saltpute Skrevet 6. januar 2009 #6761 Skrevet 6. januar 2009 bianca nei er ikke noe arti å dra til bake til noen som skal operere på deg vist forholde er surt d hadde verfall ikke jeg gjort:) men d er bra at du er fornøgt med puppene da:) i bunn å gunn er d d som teller men d er ekkelt ja,at d skal vere et anspent forhold,har ikke akurett lyst å slå på tråden vist man har noe man lurer på. ja d er jo sant. alle vill jo si at de er de beste:)
Rødtoppen86 Skrevet 7. januar 2009 #6762 Skrevet 7. januar 2009 Heia Bianca Jeg fikk lagt inn 280 i høyre og 325 i venstre. Det ble runde, teksturerte med veldig høy profil :O Ble litt sjokkert først, men liker de nye puppene bedre og bedre Gleder meg skikkelig til sommeren må jeg si hehe... Veldig bra å høre at du er fornøyd, og som du sier så blir de bare bedre og bedre etterhvert som mnd går.
Gudinne1 Skrevet 7. januar 2009 #6763 Skrevet 7. januar 2009 Hei jenter... Dere som har lagt inn over muskel.. hvor mye pupper hadde dere fra før?? Har tidligere hatt den oppfatning at det var kun veldig tynne el de helt uten pupper som la under muskel, men ser jo nå at flere og flere gjør dette.... Noen som vet hvorfor.. Jeg tenker litt slik at om man kan legge over(har nok dekning) til dette, bør man vel gjøre det, det er jo et mye større inngrep å legge under og med påfølgende mye mere smerter i etteerkant?? :0) Takker for svar....Skal selv på konsultasjon igjen i morgen før OP 6 februar, spent på om det blir over /under muskel....
suzzy Skrevet 7. januar 2009 #6764 Skrevet 7. januar 2009 Hei alle samme:) Vil bare si til dere som skal opereres på Nobel clinic at det er en kjempe bra klinikk og kirugene er veldig flinke! Anbefaler virkelig denne klinikken. kjenner 5 andre jenter som har operert seg der, alle er strålende fornøyd. Ringte en del i etterkant av operasjonen til kirurgen angående ting jeg bekymret meg for og han var alltid like blid og ga meg et godt svar. Har selv dårlig erfaring med Fornebu, pluss at jeg faren min advarte meg mot klinikken(han er kirurg). Mitt valg sto mellom nobel clinic og colosseum.
Toffee Skrevet 7. januar 2009 #6765 Skrevet 7. januar 2009 Hei jenter! Da var det overstått Jeg er så glad! Skal ærlig innrømme at det er et smertehelvete. Jeg er ikke vant til å ta smertestillende så må være forsiktig med det. Men det gjør meg virkelig ingenting å ha vondt, jeg er bare så glad jeg turte det. I følge tusjen på brystene mine har de lagt inn 300 cc i den høyre og 285 i det venstre, høyprofil, under muskel. Noen andre her som har lagt inn høyprofil? :O Ble litt skeptisk da kirurgene foreslo det, men var visst fordi jeg hadde trent ryggen såpass at de ville bli litt flate hvis jeg tok moderat... Har ikke turt å se ordentlig på den enda, ovenfra synes jeg se ser veldig små ut, men kjæresten min gjorde store øyne og stort glis :-) Det eneste jeg gjorde da jeg var på klinikken, var å sove. Har heldigvis et godt sovehjerte og ble helt slått ut av vivalen. Siden jeg har en tendens til å besvime fikk jeg "englekrem" påført på venstre hånd og innerside av albue, så jeg merket ikke veneflonen. For dere andre som har sprøyteskrekk er det bare å si ifra til sykepleier, de hadde i hvertfall veldig forståelse for dette på FK. Håper alt står bra til med deg, Rønningen :-)
Rødtoppen86 Skrevet 7. januar 2009 #6766 Skrevet 7. januar 2009 Heia toffee Gratulerer så mye med operasjonen Beklager så mye at jeg ikke husket å ønske deg og lykke til :/ Jeg har very high profile hehe... Som nevnt tidligere ble jeg litt skremt først, men for hver dag som går så blir jeg mer og mer fornøyd Bare gleeeeder meg til å prøve en skikkelig bh og bikini når den tid kommer. Vil så gjerne vite hvordan de nye puppene ser ut utenom sportsbhen hehe... Gudinne1: Jeg hadde 75b fra før av og la over muskel Tror ikke det hadde gjort seg hvis jeg la under muskel pga styrketreningen min. Vet ikke hvorfor noen med bryster fra før av legger under muskel. Kan jo være at resultatet vil bli bedre da
pie Skrevet 7. januar 2009 #6767 Skrevet 7. januar 2009 Hei alle samme:) Vil bare si til dere som skal opereres på Nobel clinic at det er en kjempe bra klinikk og kirugene er veldig flinke! Anbefaler virkelig denne klinikken. kjenner 5 andre jenter som har operert seg der, alle er strålende fornøyd. Ringte en del i etterkant av operasjonen til kirurgen angående ting jeg bekymret meg for og han var alltid like blid og ga meg et godt svar. Har selv dårlig erfaring med Fornebu, pluss at jeg faren min advarte meg mot klinikken(han er kirurg). Mitt valg sto mellom nobel clinic og colosseum. Hei. Ser det skrives en del negativt om FK, på sett og vis bra at det kommer fram slike sider ved klinikken også, da det stort sett kun har gått i positiv omtale om klinikken på disse sidene. Har selv stort sett bare positive erfariner. Jeg ble operert av "han som ikke oppererer oftest", og da jeg bekymret meg over en kant under brystet og ubehag, var han opptatt av at jeg burde å ta en sjekk sånn i tilfelle. Dette selv om det antagelig bare var protesekanten. Hadde en fin kontrolltime med han, og det var ikke noe galt. Det eneste var at det var vanskelig å få time, da han kun jobber en dag i uka. Spurte om jeg kunne få time hos han andre, men det var tydeligvis ikke aktuelt. Dette syntes jeg i grunnen var litt merkelig. Ikke alle dager som passer når man bor langt unna klinikken. Følte FK var det tryggeste valget pga garantien. Når det gjelder nobel, synes jeg ikke noe om reklamekampanjene deres, og sykepleieren som jeg snakket med etter konsultasjonen var meget pågående med å sette opp en time til meg. Hun ringte meg seinere sjøl om jeg sa jeg måtte tenke på det, og hun hadde en laaang overtalelsestale...... Men for all del, de er helt sikkert veldig flinke. Synes bare at ett års garanti er lite. Er jo faktisk allerede snart et år siden operasjonen. Har også hørt at de ikke vil operere noen som er operert andre steder, men dette gjelder kanskje også andre klinikker.... Vet ikke hvor lett det er å operere på et nytt sted særlig hvis man får komplikasjoner, da det virker som de ikke vil blande seg opp i andres arbeid. Hvilke dårlige erfariner har du med FK da, og hvorfor fraråder faren din klinikken? Ble litt nysgjerring.....
lapez Skrevet 7. januar 2009 #6768 Skrevet 7. januar 2009 når skal du opereres? ja d er deili å endeli få gjort d etter å ha ventet så lenge 21 januar!!!!!
Emmelin Skrevet 7. januar 2009 #6769 Skrevet 7. januar 2009 Heihei:) Jeg vurderer sterkt silikon pupper, er 21 år 158cm høy og 52 kg. Har nesten ikke pupper bruker 70 A med mye inlegg. Har alltid håpt at de skulle bli større men de har de ikke...kan ikke bruke topper/ kjoler/ gensere med utringning for jeg har ikke kløft, de er ganske langt fra hverandre..Dette plager meg veldig. Det er jo så fint med fin kjole/topp med kløft! Jeg bor ikke i nærheten av noen klinikker hvor de operer så jeg hadde tenkt å dra til Oslo.. Hva tenker dere? Har dere noen klinikk å anbefale? Eller bare noen tips undervegs til meg:)? Supert at det finnest et slikt forum:)!
Sahara80 Skrevet 7. januar 2009 #6770 Skrevet 7. januar 2009 Godt nyttår dere! Og grattis til dere som har blitt op nå nylig ! Toffee ,- endelig er det gjort ! Håper du kommer deg kjapt ! Takk Bianca for at du delte historien din med oss. Det er magefølelsen en må lytte til virker det som. Jeg er enda fornøyd med mine. Men jeg lurer litt på dette med høyprofil, lavprofil etc. Jeg synes mine er ganske så flate. Har jeg lavprofil da ? De er store i omkretsen og er dermed ganske runde, men de stikker ikke langt utover så de ser ikke store ut i det hele. (Noenganger synes jeg de er litt vel flate kanskje..... Er litt redd for å ligge på magen nå etterhvert, itilfelle det kan gjøre dem enda flatere.... iiiiik) Gudinne1: Jeg har over muskel og hadde i utgangspunktet en 75B. Men jeg har vært en full C cup før amming. Jeg var hos to konsultasjoner og begge to kirurgene sa straks at det ble over muskel på meg. KJeg kjenner derimot veldig godt kantene på implantatet og kan også føle noen folder inni der, men de er ikke synlige med øyet. Er det noen av dere som kan kjenne folder ?
Rødtoppen86 Skrevet 8. januar 2009 #6771 Skrevet 8. januar 2009 Hei sahara80. Så bra at du enda er fornøyd og at alt går bra Jeg lurer på om du kan ha moderate innlegg? De er flatere, men større i omkrets enn høyprofil. Mange er veldig glad i moderat profil, fordi de opplever å få kløft lettere, men det er jo individuelt. Jeg kunne ikke ha det, for kirurgen sa at mine bryster var ganske små i omkrets, så det hadde ikke passet helt.
Dipsy Skrevet 8. januar 2009 #6772 Skrevet 8. januar 2009 Heihei Nå er det akurat 1mnd og 1 dag til operasjonen.. Skal være ærlig å si jeg gruer meg en del :/ Kansje jeg til og med trekker meg når jeg ligger på operasjonsbordet :/ Håper ikke det men.. Men nå er det et nytt år og de fleste har vell komt i gang med litt trening. Jeg har ihvertfall det. Så d blir litt sjipt og ikke kunne trene når en har tatt en operasjon Spørsmålet mitt er til de som har tatt silikon: 1: Hva tid kunne du begynne å trene igjen egentlig? 2: Dette varier kansje fra person til person, men de som har tatt under muskel, er puppene lenge harde da ? Hørt at det ser veldig naturlig ut med under muskel, så det håper jeg. Litt mer smerte får en tåle 3: Er det ca etter 6 uker en kan begynne å bruke vanlig bh? Det står dette her en eller annen plass i boken men, det er så sykt mange sider Hehe Mvh Dipsy
Mrs.Hege Skrevet 8. januar 2009 #6773 Skrevet 8. januar 2009 Hei! Nå har jeg endelig fått meg en konsultasjons time for å se hva som kan gjøres med mne pupper. Så jeg gruer meg litt, men det er godt å endelig ha fått styrken til å gjøre dette.. takk til alle dere her inne Det jeg ser en del av er at det er mye erfaringer med forskjellige klinikker. Og da lurer jeg på hva dere kan anbefale. jeg skal inn på Oslo Plastikirugi. Noen som har hørt/erfart noe med dem? Jeg vet jo at til syvende og sist må jeg stole på magefølelsen, men det er ganske greit å ha undersøkt litt i forveien.. =) Hilsen Hege
Rødtoppen86 Skrevet 8. januar 2009 #6774 Skrevet 8. januar 2009 Mrs. Hege: Skal ikke si noe for sikkert nå, men var det ikke Oslo Plastikkirurgi som fikk en litt mindre bra omtale i avisen for en stund siden? Kastet "ting" vanlig søppel? http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/12/10/557637.html Er jo ikke sikkert det har noe å si for hvor flinke de er med operasjoner og slikt da Hvis du føler deg trygg, så er nok det det viktigste. Får håpe det er noen her med erfaring fra den klinikken som kan fortelle. Dipsy: Jeg kan begynne styrketrening og annen hard trening som aerobic eller jogging etter seks uker. Svømming og sykling kan jeg starte med etter tre-fire uker. Hvis man tar under muskel, så kan det ta noe lenger tid før de blir "normale" men det varierer veldig fra person til person. Tror nok det tar noen mnd til ett år før du er helt ferdig, men det kan sikkert gjelde for de med over muskler også
goldendiva Skrevet 8. januar 2009 #6775 Skrevet 8. januar 2009 Er det noen her som har blitt operert på plastikkirurgisk institutt i bergen? heisann pusurma:) jeg har operert på plastikkirurgisk institutt i Bergen/Laguneparken av Stefan. Er kjempefornøyd var på to andre konsultasjoner før jeg var hos han. Han skilte seg veldig positivt ut ifra dei andre kirurgene. Er kjempefornøyd med at jeg valgte å gå til den klinikken. Så kan anbefale dem !
goldendiva Skrevet 8. januar 2009 #6776 Skrevet 8. januar 2009 Nå er mine pupper 3 uker gamle og høyre pupp er blitt litt betydelig mykere og har sunket litt. Venstre er litt mere hoven så ser d er litt forskjell på dem ennå men d kommer seg vel ganske snart, den har sunket litt den og. Lurer litt på nå om dem kommer til å bli veldig mye mindre... kirurgen sa dem kom kanskje til å bli litt mindre men ka vil d si...?? ikke en hel cup str. vel?? Liker dem veldig godt sånn som dem er nå hihi så vil gjerne at dem skal forbli slik...
suzzy Skrevet 8. januar 2009 #6777 Skrevet 8. januar 2009 Kjenner ei som fikk ødelagt brystvortene sine på Oslo Plastikkirurgi. De hadde også foretatt et unødvendig brystløft på henne kun for å tjene ekstra. Nå sliter hun med store arr over hele brystene og har stadig infeksjoner i brystvortene.
lapez Skrevet 8. januar 2009 #6778 Skrevet 8. januar 2009 Hvis man har en A , liten B cup nå, og legger inn 400, hva vil det gi i cup? Opereres o under 2 uker å har enda ikke funnet ut hvor mye, vi ble enig i at jeg ønsker full C, i følge bildene, men heller litt mer cc en for lite... hva tror dere?
Athina^ Skrevet 8. januar 2009 #6779 Skrevet 8. januar 2009 Hvis man har en A , liten B cup nå, og legger inn 400, hva vil det gi i cup? Opereres o under 2 uker å har enda ikke funnet ut hvor mye, vi ble enig i at jeg ønsker full C, i følge bildene, men heller litt mer cc en for lite... hva tror dere? Hei, Jeg er ny her og skal introdusere meg senere når jeg får litt bedre tid, men jeg har ett spørsmål til deg. Jeg skal på konsultasjon den 27. januar på Klinikk Stokkan, og gleder meg til det. Men mine spørsmål er: Hvem skal opr deg? Hva skjer på den konsultasjonstimen? Hvor lang tid tar det fra konsultasjonstimen til du fikk opr time? Og får man bh der etter opr eller må man ta med, og i såfall hvilken? Får man velge selv hvor stor man vil bli, og hvilke innlegg man vil ha eller er det kirurgen? Har flere spørsmål, men begynner med disse
Gjest Angelish Skrevet 9. januar 2009 #6780 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hvis man har en A , liten B cup nå, og legger inn 400, hva vil det gi i cup? Opereres o under 2 uker å har enda ikke funnet ut hvor mye, vi ble enig i at jeg ønsker full C, i følge bildene, men heller litt mer cc en for lite... hva tror dere? Det er veldig vanskelig å si egentlig. Utgangspunktet for alle er forskjellig. Noen har mye kjertler, noen har mindre osvosv. Jeg selv var en liten B, fikk lagt inn 280 og prøvde en C cup BH (fra den perioden jeg veide for mye) etter de sluttet å være hovne, men den var bittelitt for liten, så tror jeg er ca en stor C, kansje en D bare av 280 innlegg. Håper jeg passer C, da de omtrent ikke selger D eller større på feks H&M. Har ikke tord å gå å prøve i butikker enda. Mine er 5 uker, så 1 uke igjen med SportsBH så må jeg ut på BH shopping. Ei venninne av meg var liten B, fikk lagt inn 350, og hun passer C perfekt. Så er egentlig veeeeldig vanskelig å vurdere hva cup en ender opp med etter operasjonen. og så lurer jeg på det samme som Goldendiva; Mine var 5 uker gamle igår. Vil de holde seg i størrelse som de er nå, eller kan de fremdeles bli mindre? Jeg føler ikke de er hovne, og de er relativt myke, vel, ikke supermyke, men er ikke harde heller. Endret 9. januar 2009 av Angelish
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå