Toffee Skrevet 20. januar 2009 #6941 Skrevet 20. januar 2009 Håper alt står bra til med alle puppedamene her inne! Mine er 2 uker i dag, så skal skifte teip i kveld. Merker jeg gruer meg litt til å se arrene... :S Puppene er litt mørbanket etter bilkjøring på tøft føre, særlig høyre pupp har det ikke så bra etter all giringen. Noen andre her som er plaget med tørre brystvorter? Tror det er fordi jeg bruker BH 24/7. Har gått til innkjøp av ammeinnlegg og a-creme, og det gjør susen! Hvem er neste ut til operasjon?
lapez Skrevet 20. januar 2009 #6942 Skrevet 20. januar 2009 Håper alt står bra til med alle puppedamene her inne! Mine er 2 uker i dag, så skal skifte teip i kveld. Merker jeg gruer meg litt til å se arrene... :S Puppene er litt mørbanket etter bilkjøring på tøft føre, særlig høyre pupp har det ikke så bra etter all giringen. Noen andre her som er plaget med tørre brystvorter? Tror det er fordi jeg bruker BH 24/7. Har gått til innkjøp av ammeinnlegg og a-creme, og det gjør susen! Hvem er neste ut til operasjon? Gratulerer med Hvilken cup bruer du? hvor store hadde du fra før? tror jeg er neste?? 3 Feb ? :strix:
Rønningen Skrevet 20. januar 2009 #6943 Skrevet 20. januar 2009 Håper alt står bra til med alle puppedamene her inne! Mine er 2 uker i dag, så skal skifte teip i kveld. Merker jeg gruer meg litt til å se arrene... :S Puppene er litt mørbanket etter bilkjøring på tøft føre, særlig høyre pupp har det ikke så bra etter all giringen. Noen andre her som er plaget med tørre brystvorter? Tror det er fordi jeg bruker BH 24/7. Har gått til innkjøp av ammeinnlegg og a-creme, og det gjør susen! Hvem er neste ut til operasjon? Jeg skrifta teip etter en uke og jeg ble kjempe overrasket, arrene så kjempe bra ut etter bare en uke : p Så du kommer nok til å bli overrasket over hvor fine arrene dine er : )
Gjest Angelish Skrevet 20. januar 2009 #6944 Skrevet 20. januar 2009 Tusen takk angelish :rødme: Desverre kan jeg ikke hjelpe deg med dine spm jeg ville ringt klinikken min jeg, hadde jeg vært urolig Jeg ringte og de sa at så lenge jeg ikke var rød, varm, vond og ikke ble mer og mer hoven så skulle jeg ikke bekymre meg. Det kunne komme av at jeg feks har tatt litt ekstra i med høyre arm eller noe at jeg har blitt bittelitt hoven igjen. Men skulle følge med de neste dagene og se om det ble verre. Da ville de ha meg inn og sjekke det.
frkleo Skrevet 20. januar 2009 #6945 Skrevet 20. januar 2009 Her var det jo skrevet mye siden sist, tror ikke det er så lenge siden heller, men jeg får ikke de varslene jeg fikk før? Skjønner ikke hvorfor... Lurer på hva svarene til Lille Pike er på det noen spurte om før ang Klinikk Stokkan: Hvilken PK? Størrelse før og etter? Høyde, vekt, kroppform? Hvor mye CC? Hvilken profil osv? Ellers kan jeg fortelle at jeg har kjøpt meg min første bil og har bestemt meg for å vente til juni med operasjon for å være sikker på at jeg ikke må leve på havregrøt frem til neste år;) (I stedet for å presse inn operasjonen etter to ukers tur og påske.) Skal ringe og bestille time i morgen
Toffee Skrevet 20. januar 2009 #6946 Skrevet 20. januar 2009 Jeg skrifta teip etter en uke og jeg ble kjempe overrasket, arrene så kjempe bra ut etter bare en uke : p Så du kommer nok til å bli overrasket over hvor fine arrene dine er : ) Ok, var det mye skorpe? Er redd for å dra av skorpen og ødelegge noe... :-O Hadde vært så typisk.
lapez Skrevet 20. januar 2009 #6947 Skrevet 20. januar 2009 Lurer på hva svarene til Lille Pike er på det noen spurte om før ang Klinikk Stokkan: Hvilken PK? Størrelse før og etter? Høyde, vekt, kroppform? Hvor mye CC? Hvilken profil osv? Vet ikke, men jeg skal også på Stokkan, tenk! Ola Evjen A-cup - D-cup 1.67, 62, normal? slank? 350-400.. vet ikke sikkert enda... Høyprofil foran muskel
saltpute Skrevet 20. januar 2009 #6948 Skrevet 20. januar 2009 nå er d en stund siden jeg har vert her. men gratulere til alle som har opperert:D dere er så urtoøi heldige:D!!! jeg har vert på konisultasjons time:) d var dr.lykke jeg var hos. veldi hyggeli. å d virket som han virkeli kunne d han snakket om:) han ville legge protesene bak muskelen 200-250cc runde/anatomiske proteser + bbryst løfft men jeg lurer på en del ting:) er ikke 200-250/280 litt lite?? vist jeg vill ha en stor c? å hva er finest, runde eller anatomiske proteser? jeg har time hos nobel klinikken 5 mai. men jeg vet ikke om jeg har råda enda,men hun sa jeg kunne tenke på d til april. hvordan hadde dere fått råda? jeg har så lyst å gjøre d!!! dette er noe jeg har ventet p å få gjort i 6 år!!!
frkleo Skrevet 20. januar 2009 #6949 Skrevet 20. januar 2009 Vet ikke, men jeg skal også på Stokkan, tenk! Ola Evjen A-cup - D-cup 1.67, 62, normal? slank? 350-400.. vet ikke sikkert enda... Høyprofil foran muskel Jepp, jeg har fått med meg at du er med i Stokkangjengen;) Du er sikkert sånn som meg i kroppen. Jeg er 170, 63kg, men jeg har tynn overkropp og litt brede hofter. Vil ha D-cup som kan veie opp for hoftene, så det blir vel fra 350 og oppover. Vil ha så mye som det er plass til:) Noe PK skjønte veldig godt:) Jeg skal til Anne Isern.
frkleo Skrevet 20. januar 2009 #6950 Skrevet 20. januar 2009 nå er d en stund siden jeg har vert her. men gratulere til alle som har opperert:D dere er så urtoøi heldige:D!!! jeg har vert på konisultasjons time:) d var dr.lykke jeg var hos. veldi hyggeli. å d virket som han virkeli kunne d han snakket om:) han ville legge protesene bak muskelen 200-250cc runde/anatomiske proteser + bbryst løfft men jeg lurer på en del ting:) er ikke 200-250/280 litt lite?? vist jeg vill ha en stor c? å hva er finest, runde eller anatomiske proteser? jeg har time hos nobel klinikken 5 mai. men jeg vet ikke om jeg har råda enda,men hun sa jeg kunne tenke på d til april. hvordan hadde dere fått råda? jeg har så lyst å gjøre d!!! dette er noe jeg har ventet p å få gjort i 6 år!!! Når det gjelder størrelser så er det veldig individuelt fra kropp til kropp. Det kommer an på så mye, men det går an å få et noen lunde bra bilde av hvor stort det vil bli. Min PK foreslo først 260-290, men hun var klar over at de fleste ville heller ha for mye enn for lite, så hun kommer til å teste ut flere under operasjonen og tenker hele tiden på at det er JEG som skal ha det og at JEG skal være fornøyd, ikke hun. Jeg har nå kommet frem til at jeg skal ha minst 350, men mer enn gjerne mer om det er plass til det. Angående runde eller anatomiske er det en smakssak, men min PK anbefalte runde siden innleggende kan flytte litt på seg og det vil ikke ha noe å si om formen er den samme på hele innlegget. Anatomiske har en litt annen form og det vil dermed synes om de skulle vri på seg. Jeg har også penger som grunn for når jeg skal gjøre det. Jeg kan få til en time rett før påske, men det er usikkert i forhold til penger, det kommer an på det ene eller det andre. Selv om jeg veldig gjerne vil ha det unnagjort så fort som mulig, tror jeg det er lurt å vente til du har i hvertfall en stor del av summen. Jeg har mer eller mindre bestemt meg for å vente til juni, men skal se om jeg kan få 10 000kr når jeg flytter og bruke mastercard til resten. *krysser fingrene* Håper dette hjelper litt:)
Rødtoppen86 Skrevet 20. januar 2009 #6951 Skrevet 20. januar 2009 Håper alt står bra til med alle puppedamene her inne! Mine er 2 uker i dag, så skal skifte teip i kveld. Merker jeg gruer meg litt til å se arrene... :S Puppene er litt mørbanket etter bilkjøring på tøft føre, særlig høyre pupp har det ikke så bra etter all giringen. Noen andre her som er plaget med tørre brystvorter? Tror det er fordi jeg bruker BH 24/7. Har gått til innkjøp av ammeinnlegg og a-creme, og det gjør susen! Hvem er neste ut til operasjon? Teipskiftingen :S Husker da jeg skulle gjøre det hehe.. Var kjemperedd for å rive opp arrene eller noe sånt, så jeg bruke sikkert godt over en time på å få av begge teipene lol Var ikke den beste opplevelsen, men når teipen endelig var av så var det greit. Var moro å se arrene selv om det ikke var så lett pga all den rynkete huden. Mine brystvorter er også veldig tørre. Tror det kan være fordi huden har strekt seg for å lage plass til implantatene. Smører dem med fuktighetskrem og det ser ut til å fungere
Rødtoppen86 Skrevet 20. januar 2009 #6952 Skrevet 20. januar 2009 Saltpute: Jeg sparte cirka halvparten og resten av halvparten gikk på mastercard Orket ikke å spare i evigheter, så det var greit å bare ta lån på resten av pengene og så betale tilbake hver mnd. Blir jo egentlig som å spare, bare litt renter da.
frkleo Skrevet 20. januar 2009 #6953 Skrevet 20. januar 2009 Saltpute: Jeg sparte cirka halvparten og resten av halvparten gikk på mastercard Orket ikke å spare i evigheter, så det var greit å bare ta lån på resten av pengene og så betale tilbake hver mnd. Blir jo egentlig som å spare, bare litt renter da. Nå ble jeg jo enda mer gira på å bruke mastercardet:s Jeg som nesten hadde bestemt meg for å vente og ikke ha pupper på lån... Vanskelig det her
saltpute Skrevet 20. januar 2009 #6954 Skrevet 20. januar 2009 Når det gjelder størrelser så er det veldig individuelt fra kropp til kropp. Det kommer an på så mye, men det går an å få et noen lunde bra bilde av hvor stort det vil bli. Min PK foreslo først 260-290, men hun var klar over at de fleste ville heller ha for mye enn for lite, så hun kommer til å teste ut flere under operasjonen og tenker hele tiden på at det er JEG som skal ha det og at JEG skal være fornøyd, ikke hun. Jeg har nå kommet frem til at jeg skal ha minst 350, men mer enn gjerne mer om det er plass til det. Angående runde eller anatomiske er det en smakssak, men min PK anbefalte runde siden innleggende kan flytte litt på seg og det vil ikke ha noe å si om formen er den samme på hele innlegget. Anatomiske har en litt annen form og det vil dermed synes om de skulle vri på seg. Jeg har også penger som grunn for når jeg skal gjøre det. Jeg kan få til en time rett før påske, men det er usikkert i forhold til penger, det kommer an på det ene eller det andre. Selv om jeg veldig gjerne vil ha det unnagjort så fort som mulig, tror jeg det er lurt å vente til du har i hvertfall en stor del av summen. Jeg har mer eller mindre bestemt meg for å vente til juni, men skal se om jeg kan få 10 000kr når jeg flytter og bruke mastercard til resten. *krysser fingrene* Håper dette hjelper litt:) ja. d er bare litt kjipt vist de skal bli for små. siden jeg skal ha brystløft,så strammer de jo sammen brystene,så vist jeg da legger inn mye,så blir d spreng på arrene å da blir d som å drage i ver sin ende av en tråd. men han sa jeg kunne ta opersjonen i to omganger. da kan jeg legge inn større proteser. men jeg hadde litt lyst å bli ferdi. ja d var d jeg også tenkte. så jeg tror jeg tar runde siden jeg skal både løfte å legge inn proteser,vill opersjonen koste meg 40 000. å vist jeg skal spare så mye kommer d til å ta ganske lang tid jeg har liksom ventet så lenge,så jeg har lust å gjøre d nå. jeg har allerede ventet 6 år,fordi jeg ville vere ferdi med alle barna jeg skulle ha. å nå som jeg er ferdi vill jeg gjøre d: :gjeiper: d som er kjipt er at sambo sa seg villi til å sette låne på huse,men nå er han ikke så villi til d alikavell. å d sier han først nå når jeg bare skulle bestille time:( så jeg er egentli ganske trist me er vet du om noen billige lån?
Rønningen Skrevet 20. januar 2009 #6955 Skrevet 20. januar 2009 Ok, var det mye skorpe? Er redd for å dra av skorpen og ødelegge noe... :-O Hadde vært så typisk. Hadde ikke skorpe i det hele tatt, ingenting! Så bare et mørk liten strek der arret er : ) Men bløt teipen med pyrisept eller noe sånn hvis du har det, bløt den litt hvertfall, blir litt lettere å ta den av da : )
frkleo Skrevet 20. januar 2009 #6956 Skrevet 20. januar 2009 ja. d er bare litt kjipt vist de skal bli for små. siden jeg skal ha brystløft,så strammer de jo sammen brystene,så vist jeg da legger inn mye,så blir d spreng på arrene å da blir d som å drage i ver sin ende av en tråd. men han sa jeg kunne ta opersjonen i to omganger. da kan jeg legge inn større proteser. men jeg hadde litt lyst å bli ferdi. ja d var d jeg også tenkte. så jeg tror jeg tar runde siden jeg skal både løfte å legge inn proteser,vill opersjonen koste meg 40 000. å vist jeg skal spare så mye kommer d til å ta ganske lang tid jeg har liksom ventet så lenge,så jeg har lust å gjøre d nå. jeg har allerede ventet 6 år,fordi jeg ville vere ferdi med alle barna jeg skulle ha. å nå som jeg er ferdi vill jeg gjøre d: :gjeiper: d som er kjipt er at sambo sa seg villi til å sette låne på huse,men nå er han ikke så villi til d alikavell. å d sier han først nå når jeg bare skulle bestille time:( så jeg er egentli ganske trist me er vet du om noen billige lån? 40 000 er ganske mye å spare... så synd du ikke fikk lån på huset =/ Jeg er skeptisk til alle disse smålånene, de kan fort bli dyre. Hvis du ikke har mastercard kan du jo skaffe deg det og tjene opp så mye du kan og spørre sambo om resten? Lykke til med å finne penger i hvertfall:) Når du har ventet så lenge har du fortjent det!
saltpute Skrevet 20. januar 2009 #6957 Skrevet 20. januar 2009 40 000 er ganske mye å spare... så synd du ikke fikk lån på huset =/ Jeg er skeptisk til alle disse smålånene, de kan fort bli dyre. Hvis du ikke har mastercard kan du jo skaffe deg det og tjene opp så mye du kan og spørre sambo om resten? Lykke til med å finne penger i hvertfall:) Når du har ventet så lenge har du fortjent det! ja d er d jeg også er. derfor er d bedre om vi sett d på huse. jeg får sette meg ned å snakke med han ijenn. kansje han går med på å gjøre d alikevell. ja d er velldi mye å spare!!
Rønningen Skrevet 20. januar 2009 #6958 Skrevet 20. januar 2009 nå er d en stund siden jeg har vert her. men gratulere til alle som har opperert:D dere er så urtoøi heldige:D!!! jeg har vert på konisultasjons time:) d var dr.lykke jeg var hos. veldi hyggeli. å d virket som han virkeli kunne d han snakket om:) han ville legge protesene bak muskelen 200-250cc runde/anatomiske proteser + bbryst løfft men jeg lurer på en del ting:) er ikke 200-250/280 litt lite?? vist jeg vill ha en stor c? å hva er finest, runde eller anatomiske proteser? jeg har time hos nobel klinikken 5 mai. men jeg vet ikke om jeg har råda enda,men hun sa jeg kunne tenke på d til april. hvordan hadde dere fått råda? jeg har så lyst å gjøre d!!! dette er noe jeg har ventet p å få gjort i 6 år!!! Jeg ble operert av dr.lykke, han er kjempeflink! Jeg la inn 260 under muskel og fikk stor c : ) Og etter min mening synes jeg runde er penere enn anatomiske proteser!
*MEDUSA* Skrevet 20. januar 2009 #6959 Skrevet 20. januar 2009 Hadde ikke skorpe i det hele tatt, ingenting! Så bare et mørk liten strek der arret er : ) Men bløt teipen med pyrisept eller noe sånn hvis du har det, bløt den litt hvertfall, blir litt lettere å ta den av da : ) Jeg synes det gikk som en lek å ta av tapen etter en lang dusj Bare et tips til dere som driver med sånt
saltpute Skrevet 20. januar 2009 #6960 Skrevet 20. januar 2009 Jeg ble operert av dr.lykke, han er kjempeflink! Jeg la inn 260 under muskel og fikk stor c : ) Og etter min mening synes jeg runde er penere enn anatomiske proteser! ååå ble du d?!! ja ok. ja han ville legge alt fra 200-280. men han ville ikke ta for mye:) men han sa han kunne prøve seg fram under operasjonen,så jeg sa til han at han skulle ta så mye som myli:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå