Rønningen Skrevet 12. januar 2009 #6821 Skrevet 12. januar 2009 Nå er det bare 9 dager til jeg får nye pupper Hvor skal du operere og hvor mye? : ) Du har noe å glede deg til ; ))
saltpute Skrevet 12. januar 2009 #6822 Skrevet 12. januar 2009 er d virkeli slik når man får silikon at d blir ekkelt å ligge uten bh? jeg klarer ikke å ligge med bh!! å klarer man å ligge på magen uten at d er ubehageli?
Bianca Skrevet 12. januar 2009 #6823 Skrevet 12. januar 2009 (endret) er d virkeli slik når man får silikon at d blir ekkelt å ligge uten bh? jeg klarer ikke å ligge med bh!! å klarer man å ligge på magen uten at d er ubehageli? Nei nei nei, det har jeg ikke sagt. Alt jeg sa er at jeg syntes det kunne være ubehagelig etter 6 uker. Og at jeg fremdeles synes det i blant (etter 4 mnd). Men det er sikkert veldig individuelt også. Dessuten sover jeg ofte uten bh. Endret 12. januar 2009 av Bianca
Toffee Skrevet 12. januar 2009 #6824 Skrevet 12. januar 2009 Hei vakre damer! Da har jeg endelig tatt mot til meg og sett på de nye "jentene" mine. De er så flotte :D Hadde forventet at de skulle være veldig blå og hovne, men for et utrent øye ser de faktisk ganske realistiske ut. Så jeg er kjempefornøyd! Smertene har begynt å avta og jeg klarer endelig å kle på meg, komme meg opp av sengen osv uten støtteaparat... Til deg som lurte på over/under muskel og hvordan det er å gå på do alene etterpå: Jeg tok under muskel og fikk ikke av meg joggebuksa på egenhånd de første tre dagene, men dette er sikkert veldig individuelt :-) Til alle som vurderer å ta silikon: Jeg tok for en uke siden, og har virkelig ikke angret et sekund. Ja, det gjør vondt og er litt skummelt, men fader så glad jeg er nå!
saltpute Skrevet 12. januar 2009 #6825 Skrevet 12. januar 2009 Nei nei nei, det har jeg ikke sagt. Alt jeg sa er at jeg syntes det kunne være ubehagelig etter 6 uker. Og at jeg fremdeles synes det i blant (etter 4 mnd). Men det er sikkert veldig individuelt også. Dessuten sover jeg ofte uten bh. ja ok. nå ble jeg litt nervøs jeg må ligge på magen noen dager for åslappe av skikkeli i ryggen. hadde vert trist vist jeg ikke kunne gjøre d ijenn:/
Bianca Skrevet 12. januar 2009 #6826 Skrevet 12. januar 2009 ja ok. nå ble jeg litt nervøs jeg må ligge på magen noen dager for åslappe av skikkeli i ryggen. hadde vert trist vist jeg ikke kunne gjøre d ijenn:/ Det kan du nok absolutt
saltpute Skrevet 12. januar 2009 #6827 Skrevet 12. januar 2009 Hei vakre damer! Da har jeg endelig tatt mot til meg og sett på de nye "jentene" mine. De er så flotte :D Hadde forventet at de skulle være veldig blå og hovne, men for et utrent øye ser de faktisk ganske realistiske ut. Så jeg er kjempefornøyd! Smertene har begynt å avta og jeg klarer endelig å kle på meg, komme meg opp av sengen osv uten støtteaparat... Til deg som lurte på over/under muskel og hvordan det er å gå på do alene etterpå: Jeg tok under muskel og fikk ikke av meg joggebuksa på egenhånd de første tre dagene, men dette er sikkert veldig individuelt :-) Til alle som vurderer å ta silikon: Jeg tok for en uke siden, og har virkelig ikke angret et sekund. Ja, det gjør vondt og er litt skummelt, men fader så glad jeg er nå! så kjekkt at du har fått sett de da:D å at du er kjempe fornøyd. d er d viktigeste:) ja kan tenke meg d er vondt,men d er sikkert vel vert d:D jeg gleder meg sann til d er min tur!!!;D alt er bedre enn de jeg har nå :gjeiper:
Toffee Skrevet 12. januar 2009 #6828 Skrevet 12. januar 2009 så kjekkt at du har fått sett de da:D å at du er kjempe fornøyd. d er d viktigeste:) ja kan tenke meg d er vondt,men d er sikkert vel vert d:D jeg gleder meg sann til d er min tur!!!;D alt er bedre enn de jeg har nå :gjeiper: Nå går jeg og sniktitter hele tiden :-) Ja, nå er det vel ikke lenge til det er din tur? Når er den store dagen igjen? Går litt i surr med alle datoene. Det jeg satte veldig pris på med mine pupper etter operasjonen er at de fortsatt er "mine", bare størrelsen er forandret. Var redd de skulle bli helt ugjenkjennelige, men der tok jeg heldigvis feil.
Bianca Skrevet 13. januar 2009 #6829 Skrevet 13. januar 2009 ja ok. nå ble jeg litt nervøs jeg må ligge på magen noen dager for åslappe av skikkeli i ryggen. hadde vert trist vist jeg ikke kunne gjøre d ijenn:/ I natt sov jeg tilfeldigvis uten bh, og det var veldig behagelig Sov som en stein!
lapez Skrevet 13. januar 2009 #6830 Skrevet 13. januar 2009 Hvor skal du operere og hvor mye? : ) Du har noe å glede deg til ; )) På klinikk Stokkan i trondheim av PK Ola Evjen:) Vi ble enige i at jeg vil ha en full C, vet ikke hvor mange gram det blir til meg for å åpnå det enda;) men minimum 350 hvertfall:)
broadwaygirl Skrevet 13. januar 2009 #6831 Skrevet 13. januar 2009 sånn, da har jeg operert inn nye pupper. Ble ferdig i går halv syv og har bare ligget i senga mi helt til nå. Fy fader å vondt det gjør, Pinex forte MÅ man ha. Føler meg som en sprengt ballong, heldigvis går smertene bort til i morgen. Så nå får jeg bare bite tenna sammen. Gleder meg til å se hvordan det ble seende ut. Alle som jobbet med meg i går sa det så veldig bra ut. Et fantastisk team som tok vare på meg!
saltpute Skrevet 13. januar 2009 #6832 Skrevet 13. januar 2009 Nå går jeg og sniktitter hele tiden :-) Ja, nå er det vel ikke lenge til det er din tur? Når er den store dagen igjen? Går litt i surr med alle datoene. Det jeg satte veldig pris på med mine pupper etter operasjonen er at de fortsatt er "mine", bare størrelsen er forandret. Var redd de skulle bli helt ugjenkjennelige, men der tok jeg heldigvis feil. hehe!! hadde jeg også gjort:D d er nok en stundt til d er min tur. jeg ha ikke fått time enda..sitter å venter på tlf fra nobel klinikken. jeg sendte inn bildene for en uke siden. men jeg vet ikke om jeg får råda alikavell:( men jeg skal få d til på en måte:) jeg skal ha nye pupper. d har jeg ventet på så lenge. så bra at de ikke va kjempe forandret da:) jeg tror jeg vill ha de slik at jeg kan gå uten bh i visse kjoler. å gå me tubetopper:) d er noe jeg aldri har kunnet gjøre.
saltpute Skrevet 13. januar 2009 #6833 Skrevet 13. januar 2009 I natt sov jeg tilfeldigvis uten bh, og det var veldig behagelig Sov som en stein! ååå så bra:D !!
saltpute Skrevet 13. januar 2009 #6834 Skrevet 13. januar 2009 når dere fyrst bestemte dere for å ta silikon,står puppene fram i luften? eller er d slik at dere har naturli heng på de? jeg tenkte at når jeg fyrst gjorde d,så har jeg lyst på faste pupper jeg orker ikke å ha noe særli heng på puppene,d har jeg hatt hele live.
broadwaygirl Skrevet 13. januar 2009 #6835 Skrevet 13. januar 2009 når dere fyrst bestemte dere for å ta silikon,står puppene fram i luften? eller er d slik at dere har naturli heng på de? jeg tenkte at når jeg fyrst gjorde d,så har jeg lyst på faste pupper jeg orker ikke å ha noe særli heng på puppene,d har jeg hatt hele live. tenker du på hva slag type innlegg du skal ha? Jeg syns den nye metoden med dråpformet innlegg, ser mest naturlig ut. Var det jeg fikk i går, har ikke sett det ennå da. Men alle har jo forskjellige meninger, noen sier at runde er finest også!
Rødtoppen86 Skrevet 13. januar 2009 #6836 Skrevet 13. januar 2009 Oi, var det din dag igår :O Gratulerer så mye med vel overstått operasjon Så godt at det gikk bra. De tre-fire første dagene var de verste for meg, og etter det så ble det bare bedre og bedre. Hvor mye fikk du lagt inn forresten? Er det ikke gøy å være på den andre siden hehe
Gjest Angelish Skrevet 13. januar 2009 #6837 Skrevet 13. januar 2009 Jeg fikk plutselig en koselig telefon av kirurgen idag morges som lurte på hvordan det gikk med meg siden jeg har vært så bekymret. Jeg fikk tilbud om å komme inn idag på konsultasjon og tidspunktet passet perfekt så jeg takket ja. Var inne og hadde en kjempekoselig samtale, og han sjekket brystene og nå er alle mine bekymringer borte. Ifølge ham er brystene mine kjeeeempefine og arrene har grodd veldig fint så langt. Mine vil aldri bli helt like pga formen de hadde før operasjonen, men de er jo kjempefine som de er nå så jeg er storfornøyd. Jeg fortalte ham at jeg var redd for å begynne å sove uten bhen og at jeg så for meg at protesene lå under armen når jeg våknet om morgenen.. Han bare flirte koseligt og sa at det er trygt å sove uten bh, men siden jeg er så usikker kunne jeg bare sove med bh så lenge jeg følte for det. broadwaygirl:Gratulerer med dine. Må sikkert være kjempespennende at det endelig er overstått
Toffee Skrevet 13. januar 2009 #6838 Skrevet 13. januar 2009 Gratulerer med nye pupper, broadwaygirl! Hurra! Var på en ukerskontroll i dag og var veldig spent. Ble tatt i mot av en hyggelig sykepleier som sa at puppene var i tipptopp stand Deilig å få det bekreftet. Fikk også beskjed om at jeg kan begynne å ligge på siden igjen, det gleder jeg meg til! Merker det tar på ryggen å sove i sitte-stilling, men hjelper hvis man har en litt stor pute under knærne. Har også fått til litt etterlengtet fysisk kontakt med kjæresten, så er kjempeglaaaad her jeg sitter! :D
Toffee Skrevet 13. januar 2009 #6839 Skrevet 13. januar 2009 Gratulerer med nye pupper, broadwaygirl! Hurra! Var på en ukerskontroll i dag og var veldig spent. Ble tatt i mot av en hyggelig sykepleier som sa at puppene var i tipptopp stand Deilig å få det bekreftet. Fikk også beskjed om at jeg kan begynne å ligge på siden igjen, det gleder jeg meg til! Merker det tar på ryggen å sove i sitte-stilling, men hjelper hvis man har en litt stor pute under knærne. Har også fått til litt etterlengtet fysisk kontakt med kjæresten, så er kjempeglaaaad her jeg sitter! :D
frkleo Skrevet 13. januar 2009 #6840 Skrevet 13. januar 2009 (endret) Gratulerer med nye pupper, broadway:) Glad på dine vegne:) Jeg var på min første konsultasjonstime i dag hos Klinikk Stokkan her i Trondheim. Da jeg satt på venteværelset fikk jeg litt panikk og lurte på hva i all verden jeg gjorde der... Men det gikk over så fort jeg kom inn til kirurgen. Hun var veldig hyggelig og fikk meg til å føle meg veldig velkommen. Hun var veldig klar på at det var JEG som måtte bestemme meg for å gjennomføre en operasjon, og hun gjenntok dette flere ganger i løpet av den tiden jeg var der. Hun fortalte om hvordan hun gjennomfører operasjonen, om komplikasjoner og alt sånn. Så tok jeg av meg og hun tegnet litt på meg og målte for å anslå sånn ca mengde og størrelse på innleggene. Det første hun foreslo var 260 - 290 ml. Etter å ha hørt om all denne boobiegreeden, ble jeg litt skeptisk til at det kanskje var lite. Men så kom jeg på at i utgangspunktet var det noe opp i mot 300 jeg hadde tenkt på... Uansett, vi snakket litt mer om alt det praktiske, hva som inngår i prisen osv. Og jeg fikk frem at jeg vil ha mest mulig for pengene, at jeg vil ha så mye det går an å få inn uten at det ser totalt feil ut. Hun fortalte at de ville prøve ut flere størrelser under operasjonen og de har av erfaring sett at de fleste angrer på at de ikke hadde valgt mer. Så de setter heller inn litt for mye enn for lite når de prøver. Det lettet meg litt. For jeg vil virkelig ikke sitter der i ettertid å se at jeg fikk alt for lite. Dessuten skulle vi snakke mer om størrelse på selve operasjonsdagen når hun skal tegne og måle mer på meg. Jeg vil ha mellom 300 og 400, for jeg mener det vil få meg opp i 75 C/D og det vil jeg ha. Så lenge de setter inn alt det som er mulig er jeg fornøyd:) Stort sett alt det som ble sagt om komplikasjoner og operasjon osv har jeg jo lest meg til på forhånd, så jeg visste alt egentlig, men det var greit å høre det fra en kirurg og ikke bare lese det på nettet. Det jeg kommer til å ende opp med om jeg velger henne og Klinikk Stokkan er i hvertfall: - Så store innlegg som mulig, fra 290 og oppover. - Ru implantater. - Over muskelen. - Snitt rett under brystvorten (det hun/klinikken bruker) - kan få snittet under brystet om jeg heller vil det. - Silikonimplantat. Jeg fikk også spurt om hvor mye det tåler i forhold til at jeg trener Taekwon-Do. Det skulle ikke være noe problem, men så klart vil jo 10 år gamle proteser ha større risiko for å ta skade av harde støt, slag eller spark. Alt med måte og det skal jeg klare. Jeg er ikke akkurat toppidrettsutøver som skal satse på TKD. Jeg sitter i hvertfall igjen med en god følelse etter konsultasjonen. Hvordan gikk det med deg, athina? Endret 13. januar 2009 av frkleo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå