Iffi Skrevet 24. januar 2009 #7001 Skrevet 24. januar 2009 Velkommen snøtufsa Blond: Jeg betalte 30.800 kr
lapez Skrevet 24. januar 2009 #7002 Skrevet 24. januar 2009 jeg skal betale 28 000 på klinikk Stokkan
frkleo Skrevet 24. januar 2009 #7003 Skrevet 24. januar 2009 jeg skal betale 28 000 på klinikk Stokkan Jeg og:)
Toffee Skrevet 24. januar 2009 #7004 Skrevet 24. januar 2009 Hei alle sammen, jeg er ny her.... Har pløyd meg gjennom de fleste sidene her, blir hekta jo Litt om meg... Er 26 år, gift og har gått å tenkt på å forstørre brystene i 9 år nå...Har prøvd flere ganger å slå det ifra meg, men det går ikke. Så, pupper skal det bli! :D Har tenkt å bestille konultasjon på fornebuklinikken, siden det er den jeg føler sterkest for. Kommer vel til å høre et par andre plasser også, greit å sammenligne litt. Noen som har erfaringer fra Nobel eller Colosseumklinikken? Takk for suuuupert forum..!! :D Hei og velkommen til deg! Så flott at du endelig har bestemt deg Jeg ble operert på Fornebuklinikken for knappe tre uker siden, og er utrolig fornøyd med valget. Men, alle klinikker har både veldig fornøyde og misfornøyde pasienter, så jeg vil anbefale deg å ta en konsultasjon på alle tre klinikker. Når du får møte kirurgen og se klinikken er det litt enklere å gjøre seg opp en magefølelse. Er flere her som har vært på Colusseumklinikken etter det jeg vet, som sikkert kan bidra med sine erfaringer derfra
Toffee Skrevet 24. januar 2009 #7005 Skrevet 24. januar 2009 Jeg betalte 32.800, de 2000 var for anatomiske inlegg. I går kjøpte jeg meg nytt undertøy! 70 C var i minste laget, så mulig jeg må opp i en D i enkelte BHer... :-D Gud så gøy! Men i dag verker det litt i puppene etter all prøvingen.
lapez Skrevet 24. januar 2009 #7006 Skrevet 24. januar 2009 10 dager igjen til nye pupper her Enn resten?
Argo Skrevet 24. januar 2009 #7007 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har kikket jevnlig på siden her i 1 år nå. Og drømt om nye pupper i maaaaaange år. Pga graviditeter og påfølgende amming så har det blitt utsatt, helt til nå. Nå er det min tur :-) Minstemann er nå 2,5 år. Og puppene mine ser, om mulig, enda værre ut enn tidligere. Bare to skinnfeller som henger der. Jeg skal til konsultasjon på Klinikk Stokkan 10. februar. Og håper å få operasjon i mars. Da jeg snakket med de på tlf sa de at de ikke kunne gi meg operasjonstime før konsultasjonen... Har sendt de noen mailer tidligere, som jeg ikke er noe særlig imponert over hverken svar eller svartid på. Så du kan si jeg er litt spent. Synd de er enerådende i Trondheim... Men hun jeg snakka med fra Stokkan sa at de pr i forrige uke fortsatt hadde ledige timer i mars, så vi får se...... (Håper på mars pga beg i ny jobb i april). Noen som har noe erfaring med Klinikk Stokkan? Er det vanlig å ikke få operasjonstime før etter konsultasjonstimen?
Gjest Angelish Skrevet 24. januar 2009 #7008 Skrevet 24. januar 2009 Hei alle sammen, jeg er ny her.... Har pløyd meg gjennom de fleste sidene her, blir hekta jo Litt om meg... Er 26 år, gift og har gått å tenkt på å forstørre brystene i 9 år nå...Har prøvd flere ganger å slå det ifra meg, men det går ikke. Så, pupper skal det bli! :D Har tenkt å bestille konultasjon på fornebuklinikken, siden det er den jeg føler sterkest for. Kommer vel til å høre et par andre plasser også, greit å sammenligne litt. Noen som har erfaringer fra Nobel eller Colosseumklinikken? Takk for suuuupert forum..!! :D Jeg opererte meg på Colosseumklinikken i Stavanger. Og er kjempefornøyd med oppfølgingen derfra.. Regner med du skal operere deg i Oslo? Så da må nok noen andre svare på dette
Gjest Angelish Skrevet 24. januar 2009 #7009 Skrevet 24. januar 2009 (endret) Nå har jeg et lite dilemma... Jeg har vært på HM, Lindex og Cubus idag og prøvd BHer... 75C er for lite, brystene tyter litt ut av dem. 75D eksisterer omtrent ikke i de butikkene, og de jeg fant var driiiitstygge. 80C ble altfor stor rundt ribbeina. Merket også at veldig mange av BHene er med pushup som ikke kan fjernes. liksom nede i cupen er det en "utheving" som gjør at det blir pushup om dere skjønner hva jeg mener?? Hvor handler dere bher?? Har ikke så veeeeldig lyst å kjøpe alle BHene på La Senza feks. er så dyrt der. Hvor lenge etter en operasjon er det SAFE å bruke alle slags BHer?? Ikke nødvendigvis de der som har ekstrem pushup i. men tenkte mer på de som har den der humpen inni som ikke kan fjernes, mange av de er så fine. Endret 24. januar 2009 av Angelish
lapez Skrevet 24. januar 2009 #7010 Skrevet 24. januar 2009 Noen som har noe erfaring med Klinikk Stokkan? Er det vanlig å ikke få operasjonstime før etter konsultasjonstimen? Ja det er valig, da man må se an om det er mulig osv til det
Alexsandra Skrevet 24. januar 2009 #7011 Skrevet 24. januar 2009 Hei alle sammen! Jeg er helt ny her. Har aldri skrevet innlegg på slike forum før, men håper jeg får mye verdifull hjelp her inne Jeg er en 18år gammel jente som vurderer brystfostørrelse. Mange mener nok jeg er for ung for dette! Jeg trener 10-15 timer i uken, og har en svært muskuløs kropp. Ettersom jeg er helt flat brystet føler jeg meg da veldig "manndig" :/ Puppene har faktisk ikke vokst stort siden 7.klasse! Helt ærlig. Jeg er ganske fornøyd med kroppen min ellers, men når jeg går i trenings BH og de store musklene i bena vises og six-packen skimter til føler jeg meg ikke vel uten noen kvinnelige fordeler. Jeg har stor støtte i foreldrene mine som kjenner meg nok til å vite at jeg bestemmer meg ikke for dette uten grundig gjennomtenkning. Jeg leser og skaffer meg all den informasjonen jeg kan få. Håper noen kan gi meg litt veiledning? Smerter er min største frykt. Har noen tips til hvordan å unngå dette? Jeg blir 18 på førstkommende 17.mai. Vil gjerne ha en OP-dato like etter. Ønsker høyprofilerte proteser, med snitt under brystet, over muskel. Jeg ønsker ikke store ballong pupper bare noe som står i stil min egen kropp. Svar ønskes snarest!
lapez Skrevet 24. januar 2009 #7012 Skrevet 24. januar 2009 Hei alle sammen! Jeg er helt ny her. Har aldri skrevet innlegg på slike forum før, men håper jeg får mye verdifull hjelp her inne Jeg er en 18år gammel jente som vurderer brystfostørrelse. Mange mener nok jeg er for ung for dette! Jeg trener 10-15 timer i uken, og har en svært muskuløs kropp. Ettersom jeg er helt flat brystet føler jeg meg da veldig "manndig" :/ Puppene har faktisk ikke vokst stort siden 7.klasse! Helt ærlig. Jeg er ganske fornøyd med kroppen min ellers, men når jeg går i trenings BH og de store musklene i bena vises og six-packen skimter til føler jeg meg ikke vel uten noen kvinnelige fordeler. Jeg har stor støtte i foreldrene mine som kjenner meg nok til å vite at jeg bestemmer meg ikke for dette uten grundig gjennomtenkning. Jeg leser og skaffer meg all den informasjonen jeg kan få. Håper noen kan gi meg litt veiledning? Smerter er min største frykt. Har noen tips til hvordan å unngå dette? Jeg blir 18 på førstkommende 17.mai. Vil gjerne ha en OP-dato like etter. Ønsker høyprofilerte proteser, med snitt under brystet, over muskel. Jeg ønsker ikke store ballong pupper bare noe som står i stil min egen kropp. Svar ønskes snarest! Velkommen hit jeg dømmer hvertfall ikke, og har ingenting med hvorfor du vil ha brystforstørrelse Jeg har ikke mange råd heller ettersom jeg opereres 3 feb:) men jeg gleder meg til å høre mer fra deg
Iffi Skrevet 24. januar 2009 #7013 Skrevet 24. januar 2009 Argo: Ja, det er vanlig å ikke få operasjonsdato før etter konsultasjonen. Konsultasjonen er jo for å finne ut hva som skal gjøres, om det lar seg gjøre, og for at du skal få et inntrykk av legen og klinikken før du velger å la deg operere der. Da er det jo ganske naturlig at konsultasjonen skjer før bestiller operasjonsdato Angelish: Har du prøvd victoriassecret.com? De har BH-er i alle slags varianter og størrelser, og prisene er heller ikke så ille. Kort leveringstid har de også
Toffee Skrevet 24. januar 2009 #7014 Skrevet 24. januar 2009 Hei alle sammen! Jeg er helt ny her. Har aldri skrevet innlegg på slike forum før, men håper jeg får mye verdifull hjelp her inne Jeg er en 18år gammel jente som vurderer brystfostørrelse. Mange mener nok jeg er for ung for dette! Jeg trener 10-15 timer i uken, og har en svært muskuløs kropp. Ettersom jeg er helt flat brystet føler jeg meg da veldig "manndig" :/ Puppene har faktisk ikke vokst stort siden 7.klasse! Helt ærlig. Jeg er ganske fornøyd med kroppen min ellers, men når jeg går i trenings BH og de store musklene i bena vises og six-packen skimter til føler jeg meg ikke vel uten noen kvinnelige fordeler. Jeg har stor støtte i foreldrene mine som kjenner meg nok til å vite at jeg bestemmer meg ikke for dette uten grundig gjennomtenkning. Jeg leser og skaffer meg all den informasjonen jeg kan få. Håper noen kan gi meg litt veiledning? Smerter er min største frykt. Har noen tips til hvordan å unngå dette? Jeg blir 18 på førstkommende 17.mai. Vil gjerne ha en OP-dato like etter. Ønsker høyprofilerte proteser, med snitt under brystet, over muskel. Jeg ønsker ikke store ballong pupper bare noe som står i stil min egen kropp. Svar ønskes snarest! Velkommen hit! Du skriver at mange mener du er for ung for en brystforstørrelse, og det har du helt rett i. Derfor er det mange klinikker som velger å ha 20-års grense på slike inngrep. Likevel er det bare deg selv vet om du er klar for dette, ingen andre! Derfor synes jeg ikke du skal tenke så mye på alderen. Dette er noe du gjør kun for din egen del og det er din kropp. Jeg har "alltid" hatt lyst på brystforstørring. Jeg utviklet meg veldig tidlig, men hos meg sluttet det i 15-års alderen. Resten av kroppen var jeg fornøyd med, men jeg følte at puppene ikke sto i stil med hofte og rumper. Da jeg var 18 bestemte jeg meg for at jeg skulle ta en brystforstørring, men ga meg selv en betenkningstid på to år. Nå er jeg 20, og ble operert for tre uker siden. :-D En av grunnene til at jeg ville vente, var at jeg fortsatt gikk på VGS. Jeg orket ikke tanken på at ryktet skulle spre seg - for det gjør det gjerne når man går på videregående! Går du i 2.klasse nå? Vil absolutt anbefale deg å foreta operasjonen i sommerferien. Du trenger MINST en uke på å komme deg, selv trengte jeg to siden jeg tok under muskel. Du kan ikke trene før det har gått 3-4 uker, og da kommer jo gymtimene inn... Du får ikke legeerklæring når du tar en kosmetisk operasjon, så hvis du heller velger å gjøre dette tidlig i sommerferien slipper du unna mye fravær. Sommeren blir nok litt kortere, men det kan bli enklere for deg på mange måter. Du skriver at du trener 10-15 timer i uken, og dette må du også ta stilling til. Brystforstyrring er en stor operasjon, og som jeg skrev tidligere tar det noen uker før du kan begynne å trene som tidligere. Og ja, det kommer til å gjøre VONDT! Ikke for å skremme deg, men de første dagene etter OP er ikke særlig behagelige. Jeg var ikke i stand til å komme meg ut av sengen eller gå på do på egenhånd, og jeg har høy smerteterskel. Dette er selvsagt individuelt, men det er greit å være forberedt. Selve operasjonsdagen er ingenting å være redd for, der blir du tatt godt vare på. De fleste klinikker sender med deg en resept på smertestillende, så du kommer uansett til å klare deg bra Jeg er veldig pysete når det gjelder smerter selv, men jeg overlevde jeg Dette er jo noe du virkelig vil, så da får du bare bite det i deg og se frem til du kan være stolt av "jentene dine". Håper jeg ikke skremte deg bort nå, men vil gjerne presisere at det ikke er "bare-bare" å ta en brystforstørring. Det er bare å stille spørsmål, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan!
Gjest Angelish Skrevet 24. januar 2009 #7015 Skrevet 24. januar 2009 (endret) Angelish: Har du prøvd victoriassecret.com? De har BH-er i alle slags varianter og størrelser, og prisene er heller ikke så ille. Kort leveringstid har de også Njaaaa. Er ikke så keen på å bestille noe jeg ikke har prøvd. Aner jo ikke hvorfan formen er på de og om de sitter godt.. Har tenkt på det, men blir veldig dyrt om det ikke passer ettersom en må betale toll og moms når det kommer på posten. Men noen som vet når det er safe å bruke de der bhene som har pushup som ikke kan tas ut?? Endret 24. januar 2009 av Angelish
Toffee Skrevet 24. januar 2009 #7016 Skrevet 24. januar 2009 Njaaaa. Er ikke så keen på å bestille noe jeg ikke har prøvd. Aner jo ikke hvorfan formen er på de og om de sitter godt.. Har tenkt på det, men blir veldig dyrt om det ikke passer ettersom en må betale toll og moms når det kommer på posten. Men noen som vet når det er safe å bruke de der bhene som har pushup som ikke kan tas ut?? Hvis pushupen ikke er så radikal, tror jeg ikke det er noe problem, så lenge du ikke strammer stroppene. Er i hvertfall det jeg pleide å gjøre med pushup-bher, stramme stroppene for å få skikkelig kløft! Men for sikkerhetsskyld kan du jo skrive en mail til kirurgen din, da er du garantert riktig svar
snøtufsa Skrevet 24. januar 2009 #7017 Skrevet 24. januar 2009 Angelish: Tenkte på Oslo ja, siden det ikke er så altfor langt unna der jeg bor Jeg er ganske høy, 177 cm og ca 65 kg. Bruker til vanlig B og C cup. Vet mange ville ha vært storfornøyde med den str, men på meg er dette absolutt ikke stort. De fleste tipper at jeg er en A/B. Har litt brede hofter også, så litt mer volum oppe ville gjort seg Har hatt litt opersjonsskrekk, og det er vel derfor jeg har drøyet det så lenge også. Det skal jo åpnes og stappes inn liksom... :-/ men har blitt litt mer venn med tanken nå
frkleo Skrevet 26. januar 2009 #7018 Skrevet 26. januar 2009 (endret) Velkommen alle nye Nå har jeg fastsatt dato til operasjon og det blir den 3. juni. Alt for lenge til, men jeg blir ferdig med skole og har pengene helt sikkert. Gleeeeeeeder meg og inntil den 3.juni får jeg følge med alle dere andre her inne. En ting jeg lurer på er hvor lenge må det gå før man kan sole seg etter operasjon? Jeg får arr rundt brystvortene om det skulle utgjøre noe forskjell. Jeg vil jo gjerne vise meg frem, om ikke direkte i sollys, men med bikinitopper etc i løpet av sommeren:) Endret 26. januar 2009 av frkleo
Rødtoppen86 Skrevet 26. januar 2009 #7019 Skrevet 26. januar 2009 Velkommen til de nye :D Bestandig så gøy når det kommer nye folk så det hele tiden kommer flere opererte å følge med på Så gøy å høre hvordan det går med alle. På torsdag er mine pupper seks hele uker :O Må si tiden egentlig har gått fortere enn jeg hadde trodd. Skal bli godt å få startet med trening igjen så man kommer seg i form til sommeren he...he... På lørdagen som nettopp var hadde jeg bursdag og hadde store planer om å feire den med å kjøpe meg nytt undertøy og greier, men slik ble det ikke Klarte utrolig nok å bli magesyk i løpet av natten så jeg kastet opp og var dårlig hele resten av dagen Fin måte å feire dagen sin på huff... Får ta det igjen til neste helg eller noe slikt Så fort tiden går for deg nå Lapez :D Ikke mange dagene igjen så er det jammen meg din tur og så er det jo saltpute sin tur hihi...
broadwaygirl Skrevet 26. januar 2009 #7020 Skrevet 26. januar 2009 Velkommen til de nye :D Bestandig så gøy når det kommer nye folk så det hele tiden kommer flere opererte å følge med på Så gøy å høre hvordan det går med alle. På torsdag er mine pupper seks hele uker :O Må si tiden egentlig har gått fortere enn jeg hadde trodd. Skal bli godt å få startet med trening igjen så man kommer seg i form til sommeren he...he... På lørdagen som nettopp var hadde jeg bursdag og hadde store planer om å feire den med å kjøpe meg nytt undertøy og greier, men slik ble det ikke Klarte utrolig nok å bli magesyk i løpet av natten så jeg kastet opp og var dårlig hele resten av dagen Fin måte å feire dagen sin på huff... Får ta det igjen til neste helg eller noe slikt Så fort tiden går for deg nå Lapez :D Ikke mange dagene igjen så er det jammen meg din tur og så er det jo saltpute sin tur hihi... Tiden flyr avsted, mine er blitt 2uker idag. Vært på kontroll og fjernet noen tråder på enden av stingene. Sover du forsatt på ryggen? og etter 6uker er det 100% å bruke all slags bh. Jeg la protesene under muskelen som ga meg 2 arr på undersiden, gruergleder meg til 6 uker er gått og jeg må tilbake til vanlige bher:P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå