Iffi Skrevet 21. januar 2009 #6981 Skrevet 21. januar 2009 frkleo: Jeg ble operert på Fornebuklinikken av Pål Schistad. Rødtoppen86: Jeg fikk masse smertestillende med fra klinikken, så jeg håper det vil hjelpe en del når den virkelige smerten begynner å komme. Gruer meg spesielt mye siden jeg har under muskelen, og de fleste sier det er mye vondere enn over. Men det kan vel variere det og. Jeg kastet opp en gang til nå, en liten stund etter jeg hadde tatt 1 gram Panodil. Har ikke tatt sjansen på å spise noe ennå, annet enn rundstykkene jeg fikk etter jeg våknet på Fornebuklinikken. Jeg hater å være kvalm, så håper det ikke blir noe verre fra nå. Godt jeg har noen som passer på meg, og hjelper meg med alt jeg ikke klarer selv. Nå skal jeg bare være sofagris i en uke. Får vel tatt igjen en del tv-serier og sånt, hehe
Rødtoppen86 Skrevet 21. januar 2009 #6982 Skrevet 21. januar 2009 Jeg ble også operert der av Pål Jeg fikk aldri spist rundstykker fordi jeg ble så kvalm når jeg våknet og kastet opp på tur hjem i bilen hehe... Klarte ikke holde meg i de ti minuttene turen varte Jeg ble bedre i løpet av kvelden, men kastet opp igjen neste kveld da jeg hadde tatt pinex forte, så det ble bare en slik tablett. Tok ikke sjansen på å ta flere. Veldig bra at du har noen til å ta vare på deg Kan ikke si at jeg ikke likte å ligge på sofaen og få alt jeg ville hehe. Er evig takknemlig for min kjære samboer Du får oppdatere oss og fortelle hvordan det går videre.
saltpute Skrevet 21. januar 2009 #6983 Skrevet 21. januar 2009 Jeg fikk lagt inn 280 i hvert bryst, moderat profil over muskel. Gikk fra en liten B til full C / liten D. Har nettopp kjøpt meg ny spilebh og den måtte jeg ha 75D i.. Den kjøpte jeg på La Senza, fikk god hjelp der så vet den passer 100%. Noen BHer kan jeg ha 75C. kommer litt an på formen på de. d hørest bra ut:D ej vill vertfall ha en stor C !!
saltpute Skrevet 21. januar 2009 #6984 Skrevet 21. januar 2009 vekommen iffi:D gratulerer så masse med nye å større pupper:D deili å vere ferdi tenker jeg!! jeg har fått opersjons dag jeg også nå:D jeg har til paril å avbestille timen vist vi ikke får råda. men d viser seg at vi kansje får råda alikavell:D sambo har kansje fått seg ny jobb:D!!! han skal på intervju på tirsdag. får han jobben får jeg nye pupper:D så da slipper jeg heldivis kansje å avbestille timen min 5 mai:D dere får krysse fingrene for mej:D
frkleo Skrevet 21. januar 2009 #6985 Skrevet 21. januar 2009 vekommen iffi:D gratulerer så masse med nye å større pupper:D deili å vere ferdi tenker jeg!! jeg har fått opersjons dag jeg også nå:D jeg har til paril å avbestille timen vist vi ikke får råda. men d viser seg at vi kansje får råda alikavell:D sambo har kansje fått seg ny jobb:D!!! han skal på intervju på tirsdag. får han jobben får jeg nye pupper:D så da slipper jeg heldivis kansje å avbestille timen min 5 mai:D dere får krysse fingrene for mej:D Så bra det ser ut til å løse seg for deg! I såfall skal du i ilden akkurat en måned før meg:) *Krysser fingre og tær*
Gjest Angelish Skrevet 22. januar 2009 #6986 Skrevet 22. januar 2009 Idag er brystene mine 7 uker gamle Natt til idag sov jeg uten BH før første gang. Var utrolig uvant, men gud så befriende det var. :rødme: Sov som en stein, og føltes ikke ubehageligt ud eller noen ting. Jeg har vært ganske øm i den ene siden, men det er borte nå. tror bhen kansje strammer litt når jeg sover å snur på meg. Så til helgen tenker jeg at jeg prøver spilebh og ser hvordan det føles. Gled dere jenter til dere kan sove uten bh. Det er så utrolig deilig.
Iffi Skrevet 22. januar 2009 #6987 Skrevet 22. januar 2009 Da er det litt over et døgn siden jeg ble operert Jeg føler meg støl og uvel, men jeg vil heller beskrive det som sterkt ubehag enn som smerter. BH-en og stroppen gjør heller ikke saken så mye bedre, for det har begynt å gnage og klø en del i tillegg til at det strammer veldig. Gleder meg til jeg slipper det mer Føler meg ganske handicappet, og klarer ingenting selv. Bare det å flytte en pute bak ryggen min, hente et glass juice eller reise meg opp av sengen er store utfordringer. Jeg har vært redd for å ta for mye smertestillende og bli kvalm igjen, så i dag tok jeg først en vanlig Paracet, og så enda en etter en halvtime siden jeg ikke ble kvalm av den første. De ringte fra klinikken i dag for å høre hvordan det gikk med meg, og det var jo hyggelig
lapez Skrevet 22. januar 2009 #6988 Skrevet 22. januar 2009 Jeg skulle også vært kvalm og støl og ikke klart noenting hadde jo egentlig operasjon onsdag.... neidaaa.... sutrelapez 12 dager igjen..
Gudinne1 Skrevet 22. januar 2009 #6989 Skrevet 22. januar 2009 Da er det litt over et døgn siden jeg ble operert Jeg føler meg støl og uvel, men jeg vil heller beskrive det som sterkt ubehag enn som smerter. BH-en og stroppen gjør heller ikke saken så mye bedre, for det har begynt å gnage og klø en del i tillegg til at det strammer veldig. Gleder meg til jeg slipper det mer Føler meg ganske handicappet, og klarer ingenting selv. Bare det å flytte en pute bak ryggen min, hente et glass juice eller reise meg opp av sengen er store utfordringer. Jeg har vært redd for å ta for mye smertestillende og bli kvalm igjen, så i dag tok jeg først en vanlig Paracet, og så enda en etter en halvtime siden jeg ikke ble kvalm av den første. De ringte fra klinikken i dag for å høre hvordan det gikk med meg, og det var jo hyggelig Hei og gratulerer med nye pupper :0) Skal selv i ilden 7 februar, 350 cc under muskel. Godt å høre du ikke er døden nær av smerter, må innrømme jeg gruer meg til akkurat de første dagene etterpå... greier du hjelpe deg selv på toalettet ol?? Gudinne1
Iffi Skrevet 22. januar 2009 #6990 Skrevet 22. januar 2009 Hei og gratulerer med nye pupper :0) Skal selv i ilden 7 februar, 350 cc under muskel. Godt å høre du ikke er døden nær av smerter, må innrømme jeg gruer meg til akkurat de første dagene etterpå... greier du hjelpe deg selv på toalettet ol?? Gudinne1 Joda, det går greit å gå på toalettet. Det er litt vanskelig så klart, men ikke noe verre enn å komme seg opp av sengen eller pusse tennene og den slags. Ikke noe å grue deg for, det går nok så bra så Jeg gruet meg voldsomt og var forberedt på enorme smerter, og kanskje nettopp derfor er jeg lettet over at det ikke er så ille som jeg hadde forventet. Hvor åpne er forresten alle dere andre om at dere har blitt operert? Holder dere det mest mulig for dere selv, eller forteller dere det til halve verden?
lapez Skrevet 22. januar 2009 #6991 Skrevet 22. januar 2009 (endret) For meg er det ikke noe hemmelighet Endret 22. januar 2009 av lapez
Rødtoppen86 Skrevet 22. januar 2009 #6992 Skrevet 22. januar 2009 Joda, det går greit å gå på toalettet. Det er litt vanskelig så klart, men ikke noe verre enn å komme seg opp av sengen eller pusse tennene og den slags. Ikke noe å grue deg for, det går nok så bra så Jeg gruet meg voldsomt og var forberedt på enorme smerter, og kanskje nettopp derfor er jeg lettet over at det ikke er så ille som jeg hadde forventet. Hvor åpne er forresten alle dere andre om at dere har blitt operert? Holder dere det mest mulig for dere selv, eller forteller dere det til halve verden? Jeg har ikke fortalt det til noen, så det er min samboer og moren hans som vet om det. Må nok ta neste steg snart og fortelle venninnene mine det. Ville ikke si noe før det var over slikt at ingen kunne prøve å komme med sine meninger og slikt. Du har forresten rett i at det ikke var smerter i den forstand, men heller det presset og at man ikke klarte å gjøre så mye selv. Mye verre å rive opp neglen feks hehe
lapez Skrevet 22. januar 2009 #6993 Skrevet 22. januar 2009 For dere som har født, er det det samme som den følelsen av "melkespreng"? det var vondt, får det sprengte og presset noe J**''m men det gikk bra lissom:) er det slik overlever jeg lett:D hehe
Toffee Skrevet 23. januar 2009 #6994 Skrevet 23. januar 2009 Joda, det går greit å gå på toalettet. Det er litt vanskelig så klart, men ikke noe verre enn å komme seg opp av sengen eller pusse tennene og den slags. Ikke noe å grue deg for, det går nok så bra så Jeg gruet meg voldsomt og var forberedt på enorme smerter, og kanskje nettopp derfor er jeg lettet over at det ikke er så ille som jeg hadde forventet. Hvor åpne er forresten alle dere andre om at dere har blitt operert? Holder dere det mest mulig for dere selv, eller forteller dere det til halve verden? Hei og velkommen! Jeg ble også operert på Fornebuklinikken og er veldig fornøyd Mamma og søsknene mine vet om det, de nærmeste venninnene og kjæresten. Det er ikke noe hemmelighet, men de som vet det får ikke fortelle det til hvem som helst. Spør noen meg om jeg har silikon, svarer jeg selvsagt ja Har til gode å bli spurt enda, brukte en relativt "tung" BH før OP, og bruker treningsBH nå. Så er ingen drastisk forskjell når jeg har på meg klær.
Iffi Skrevet 23. januar 2009 #6995 Skrevet 23. januar 2009 Virker som de fleste holder det mest mulig for seg selv. Foreløpig har ikke jeg fortalt det til så mange heller. Samboer, mamma og et lite utvalg av venner og bekjente som ikke var så farlig å fortelle det til fordi de selv er positive til plastisk kirurgi. Den verste å fortelle det til var moren min, fordi jeg visste hun ville være sterkt imot det. Det var hun også, men hun roet seg ned ganske raskt når hun skjønte at jeg allerede hadde bestemt meg. Jeg kommer nok til å la være å fortelle det til resten av familien, spesielt faren og brødrene mine. I alle fall til å begynne med. Jeg kan jo gjemme bort puppene under store gensere en stund, og hvis det blir noen spørsmål kan jeg si at jeg har byttet p-pillemerke, haha. For en stund siden var jeg på en fest, og min samboer Herr Plaprekjeft presterte å fortelle til halvparten av forsamlingen at jeg skulle få silikon snart. Jeg ble så flau at jeg ble helt satt ut. Ingen av guttene som hørte det kommenterte det, og av de tre jentene som hørte det viste det seg at to av dem hadde silikon selv (noe jeg aldri ville gjettet ved å se på dem). Så det viste seg heldigvis å ikke bli så flaut for meg allikevel, og silikon er visst enda vanligere enn man tror
Blond Skrevet 23. januar 2009 #6996 Skrevet 23. januar 2009 men en liten ting.. hvor mye koster det sånn ca? hva har dere her inne betalt for nytt puppestell har selv en liten B-cup og kunne tenkt meg en full C-cup..
saltpute Skrevet 23. januar 2009 #6997 Skrevet 23. januar 2009 hhhmm da vet jeg ikke va som sjer lenger. sambo ble ringt fra båten han kansje skulle få jobb på, å ble fortalt at de ikke trenkte han alikavell fordi båten ble avlyst!? ikke vet jeg va d betyr men... men de vist om han, så kansje d va mulihet neste måne:( så da er d ikke sikkert jeg får pupper alikavell å jeg må kansje avbestille timen d er så iriterende å ikke vite om jeg får de.. jeg må liksom gå å vente å håpe. jaja!!!
saltpute Skrevet 23. januar 2009 #6998 Skrevet 23. januar 2009 men en liten ting.. hvor mye koster det sånn ca? hva har dere her inne betalt for nytt puppestell har selv en liten B-cup og kunne tenkt meg en full C-cup.. jeg må betale 40 000 for mine. men d er fordi jeg må ha et bryst løft:)
Argo Skrevet 23. januar 2009 #6999 Skrevet 23. januar 2009 Nå har jeg lest på denne siden i ca 1 år. Og drømt om operasjon i sikkert 5 år. Men utsatt det pga barnefødsler og amming. Nå har jeg fått mine 3 barn, minstemanner 2,5 år. Og endelig skal jeg få ordnet puppene mine. Som ser enda værre ut nå, etter amminga. 10. februar skal jeg til konsultasjon på Klinikk Stokkan. Gleder meg! Håper på å få operasjon i mars.
snøtufsa Skrevet 23. januar 2009 #7000 Skrevet 23. januar 2009 Hei alle sammen, jeg er ny her.... Har pløyd meg gjennom de fleste sidene her, blir hekta jo Litt om meg... Er 26 år, gift og har gått å tenkt på å forstørre brystene i 9 år nå...Har prøvd flere ganger å slå det ifra meg, men det går ikke. Så, pupper skal det bli! :D Har tenkt å bestille konultasjon på fornebuklinikken, siden det er den jeg føler sterkest for. Kommer vel til å høre et par andre plasser også, greit å sammenligne litt. Noen som har erfaringer fra Nobel eller Colosseumklinikken? Takk for suuuupert forum..!! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå