Gjest Angelish Skrevet 16. januar 2009 #6881 Skrevet 16. januar 2009 (endret) Noen som vet om det er spile-bh eller push-up man ikke skal bruke før etter 6 mnd? : ) I mine papirer jeg fikk etter operasjonen står det at etter 6 uker kan en bruke bh med spiler. Kirurgen min sa det samme, men at jeg kansje kunne prøve å beskytte arrene med noe kompress/bomull slik at spilene ikke gnager slik på arrene. Mine ble 6 uker igår. Så skal ut å kjøpe meg en skikkelig god spilebh som jeg tenker jeg bruker litt forsiktig nå i begynnelsen. 1 dag nå og da til jeg føler meg trygg på å bruke hver dag. Men ser andre steder at folk sier 6 mnd før en kan bruke spilebh. Men bør jo vertfall være minst 6mnd for pushup. Kan vel ikke være noe bra for implantatene å bli presset opp? Noen andre som også vil svare??? Endret 16. januar 2009 av Angelish
lapez Skrevet 16. januar 2009 #6882 Skrevet 16. januar 2009 I mine papirer jeg fikk etter operasjonen står det at etter 6 uker kan en bruke bh med spiler. Kirurgen min sa det samme, men at jeg kansje kunne prøve å beskytte arrene med noe kompress/bomull slik at spilene ikke gnager slik på arrene. Men ser andre steder at folk sier 6 mnd før en kan bruke spilebh. Men bør jo vertfall være minst 6mnd for pushup. Kan vel ikke være noe bra for implantatene å bli presset opp? Derfor jeg er så glad jeg skal legge inn via brystvorta, for da kan man bruke spileBH etter 3 uker, å push etter 6 uker sa PK min Det er visst mest på grunn av arret, at man ikke kan det før, og jeg får heldigvis ikke arr under puppene:) Jeg har et spm!!! Dere som har tatt silikon? Litt store pupper... Hvordan er det med klær?? Jeg har sittet på nettet og sett på babes med stoore pupper, og jeg skjønner ikke hvordan klærne sitter som et skudd både rundt de store pupperne men også rundt den stramme lille magen og tynne armene deres?? Når jeg tenker at jeg bruker S nå... man må da vel gå opp en str i topper og gensere?? men hvordan sitter den da på resten av kroppen???
tvilende... Skrevet 16. januar 2009 #6883 Skrevet 16. januar 2009 ADVARSEL! hei Bianca! og hei dere som vurderer Fornebuklinikken! jeg husker at du Bianca skrev et kjempetrist, men VIKTIG innlegg om at du ble behandlet skikkelig dårlig og nedverdigende da du en stund etter operasjonen på Fornebuklinikken kom tilbake for en sjekk av puppene. Om jeg forsto deg rett, var du først og fremst ute etter trøst og forståelse i forhold til en bekymring, mens kirurgen i stedet verken møtte deg med et vennlig blikk eller vennlige ord - men i stedet påsto at DU var problemet ettersom du var perfeksjonist. Stemmer ikke det? Og nå har jeg akkurat fått en meget uhøflig telefon fra samme kirurg ved Fornebuklinikken. Heldigvis FØR operasjonen, så nå velger jeg selvsagt en annen kirurg. Jeg hadde stilt en del spm. i et par eposter - og nå ringte han - ikke for å svare, men for å sjelle meg ut for at dette ble altfor mye "snikk snakk", han ble så lei av folk som trodde de hadde lest og kunne så mye, og dette var bare for mye, osv osv. Han avbrøt meg, var ikke interessert i hva jeg egentlig lurte på, og ikke interessert i å gi informasjon. Han ble nok ikke særlig lei seg for at jeg nå velger en annen klinikk, men at han tillater seg å oppføre seg sånn mot potensielle kunder betyr jo at han har et stort personlig problem. Han er sikkert snill og hyggelig noen ganger, men da han ringte i dag (og det er første gangen jeg hadde kontakt med ham) - var han meget ufin. Så kjenn på magefølelsen damer, før dere velger denne mannen på Fornebuklinikken til å operere dere. Maken til ufin mann er det lenge siden jeg har snakket med!! hilsen meg - som nok går for Klinikk Stokkan! har bestilt konsultasjonstime om et par uker. Det blir spennende! :gjeiper:
lapez Skrevet 16. januar 2009 #6884 Skrevet 16. januar 2009 Så kjenn på magefølelsen damer, før dere velger denne mannen på Fornebuklinikken til å operere dere. Maken til ufin mann er det lenge siden jeg har snakket med!! hilsen meg - som nok går for Klinikk Stokkan! har bestilt konsultasjonstime om et par uker. Det blir spennende! :gjeiper: helt ufattelig oppførsel!!! herregud!!! sånn skal de jo ikke oppføreseg, voksne mennesker, jeg ville gitt en skriftlig KLAGE på han jeg til en som sitter høyere enn han!! Bra du velger klinikk stokkan, det har jeg gjort også veeldig hyggelige der og veldig klare for "snikk snakk" det er jo en uhyre viktig beslutning man skal ta!! LYkke til:)
frkleo Skrevet 16. januar 2009 #6885 Skrevet 16. januar 2009 Utrolig uprofesjonelt av kirurgen å oppføre seg sånn. Uansett om det blir for mye snikk snakk eller ikke, det går an å oppføre seg på en hyggelig måte for det. Synd du måtte oppleve dette, tvilende.. Eneste positive i det hele at jeg ble enda mer sikker på at jeg ikke skal gå for Fornebuklinikken, men Stokkanklinikken som jeg har vært hos. Ikke for at jeg tror alle på Fornebu er sånn, men jeg liker Stokkanklinikken og PK'en jeg var hos. Du får melde deg inn i Stokkanklinikk-gjengen. Vi blir fire med deg;) Blir det den i Trondheim?
broadwaygirl Skrevet 16. januar 2009 #6886 Skrevet 16. januar 2009 Er jo så utrolig mange uproffe kirurger der ute! Blir oppgitt. Kirurgen min ringte idag og spurte hvordan det gikk med meg, syns jeg var veldig hyggelig. Jeg sa til han at jeg trodde jeg hadde fått hevelse i det ene brystet, da sa han bare "var det ikke hevelse du skulle ha" Gjorde dagen min bedre:) Jeg tør å påstå at Dr.Bugge er en av de dyktigste kirurgene i Norge:) God helg jenter.
pie Skrevet 16. januar 2009 #6887 Skrevet 16. januar 2009 ADVARSEL! hei Bianca! og hei dere som vurderer Fornebuklinikken! jeg husker at du Bianca skrev et kjempetrist, men VIKTIG innlegg om at du ble behandlet skikkelig dårlig og nedverdigende da du en stund etter operasjonen på Fornebuklinikken kom tilbake for en sjekk av puppene. Om jeg forsto deg rett, var du først og fremst ute etter trøst og forståelse i forhold til en bekymring, mens kirurgen i stedet verken møtte deg med et vennlig blikk eller vennlige ord - men i stedet påsto at DU var problemet ettersom du var perfeksjonist. Stemmer ikke det? Og nå har jeg akkurat fått en meget uhøflig telefon fra samme kirurg ved Fornebuklinikken. Heldigvis FØR operasjonen, så nå velger jeg selvsagt en annen kirurg. Jeg hadde stilt en del spm. i et par eposter - og nå ringte han - ikke for å svare, men for å sjelle meg ut for at dette ble altfor mye "snikk snakk", han ble så lei av folk som trodde de hadde lest og kunne så mye, og dette var bare for mye, osv osv. Han avbrøt meg, var ikke interessert i hva jeg egentlig lurte på, og ikke interessert i å gi informasjon. Han ble nok ikke særlig lei seg for at jeg nå velger en annen klinikk, men at han tillater seg å oppføre seg sånn mot potensielle kunder betyr jo at han har et stort personlig problem. Han er sikkert snill og hyggelig noen ganger, men da han ringte i dag (og det er første gangen jeg hadde kontakt med ham) - var han meget ufin. Så kjenn på magefølelsen damer, før dere velger denne mannen på Fornebuklinikken til å operere dere. Maken til ufin mann er det lenge siden jeg har snakket med!! hilsen meg - som nok går for Klinikk Stokkan! har bestilt konsultasjonstime om et par uker. Det blir spennende! :gjeiper: Enig at du burde skrive en klage... Om ikke minst til dr.Dillerud som er sjef på klinikken.... Greit for han å vite at kollegaen ikke behandler kundene noe pent. Han burde tydeligvis funnet seg en annen jobb.... Og skjønt at slike rykter sprer seg FORT.....
tvilende... Skrevet 17. januar 2009 #6888 Skrevet 17. januar 2009 hei igjen! takk for støtte, damer. Jeg skrev faktisk en epost til Fornebukirurgen igår kveld der jeg blant annet skrev at "Jeg skjønner ikke at du gidder å ringe å være såpass brysk og ufin mot potensielle kunder. Om du har en dårlig dag, bør du ikke la det gå utover andre." og la til: "Du burde holde deg for god for slike samtaler. Den var uproff!" Han fikk faktisk et svar der han beklaget så mye - bekreftet at han hadde vært uproff, mente at han "egentlig var veldig god på kundekontakt" og sa at han gjerne ville opererere meg, osv - men det er bare helt uaktuelt. Så det blir Klinikk Stokkan - velger Tromsø, tror jeg! Skal dit i jobbsammenheng noen ganger i året, likevel:=) ha en fortsatt fin helg!
Gudinne1 Skrevet 17. januar 2009 #6889 Skrevet 17. januar 2009 På denne tiden om 3 uker ligger jeg å er nyoperert med nye pupper... uææ... spennende og skummelt på samme tid. Har på konsultasjon blitt forespeilet proteser under muskel, dete pga jeg vil ha 350 cc og ikke har så mye brystvev. Har gitt beskjed om at jeg kan gå ned til 300 cc om de får plass til dette over muskel, da det er det jeg helst vil ha... Men kanskje dumt av meg å gå ned i str, burde kanskje heller bite tennene sammen å gå for under muskel for å få den str jeg i utgangspunktet ville ha? Litt smerte tåler jeg da, har jo født barn liksom!!! Ikke lett dette... hva syns/sier dere jenter som sitter med erfaringer??? Takknemmelig for svar....
lapez Skrevet 17. januar 2009 #6890 Skrevet 17. januar 2009 På denne tiden om 3 uker ligger jeg å er nyoperert med nye pupper... uææ... spennende og skummelt på samme tid. Har på konsultasjon blitt forespeilet proteser under muskel, dete pga jeg vil ha 350 cc og ikke har så mye brystvev. Har gitt beskjed om at jeg kan gå ned til 300 cc om de får plass til dette over muskel, da det er det jeg helst vil ha... Men kanskje dumt av meg å gå ned i str, burde kanskje heller bite tennene sammen å gå for under muskel for å få den str jeg i utgangspunktet ville ha? Litt smerte tåler jeg da, har jo født barn liksom!!! Ikke lett dette... hva syns/sier dere jenter som sitter med erfaringer??? Takknemmelig for svar.... Gratulerer med avtalt oparsjon:D Jeg vet alle jeg kjenner har angret på at de ikke tok større da de først brukte såå mye penger på det... Derfor har jeg bestemt heller litt for mye enn for lite hvertfall::D Mange som blir superfornøyd rett etter operasjonen, å så føler de de bare blir mindre å mindre ettersom hevelsene går ned desverre etter noen uker... å blir litt lei seg, så heller at man tenker: Å nEI!! de ble for store!!! med en gang man ser de, da blir de nok perfekte etter noen uker:D:D Lykke til:D
Gjest Angelish Skrevet 17. januar 2009 #6891 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Jeg er en av dem som tenker litt av og til at de skulle vært bittelitt større når jeg først betalte så mye.. Men egentlig så er jeg veldig fornøyd da.. Gikk fra en LIIIITEN B (fylte BH størrelse B med innlegg for at de skulle passe), og nå er jeg STOR C / D Kjøpte meg nettopp en spileBH fra La Senza og den måtte jeg ha 75D i. Så føler ikke at jeg kan klage heller.. gikk fra tomme hengete skinnlapper til runde flotte bryst som ser veeeldig naturlig ut... Jeg tok i det som kirurgen anbefalte, og resultatet er egentlig veldig flott.. 75D er jo en ganske fin størrelse. Er litt øm i brystene idag. Tror det er fra jeg prøvde BHer igår. Så tror faktisk jeg skal vente litt med å bruke spileBHer selv om de nå er 6 uker og 2 dager gamle. Håper ihvertfall det er derfor jeg er øm.. Og at det forsvinner snart... Utenom det er jeg litt øm kun når jeg bøyer meg ned for å plukke opp noe fra gulvet uten å bøye i knærene, eller når jeg strekker armene over hodet.. Dere som har bryster som er over 6 uker gamle. Hadde dere det også slik etter 6 uker?? Endret 17. januar 2009 av Angelish
lapez Skrevet 17. januar 2009 #6892 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Noen som vil vise før å etter bilder?? :rødme: dytter d her... Jeg har et spm!!! Dere som har tatt silikon? Litt store pupper... Hvordan er det med klær?? Jeg har sittet på nettet og sett på babes med stoore pupper, og jeg skjønner ikke hvordan klærne sitter som et skudd både rundt de store pupperne men også rundt den stramme lille magen og tynne armene deres?? Når jeg tenker at jeg bruker S nå... man må da vel gå opp en str i topper og gensere?? men hvordan sitter den da på resten av kroppen??? er d lett å finne sexy undertøt i D cup forresten? tror kanskje jeg vil ha d heller dere som har D-cup hvor mange gram har dere i brystene? 4 dager til nyyye pupper Endret 17. januar 2009 av lapez
Gjest Angelish Skrevet 17. januar 2009 #6893 Skrevet 17. januar 2009 Noen som vil vise før å etter bilder?? :rødme: Jeg glemte å ta før bilder Så tenkte å spørre kirurgen om jeg kunne få de han tok av meg på operasjonsdagen. Om jeg får det så kan jeg PM deg..
lapez Skrevet 17. januar 2009 #6894 Skrevet 17. januar 2009 Jeg glemte å ta før bilder Så tenkte å spørre kirurgen om jeg kunne få de han tok av meg på operasjonsdagen. Om jeg får det så kan jeg PM deg.. så dumt daaa men jeg kan få et NÅ bilde ? vis du har D cup vil jeg gjerne se de vurdere d selv nååå
Gjest Angelish Skrevet 17. januar 2009 #6895 Skrevet 17. januar 2009 så dumt daaa men jeg kan få et NÅ bilde ? vis du har D cup vil jeg gjerne se de vurdere d selv nååå Jeg har PM deg! =)
Rødtoppen86 Skrevet 17. januar 2009 #6897 Skrevet 17. januar 2009 Huff, så kjedelig å høre at kirurgen er så ufin på fornebuklinikken Blir virkelig redd for å spørre dem om noe nå. Kirurgen må ha kommet i en slags overgangsalder eller noe. Bra at han beklaget, men det hjelper jo lite det skjønner jeg. Fint at du har en annen klinikk du får den behandlingen du fortjener Angelish: Jeg har også vært å prøvd noen bher idag bare for moro skyld. Det ser ut som jeg blir en 75D jeg og selv om ikke alle passet (noen bher la seg ikke helt ned). Måtte prøve 75C for å sjekke om de passet, men de var nok litt i det minste laget :D Kjente også at puppene var litt slitne etter prøvinga, så jeg tror det ligger noe i det. Var egentlig på jakt etter å prøve noen bikinier, men det er visst litt for tidlig enda Hvordan går det med dine arr? Jeg skiftet tape nettopp og imorgen er de en mnd hurra. Mine arr står enda ut, de har ikke blitt en flat strek, men det tar vel lang tid kanskje? Så idag at jeg har fått litt irritert hud under arret på venstre side og lurer på om det er tapen som gjør det? Prøvde å se etter micropore på apoteket idag, men de hadde ikke Lapez: Jeg har funnet mange fine bher i strl 75D, så det tror jeg ikke du skal bekymre deg for. Fant en del på cubus og lindex og så har man jo spesialforretninger. Det med klærne er ikke godt å si. Mulig de bare bruker klær med strecth i slik som meg. De har kanskje noen triks for å få dem til å passe og, sy inn og slikt hehe
lapez Skrevet 17. januar 2009 #6898 Skrevet 17. januar 2009 Lapez: Jeg har funnet mange fine bher i strl 75D, så det tror jeg ikke du skal bekymre deg for. Fant en del på cubus og lindex og så har man jo spesialforretninger. Det med klærne er ikke godt å si. Mulig de bare bruker klær med strecth i slik som meg. De har kanskje noen triks for å få dem til å passe og, sy inn og slikt hehe Takk for svar!!
Rønningen Skrevet 17. januar 2009 #6899 Skrevet 17. januar 2009 Lurer fortsatt på om noen som vet om det er spile-bh eller push-up man ikke skal bruke før etter 6 mnd? : )
Rødtoppen86 Skrevet 17. januar 2009 #6900 Skrevet 17. januar 2009 Det vet jeg faktisk ikke :/ Eneste jeg har på lappen min om seks mnd er at arrene ikke burde få sol på seg før det. På det amerikanske forumet var det en kirurg som skrev at man ikke burde bruke spilebh før etter ca tre mnd. Jammen ikke godt å vite hva man skal tro når alle sier så mye forskjellige :S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå