Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til de som lurer på størrelse:

Mine er nå snart fire måneder gamle, og er ikke så mye mindre enn det de var etter fem uker. Kanskje bittelitt mindre, men det er fordi de ikke står like rett ut lenger. Men jeg kan tenke meg at dette er veldig individuelt altså.

Når det gjelder hvor mange cup-størrelser man går opp, så er dette også veldig individuelt, men det er også veldig avhengig av hvor stor man er. Jeg, som veier 50 kg og er 160 cm høy, vil nok gå opp maange cup-størrelser av å legge inn 400 gram. Jeg la inn 260/280 gram og gikk fra en stor 70A/liten 70B til en stor 70C. Jeg kan også bruke 65D og 75B, men sistnevte blir nok litt stort.

Men en som i utgangspunktet er 80A vil nok gå opp betydelig mindre i størrelse av å legge inn bare 280 gram. De må legge inn mer fordi de har mer kropp å fylle. Skjønner??

(Hvis dere leser lenger bakover i tråden, så tror jeg det er noen som har vært rundt 80 i omkrets som har klaget over at de ikke har gått opp mer enn én cup-størrelse ved å legge inn rundt 350 gram)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei alle sammen! :)

jeg er ny her - og har hatt stor glede av å lese mange, mange av sidene i denne dagboken. Tusen takk for alle erfaringene dere har delt!

jeg vurderer sterkt å sette inn silikon, men etter å ha snakket med en kirurg i dag som har doktorgrad i plastisk kirurgi og som brukes som spesialist på ulike klinikker i landet i tillegg til at han har full stilling som kirurg ved Klinikk Stokkan ble jeg LITT i tvil. :sukk:

han sa følgende:

- alle får kapseldannelse

- har man først fått kapseldannelse av 3. eller 4. grad, og opplever ubehag er det store sjanser for at man får alvorlig kapseldannelse om man velger å legge inn nytt implantat

- sjansene for kapseldannelse øker VELDIG ved graviditet. han anbefalte dermed veldig sterkt med henvisning til forskjellig forskning med å vente med operasjon til man er ferdig med eventuelle barn. hvis ikke risikerer man at alvorlig kapseldannelse blir et kronisk problem.

- han anbefalte runde implantater, da det var større problemer med alvorlig kapseldannelse anatomiske implantater i følge ham

- og han anbefalte å legge implantatet over muskelen om man trener en del slik jeg gjør - selv om det betyr at man vil kunne kjenne protesekanten ganske tydelig i underkant... De som legger under muskel kunne i følge ham kjenne en del ubehag når man går på ski / bruker brystmusklene. STEMMER DETTE, FOR DERE SOM HAR LAGT IMPLANTATET UNDER MUSKELEN??

Han sa at å legge inn implantater er å regne for et dramatisk inngrep, og han mente at alle pasienter burde få tilbud om narkose (og ikke sovemedisin / beroligende/lokalbedøvelse) under operasjonen.

vel, vel. Dette var en ganske annen informasjon enn jeg har fått på Fornebuklinikken...

jeg skal på en personlig konsultasjon med samme kirurg på Klinikk Stokkan før jeg bestemmer meg. synes på mange måter at det var bedre å få så mye "negativ" informasjon i stedet for den veldig positive markedsføringsinformasjonen som en del andre klinikker serverer oss potensielle kunder. Det føltes jo skremmende, men mer reelt, og for meg var det mer tillitsvekkende...

Dersom jeg legger inn silikon blir det runde implantater, ru, silikongelé, over muskel og 260-290 ml... og det blir evnt. i juni da jeg har veldig mye å gjøre på jobben i vår og ikke kan risikere å få komplikasjoner.

jeg er forresten høy, slank / tynn, har AA-cup og har to barn... men jeg vurderer et tredje om noen år. samtidig har jeg ikke lyst til å vente enda noen år med en operasjon.... men om jeg får alvorlig kapseldannelse ved en graviditet, er jo det en veldig stor risiko ettersom jeg da risikerer at dette blir et permanent problem som gjør at jeg uansett må fjerne implantatene og igjen bli flatbrystet...

så jeg føler vel at om jeg går for implantater nå, så betyr det at vi ikke bør få flere barn. Kirurgen på Stokkan sa forresten at det selvsagt finnes kvinner som ikke får alvorlig kapseldannelse ved graviditet, men at det er svært vanlig å få det. ER DET NOEN DAMER HER INNE SOM HAR VÆRT GRAVIDE MED IMPLANTATER OG SOM HAR OPPLEVD AT EVENTUELL KAPSELDANNELSE HAR GITT SEG ETTER HVERT??

dette var bare noen tanker og spørsmål fra en tvilende meg:)

Skrevet

hei:)

jeg har sendt inn bilder til konsultasjon:D d gjorde jeg på lørdag. men hvor lenge tok d fær dere fikk svar fra klinikken fra dere sendte inn bilder? bildene er sendt inn til nobel klinikken.

Skrevet
han sa følgende:

- har man først fått kapseldannelse av 3. eller 4. grad, og opplever ubehag er det store sjanser for at man får alvorlig kapseldannelse om man velger å legge inn nytt implantat

- sjansene for kapseldannelse øker VELDIG ved graviditet. han anbefalte dermed veldig sterkt med henvisning til forskjellig forskning med å vente med operasjon til man er ferdig med eventuelle barn. hvis ikke risikerer man at alvorlig kapseldannelse blir et kronisk problem.

- han anbefalte runde implantater, da det var større problemer med alvorlig kapseldannelse anatomiske implantater i følge ham

- og han anbefalte å legge implantatet over muskelen om man trener en del slik jeg gjør - selv om det betyr at man vil kunne kjenne protesekanten ganske tydelig i underkant... De som legger under muskel kunne i følge ham kjenne en del ubehag når man går på ski / bruker brystmusklene. STEMMER DETTE, FOR DERE SOM HAR LAGT IMPLANTATET UNDER MUSKELEN??

Hei Tvilende! Ser du har møtt på en kirurg som virkelig har gått til verks for å skremme deg. Nå er det han som er eksperten på emnet, og ikke jeg, men jeg tenkte allikevel at jeg skulle komme med noen svar og motsvar.

For det første så får alle kapseldannelse, ja. Det er fordi hvert eneste legeme som kommer inn i kroppen, og som ikke er en naturlig del av kroppen, blir kapslet inn av et tynt arrvev. Det skjedde blant annet med meg en gang da jeg for mange år siden tråkket på et bittelite glasskår. Dette forsvant så inn i foten min, ble innkapslet der, og deretter avviste kroppen min glasskåret slik at det kom ut igjen mange år senere. Jeg visste ikke at det var der før det kom ut igjen!

MEN, at kroppen opererer med et naturlig beskyttelsessystem som kapsler inn silikonimplantatet, betyr ikke at brystene blir harde! Det er bare de som får unormalt sterk kapsling, som opplever å få harde og noen ganger misformede bryster. I følge plastikkirurgi.no opplever 5-10 prosent å få unormalt hard kapseldannelse (men dette ble skrevet for en stund siden, så det kan være færre tilfeller nå).

For det andre så har jeg også hørt at det er store sjanser for kapseldannelse ved ny operasjon, dersom man først opplever det én gang. Men en ting jeg lurer på, er om dette også er tilfellet ved graviditet? For dersom man får kapseldannelse ved graviditet, så er det jo graviditeten som forårsaker det, og ikke kroppen alene. Så hvis man skifter implantater etter kapseldannelse forårsaket av graviditet, er risikoen for gjentatt kapseldannelse like stor?

Jeg har forresten hørt om flere som ikke har fått kapseldannelse ved graviditet, men det hadde vært morsomt om noen her kunne komme med egne erfaringer ja!

For det tredje ble jeg aldri fortalt på noen av de tre konsultasjonene jeg var på, og jeg har aldri lest, at det er større sjanse for kapseldannelse ved anatomisk implantat. Jeg vurderte nemlig anatomiske, og ingen nevnte at det er større fare for kapseldannelse ved det. Det eneste de nevnte er at det er stor sjanse for at de kan rotere, og da vil jo brystet se deformert ut.

Og for det fjerde (puh!), så er det feil (ut i fra min erfaring) at det er ubehagelig å bruke brystmusklene dersom man legger implantatet under muskel. Man kjenner det noen ganger, men det er ikke plagsomt på noen måte. Trener du mye så kan det jo bli et irritasjonsmoment, og jeg er helt enig i at du da bør legge implantatet over muskel.

Skrevet (endret)
Hei,

Jeg er ny her og skal introdusere meg senere når jeg får litt bedre tid, men jeg har ett spørsmål til deg. Jeg skal på konsultasjon den 27. januar på Klinikk Stokkan, og gleder meg til det. Men mine spørsmål er:

Hvem skal opr deg?

Hva skjer på den konsultasjonstimen?

Hvor lang tid tar det fra konsultasjonstimen til du fikk opr time?

Og får man bh der etter opr eller må man ta med, og i såfall hvilken?

Får man velge selv hvor stor man vil bli, og hvilke innlegg man vil ha eller er det kirurgen?

Har flere spørsmål, men begynner med disse

Hei:)

Det er PK Ola Evjen ved klinikk stokkan som skal operere meg:)

På den timen snakker dere bare om operasjonen, str, hvorfor du vi ta, neg og positive ting, helt sånn genrerelt...veldig greit:)

Jeg fikk time allerede en måned etterpå:)

På stokkan må man ha med egen Bh faktisk, man får beskjed om å kjøpe 2 sånne triufh med hemper foran i forskjellige str:)

På klinikk stokkan er det helt opp til deg, de dømmer overhode ikke om du vil ha slike som lene alexandra, kunden velger helt selv:)

Endret av lapez
Skrevet

Da har jeg litt tid til å presentere meg :-)

Jeg er 38 år og har 2 nydelige barn, ei på 14 og en på 1 år. Men som dere før har skrevet, graviditet, amming og vekttap har gjort mine bryst til 80A(kanskje AA) livløse skinnlapper. Så nå er jeg ferdig med barn og da er det på tide å ta litt vare på meg selv :-)

Skal til konsultasjon på Stokkan Klinikken den 27.01, og jeg vil gå opp til enn full C - liten D. Jeg er 176 cm, og 67 kg og har brede skuldre og brystkasse så det vil se bra ut :-) Håper jeg får, vel jeg skal mase meg til operasjon fort som fy for jeg skal til syden 31 mai og da vil jeg at brystene skal ha fått litt tid på å roe seg :-) Skal til Anne Lise tror jeg hun legen heter.

Jeg har ikke snakket med Moxness Klinikken, vet veldig lite om den, og jeg har lett på nett om brukere av den men det er lite info gitt, så jeg har slått det fra meg.

Har lest omtrent hele dagboka til CeeCee, og dette er en genial dagbok må jeg si, så takk til CeeCee for den :-) Hvor er hun foressten?

Vel spørsmålene kommer, men jeg leser hva dere andre skriver og lærer masse :-)

Skrevet
Hei:)

Det er PK Ola Evjen ved klinikk stokkan som skal operere meg:)

På den timen snakker dere bare om operasjonen, str, hvorfor du vi ta, neg og positive ting, helt sånn genrerelt...veldig greit:)

Jeg fikk time allerede en måned etterpå:)

På stokkan må man ha med egen Bh faktisk, man får beskjed om å kjøpe 2 sånne triufh med hemper foran i forskjellige str:)

På klinikk stokkan er det helt opp til deg, de dømmer overhode ikke om du vil ha slike som lene alexandra, kunden velger helt selv:)

Den høres jo greit ut på den timen da :) Men oi såpass fort ja, da skal jeg også prøve å få til det, for det er greit at resultatet er bra til sommeren i allefall :) Men jeg tenker som deg, litt mere cc enn for lite i allefall, for jeg har ikke tenkt å gjøre dette mange ganger :fnise:

Har du prøvd den ris testen hjemme? Er det bare å ta en brødpose og fylle i x antall gram og prøve å få den litt rund for så å putte den inn i bh? Gidder ikke å klasse med gele :)

Undersøkte du på Moxness? Har du hørt noe om den klinikken?

Skrevet

takk for svar:D

da får jeg bare høre med PK rett før operasjonen den 21 da, spøre sånn i siste liten hvor mye han tror han legger inn for å gi meg en full C cup:) For når jeg så bildene var det det jeg ville ha:D Jeg er 1.67 og veier 65 kilo:)

Ei venninne av meg opererte seg på klinikk stokkan, hun skulle ha 300 gram i hver, og når hun våknet sas PK at det ble finere med350:D det var hn veldig glad for i ettertid, for hun synes faktisk de ble for små... enn å ha 300 da... :tristbla:

Kjenner jeg er litt redd for at det skal bli for smått, eller for stort.. jeg vil liksom ha akkurat slik som Kendra wilkinson sine:p :sjenert: hehe og ikke Holly!!

Skrevet
Den høres jo greit ut på den timen da :) Men oi såpass fort ja, da skal jeg også prøve å få til det, for det er greit at resultatet er bra til sommeren i allefall :) Men jeg tenker som deg, litt mere cc enn for lite i allefall, for jeg har ikke tenkt å gjøre dette mange ganger :fnise:

Har du prøvd den ris testen hjemme? Er det bare å ta en brødpose og fylle i x antall gram og prøve å få den litt rund for så å putte den inn i bh? Gidder ikke å klasse med gele :)

Undersøkte du på Moxness? Har du hørt noe om den klinikken?

Har ikke prøvd med ris og orker ikke heller:p hehehe... Det holder med å få se bilder på konsultasjonstimen, du får se mange:D å da ser man fort hva man liker:)

Undersøkte ikke der nei, ettersom pris og omtale på stokkan fanget min oppmerksomhet:) har tre venninner som er veldig fornøyd med den:)

Skrevet

Har ikke prøvd med ris og orker ikke heller:p hehehe... Det holder med å få se bilder på konsultasjonstimen, du får se mange:D å da ser man fort hva man liker:)

Undersøkte ikke der nei, ettersom pris og omtale på stokkan fanget min oppmerksomhet:) har tre venninner som er veldig fornøyd med den:)

Ja jeg har også hørt mye bra derfra, så jeg kommer ikke til å sjekke moxness. Men kendra sine er fine, blir sikkert bra på deg :) Jeg ringte nettopp for å si fra at hvis det var noen avbestillinger på konsultasjoner så kunne de ringe meg, hun sjekket, og vips har jeg time på tirsdag nå istedet for 27 :ler: Her går det fort i svingene, og bra er det :-)

Skrevet (endret)
hei alle sammen! :)

jeg er ny her - og har hatt stor glede av å lese mange, mange av sidene i denne dagboken. Tusen takk for alle erfaringene dere har delt!

jeg vurderer sterkt å sette inn silikon, men etter å ha snakket med en kirurg i dag som har doktorgrad i plastisk kirurgi og som brukes som spesialist på ulike klinikker i landet i tillegg til at han har full stilling som kirurg ved Klinikk Stokkan ble jeg LITT i tvil. :sukk:

han sa følgende:

Han sa at å legge inn implantater er å regne for et dramatisk inngrep, og han mente at alle pasienter burde få tilbud om narkose (og ikke sovemedisin / beroligende/lokalbedøvelse) under operasjonen.

vel, vel. Dette var en ganske annen informasjon enn jeg har fått på Fornebuklinikken...

jeg skal på en personlig konsultasjon med samme kirurg på Klinikk Stokkan før jeg bestemmer meg. synes på mange måter at det var bedre å få så mye "negativ" informasjon i stedet for den veldig positive markedsføringsinformasjonen som en del andre klinikker serverer oss potensielle kunder. Det føltes jo skremmende, men mer reelt, og for meg var det mer tillitsvekkende...

Dersom jeg legger inn silikon blir det runde implantater, ru, silikongelé, over muskel og 260-290 ml... og det blir evnt. i juni da jeg har veldig mye å gjøre på jobben i vår og ikke kan risikere å få komplikasjoner.

jeg er forresten høy, slank / tynn, har AA-cup og har to barn... men jeg vurderer et tredje om noen år. samtidig har jeg ikke lyst til å vente enda noen år med en operasjon.... men om jeg får alvorlig kapseldannelse ved en graviditet, er jo det en veldig stor risiko ettersom jeg da risikerer at dette blir et permanent problem som gjør at jeg uansett må fjerne implantatene og igjen bli flatbrystet...

så jeg føler vel at om jeg går for implantater nå, så betyr det at vi ikke bør få flere barn. Kirurgen på Stokkan sa forresten at det selvsagt finnes kvinner som ikke får alvorlig kapseldannelse ved graviditet, men at det er svært vanlig å få det. ER DET NOEN DAMER HER INNE SOM HAR VÆRT GRAVIDE MED IMPLANTATER OG SOM HAR OPPLEVD AT EVENTUELL KAPSELDANNELSE HAR GITT SEG ETTER HVERT??

dette var bare noen tanker og spørsmål fra en tvilende meg:)

Hei.

Ja, de sier noe helt annet på FK og Nobel.... Har fått beskjed om at ammingen lettere kan gi kapsel, og at sjangsene øker om man ammer lenge. På Nobel sa de at det kunne være lurt å droppe ammingen. Men mange ammer uten problemer. Står litt om temaet på disse sidene: http://www.dinbaby.com/forum/thread/139234850

http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=25516

Jeg var også veldig i tvil, men valgte å operere da jeg ikke orket å vente så mange år. Fått et mye medre liv med meg selv og min kjære. Tror ikke kapseldannelsen kan gi seg av seg selv. Det må nok operasjon til uansett. I følge kirurgen min var det større sjangse for å få kapsel igjen sjøl om det var ammingen som hadde forårsaket kapselen.

Lykke til med valget.

Pie

Endret av pie
Skrevet

Dere som har operert, hvor mange dager tok det før dere tok av dere støttebhen for å se ordentlig på puppene deres? Har gått fire dager siden operasjonen min nå, og jeg har fortsatt ikke turt å ta av den skumle 50-talls bhen. Er skikkelig nysgjerrig på hvordan de ser ut :D

Formen min kommer seg, men oppi alt puppestyret glemte jeg at jeg skulle få besøk av tante rød denne uken. Anbefaler virkelig alle å sørge for at mensen ikke kommer uken du opereres! Fikk den dagen etter, og timingen kunne virkelig ikke vært verre :(

Skrevet

Her går jeg nå med 1 øl i den ene hånda, og 500 gr ris i begge brystene og føler meg bittelitt teit :fnise:

Men det som er så rart er at det ser ikke stort ut på meg, med min benbygning og brede skuldre. Puttet dem inni amme bh'n min som er C cup, og det skal jeg iallefall ha, for det vet jeg at jeg har hud til. Så jeg må nok opp i en slik str om ikke mer, hvis det er plass til det. Glad jeg prøvde det så jeg har en formening om hvordan de vil bli størrelsemessig. Etter planene skal jeg ha under muskel, jeg kan ikke nok til å vite hva det har å si str messig jeg men men :)

Skrevet
Dere som har operert, hvor mange dager tok det før dere tok av dere støttebhen for å se ordentlig på puppene deres? Har gått fire dager siden operasjonen min nå, og jeg har fortsatt ikke turt å ta av den skumle 50-talls bhen. Er skikkelig nysgjerrig på hvordan de ser ut :D

Formen min kommer seg, men oppi alt puppestyret glemte jeg at jeg skulle få besøk av tante rød denne uken. Anbefaler virkelig alle å sørge for at mensen ikke kommer uken du opereres! Fikk den dagen etter, og timingen kunne virkelig ikke vært verre :(

Jeg tok den av fem dager etterpå når jeg tok min første dusj, men egentlig så tok jeg den av to dager etter på når jeg var på sjekk for å se om alt var bra :) Ganske morsomt å få se dem da, hoven og sprengte med blåmerker og tusj :P

Skrevet

hei Bianca og Pie! :)

tusen takk for gode svar og linker!

Ja, jeg må bare leve med det er ulike syn på faren for alvorlig kapseldannelse (5-10 % er jo egentlig veldig mye - håper det er mindre nå!) - og at det er ulike syn på om man bør vente med operasjon til alle barn er overstått eller ei. Det er i alle fall godt å lese at det finnes kvinner som har vært gravide og ammet uten å ha fått permanente problemer med ubehagelig kapseldannelse...

Nå er egentlig mitt viktigste spm. dette med plassering av implantatet... Er det noen av dere som har sett før-etter bilder av damer med AA eller A cup som har fått plassert implantatet OVER muskelen? Noen som har linker til slike bilder? Jeg har kun sett bilder av kvinner med så små pupper som har fått plassert implantatet under muskelen...

De to kirurgene jeg har vært hos har nemlig ulikt syn på hvor de mener det er best å plassere implantatet på meg... Kunne være greit å ha sett noen bilder av begge typer plassering

Skrevet
Godt nyttår dere! Og grattis til dere som har blitt op nå nylig ! Toffee ,- endelig er det gjort ! Håper du kommer deg kjapt !

Takk Bianca for at du delte historien din med oss. Det er magefølelsen en må lytte til virker det som.

Jeg er enda fornøyd med mine. Men jeg lurer litt på dette med høyprofil, lavprofil etc. Jeg synes mine er ganske så flate. Har jeg lavprofil da ? De er store i omkretsen og er dermed ganske runde, men de stikker ikke langt utover så de ser ikke store ut i det hele. (Noenganger synes jeg de er litt vel flate kanskje..... Er litt redd for å ligge på magen nå etterhvert, itilfelle det kan gjøre dem enda flatere.... iiiiik)

Gudinne1: Jeg har over muskel og hadde i utgangspunktet en 75B. Men jeg har vært en full C cup før amming. Jeg var hos to konsultasjoner og begge to kirurgene sa straks at det ble over muskel på meg.

KJeg kjenner derimot veldig godt kantene på implantatet og kan også føle noen folder inni der, men de er ikke synlige med øyet.

Er det noen av dere som kan kjenne folder ?

Hei! Jeg opererte for tre uker siden og kjenner veldig godt en "foldekant" i venstre bryst. Den blir på en måte "borte" når jeg trykker på den- akkurat som at den "skvulper" unna. Kanten kjennes litt hard ut og presser høyrebrystet litt til siden ettersom dette er mykere, slik at det ser litt skjevt ut. Er det noen som vet om dette forsvinner?

Brystene har allerede blitt veldig mye mykere og ser kjempe fine ut, men jeg bekymrer meg litt for denne foldekanten. Hadde mye bryst fra før, så jeg tror ikke det skyldes at jeg var "tynn" heller som det ofte skrives at kan være årsaken...

Opererte forresten ved Fornebuklinikken og jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen. Ble operert av klinikksjefen som var utrolig opptatt av at jeg skulle ville dette selv. Ble faktisk nesten sendt hjem uten å ha fått bestilt time den første gangen jeg var der fordi han ville være helt sikker på at dette var noe jeg virkelig ville.

Ellers lurer jeg på når dere begynner å bruke vanlig BH? Vet at det står at man skal vente en mnd., men hvis man føler seg helt fin kan det vel ikke skade å bruke spileBH en kveld...!?

Lurer videre på om brystene endres mye etter tre uker? Synes at de kan forbli sånn de er nå :) Føler nesten at de har blitt nærmest halvert allerede og at de ligner veldig på de jeg hadde før nå, bare at de er litt fyldigere... :)

Skrevet

Heihei : )

Da har jeg kommet meg på beina igjen, hvertfall sånn nogenlunde! Det svir veldig i arrene, så gjør litt vondt å gå oppreist.. Men ellers har jeg det fint.

Dusjet i går for første gang, holdt på å besvime, så måtte ta og sette meg litt på do og slappe av : p

Ble så jeg fikk 260 under muskel fordi det kom til å se penest ut. Hittil ser det veldig bra ut. Selvfølgelig er de jo litt harde enda og hovne, men de ser bedre og bedre ut for hver dag og formen blir bedre og bedre : )

Jeg er også veldig fornøyd med nobel clinic, så jeg anbefaler den på det sterkeste : )

Skrevet
hei:)

jeg har sendt inn bilder til konsultasjon:D d gjorde jeg på lørdag. men hvor lenge tok d fær dere fikk svar fra klinikken fra dere sendte inn bilder? bildene er sendt inn til nobel klinikken.

Jeg sendte inn bilder der, tok ca en uke før de ringte : )

Skrevet

Hei alle sammen:) Godt nytt år..Har lest et par av deres innlegg her, for til Mandag skal Dr.Bugge legge inn 200gram i hvert av mine bryst. Gleder meg veldig men gruer meg litt også. Har lest litt om Dr.Bugge på nette og han er tydeligvis den rette til å gjøre det. Gruer meg mest til smerten i dagene etter operasjonen og det at jeg kommer til å være sår de neste ukene.

For dere hvordan var det å komme tilbake til jobb? jeg fikk bare 1 uke ferie av sjefen min, og håper det er nok.

Skrevet

Gratulerer så mye rønningen :) Endelig er det overstått. Husker godt hvordan det svei og klødde på mine arr, men det gjør det ikke nå lenger etter 23 dager, så det går over.

Du har noen spennende uker foran deg, så dette blir gøy å høre hvordan det går.

broadwaygirl: Hvor lenge du trenger fri kommer an på jobben din og hvor fort du kommer deg. Det kan være ganske individuelt.

Jeg jobber i en barnehage med åtte små barn i alderen 0-3 år, så jeg var litt bekymret for hvordan det skulle gå.

Heldigvis for meg så hadde jeg 2,5 uker borte fra jobb, og når jeg startet igjen så var det ikke noe problem, men ei uke hadde ikke holdt med min type jobb.

Hvis du ikke har en så anstrengende jobb, så tror jeg du klarer deg med ei uke fri :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...