Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Heisann! Ser det er en del her inne som skal på klinikk stokkan. Der er nå 7 mnd siden jeg opererte der og er kjempefornøyd. Spesielt med at arret ble rundt brystvortene. Lite smerter etter opr, kunne starte tidlig med vanlig bh og arr som nesten ikke synes nå :)

Lykke til, bare spør om dere lurer på noe :)

Hei! :)

Næ så moro at du har opr deg der, har ikke snakket med noen som faktisk har det :)

Så kommer spørsmålene:

Hvem var din PK?

Hvor høy/tung/str før/str etter/og hvor mye og hvilken sort innlegg?

Over eller under kjertel/muskel?

Likte det med lite smerter etter opr da jeg har en 1 åring som vil kreve litt av meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rødtoppen:

Kan jeg få se bilde av tvilligene dine også? Hvis Lapez er imponert og synes de er fine så vil jeg også det, for lapez og jeg har litt samme ønskene :)

Det er ikke noe problem det :) Bare å sende mailadressen din i en privat melding :)

Skrevet
Det er ikke noe problem det :) Bare å sende mailadressen din i en privat melding :)

Du har mld :)

Skrevet

Måtte bare nevne at puppene mine er akkurat 1mnd idag :biggrin: Neste helg fyller jeg år, så da blir det feiring med nytt undertøy fra kjæresten.

Gleder meg veldig til å dra på spesialforretning og måle meg og se hva slags strl de kommer frem til.

Skrevet
Måtte bare nevne at puppene mine er akkurat 1mnd idag :biggrin: Neste helg fyller jeg år, så da blir det feiring med nytt undertøy fra kjæresten.

Gleder meg veldig til å dra på spesialforretning og måle meg og se hva slags strl de kommer frem til.

Gratulerer med 1 mnd !! :klem1:

-det blir vel kjempekos ja :lur::yvonne:

Ja det blir nok spennende å finne ut ja :jepp:

Nå er det snart bare 2 dager igjen til meg!!! :romeo::enig::strix::nigo::bolledeig:

Skrevet

HASTER!

Kan man bade i klorvann 2 uker etter operasjonen?

Skrevet
HASTER!

Det vet jeg dessverre ikke, men i mine papirer står det at man kan svømme eller sykle etter tre til fire uker, så da skulle man tro at det var trygt etter tre uker ihvertfall.

Skrevet
HASTER!

Jeg tror ikke jeg ville gjort det, med tanke på alle bakteriene som er i en felles svømmehall:) men ring klinikken din?

Skrevet

Takk til dere! ; p

Ringte kirurgen i går kveld og lurte på om det gjorde noe om jeg bada i et massasjebad her hjemme, han sa det gikk nok fint fordi såret hadde jo begynt å gro og var tett, men han ville at jeg skulle vente en uke til : )

Skrevet

Hehehe oki Rødtoppen :fnise:

Jeg har dårlig nyhet :tristbla:

De ringte meg i dag fra Stokkan og fortalte at kirurgen hadde vært syk, så tre pasieneter var det som ikke ble operert forrige uke.. så den ene stjeler timen min på onsdag:frown: :sur: enn det!! :fy_fy: jeg ble sååå lei meg og begynte å gråte :blush: Er jo ikke noe å gjøre med da :angry: sikkert to andre som ble like lei seg for at noen rappet timen deres, og ikke minst de to som hadde time forrige uke...:unsure:

Så min nye time for pupper på klinikk Stokkan er nå 3 februar kl 08:00

Skrevet

De ringte meg i dag fra Stokkan og fortalte at kirurgen hadde vært syk, så tre pasieneter var det som ikke ble operert forrige uke.. så den ene stjeler timen min på onsdag:frown: :sur: enn det!! :fy_fy: jeg ble sååå lei meg og begynte å gråte :blush: Er jo ikke noe å gjøre med da :angry: sikkert to andre som ble like lei seg for at noen rappet timen deres, og ikke minst de to som hadde time forrige uke...:unsure:

Hei Lapez.....

Synd du måtte endre dato da, kan tenke meg du var klar nå... jeg skal operere 7 februar, så vi får telle ned sammen vi da.. He he...går fort dagene nå syns jeg... både gruer å gleder meg... mest til hvordan det blir med smertene etterpå,og det å skulle være så hjelpesløs.. Men det blir SÅÅ verdt det :)

Gudinne1

Skrevet
Hei Lapez.....

Synd du måtte endre dato da, kan tenke meg du var klar nå... jeg skal operere 7 februar, så vi får telle ned sammen vi da.. He he...går fort dagene nå syns jeg... både gruer å gleder meg... mest til hvordan det blir med smertene etterpå,og det å skulle være så hjelpesløs.. Men det blir SÅÅ verdt det :)

Gudinne1

Takk Gudinne :)

Tror denn uken og helgen går fort, men spørs om hele neste uke vil virke som en evighet, kjedelig å bli tilbakestillt på to uker :tristbla: har liksom telt ned fra det før :sur: men men... pupper bli det på oss baby :strix: Jeg gruer med overhode ikke jeg!! får alt blir sååå ver det å har heldigvis en ektemann som stiller opp får meg, og tar seg av barn og frue :yvonne::bolledeig:

Skrevet

Oi, så kjipt da lapez :( Ikke noe moro å få det utsatt så lenge, men dagen kommer allikevel :)

Bare å finne på masse rart å gjøre mens du venter, jobbe og gjøre husarbeid og alt annet man ikke har tid til :P

Skrevet

Fytterakkern da hadde jeg blitt lei meg også ja :snurt: Og hvis det er sånn er det vel ikke å vente på en tlf fra Stokkan om at det er avbestillinger, men jeg må vel leve i håpet at jeg kommer inn fort fort fort og slipper å vente til 25.02! Skal jo ikke til samme PK jeg så det kan jo være en mulighet da.... håper jeg :)

Skrevet
Takk Gudinne :)

Tror denn uken og helgen går fort, men spørs om hele neste uke vil virke som en evighet, kjedelig å bli tilbakestillt på to uker :tristbla: har liksom telt ned fra det før :sur: men men... pupper bli det på oss baby :strix: Jeg gruer med overhode ikk.e jeg!! får alt blir sååå ver det å har heldigvis en ektemann som stiller opp får meg, og tar seg av barn og frue :yvonne::bolledeig:

Du får finne på myeå bedrive tiden med, jeg har store planer om rundvask av hus å alt for å få tiden til å gå...så kan det jo være greit når gubben skal styre i huset et par uker at det er reint fra bunnen av, he he... vasking er vel ikke deres sterkeste side.... :S

Har du bestemt hvor mye du skal legge inn? Over/under muskel??

Jeg skal legge inn 350 under muskel, men har sagt til kirurgen at om hun kan få inn 300 over muskel er jeg vel fornøyd med dette, ønsker egentlig over da jeg er pysete med tanke på smertene som følger med under muskel.. men men må jeg så må jeg, og det er uansett verdt HVER minste lille vondte!!!!

AHHH måtte dagene gå FORT nå..... går jo KUN rundt i min egen lille puppe verden :) He he.....

Skrevet

Tuuusen takk for all sympati og gode råd og ord jenter :rødme:

snille dere er :kose::jepp:

Gudinne: jeg har nå bestemt at jeg vil ha D-cup :nigo:

hvor mange gram som må til i mine bryst for å oppnå det vet jeg ikke før etter operasjonen:) men snittet blir via brystvorta og foran muskel tror jeg d var de gjorde på stokkan :jepp:

Skrevet
Tuuusen takk for all sympati og gode råd og ord jenter :rødme:

snille dere er :kose::jepp:

Gudinne: jeg har nå bestemt at jeg vil ha D-cup :nigo:

hvor mange gram som må til i mine bryst for å oppnå det vet jeg ikke før etter operasjonen:) men snittet blir via brystvorta og foran muskel tror jeg d var de gjorde på stokkan :jepp:

Begynte å tenke på en sak og fikk litt fnatt her. Legger ikke Stokkan under muskel, for det vil jeg ha, for det gir jo mest naturlig resultat. Vet de snakker om UNDER kjertel men det er jo OVER muskel og det vil jeg ikke ha.....har jeg misforstått?

Kanksje jeg må ta en tlf til Stokkan i morgen da......

Skrevet
Begynte å tenke på en sak og fikk litt fnatt her. Legger ikke Stokkan under muskel, for det vil jeg ha, for det gir jo mest naturlig resultat. Vet de snakker om UNDER kjertel men det er jo OVER muskel og det vil jeg ikke ha.....har jeg misforstått?

Kanksje jeg må ta en tlf til Stokkan i morgen da......

jeg husker bare at jeg egentlig villa ha Bak muskel, ei venninne som sa det var best for hun hadde foran nå og skla ta bak muskel denne gangen, da de ble de så sigen etter ammingen av 2 barnet hennes, mens vis man la bak ville resultate vare lenger og bli litt bedre.. sa hun da... :forvirret: ikke sikkert det er sant... men jeg sa jeg ville ha bak mener jeg, og da sa de at de la ikke bak :riste: , jeg orke ikke dra til oslo for å gjøre det derfor går det greit med foran, sett mange som har fått bra resultat av det å, å så er det visst ikke like smertefullt foran :lur:

Gjest Angelish
Skrevet

lapez: Så kjipt at operasjonen ble utsatt. :(

Om 2 dager er mine bryst 7 uker gamle.

Igår la jeg merke til at det ene brystet er blitt bittelitt større, stikker liksom bittelitt mer utover med bh på, og også uten bh.

Når jeg tok av bh for å sjekke kunne jeg ikke se at jeg var rød eller noe særlig hoven egentlig. har ikke vondt i brytet og er ikke øm utenom litt i siden ved armen, ikke øm i selve brystet.

Noen andre som har opplevd dette med såpass "gamle" bryster???

Trenger jeg å bekymre meg tror dere? Bør jeg ringe klinikken og spørre, eller vente noen dager og se om det skjer noe mer??

Skrevet
lapez: Så kjipt at operasjonen ble utsatt. :(

Om 2 dager er mine bryst 7 uker gamle.

Igår la jeg merke til at det ene brystet er blitt bittelitt større, stikker liksom bittelitt mer utover med bh på, og også uten bh.

Når jeg tok av bh for å sjekke kunne jeg ikke se at jeg var rød eller noe særlig hoven egentlig. har ikke vondt i brytet og er ikke øm utenom litt i siden ved armen, ikke øm i selve brystet.

Noen andre som har opplevd dette med såpass "gamle" bryster???

Trenger jeg å bekymre meg tror dere? Bør jeg ringe klinikken og spørre, eller vente noen dager og se om det skjer noe mer??

:goodbye: Tusen takk angelish :rødme: Desverre kan jeg ikke hjelpe deg med dine spm :tristbla: jeg ville ringt klinikken min jeg, hadde jeg vært urolig :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...