Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gudinne1

Hei på deg:) Er nå en 9 dager siden jeg selv opererte. Jeg har en datter på 3 år selv og har hatt henne alene fra dag 2 av og dette har ikke vært noe problem. D er jo nå forskjell på barn selvfølgelig, men jeg har vært så heldig med jenta mi..hun er kjempeflink til å kle på seg alt selv og klatrer inn i bil og div selv. Trenger ikke bære på henne eller noe som helst. Så hvis du har pass til han den første uken så klarer du nok den andre uken så lenge alt går bra med deg. Det eneste med barn er at dem er litt vimsete og knekete og kan komme til å dulte litt i brystene og det er ikke noe behagelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei : )

Jeg er ny her inne!

Skal ta silikon hos nobel clinic den 6.januar!

Lurer på om det er noen som har operert der for og har blitt operert av nils lykke?! Noen som kan fortelle litt om sine erfaringer derfra? :)

Gjest Angelish
Skrevet

Jeg har et spørsmål angående hard kapsel...

Ei venninne av meg fikk hard kapsel i det ene brystet etter 3 år.

Det dannes jo ei hinne rundt protesen på alle uansett..

Men når er det tidligste denne hinna kan bli til hard kapsel??

Er det snakk om et par uker etter operajon, noen måneder? år?

Vet det kan komme etter noen år ihvertfall, men når er på en måte det tidligste hard kapsel kan oppstå?

er litt nysgjerrig på dette...

Skrevet
Til Toffee vil jeg si at puppene krymper liksom en del. Det er helt annerledes når implantatet er kommet inforbi huden din enn når du prøver med silikomputene i bhen på konsultasjonen. Jeg var 75B (170 høy og ca 58 kg) fra før. Opererte inn 360ml over muskel og har nå en full C. Det er heløt individuelt med størrelsene men jeg er bred over brystkassen og dermed så virker det ikke som jeg nå har store i det hele. Helt naturlig ble det.

Hvor mye var det du hadde tenkt å ta i og hva er høyde og vekt ?

Jeg er 164 høy og ca 53 kg og en forholdsvis liten 75b. Tror det var snakk om 240 og 260, men tror jeg skal foreslå en smule større. Vil helst bli en full c. Får se hva kirurgen sier, tror nok jeg vil følge hans anbefaling uansett :) Men kjipt hvis de blir for "små"..

Nå er det ikke lenge igjen gitt! Reiser heldigvis til London i morgen og kommer hjem tre dager før operasjonen, så får jeg andre ting å tenke på. Noen andre som skal opereres i begynnelsen av januar?

Skrevet

Rønningen: Vi skal operere på samme dag vi! Når på dagen skal du operere? :)

Skrevet
Rønningen: Vi skal operere på samme dag vi! Når på dagen skal du operere? :)

Jeg skal opereres 08.30 :)

Du da?

Skrevet

Rønningen: Skal opereres kl 12, men kunne gjerne vært litt tidligere for min del :)

Alle: Noen som vet om noen linker til før-og-etter bilder? Har prøvd å google, men finner ikke noe.

Skrevet

Okei :) Da er jeg nok ferdig allerede, men du får ha lykke til :)

Skrevet

Go måren alle sammen ! :)

Da var vell egentlig julen over og tilbake til arbeid, ihvertfall får noen :) Men så er det snart nyttår og noen fri dager til :) Håper alle har hatt en fin jul sammen med venner og familie :)

Takk får svaret angående kapsling.. Jeg ser at det er en til person som lurer på det samme. Kan kapsling forekomme hva tid som helst ? Er det mange som opplever dette ? Hvis jeg f.eks opplever dette, må jeg ta ut silikonen da ? Og blir puppene helt ødelagte lissm ?

Så har jeg piercing i den ene puppen, jeg må vell ta ut denne da ? :)

Jeg har en vennine som skal ta silikon i januar, og hun er kansje gravid nå. Går d ann og ta silikon da ? Eller kan d skje noe farlig ? Vet noen om hva legene sier til det ? :/

Ha ein fortsatt fin dag :)

Skrevet
Først av alt velkommen skal du være ! Så bra for deg at du endelig har bestemt deg for å gjøre noe med det som har plaget deg så lenge.

Hvilken landsdel kommer du fra ? Det har litt å si hvilke klinikk vi kan anbefale.

Jeg kunne bestemme meg for dato/uken jeg skulle operer nesten selv. Jeg var på konsultasjon og pga ferie og en del reising med jobben så fant jeg ut at jeg skulle gjøre det ca 4 uker etter. Det var 4 laaaange uker. Når en først har bestemt seg så anbefaler jeg å få gjort det snarest mulig egentlig. Ellers blir det så mange tanker å litt frem og tilbake frem mot datoen.

Hvertfall kjendte jeg på de følelsene (selv om jeg visste 100% jeg skulle gjøre det)

Jeg betalte 30 000. Det er vanlig at det ligger på ca 30 000 + . Jeg hadde ikke narkose men lokalbedøvelse. Gikk helt greit det også. Kjendte ingenting og var ikke dårlig i det hele etterpå. (noen blir kvalm av narkose f.eks)

Jeg har ammet to barn og hadde en del heng (som du) og var også redd de ville si at jeg måtte ha løft. Har du barn ? Det er veldig sjelden de tar løft på noen som ikke har ammet. Jeg er sikker på dine ikke har så mye heng som du selv tror ;) Sammenlignet med meg og andre. hehe...

Men det kan hende du må gå opp litt i størrelsen fordi det skal fylle ut hvis du har en del hud ?!? Som jeg sa tidligere så har jeg 360ml og det er ganske MYE. Selv om resulattet er kjempebra og ut fra de jeg hadde før ville jeg faktisk tippet ca 240 ml istedet. Men mine er lave og har større omkrets. De bygger ikke i tykkelsen liksom så de er bare veldig runde men ikke så¨store utover..... Uansett,- lykke til med valget. Og det er bare å spørre. Vi er mange hjelpsomme som har slitt med akkurat det samme som deg.

Hei!

Jeg er 24 år og bor på østlandet, ikke så langt unna oslo. Har ingen egne barn, men ei stedatter, som stort sett klarer seg sjøl. Så er ikke redd for løft på samme måte som dere med yngre barn her inne.

Jeg har nok ikke så mye heng som mange andre, da jeg ikke har unger og har sluppet å amme. Men det er allikevel ikke noe pent. Jeg føler meg alltid som en mann. Da jeg var yngre var jeg mye større enn det jeg er nå. Og var det alle kalte gutte-jente. Er det enda, men da var jeg mye mer gutt enn jente. Så har jeg gått ned 26kg siden den gang, blitt jente, elsker sminke og klær. Men en ting har alltid vært slik og det er at når jeg er naken så føler jeg meg alltid mannete med de puppene jeg har nå. Og de ser ikke bedre ut etter vekttap.

Jeg har vært i kontakt med Oslo plastikkirurgi og skal på konsultasjon i slutten av januar. Synes det var lenge å vente.. men har ikke spart opp fulle 30.000kr enda. så er vel greit å ta det med ro. Bedre å vente på konsultasjon enn på operasjonsdagen!

Idag er jeg 75 c.. det er med innlegg og skikkelig push up. Kommer fint inn i b cup uten problemer, men da ser det ikke ut til at jeg har noe pupper.. føler de henger da. Men jeg vil ikke gå opp noe fælt i str. En full c kanskje. Men ikke noe over det! Jeg driver fremdeles å går ned i vekt, slik at det kan se dumt ut å ha for store bryster om jeg går ned 10 kg til.

Jeg er 175cm høy og veier ca 70 kg. Så er ikke sånn veldlig tynn. Var bare veldig kraftig før...

er det noen som har en klinikk å anbefale? På konsultasjonen, er det noen ting jeg bør tenke ekstra på/huske å spørre om?

Har noen hørt om/brukt oslo plastikkirurgi??

Takk for svar! Dere er toppen!

Hilsen Hege :sjenert:

Skrevet

Hei hei alle kjente og de nye :)

God jul alle sammen :)

Har ikke sittet på nettet siste uken, men nå er jeg tilbake igjen :jepp:

og gleder meg syykt til operasjon den 21 jnauar!!!

Bare 23 dager igjen :rødme: men det går jo såå tregt.... :filer:

Skrevet (endret)

Hei Angelish.

Etter hva jeg har forstått kan hard kapsel oppstå allerede etter noen måneder, men vil tro det er vanligst etter noen år. Det finnes flere grader av hard kapsel, og de anbefaler å operere de ut eller ny operasjon dersom plagene blir store. Hva gjorde venninna di som fikk hard kapsel? Jeg har hatt mine i 9 mnd, og er veldig fornøyd :) .

Endret av pie
Skrevet

Jaja, da drar jeg til London om få timer. Håper alle får en fortreffelig nyttårsaften!

Gjest Angelish
Skrevet
Hei Angelish.

Etter hva jeg har forstått kan hard kapsel oppstå allerede etter noen måneder, men vil tro det er vanligst etter noen år. Det finnes flere grader av hard kapsel, og de anbefaler å operere de ut eller ny operasjon dersom plagene blir store. Hva gjorde venninna di som fikk hard kapsel? Jeg har hatt mine i 9 mnd, og er veldig fornøyd :) .

Hun ble så plaget av det at hun måtte operere og fjerne kapselen og legge inn ny silikon.

Håper jeg ikke er så uheldig at jeg er blant de får prosentene som får hard kapsel.. Håper ikke noen av oss her inne får det. :)

Skrevet

Hei!

Har lest en del her i forumet, men første gang jeg skriver innlegg. Etter mye tenking har jeg nå bestilt time til brystforstørrelse, og skal opereres i slutten av januar. Gleder meg veldig, men gruer meg samtidig litt;)

Var på konsultasjon for et par uker siden og legen mente jeg ikke burde ha større en 180g for at det skulle se naturlig ut:/ Syntes det hørtes lite ut og er redd for at jeg skal være misfornøyd.

Jeg er 1.73 høy, veier 60kg og har sped overkropp. Har fra før liten B, men puppene er litt slappe etter amming;) Ønsker å få en stor C.

Skrevet
Hun ble så plaget av det at hun måtte operere og fjerne kapselen og legge inn ny silikon.

Håper jeg ikke er så uheldig at jeg er blant de får prosentene som får hard kapsel.. Håper ikke noen av oss her inne får det. :)

Hmm, så kjipt å måtte gå igjennom en ny operasjon allerede etter 3 år.... Hvor lenge siden er det ho opererte på nytt da? De sier at det er stor sjangse for at det dukker opp igjen hvis man først har fått kapsel en gang, så kjipe greier det der. Mulig det kan hjelpe å operere innlegget under muskel, men det høres sykt vondt ut. Får håpe det ikke kommer tilbake igjen... Og at vi her inne ikke får kapsel... :sukk:

Skrevet
"....Mulig det kan hjelpe å operere innlegget under muskel, men det høres sykt vondt ut...."

Hvor vondt man får tror jeg er veldig individuelt. Jeg tok under muskel for et par uker siden, og det var ikke sykt vondt. :)

Skrevet
Hei!

Jeg er 24 år og bor på østlandet, ikke så langt unna oslo. Har ingen egne barn, men ei stedatter, som stort sett klarer seg sjøl. Så er ikke redd for løft på samme måte som dere med yngre barn her inne.

Jeg har nok ikke så mye heng som mange andre, da jeg ikke har unger og har sluppet å amme. Men det er allikevel ikke noe pent. Jeg føler meg alltid som en mann. Da jeg var yngre var jeg mye større enn det jeg er nå. Og var det alle kalte gutte-jente. Er det enda, men da var jeg mye mer gutt enn jente. Så har jeg gått ned 26kg siden den gang, blitt jente, elsker sminke og klær. Men en ting har alltid vært slik og det er at når jeg er naken så føler jeg meg alltid mannete med de puppene jeg har nå. Og de ser ikke bedre ut etter vekttap.

Jeg har vært i kontakt med Oslo plastikkirurgi og skal på konsultasjon i slutten av januar. Synes det var lenge å vente.. men har ikke spart opp fulle 30.000kr enda. så er vel greit å ta det med ro. Bedre å vente på konsultasjon enn på operasjonsdagen!

Idag er jeg 75 c.. det er med innlegg og skikkelig push up. Kommer fint inn i b cup uten problemer, men da ser det ikke ut til at jeg har noe pupper.. føler de henger da. Men jeg vil ikke gå opp noe fælt i str. En full c kanskje. Men ikke noe over det! Jeg driver fremdeles å går ned i vekt, slik at det kan se dumt ut å ha for store bryster om jeg går ned 10 kg til.

Jeg er 175cm høy og veier ca 70 kg. Så er ikke sånn veldlig tynn. Var bare veldig kraftig før...

er det noen som har en klinikk å anbefale? På konsultasjonen, er det noen ting jeg bør tenke ekstra på/huske å spørre om?

Har noen hørt om/brukt oslo plastikkirurgi??

Takk for svar! Dere er toppen!

Hilsen Hege :sjenert:

Hei Hege!

Jeg kan anbefale deg Volvat i Oslo, jeg ble operert der i september av Barbara Dahl og hun er utrolig flink. Hun er stor tilhenger av dren for å få mest mulig blod ut for å unngå harde bryst, jeg ble operert en tirsdag og fjernet drenene på fredag. Har ikke hatt noen plager i etterid, såret er kjempefint og jeg er i det store og hele meget godt fornøyd.

Skrevet

Er det noen her som har blitt operert på plastikkirurgisk institutt i bergen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...