Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
ååå ble du d?!! ja ok. ja han ville legge alt fra 200-280. men han ville ikke ta for mye:) men han sa han kunne prøve seg fram under operasjonen,så jeg sa til han at han skulle ta så mye som myli:D

Jeg sa også at jeg ville ha så mye som mulig, og at det skulle se pent ut! Og jeg har blitt veldig fornøyd : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg sa også at jeg ville ha så mye som mulig, og at det skulle se pent ut! Og jeg har blitt veldig fornøyd : )

kan jeg få bilder av dine slik at jeg ser sann ca hvor store de blir?? har du bak muskelen?

Skrevet
kan jeg få bilder av dine slik at jeg ser sann ca hvor store de blir?? har du bak muskelen?

Det kan du få vettu. Får ikke tatt det før til helgen, går det bra? : )

Skrevet

ja d går heilt fint:)

takk for d:)

Skrevet

saltpute:jeg var på konsult i starten av september eller noe, å så avtalte vi operasjon i starten av januar første gangen... da hadde vi ikke ei krone.... manglet fortsatt 10 000 i starten av januar, så fikk utsatt operasjonen til 21, og da klarte vi å få til 28 000 med samarbeid :jepp: men må vente til 3 feb da :tristbla: men det er klinikken sin feil :snurt: jeg har spart 14 tusen selv også har min mann lagt av 15 000 til meg, vi kødder litt med det han han vil "eie" den ene puppen :skratte:

Rønningen: Kan jeg å få se bildeee??? :jepp:

Skrevet

saltpute:jeg var på konsult i starten av september eller noe, å så avtalte vi operasjon i starten av januar første gangen... da hadde vi ikke ei krone.... manglet fortsatt 10 000 i starten av januar, så fikk utsatt operasjonen til 21, og da klarte vi å få til 28 000 med samarbeid :jepp: men må vente til 3 feb da :tristbla: men det er klinikken sin feil :snurt: jeg har spart 14 tusen selv også har min mann lagt av 15 000 til meg, vi kødder litt med det han han vil "eie" den ene puppen :skratte:

jeg håpte jeg får ijenn på skatten,slik at de kan gå til operasjonen. eller deler av den,å så låne resten på huse,da blir d ikke så mye på huse da:) men d er veldi vanskeli å spare 40 000 kr på et par månder:/ men jeg håper jeg kan få han til å bli eni:D jeg er så nær på å få den operasjonen,jeg har ikke tenkt å gi mej nå:D jeg skal ha puppene mine!!!:D heheh!!!

hehe!! d har vi også sagt:D at han vill eige ene puppen:D

Rønningen: Kan jeg å få se bildeee??? :jepp:

Skrevet

skjønne deg veldig godt :jepp: , vi tok ut litt av feriepengene våre vi da :smilorange: kan du ikke det da?? :rolleyes: bli fort halve det :jepp: sa til sjefene vi hadde litt trang økonomi nå når alle regningene komer i jan/feb :fnise: å det var ikke noe problem :lur: hehe :enig:

Skrevet
skjønne deg veldig godt :jepp: , vi tok ut litt av feriepengene våre vi da :smilorange: kan du ikke det da?? :rolleyes: bli fort halve det :jepp: sa til sjefene vi hadde litt trang økonomi nå når alle regningene komer i jan/feb :fnise: å det var ikke noe problem :lur: hehe :enig:

men ej he nettop hatt mamma perm,så jeg får ikke ferie penger:( er ikke enkelt her i garen nei:D :fnise: men jeg skal vell få d til.

takk for alle forslag:)

Skrevet (endret)
men ej he nettop hatt mamma perm,så jeg får ikke ferie penger:( er ikke enkelt her i garen nei:D :fnise: men jeg skal vell få d til.

takk for alle forslag:)

hehe, tyypisk da :tristbla:

det ordner seg på et vis :jepp: , du kan ikke få dekket brystløftet hvertfall da? på noe vis? verd et forsøk :lur: si at etter amming osv, har du mistet all selvtillitt pga puppene og at du blir deprimert av å se sånn ut osv :l

hehe :lur: hehe:p

Endret av lapez
Skrevet

her er en grunn til for at samboeren ikke er så kin på at jeg skal gjøre d.

vi kjøpte hus for 1år siden. men flyttet ikke inn før ca 6måner siden. vi må fortsatt bygge altan,lage vaskerom,å vide ut fra ytterdøren. han mener på at vist jeg tar opp 40 000 på huse. bruker vi 40 000 på mine pupper når vi har så mye annet å bruke pangene på.

hva hadde dere gjort?? bare en liten avsemming slik at han får se hva andre mener om d:)

Skrevet
hehe, tyypisk da :tristbla:

det ordner seg på et vis :jepp: , du kan ikke få dekket brystløftet hvertfall da? på noe vis? verd et forsøk :lur: si at etter amming osv, har du mistet all selvtillitt pga puppene og at du blir deprimert av å se sånn ut osv :l

hehe :lur: hehe:p

d har jeg prøvd på før, å d gikk ikke. å vist jeg skal få dekkt brøst løfte må jeg gjøre d på et offentli sykehus,å jeg tror ikke de er så flinke der som på en privat.

Skrevet

:goodbye: Gratulerer med :sexy: Hvilken cup bruer du? hvor store hadde du fra før? :sukk:

tror jeg er neste?? 3 Feb :kari: ? :sarkasme::bolledeig::bond::strix: :strix:

Jeg var en liten B og er en full C nå :-D La inn 300/285 cc, høyprofil under muskel.

Gjest Angelish
Skrevet (endret)
ååå ble du d?!! ja ok. ja han ville legge alt fra 200-280. men han ville ikke ta for mye:) men han sa han kunne prøve seg fram under operasjonen,så jeg sa til han at han skulle ta så mye som myli:D

Jeg fikk lagt inn 280 i hvert bryst, moderat profil over muskel.

Gikk fra en liten B til full C / liten D. Har nettopp kjøpt meg ny spilebh og den måtte jeg ha 75D i.. Den kjøpte jeg på La Senza, fikk god hjelp der så vet den passer 100%. :danse:

Noen BHer kan jeg ha 75C. kommer litt an på formen på de.

Endret av Angelish
Skrevet

Jeg gleeeeder meg til 3 februaaaaaar :nigo:

Skal bli sååå deilig å gå fra en halvfylt 75A til 75D!!!!!! :skya::strix:

Alt bra med alle her inne? Alle puppedamene? og puppedamene to be?? :mrgreen:

Skrevet

Det går bra med denne kommende puppedamen :D Jeg har fått fastsatt en dato nå! Bestilte først 2.april, men jeg rekker ikke å komme hjem fra turen jeg er på tidsnok så det blir 4. juni i stedet!!! (+/- en dag om det viser seg å være fullt - skal ombestille i morgen). Godt å ha en fastsatt dato å glede seg til! Og det er "bare" 19 uker til :hoppe:

Jeg får følgt med ganske mange før den tid og jeg kommer nok til å bli utrolig utålmodig, men den som venter på noe godt venter ikke forjeves! :enig:

Kjæresten min ble en smule skuffet da jeg fortalte at det må bli i juni likevel, han sa: "Ja, men da får jeg jo ikke vist deg frem i bikini i sommer!" med skikkelig skuffastemme :P Haha, måtte le godt da, ja. Han har virkelig forandret mening til det hele. Da jeg foreslo operasjon i høst var han veldig skeptisk og visste ikke om han helt likte tanken, nå er han veldig giret og gleder seg, men det kan vel være fordi jeg har gjort noe seriøst ut av det hele og ikke bare sagt at jeg vil ha større pupper. Og siden det er MIN avgjørelse og ikke hans kan han vel glede seg litt mer uten å såre meg :)

Nedtellingen har startet: 5 måneder eller 19 uker eller 133 dager :duskedame:

Skrevet
Det går bra med denne kommende puppedamen :D Jeg har fått fastsatt en dato nå! B

Nedtellingen har startet: 5 måneder eller 19 uker eller 133 dager :duskedame:

Gratulerer med Op dato!!!! :nigo: Herlig!

Jeg har begynt nedtellingen igjen jeg også :jepp:

13 dager igjen.... :bond:

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har ikke registrert meg her før i dag, men jeg har fulgt med og lest her i månedsvis :)

I dag ble jeg operert! Det føltes liksom ikke helt virkelig før i dag, selv om jeg følte meg godt forberedt etter å ha lest og tenkt på dette veldig lenge. Var på konsultasjon rett før jul, og bestemte meg endelig da. Da jeg satt på venterommet før konsultasjonen, tenkte jeg hele tiden "Hva gjør jeg her?", "Trenger jeg virkelig dette?", osv. Jeg var jo egentlig ganske fornøyd med brystene mine fra før, det var bare størrelsen jeg alltid har ønsket at var bedre.

Jeg fikk 300 gram høyprofil under muskel. Jeg brukte 70B tidligere (kunne sikkert brukt 70A også i enkelte merker, men jeg brukte heller 70B med innlegg). Nå fikk jeg BH i 75C fra klinikken, så jeg ender vel opp på 70D vil jeg tippe (jeg er 69 cm. rundt under brystene), men det er vel vanskelig å si enda. Jeg synes 70D høres utrolig mye ut, men det ser ikke så stort ut nå - synes jeg.

Jeg er 24 år, har ingen barn.

Jeg er litt kvalm, og har kastet opp en gang. Er også litt svimmel, som jeg merker hver gang jeg reiser meg opp for å gå - men ellers går det bra med meg. Har ikke noe vondt foreløpig, men er forberedt på at det kommer etter hvert. Har også den stroppen over brystene som presser litt, og gjør meg enda litt mer kvalm føler jeg.

Skrevet
Hei alle sammen!

Jeg har ikke registrert meg her før i dag, men jeg har fulgt med og lest her i månedsvis :)

Jeg er litt kvalm, og har kastet opp en gang. Er også litt svimmel, som jeg merker hver gang jeg reiser meg opp for å gå - men ellers går det bra med meg. Har ikke noe vondt foreløpig, men er forberedt på at det kommer etter hvert. Har også den stroppen over brystene som presser litt, og gjør meg enda litt mer kvalm føler jeg.

Velkommen skal du være!!! :nigo: Jeg gjorde samme :laugh: , leste hvert eneste innlegg her inne jeg, deretter reg. jeg meg og har vært her siden :jepp: kom innpå her ved tilfeldigheter da jeg søkte på "400gram silikon" på google, da kom jeg inn på dette forumet :rødme:

Ikke rart og være kvalm sikkert, narkosen vel? Litt urven i kroppen enda sikkert

Lykke til og GRATULERER med nye STØRRE pupper!!! :bolledeig:

Skrevet (endret)

Gratulerer så mye med nye og større pupper Iffi! Og velkommen skal du være:) Hvilken klinikk brukte du og hvilken PK?

3.februar er jo ikke lenge til, lapez! :bond::bolledeig:

Endret av frkleo
Skrevet

Gratulerer så mye Iffi :) Så hyggelig at du joinet oss andre her inne. Håper kvalmen din gir seg etterhvert.

Første dagen min gikk veldig bra angående smerter, men dag to og dag tre så kom den sprengende smerten hehe... Ikke noe mer bedøvelse da lenger, men ikke så ille at man dør. Bare svært tungt å reise seg og gå og slikt.

Huurraaa frkleo Så godt at du har fått deg dato :) Den som venter lenge, venter på noe godt, er det ikke det det heter?

Så bra at kjæresten din er positiv nå. Ingenting som er bedre enn det. Nå er det bare å sette opp en nedteller hehe...

Jeg ventet i seks mnd, så jeg skjønner hvordan du har det angående venting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...