frkleo Skrevet 15. januar 2009 #6861 Skrevet 15. januar 2009 Jeg sov høyt i en uke. Det var ikke særlig behagelig, men jeg torde ikke ligge ned heller. Dag 6 og 7 la jeg meg litt lenger ned, men ikke flatt. Etter ei uke gikk det veldig fin å ligge som vanlig, bare på rygg. Den stakkars ryggen har fått gjennomgå. Heldigvis har jeg den siste uka her endelig turt å ligge på siden igjen. Det var jammen godt Gratulerer så mye med overstått konsultasjon msleo Så spennende å endelig å tatt skrittet videre. Fikk ikke skrevet før, for jeg har fått omgangssyke hurra Håper du får oppfylt drømmen om operasjon. Takk skal du ha:D Føler at puppene er mine så fort jeg blir ferdig med dette semesteret. Grei motivasjon. Stå på alle eksamene - få nye pupper. (Hvis jeg ikke står - nye pupper for å bedre humøret. Hehe) Omgangssyke er virkelig ikke noe særlig Håper det går bedre med deg nå.
frkleo Skrevet 15. januar 2009 #6862 Skrevet 15. januar 2009 Jeg lurer på noen ting jeg glemte å spørre om på konsultasjonen. Hun nevnte at det var ikke så nødvendig med mange dager borte fra skolen. Hvor lang tid har det gått for dere andre før dere er tilbake i jobb? Jeg skal på en toukers tur rett før påske, men jeg kan endre hjemreisedatoen slik at jeg rekker en operasjon før påske. Jeg vil få en og en halv uke fri før skolen starter. Det som vil være synd er treningen jeg går glipp av. Hvor lenge må jeg vente med trening? Vil jeg bli klar for sommeren om jeg opererer rett før påsken, dvs rundt den 3.april? Håper noen kan svare meg:)
Gjest Angelish Skrevet 15. januar 2009 #6863 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jeg lurer på noen ting jeg glemte å spørre om på konsultasjonen. Hun nevnte at det var ikke så nødvendig med mange dager borte fra skolen. Hvor lang tid har det gått for dere andre før dere er tilbake i jobb? Jeg skal på en toukers tur rett før påske, men jeg kan endre hjemreisedatoen slik at jeg rekker en operasjon før påske. Jeg vil få en og en halv uke fri før skolen starter. Det som vil være synd er treningen jeg går glipp av. Hvor lenge må jeg vente med trening? Vil jeg bli klar for sommeren om jeg opererer rett før påsken, dvs rundt den 3.april? Håper noen kan svare meg:) Jeg ble operert på en torsdag, så jeg hadde fri torsdag, fredag pluss hele uken etterpå. Så var jeg på plass på jobb uten problemer. Ikke hadde jeg smerter heller. Var bare litt øm. Jeg fikk beskjed om å vente 6 uker med trening, og så ta det gradvis etterpå, og ikke starte pang rett på like mye treningsmengde som før operasjon med en gang. Nå har jeg også et spørsmål angående trening siden mine er 6uker idag.. Jeg har pleid å jogge 3-4 ganger i uken alt fra 30min til 1 time. Dere som har implantater og som driver med jogging. Hvordan gjorde dere når dere startet igjen? hvor mye jogget dere i starten osv?? Endret 15. januar 2009 av Angelish
Rødtoppen86 Skrevet 15. januar 2009 #6864 Skrevet 15. januar 2009 Jeg lurer på noen ting jeg glemte å spørre om på konsultasjonen. Hun nevnte at det var ikke så nødvendig med mange dager borte fra skolen. Hvor lang tid har det gått for dere andre før dere er tilbake i jobb? Jeg skal på en toukers tur rett før påske, men jeg kan endre hjemreisedatoen slik at jeg rekker en operasjon før påske. Jeg vil få en og en halv uke fri før skolen starter. Det som vil være synd er treningen jeg går glipp av. Hvor lenge må jeg vente med trening? Vil jeg bli klar for sommeren om jeg opererer rett før påsken, dvs rundt den 3.april? Håper noen kan svare meg:) Du vil nok være klar for skolen etter en og en halv uke så lenge du ikke skal bære masse tunge bøker Jeg begynte å jobbe etter to og en halv uke i min relativt fysisk tunge jobb, og det har gått over all forventning Du bør nok være ganske klar til sommeren hvis du har to-tre mnd på deg og får over muskel. På min lapp står det at man ikke burde få sol på brystene før det har gått to mnd, og at arret må beskyttes mot sol i seks mnd og tapes i to mnd. Hard trening som aerobic og jobbing bør man vente til 5-6uker, mens sykling og svømming kan man gjøre forsiktig etter 3-4 uker.
frkleo Skrevet 15. januar 2009 #6865 Skrevet 15. januar 2009 Tusen takk for svar Rødtoppen86 og Angelish Jeg trener jo taekwon-do, men regner ikke med å kunne være komfortabel med det før etter en stund. Vil jo ikke risikere noe den første tiden. Vi får se hva jeg bestemmer meg for. Det er jo så vanskelig:s
lapez Skrevet 15. januar 2009 #6866 Skrevet 15. januar 2009 Hei jenter Nå er jeg sååå utålmodig!! Gleder meg sykt sykt mye nå!!! Får pupper Onsdagen kl 08:00!!!! Jeg gruer meg ikke til noe av det!! jeg baaare gleder meg til å vaske meg kvelden før og neste morgen med hibiskrubb, ta tablettene og dra ned til klinikken å få pupper gleder meg til å bli lagt i narkose og våkne med boobies:ler: Hvordan går det med alle dere nyopererte og med veteranene her inne?
broadwaygirl Skrevet 15. januar 2009 #6867 Skrevet 15. januar 2009 Hei jenter Nå er jeg sååå utålmodig!! Gleder meg sykt sykt mye nå!!! Får pupper Onsdagen kl 08:00!!!! Jeg gruer meg ikke til noe av det!! jeg baaare gleder meg til å vaske meg kvelden før og neste morgen med hibiskrubb, ta tablettene og dra ned til klinikken å få pupper gleder meg til å bli lagt i narkose og våkne med boobies:ler: Hvordan går det med alle dere nyopererte og med veteranene her inne? Tiden går fort frem til Onsdag;) Du får ha lykke til:D Jeg er nå på min 3dag med nye pupper. Gjør ennå vondt, men er SÅ verdt det:D
Toffee Skrevet 15. januar 2009 #6868 Skrevet 15. januar 2009 Hei jenter Nå er jeg sååå utålmodig!! Gleder meg sykt sykt mye nå!!! Får pupper Onsdagen kl 08:00!!!! Jeg gruer meg ikke til noe av det!! jeg baaare gleder meg til å vaske meg kvelden før og neste morgen med hibiskrubb, ta tablettene og dra ned til klinikken å få pupper gleder meg til å bli lagt i narkose og våkne med boobies:ler: Hvordan går det med alle dere nyopererte og med veteranene her inne? Det er jo under en uke til det! Plutselig er det onsdag skal du se Og helt riktig, IKKE noe å grue seg til i det hele tatt! Blir spennende å se hvordan det går med deg. Hva slags implantater skal du ha? Med meg går det strålende. Er en uke og tre dager siden operasjon, og de fleste smertene har avtatt. Merker det ganske godt om morgenen - da er jeg litt stiv og støl - men det går som regel over i løpet av dagen. Skal jobbe til helgen og gleder meg masse! Skal også begynne å trene forsiktig til uka, gå rolig på tredemølle osv. Glede meg til å bli litt aktiv igjen! Puppene ser veldig fine ut nå, men mangler litt følelse mellom brystvorte og arr. Har fortsatt litt tusj igjen på de, så det var litt ekkelt da jeg skulle gni bort resten, kjente liksom ikke at jeg gnei De har forandret seg ganske mye de siste dagene, og blir bare finere og finere for hver dag!
frkleo Skrevet 15. januar 2009 #6869 Skrevet 15. januar 2009 Hei jenter Nå er jeg sååå utålmodig!! Gleder meg sykt sykt mye nå!!! Får pupper Onsdagen kl 08:00!!!! Jeg gruer meg ikke til noe av det!! jeg baaare gleder meg til å vaske meg kvelden før og neste morgen med hibiskrubb, ta tablettene og dra ned til klinikken å få pupper gleder meg til å bli lagt i narkose og våkne med boobies:ler: Hvordan går det med alle dere nyopererte og med veteranene her inne? Hvor skal du operere deg, lapez? Skulle ønske det var meg! Lykke til! :D
Rødtoppen86 Skrevet 15. januar 2009 #6870 Skrevet 15. januar 2009 Oi, så herlig da lapez Veldig deilig når det er så kort tid igjen, og ja, det var ikke noenting å grue seg til, bare å glede seg. Blir spennende å høre hvordan det går og hvor mye og slikt du får lagt inn. Angående følelse i brystene: Jeg mangler enda følelse på undersiden av begge brystene, og på det høyre har jeg ikke særlig med følelse på ytre siden av brystet heller. Det venstre har blitt litt bedre, så jeg regner med jeg må vente en stund for å se om følelsen kommer tilbake. Brystvortene derimot er superfølsomme. Er skikkelig vondt å dusje når vannet treffer, så jeg må dekke dem lol. Ikke noe deilig å komme borti dem heller, så jeg håper det gir seg etterhvert. Heldigvis er ikke dette noe som er farlig, så det går bra om det ikke blir så mye bedre. Man blir jo vant til å leve med det meste så
Rønningen Skrevet 15. januar 2009 #6871 Skrevet 15. januar 2009 Noen som vet om det er spile-bh eller push-up man ikke skal bruke før etter 6 mnd? : )
Athina^ Skrevet 15. januar 2009 #6872 Skrevet 15. januar 2009 Athina^: Når skal du opereres? Tiden før operasjonen går så utrolig fort, rakk nesten ikke å grue meg en gang jeg! Den foreløpige datoen er 25 februar, men jeg står på en venteliste i tilfelle avbestillinger slik at jeg håper det blir før!
Athina^ Skrevet 15. januar 2009 #6873 Skrevet 15. januar 2009 Hei jenter Nå er jeg sååå utålmodig!! Gleder meg sykt sykt mye nå!!! Får pupper Onsdagen kl 08:00!!!! Jeg gruer meg ikke til noe av det!! jeg baaare gleder meg til å vaske meg kvelden før og neste morgen med hibiskrubb, ta tablettene og dra ned til klinikken å få pupper gleder meg til å bli lagt i narkose og våkne med boobies:ler: Hvordan går det med alle dere nyopererte og med veteranene her inne? Å så deilig det må være å vite at du er så nært Gleder meg til å høre hvor lye som blir lagt inn og hvilken protese de bruker på deg Hvor høy, tung og hvilken str bh bruker du nå? Og hvor mye har du tenkt på å legge inn selv slik at hvilken str du kommer til å bli? Var det en full C du ville bli?
lapez Skrevet 15. januar 2009 #6874 Skrevet 15. januar 2009 Å så deilig det må være å vite at du er så nært Gleder meg til å høre hvor lye som blir lagt inn og hvilken protese de bruker på deg Hvor høy, tung og hvilken str bh bruker du nå? Og hvor mye har du tenkt på å legge inn selv slik at hvilken str du kommer til å bli? Var det en full C du ville bli? TUSEN takk alle sammen Jeg er 60 kilo, ca 1,67 høy og bruker nå 75A... før jeg fikk barn brukte jeg 75B men den fylte jeg ut maksiiimalt, etter amming er det bare te poser igjen... som ikke fyller ut A en gang i topp volum Såååå nååå altsååå!! Ja en FULL C TAKK!! Han skal bruke silikon implantat og han skal legge inn via brystvorta m da det gir minst og lettest arr og dekke Lurer på hvor mange gram det blir, men d spiller ingen rolle, så lenge jeg får d resultatet jeg ønsker, men minimum 350, max 400!!! :rødme: Nå skal jeg bare nyte helgen her å slappe av og så gleder jeg meg bare sykt til Onsdag kl åtte
lapez Skrevet 15. januar 2009 #6875 Skrevet 15. januar 2009 Hvor skal du operere deg, lapez? Skulle ønske det var meg! Lykke til! :D På klinikk stokkan i Trondheim av PK Ola Evjen
lapez Skrevet 15. januar 2009 #6876 Skrevet 15. januar 2009 Tiden går fort frem til Onsdag;) Du får ha lykke til:D Jeg er nå på min 3dag med nye pupper. Gjør ennå vondt, men er SÅ verdt det:D Tuusen takk Så bra du er fornøyd daaa:D håper jeg å blir det "hvor mye hadde du? og hvor mye fikk du?"
lapez Skrevet 15. januar 2009 #6877 Skrevet 15. januar 2009 Det er jo under en uke til det! Plutselig er det onsdag skal du se Og helt riktig, IKKE noe å grue seg til i det hele tatt! Blir spennende å se hvordan det går med deg. Hva slags implantater skal du ha? Med meg går det strålende. Er en uke og tre dager siden operasjon, og de fleste smertene har avtatt. Merker det ganske godt om morgenen - da er jeg litt stiv og støl - men det går som regel over i løpet av dagen. Skal jobbe til helgen og gleder meg masse! Skal også begynne å trene forsiktig til uka, gå rolig på tredemølle osv. Glede meg til å bli litt aktiv igjen! Puppene ser veldig fine ut nå, men mangler litt følelse mellom brystvorte og arr. Har fortsatt litt tusj igjen på de, så det var litt ekkelt da jeg skulle gni bort resten, kjente liksom ikke at jeg gnei De har forandret seg ganske mye de siste dagene, og blir bare finere og finere for hver dag! jada, i morgen er det helg, og de flyr alltid, så har jeg fri mandag og tirsdag å så vips er det onsdags morgen ja Så bra alt er topp:D Hvordan har de forandra seg? Hvor mye hadde du fra før, og hva har du nå? hvilken form? Ser de naturlig ut? eller vises det at det er juks? -jeg trenger overhode ikke ha et naturlig "heng" det er jeg dritlei av, nå vil jeg ha struttepupper
frkleo Skrevet 15. januar 2009 #6878 Skrevet 15. januar 2009 På klinikk stokkan i Trondheim av PK Ola Evjen Jeg skal også på Klinikk Stokkan, men til PK Anne Isern (eller noe). Blir i april eller juni. Hvor mye, hvilke innlegg, snitt osv? Det blir interessant å følge med deg siden det er samme klinikk.
lapez Skrevet 15. januar 2009 #6879 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jeg skal også på Klinikk Stokkan, men til PK Anne Isern (eller noe). Blir i april eller juni. Hvor mye, hvilke innlegg, snitt osv? Det blir interessant å følge med deg siden det er samme klinikk. I Trondheim? Blir silikoninnlegg, via brystvorta:) Vet ikke hvor mye det blir i g/cc enda, men jeg skal ha en FULL C hvertfall.. spent på hvor mye han må legge inn, det kommer jo an på hvordan puppene er fra før inni osv... Endret 15. januar 2009 av lapez
frkleo Skrevet 15. januar 2009 #6880 Skrevet 15. januar 2009 I Trondheim? Blir silikoninnlegg, via brystvorta:) Vet ikke hvor mye det blir i g/cc enda, men jeg skal ha en FULL C hvertfall.. spent på hvor mye han må legge inn, det kommer jo an på hvordan puppene er fra før inni osv... I Trondheim, ja :D Har ikke kommet over noen andre som har gjort det der så har vært litt skeptisk til å bruke en klinikk "ingen andre" har brukt før. Så plutselig når jeg har bestilt konsultasjonstime og har tenkt å teste ut klinikken, så dukker det opp to til som skal på samme sted :D Pussig sammentreff! Jeg får ru innlegg, via brystvorta og så store innlegg som mulig:) Håper på noe mellom 300-400. Har ikke hørt så mye om arr rundt brystvorta heller, så blir spennende å se hvordan det blir for deg:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå