skal jo holde seg mest mulig i ro, men ingen skade skjedd! Er jo grenser for hvor lenge man må avstå Takk, det var alt jeg trengte å vite er da som regel så aktiv at noen ganger å leke "dukke" går nok bra skal klare holde meg et par dager.. tror jeg... så lenge han ikke rører puppene hehe
Toffee Skrevet 28. januar 2009 #7049 Skrevet 28. januar 2009 Ja, man kunne ikke hatt en bedre grunn til å bare ta i mot og nyyyyte Nå er det ikke lenge til du skal opereres, det blir spennende!
Rødtoppen86 Skrevet 28. januar 2009 #7050 Skrevet 28. januar 2009 Nå gir jeg snart opp hele bh-jakten. Kan hende jeg bare er veldig kresen. Ikke vet jeg. Men jeg føler bare at brystene ser så spisse ut med bh på, og synes ikke det er noe pent med tskjorte over feks. Kansje jeg bare er for vant med at sportsbhen har klemt de ganske mye sammen og fått de til å virke rundere... Noen andre som opplevde dette da de skulle begynne å bruke vanlig bh igjen?? Det skal kansje være slik, men at jeg ikke er vant med å ha en slik størrelse. Ikke vet jeg... Vet ikke helt hva du mener med spisse bryster, men mine har egentlig aldri vært direkte runde hverken før eller nå, og før brukte jeg paddet push up. Noen bher kan selvfølgelig få brystene til å se ekstra spisse ut, særlig hvis det ikke er noe padding i dem.
Rødtoppen86 Skrevet 28. januar 2009 #7051 Skrevet 28. januar 2009 Hei. Jeg er en jente som har tatt bryst operasjon for litt over en uke siden.Alt gikk veldig bra,er veldig fornøyd med størrelsen. Men etter operasjonen har jeg fått en rar følelse i hånden hvor nålen med medisiner var stukket.En følelse av at hånden min og armen frem mot albuen sover og har litt nedsatt følelse,når jeg løfter den føles det som om jeg trenet hele dagen.Dette plager meg for den hemmer litt i å gjøre meg vanlige ting som spise eller rydde i huset. Legen sa at det er ikke vanlig. Min veninne har hatt samme operasjon 2 uker før meg og hun hadde samme følelse som gikk over etter ca 3-4 dager..mens jeg har det nå over en uke(det er blitt bedre etter de første dagene)men nå er den lamme følelse er blitt konstant og jeg føler ikke forbedring ennå. Derfor lurer jeg om det er noen som hadde samme problem som meg og kan dele erfæringen med meg. Stor takk på forhånd! Min arm der hvor veneflonen satt var også litt nummen en stund etter operasjonen. Jeg var så "heldig" at jeg fikk infeksjon, så jeg fikk et rødt og hovent område nært stikket og kunne nesten ikke bruke armen. Jeg snakket med kirurgen og fikk antibiotika og det gikk over noen dager senere. Vet ikke om det er noe lignende du har?
Rødtoppen86 Skrevet 28. januar 2009 #7053 Skrevet 28. januar 2009 Håper det går bra med henne Jeg merket forresten idag at puppene er veldig myke å klemme på *lol* Ikke det at jeg klemmer så mye på dem Bare drømmer om å putte dem i en bh og en utringet topp eller kjole
lapez Skrevet 28. januar 2009 #7054 Skrevet 28. januar 2009 Jeg merket forresten idag at puppene er veldig myke å klemme på *lol* Ikke det at jeg klemmer så mye på dem Bare drømmer om å putte dem i en bh og en utringet topp eller kjole Tirsdag kl 08:00
Rødtoppen86 Skrevet 28. januar 2009 #7055 Skrevet 28. januar 2009 Woohoo Så deilig at du slipper inn tidlig. Veldig godt å slippe å vente og sulte på morgenen slik jeg måtte, og så "lurte" de meg hehe... Skulle jo inn 13.30 men så ringte de litt over 11 og sa jeg kunne komme med en gang og det gjorde jeg, men så måtte jeg visst vente til 13.30 allikevel Var ganske kjedelig å ligge i senga og vente mens de andre som lå i sengene var nyopererte.
alta Skrevet 28. januar 2009 #7056 Skrevet 28. januar 2009 Min arm der hvor veneflonen satt var også litt nummen en stund etter operasjonen. Jeg var så "heldig" at jeg fikk infeksjon, så jeg fikk et rødt og hovent område nært stikket og kunne nesten ikke bruke armen. Jeg snakket med kirurgen og fikk antibiotika og det gikk over noen dager senere. Vet ikke om det er noe lignende du har? Hei:) Hånden min er ikke hoven da,men en side av hånden og hele armen har nedsatt følelse og blir veldig trøtt etter jeg løfter den(dn store fingeren sover).Kan ikke gå på jobb på grunn av det.I morgen skal jeg snakke med anastesilegen,lurer på om han skal si meg noe nytt.For synes det er rart at kirurgen kunne ikke svare meg hva det kunne vært gale med den. Tror ikke at antibiotika kunne hjelpe meg som i din tilfelle.Bare litt skremmende om det kan forbli permanent.
lapez Skrevet 29. januar 2009 #7057 Skrevet 29. januar 2009 En dag igjen nå, så er det helg gitt:) og den skal jeg bare nyte smertefritt Så kommer mandag, som jeg skal på skolen så er det tirsdag og OPERASJOOON!! Alt bra med puppedamene? og de kommende?? Et spm: jeg å legen ble jo enig i full C cup... men etter masse tanker, har jeg funnet ut jeg vil ha en liten D cup heller... Må jeg ringe å si det? Må de bestille osv? eller har de ulike str der uansett?? Holder det med å si det på OP dagen?
Athina^ Skrevet 29. januar 2009 #7058 Skrevet 29. januar 2009 Ja da er jeg hjemme igjen med ett sett fine tvillinger Jeg inn kl 11.30 og snakket med Anne(suveren lege!!!!!) og hun tegnet på meg og så på bildene jeg hadde med og vi ble enige om hvordan jeg ville at resultatet skulle bli og såvisst ikke bli. Hadde med bilder av det også. Jeg mente at moderat profil rundt ca 400 g, og hun var enig med det, men hun sa at hun ville prøve forskjellige implantater og str under opr. En ting jeg ikke ville ha var høy profil, noe hun også hadde prøvd under opr(385g) men de ble for små. Jeg fikk høre i etterkant at de hadde prøvd å mange at jeg hadde våknet under opr og begynt å resit meg opp. Litt drama må jeg jo gi dem hehe. Jeg husker ikke noe av dette, men de mente at det var for at de hadde 'styret' så mye med brystet mitt at jeg hadde vondt. Er vel derfor jeg er litt ekstra hoven nå også, særlig mellom brystene. De hovet skikkelig opp i går kveld, omtrent til dobbel str og det er litt ekkelt pluss at jeg har litt vondt under brystene. De la inn 435 gr over muskel(jeg er 176 cm/68 kg og brukte 80A) og det ser bra ut på min kropp, så når hevelsen går ned så blir de fine. I går slet jeg litt med masse smerter og fikk ikke til å røre meg stort, og jeg måtte ha hjelp til å gå på do, og det og komme seg opp fra en stol er litt vondt. Men jeg rører armene og kan egentlig gjøre hva jeg vil så lenge det ikke gjør vondt sa Anne. Skal ta av den øverste plasteret på lørdag og da kan jeg dusje og de gleder jeg meg til :-) og når det gjelder liggestillig kan jeg ligge hvordan jeg vil så lenge det ikke er smertefullt for implantatene ligger der de skal i lommen sin. Er veldig lite restriksjoner når de legges over muskel og det er jo bra. Synes å huske at hun sa at jeg ikke trengte å bruke sportsbh'en mer en dag og natt i de første 2 ukene så bare på dagtid. Står greit i brevet man får Alt i alt synes jeg det var suveren service og suverene folk, og legen min var kjempeflink og seriøs så den opplevelsen var god Så nå skal jeg sette meg i go' stolen med kalde kluter mellom og under brystene for å prøve å få ned hevelsen. Men jeg er imponert over dere som ikke tar smertestillende, for jeg popper dem som bare det, noe de sa på klinikken også, ta de forebyggende for da blir man ikke så hemmet og selvsagt ikke så mye vondt Buss turen hjem i dag gitt greit, bare ekkelt over farstdumper hehe Så LAPEZ, får du en slik opplevelse som meg og behandlig så kommer du til å bli strålende fornøyd Blri borte litt utover nå for det er litt slitsomt å sitte å skrive, men det er bare å spørre for jeg har helt sikkert glemt masse som normalt man spør om
lapez Skrevet 29. januar 2009 #7059 Skrevet 29. januar 2009 Gratulerer:) så bra det gikk så fin alt da!!! Hva får du i Cup tror du? D- E? jeg gleder meg fantastisk jeg nåå:) Nå har du pupper gitt:D:D:D
Athina^ Skrevet 29. januar 2009 #7060 Skrevet 29. januar 2009 Gratulerer:) så bra det gikk så fin alt da!!! Hva får du i Cup tror du? D- E? jeg gleder meg fantastisk jeg nåå:) Nå har du pupper gitt:D:D:D Jeg er nok en C vil jeg tro og det var det jeg ville ha. Sports-bh'en er 80 C og den er litt trang nå siden jeg er hoven men når det går ned så blir det sikkert en fin C. Ser jo at det er vanskelig for jenter å finne fine bh'er i D og det er jo fryktelig kjipt da! Men bare gled deg Lapez... er ubehagelig og vondt etterpå og man blir hemmet, men det er verd det Og til det du spurte om ang størrelse, de star opp det samme dagen. Men PK'n min sa at de ikke la inn 500 gr feks. Men du får det nok som du vil, emn tenk på proposjonene på brystene dine i forhold til kroppen Men det som er ekkelt er at man ikke har særlig følelse i brystene etterpå. Særlig ekkelt er det mellom brysten/kløften. Er det noen andre som har vært så hoven der?? Er i brystene også men det forventet jeg men kløften har jeg ikke tenkt på. Er normalt sa PK'n min på grunn av vesken de spruter inn i vevet når de lager lommen men den skulle gå bort innen noen dager hvis ikke måtte hun korrigere noe... tro meg det har jeg ingen planer om altså YIKES! Men denne sportsBH'en er jo hat oppleg for den er jo så forbanna ubehagelig før man får korrigert stroppene på den, og det må du bare gjøre sa PK. Gjør det så behagelig som mulig var rådet. Derfor er Triumph sin veldig bra siden den bar borrelås på stroppene. Men jeg gleder meg til å ta den av når jeg skal fjerne plasteret på lørdag og få snudd den, for de har fått til å sette den på feil vei hos meg hehe. Men jeg må si at jeg skjønner at dere som har snittet under at det er jævelig altså, for det er jo ille nok under nå hos meg og jeg har snittet rundt brystvorten... så all mulig medfølelse til dere! Men til dere som har gjort dette før: Hvor lang tid tok det før den intense hevelsen forsvant? Særlig imellom kløften.. og hvor lenge tok det før hevelsen i brystene forsvant og dere fikk følelse i dem igjen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå