Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest Angelish
Skrevet (endret)
Angelish: Jeg har også vært å prøvd noen bher idag bare for moro skyld. Det ser ut som jeg blir en 75D jeg og selv om ikke alle passet (noen bher la seg ikke helt ned).

Måtte prøve 75C for å sjekke om de passet, men de var nok litt i det minste laget :D

Kjente også at puppene var litt slitne etter prøvinga, så jeg tror det ligger noe i det. Var egentlig på jakt etter å prøve noen bikinier, men det er visst litt for tidlig enda :P

Hvordan går det med dine arr? Jeg skiftet tape nettopp og imorgen er de en mnd hurra. Mine arr står enda ut, de har ikke blitt en flat strek, men det tar vel lang tid kanskje?

Så idag at jeg har fått litt irritert hud under arret på venstre side og lurer på om det er tapen som gjør det? Prøvde å se etter micropore på apoteket idag, men de hadde ikke :(

Arrene mine er fremdeles røde, men jeg synes de ser fine ut, og da jeg var på kontroll tidligere i uken sa kirurgen at arrene var kjempefine og har grodd fint så langt. Mine står også litt ut og er ikke en flat strek som du også nevner, og jeg spurte kirurgen om det da jeg var der. Han sa at det varierer fra person til person men tar ca 1/2 til 1 år før arrene blir flate, hvite og tynn strek. Så må bare teipe dem til de er blitt hvite.. Skulle teipe så lenge de var røde og når jeg skulle sole meg til sommeren.

Men så er de dem som er så uheldige å få litt stygge arr. lilla/røde/ikke flate.

Håper ikke vi er noen av dem..

Håper vi alle her inne får flotte bryster, flotte arr og ingen komplikasjoner..

Endret av Angelish
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det vet jeg faktisk ikke :/ Eneste jeg har på lappen min om seks mnd er at arrene ikke burde få sol på seg før det.

På det amerikanske forumet var det en kirurg som skrev at man ikke burde bruke spilebh før etter ca tre mnd.

Jammen ikke godt å vite hva man skal tro når alle sier så mye forskjellige :S

Derfor følger jeg bare kroppen min og det min PK kommer til å si tror jeg:D sikkert lurest det:D

Skrevet

Angelish, Rødtoppen og Broadwaygirl:

Hvor mye ble lagt inn hos dere for å komme opp i en full C eller D? Og hvilken str var dere før, tenker da både på cup og rundtl

Jeg er 80 A og vil ha eller må ha ca 420 cc for å komme opp i full C. X'n min sa at de var i allefall ikke for stor når jeg visste han vanninnleggene mine i bh'n. Så det kan være at jeg også blir enda større. Redd for å ikke få full C i allefall....

Skrevet
Det vet jeg faktisk ikke :/ Eneste jeg har på lappen min om seks mnd er at arrene ikke burde få sol på seg før det.

På det amerikanske forumet var det en kirurg som skrev at man ikke burde bruke spilebh før etter ca tre mnd.

Jammen ikke godt å vite hva man skal tro når alle sier så mye forskjellige :S

Hmm, jeg vet ikke jeg altså! For man skal jo bruke den sports-bh i 6 uker, men hva etter deet?! Har ikke lyst til å gå med sports-bh ber enn i 6 uker hvis jeg ikke trenger det da selvfølgelig :)

Skrevet
Angelish, Rødtoppen og Broadwaygirl:

Hvor mye ble lagt inn hos dere for å komme opp i en full C eller D? Og hvilken str var dere før, tenker da både på cup og rundtl

Jeg er 80 A og vil ha eller må ha ca 420 cc for å komme opp i full C. X'n min sa at de var i allefall ikke for stor når jeg visste han vanninnleggene mine i bh'n. Så det kan være at jeg også blir enda større. Redd for å ikke få full C i allefall....

Heisann :)

Jeg var en 75B før og er 160cm høy og veier ca 58kg. Fikk lagt inn 280cc i høyre som var størst og 325cc i venstre som var minst.

Jeg har lagt inn veldig høy profil over muskel.

Det er veldig vanskelig å si hva man trenger siden alle har så forskjellige kropper. Jeg er vel ganske liten, men har hofter og skuldre. 80A er vel det samme som 75B.

Du må nok rådføre deg med kirurgen og si hva du ønsker og så kan han foreslå hva du trenger :)

Skrevet
Heisann :)

Jeg var en 75B før og er 160cm høy og veier ca 58kg. Fikk lagt inn 280cc i høyre som var størst og 325cc i venstre som var minst.

Jeg har lagt inn veldig høy profil over muskel.

Det er veldig vanskelig å si hva man trenger siden alle har så forskjellige kropper. Jeg er vel ganske liten, men har hofter og skuldre. 80A er vel det samme som 75B.

Du må nok rådføre deg med kirurgen og si hva du ønsker og så kan han foreslå hva du trenger :)

Kan du forklare hva det med høy profil betyr? Jeg tror ikke jeg har forstått det helt rett, for det jeg tror er at de brukes til dem med smal overkropp, og de blir mer struttende og når man ligger på rygg så vil de fortsatt være struttende?

Skrevet (endret)

Høy profil er smalere i diameter enn moderate og lav profil, så det betyr at de står mer ut hvis man ser fra siden :)

Høy profil er nok best for de med smal overkropp eller smale pupper slik som meg.

Hvis du ser på denne siden så er det slike jeg har: http://www.eurosilicone.com/catalogue.html

Jeg har ES 812 :)

Endret av Rødtoppen86
Gjest Angelish
Skrevet (endret)

Athina^

Jeg er 169, veier 65kg var en LIIITEN 75B, fikk lagt inn 280 i hvert bryst.

På den siden Rødtoppen linket har jeg ES 801 proteser..

De strutter ikke så mye, men brystene mine er litt bredere og fyldigere.

Men har jeg på meg en push-up får jeg veldig fin kløft siden de er så brede og det er lett å "presse" dem sammen og det ser veldig pent ut. Gleder meg til jeg kan bruke den.. den venter i skuffen :)

Har veldig brede skuldre og hofter så de implantatene jeg har passer kroppen min fint.

Endret av Angelish
Skrevet

Gode svar, da ble jeg mye klokere :)

Flott side den linken og jeg vil vel tro at jeg også havner på 801/802 siden jeg har bred brystkasse og skuldre og jeg vil bli forundret hvis de legger inn enten lav eller høy profil for det vil ikke passe. vil ha runde og fyldige men ikke for struttende, det er jeg for gammel til :Nikke:

Skrevet

Men sa dere til PK deres at dere ville bli en full C så de jobbet etter det, eller sa dere at jeg vil ha x antall cc?

Vil ikke at PK'n min skal overstyre meg og ha i for lite, heller for mye..

Skrevet

Jeg sa at jeg ønsket å bli en full C til liten D. Hjemme hadde jeg prøvd med ca 300g ris og funnet ut at jeg likte det.

Kirurgen visste ikke det, så da han foreslo 280 og 325 så var vi jo enige begge to :)

Skrevet
Høy profil er smalere i diameter enn moderate og lav profil, så det betyr at de står mer ut hvis man ser fra siden :)

Høy profil er nok best for de med smal overkropp eller smale pupper slik som meg.

Hvis du ser på denne siden så er det slike jeg har: http://www.eurosilicone.com/catalogue.html

Jeg har ES 812 :)

Men kan man si til PK hva på den lista man vil ha? :popcorn: følger de den lista? Er det det man har å velge i?? da likte jeg E812 best;) 375-400gram tenk!! hehe

Skrevet

Ikke godt å si om det er mulig. Kommer nok an på hvilke implantater kirurgen din bruker. Vet ikke om alle i Norge bruker de fra eurosilicone.

Tror nok du må snakke med din kirurg og høre hva han anbefaler til dine ønsker. Jeg trodde jeg skulle ha moderate siden jeg er bred i overkroppen, men der tok jeg feil hehe...

Skrevet
Ikke godt å si om det er mulig. Kommer nok an på hvilke implantater kirurgen din bruker. Vet ikke om alle i Norge bruker de fra eurosilicone.

Tror nok du må snakke med din kirurg og høre hva han anbefaler til dine ønsker. Jeg trodde jeg skulle ha moderate siden jeg er bred i overkroppen, men der tok jeg feil hehe...

skjønner... :nigo: men ble mye klokere etter jeg så på den linken om hva de ulike er :Nikke: så takk for deeet :strix: men duuu... ikke at jeg skal misbruke bilde ditt :sjokkert: men kan jeg printe det ut å gi det til PK på operasjonsdagen? kan be han kaste det etterpå...? jeg har sett på såååå maaange pupper siste 2 mnd, , men dine var liksom "the one" :danse:

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe problem det :) Er ikke så veldig sjenert av meg så det går bra. Så koselig å høre at du synes de er fine. It makes my day =D

Skrevet
Ikke noe problem det :) Er ikke så veldig sjenert av meg så det går bra. Så koselig å høre at du synes de er fine. It makes my day =D

Dine ja :nigo: men kanskje litt mindre? :forvirret: jeg tenkte de passa veldig til deg :smilorange: men jeg har litt mindre kropp en deg tror jeg... :unsure: Hvor høy og hva veier du? :smilbla: :smilbla:

Nå er det bare 3 dager til nye, bedre,større,fastere,finere pupper på meg!!! :jepp::lur:

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si jeg er lapez :P Er liten i høyde og slikt, men har former, både hofter og skuldre og så driver jeg med styrketrening som gjør at jeg har bredere rygg enn andre.

Puppene ser nok store ut når de er nakne, men det er veldig lett å gjemme dem under klær.

Skrevet
Vet ikke hva jeg skal si jeg er lapez :P Er liten i høyde og slikt, men har former, både hofter og skuldre og så driver jeg med styrketrening som gjør at jeg har bredere rygg enn andre.

Puppene ser nok store ut når de er nakne, men det er veldig lett å gjemme dem under klær.

åjjaaaaa... da er du jo presis som meg da ;)

Skrevet

Rødtoppen:

Kan jeg få se bilde av tvilligene dine også? Hvis Lapez er imponert og synes de er fine så vil jeg også det, for lapez og jeg har litt samme ønskene :)

Skrevet

Heisann! Ser det er en del her inne som skal på klinikk stokkan. Der er nå 7 mnd siden jeg opererte der og er kjempefornøyd. Spesielt med at arret ble rundt brystvortene. Lite smerter etter opr, kunne starte tidlig med vanlig bh og arr som nesten ikke synes nå :)

Lykke til, bare spør om dere lurer på noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...