Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil bare ønske alle et riktig godt nyttår litt på etterskudd :)

Håper alle de som har operert har det bra og at alt er i orden. Med meg og mine går det bare bra, bare andre ting som går mindre bra lol

Siden jeg fikk infeksjon i armen etter veneflonen, så måtte jeg ha antibiotika og den hadde visst sine bivirkninger :/ Ikke så greit når den forstyrrer pH-verdien en plass den ikke burde, men heldigvis ikke noe farlig.

Så lenge puppene er friske og fine så er jeg storfornøyd :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt Nyttår alle sammen.. Jeg teller ned dagene til 6 februar, gleder meg enormt.. men seff gruer jeg meg litt også, aner jo ikke hva jeg går til av smerter ol etterpå, men men jeg er sikker på det blir verdt all smerte alikevel... Noen her med erfaring fra Volvat og Barbara Dahl? Er hun som skal operere meg, kunne vert kjekt å høre andres erfaringer.

Takker for svar...

Ha en fin dag jenter....

Skrevet
....så måtte jeg ha antibiotika og den hadde visst sine bivirkninger :/ Ikke så greit når den forstyrrer pH-verdien en plass den ikke burde, men heldigvis ikke noe farlig.."

Prøvd Biola? eller pre/probiotika? Det hjelper kroppen å stabilisere seg i forbindelse med antibiotikakurer :)

alle: Godt nyttår!! :)

hvem er først ut på det nye året da?? :)

Skrevet

6 februar her, så regner med det er flere før meg... :0)

Skrevet (endret)

6 januar her :)

Endret av Rønningen
Skrevet

6 januar, ikke mange dagene igjen da!!

Hvor skal du gjøre det? Str? over/under muskel? Spennende dette, må vente 1 mnd lenger enn deg jeg.. blir laaange dager dette....

Skrevet
6 januar, ikke mange dagene igjen da!!

Hvor skal du gjøre det? Str? over/under muskel? Spennende dette, må vente 1 mnd lenger enn deg jeg.. blir laaange dager dette....

Nei, er ikke lenge igjen nå gitt! Gru-gleder meg veldig ;)

Skal gjøre det hos nobel clinic (Nils Lykke). Blir ca 300 g i hver, under muskel :)

Tiden kommer nok til å gå fort for deg også! Noen dager går den sakte, men noen ganger går den fort. Synes det har gått skikkelig fort de to siste ukene :)

Skrevet
Nei, er ikke lenge igjen nå gitt! Gru-gleder meg veldig ;)

Skal gjøre det hos nobel clinic (Nils Lykke). Blir ca 300 g i hver, under muskel :)

Tiden kommer nok til å gå fort for deg også! Noen dager går den sakte, men noen ganger går den fort. Synes det har gått skikkelig fort de to siste ukene :)

Ahh nesten litt misunnelig jeg, he he.. men 1 mnd går fort det, jeg kunne ikke få time før pga kirurgen (Barbara dahl fra Volvat) opererer kun her jeg bor 1 gang i mnd.

Skal ha ca 325-350 ml, ikke bestemt om det blir over/under enda, men tror det blir over muskel da jeg har en del brystvev fra før.

Har du barn?

Hva har du ordnet ut å slik? med tanke på at man blir ganske ute av drift noen dager(uker) etterpå... jeg er så usikker på hva man kan /ikke kan gjøre i ettertid, har en sønn på 3 år, har barnevakt de 9 første dagene, etter dette må jeg levere han i bhg, litt spent på det da,ut og inn av bil,påkledning osv... men men får satse på det går bra.....

Skrevet
Ahh nesten litt misunnelig jeg, he he.. men 1 mnd går fort det, jeg kunne ikke få time før pga kirurgen (Barbara dahl fra Volvat) opererer kun her jeg bor 1 gang i mnd.

Skal ha ca 325-350 ml, ikke bestemt om det blir over/under enda, men tror det blir over muskel da jeg har en del brystvev fra før.

Har du barn?

Hva har du ordnet ut å slik? med tanke på at man blir ganske ute av drift noen dager(uker) etterpå... jeg er så usikker på hva man kan /ikke kan gjøre i ettertid, har en sønn på 3 år, har barnevakt de 9 første dagene, etter dette må jeg levere han i bhg, litt spent på det da,ut og inn av bil,påkledning osv... men men får satse på det går bra.....

Har ingen barn nei!

Har ordnet meg fri fra jobb ett par uker, så for min del blir det bare å ligge og gjøre som jeg får beskjed om de to første ukene! Kommer jo veldig ann på person til person hva man orket også, så vi får se hvordan det går :) Det går nok bra med oss.... Hehe :)

Skrevet (endret)

alle: Godt nyttår!! :)

hvem er først ut på det nye året da?? :)

Endret av lapez
Gjest Angelish
Skrevet (endret)

Jeg har tenkt på å kansje bruke BHer uten spiler en liten stund etter de 6 ukene.

Er redd for at spilene skal presse på arrene osv...

HAr sett litt i butikker, men de er så stygge...

Fant noen kjempefine på Victoria's Secret. Men ANER ikke hva størrelse brystene mine har blitt... De er nå 4 uker gamle. Altså 2 uker til med sportsbh...

Er det safe å gå i en butikk å prøve et par BHer bare for å få litt peiling på hva størrelse jeg må bestille???? Eller bør jeg vente litt til??

Tar jo litt tid å få det sendt i posten så vil gjerne ha dem her om 2 uker liksom. :)

Endret av Angelish
Skrevet

Det tror jeg skal gå helt bra angelish :)

Jeg er nå 15 dager og på nyttårsaften brukte jeg en spileløs bh på kvelden og det gikk bra. Var så heldig at jeg fant en fin en på salg på cubus. Den hadde til og med stropper som kunne flyttes på slik at jeg fikk lagt dem bak nakken til halterneck-kjolen min :)

Det som var litt synd, er at bhen var i det minste laget, men de hadde ikke større så jeg kjøpte den siden den kostet 50kr eller nå :P

Tror ikke det er noe problem for deg å gå i butikken og prøve litt. Bare pass på å ikke kjøpe så mye i fall de ikke passer etter en mnd eller to.

Jeg tror selv jeg kommer til å bruke sportsbh så ofte som mulig uansett, spesielt når jeg er på jobb siden jeg allikevel trener rett etter jobb.

Kommer nok bare til å bruke spilebh ved spesielle anledninger.

Gjest Angelish
Skrevet (endret)

Rødtoppen, da tror jeg at jeg tar meg en tur i noen butikker å prøver et par slik at jeg får ca peiling på hva størrelse jeg er nå. :)

Gratulerer med 2 ukers gamle bryster. :) Tiden går jammen fort, ikke sant? :)

Jeg hater å bruke sportsbh, og bruker det egentlig KUN når jeg trener. Så er mektig lei av å bruke det nå døgnet rundt.

Derfor jeg tenkte å kjøpe bher uten spiler (selv om jeg egentlig ikke liker det heller) som jeg kan bruke til jeg føler meg trygg på å bruke bh med spiler.

Som jeg sa fant jeg et par på Victoria's Secret som var helt nydelige.

Så tenkte bestille 1 av hver så har jeg ihvertfall 2 til å bytte mellom en liten stund.

Dere som har litt eldre bryster, hvor lang tid ventet dere før dere begynte å bruke bh med spiler??

Endret av Angelish
Skrevet

Da er det bare to dager igjen, Rønningen! Spennende :) Gru-gleder meg.

Skrevet
Da er det bare to dager igjen, Rønningen! Spennende :) Gru-gleder meg.

Jepp, samme her :P

Tenker på det hver morgen jeg våkner :D

Skrevet

hei:)

jeg er helt ny her,så jeg får fortelle litt om meg sell:)

jeg er en jente/dame på 24 år. jeg har 2 barn. et på 6, å et på 9måner.

jeg har hatt lyst på silikon siden jeg var 19. jeg hadde 80D før jeg ble gravid med første. da jeg var ferdi å amme datt størelsen ned til 75B. å d ble en del heng på brystene. så ble jeg gravid 5 år senere, å jeg ammet i 8månder. da jeg var ferdi ble de egentli enda mindre,å enda mere heng :tristbla: så nå har jeg bestemt meg for at jeg skal ha silikon. men jeg har ikke lyst på kjempe bryster,bare helt naturli. så jeg lurer litt på om jeg må ha et brystløft samtidi. men jeg er litt skeptisk til d pga arrene. men jeg har sent inn bilder til nobelclinicen. så jeg får se va hun sier.

jeg kjenner jeg er kjempe spent,for jeg har aldri gått til d stege at jeg faktisk har pratet med noen kirurg om dette,samtidi som jeg er veldi nervøs for resultate. jeg er kjempe nervøs for at jeg skal få masse komplikasjona,som gjør at jeg må ta de ut ijenn.

men jeg har lest ijennom alle sidene her,å ingen av de som har skrevet inn her har fått komplikasjoner. er d fordi d er veldi uvanli? eller skriver man barre ikke at man har fått komplikasjoner?

å så er d veldi deili at man slipper å sitte i kø i månedsvis for å få d gjort :)

så vill jeg ønske alle som skal opperere lykke til med nye pupper:D

Skrevet
hei:)

jeg er helt ny her,så jeg får fortelle litt om meg sell:)

jeg er en jente/dame på 24 år. jeg har 2 barn. et på 6, å et på 9måner.

jeg har hatt lyst på silikon siden jeg var 19. jeg hadde 80D før jeg ble gravid med første. da jeg var ferdi å amme datt størelsen ned til 75B. å d ble en del heng på brystene. så ble jeg gravid 5 år senere, å jeg ammet i 8månder. da jeg var ferdi ble de egentli enda mindre,å enda mere heng :tristbla: så nå har jeg bestemt meg for at jeg skal ha silikon. men jeg har ikke lyst på kjempe bryster,bare helt naturli. så jeg lurer litt på om jeg må ha et brystløft samtidi. men jeg er litt skeptisk til d pga arrene. men jeg har sent inn bilder til nobelclinicen. så jeg får se va hun sier.

jeg kjenner jeg er kjempe spent,for jeg har aldri gått til d stege at jeg faktisk har pratet med noen kirurg om dette,samtidi som jeg er veldi nervøs for resultate. jeg er kjempe nervøs for at jeg skal få masse komplikasjona,som gjør at jeg må ta de ut ijenn.

men jeg har lest ijennom alle sidene her,å ingen av de som har skrevet inn her har fått komplikasjoner. er d fordi d er veldi uvanli? eller skriver man barre ikke at man har fått komplikasjoner?

å så er d veldi deili at man slipper å sitte i kø i månedsvis for å få d gjort :)

så vill jeg ønske alle som skal opperere lykke til med nye pupper:D

Hei og velkommen! :)

Du sier at ingen her har skrevet om komplikasjoner, men er flere her som har gjort det. Bla. spalting og problemer med dren. Om komplikasjoner er uvanlig eller ikke er individuelt, men den mest "vanlige" er spalting, som kan skje flere år etter du har lagt inn innlegg.

Skal du på konsultasjon, eller skal du bare ta det over telefon/mail? Hvis du har mulighet, burde du absolutt dra til en eller flere klinikker og møte kirurgen som skal operere deg. Han eller hun kommer til å forklare eventuelle komplikasjoner og risikoer. Er også greit å google litt, slik at du vet hva du skal spørre om.

Skrevet
Hei og velkommen! :)

Du sier at ingen her har skrevet om komplikasjoner, men er flere her som har gjort det. Bla. spalting og problemer med dren. Om komplikasjoner er uvanlig eller ikke er individuelt, men den mest "vanlige" er spalting, som kan skje flere år etter du har lagt inn innlegg.

Skal du på konsultasjon, eller skal du bare ta det over telefon/mail? Hvis du har mulighet, burde du absolutt dra til en eller flere klinikker og møte kirurgen som skal operere deg. Han eller hun kommer til å forklare eventuelle komplikasjoner og risikoer. Er også greit å google litt, slik at du vet hva du skal spørre om.

takk for d :)

hva er spalting? ja ok, jeg hoppet over et par sider så jeg har sikkert ikke fått d med meg:)

jeg vet ikke om jeg skal på konsultasjon enda. siden jeg bor 65mil fra oslo,så blir d litt langt å dra bare for en time. men de skal til ålesund 17januar,så jeg tenkte jeg skulle få meg en time da. vist ikke må jeg ta d over tlf. men hvorfor burde jeg dra til flere klinikker? er ikke nobel klinikken bra?

Skrevet

jeg gleder meg sånn til pupper nå!!!! :rødme: ååååå!!!! :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...