Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

du bør nok vente til minste jenta er litt større ja eller skaffe hjelp med barnepass! Merker det veldig godt at det er tungt å ha barna, og de er blitt 3 og 5, men de vil jo gjerne bli kost med og sånn alikevel! begynner å bli bedre nå, for nå er "puppene" blitt 3,5 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn! Nå har jeg fått time hos colosseum klinikken til konsultasjon den 7 desember... Spurte om det var lange ventetider på operasjon, og det var det ikke, så om jeg er heldig så er jeg frisk og rask i jula :D

Å guu nå gleder jeg meg fælt...

Jeg lurer på et par ting jeg..

Til de som har operert :

- Hvordan var det å våkne opp etter operasjonen? :sjenert:

- hvor lenge tok det før smertene ga seg?

- hvor lenge gikk det før du kunne ligge på magen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som har operert :

- Hvordan var det å våkne opp etter operasjonen?  :sjenert:

Ja, det lurer jeg også på!!

Gratulerer med timen LostSOul! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk Fergie :) :D Nå er det ikke lenge igjen for deg!!

Nei, bare 3 dager igjen nå!!! Håper helgen går fort!!! Gleder meg utrolig mye nå!!! :hoppe:

Men du må holde oss oppdatert på hvordan det går på konsultasjonstimen din!!! Lykke til!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare 3 dager igjen nå!!!  Håper helgen går fort!!! Gleder meg utrolig mye nå!!!  :hoppe:

Men du må holde oss oppdatert på hvordan det går på konsultasjonstimen din!!! Lykke til!!!  :klem:

Det skal jeg gjøre vettu;)

Du får skrive inn hvordan operasjonen var, når du er i form til det da.. er spennende å lese om andres opplevelser :)

Du får ha lykke til da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jeg gjøre vettu;)

Du får skrive inn hvordan operasjonen var, når du er i form til det da.. er spennende å lese om andres opplevelser :)

Du får ha lykke til da :)

:klem:

Tusen takk!! :klem:

Det skal jeg gjøre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Nå har jeg fått time hos colosseum klinikken til konsultasjon den 7 desember... Spurte om det var lange ventetider på operasjon, og det var det ikke, så om jeg er heldig så er jeg frisk og rask i jula :D

Å guu nå gleder jeg meg fælt...

Til de som har operert :

Morsomt, da skal du dit en måned etter at jeg oppererte!

det var veldig greit å våkne der etter operasjonen. mannen min kom inn rett etter at jeg hadde våknet. Jeg fikk en kjeks og litt å drikke, og så dro jeg hjem (kort fortalt, jeg var litt omtåket, så det kan godt ha hendt mer :sjenert: )

Smertene ga seg faktisk ikke før denne uken, la inn relativt store så i det ene brystet har vært vondt, til tider veldig vondt, i da tre uker...

Ligge på magen får en som oppererte for lengre tid siden, jeg er bare glad for at jeg kan ligge litt på siden jeg... magen har uansett ikke vært en yndet ligge posisjon for meg så det går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

selv om jeg ikke la inn så mye (230) så tok det sin tid før smertene var helt over. jeg har nå hatt mine i 2 og 1/2 måned, og det hender jeg fortsatt merker litt ubehag. det som er verst er at hvertfall den første uken så klarer du ikke gjøre annet enn å ligge rett ut på ryggen. utrolig ubehagelig, så varen befrielse når jeg først kunne ligge på siden.

jeg har lest at det skal forebygge kapseldannelse å ligge litt på magen, så prøver å gjøre dette litt, men det er faktisk ikke så behagelig enda. og det blir jo sagt og opplyst fra klinikken at du kan kjenne stikninger i brystet helt opp til 6 måneder etter operasjonen.

du våkner vel ganske rett etter operasjonen og da var hvertfall jeg fryktelig tissatrengt, fikk saltvann intavenøst. hehe.. men du får kjeks og juice eller saft, og du føler deg temmelig dopa og trøtt en stund. som sagt var jeg påå klinikken i et par timer. og den første natta var verst for min del, var mye kvalm, og slet med å sove på ryggen. og de første dagene kjennes det jo ut som du har blitt overkjørt av en bulldoser.

men det er så verdt det, og jeg hadde gjort det samme 10 ganger til for å få det resultatet jeg har fått:)

så lykke til alle sammen, det gårnok kjempe bra:) og håper alle blir like fornøyd som det jeg foreløpig er!!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen :)

Jeg skal få komme ned neste uke og prøve litt forskjellige proteser, siden jeg er så usikker.. Synes det var kjempeflott, trengte ikke betale noe ekstra for det en gang ;)

Fikk vite at jeg egentlig hadde blitt enig med legen om 240 cc. Men vil nødig angre på at jeg har lagt inn for små proteser når jeg først skal gjøre det! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre her som har planer om å operere seg på colosseum klinikken?

evt. hvilken dato skal du?

er morro å prate med andre som skal samme sted, eller som har operert der fra før..:)

men det jeg lurte på..

Kjente dere smerter med en gang dere våknet? eller var dere så neddopa at det ikke var så ille med engang?

Gruer meg til å måtte sove på ryggen, siden jeg KUN sover på magen og natta, så blir nok utroolig uvant, men det er nok verdt det da :)

Tror denne uken kommer til å gå veldig sakte, hehe... men gleder meg til å få prøve proteser og finne ut hvilken størrelse jeg vil ha... og selvfølgelig gleder jeg meg til selve operasjonen og resultatet etterpå... håper at jeg blir fornøyd og at jeg er heldig å ikke ender med noen komplikasjoner.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å våkne opp var ikke ille.. Jeg lå våken halve operasjonen, men da jeg kjente at de begynte å skjære i meg så dopa de meg ned, for jeg hylte visst litt :) Så da jeg våkna følte jeg meg bare veldig sliten, ville bare sove mer.. Det var som å våkne før man er uthvilt synes jeg..

Jeg opererte på fredag, og var stort sett smertefri på mandag/tirsdag. Hadde eksamen på torsdag, no problemo..

Jeg lå på magen etter 2 uker kanskje, men med det putearsenalet :) Nå går det veldig fint å ligge på magen, men jeg kjenner innleggene når jeg ligger på magen på pilates da :) Men det er ikke ubehagelig.. :)

Lykke til på konsultasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å våkne opp var ikke ille.. Jeg lå våken halve operasjonen, men da jeg kjente at de begynte å skjære i meg så dopa de meg ned, for jeg hylte visst litt :) Så da jeg våkna følte jeg meg bare veldig sliten, ville bare sove mer.. Det var som å våkne før man er uthvilt synes jeg..

Jeg opererte på fredag, og var stort sett smertefri på mandag/tirsdag. Hadde eksamen på torsdag, no problemo..

Jeg lå på magen etter 2 uker kanskje, men med det putearsenalet :) Nå går det veldig fint å ligge på magen, men jeg kjenner innleggene når jeg ligger på magen på pilates da :) Men det er ikke ubehagelig.. :)

Lykke til på konsultasjon :)

Tusen takk for svar :) er litt greit å høre andres erfaringer, selvom det er forskjell fra person til person.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som oppererte for en tid tilbake, hvor lenge ventet dere med å starte å trene igjen? jeg har nå ventet 4 uker (de sto ca 6) uten å trene, men nå begynner jeg å bli desperat! pleier å trene 4-5 ganger i uken, så jeg føler nå at musklene svinner henn, hjelper jo heller ikke at jeg går ned i vekt, for da føler jeg i hvertfall at det er muskler som forsvinner...

så derfor lurer jeg, kan jeg trene mage og armer (bena får jeg trent litt nå...) eller er det noen komplikasjoner som det er større fare for hvis jeg gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
så derfor lurer jeg, kan jeg trene mage og armer (bena får jeg trent litt nå...) eller er det noen komplikasjoner som det er større fare for hvis jeg gjør det...

det er vel pga faren for hard kapsel og blødninger man skal vente, men ring og hør med klinikken du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Jeg er ny her :) Så koselig å bli kjent med dere likestilte!

Jeg har time for operasjon i januar, og gleder meg veldig, men gruer meg til den første tiden etterpå.

Jeg skal gjøre det hos Pilestredet Park og dr. Fiabema. Var på konsultasjon forrige uke, og han virket veldig ordentlig og seriøs. Er det noen av dere som har erfaring fra Pilestredet Park Klinikk??

Jeg er en 75 A/B idag og har planer om å legge inn runde cohesive 300cc under muskel. Dette skal ifølge legen resultere i en C-cup, og det høres jo flott ut.

Hvor lang tid tar det før du er i "gjenge" igjen etter en submuskulær operasjon? Jeg tenker selvsagt på vanlig enkelt husarbeid og å komme meg tilbake på jobb igjen. Har planer om å ta 12 dager fri, og håper det er nok. Hører at det tar lenger tid å komme seg etter en slik op enn en over muskel, men at resultatet normalt blir bedre?

Klem til dere alle, så glad jeg fant dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...